Ja daar had ik beter kunnen kijken, gebruikte tutorials van daar voor m'n Touch Pro alquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waarom lees jij jezelf niet in op XDA-developers? Daar is alles te vinden wat jij moet weten.
Dat is k#tquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:03 schreef RacerDKB het volgende:
Angry Birds savegame kwijt, sterf MyBackup Pro
Ik had alles dat ik kon backupen met dat programma gedaan, maar kennelijk nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is k#t
Geen backup waar jij de savegame uit kunt pulken?
Waar slaat hij die op dan? Met de zoekfunctie vind ik niksquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is k#t
Geen backup waar jij de savegame uit kunt pulken?
Klopt had ik ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:03 schreef RacerDKB het volgende:
Angry Birds savegame kwijt, sterf MyBackup Pro
/data/data/com.rovio.angrybirds/files/highscores.lua en die moet je hebben.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:07 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Waar slaat hij die op dan? Met de zoekfunctie vind ik niks
[..]
Klopt had ik ookGebruik nu Titanium
Hmm bedankt, maar ik heb hem dus gewiped voordat ik die ROM er op zette en op de SD kaart kan ik een dergelijke map niet vinden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
/data/data/com.rovio.angrybirds/files/highscores.lua en die moet je hebben.
Ik gebruik rootexplorer om de file te zoeken
Staat ook niet op de sd-card maar in de telefoonquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hmm bedankt, maar ik heb hem dus gewiped voordat ik die ROM er op zette en op de SD kaart kan ik een dergelijke map niet vinden.
Jammer dan
Nu nog een fatsoenlijke klok widget.
De APK van friendstream kun jij simpel uit een andere ROM pakken. Hmmm, heb het net weer getest, maar deze maal krijg ik een foutmelding als ik Friendstream op die manier wil installerenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hmm bedankt, maar ik heb hem dus gewiped voordat ik die ROM er op zette en op de SD kaart kan ik een dergelijke map niet vinden.
Jammer dan
Nu nog een fatsoenlijke klok widget.
Zijn de standaard widgets ergens te downloaden? Friendstream en die klok etc.
Hm, ik zal ff wat aankloten met andere roms morgen, maar ben nu toch wel benieuwd of het hier wel gaat werken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
De APK van friendstream kun jij simpel uit een andere ROM pakken. Hmmm, heb het net weer getest, maar deze maal krijg ik een foutmelding als ik Friendstream op die manier wil installeren
Aha, ik heb nu dus Ginger Villain, dus nu kan ik niet Friendstream/Gallerij/flip-clock?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:32 schreef Juup© het volgende:
Shit ik bedenk mezelf ineens iets belangrijksFriendstream werkt alleen op een Sense ROM
voor zover ik weet.
Euhmmmm. Ik instaleer de apps via -SD en telefoongeheugen- verplaats ik de apps die dat toelaten naar de SD kaart.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hm, ik zal ff wat aankloten met andere roms morgen, maar ben nu toch wel benieuwd of het hier wel gaat werken.
Ik DM je m'n mail even
Tevens, ik zal wel een mongool zijn die er nog niks van af weet, maar ik heb dus 1024mb aan ext3 partitie, ik dacht dat dat zou zijn om apps op te installeren? Alle apps staan nu gewoon op telefoongeheugen, die al weer bijna vol zit.
Wat is het verschil nu, kan ik ze nu allemaal kopieren naar SD? Ik heb dat Amon_Ra gebruikt.
Maar die 1GB aan ext3 die ik gemaakt hebt, waar wordt die voor gebruikt?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euhmmmm. Ik instaleer de apps via -SD en telefoongeheugen- verplaats ik de apps die dat toelaten naar de SD kaart.
Go Launcher werkt ook fijn, en is gratiesquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:47 schreef RacerDKB het volgende:
Morgen maar ff opzoek naar alternatieven (launcherpro?)
Ik heb überhaupt niks ingesteldquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:00 schreef MacorgaZ het volgende:
Dan heb je apps2sd niet goed ingesteld, ik heb dan wel ext2 met MIUI maar bij mij installeert hij automatisch naar de ext2-partitie, en ik kan alles naar de normale SD-partitie zetten als ik dat.
Volgens Quick System Info is er op A2SD storage 811mb van de 0,89GB vrij, wat er op zou duiden dat het werkt?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:20 schreef MacorgaZ het volgende:
Nee, als je het goed hebt geinstalleerd hoort het automatisch te werken, misschien ligt het aan ext3 ipv ext2, Google anders even "android terminal apps2sd check", dan vind je wat commando-regels om te testen of je apps2sd werkt of niet.
Jep. Zo geeft ie t bij mij ook weer in Quick System Info, terwijl Oxygen hem niet goed toont. Maar het werkt perfect.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Volgens Quick System Info is er op A2SD storage 811mb van de 0,89GB vrij, wat er op zou duiden dat het werkt?
ik gebruik simiclock, ook handig en veel in te stellenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jep. Zo geeft ie t bij mij ook weer in Quick System Info, terwijl Oxygen hem niet goed toont. Maar het werkt perfect.
Dat uitgaan van het scherm is volgens mij stock GingerbreadTof hè?
Voor de klok zou je beautiful widgets kunnen gebruiken.
Kijk hier maar evenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:45 schreef Visitor.Q het volgende:
Ja die screen-off animatie van Gingerbread is echt mooi.
@RacerDKB worms komt van EAmobile af of heb je een andere bron?
Ik heb die gasten van EA al 2 keer gemailed omdat ik mijn reeds gekochte NFS:shift opnieuw moet kopen na een reinstall van android en na 2 weken nog geen reactie. Dat lokt niet echt uit dat ik andere spellen van hun ga kopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |