abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91757881

De Desire op HTC.com

Processor: Qualcomm Snapdragon QSD8250 1GHz
Besturingssysteem: Android 2.1 (Eclair) met HTC Sense (officiële update naar Android 2.2 (Froyo) ook beschikbaar)
Scherm: 3,7 inch AMOLED aanraakgevoelig (capacitive) 480 x 800 WVGA
Geheugen: 512 MB ROM, 576 MB RAM
Geheugenuitbreiding: MicroSD t/m 32GB
Gewicht: 135 gram met batterij
Afmetingen: 119 x 60 x 11,9 mm
Netwerk: GSM/GPRS/EDGE 850/900/1800/1900 MHz, HSPA 900/2100 MHz (tot 2 Mbps upload en 7,2 Mbps download)
Trackball: Optische trackball
GPS: interne GPS-antenne
Sensoren: nabijheidssensor, lichtsensor, G-sensor en digitaal kompas
Camera: 5-megapixel met led-flash
Verbindingen: UMTS/HSDPA, BT2.1+EDR, Wi-Fi, GPS
Bluetooth: Bluetooth 2.1 met FTP/OPP voor data, A2DP voor draadloos muziek en PBAP voor adresboektoegang carkit
Audio: 3,5 mm stereo audio-aansluiting
Aansluiting: Micro USB (USB 2.0)
Camera: 5 megapixels met video (800 x 480px), gezichtsdetectie, geotagging, autofocus en flitser
Muziekformaten afspelen: .aac, .amr, .ogg, .m4a, .mid, .mp3, .wav, .wma
Videoformaten afspelen: .3gp, .3g2, .mp4, .wmv
Batterij: 1400mA
Batterijduur: 340 uur standby, 6 uur spraak

Tweakers: "De fijnste Android-smartphone die tot nu toe op de redactie heeft gebivakkeerd".
AllAboutPhones: "De HTC Desire is al met al een prachtige telefoon".
Engadget: "The Desire is yet another fine piece of work from HTC".
Gizmodo: "Yes, it's definitely worthy of your desire".
Slashgear: "This isn't just “good for an Android device”, it's brilliant".
Techradar: "In short, this is a phenomenal phone".
Mobileburn: "The HTC Desire is one of the most impressive handsets we've used to-date".
Pocket-Lint: "There is little fault with this superphone".
T3: "The number one phone for technophiles without a doubt".
TrustedReviews: "The HTC Desire is a truly wondrous smartphone".
RegHardware: "The Desire is the one to go for".
Gizmag: "If you want an Android phone today, this is what you should be buying".
Pocketnow: "The best Android phone that you can buy right now".
CNet: "HTC is onto a real winner with the Desire".
Mobile-Phones-UK: "This is as good as it gets".
Metro: "It's one of the best smartphones on the market right now – quite possibly the best".
Mobile Users: "The HTC Desire is definitely the best smartphone available to date"

Toestel kopen
Los toestel (bruin)
Los toestel (zilver)
Toestel met abonnement

Howto's
Screenshots maken op je Desire
Je Desire unbranded maken (zodat je voor updates e.d. niet van je provider afhankelijk bent)
Meer applicaties naar je SD-kaart verplaatsen
Rooten en Custom ROMs

Voor al je vragen over Android:
Android #28

Vorige delen:
#1, #2, #3, #4, #5, #6, #7, #8, #9, #10, #11, #12, #13, #14, #15, #16, #17,
#18, #19, #20, #21, #22, #23, #24, #25, #26, #28,#29, #30, #31, #32.

De OP:
Die vind je hier
pi_91757984
In een nieuw jasje omdat;
- een hoop mensen geroot hebben en met een gloednieuwe Rom erbij.
- de oude OP niet meer lekker werkte met de nieuwe Fok!-layout en tevens deels gejat was door een HD bezitter :{ .
pi_91758542
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 17:45 schreef Ireyon het volgende:
In een nieuw jasje omdat;
- een hoop mensen geroot hebben en met een gloednieuwe Rom erbij.
- de oude OP niet meer lekker werkte met de nieuwe Fok!-layout en tevens deels gejat was door een HD bezitter :{ .
Ziet er goed uit :P
  zondag 23 januari 2011 @ 18:02:32 #4
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_91758683
Ireyon, ben blij met je :)
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_91760067
Stomme DealExtreme aansteker-usb ding die niet genoeg levert om te navigeren |:(
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  zondag 23 januari 2011 @ 18:58:51 #6
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_91760937
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 16:53 schreef Koepert het volgende:
Ok voordat ik me nu compleet voor schut zet...

Wat doet/is Applanet precies? Door die startpagina krijg ik de indruk dat het een soort market-vervangend prog is.. op het forum kan ik wel gewoon inloggen, en daar staan allemaal app's met linkjes naar rapidshare/mediafire ed.. Is dat t? of is t wel zo'n marketvervangende app?

Ja dit is de eerste keer dat ik denk; Goh? Applanet? Misschien wel leuk, ff proberen
Dit is opgelost.. Bleek dat bij de downloads van Applanet er n bestandje van 8kb werd gedownload (niet bij stilgestaan dat ie voor 1mb wel errug snel binnen was; immers WiFi..) ipv die van 1 mb, dus via n andere link binnengehaald, nu werkt ie wel :)

En k heb even nagedacht over die houten dock van eind v vorige topic, k denk dat ik ook ns zoiets mee ga stoeien.. gewoon omdat t kan.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_91760983
Ziet er mooi uit!

Waarom zijn jullie allemaal lyrisch over Miui? Ik vind de ROM nou niet zo'n mooie standaard en additional themes hebben, of zie ik iets over het hoofd?
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_91761849
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Stomme DealExtreme aansteker-usb ding die niet genoeg levert om te navigeren |:(
Tip: Koop de Nokia micro-usb lader. Die levert genoeg power :Y
pi_91762029
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:58 schreef Koepert het volgende:

En k heb even nagedacht over die houten dock van eind v vorige topic, k denk dat ik ook ns zoiets mee ga stoeien.. gewoon omdat t kan.
Goed idee! Ik heb een bod zitten op eBay kabeltje (nog een kleine 5 uur te gaan). Zodra die binnen is maar 'ns wat gaan zagen/boren/schuren. ^O^
  Moderator zondag 23 januari 2011 @ 19:41:41 #10
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_91762856
Moet het mijn vader dan maar eens vragen :9
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 23 januari 2011 @ 19:47:34 #11
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_91763207
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 19:41 schreef Renesite het volgende:
Moet het mijn vader dan maar eens vragen :9
Ah joh.. Gewoon zelf mee gaan klooien.. Veel belonender, en je kunt zelf doen hoe je t wil.
  maandag 24 januari 2011 @ 08:42:08 #12
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_91786292
Mooie OP!

Autoladers moeten minimaal 1 Ampère zijn.
pi_91786470
Sinds kort draai ik Ginger Villain 0.8 en ben er zeer tevreden mee! Het voelt allemaal net een stuk fijner aan dan de stock-rom van HTC met Sense.
pi_91786547
http://europe.nokia.com/f(...)usb-car-charger-dc-6

Deze lader moet je hebben. Werkt perfect. Met navigatie aan, flitsnav aan e.d. laadt hij nog gewoon bij ipv langzaam leeg te lopen.
pi_91786562
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 08:42 schreef Visitor.Q het volgende:
Mooie OP!

Autoladers moeten minimaal 1 Ampère zijn.
Al heb je een lader van 10A. Als de middelste pennen niet doorverbonden zijn laad hij met max. 500mA.

[ Bericht 13% gewijzigd door bbfakir op 24-01-2011 09:09:05 ]
woef
  maandag 24 januari 2011 @ 09:13:28 #16
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_91786778
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:03 schreef bbfakir het volgende:

[..]

Al heb je een lader van 10A. Als de middelste pennen niet doorverbonden zijn laad hij met max. 500mA.
Ik heb er geen idee van, maar mijn ervaring is als er expliciet 1A bij een usb autostekker staat dat het dan gewoon werkt :)
  maandag 24 januari 2011 @ 09:31:53 #17
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_91787102
Ik heb een oplader en houder gekocht via Ebay, en die laat ook gewoon op. Kostte omgerekend iets van 15euro geloof ik. Moest uit de UK verzonden worden.
pi_91787807
Zo'n oplater wil ik ook!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 24 januari 2011 @ 10:38:49 #19
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_91788877
Mja ik heb gewoon zon ding van maar dan van Ricatech; 4E en daar kan mn HTC kabeltje in..

Werkt prima
pi_91789233
Met zo'n accent zou ik geen bezwaar hebben tegen langeafstandrelatie.. mmmm.. O+ :P

Ben een beetje aan het rondneuzen voor een nieuwe telefoon, mijn abonnement loopt een beetje tegen het einde. Het liefst natuurlijk wil ik een Iphone 4, maar nu hoorde ik pas dat de Iphone 5 weer aankomt. En ik ben nu ook hard aan het sparen voor een reis naar Japan en wil daarom eigenlijk niet echt veel besteden dan wat nodig is. Daarom lijkt mij deze telefoon ook als een keuze.

Hierbij een paar vraagjes, kan je trouwens wel een beetje inzoomen als je aan het internetten bent met de Desire Z? Hoe gaat dat met applicaties downloaden? Moet je veel voor de applicaties betalen?
pi_91789286
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:49 schreef Watashiwa het volgende:
Met zo'n accent zou ik geen bezwaar hebben tegen langeafstandrelatie.. mmmm.. O+ :P

Ben een beetje aan het rondneuzen voor een nieuwe telefoon, mijn abonnement loopt een beetje tegen het einde. Het liefst natuurlijk wil ik een Iphone 4, maar nu hoorde ik pas dat de Iphone 5 weer aankomt. En ik ben nu ook hard aan het sparen voor een reis naar Japan en wil daarom eigenlijk niet echt veel besteden dan wat nodig is. Daarom lijkt mij deze telefoon ook als een keuze.

Hiervoor een paar vraagjes? Kan je trouwens wel een beetje inzoomen als je aan het internetten bent met de Desire Z? Hoe gaat dat met applicaties downloaden? Moet je veel voor de applicaties betalen?
Zoomen gaat heel goed, apps downloaden meestal gratis of anders voor een laag bedrag. Heb zelf pas 3 apps gekocht en de rest gratis apps gebruikt.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_91789494
Watashiwa Rijstkoker to mooishimas, welke telefoon heb je nou? Een vriend van mij heeft de Desire Z ook alleen jammer dat ie een stuk dikker is dan de gewone Desire.
rice rice baby tututututedudududum
pi_91789754
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:58 schreef Rijstkoker het volgende:
Watashiwa Rijstkoker to mooishimas, welke telefoon heb je nou? Een vriend van mij heeft de Desire Z ook alleen jammer dat ie een stuk dikker is dan de gewone Desire.
Een Nokia N95 8GB.. :')

Doet het perfect, geen bezwaren tegen. Maar heb net een nieuw display in moeten zetten en weet niet hoelang dat volhoudt. Tijd dus voor een smartphone :P ... (oftewel een gadget natuurlijk)
pi_91789924
N95 is een smartphone hè :)
pi_91789935
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:51 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Zoomen gaat heel goed, apps downloaden meestal gratis of anders voor een laag bedrag. Heb zelf pas 3 apps gekocht en de rest gratis apps gebruikt.
Hoe gaat dat downloaden? moet je dat met een applicatie via PC doen? Synced het ook goed met windows?
pi_91790327
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:11 schreef kikoooooo het volgende:
N95 is een smartphone hè :)
Is dat zo?

Tja, moet eerlijk zeggen, een telefoon is een telefoon. Maar het lijkt me soms handig om internet te gebruiken of om een spelletje te spelen. Ik zal dan ook geen fanatieke mobiel internetter zijn.
pi_91790645
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:11 schreef Watashiwa het volgende:

[..]

Hoe gaat dat downloaden? moet je dat met een applicatie via PC doen? Synced het ook goed met windows?
Je kunt apps downloaden via een market app die standaard erop staat maar je kunt ook via je pc downloaden en die dan op je telefoon zetten en installeren. Heel makkelijk en er word ook gemeld wanneer er een update is.
  maandag 24 januari 2011 @ 17:07:40 #28
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_91806114
Als je het geld ervoor hebt zou ik met de kennis en telefoons die er nu zijn waarschijnlijk kiezen voor een andere telefoon dan de desire. Dit omdat het interne geheugen bij de desire eigenlijk te weinig is.
Weet niet of de HD meer intern geheugen heeft, anders zou ik zeker kiezen voor de Galaxy S (Samsung dus)
pi_91809633
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:02 schreef kikoooooo het volgende:
http://europe.nokia.com/f(...)usb-car-charger-dc-6

Deze lader moet je hebben. Werkt perfect. Met navigatie aan, flitsnav aan e.d. laadt hij nog gewoon bij ipv langzaam leeg te lopen.
Bedankt, maar ik wou dus iets in m'n aanstekerplug wat niet uitsteekt.
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:13 schreef Visitor.Q het volgende:

[..]

Ik heb er geen idee van, maar mijn ervaring is als er expliciet 1A bij een usb autostekker staat dat het dan gewoon werkt :)
Er staat 1A op. Een kort ritje van Raalte naar Zutphen (35km) leverde dus een accuverlies van 78 naar 74 procent op.

Maar eens verder zoeken dan.
pi_91811240
quote:
Op maandag 24 januari 2011 17:07 schreef Sjowhan het volgende Dit omdat het interne geheugen bij de desire eigenlijk te weinig is.
Weet niet of de HD meer intern geheugen heeft, anders zou ik zeker kiezen voor de Galaxy S (Samsung dus)
Makkelijk op te lossen door een gedeelte van je geheugenkaart te reserveren als intern geheugen.
pi_91812779
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:07 schreef Sjowhan het volgende:
Als je het geld ervoor hebt zou ik met de kennis en telefoons die er nu zijn waarschijnlijk kiezen voor een andere telefoon dan de desire. Dit omdat het interne geheugen bij de desire eigenlijk te weinig is.
HTC heeft er van geleerd, de Desire HD heeft 1,5GB.
pi_91817196
Hoe doe ik op een juiste manier een backup maken? Ik had een backup gemaakt met Titanium. Rom draaide niet helemaal lekker, dus ik ging /cache en /data whipen. Backup terug gezet met titanium.

Apps e.d. ziet ie keurig, settings moet ik zelf terugzetten. Kan ik ook een volledige backup maken zodat ik zelf geen settings hoef te doen?

edit: huh. Als ik mijn google account instel, zet ie ook ineens mijn wifi settings en mijn zakelijke exchange account terug? :)
pi_91817640
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:51 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Makkelijk op te lossen door een gedeelte van je geheugenkaart te reserveren als intern geheugen.
ej, dat is misschien wel wat voor mij (ik ben het zat dat ik geen sms'jes kan lezen :( ).
Is dat makkelijk, tutorial?
pi_91818042
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 20:46 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

ej, dat is misschien wel wat voor mij (ik ben het zat dat ik geen sms'jes kan lezen :( ).
Is dat makkelijk, tutorial?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1443106
pi_91818507
quote:
Dus eigenlijk zet je er als het ware een nieuw besturingssysteem (als dat het goede woord is) erop. Dat hoeft nou ook weer niet, misschien is het wel fijn/prettig. Ach, zo hou ik het aantal apps ook onder controle, plus met een of andere app die al veel apps naar de sd zet.
  maandag 24 januari 2011 @ 22:09:46 #36
87334 lekzzz
pi_91823529
Heeft iemand nog de standaard geluiden van de Desire. Ik heb deze niet meer door mijn Oxygen Rom. Zitten er toch een aantal tussen die ik nog wil gebruiken.
pi_91824494
Je kan gewoon een Sense rom downloaden en daar de ringtones uit halen.. Staan in de zipfile in de map \system\media\audio
  maandag 24 januari 2011 @ 22:25:33 #38
87334 lekzzz
pi_91824607
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:23 schreef Ireyon het volgende:
Je kan gewoon een Sense rom downloaden en daar de ringtones uit halen.. Staan in de zipfile in de map \system\media\audio
tnx ga ik even proberen

edit: gelukt ^O^

[ Bericht 12% gewijzigd door lekzzz op 24-01-2011 22:39:48 ]
  dinsdag 25 januari 2011 @ 07:20:22 #39
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_91835713
@Iemand91: Het is leuk dat je lekker veel intern geheugen vrij hebt na het rooten en installeren van een custom ROM, maar ik installeer nu echt alles dat los en vast zit en dat maakt het soms weleens onoverzichtelijk. Zeker bij apps die eerst de hele apps lijst moeten inlezen.
pi_91836361
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 07:20 schreef Visitor.Q het volgende:
@Iemand91: Het is leuk dat je lekker veel intern geheugen vrij hebt na het rooten en installeren van een custom ROM, maar ik installeer nu echt alles dat los en vast zit en dat maakt het soms weleens onoverzichtelijk. Zeker bij apps die eerst de hele apps lijst moeten inlezen.
Dat doe jij zelf :)
Ik installeer ook echt van alles, maar gooi het meeste er na het uitproberen ervan weer weg tenzij het een verbetering van een app is die ik al geinstalleerd heb (dan gaat die er af). De apps die nu op mijn Desire staan daar doe ik ook echt wat mee, en voldoen aan wat ik nodig heb.Ik heb er maar 1 ding opstaan dat ik nog niet geprobeerd heb en dat is Google Goggles al zie ik het nut van die app niet echt in dus die zal er binnenkort ook wel af gaan.
pi_91836636
Ik ben overigens wel benieuwd naar wat jullie allemaal op de Desire hebben staan :)

Bij mij (alfabetische volgorde):
quote:
AdFree
AndFTP
Angry Birds
Applanet
AudioVolume
Autokiller
Autostart Killer
Barcode scanner
Buienalarm
Buienradar.nl
CifsManager (gebruik ik niet, maar zat bij de ROM inbegrepen. Gooi ik bij de volgende update uit de ROM)
ClearDefault
Color Pop
ColorNote
Craniati Enigma
Droidwall ^O^
ES File Explorer
Extended Controls
Facebook
Galerij 3D (gebruik ik niet, maar zat bij de ROM inbegrepen. Gooi ik bij de volgende update uit de ROM)
Gentle Alarm
Goggles (aan het testen)
Instant Heart Rate
Java-box
Mixzing
MyBackup
Network Monitor
Note Everything
OI Safe
Opera Mini
Papa Stacker
PicSay Pro
Pocketcloud
PrinterShare
QuickOffice
Reduce Photo Size
Rocket Bunnies
ROM Manager
Root Explorer
Screenshot
Scrobble Droid
Second001
SetCPU
SIM-toolkit
Spare Parts
Superuser
Talking Tom (vindt dochter leuk, vooral als Tom scheten laat :D)
Twi Droid
VPlayer
WakeOnLan
WhatsApp
Wi-Fi Hotspot (gebruik ik niet, maar zat bij de ROM inbegrepen. Gooi ik bij de volgende update misschien uit de ROM).
Wifi Analyzer (Echt een schitterend programma aangezien ik bezig ben met in en om het huis ons bereik te vergroten).
WiFi Picker
Yumster
Een paar apps heb ik overgeslagen omdat die zowel in de standaard Sense als de LeeDroid ROM staan en ik die heb laten staan.

Game on ;)
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:42:26 #42
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_91839311
Was t nou echt een te grote moeite om daar bij alles ff te zetten wat t doet/waar t voor is? jeezus.. ;)

Kidding; flinke lijst wel.. sommige kende ik nog niet
pi_91839465
quote:
12s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:42 schreef Koepert het volgende:
Was t nou echt een te grote moeite om daar bij alles ff te zetten wat t doet/waar t voor is? jeezus.. ;)

Kidding; flinke lijst wel.. sommige kende ik nog niet
Ja dat was het :D aangezien ik ook mijn dochter eten aan het geven was :P
Ik zal het wel even aanpassen.

Was bijna klaar met de lijst incl. URL'S en omschrijvingen, gaat er hier iets fout en ben ik alles weer kwijt. Ga het helaas niet opnieuw proberen dus zult zelf moeten zoeken ;(

[ Bericht 7% gewijzigd door Juup© op 25-01-2011 11:17:11 ]
pi_91840361
Buiten de sense apps & widgets om

• 9292ov Pro
• aCar - app voor auto verbruiksstatistieken (etc)
• Adobe Flash Player 10.1
• Androidworld
• ASTRO - explorer achtig iets
• Barcode Scanner
• BattStatt Free - widget
• Buienradar.nl
• CoPilot Live - navi voor in het buitenland
• eBuddy
• Facebook
• FuelNode - goedkoopste benzinestations in de buurt
• FxCamera
• gTabSiMiClock - widget
• Hyves
• IMDb
• LauncherPro
• Layar
• MyTracks - gps tracking
• NetSentry - data monitoring
• Rabo Bankieren - moet ik nog instellen :')
• Shazam
• Traffic Counter - call/sms monitoring
• TweetDeck
• Wallpaper Set & Save - volgens mij is deze overbodig geworden met 2.2
• Waze - navi (gebruik het meer voor filemeldingen etc)
• Whatsapp
• Wordfeud FREE - scrabble

Sommige dingen moet ik dus nog nakijken maar over het algemeen worden alle apps wel gebruikt.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 12:10:22 #45
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_91842363
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 08:41 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dat doe jij zelf :)
Ja klopt, onder het mom van als ik straks plotseling ergens in de rimboe zit waar ik geen internet heb dan heb ik toch mooi die applicatie bij me.

Feit is dat dat niet zo vaak gebeurt, en dat de batterij dan toch binnen 2 dagen leeg is. Ik zal eens wat gaan verwijderen ja ;) Dit is wat er nu op staat:

70 total, 53 free (75%), 17 paid (24%), 134MB total size, $35.68 total price

ASTRO File Manager
Bubble
Go Free
Speedx 3D
Buienalarm
ConnectBot
GPS Status & Toolbox
MortPlayer Music (beta)
NS Reisplanner Xtra
Network Monitor
My Tracks
AppBrain App Market
MortPlayer Widgets (beta)
Donation for my apps
OpenSudoku
Astrid Task/Todo List
Google Goggles
Google Sky Map
SiMi Clock Widget
OS Monitor
Gesture Search
Air Control
Google Chrome to Phone
Labyrinth
Extended Controls
Beautiful Widgets
LiveWallpaper from Gingerbread
Shazam Encore
WidgetLocker Lockscreen
Amtalee
WolframAlpha
Rainy Days Donation
Spare Parts
Google Maps
Gmail
Google Search
Talkback
Street View on Google Maps
Voice Search
YouTube
ClearDefaultHome
Star Wars Live Wallpaper R2-D2
Gmail Unread Count
CifsManager
ROM Manager
AdFree Android
DiskUsage
Flash Player 10.1
Pure Calendar widget (agenda)
Battery Indicator
Barcode Scanner
RemoteDroid
X Construction
System Info Widget
Pinball Ride
Jewels
Rocket Bunnies
RockPlayer Lite
Glow Hockey
Fruit Ninja
LauncherPro
SiMi Folder Widget
Het Verkeer Pro
Appie van Albert Heijn
Aldiko Book Reader
Titanium Backup root
BW Animation Package
TweetDeck (Twitter, Facebook)
Note Everything
NU.nl nieuws

View this Android app list on AppBrain
pi_91852373
Hier:

- 3G Watchdog
- 9292ov Pro
- Angry Birds (uitgespeeld :'( )
- Angry Birds season (o.i.d.) (uitgespeeld :'( )
- Astro
- BigOven (recepten app)
- Buienradar
- Calvin and Hobbes
- Demotivator
- Dog Whistle Lite (totdat ik een hond heb gevonden en uitgeprobeerd heb blijft die er opstaan)
- DroidCam (wifi webcam, nauwelijks gebruikt)
- Epic Fails (altijd lache)
- Flighradar24 (geen pro, daarom alleen maar een vluchtnummer, vrij nutteloos dus eigenlijk)
- Fokke en Sukke (saai eigenlijk, gaat er denk ik wel een keer van af)
- Friends QuoteTrivia (lievelings serie van TV, kun je zien hoeveel je ervan af weet :D )
- Garfield
- Gmote (zou moeten werken met Windows Media Player maar ik gebruik het eigenlijk nooit)
- Goggles (was dat eigenlijk standaard? Gebruik het nooit, weet zo ook niet meer wat het doet)
- Millionaire (weekend millionaires zeg maar, wel geinig)
- MSN Talk
- Nu.nl
- PDF Viewer
- Quickoffice
- NS Reisplanner
- RingTone (allerlei ringtones van films/tv enz.
- SDMove
- Shazam (update ik niet meer, zo kan ik nog steeds meer dan 5x per maand 'taggen')
- Today In History
- Google Translate
- TreinTijden Lite 2.0.5
- TVGids.tv
- VitalPlayer
pi_91870495
The fuck, in huis 1 kan ik niet met m'n eigen WiFi verbinding maken, en in huis 2 kan het wel.

Allebei zelfde type beveiliging.

En in huis 1 werkte het wel met Stock Sense, maar sinds Ginger Villain niet.
pi_91870775
Probeer het kanaal eens te veranderen in je router
pi_91896035
Ik heb helemaal niet zoveel applicaties op mijn telefoon staan..
Veel applicaites die ik heb zijn al bij Ginger Villian meegeleverd.
pi_91908916
Ik blijf me afvragen
Als ik in de market kijk op mijn desire zie ik bv staan

Gmail - bijwerken
Youtube - Bijwerken

kan ik deze dan gewoon bij werken of instaleert hij compleet andere versies dan wat in de desire zelf zit?
of zijn dit gewoon updates voor die programma's die er al op staan?

ik bedoel dus . dat ze niet bij mijn apps staan in de market . maar bv met zoeken op gmail of youtube zie ik dan dat ik de app kan bijwerken?

kan ik dit gewoon doen? en is er een app die dat kan tracken? want elke week al die standaard apps opzoeken voor een update is me iets teveel werk?
of ik moet een update instelling in de telefoon gemist hebben daarvoor
pi_91909071
Het komt omdat deze apps eerst met de telefoon meegeleverd werden, pas later heeft Google ze apart in de Market gezet zodat je voor updates van die apps niet van HTC afhankelijk bent. Je kunt ze gewoon bijwerken en dan worden de bestaande apps vervangen/geüpdate.

Dit is niet bij veel apps het geval, eigenlijk alleen die van Google zelf (dus ook Maps bijv.)
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:42:29 #52
87334 lekzzz
pi_91911368
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:02 schreef Revenge2005 het volgende:
Ik blijf me afvragen
Als ik in de market kijk op mijn desire zie ik bv staan

Gmail - bijwerken
Youtube - Bijwerken

kan ik deze dan gewoon bij werken of instaleert hij compleet andere versies dan wat in de desire zelf zit?
of zijn dit gewoon updates voor die programma's die er al op staan?

ik bedoel dus . dat ze niet bij mijn apps staan in de market . maar bv met zoeken op gmail of youtube zie ik dan dat ik de app kan bijwerken?

kan ik dit gewoon doen? en is er een app die dat kan tracken? want elke week al die standaard apps opzoeken voor een update is me iets teveel werk?
of ik moet een update instelling in de telefoon gemist hebben daarvoor
Mijn ervaring is dat je niet alles zomaar wilt updaten, waarom? Soms veranderd een app door reclame toe te voegen, vind ik niet altijd fijn. Je kan de apps in de market updaten als je wil. Voordat je verder gaat kan je even kijken wat de update inhoud, staat bij de app vermeld in de market.
pi_91912720
Zag net Adfree ergens staan op pagina 2 werkt goed, kan ik eindelijk Angry birds spelen zonder reclame in het scherm!
  woensdag 26 januari 2011 @ 22:13:06 #54
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_91917604
Ik heb het ook maar gebruik het eigenlijk niet. Of wel? Misschien werkt het al ook al heb ik die app nooit aangeraakt.
pi_91936615
Mijn telefoon staat al 3 dagen aan en hij is nu op 31% w0000t volgens mij komt dit door de MIUI rom *O*
pi_91939188
Volgens mij komt dat omdat niemand met je wil bellen, je internet via je pc en je constant alle verbindingen dicht zet om maar zo zuinig mogelijk te doen.
pi_91943027
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:48 schreef kikoooooo het volgende:
Volgens mij komt dat omdat niemand met je wil bellen, je internet via je pc en je constant alle verbindingen dicht zet om maar zo zuinig mogelijk te doen.
Neup ik gebruik 'm volop, ondertussen ook gewoon Angry Birds enz.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 13:15:02 #58
87334 lekzzz
pi_91986053
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:48 schreef kikoooooo het volgende:
  vrijdag 28 januari 2011 @ 13:17:41 #59
87334 lekzzz
pi_91986150
Vandaag Miui op mijn Desire geflashed, wat een verademing en wat een mogelijkheden zeg :D
pi_91986886
Ik wil hem volgende week ook maar eens gaan rooten en dan een nieuwe rom erop zetten maar ik twijfel nog welke. Voornamelijk tussen Leedroid en Miui. Ik ben best tevreden over Sense eigenlijk dus Leedroid zou dan een goede keuze zijn lijkt me.
Maar ik hoor over Miui best veel goede verhalen over de accuduur en het ziet er ook wel nice uit moet ik zeggen.
Nog een vraagje: Bij de standaard Rom zet ie de profiel foto's van Facebook automatisch bij de bijbehorende contacten. Is dit in Miui ook mogelijk of is dat echt iets van HTC Sense?
pi_91987864
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 13:38 schreef Darkzell het volgende:
Ik wil hem volgende week ook maar eens gaan rooten en dan een nieuwe rom erop zetten maar ik twijfel nog welke. Voornamelijk tussen Leedroid en Miui. Ik ben best tevreden over Sense eigenlijk dus Leedroid zou dan een goede keuze zijn lijkt me.
Maar ik hoor over Miui best veel goede verhalen over de accuduur en het ziet er ook wel nice uit moet ik zeggen.
Nog een vraagje: Bij de standaard Rom zet ie de profiel foto's van Facebook automatisch bij de bijbehorende contacten. Is dit in Miui ook mogelijk of is dat echt iets van HTC Sense?
Nee, zit gewoon in Android zelf. Je zult sommigen wel ff handmatig moeten koppelen aan elkaar.
pi_91988666
Zo, heb nu ook root door deze geweldige guide.

Helaas druk met andere dingen dit weekend maar anders zou ik nu mezelf verdiepen in het flashen. MIUI ziet er mooi uit, ben daar wel benieuwd naar. Werk voor volgende week dus ^O^
  vrijdag 28 januari 2011 @ 21:04:43 #63
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_92008655
Ik heb zelf gingervillian 0.9 op mijn desire geroot. Erg nice! Genoeg leuke widgets, en via de ingebouwde villiansetup kun je leuke updates downloaden en automatisch laten installeren
There's no point in living if you can't feel alive
  vrijdag 28 januari 2011 @ 21:49:27 #64
87334 lekzzz
pi_92011547
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 14:03 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Nee, zit gewoon in Android zelf. Je zult sommigen wel ff handmatig moeten koppelen aan elkaar.
Vandaag ongeveer de hele dag aan het spelen geweest met Miui 1.1.14.R2 ik moet zeggen dat het erg leuk en mooi is allemaal, wat kan er veel mee zeg. Weet niet of ik nog wel naar iets anders over ga stappen. Ik moet ook zeggen dat ik hier erg veel aan heb gehad.
pi_92053590
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 21:49 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Vandaag ongeveer de hele dag aan het spelen geweest met Miui 1.1.14.R2 ik moet zeggen dat het erg leuk en mooi is allemaal, wat kan er veel mee zeg. Weet niet of ik nog wel naar iets anders over ga stappen. Ik moet ook zeggen dat ik hier erg veel aan heb gehad.
Wil ik ook gaan testen, maar dat doe ik pas als alles fatsoenlijk (dus ook de camera e.d.) werkt, heb geen zin in een ROM die niet volledig functioneel is.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 20:53:25 #66
87334 lekzzz
pi_92053952
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 20:45 schreef Juup© het volgende:

[..]

Wil ik ook gaan testen, maar dat doe ik pas als alles fatsoenlijk (dus ook de camera e.d.) werkt, heb geen zin in een ROM die niet volledig functioneel is.
hmm ik heb nog nergens last van, verder gebruik ik altijd camera360 die is een stuk fijner. Sowieso is er net een nieuwe uit 1.1.28 en daar wordt nu voor NL taal de laatste hand aan gelegd.
pi_92054037
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 20:53 schreef lekzzz het volgende:

[..]

hmm ik heb nog nergens last van, verder gebruik ik altijd camera360 die is een stuk fijner
Aha.
pi_92054737
Ik heb wel interesse om een HTC Desire te kopen eigenlijk. Klopt het dat ze meer 'virus gevoelig' zijn dan een iPhone en zijn hier ook gratis of goedkope apps voor te verkrijgen om dat te beveiligen :?
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  Moderator zaterdag 29 januari 2011 @ 21:13:44 #69
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_92054805
quote:
5s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 21:12 schreef Stuart het volgende:
Ik heb wel interesse om een HTC Desire te kopen eigenlijk. Klopt het dat ze meer 'virus gevoelig' zijn dan een iPhone en zijn hier ook gratis of goedkope apps voor te verkrijgen om dat te beveiligen :?
Ja, er is een antivirus voor te krijgen - alleen nog nooooit nodig gehad :{
  zaterdag 29 januari 2011 @ 21:17:57 #70
87334 lekzzz
pi_92054978
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 21:12 schreef Stuart het volgende:
nog nooit een virus of virusscanner nodig gehad
pi_92057853
Goed, ik zit klem in dat recovery gebeuren.

Unrevoked3 ziet mn telefoon niet, terwijl ik wel de stappen van windows hboot driver heb gevolgd.

Gheh. USB debugging stond nog uit. :')
Kan je eigenlijk altijd nog terug naar t gebruikelijke spul als je de rom zat bent?

[ Bericht 72% gewijzigd door Crientj op 29-01-2011 22:44:44 (Blaaaat. ;D) ]
  zaterdag 29 januari 2011 @ 22:40:21 #72
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_92058199
quote:
5s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 21:12 schreef Stuart het volgende:
Nee, een Desire is niet virusgevoeliger dan een gejailbreakte iPhone.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_92059292
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 22:40 schreef Devolution het volgende:

[..]

Nee, een Desire is niet virusgevoeliger dan een gejailbreakte iPhone.
Goed om te horen :Y

quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 21:17 schreef lekzzz het volgende:

[..]

nog nooit een virus of virusscanner nodig gehad
Klinkt goed :Y

quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 21:13 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ja, er is een antivirus voor te krijgen - alleen nog nooooit nodig gehad :{
Okay :s)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zaterdag 29 januari 2011 @ 23:28:17 #74
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_92059855
Ik heb die widget met klok + weer op het homescreen staan, maar hij update de locatie niet meer :{ Hele widget eraf gehaald en opnieuw erop gezet, en nu staat er alleen nog maar 'my location'. Krijg niet eens meer m'n home city toegevoegd eraan... Weet iemand wat ik hier eventueel aan kan doen? :?
pi_92059907
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 23:28 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb die widget met klok + weer op het homescreen staan, maar hij update de locatie niet meer :{ Hele widget eraf gehaald en opnieuw erop gezet, en nu staat er alleen nog maar 'my location'. Krijg niet eens meer m'n home city toegevoegd eraan... Weet iemand wat ik hier eventueel aan kan doen? :?
'Weer' openen en op het icoontje linksonderin klikken(refresh)
  zaterdag 29 januari 2011 @ 23:31:23 #76
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_92059983
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 23:29 schreef iBenny het volgende:

[..]

'Weer' openen en op het icoontje linksonderin klikken(refresh)
Dat heb ik al wel 20x gedaan ;( Hij blijft bijvoorbeeld 'enschede' als current location pakken terwijl ik daar niet ben. En na het verwijderen en toevoegen pakt ie zelfs die stad niet meer en blijft er 'my location' staan zonder weericoontje zeg maar.

edit: Probleem opgelost.. Ben voor het eerst ergens waar het gps signaal niet goed genoeg is schijnbaar. Met wifi aan vond ie de locatie wel.

[ Bericht 8% gewijzigd door kwiwi op 29-01-2011 23:56:41 ]
  zondag 30 januari 2011 @ 02:46:12 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92065690
Ik overweeg ook een HTC Desire te kopen, maar ik wil niet aan een abonnement vast zitten, dus dan regel ik er een abo van Ben bij (elk moment opzegbaar). Zag de foon voor 359 bij gsmwijzer.nl, maar ik vroeg me af of iemand hier weet hoe duur de foon bij de Mediamarkt is? Aangezien je daar momenteel 16 % korting krijgt ivm de 'geen BTW'-actie.

Oh ik lees net dat HTC en Ben niet samengaan. Laat maar dan :).

[ Bericht 19% gewijzigd door Viking84 op 30-01-2011 02:55:24 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_92065833
Niet geheel on-topic maar ik heb het niet zo op de mediamarkt. Lange tijd geleden hadden ze een vergelijkbare actie. Ik was toen van tevoren wezen kijken naar camera's en tijdens die actie hadden ze de originele prijs gewoon verhoogd om die na de actie weer omlaag te doen: prijs was gewoon dus hetzelfde. Dus ga er niet (100%) van uit dat het nu echt goedkoper (dan anders) is.
  zondag 30 januari 2011 @ 08:16:54 #79
87334 lekzzz
pi_92067680
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 02:57 schreef Iemand91 het volgende:
Niet geheel on-topic maar ik heb het niet zo op de mediamarkt. Lange tijd geleden hadden ze een vergelijkbare actie. Ik was toen van tevoren wezen kijken naar camera's en tijdens die actie hadden ze de originele prijs gewoon verhoogd om die na de actie weer omlaag te doen: prijs was gewoon dus hetzelfde. Dus ga er niet (100%) van uit dat het nu echt goedkoper (dan anders) is.
klopt heb hetzelfde meegemaakt

@viking84 ik heb hem daar een paar werken geleden ook voor 359,- gezien
pi_92067776
Hoezo zou htc en ben niet goed werken?Dat is onzin
  zondag 30 januari 2011 @ 09:35:17 #81
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_92068278
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 08:29 schreef kikoooooo het volgende:
Dat zat ik me ook al af te vragen. Ik heb er nu ook gewoon even zon prepaid kaartje inzitten en het werkt prima :Y

O Ben heeft ook abbo's zie ik, dacht dat het alleen prepaid was. Dan zie ik al helemaal niet in waarom het niet zou werken...

[ Bericht 10% gewijzigd door kwiwi op 30-01-2011 09:42:12 ]
  Moderator zondag 30 januari 2011 @ 09:58:47 #82
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_92068514
Enige nadeel is: t-mobile netwerk. Neem liever 'hollands nieuwe'
  zondag 30 januari 2011 @ 11:09:26 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92069471
quote:
Dat kom ik op diverse plekken tegen op internet. Wel goed om ook tegengeluiden te horen, though. Heb nu al een ander goedkoop abonnement gevonden.

Het schijnt dat mensen de instellingen niet werkend krijgen ofzo. Vraag me niet naar de details.
Niet meer actief op Fok!
pi_92069860
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 20:45 schreef Juup© het volgende:

[..]

De camera werkt toch ook fatsoenlijk? 'k Heb met MIUI nog nooit iets gevonden wat niet werkt :? ?
  zondag 30 januari 2011 @ 12:05:47 #85
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_92070966
quote:
Is dat niet omdat je via Ben altijd aan het roamen bent? Wat weer problemen op kan leveren (lees: veel geld kan gaan kosten) als je de grens over gaat?

Ik roep maar iets :+
Don't let my username fool you...
pi_92071670
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 11:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat kom ik op diverse plekken tegen op internet. Wel goed om ook tegengeluiden te horen, though. Heb nu al een ander goedkoop abonnement gevonden.

Het schijnt dat mensen de instellingen niet werkend krijgen ofzo. Vraag me niet naar de details.
Hier werkt het prima, ik heb ook een desire en nu nog een paar weken ben.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_92071905
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 12:05 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Is dat niet omdat je via Ben altijd aan het roamen bent? Wat weer problemen op kan leveren (lees: veel geld kan gaan kosten) als je de grens over gaat?

Ik roep maar iets :+
Als je altijd al aan het roamen bent dan maakt het ook niets meer uit of je de grens over gaat of niet ;) Hoe Ben dat geregeld heeft verder weet ik dan ook niet.
  zondag 30 januari 2011 @ 12:38:24 #88
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_92072236
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 12:29 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Als je altijd al aan het roamen bent dan maakt het ook niets meer uit of je de grens over gaat of niet ;) Hoe Ben dat geregeld heeft verder weet ik dan ook niet.
Uhh, jawel. Zo had Telfort het ook bijvoorbeeld. Zeker in de grensstreek kan dat een erg duur grapje worden. Zo kan het regelmatig voorkomen dat ik op een Duits of Belgisch netwerk zit, mijn telefoon ziet dan automatisch dat het niet zijn eigen netwerk is en schakelt dus internetservices uit. Bij een provider waarbij je altijd aan het roamen bent, gebeurt dat dus niet en gaat die gewoon verder met internetten via het dure Duitse of Belgische netwerk. Als je telefoon in je broekzak zit heb je dat echt niet altijd door.
Don't let my username fool you...
pi_92072240
Binnenkort ook maar eens tot de club der rooters gaan betreden:p
Sense HD-rom denk ik :Y Gingerbread is ook erg aantrekkelijk maar ik wil Sense nog niet kwijt
pi_92072317
Sense is overrated
  zondag 30 januari 2011 @ 12:44:24 #91
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_92072429
Ik ben wel klaar met mn Desire. Steeds meer kleine dingetjes waar ik me aan begin te ergeren.

Helaas heeft Hi de regels aangepast waardoor ik pas in juni een nieuwe abbonement mag afsluiten.
  Moderator zondag 30 januari 2011 @ 12:45:34 #92
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_92072471
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 12:44 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben wel klaar met mn Desire. Steeds meer kleine dingetjes waar ik me aan begin te ergeren.

Helaas heeft Hi de regels aangepast waardoor ik pas in juni een nieuwe abbonement mag afsluiten.
Hmmm, ben benieuwd wat?
  zondag 30 januari 2011 @ 12:55:08 #93
68638 Zwansen
pi_92072808
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 12:45 schreef Renesite het volgende:

[..]

Hmmm, ben benieuwd wat?
Laatste week is ie 2 keer tijdens het muziek luisteren vastgelopen. Hij deed niets meer, moest batterij eruit halen. Heb nu wel een update gedaan, dus misschien is dit nu verholpen.

De browser vind ik niet ideaal. En de andere browsers die ik heb geprobeerd ook niet echt. Maar zou goed kunnen dat er nog wel nieuwere en betere zijn.En ook het typen in mails/sms/fok vind ik niet superfijn.

Maar verder vind ik het zeker wel een goeie telefoon hoor, maar ik ben gewoon iemand die al snel verveeld is met zn telefoon. Daarom neem ik ook nooit een 2-jarig abbonement. :P
  Moderator zondag 30 januari 2011 @ 12:56:56 #94
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_92072872
Ow, dat verveeld heb ik ook.

Ik moet zeggen dat Oxygen en Ginger Vilain een erg goed toetsenbord had/heeft waar ik zeker minder fouten mee maak dan met sense.
  zondag 30 januari 2011 @ 12:58:51 #95
68638 Zwansen
pi_92072945
Wel vaag want ik was zooooo blij toen ik hem eindelijk had. :D

Moest 2 weken wachten ofzo en het was echt een marteling. Nu nog geen driekwartjaar verder begint ie al te vervelen.

Ik moet wel zeggen dat ik niks geroot/geROMd oid heb. Zou niet eens weten hoe het moet en wat voor voordeel het heeft. :')
  Moderator zondag 30 januari 2011 @ 13:00:35 #96
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_92073017
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 12:58 schreef Zwansen het volgende:
Wel vaag want ik was zooooo blij toen ik hem eindelijk had. :D

Moest 2 weken wachten ofzo en het was echt een marteling. Nu nog geen driekwartjaar verder begint ie al te vervelen.

Ik moet wel zeggen dat ik niks geroot/geROMd oid heb. Zou niet eens weten hoe het moet en wat voor voordeel het heeft. :')
Voordeel is dat het wat mooier wordt. Verder is applanet ook ideaal wat betreft 'goedkopere' applicaties :@
pi_92076548
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 11:29 schreef Ireyon het volgende:

[..]

De camera werkt toch ook fatsoenlijk? 'k Heb met MIUI nog nooit iets gevonden wat niet werkt :? ?
Dan ben ik verkeerd geïnformeerd op een of andere website (of ik ben in de war met een andere ROM :@).
  zondag 30 januari 2011 @ 14:41:11 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92077156
Na een eeuwigheid kijken en vergelijken is de kogel door de kerk hier: ik ga een HTC Desire aanschaffen :). Dus één dezer dagen kan ik met jullie mee praten ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_92077408
quote:
Op zondag 30 januari 2011 14:25 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dan ben ik verkeerd geïnformeerd op een of andere website (of ik ben in de war met een andere ROM :@).
In Oxygen werkt de videocamera niet. Fotocamera wel.
pi_92077677
Blijft leuk, dagelijkse strips op je gsm:

_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')