Halen jullie de protectors en hoesjes uit China of iets dergelijks of lekker simpel en gewoon via een Nederlandse webshop?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:33 schreef Fendy het volgende:
[..]
Laat je niet misleiden door de lui die zeggen "ik doe hem altijd bij mijn sleutels en ik heb geen enkel krasje"
Die van mij heeft een paar keer bij mijn sleutels gezeten en het scherm zit vol met krassen, diepe, voelbare krassen...zodanig dat ik nu maar een nieuwe digitizer besteld heb.
Beste screenprotector om dat te voorkomen is Zagg's invisishield.
Niet echt favo, maar ik heb nu LeeDrOiD geinstalleerd (Froyo met A2SD) en dat werkt gewoon zoals vanouds (behalve dat ik nu lekker intern geheugen heb).quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:44 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat maar eens gaan proberen dan. zit niet heel erg vast aan GB, nog een favoriete ROM bij jou?
Zelf had ik nog zo'n hoesje van een psp liggen, waar in ik hem standaard heb zitten wanneer ie in m'n broek zit. Aangezien ik niet de kleinste ben zijn m'n broekzakken ook groot genoeg dat het niet opvalt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:24 schreef ik.ben.hier het volgende:
[..]
Halen jullie de protectors en hoesjes uit China of iets dergelijks of lekker simpel en gewoon via een Nederlandse webshop?
Die kan ik nog altijd niet installeren via de update, moet hem handmatig doen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:54 schreef APK het volgende:
Had net een system update naar 2.49.405.5
Is dat een oudere of iets nieuws?
En weet iemand wat het voor leuks doet?
Ja ok, maar dan scheelt de prijs van een buitenlandse en nederlandse webshops niet zo heel veel...quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:57 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Zelf had ik nog zo'n hoesje van een psp liggen, waar in ik hem standaard heb zitten wanneer ie in m'n broek zit. Aangezien ik niet de kleinste ben zijn m'n broekzakken ook groot genoeg dat het niet opvalt.
Misschien is dit wat voor je? Je hebt 'm niet dezelfde dag maar goedkoop is het zeker:quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:20 schreef ik.ben.hier het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan scheelt de prijs van een buitenlandse en nederlandse webshops niet zo heel veel...
Dacht misschien heeft iemand goede ervaringen met een goedkope webshop...
Als ik moest kiezen tussen deze en deze dan wist ik het wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:20 schreef ik.ben.hier het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan scheelt de prijs van een buitenlandse en nederlandse webshops niet zo heel veel...
Dacht misschien heeft iemand goede ervaringen met een goedkope webshop...
Precies, heb even geduld maar dan heb je precies hetzelfde voor een fractie van de prijs.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:49 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen tussen deze en deze dan wist ik het wel.
Een collega heeft zo'n ding in een winkel gekocht voor ¤25,- en ik voor ¤3,- in China. We hebben ze naast elkaar gelegd en er was geen enkel verschil te zien.
Ja dat stond niet op tweakersquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:56 schreef MacorgaZ het volgende:
Swap van 1GB is zwaar overdreven, meestal is 0MB goed, maar sommige mensen doen 32MB voor de zekerheid ofzo
Klopt, heb nu alles nu weer terug bij het oudequote:Op donderdag 20 januari 2011 09:12 schreef kikoooooo het volgende:
Daar kun je ook facebook, whatsapp, twitter e.d. koppelen. Dan krijg je ook weer facebookfoto's bij je contacten enzo te zien, net als bij Sense.
Ik had dat met Oxygen 30min, heb de batterij eruit gehaald, opnieuw opgestart en het werkte.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:07 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb het idee dat als ik nu de Desire uitzet ik alles verneuk, net de ROM uitgepakt en gereboot, dus nu is ie al 20-25 minuten bezig met een knipperend ''VillainRom'' scherm.
Ah, heb gewoon de batterij eruit gejast en nu een swap van 0Mb gemaakt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:09 schreef Ireyon het volgende:
Heb je gewiped voordat je de Rom flashte?
Mja als je 't niet zo kan beantwoorden dan zal 't waarschijnlijk niet zo zijnquote:
Ik wipe hem inderdaad nu al, las het op xda in de thread van deze ROM.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:18 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Mja als je 't niet zo kan beantwoorden dan zal 't waarschijnlijk niet zo zijn. In je Recovery zou ergens "Wipe Data/Cache" moeten staan of iets wat daar op lijkt. Als je een nieuwe rom (dus niet een update van ..) flasht, is het aangeraden om een Full wipe te doen.
'k Zou eerst wel proberen wat lekzzz zegt, maar als dat geen effect heeft is een full wipe waarschijnlijk de oplossing.
Waarom lees jij jezelf niet in op XDA-developers? Daar is alles te vinden wat jij moet weten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik wipe hem inderdaad nu al, las het op xda in de thread van deze ROM.
Had toch wel wat verwacht van tweakers, maar dat over wipen staat er ook niet bij. Ik verwachtte een volledige handleiding
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:37 schreef MacorgaZ het volgende:
Op Tweakers wordt verwacht dat je eerst zelf moeite doet, dat weet je nu toch wel van die autistenbende?
Ja daar had ik beter kunnen kijken, gebruikte tutorials van daar voor m'n Touch Pro alquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waarom lees jij jezelf niet in op XDA-developers? Daar is alles te vinden wat jij moet weten.
Dat is k#tquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:03 schreef RacerDKB het volgende:
Angry Birds savegame kwijt, sterf MyBackup Pro
Ik had alles dat ik kon backupen met dat programma gedaan, maar kennelijk nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is k#t
Geen backup waar jij de savegame uit kunt pulken?
Waar slaat hij die op dan? Met de zoekfunctie vind ik niksquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is k#t
Geen backup waar jij de savegame uit kunt pulken?
Klopt had ik ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:03 schreef RacerDKB het volgende:
Angry Birds savegame kwijt, sterf MyBackup Pro
/data/data/com.rovio.angrybirds/files/highscores.lua en die moet je hebben.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:07 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Waar slaat hij die op dan? Met de zoekfunctie vind ik niks
[..]
Klopt had ik ookGebruik nu Titanium
Hmm bedankt, maar ik heb hem dus gewiped voordat ik die ROM er op zette en op de SD kaart kan ik een dergelijke map niet vinden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
/data/data/com.rovio.angrybirds/files/highscores.lua en die moet je hebben.
Ik gebruik rootexplorer om de file te zoeken
Staat ook niet op de sd-card maar in de telefoonquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hmm bedankt, maar ik heb hem dus gewiped voordat ik die ROM er op zette en op de SD kaart kan ik een dergelijke map niet vinden.
Jammer dan
Nu nog een fatsoenlijke klok widget.
De APK van friendstream kun jij simpel uit een andere ROM pakken. Hmmm, heb het net weer getest, maar deze maal krijg ik een foutmelding als ik Friendstream op die manier wil installerenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hmm bedankt, maar ik heb hem dus gewiped voordat ik die ROM er op zette en op de SD kaart kan ik een dergelijke map niet vinden.
Jammer dan
Nu nog een fatsoenlijke klok widget.
Zijn de standaard widgets ergens te downloaden? Friendstream en die klok etc.
Hm, ik zal ff wat aankloten met andere roms morgen, maar ben nu toch wel benieuwd of het hier wel gaat werken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
De APK van friendstream kun jij simpel uit een andere ROM pakken. Hmmm, heb het net weer getest, maar deze maal krijg ik een foutmelding als ik Friendstream op die manier wil installeren
Aha, ik heb nu dus Ginger Villain, dus nu kan ik niet Friendstream/Gallerij/flip-clock?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:32 schreef Juup© het volgende:
Shit ik bedenk mezelf ineens iets belangrijksFriendstream werkt alleen op een Sense ROM
voor zover ik weet.
Euhmmmm. Ik instaleer de apps via -SD en telefoongeheugen- verplaats ik de apps die dat toelaten naar de SD kaart.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hm, ik zal ff wat aankloten met andere roms morgen, maar ben nu toch wel benieuwd of het hier wel gaat werken.
Ik DM je m'n mail even
Tevens, ik zal wel een mongool zijn die er nog niks van af weet, maar ik heb dus 1024mb aan ext3 partitie, ik dacht dat dat zou zijn om apps op te installeren? Alle apps staan nu gewoon op telefoongeheugen, die al weer bijna vol zit.
Wat is het verschil nu, kan ik ze nu allemaal kopieren naar SD? Ik heb dat Amon_Ra gebruikt.
Maar die 1GB aan ext3 die ik gemaakt hebt, waar wordt die voor gebruikt?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euhmmmm. Ik instaleer de apps via -SD en telefoongeheugen- verplaats ik de apps die dat toelaten naar de SD kaart.
Go Launcher werkt ook fijn, en is gratiesquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:47 schreef RacerDKB het volgende:
Morgen maar ff opzoek naar alternatieven (launcherpro?)
Ik heb überhaupt niks ingesteldquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:00 schreef MacorgaZ het volgende:
Dan heb je apps2sd niet goed ingesteld, ik heb dan wel ext2 met MIUI maar bij mij installeert hij automatisch naar de ext2-partitie, en ik kan alles naar de normale SD-partitie zetten als ik dat.
Volgens Quick System Info is er op A2SD storage 811mb van de 0,89GB vrij, wat er op zou duiden dat het werkt?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:20 schreef MacorgaZ het volgende:
Nee, als je het goed hebt geinstalleerd hoort het automatisch te werken, misschien ligt het aan ext3 ipv ext2, Google anders even "android terminal apps2sd check", dan vind je wat commando-regels om te testen of je apps2sd werkt of niet.
Jep. Zo geeft ie t bij mij ook weer in Quick System Info, terwijl Oxygen hem niet goed toont. Maar het werkt perfect.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Volgens Quick System Info is er op A2SD storage 811mb van de 0,89GB vrij, wat er op zou duiden dat het werkt?
ik gebruik simiclock, ook handig en veel in te stellenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jep. Zo geeft ie t bij mij ook weer in Quick System Info, terwijl Oxygen hem niet goed toont. Maar het werkt perfect.
Dat uitgaan van het scherm is volgens mij stock GingerbreadTof hè?
Voor de klok zou je beautiful widgets kunnen gebruiken.
Kijk hier maar evenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:45 schreef Visitor.Q het volgende:
Ja die screen-off animatie van Gingerbread is echt mooi.
@RacerDKB worms komt van EAmobile af of heb je een andere bron?
Ik heb die gasten van EA al 2 keer gemailed omdat ik mijn reeds gekochte NFS:shift opnieuw moet kopen na een reinstall van android en na 2 weken nog geen reactie. Dat lokt niet echt uit dat ik andere spellen van hun ga kopen...
Tnx. Op mijn Desire kreeg ik een .bin bestand binnen via die link, op de computer gaat het wel goed...quote:
Koop gewoon joh, die paar duppies/centquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:58 schreef Rijstkoker het volgende:
Ze zitten nog steeds te kloten met die server van applanet.
Nope, Vodafone hier.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:49 schreef Black-Hole het volgende:
Ik heb sinds gisteren last dat mijn 3G verbinding opeens wegvalt. Het lijkt erop dat het opnieuw inschakelen van de gegevensverbinding het verhelpt al dacht ik eerst dat het aan mijn provider ligt (Vodafone). Iemand die dit probleem herkent en dan specifiek met Vodafone?
Jep... Ouders wonen in Emmen, daar had ik t eerst dat verbinding zelfs helemaal wegviel (telefoongesprek afgebroken), toen naar Groningen waar ik zelf woon, eerst beter, maar toen t zelfde probleem, dus ik weet niet of t Vodafone/Regio gebonden is (als in; waar jij woont?) maar ik heb t zelfde probleemquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:49 schreef Black-Hole het volgende:
Ik heb sinds gisteren last dat mijn 3G verbinding opeens wegvalt. Het lijkt erop dat het opnieuw inschakelen van de gegevensverbinding het verhelpt al dacht ik eerst dat het aan mijn provider ligt (Vodafone). Iemand die dit probleem herkent en dan specifiek met Vodafone?
Omgeving Gouda hierquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:52 schreef Koepert het volgende:
Jep... Ouders wonen in Emmen, daar had ik t eerst dat verbinding zelfs helemaal wegviel (telefoongesprek afgebroken), toen naar Groningen waar ik zelf woon, eerst beter, maar toen t zelfde probleem, dus ik weet niet of t Vodafone/Regio gebonden is (als in; waar jij woont?) maar ik heb t zelfde probleem
Geroot naar wat? Ik ben zeer tevreden met MIUIquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:30 schreef Ireyon het volgende:
Hoe gaat het ondertussen met al die mensen die vorige week geroot hebben? Al spijt of..?
Een paar dagen terug waren er een hoop posts van mensen die hun toestel hadden geroot en daarna is het wat stiller geworden.. Ben gewoon benieuwd hoe het ze bevaltquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:31 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Geroot naar wat? Ik ben zeer tevreden met MIUI
Totaal niet, werkt perfect!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:30 schreef Ireyon het volgende:
Hoe gaat het ondertussen met al die mensen die vorige week geroot hebben? Al spijt of..?
Ok, weten we dat ook weer. Dankuquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:46 schreef Devolution het volgende:
H is sneller dan 3G. In de volgorde van langzaam naar snelst: G-3G-H-Wifi (meestal)
Is het sneller dan 'gewoon snel'? Zo ja, dan is het volgens mij toch echt geen oplichting.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:49 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ok, weten we dat ook weer. Danku![]()
Toch niet geheel tevreden met de internetverbinding van Hi/KPN. Hij laadt heel snel, maar het laatste stukje heel langzaam. En dat met xtra snel = oplichterij.
Had spijt van Gingervillain, liep wat vast. Maar nu heb ik Oxygen. Primaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:30 schreef Ireyon het volgende:
Het ligt eraan waar ik ben. Op school en thuis is het redelijk, vergelijkbaar met "normaal" van vodafone. (ook al hoorde ik dat dat ook wel iets sneller is dan "normaal" bij KPN). In de stad kan het soms weer heel snel zijn. Beetje vaag, Vodafone is iig constanter qua verbinding.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Is het sneller dan 'gewoon snel'? Zo ja, dan is het volgens mij toch echt geen oplichting.
Dat is onzin natuurlijk, de verbinding is sneller of niet dan een standaard abonnement. Jij vergelijkt met Vodafone maar je moet vergelijken met Hi/KPN 'gewoon snel' of hoe dat ook mag heten. Dit heeft namelijk niets met oplichting te maken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:20 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Het ligt eraan waar ik ben. Op school en thuis is het redelijk, vergelijkbaar met "normaal" van vodafone. (ook al hoorde ik dat dat ook wel iets sneller is dan "normaal" bij KPN). In de stad kan het soms weer heel snel zijn. Beetje vaag, Vodafone is iig constanter qua verbinding.
Volgende update Launcher Proquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had spijt van Gingervillain, liep wat vast. Maar nu heb ik Oxygen. Prima! Alleen mis ik nog steeds mailwidgets
Aaahquote:
Wow, dat ziet er wel vet uit zeg! Als ik wat meer vrije tijd had, zou ik zelf ook graag zoiets willen makenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:24 schreef Iemand91 het volgende:
Via via kwam ik op een site waar iemand een houten dock had gemaakt voor z'n iPhone iPod Touch.
Nou leek mij het eigenlijk ook wel leuk om dat te maken, hij had dit:
[ afbeelding ]
Nou wil ik een combinatie met een kabel maken, deze:
[ afbeelding ]
En dan krijg je dus eigenlijk dit:
[ afbeelding ]
Maar die wil ik denk ik meer in de stijl van de eerste maken. Leuk projectje zo.
Even een geschikte usb kabel zoeken op eBay...
Ehm. Dom moment hier (quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:10 schreef Devolution het volgende:
Het ligt alleen aan de adapter hoe snel dit zal gaan.
jah, sinds gister.. en rete snelquote:
Het is geen vervanging van de Market. In de Market krijgen ontwikkelaars feedback en waardering voor hun werk, bij appplanet een dikke vuist in hun anus.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:53 schreef Koepert het volgende:
Ok voordat ik me nu compleet voor schut zet...
Wat doet/is Applanet precies? Door die startpagina krijg ik de indruk dat het een soort market-vervangend prog is.. op het forum kan ik wel gewoon inloggen, en daar staan allemaal app's met linkjes naar rapidshare/mediafire ed.. Is dat t? of is t wel zo'n marketvervangende app?
Ja dit is de eerste keer dat ik denk; Goh? Applanet? Misschien wel leuk, ff proberen
Ook na 2x opnieuw downloaden..quote:Op zondag 23 januari 2011 16:56 schreef Renesite het volgende:
Je download
Zet op je SDkaart
Je download apkinstaller
Installeert
En je krijgt een black-market. En je krijgt n parseerfout
Vreemdquote:Op zondag 23 januari 2011 17:01 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ook na 2x opnieuw downloaden..
Hij geeft ook bij downloaden aan dat ik geen prog heb die er wat mee kan.. terwijl k apkinstaller er toch echt op heb staan..
Zo gaat het al jaren, met muziek, games, films, series en nu ook apps.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het is geen vervanging van de Market. In de Market krijgen ontwikkelaars feedback en waardering voor hun werk, bij appplanet een dikke vuist in hun anus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |