nieuwe klanten zijn meer waard dan bestaande klantenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:28 schreef huize het volgende:
Ik zag em op een website staan in het andere desire topic. Snap er alleen geen hol van dat je wel meot bijbetalen bij verlenging van een abonement maar als je een nieuwe afsluit je em er wel gratis bijkrijgt.
Someone enlighten me.
Ik heb best lang rondgekeken en de voordeligste is toch wel die van Vodafone B+S+W 200 met eerste jaar 22.50 euro. 20 euro op internet maar voor die extra service en garantie in de winkel heb ik het er wel voor over.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:33 schreef huize het volgende:
Ik geloof het ook meteen.
Hmmm morgen maar eens de stad ingaan kijken wat daar voor een aanbiedingen in te vinden zijn.
In de Vodafone winkel hier hadden ze al posters opgehangen van de Z. Zal niet ver meer zijnquote:
Je kan meestal 3 of 4 maanden voor het einde van je periode al verlengen, dan krijg je je nieuwe telefoon meteen, en je nieuwe abonnement gaat pas in als je huidige verlopen is.quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:43 schreef JendaB het volgende:
Wil m ook graag, maar abo loopt tot april ongeveer... beetje jammer
Heb je alle reclames ervoor (voor de 'desire family' eigenlijk) gemist op tv? Tot 'ie uit is is er gewoon nog niet zoveel te melden. Waarschijnlijk zal 'ie morgen bij de eerste (web)winkels geleverd worden.quote:Op donderdag 4 november 2010 02:35 schreef Gkhn het volgende:
Wtf alsof dat ding niet eens bestaat.
HTC moet eens meer over haar telefoons adverteren en hypen.
Iemand enig idee wanneer dat ding nou uitkomt?
Dat denk ik niet, had gelezen dat hij waarschijnlijk weer verschoven is tot 12novquote:Op donderdag 4 november 2010 11:26 schreef Roolio het volgende:
[..]
Heb je alle reclames ervoor (voor de 'desire family' eigenlijk) gemist op tv? Tot 'ie uit is is er gewoon nog niet zoveel te melden. Waarschijnlijk zal 'ie morgen bij de eerste (web)winkels geleverd worden.
Mark Moons twittert van wel:quote:Op donderdag 4 november 2010 11:27 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, had gelezen dat hij waarschijnlijk weer verschoven is tot 12nov
Hehe ik wou net hetzelfde posten maar kon niet uitvinden hoe je linkt naar één tweet.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:33 schreef Roolio het volgende:
[..]
Mark Moons twittert van wel:
http://twitter.com/#!/markmoons/status/29645658973
Nou laten we het hopen dan!quote:Op donderdag 4 november 2010 11:33 schreef Roolio het volgende:
[..]
Mark Moons twittert van wel:
http://twitter.com/#!/markmoons/status/29645658973
quote:Overall performance on the device was extremely speedy -- we never saw lag or stalls when switching between apps or opening tabs in the browser and loading pages. Don't let the 800MHz number fool you, the G2 is as fast or faster than most top-end Android phones we've used.
quote:The G2 is not just an awesome Android phone, it's an awesome phone, period.
That's fucked upquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:27 schreef nattermann het volgende:
Hier word ik niet vrolijk van.
Vanmiddag ook naar the Phone House in Roermond geweest. Daar zeiden ze dat hij eind deze week/volgende week binnen zou komen.
Nja nog 2 nachtjes slapen en dan zitten we hopelijk echt in de week van de Zquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:09 schreef dutchdevil het volgende:
Sinds 3 oktober een pre-order staan voor de Desire Z bij PDA shop. Ze geven daar als verwachte leverdatum nu 12 november aan. Maar dat is ook al verplaatst van 22 naar 27 naar 5 november naar nu 12 november. Hoop toch echt dat ik hem dan eindelijk in huis heb.
Prijs bij PDA shop was voor mij het meest interessant op dat moment (69 euro bijbetalen bij 2 jarig KPN 210 + internet, verlenging).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |