Aaahquote:
Wow, dat ziet er wel vet uit zeg! Als ik wat meer vrije tijd had, zou ik zelf ook graag zoiets willen makenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:24 schreef Iemand91 het volgende:
Via via kwam ik op een site waar iemand een houten dock had gemaakt voor z'n iPhone iPod Touch.
Nou leek mij het eigenlijk ook wel leuk om dat te maken, hij had dit:
[ afbeelding ]
Nou wil ik een combinatie met een kabel maken, deze:
[ afbeelding ]
En dan krijg je dus eigenlijk dit:
[ afbeelding ]
Maar die wil ik denk ik meer in de stijl van de eerste maken. Leuk projectje zo.
Even een geschikte usb kabel zoeken op eBay...
Ehm. Dom moment hier (quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:10 schreef Devolution het volgende:
Het ligt alleen aan de adapter hoe snel dit zal gaan.
jah, sinds gister.. en rete snelquote:
Het is geen vervanging van de Market. In de Market krijgen ontwikkelaars feedback en waardering voor hun werk, bij appplanet een dikke vuist in hun anus.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:53 schreef Koepert het volgende:
Ok voordat ik me nu compleet voor schut zet...
Wat doet/is Applanet precies? Door die startpagina krijg ik de indruk dat het een soort market-vervangend prog is.. op het forum kan ik wel gewoon inloggen, en daar staan allemaal app's met linkjes naar rapidshare/mediafire ed.. Is dat t? of is t wel zo'n marketvervangende app?
Ja dit is de eerste keer dat ik denk; Goh? Applanet? Misschien wel leuk, ff proberen
Ook na 2x opnieuw downloaden..quote:Op zondag 23 januari 2011 16:56 schreef Renesite het volgende:
Je download
Zet op je SDkaart
Je download apkinstaller
Installeert
En je krijgt een black-market. En je krijgt n parseerfout
Vreemdquote:Op zondag 23 januari 2011 17:01 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ook na 2x opnieuw downloaden..
Hij geeft ook bij downloaden aan dat ik geen prog heb die er wat mee kan.. terwijl k apkinstaller er toch echt op heb staan..
Zo gaat het al jaren, met muziek, games, films, series en nu ook apps.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het is geen vervanging van de Market. In de Market krijgen ontwikkelaars feedback en waardering voor hun werk, bij appplanet een dikke vuist in hun anus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |