Ziet er goed uitquote:Op zondag 23 januari 2011 17:45 schreef Ireyon het volgende:
In een nieuw jasje omdat;
- een hoop mensen geroot hebben en met een gloednieuwe Rom erbij.
- de oude OP niet meer lekker werkte met de nieuwe Fok!-layout en tevens deels gejat was door een HD bezitter.
Dit is opgelost.. Bleek dat bij de downloads van Applanet er n bestandje van 8kb werd gedownload (niet bij stilgestaan dat ie voor 1mb wel errug snel binnen was; immers WiFi..) ipv die van 1 mb, dus via n andere link binnengehaald, nu werkt ie welquote:Op zondag 23 januari 2011 16:53 schreef Koepert het volgende:
Ok voordat ik me nu compleet voor schut zet...
Wat doet/is Applanet precies? Door die startpagina krijg ik de indruk dat het een soort market-vervangend prog is.. op het forum kan ik wel gewoon inloggen, en daar staan allemaal app's met linkjes naar rapidshare/mediafire ed.. Is dat t? of is t wel zo'n marketvervangende app?
Ja dit is de eerste keer dat ik denk; Goh? Applanet? Misschien wel leuk, ff proberen
Tip: Koop de Nokia micro-usb lader. Die levert genoeg powerquote:Op zondag 23 januari 2011 18:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Stomme DealExtreme aansteker-usb ding die niet genoeg levert om te navigeren
Goed idee! Ik heb een bod zitten op eBay kabeltje (nog een kleine 5 uur te gaan). Zodra die binnen is maar 'ns wat gaan zagen/boren/schuren.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:58 schreef Koepert het volgende:
En k heb even nagedacht over die houten dock van eind v vorige topic, k denk dat ik ook ns zoiets mee ga stoeien.. gewoon omdat t kan.
Ah joh.. Gewoon zelf mee gaan klooien.. Veel belonender, en je kunt zelf doen hoe je t wil.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:41 schreef Renesite het volgende:
Moet het mijn vader dan maar eens vragen
Al heb je een lader van 10A. Als de middelste pennen niet doorverbonden zijn laad hij met max. 500mA.quote:Op maandag 24 januari 2011 08:42 schreef Visitor.Q het volgende:
Mooie OP!
Autoladers moeten minimaal 1 Ampère zijn.
Ik heb er geen idee van, maar mijn ervaring is als er expliciet 1A bij een usb autostekker staat dat het dan gewoon werktquote:Op maandag 24 januari 2011 09:03 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Al heb je een lader van 10A. Als de middelste pennen niet doorverbonden zijn laad hij met max. 500mA.
Zoomen gaat heel goed, apps downloaden meestal gratis of anders voor een laag bedrag. Heb zelf pas 3 apps gekocht en de rest gratis apps gebruikt.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:49 schreef Watashiwa het volgende:
Met zo'n accent zou ik geen bezwaar hebben tegen langeafstandrelatie.. mmmm..![]()
![]()
Ben een beetje aan het rondneuzen voor een nieuwe telefoon, mijn abonnement loopt een beetje tegen het einde. Het liefst natuurlijk wil ik een Iphone 4, maar nu hoorde ik pas dat de Iphone 5 weer aankomt. En ik ben nu ook hard aan het sparen voor een reis naar Japan en wil daarom eigenlijk niet echt veel besteden dan wat nodig is. Daarom lijkt mij deze telefoon ook als een keuze.
Hiervoor een paar vraagjes? Kan je trouwens wel een beetje inzoomen als je aan het internetten bent met de Desire Z? Hoe gaat dat met applicaties downloaden? Moet je veel voor de applicaties betalen?
Een Nokia N95 8GB..quote:Op maandag 24 januari 2011 10:58 schreef Rijstkoker het volgende:
Watashiwa Rijstkoker to mooishimas, welke telefoon heb je nou? Een vriend van mij heeft de Desire Z ook alleen jammer dat ie een stuk dikker is dan de gewone Desire.
Hoe gaat dat downloaden? moet je dat met een applicatie via PC doen? Synced het ook goed met windows?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:51 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zoomen gaat heel goed, apps downloaden meestal gratis of anders voor een laag bedrag. Heb zelf pas 3 apps gekocht en de rest gratis apps gebruikt.
Is dat zo?quote:
Je kunt apps downloaden via een market app die standaard erop staat maar je kunt ook via je pc downloaden en die dan op je telefoon zetten en installeren. Heel makkelijk en er word ook gemeld wanneer er een update is.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:11 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Hoe gaat dat downloaden? moet je dat met een applicatie via PC doen? Synced het ook goed met windows?
Bedankt, maar ik wou dus iets in m'n aanstekerplug wat niet uitsteekt.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:02 schreef kikoooooo het volgende:
http://europe.nokia.com/f(...)usb-car-charger-dc-6
Deze lader moet je hebben. Werkt perfect. Met navigatie aan, flitsnav aan e.d. laadt hij nog gewoon bij ipv langzaam leeg te lopen.
Er staat 1A op. Een kort ritje van Raalte naar Zutphen (35km) leverde dus een accuverlies van 78 naar 74 procent op.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:13 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Ik heb er geen idee van, maar mijn ervaring is als er expliciet 1A bij een usb autostekker staat dat het dan gewoon werkt
Makkelijk op te lossen door een gedeelte van je geheugenkaart te reserveren als intern geheugen.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:07 schreef Sjowhan het volgende Dit omdat het interne geheugen bij de desire eigenlijk te weinig is.
Weet niet of de HD meer intern geheugen heeft, anders zou ik zeker kiezen voor de Galaxy S (Samsung dus)
HTC heeft er van geleerd, de Desire HD heeft 1,5GB.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:07 schreef Sjowhan het volgende:
Als je het geld ervoor hebt zou ik met de kennis en telefoons die er nu zijn waarschijnlijk kiezen voor een andere telefoon dan de desire. Dit omdat het interne geheugen bij de desire eigenlijk te weinig is.
Weet niet of de HD meer intern geheugen heeft, anders zou ik zeker kiezen voor de Galaxy S (Samsung dus)
ej, dat is misschien wel wat voor mij (ik ben het zat dat ik geen sms'jes kan lezenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Makkelijk op te lossen door een gedeelte van je geheugenkaart te reserveren als intern geheugen.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1443106quote:Op maandag 24 januari 2011 20:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
ej, dat is misschien wel wat voor mij (ik ben het zat dat ik geen sms'jes kan lezen).
Is dat makkelijk, tutorial?
Dus eigenlijk zet je er als het ware een nieuw besturingssysteem (als dat het goede woord is) erop. Dat hoeft nou ook weer niet, misschien is het wel fijn/prettig. Ach, zo hou ik het aantal apps ook onder controle, plus met een of andere app die al veel apps naar de sd zet.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1443106
tnx ga ik even proberenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:23 schreef Ireyon het volgende:
Je kan gewoon een Sense rom downloaden en daar de ringtones uit halen.. Staan in de zipfile in de map \system\media\audio
Dat doe jij zelfquote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:20 schreef Visitor.Q het volgende:
@Iemand91: Het is leuk dat je lekker veel intern geheugen vrij hebt na het rooten en installeren van een custom ROM, maar ik installeer nu echt alles dat los en vast zit en dat maakt het soms weleens onoverzichtelijk. Zeker bij apps die eerst de hele apps lijst moeten inlezen.
Een paar apps heb ik overgeslagen omdat die zowel in de standaard Sense als de LeeDroid ROM staan en ik die heb laten staan.quote:AdFree
AndFTP
Angry Birds
Applanet
AudioVolume
Autokiller
Autostart Killer
Barcode scanner
Buienalarm
Buienradar.nl
CifsManager (gebruik ik niet, maar zat bij de ROM inbegrepen. Gooi ik bij de volgende update uit de ROM)
ClearDefault
Color Pop
ColorNote
Craniati Enigma
Droidwall![]()
ES File Explorer
Extended Controls
Galerij 3D (gebruik ik niet, maar zat bij de ROM inbegrepen. Gooi ik bij de volgende update uit de ROM)
Gentle Alarm
Goggles (aan het testen)
Instant Heart Rate
Java-box
Mixzing
MyBackup
Network Monitor
Note Everything
OI Safe
Opera Mini
Papa Stacker
PicSay Pro
Pocketcloud
PrinterShare
QuickOffice
Reduce Photo Size
Rocket Bunnies
ROM Manager
Root Explorer
Screenshot
Scrobble Droid
Second001
SetCPU
SIM-toolkit
Spare Parts
Superuser
Talking Tom (vindt dochter leuk, vooral als Tom scheten laat)
Twi Droid
VPlayer
WakeOnLan
Wi-Fi Hotspot (gebruik ik niet, maar zat bij de ROM inbegrepen. Gooi ik bij de volgende update misschien uit de ROM).
Wifi Analyzer (Echt een schitterend programma aangezien ik bezig ben met in en om het huis ons bereik te vergroten).
WiFi Picker
Yumster
Ja dat was hetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:42 schreef Koepert het volgende:
Was t nou echt een te grote moeite om daar bij alles ff te zetten wat t doet/waar t voor is? jeezus..
Kidding; flinke lijst wel.. sommige kende ik nog niet
Ja klopt, onder het mom van als ik straks plotseling ergens in de rimboe zit waar ik geen internet heb dan heb ik toch mooi die applicatie bij me.quote:
Mijn ervaring is dat je niet alles zomaar wilt updaten, waarom? Soms veranderd een app door reclame toe te voegen, vind ik niet altijd fijn. Je kan de apps in de market updaten als je wil. Voordat je verder gaat kan je even kijken wat de update inhoud, staat bij de app vermeld in de market.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:02 schreef Revenge2005 het volgende:
Ik blijf me afvragen
Als ik in de market kijk op mijn desire zie ik bv staan
Gmail - bijwerken
Youtube - Bijwerken
kan ik deze dan gewoon bij werken of instaleert hij compleet andere versies dan wat in de desire zelf zit?
of zijn dit gewoon updates voor die programma's die er al op staan?
ik bedoel dus . dat ze niet bij mijn apps staan in de market . maar bv met zoeken op gmail of youtube zie ik dan dat ik de app kan bijwerken?
kan ik dit gewoon doen? en is er een app die dat kan tracken? want elke week al die standaard apps opzoeken voor een update is me iets teveel werk?
of ik moet een update instelling in de telefoon gemist hebben daarvoor
Neup ik gebruik 'm volop, ondertussen ook gewoon Angry Birds enz.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:48 schreef kikoooooo het volgende:
Volgens mij komt dat omdat niemand met je wil bellen, je internet via je pc en je constant alle verbindingen dicht zet om maar zo zuinig mogelijk te doen.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:48 schreef kikoooooo het volgende:
Volgens mij komt dat omdat niemand met je wil bellen, je internet via je pc en je constant alle verbindingen dicht zet om maar zo zuinig mogelijk te doen.
Nee, zit gewoon in Android zelf. Je zult sommigen wel ff handmatig moeten koppelen aan elkaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:38 schreef Darkzell het volgende:
Ik wil hem volgende week ook maar eens gaan rooten en dan een nieuwe rom erop zetten maar ik twijfel nog welke. Voornamelijk tussen Leedroid en Miui. Ik ben best tevreden over Sense eigenlijk dus Leedroid zou dan een goede keuze zijn lijkt me.
Maar ik hoor over Miui best veel goede verhalen over de accuduur en het ziet er ook wel nice uit moet ik zeggen.
Nog een vraagje: Bij de standaard Rom zet ie de profiel foto's van Facebook automatisch bij de bijbehorende contacten. Is dit in Miui ook mogelijk of is dat echt iets van HTC Sense?
Vandaag ongeveer de hele dag aan het spelen geweest met Miui 1.1.14.R2 ik moet zeggen dat het erg leuk en mooi is allemaal, wat kan er veel mee zeg. Weet niet of ik nog wel naar iets anders over ga stappen. Ik moet ook zeggen dat ik hier erg veel aan heb gehad.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:03 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee, zit gewoon in Android zelf. Je zult sommigen wel ff handmatig moeten koppelen aan elkaar.
Wil ik ook gaan testen, maar dat doe ik pas als alles fatsoenlijk (dus ook de camera e.d.) werkt, heb geen zin in een ROM die niet volledig functioneel is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:49 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Vandaag ongeveer de hele dag aan het spelen geweest met Miui 1.1.14.R2 ik moet zeggen dat het erg leuk en mooi is allemaal, wat kan er veel mee zeg. Weet niet of ik nog wel naar iets anders over ga stappen. Ik moet ook zeggen dat ik hier erg veel aan heb gehad.
hmm ik heb nog nergens last van, verder gebruik ik altijd camera360 die is een stuk fijner. Sowieso is er net een nieuwe uit 1.1.28 en daar wordt nu voor NL taal de laatste hand aan gelegd.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wil ik ook gaan testen, maar dat doe ik pas als alles fatsoenlijk (dus ook de camera e.d.) werkt, heb geen zin in een ROM die niet volledig functioneel is.
Aha.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:53 schreef lekzzz het volgende:
[..]
hmm ik heb nog nergens last van, verder gebruik ik altijd camera360 die is een stuk fijner
Ja, er is een antivirus voor te krijgen - alleen nog nooooit nodig gehadquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:12 schreef Stuart het volgende:
Ik heb wel interesse om een HTC Desire te kopen eigenlijk. Klopt het dat ze meer 'virus gevoelig' zijn dan een iPhone en zijn hier ook gratis of goedkope apps voor te verkrijgen om dat te beveiligen
nog nooit een virus of virusscanner nodig gehadquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:12 schreef Stuart het volgende:
Ik heb wel interesse om een HTC Desire te kopen eigenlijk. Klopt het dat ze meer 'virus gevoelig' zijn dan een iPhone en zijn hier ook gratis of goedkope apps voor te verkrijgen om dat te beveiligen
Nee, een Desire is niet virusgevoeliger dan een gejailbreakte iPhone.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:12 schreef Stuart het volgende:
Goed om te horenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:40 schreef Devolution het volgende:
[..]
Nee, een Desire is niet virusgevoeliger dan een gejailbreakte iPhone.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:17 schreef lekzzz het volgende:
[..]
nog nooit een virus of virusscanner nodig gehad
Okayquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, er is een antivirus voor te krijgen - alleen nog nooooit nodig gehad
'Weer' openen en op het icoontje linksonderin klikken(refresh)quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:28 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb die widget met klok + weer op het homescreen staan, maar hij update de locatie niet meerHele widget eraf gehaald en opnieuw erop gezet, en nu staat er alleen nog maar 'my location'. Krijg niet eens meer m'n home city toegevoegd eraan... Weet iemand wat ik hier eventueel aan kan doen?
Dat heb ik al wel 20x gedaanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
'Weer' openen en op het icoontje linksonderin klikken(refresh)
klopt heb hetzelfde meegemaaktquote:Op zondag 30 januari 2011 02:57 schreef Iemand91 het volgende:
Niet geheel on-topic maar ik heb het niet zo op de mediamarkt. Lange tijd geleden hadden ze een vergelijkbare actie. Ik was toen van tevoren wezen kijken naar camera's en tijdens die actie hadden ze de originele prijs gewoon verhoogd om die na de actie weer omlaag te doen: prijs was gewoon dus hetzelfde. Dus ga er niet (100%) van uit dat het nu echt goedkoper (dan anders) is.
Dat zat ik me ook al af te vragen. Ik heb er nu ook gewoon even zon prepaid kaartje inzitten en het werkt primaquote:Op zondag 30 januari 2011 08:29 schreef kikoooooo het volgende:
Hoezo zou htc en ben niet goed werken?Dat is onzin
Dat kom ik op diverse plekken tegen op internet. Wel goed om ook tegengeluiden te horen, though. Heb nu al een ander goedkoop abonnement gevonden.quote:Op zondag 30 januari 2011 08:29 schreef kikoooooo het volgende:
De camera werkt toch ook fatsoenlijk? 'k Heb met MIUI nog nooit iets gevonden wat niet werktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wil ik ook gaan testen, maar dat doe ik pas als alles fatsoenlijk (dus ook de camera e.d.) werkt, heb geen zin in een ROM die niet volledig functioneel is.
Is dat niet omdat je via Ben altijd aan het roamen bent? Wat weer problemen op kan leveren (lees: veel geld kan gaan kosten) als je de grens over gaat?quote:Op zondag 30 januari 2011 08:29 schreef kikoooooo het volgende:
Hier werkt het prima, ik heb ook een desire en nu nog een paar weken ben.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat kom ik op diverse plekken tegen op internet. Wel goed om ook tegengeluiden te horen, though. Heb nu al een ander goedkoop abonnement gevonden.
Het schijnt dat mensen de instellingen niet werkend krijgen ofzo. Vraag me niet naar de details.
Als je altijd al aan het roamen bent dan maakt het ook niets meer uit of je de grens over gaat of nietquote:Op zondag 30 januari 2011 12:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is dat niet omdat je via Ben altijd aan het roamen bent? Wat weer problemen op kan leveren (lees: veel geld kan gaan kosten) als je de grens over gaat?
Ik roep maar iets
Uhh, jawel. Zo had Telfort het ook bijvoorbeeld. Zeker in de grensstreek kan dat een erg duur grapje worden. Zo kan het regelmatig voorkomen dat ik op een Duits of Belgisch netwerk zit, mijn telefoon ziet dan automatisch dat het niet zijn eigen netwerk is en schakelt dus internetservices uit. Bij een provider waarbij je altijd aan het roamen bent, gebeurt dat dus niet en gaat die gewoon verder met internetten via het dure Duitse of Belgische netwerk. Als je telefoon in je broekzak zit heb je dat echt niet altijd door.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:29 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Als je altijd al aan het roamen bent dan maakt het ook niets meer uit of je de grens over gaat of nietHoe Ben dat geregeld heeft verder weet ik dan ook niet.
Hmmm, ben benieuwd wat?quote:Op zondag 30 januari 2011 12:44 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben wel klaar met mn Desire. Steeds meer kleine dingetjes waar ik me aan begin te ergeren.
Helaas heeft Hi de regels aangepast waardoor ik pas in juni een nieuwe abbonement mag afsluiten.
Laatste week is ie 2 keer tijdens het muziek luisteren vastgelopen. Hij deed niets meer, moest batterij eruit halen. Heb nu wel een update gedaan, dus misschien is dit nu verholpen.quote:
Voordeel is dat het wat mooier wordt. Verder is applanet ook ideaal wat betreft 'goedkopere' applicatiesquote:Op zondag 30 januari 2011 12:58 schreef Zwansen het volgende:
Wel vaag want ik was zooooo blij toen ik hem eindelijk had.
Moest 2 weken wachten ofzo en het was echt een marteling. Nu nog geen driekwartjaar verder begint ie al te vervelen.
Ik moet wel zeggen dat ik niks geroot/geROMd oid heb. Zou niet eens weten hoe het moet en wat voor voordeel het heeft.
Dan ben ik verkeerd geïnformeerd op een of andere website (of ik ben in de war met een andere ROMquote:Op zondag 30 januari 2011 11:29 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De camera werkt toch ook fatsoenlijk? 'k Heb met MIUI nog nooit iets gevonden wat niet werkt?
In Oxygen werkt de videocamera niet. Fotocamera wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan ben ik verkeerd geïnformeerd op een of andere website (of ik ben in de war met een andere ROM).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |