Tnx. Op mijn Desire kreeg ik een .bin bestand binnen via die link, op de computer gaat het wel goed...quote:
Koop gewoon joh, die paar duppies/centquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:58 schreef Rijstkoker het volgende:
Ze zitten nog steeds te kloten met die server van applanet.
Nope, Vodafone hier.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:49 schreef Black-Hole het volgende:
Ik heb sinds gisteren last dat mijn 3G verbinding opeens wegvalt. Het lijkt erop dat het opnieuw inschakelen van de gegevensverbinding het verhelpt al dacht ik eerst dat het aan mijn provider ligt (Vodafone). Iemand die dit probleem herkent en dan specifiek met Vodafone?
Jep... Ouders wonen in Emmen, daar had ik t eerst dat verbinding zelfs helemaal wegviel (telefoongesprek afgebroken), toen naar Groningen waar ik zelf woon, eerst beter, maar toen t zelfde probleem, dus ik weet niet of t Vodafone/Regio gebonden is (als in; waar jij woont?) maar ik heb t zelfde probleemquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:49 schreef Black-Hole het volgende:
Ik heb sinds gisteren last dat mijn 3G verbinding opeens wegvalt. Het lijkt erop dat het opnieuw inschakelen van de gegevensverbinding het verhelpt al dacht ik eerst dat het aan mijn provider ligt (Vodafone). Iemand die dit probleem herkent en dan specifiek met Vodafone?
Omgeving Gouda hierquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:52 schreef Koepert het volgende:
Jep... Ouders wonen in Emmen, daar had ik t eerst dat verbinding zelfs helemaal wegviel (telefoongesprek afgebroken), toen naar Groningen waar ik zelf woon, eerst beter, maar toen t zelfde probleem, dus ik weet niet of t Vodafone/Regio gebonden is (als in; waar jij woont?) maar ik heb t zelfde probleem
Geroot naar wat? Ik ben zeer tevreden met MIUIquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:30 schreef Ireyon het volgende:
Hoe gaat het ondertussen met al die mensen die vorige week geroot hebben? Al spijt of..?
Een paar dagen terug waren er een hoop posts van mensen die hun toestel hadden geroot en daarna is het wat stiller geworden.. Ben gewoon benieuwd hoe het ze bevaltquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:31 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Geroot naar wat? Ik ben zeer tevreden met MIUI
Totaal niet, werkt perfect!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:30 schreef Ireyon het volgende:
Hoe gaat het ondertussen met al die mensen die vorige week geroot hebben? Al spijt of..?
Ok, weten we dat ook weer. Dankuquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:46 schreef Devolution het volgende:
H is sneller dan 3G. In de volgorde van langzaam naar snelst: G-3G-H-Wifi (meestal)
Is het sneller dan 'gewoon snel'? Zo ja, dan is het volgens mij toch echt geen oplichting.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:49 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ok, weten we dat ook weer. Danku![]()
Toch niet geheel tevreden met de internetverbinding van Hi/KPN. Hij laadt heel snel, maar het laatste stukje heel langzaam. En dat met xtra snel = oplichterij.
Had spijt van Gingervillain, liep wat vast. Maar nu heb ik Oxygen. Primaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:30 schreef Ireyon het volgende:
Het ligt eraan waar ik ben. Op school en thuis is het redelijk, vergelijkbaar met "normaal" van vodafone. (ook al hoorde ik dat dat ook wel iets sneller is dan "normaal" bij KPN). In de stad kan het soms weer heel snel zijn. Beetje vaag, Vodafone is iig constanter qua verbinding.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Is het sneller dan 'gewoon snel'? Zo ja, dan is het volgens mij toch echt geen oplichting.
Dat is onzin natuurlijk, de verbinding is sneller of niet dan een standaard abonnement. Jij vergelijkt met Vodafone maar je moet vergelijken met Hi/KPN 'gewoon snel' of hoe dat ook mag heten. Dit heeft namelijk niets met oplichting te maken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:20 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Het ligt eraan waar ik ben. Op school en thuis is het redelijk, vergelijkbaar met "normaal" van vodafone. (ook al hoorde ik dat dat ook wel iets sneller is dan "normaal" bij KPN). In de stad kan het soms weer heel snel zijn. Beetje vaag, Vodafone is iig constanter qua verbinding.
Volgende update Launcher Proquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had spijt van Gingervillain, liep wat vast. Maar nu heb ik Oxygen. Prima! Alleen mis ik nog steeds mailwidgets
Aaahquote:
Wow, dat ziet er wel vet uit zeg! Als ik wat meer vrije tijd had, zou ik zelf ook graag zoiets willen makenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:24 schreef Iemand91 het volgende:
Via via kwam ik op een site waar iemand een houten dock had gemaakt voor z'n iPhone iPod Touch.
Nou leek mij het eigenlijk ook wel leuk om dat te maken, hij had dit:
[ afbeelding ]
Nou wil ik een combinatie met een kabel maken, deze:
[ afbeelding ]
En dan krijg je dus eigenlijk dit:
[ afbeelding ]
Maar die wil ik denk ik meer in de stijl van de eerste maken. Leuk projectje zo.
Even een geschikte usb kabel zoeken op eBay...
Ehm. Dom moment hier (quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:10 schreef Devolution het volgende:
Het ligt alleen aan de adapter hoe snel dit zal gaan.
jah, sinds gister.. en rete snelquote:
Het is geen vervanging van de Market. In de Market krijgen ontwikkelaars feedback en waardering voor hun werk, bij appplanet een dikke vuist in hun anus.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:53 schreef Koepert het volgende:
Ok voordat ik me nu compleet voor schut zet...
Wat doet/is Applanet precies? Door die startpagina krijg ik de indruk dat het een soort market-vervangend prog is.. op het forum kan ik wel gewoon inloggen, en daar staan allemaal app's met linkjes naar rapidshare/mediafire ed.. Is dat t? of is t wel zo'n marketvervangende app?
Ja dit is de eerste keer dat ik denk; Goh? Applanet? Misschien wel leuk, ff proberen
Ook na 2x opnieuw downloaden..quote:Op zondag 23 januari 2011 16:56 schreef Renesite het volgende:
Je download
Zet op je SDkaart
Je download apkinstaller
Installeert
En je krijgt een black-market. En je krijgt n parseerfout
Vreemdquote:Op zondag 23 januari 2011 17:01 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ook na 2x opnieuw downloaden..
Hij geeft ook bij downloaden aan dat ik geen prog heb die er wat mee kan.. terwijl k apkinstaller er toch echt op heb staan..
Zo gaat het al jaren, met muziek, games, films, series en nu ook apps.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het is geen vervanging van de Market. In de Market krijgen ontwikkelaars feedback en waardering voor hun werk, bij appplanet een dikke vuist in hun anus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |