abonnement Unibet Coolblue
pi_89685463




De Desire op HTC.com


Processor: Qualcomm Snapdragon QSD8250 1GHz
Besturingssysteem: Android 2.1 (Eclair) met HTC Sense (officiële update naar Android 2.2 (Froyo) ook beschikbaar)
Scherm: 3,7 inch AMOLED aanraakgevoelig (capacitive) 480 x 800 WVGA
Geheugen: 512 MB ROM, 576 MB RAM
Geheugenuitbreiding: MicroSD t/m 32GB
Gewicht: 135 gram met batterij
Afmetingen: 119 x 60 x 11,9 mm
Netwerk: GSM/GPRS/EDGE 850/900/1800/1900 MHz, HSPA 900/2100 MHz (tot 2 Mbps upload en 7,2 Mbps download)
Trackball: Optische trackball
GPS: interne GPS-antenne
Sensoren: nabijheidssensor, lichtsensor, G-sensor en digitaal kompas
Camera: 5-megapixel met led-flash
Verbindingen: UMTS/HSDPA, BT2.1+EDR, Wi-Fi, GPS
Bluetooth: Bluetooth 2.1 met FTP/OPP voor bestandsverkeer, A2DP voor draadloos stereo muziekluisteren en PBAP voor adresboektoegang vanaf je carkit
Audio: 3,5 mm stereo audio-aansluiting
Aansluiting: Micro USB (USB 2.0)
Camera: 5 megapixels met video (800 x 480px), gezichtsdetectie, geotagging, autofocus en flitser
Muziekformaten afspelen: .aac, .amr, .ogg, .m4a, .mid, .mp3, .wav, .wma
Videoformaten afspelen: .3gp, .3g2, .mp4, .wmv
Batterij: 1400mA
Batterijduur: 340 uur standby, 6 uur spraak


Tweakers: "De fijnste Android-smartphone die tot nu toe op de redactie heeft gebivakkeerd".
AllAboutPhones: "De HTC Desire is al met al een prachtige telefoon".
Engadget: "The Desire is yet another fine piece of work from HTC".
Gizmodo: "Yes, it's definitely worthy of your desire".
Slashgear: "This isn't just “good for an Android device”, it's brilliant".
Techradar: "In short, this is a phenomenal phone".
Mobileburn: "The HTC Desire is one of the most impressive handsets we've used to-date".
Pocket-Lint: "There is little fault with this superphone".
T3: "The number one phone for technophiles without a doubt".
TrustedReviews: "The HTC Desire is a truly wondrous smartphone".
RegHardware: "The Desire is the one to go for".
Gizmag: "If you want an Android phone today, this is what you should be buying".
Pocketnow: "The best Android phone that you can buy right now".
CNet: "HTC is onto a real winner with the Desire".
Mobile-Phones-UK: "This is as good as it gets".
Metro: "It's one of the best smartphones on the market right now – quite possibly the best".
Mobile Users: "The HTC Desire is definitely the best smartphone available to date"



Toestel kopen
Los toestel (bruin)
Los toestel (zilver)
Toestel met abonnement

Howto's
Screenshots maken op je Desire
Links vanuit Chrome of Firefox naar je Android toestel sturen
Je Desire unbranded maken (zodat je voor updates e.d. niet van je provider afhankelijk bent)
Meer applicaties naar je SD-kaart verplaatsen

Voor al je vragen over Android:
Android #25: Op naar Gingerbread

Vorige delen:
#1, #2, #3, #4, #5, #6, #7, #8, #9, #10, #11, #12, #13, #14, #15,
#16, #17, #18, #19, #20, #21, #22, #23, #24, #25, #26, #28,#29.

De OP:
Die vind je hier
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_89688332
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 18:23 schreef Iemand91 het volgende:
Wat een TT zeg...
Dan had jij een nieuw topic moeten openen.
  woensdag 8 december 2010 @ 20:16:06 #4
226558 Brombaard
trots baarddrager
pi_89691752
Hoe staat het met MIUI? Is er al een contactenapp voor die net zoals die van HTC met Facebook enzo synchroniseert?
pi_89691883
Zeg, vraagje. Als ik een foto (gemaakt met het toestel) in mijn favorietenlijstje koppel aan een persoon, komt de foto er enorm lelijk uit te zien in Favorites. Weet iemand daar misschien iets op?
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  woensdag 8 december 2010 @ 21:30:28 #6
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_89695964
Leuke OP _O-

Je had ook kunnen neerzetten: Waar lekzzz druk is met andere zaken :P
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_89698725
HTC maakt niet alleen geweldige telefoons, ook de verpakkingen mogen er zijn :9

pi_89699569
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:20 schreef Ireyon het volgende:
HTC maakt niet alleen geweldige telefoons, ook de verpakkingen mogen er zijn :9

[ afbeelding ]
_O-
pi_89699754
Als je je telefoon van reparatie terugkrijgt, zit ie ook in een schattig doosje met een pleister erop en dan "Fixed!" erbij geschreven.
(Helaas was ie bij mij pas na de derde keer min of meer gefixed, maar goed... Het doosje was cute.)
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  woensdag 8 december 2010 @ 22:41:43 #10
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_89699958
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:38 schreef Pandora73 het volgende:
Als je je telefoon van reparatie terugkrijgt, zit ie ook in een schattig doosje met een pleister erop en dan "Fixed!" erbij geschreven.
(Helaas was ie bij mij pas na de derde keer min of meer gefixed, maar goed... Het doosje was cute.)
3 pleisters :)
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_89700286
Kan ik overigens naar de telefoonwinkel en de usbkabeltje retour laten sturen naar fabrikant aangezien hij bij de minst geringste beweging niet meer laadt. Of repareert HTC alleen de telefoon of moet ik alles samen terugsturen?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_89700933
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:47 schreef Kloonhommel het volgende:
Kan ik overigens naar de telefoonwinkel en de usbkabeltje retour laten sturen naar fabrikant aangezien hij bij de minst geringste beweging niet meer laadt. Of repareert HTC alleen de telefoon of moet ik alles samen terugsturen?
Ik heb gewoon bij Handyman een nieuwe kabel gekocht voor iets van ¤7,-. Is nog eens een stuk langer dan de originele kabel ook en werkt goed :)
  donderdag 9 december 2010 @ 00:02:55 #13
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_89703833
Binnekort misschien de HTC Desire HD halen. Ik zag dat deze bij vodafone icm een 200 abbo het goedkoopst is. Er zit echter wel een datalimiet bij van 1G per maand op. Hoe snel zit je daar nou overheen? Heb eigenlijk geen flauw benul hoeveel mb je binnenhaalt met een smartphone.
pi_89705074
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 00:02 schreef Knuck-les het volgende:
Binnekort misschien de HTC Desire HD halen. Ik zag dat deze bij vodafone icm een 200 abbo het goedkoopst is. Er zit echter wel een datalimiet bij van 1G per maand op. Hoe snel zit je daar nou overheen? Heb eigenlijk geen flauw benul hoeveel mb je binnenhaalt met een smartphone.
Ik had al een abbo voordat dit kwam dus ik heb geen limiet zolang mijn abbo nog loopt.
Om gewoon even te weten wat ik nou verbruik heb ik een app geïnstalleerd die bijhoudt wat ik verbruik. Ik ben nog nooit dicht in de buurt van 1 GB gekomen, laat staan erover. Nu sta ik sinds begin van de maand op 236.85 MB (23.1%). Veel deze maand...
  donderdag 9 december 2010 @ 00:46:11 #15
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_89705155
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 00:42 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik had al een abbo voordat dit kwam dus ik heb geen limiet zolang mijn abbo nog loopt.
Om gewoon even te weten wat ik nou verbruik heb ik een app geïnstalleerd die bijhoudt wat ik verbruik. Ik ben nog nooit dicht in de buurt van 1 GB gekomen, laat staan erover. Nu sta ik sinds begin van de maand op 236.85 MB (23.1%). Veel deze maand...
Oke dus die 1GB haal je bij lange na niet bij 'normaal'? (als in dagelijks mail checken, beetje whatsappen, surfen en zo nu en dan wat youtube filmpjes checken)

Klopt het trouwens dat de Desire HD het 'topmodel' is qua specs of is dat de desire Z?
pi_89706021
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 00:46 schreef Knuck-les het volgende:

[..]

Oke dus die 1GB haal je bij lange na niet bij 'normaal'? (als in dagelijks mail checken, beetje whatsappen, surfen en zo nu en dan wat youtube filmpjes checken)

Klopt het trouwens dat de Desire HD het 'topmodel' is qua specs of is dat de desire Z?
Ik heb het nog nooit gehaald en vele met mij denk ik. Al zullen er ook mensen tussenzitten die het wel halen.

Na dit door gelezen te hebben zou ik zeggen dat de HD het 'topmodel' is.
pi_89707676
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:00 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik heb gewoon bij Handyman een nieuwe kabel gekocht voor iets van ¤7,-. Is nog eens een stuk langer dan de originele kabel ook en werkt goed :)
Kabel is overigens ook uitwisselbaar met de Nokia CA-101 kabel, voor als je geen HTC kabel vindt ;) Eigenlijk voldoet elke Micro-USB kabel.
Don't let my username fool you...
  donderdag 9 december 2010 @ 10:44:35 #18
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_89710739
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 07:57 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Kabel is overigens ook uitwisselbaar met de Nokia CA-101 kabel, voor als je geen HTC kabel vindt ;) Eigenlijk voldoet elke Micro-USB kabel.
Inderdaad, o.a. BlackBerry, en Samsungkabels voldoen ook ben ik achter gekomen.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  vrijdag 10 december 2010 @ 08:02:34 #19
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_89751004
Je bespaart echt enorm veel stroom als je wifi en 3g uitzet. Dus ik doe dat een tijdje consequent en heb aan het eind van een dag gewoon 90% over. Als ik wifi uitzet (met extended controls), dan zet de telefoon automatisch 3g aan. Dat wil ik niet. Er is een vinkje in instellingen dat 3g het moet overnemen als er geen wifi beschikbaar is, maar als ik die uit zet kan ik niet meer met extended controls de 3g verbinding los aan en uitzetten. Iemand een oplossing?
  vrijdag 10 december 2010 @ 09:14:53 #20
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_89751947
Ik had van de week die Market update niet geïnstalleerd omdat ik dat per se met de Goldcard in mijn telefoon moet doen. Dus ik had bij de melding dat er nieuwe software was de update "geweigerd". Nu heb ik mijn Goldcard in mijn telefoon gedaan maar als ik nu op updates check dan staat de update er niet meer bij ;(

Hoe krijg ik mijn updateje nu binnen? :?
pi_89765688
Het vervelende is dat mijn huidige sim-only nog 2,5 maand doorloopt, zodra die klaar is neem ik een nieuwe abo (weer 1-jarig) met de HTC Desire :'(
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_89769395
Besteld :)
pi_89773486
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 08:02 schreef Visitor.Q het volgende:
Je bespaart echt enorm veel stroom als je wifi en 3g uitzet. Dus ik doe dat een tijdje consequent en heb aan het eind van een dag gewoon 90% over. Als ik wifi uitzet (met extended controls), dan zet de telefoon automatisch 3g aan. Dat wil ik niet. Er is een vinkje in instellingen dat 3g het moet overnemen als er geen wifi beschikbaar is, maar als ik die uit zet kan ik niet meer met extended controls de 3g verbinding los aan en uitzetten. Iemand een oplossing?
APN ON/OFF widget

Gratis en met druk op de widget zet je 3g aan of uit
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_89774034
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:18 schreef Janetje het volgende:
Zeg, vraagje. Als ik een foto (gemaakt met het toestel) in mijn favorietenlijstje koppel aan een persoon, komt de foto er enorm lelijk uit te zien in Favorites. Weet iemand daar misschien iets op?
Anyone? :P
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  zaterdag 11 december 2010 @ 07:30:36 #25
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_89794568
Ik kwam bij de market een winterversie van Angry Birds (angry Birds Season) tegen :9

t 1e level is al kut :')

of ben ik nu spuit 11? :P
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')