Ziet er goed uitquote:Op zondag 23 januari 2011 17:45 schreef Ireyon het volgende:
In een nieuw jasje omdat;
- een hoop mensen geroot hebben en met een gloednieuwe Rom erbij.
- de oude OP niet meer lekker werkte met de nieuwe Fok!-layout en tevens deels gejat was door een HD bezitter.
Dit is opgelost.. Bleek dat bij de downloads van Applanet er n bestandje van 8kb werd gedownload (niet bij stilgestaan dat ie voor 1mb wel errug snel binnen was; immers WiFi..) ipv die van 1 mb, dus via n andere link binnengehaald, nu werkt ie welquote:Op zondag 23 januari 2011 16:53 schreef Koepert het volgende:
Ok voordat ik me nu compleet voor schut zet...
Wat doet/is Applanet precies? Door die startpagina krijg ik de indruk dat het een soort market-vervangend prog is.. op het forum kan ik wel gewoon inloggen, en daar staan allemaal app's met linkjes naar rapidshare/mediafire ed.. Is dat t? of is t wel zo'n marketvervangende app?
Ja dit is de eerste keer dat ik denk; Goh? Applanet? Misschien wel leuk, ff proberen
Tip: Koop de Nokia micro-usb lader. Die levert genoeg powerquote:Op zondag 23 januari 2011 18:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Stomme DealExtreme aansteker-usb ding die niet genoeg levert om te navigeren
Goed idee! Ik heb een bod zitten op eBay kabeltje (nog een kleine 5 uur te gaan). Zodra die binnen is maar 'ns wat gaan zagen/boren/schuren.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:58 schreef Koepert het volgende:
En k heb even nagedacht over die houten dock van eind v vorige topic, k denk dat ik ook ns zoiets mee ga stoeien.. gewoon omdat t kan.
Ah joh.. Gewoon zelf mee gaan klooien.. Veel belonender, en je kunt zelf doen hoe je t wil.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:41 schreef Renesite het volgende:
Moet het mijn vader dan maar eens vragen
Al heb je een lader van 10A. Als de middelste pennen niet doorverbonden zijn laad hij met max. 500mA.quote:Op maandag 24 januari 2011 08:42 schreef Visitor.Q het volgende:
Mooie OP!
Autoladers moeten minimaal 1 Ampère zijn.
Ik heb er geen idee van, maar mijn ervaring is als er expliciet 1A bij een usb autostekker staat dat het dan gewoon werktquote:Op maandag 24 januari 2011 09:03 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Al heb je een lader van 10A. Als de middelste pennen niet doorverbonden zijn laad hij met max. 500mA.
Zoomen gaat heel goed, apps downloaden meestal gratis of anders voor een laag bedrag. Heb zelf pas 3 apps gekocht en de rest gratis apps gebruikt.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:49 schreef Watashiwa het volgende:
Met zo'n accent zou ik geen bezwaar hebben tegen langeafstandrelatie.. mmmm..![]()
![]()
Ben een beetje aan het rondneuzen voor een nieuwe telefoon, mijn abonnement loopt een beetje tegen het einde. Het liefst natuurlijk wil ik een Iphone 4, maar nu hoorde ik pas dat de Iphone 5 weer aankomt. En ik ben nu ook hard aan het sparen voor een reis naar Japan en wil daarom eigenlijk niet echt veel besteden dan wat nodig is. Daarom lijkt mij deze telefoon ook als een keuze.
Hiervoor een paar vraagjes? Kan je trouwens wel een beetje inzoomen als je aan het internetten bent met de Desire Z? Hoe gaat dat met applicaties downloaden? Moet je veel voor de applicaties betalen?
Een Nokia N95 8GB..quote:Op maandag 24 januari 2011 10:58 schreef Rijstkoker het volgende:
Watashiwa Rijstkoker to mooishimas, welke telefoon heb je nou? Een vriend van mij heeft de Desire Z ook alleen jammer dat ie een stuk dikker is dan de gewone Desire.
Hoe gaat dat downloaden? moet je dat met een applicatie via PC doen? Synced het ook goed met windows?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:51 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zoomen gaat heel goed, apps downloaden meestal gratis of anders voor een laag bedrag. Heb zelf pas 3 apps gekocht en de rest gratis apps gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |