quote:Blijkbaar staan mijn contacten op mijn telefoongeheugen. Hoe kan ik die nu naar google-contacten converteren? Ik wil ze natuurlijk niet allemaal opnieuw toevoegen.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:15 schreef DennisMoore het volgende:
Als je contacts aanmaakt op je foon, kun je kiezen tussen contacttype phone/sim/google.
Kies je voor die laatste, dan synchroniseert ie de contact online. En in de andere gevallen zet ie de contact alleen op je sim op in je telefoongeheugen.
Op je telefoon kun je bij contact - menu - view kiezen welke contacts je foon moet laten zien.
HTC Desire #29 - Alles in de Google Cloud
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee, een Desire topicIk heb hem ook
![]()
Wel veel problemen met HTC Sync trouwens.
quote:Nouja, ik wil de foto's van de Desire overkunnen zetten op de PC. Ik vind het invoeren van afspraken p de PC handiger dan op de desire. En als de functie "bookmarks synchroniseren vanuit Firefox" ook daadwerkelijk iets zou DOEN, was ik daar best blij mee geweest.Op vrijdag 29 oktober 2010 08:25 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wie gebruikt dat programma in godsnaam? En waarom gebruik je het?
Ik heb mijn desire echt nooit met kabel aan de pc hangen. Totaal nergens voor nodig.
quote:Dropbox voor je fotos en google calender ftw.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nouja, ik wil de foto's van de Desire overkunnen zetten op de PC. Ik vind het invoeren van afspraken p de PC handiger dan op de desire. En als de functie "bookmarks synchroniseren vanuit Firefox" ook daadwerkelijk iets zou DOEN, was ik daar best blij mee geweest.
Maar je hebt gelijk, eigenlijk heb je er geen fuck aan. Je kunt nauwelijks iets instellen. Eigenlijk is het nog niet eens half af gewoon. Wel een teleurstelling, want met mijn Nokia 6500c (gewoon een candybar modelletje, niets heel spannends) ging dat 2 jaar geleden al echt STUKKEN beter
quote:Wat is daar klote aan? Zoals Devolution hierboven al aangeeft is dat om je accu niet onnodig te belasten (HSDPA verbruikt nu eenmaal meer dan 3G).Op vrijdag 29 oktober 2010 11:54 schreef _Flea_ het volgende:
Draai nu 1,5 dag op alleen GSM connectie en nu gaat m'n batterij dus wel lang mee. Blijkbaar wisselt de foon vaak van 3G naar HSDPA op het T-Mobile netwerk. Mooi klote.
quote:Dat is klote om de eenvoudige reden dat ik voorheen op het KPN netwerk met 3G of HSDPA bij normaal gebruik makkelijk een dag het toestel kon gebruiken.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:35 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wat is daar klote aan? Zoals Devolution hierboven al aangeeft is dat om je accu niet onnodig te belasten (HSDPA verbruikt nu eenmaal meer dan 3G).
quote:Ik ben niet zo cloudy ingesteld eigenlijkOp vrijdag 29 oktober 2010 10:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dropbox voor je fotos en google calender ftw.
quote:Iemand een idee?Op vrijdag 29 oktober 2010 01:43 schreef Brombaard het volgende:
[..]
Blijkbaar staan mijn contacten op mijn telefoongeheugen. Hoe kan ik die nu naar google-contacten converteren? Ik wil ze natuurlijk niet allemaal opnieuw toevoegen.
quote:Klik binnen je HTC contacten eens op Menu - View en haal dan het vinkje weg bij 'Show auto Gmail contacts'? (Heb effe de NL vertaling niet bij de hand, heb 'm foon Engels ingesteld.)Op vrijdag 29 oktober 2010 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
als iemand een idee heeft hoe ik mijn Google contacten kan verwijderen van mijn HTC ben ik ook wel blij. Ik word er een beetje doodziek van om 10 stuks familie te moeten uitgraven tussen veertigduizend fok-kloontjes die mij ever ooit sinds 2003 een mailtje gestuurd hebben
quote:http://lmgtfy.com/?q=htc+(...)s+to+google+contacts
quote:Ja, zo ver was ik alOp vrijdag 29 oktober 2010 17:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Klik binnen je HTC contacten eens op Menu - View en haal dan het vinkje weg bij 'Show auto Gmail contacts'? (Heb effe de NL vertaling niet bij de hand, heb 'm foon Engels ingesteld.)
Het komt erop neer dat ie dan niet meer ál je Gmail contacts laat zien in je telefoon.
quote:HTC Sync synct alleen maar van Outlook naar de HTC, niet andersom. Bij mij tenminste.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:29 schreef DennisMoore het volgende:
Of via HTC Sync naar Outlook overzetten, en dan via CSV-bestand importeren in Gmail.
quote:Hmm, ja, da's wel iets. Volgens mij hetzelfde als een contact zoeken en dan meteen de hele lijst met twitter-en facebook-contacts te zien krijgen. Hoeft van mij ook niet.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar als ik een SMSje krijg van een nummer wat hij nog niet kent en ik doe "toevoegen aan bestaand contact" dan krijg ik wel eerst die Gmail -lijst. Ik irriteer me gewoon een beetje aan Google eigenlijk.
quote:Dat kan je dan gelukkig ook uitzetten.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hmm, ja, da's wel iets. Volgens mij hetzelfde als een contact zoeken en dan meteen de hele lijst met twitter-en facebook-contacts te zien krijgen. Hoeft van mij ook niet.
quote:Oh? Hoe?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:35 schreef Dennis101 het volgende:
Dat kan je dan gelukkig ook uitzetten.
quote:http://www.cyrket.com/p/android/androidapp.expcontacts/Op vrijdag 29 oktober 2010 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
HTC Sync synct alleen maar van Outlook naar de HTC, niet andersom. Bij mij tenminste.
quote:Ik denk dat je Brombaard had willen quotenOp vrijdag 29 oktober 2010 18:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://www.cyrket.com/p/android/androidapp.expcontacts/
Deze?
quote:'k Heb nu bij Accounts de 'Twitter for HTC Sense' verwijderd. Dat scheelt al de helft. Nu is alleen de officiële Twitter nog maar actief.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:48 schreef Dennis101 het volgende:
Oww, wacht even. Inderdaad bij je contacten kan je aangeven welke contacten je wil zien (Gmail, telefoon, SIM, ed) maar inderdaad zodra je gaat zoeken komen ze echt allemaal tevoorschijn. Daar heb ik ook geen oplossing voor.
quote:TrueOp vrijdag 29 oktober 2010 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat je Brombaard had willen quoten
Gaat vanzelf, telefoon pakt gewoon de tijd van het netwerk (tenzij je dat zelf uitgeschakeld hebt).quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:52 schreef automatic_ het volgende:
Gaat de tijd vannacht automatisch terug of niet? Normaal deed ik dat altijd zelf bij mijn oude telefoons
Waar zie ik dat? Ik moet morgen namelijk werken dus moet wel op tijd wakker zijn hahaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:53 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Gaat vanzelf, telefoon pakt gewoon de tijd van het netwerk (tenzij je dat zelf uitgeschakeld hebt).
Instellingen - datum en tijd. Maar aangezien je zelf dus niets hebt veranderd staat die gewoon op automatisch.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waar zie ik dat? Ik moet morgen namelijk werken dus moet wel op tijd wakker zijn haha
Jij hebt al je apps keurig gekocht of niet?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:57 schreef Ireyon het volgende:
Ohja was jij niet die kerel die op Youtube al geld wilde verdienen met beelden die niet van jou waren? Gierige flapdrol.
Jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij hebt al je apps keurig gekocht of niet?![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ja. Mensen die niet bereid zijn om voor ¤1,- apps uit de Market te betalen, vallen in dezelfde categorie als het soort volk dat bukt voor een eurocent. De kanslozen-categorie dus.
Hé, ik zag gisteren ook zoiets voor iPhones.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:32 schreef kikoooooo het volgende:
Hebben jullie Applanet al geinstalleerd?
De hele market, maar dan allemaal gratis
www.applanet.net
Inderdaad zeg. Hoe schraal moet je wel niet zijn om app-ontwikkelaars hun eurootje niet te gunnen.quote:
Jep, zoals zoveel mensen dat hebben gehad, heb ik het ook gehad.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:27 schreef Irving het volgende:
Hmmz, mijn Desire reboot telkens na ongeveer 5 minuten automatisch als ik aan het internetten ben via 3G. Afgelopen keer is hij 8 keer uitgevallen in de trein -.- iemand hier toevallig die het ook heeft?
Dat deden ze bij mij ook, alleen een softwareupdate. De tweede keer het probleem nog duidelijker uitgelegd, en een briefje getypt met uitleg van het probleem en deze bij de telefoon ingestopt toen deze werd opgehaald door Dynafix.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:40 schreef Irving het volgende:
Oh is het een bekend probleem? Ik heb hem al een keer laten opsturen om dit probleem op te lossen, en het enige dat ze hebben gedaan is een "softwareupdate", en sinds ik hem terug heb gekregen is het probleem alleen maar erger geworden. Dat wordt tijd voor een boos belletje, want nu zit ik weer 3 weken zonder telefoon en mijn abonnement loopt gewoon door -.- Toch bedankt voor je antwoord xD
Ja maar eigenlijk mag het toch niet dat iedereen individueel erachter moet komen en het terug moet sturen om te laten repareren? Als dit een bekend en groot probleem is, dan vind ik eigenlijk dat ze alle Desires hadden moeten terugroepen want het is echt hinderlijk als je het hebt -.- Zoiets deed Toyota/Nissan volgens mij ook laatst, al hun auto's terugroepen omdat het een defect had. Ik ga bij het terugsturen maar ook zo'n brief stoppen waarin ik dat zegquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat deden ze bij mij ook, alleen een softwareupdate. De tweede keer het probleem nog duidelijker uitgelegd, en een briefje getypt met uitleg van het probleem en deze bij de telefoon ingestopt toen deze werd opgehaald door Dynafix.
Tweede keer repareerden ze hem wel goed
Ik ken het probleem iig niet...? Niet om op te scheppen maar om te laten zien dat niet iedereen er last van heeft.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:33 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jep, zoals zoveel mensen dat hebben gehad, heb ik het ook gehad.
Is een fout in het moederbord van de Desire.
Het enige wat je eraan kan doen is HTC bellen en hem op laten halen. Dan ben je hem ongeveer 3 weken kwijt, zetten ze er een nieuw moederbord in.
Het probleem wordt alleen maar erger als je er niets aan doet. Nieuw moederbord lost het probleem op
Ik zeg toch ook niet dat iedereen er last van heeft? Ik zeg dat er zovelen zijn die er last van hebben. En dat is echt zo. Ga maar eens googlen op Desire Overheating of iets dergelijks.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik ken het probleem iig niet...? Niet om op te scheppen maar om te laten zien dat niet iedereen er last van heeft.
ja omdat de samsung galaxy s er niet bij staatquote:Op maandag 1 november 2010 10:59 schreef Ireyon het volgende:
En de Phone of the Year Award gaat naar..
http://awards.t3.com/the-categories/phone-of-the-year/htc-desire
De HTC Desire natuurlijk
Ik snap dat niet, mijn desire wordt ook wel heet, maar niet zo heet dat ik hem niet meer kan vasthouden ofzo. Nooit vastlopers gehad van hitte.quote:Op maandag 1 november 2010 15:59 schreef kikoooooo het volgende:
Zo, vandaag een goede test gehad na mijn reparatie. 200km genavigeerd met Sygic, terwijl de Desire aan de lader hing.
Hij werd bloedheet, maar 0 reboots. Hij is nu goed dus
Ik zeg ook niet dat ik em niet vast kan houden hoor. Hij wordt gewoon erg heet, maar nog wle vast te houden. Komt met name door hem keihard belasten + tegelijk opladen.quote:Op maandag 1 november 2010 16:20 schreef resque het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, mijn desire wordt ook wel heet, maar niet zo heet dat ik hem niet meer kan vasthouden ofzo. Nooit vastlopers gehad van hitte.
http://forum.telfort.nl/topic5903.htmlquote:Op maandag 1 november 2010 17:19 schreef FireFox1 het volgende:
Kan iemand mij helpen? Heb sinds vandaag een Desire met Telfort 500 abbo, maar internet werkt niet/traag...
Weet je zeker dat je telefoon niet gewoon een automatische reboot heeft gedaan?quote:Op maandag 1 november 2010 19:09 schreef Spelvout het volgende:
Ik heb trouwens sinds dat ik bij Vodafone zit dat ik af en toe mijn pin code opnieuw in moet voeren (waardoor dus geen bereik). Hebben meer mensen dit
Moet zeggen dat ik hem 1x heb horen rebooten, maar voor de rest niks gemerkt.quote:Op maandag 1 november 2010 19:34 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je telefoon niet gewoon een automatische reboot heeft gedaan?
Dat is een reden dat ik ben overgestapt naar Vodafonequote:Op maandag 1 november 2010 17:19 schreef FireFox1 het volgende:
Kan iemand mij helpen? Heb sinds vandaag een Desire met Telfort 500 abbo, maar internet werkt niet/traag...
Heb er geen last van, sinds twee weken Vodafonequote:Op maandag 1 november 2010 19:09 schreef Spelvout het volgende:
Ik heb trouwens sinds dat ik bij Vodafone zit dat ik af en toe mijn pin code opnieuw in moet voeren (waardoor dus geen bereik). Hebben meer mensen dit
Hmm vreemd, ik heb ook sinds 18 oktober Vodafone. Toch maar eens beter in de gaten houden dan, hoop niet dat mijn Desire kapot isquote:Op maandag 1 november 2010 21:39 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Dat is een reden dat ik ben overgestapt naar Vodafone
[..]
Heb er geen last van, sinds twee weken Vodafone
Yep, ik heb het ook. Zowel met Hi als met T-Mobile.quote:Op maandag 1 november 2010 19:09 schreef Spelvout het volgende:
quote:En dan nog dimt het scherm bij mij, dus zie ik nog bijna niets als ik bv Google Navigatie gebruik terwijl de foon aan de lader hangt.Op dinsdag 2 november 2010 11:17 schreef Kloonhommel het volgende:
ik ben de optie: scherm altijd aan laten wanneer aan oplader hangt kwijt. Weet iemand hoe ik die vind?
Kreeg een PM met oplossing:
instellingen -> applicaties -> ontwikkeling ->Stand-by
Tadaa!quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:57 schreef Lauuwtje het volgende:
Zou de Desire Z dan toch deze week komen?![]()
http://www.htcdesirez.net(...)-deze-week/#more-232
sorry vond geen desire z topic
Nopequote:Op woensdag 3 november 2010 12:52 schreef poepeneesje het volgende:
Gisteren een melding gekregen dat er een software update klaar staat, iemand de update ook gehad?
Nope, hier nog niet.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:52 schreef poepeneesje het volgende:
Gisteren een melding gekregen dat er een software update klaar staat, iemand de update ook gehad?
Welke provider?quote:Op woensdag 3 november 2010 12:52 schreef poepeneesje het volgende:
Van de market is al een bekend probleem, ik persoonlijk heb er echter geen last van.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:17 schreef Crank het volgende:
Mijn market loopt te klote, hij wil de geïnstalleerde apps waar een update voor is niet downloaden, hij blijft hangen op download starten.
Daarbij me gmail haalt geen nieuwe mail meer op, de htc mail doet dit wel.
En heb nog 14mb vrij op me telefoon geheugen en beurt dat die vol raakt :-s
Al met al vreemde dingen
Nee, sorry.quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:33 schreef _Flea_ het volgende:
Is er dan niemand anders die problemen heeft met z'n batterij?
Jawel, maar ik nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 08:33 schreef _Flea_ het volgende:
Is er dan niemand anders die problemen heeft met z'n batterij?
Heeft ze toevallig T-Mobile als provider?quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jawel, maar ik niet![]()
De accu van de Desire van mijn vrouw is heeeel snel leeg, maar ik vermoed dat een van de door haar geïnstalleerde applicaties constant bezig blijft op de achtergrond. Binnenkort zal ik haar telefoon eens helemaal controleren op energiegebruik door de applicaties, ik denk dat ik er dan snel genoeg achter ben wat het probleem is.
Mijn Desire is tegenwoordig ook relatief snel leeg, maar dat komt omdat ik de telefoon steeds meer gebruik ipv mijn laptop. En tevens test ik op dit moment veel applicaties om te kijken of het wat is voor mij, dus dat kost ook nogal wat energie.
Gisteren geïnstalleerd gehad. Vanmorgen een languagepack er op gezet, maar nog te veel stond er in het Chinees. Wel een mooi ROM btw!quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:52 schreef Ireyon het volgende:
MIUI Rom werkt echt wel heerlijk trouwens![]()
Stuk sneller dan de Sense rom. Helaas wel een klein beetje te merken aan batterijduur; bij gebruik wat sneller leeg, maar bij geen gebruik ook echt nauwelijks draining.
Dan sluit je hem niet echt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:16 schreef Kloonhommel het volgende:
Het valt me op dat als ik stop met angry birds en 1 dag later verder ga hij gepauzeerd lijkt te zijn en precies verder gaat vanaf het moment waar ik die dag eerder mee bezig was. Hebben jullie dat ook? Dat Angry birds blijkbaar niet wordt afgesloten en bij starten de hoofdmenu zouden moeten krijgen.
Ja, net als ik.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:17 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Heeft ze toevallig T-Mobile als provider?
Wauw naar zoiets ben ik dus op zoek. Even kijken of NL ook ondersteund wordt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:52 schreef Ireyon het volgende:
MIUI Rom werkt echt wel heerlijk trouwens![]()
Stuk sneller dan de Sense rom. Helaas wel een klein beetje te merken aan batterijduur; bij gebruik wat sneller leeg, maar bij geen gebruik ook echt nauwelijks draining.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |