quote:Oh? Hoe?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:35 schreef Dennis101 het volgende:
Dat kan je dan gelukkig ook uitzetten.
quote:http://www.cyrket.com/p/android/androidapp.expcontacts/Op vrijdag 29 oktober 2010 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
HTC Sync synct alleen maar van Outlook naar de HTC, niet andersom. Bij mij tenminste.
quote:Ik denk dat je Brombaard had willen quotenOp vrijdag 29 oktober 2010 18:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://www.cyrket.com/p/android/androidapp.expcontacts/
Deze?
quote:'k Heb nu bij Accounts de 'Twitter for HTC Sense' verwijderd. Dat scheelt al de helft. Nu is alleen de officiële Twitter nog maar actief.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:48 schreef Dennis101 het volgende:
Oww, wacht even. Inderdaad bij je contacten kan je aangeven welke contacten je wil zien (Gmail, telefoon, SIM, ed) maar inderdaad zodra je gaat zoeken komen ze echt allemaal tevoorschijn. Daar heb ik ook geen oplossing voor.
quote:TrueOp vrijdag 29 oktober 2010 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat je Brombaard had willen quoten
Gaat vanzelf, telefoon pakt gewoon de tijd van het netwerk (tenzij je dat zelf uitgeschakeld hebt).quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:52 schreef automatic_ het volgende:
Gaat de tijd vannacht automatisch terug of niet? Normaal deed ik dat altijd zelf bij mijn oude telefoons
Waar zie ik dat? Ik moet morgen namelijk werken dus moet wel op tijd wakker zijn hahaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:53 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Gaat vanzelf, telefoon pakt gewoon de tijd van het netwerk (tenzij je dat zelf uitgeschakeld hebt).
Instellingen - datum en tijd. Maar aangezien je zelf dus niets hebt veranderd staat die gewoon op automatisch.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waar zie ik dat? Ik moet morgen namelijk werken dus moet wel op tijd wakker zijn haha
Jij hebt al je apps keurig gekocht of niet?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:57 schreef Ireyon het volgende:
Ohja was jij niet die kerel die op Youtube al geld wilde verdienen met beelden die niet van jou waren? Gierige flapdrol.
Jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij hebt al je apps keurig gekocht of niet?![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ja. Mensen die niet bereid zijn om voor ¤1,- apps uit de Market te betalen, vallen in dezelfde categorie als het soort volk dat bukt voor een eurocent. De kanslozen-categorie dus.
Hé, ik zag gisteren ook zoiets voor iPhones.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:32 schreef kikoooooo het volgende:
Hebben jullie Applanet al geinstalleerd?
De hele market, maar dan allemaal gratis
www.applanet.net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |