Jep, zoals zoveel mensen dat hebben gehad, heb ik het ook gehad.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:27 schreef Irving het volgende:
Hmmz, mijn Desire reboot telkens na ongeveer 5 minuten automatisch als ik aan het internetten ben via 3G. Afgelopen keer is hij 8 keer uitgevallen in de trein -.- iemand hier toevallig die het ook heeft?
Dat deden ze bij mij ook, alleen een softwareupdate. De tweede keer het probleem nog duidelijker uitgelegd, en een briefje getypt met uitleg van het probleem en deze bij de telefoon ingestopt toen deze werd opgehaald door Dynafix.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:40 schreef Irving het volgende:
Oh is het een bekend probleem? Ik heb hem al een keer laten opsturen om dit probleem op te lossen, en het enige dat ze hebben gedaan is een "softwareupdate", en sinds ik hem terug heb gekregen is het probleem alleen maar erger geworden. Dat wordt tijd voor een boos belletje, want nu zit ik weer 3 weken zonder telefoon en mijn abonnement loopt gewoon door -.- Toch bedankt voor je antwoord xD
Ja maar eigenlijk mag het toch niet dat iedereen individueel erachter moet komen en het terug moet sturen om te laten repareren? Als dit een bekend en groot probleem is, dan vind ik eigenlijk dat ze alle Desires hadden moeten terugroepen want het is echt hinderlijk als je het hebt -.- Zoiets deed Toyota/Nissan volgens mij ook laatst, al hun auto's terugroepen omdat het een defect had. Ik ga bij het terugsturen maar ook zo'n brief stoppen waarin ik dat zegquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat deden ze bij mij ook, alleen een softwareupdate. De tweede keer het probleem nog duidelijker uitgelegd, en een briefje getypt met uitleg van het probleem en deze bij de telefoon ingestopt toen deze werd opgehaald door Dynafix.
Tweede keer repareerden ze hem wel goed
Ik ken het probleem iig niet...? Niet om op te scheppen maar om te laten zien dat niet iedereen er last van heeft.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:33 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jep, zoals zoveel mensen dat hebben gehad, heb ik het ook gehad.
Is een fout in het moederbord van de Desire.
Het enige wat je eraan kan doen is HTC bellen en hem op laten halen. Dan ben je hem ongeveer 3 weken kwijt, zetten ze er een nieuw moederbord in.
Het probleem wordt alleen maar erger als je er niets aan doet. Nieuw moederbord lost het probleem op
Ik zeg toch ook niet dat iedereen er last van heeft? Ik zeg dat er zovelen zijn die er last van hebben. En dat is echt zo. Ga maar eens googlen op Desire Overheating of iets dergelijks.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik ken het probleem iig niet...? Niet om op te scheppen maar om te laten zien dat niet iedereen er last van heeft.
ja omdat de samsung galaxy s er niet bij staatquote:Op maandag 1 november 2010 10:59 schreef Ireyon het volgende:
En de Phone of the Year Award gaat naar..
http://awards.t3.com/the-categories/phone-of-the-year/htc-desire
De HTC Desire natuurlijk
Ik snap dat niet, mijn desire wordt ook wel heet, maar niet zo heet dat ik hem niet meer kan vasthouden ofzo. Nooit vastlopers gehad van hitte.quote:Op maandag 1 november 2010 15:59 schreef kikoooooo het volgende:
Zo, vandaag een goede test gehad na mijn reparatie. 200km genavigeerd met Sygic, terwijl de Desire aan de lader hing.
Hij werd bloedheet, maar 0 reboots. Hij is nu goed dus
Ik zeg ook niet dat ik em niet vast kan houden hoor. Hij wordt gewoon erg heet, maar nog wle vast te houden. Komt met name door hem keihard belasten + tegelijk opladen.quote:Op maandag 1 november 2010 16:20 schreef resque het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, mijn desire wordt ook wel heet, maar niet zo heet dat ik hem niet meer kan vasthouden ofzo. Nooit vastlopers gehad van hitte.
http://forum.telfort.nl/topic5903.htmlquote:Op maandag 1 november 2010 17:19 schreef FireFox1 het volgende:
Kan iemand mij helpen? Heb sinds vandaag een Desire met Telfort 500 abbo, maar internet werkt niet/traag...
Weet je zeker dat je telefoon niet gewoon een automatische reboot heeft gedaan?quote:Op maandag 1 november 2010 19:09 schreef Spelvout het volgende:
Ik heb trouwens sinds dat ik bij Vodafone zit dat ik af en toe mijn pin code opnieuw in moet voeren (waardoor dus geen bereik). Hebben meer mensen dit
Moet zeggen dat ik hem 1x heb horen rebooten, maar voor de rest niks gemerkt.quote:Op maandag 1 november 2010 19:34 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je telefoon niet gewoon een automatische reboot heeft gedaan?
Dat is een reden dat ik ben overgestapt naar Vodafonequote:Op maandag 1 november 2010 17:19 schreef FireFox1 het volgende:
Kan iemand mij helpen? Heb sinds vandaag een Desire met Telfort 500 abbo, maar internet werkt niet/traag...
Heb er geen last van, sinds twee weken Vodafonequote:Op maandag 1 november 2010 19:09 schreef Spelvout het volgende:
Ik heb trouwens sinds dat ik bij Vodafone zit dat ik af en toe mijn pin code opnieuw in moet voeren (waardoor dus geen bereik). Hebben meer mensen dit
Hmm vreemd, ik heb ook sinds 18 oktober Vodafone. Toch maar eens beter in de gaten houden dan, hoop niet dat mijn Desire kapot isquote:Op maandag 1 november 2010 21:39 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Dat is een reden dat ik ben overgestapt naar Vodafone
[..]
Heb er geen last van, sinds twee weken Vodafone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |