Ziet er goed uitquote:Op zondag 23 januari 2011 17:45 schreef Ireyon het volgende:
In een nieuw jasje omdat;
- een hoop mensen geroot hebben en met een gloednieuwe Rom erbij.
- de oude OP niet meer lekker werkte met de nieuwe Fok!-layout en tevens deels gejat was door een HD bezitter.
Dit is opgelost.. Bleek dat bij de downloads van Applanet er n bestandje van 8kb werd gedownload (niet bij stilgestaan dat ie voor 1mb wel errug snel binnen was; immers WiFi..) ipv die van 1 mb, dus via n andere link binnengehaald, nu werkt ie welquote:Op zondag 23 januari 2011 16:53 schreef Koepert het volgende:
Ok voordat ik me nu compleet voor schut zet...
Wat doet/is Applanet precies? Door die startpagina krijg ik de indruk dat het een soort market-vervangend prog is.. op het forum kan ik wel gewoon inloggen, en daar staan allemaal app's met linkjes naar rapidshare/mediafire ed.. Is dat t? of is t wel zo'n marketvervangende app?
Ja dit is de eerste keer dat ik denk; Goh? Applanet? Misschien wel leuk, ff proberen
Tip: Koop de Nokia micro-usb lader. Die levert genoeg powerquote:Op zondag 23 januari 2011 18:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Stomme DealExtreme aansteker-usb ding die niet genoeg levert om te navigeren
Goed idee! Ik heb een bod zitten op eBay kabeltje (nog een kleine 5 uur te gaan). Zodra die binnen is maar 'ns wat gaan zagen/boren/schuren.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:58 schreef Koepert het volgende:
En k heb even nagedacht over die houten dock van eind v vorige topic, k denk dat ik ook ns zoiets mee ga stoeien.. gewoon omdat t kan.
Ah joh.. Gewoon zelf mee gaan klooien.. Veel belonender, en je kunt zelf doen hoe je t wil.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:41 schreef Renesite het volgende:
Moet het mijn vader dan maar eens vragen
Al heb je een lader van 10A. Als de middelste pennen niet doorverbonden zijn laad hij met max. 500mA.quote:Op maandag 24 januari 2011 08:42 schreef Visitor.Q het volgende:
Mooie OP!
Autoladers moeten minimaal 1 Ampère zijn.
Ik heb er geen idee van, maar mijn ervaring is als er expliciet 1A bij een usb autostekker staat dat het dan gewoon werktquote:Op maandag 24 januari 2011 09:03 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Al heb je een lader van 10A. Als de middelste pennen niet doorverbonden zijn laad hij met max. 500mA.
Zoomen gaat heel goed, apps downloaden meestal gratis of anders voor een laag bedrag. Heb zelf pas 3 apps gekocht en de rest gratis apps gebruikt.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:49 schreef Watashiwa het volgende:
Met zo'n accent zou ik geen bezwaar hebben tegen langeafstandrelatie.. mmmm..![]()
![]()
Ben een beetje aan het rondneuzen voor een nieuwe telefoon, mijn abonnement loopt een beetje tegen het einde. Het liefst natuurlijk wil ik een Iphone 4, maar nu hoorde ik pas dat de Iphone 5 weer aankomt. En ik ben nu ook hard aan het sparen voor een reis naar Japan en wil daarom eigenlijk niet echt veel besteden dan wat nodig is. Daarom lijkt mij deze telefoon ook als een keuze.
Hiervoor een paar vraagjes? Kan je trouwens wel een beetje inzoomen als je aan het internetten bent met de Desire Z? Hoe gaat dat met applicaties downloaden? Moet je veel voor de applicaties betalen?
Een Nokia N95 8GB..quote:Op maandag 24 januari 2011 10:58 schreef Rijstkoker het volgende:
Watashiwa Rijstkoker to mooishimas, welke telefoon heb je nou? Een vriend van mij heeft de Desire Z ook alleen jammer dat ie een stuk dikker is dan de gewone Desire.
Hoe gaat dat downloaden? moet je dat met een applicatie via PC doen? Synced het ook goed met windows?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:51 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zoomen gaat heel goed, apps downloaden meestal gratis of anders voor een laag bedrag. Heb zelf pas 3 apps gekocht en de rest gratis apps gebruikt.
Is dat zo?quote:
Je kunt apps downloaden via een market app die standaard erop staat maar je kunt ook via je pc downloaden en die dan op je telefoon zetten en installeren. Heel makkelijk en er word ook gemeld wanneer er een update is.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:11 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Hoe gaat dat downloaden? moet je dat met een applicatie via PC doen? Synced het ook goed met windows?
Bedankt, maar ik wou dus iets in m'n aanstekerplug wat niet uitsteekt.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:02 schreef kikoooooo het volgende:
http://europe.nokia.com/f(...)usb-car-charger-dc-6
Deze lader moet je hebben. Werkt perfect. Met navigatie aan, flitsnav aan e.d. laadt hij nog gewoon bij ipv langzaam leeg te lopen.
Er staat 1A op. Een kort ritje van Raalte naar Zutphen (35km) leverde dus een accuverlies van 78 naar 74 procent op.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:13 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Ik heb er geen idee van, maar mijn ervaring is als er expliciet 1A bij een usb autostekker staat dat het dan gewoon werkt
Makkelijk op te lossen door een gedeelte van je geheugenkaart te reserveren als intern geheugen.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:07 schreef Sjowhan het volgende Dit omdat het interne geheugen bij de desire eigenlijk te weinig is.
Weet niet of de HD meer intern geheugen heeft, anders zou ik zeker kiezen voor de Galaxy S (Samsung dus)
HTC heeft er van geleerd, de Desire HD heeft 1,5GB.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:07 schreef Sjowhan het volgende:
Als je het geld ervoor hebt zou ik met de kennis en telefoons die er nu zijn waarschijnlijk kiezen voor een andere telefoon dan de desire. Dit omdat het interne geheugen bij de desire eigenlijk te weinig is.
Weet niet of de HD meer intern geheugen heeft, anders zou ik zeker kiezen voor de Galaxy S (Samsung dus)
ej, dat is misschien wel wat voor mij (ik ben het zat dat ik geen sms'jes kan lezenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Makkelijk op te lossen door een gedeelte van je geheugenkaart te reserveren als intern geheugen.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1443106quote:Op maandag 24 januari 2011 20:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
ej, dat is misschien wel wat voor mij (ik ben het zat dat ik geen sms'jes kan lezen).
Is dat makkelijk, tutorial?
Dus eigenlijk zet je er als het ware een nieuw besturingssysteem (als dat het goede woord is) erop. Dat hoeft nou ook weer niet, misschien is het wel fijn/prettig. Ach, zo hou ik het aantal apps ook onder controle, plus met een of andere app die al veel apps naar de sd zet.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1443106
tnx ga ik even proberenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:23 schreef Ireyon het volgende:
Je kan gewoon een Sense rom downloaden en daar de ringtones uit halen.. Staan in de zipfile in de map \system\media\audio
Dat doe jij zelfquote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:20 schreef Visitor.Q het volgende:
@Iemand91: Het is leuk dat je lekker veel intern geheugen vrij hebt na het rooten en installeren van een custom ROM, maar ik installeer nu echt alles dat los en vast zit en dat maakt het soms weleens onoverzichtelijk. Zeker bij apps die eerst de hele apps lijst moeten inlezen.
Een paar apps heb ik overgeslagen omdat die zowel in de standaard Sense als de LeeDroid ROM staan en ik die heb laten staan.quote:AdFree
AndFTP
Angry Birds
Applanet
AudioVolume
Autokiller
Autostart Killer
Barcode scanner
Buienalarm
Buienradar.nl
CifsManager (gebruik ik niet, maar zat bij de ROM inbegrepen. Gooi ik bij de volgende update uit de ROM)
ClearDefault
Color Pop
ColorNote
Craniati Enigma
Droidwall![]()
ES File Explorer
Extended Controls
Galerij 3D (gebruik ik niet, maar zat bij de ROM inbegrepen. Gooi ik bij de volgende update uit de ROM)
Gentle Alarm
Goggles (aan het testen)
Instant Heart Rate
Java-box
Mixzing
MyBackup
Network Monitor
Note Everything
OI Safe
Opera Mini
Papa Stacker
PicSay Pro
Pocketcloud
PrinterShare
QuickOffice
Reduce Photo Size
Rocket Bunnies
ROM Manager
Root Explorer
Screenshot
Scrobble Droid
Second001
SetCPU
SIM-toolkit
Spare Parts
Superuser
Talking Tom (vindt dochter leuk, vooral als Tom scheten laat)
Twi Droid
VPlayer
WakeOnLan
Wi-Fi Hotspot (gebruik ik niet, maar zat bij de ROM inbegrepen. Gooi ik bij de volgende update misschien uit de ROM).
Wifi Analyzer (Echt een schitterend programma aangezien ik bezig ben met in en om het huis ons bereik te vergroten).
WiFi Picker
Yumster
Ja dat was hetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:42 schreef Koepert het volgende:
Was t nou echt een te grote moeite om daar bij alles ff te zetten wat t doet/waar t voor is? jeezus..
Kidding; flinke lijst wel.. sommige kende ik nog niet
Ja klopt, onder het mom van als ik straks plotseling ergens in de rimboe zit waar ik geen internet heb dan heb ik toch mooi die applicatie bij me.quote:
Mijn ervaring is dat je niet alles zomaar wilt updaten, waarom? Soms veranderd een app door reclame toe te voegen, vind ik niet altijd fijn. Je kan de apps in de market updaten als je wil. Voordat je verder gaat kan je even kijken wat de update inhoud, staat bij de app vermeld in de market.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:02 schreef Revenge2005 het volgende:
Ik blijf me afvragen
Als ik in de market kijk op mijn desire zie ik bv staan
Gmail - bijwerken
Youtube - Bijwerken
kan ik deze dan gewoon bij werken of instaleert hij compleet andere versies dan wat in de desire zelf zit?
of zijn dit gewoon updates voor die programma's die er al op staan?
ik bedoel dus . dat ze niet bij mijn apps staan in de market . maar bv met zoeken op gmail of youtube zie ik dan dat ik de app kan bijwerken?
kan ik dit gewoon doen? en is er een app die dat kan tracken? want elke week al die standaard apps opzoeken voor een update is me iets teveel werk?
of ik moet een update instelling in de telefoon gemist hebben daarvoor
Neup ik gebruik 'm volop, ondertussen ook gewoon Angry Birds enz.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:48 schreef kikoooooo het volgende:
Volgens mij komt dat omdat niemand met je wil bellen, je internet via je pc en je constant alle verbindingen dicht zet om maar zo zuinig mogelijk te doen.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:48 schreef kikoooooo het volgende:
Volgens mij komt dat omdat niemand met je wil bellen, je internet via je pc en je constant alle verbindingen dicht zet om maar zo zuinig mogelijk te doen.
Nee, zit gewoon in Android zelf. Je zult sommigen wel ff handmatig moeten koppelen aan elkaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:38 schreef Darkzell het volgende:
Ik wil hem volgende week ook maar eens gaan rooten en dan een nieuwe rom erop zetten maar ik twijfel nog welke. Voornamelijk tussen Leedroid en Miui. Ik ben best tevreden over Sense eigenlijk dus Leedroid zou dan een goede keuze zijn lijkt me.
Maar ik hoor over Miui best veel goede verhalen over de accuduur en het ziet er ook wel nice uit moet ik zeggen.
Nog een vraagje: Bij de standaard Rom zet ie de profiel foto's van Facebook automatisch bij de bijbehorende contacten. Is dit in Miui ook mogelijk of is dat echt iets van HTC Sense?
Vandaag ongeveer de hele dag aan het spelen geweest met Miui 1.1.14.R2 ik moet zeggen dat het erg leuk en mooi is allemaal, wat kan er veel mee zeg. Weet niet of ik nog wel naar iets anders over ga stappen. Ik moet ook zeggen dat ik hier erg veel aan heb gehad.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:03 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee, zit gewoon in Android zelf. Je zult sommigen wel ff handmatig moeten koppelen aan elkaar.
Wil ik ook gaan testen, maar dat doe ik pas als alles fatsoenlijk (dus ook de camera e.d.) werkt, heb geen zin in een ROM die niet volledig functioneel is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:49 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Vandaag ongeveer de hele dag aan het spelen geweest met Miui 1.1.14.R2 ik moet zeggen dat het erg leuk en mooi is allemaal, wat kan er veel mee zeg. Weet niet of ik nog wel naar iets anders over ga stappen. Ik moet ook zeggen dat ik hier erg veel aan heb gehad.
hmm ik heb nog nergens last van, verder gebruik ik altijd camera360 die is een stuk fijner. Sowieso is er net een nieuwe uit 1.1.28 en daar wordt nu voor NL taal de laatste hand aan gelegd.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wil ik ook gaan testen, maar dat doe ik pas als alles fatsoenlijk (dus ook de camera e.d.) werkt, heb geen zin in een ROM die niet volledig functioneel is.
Aha.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:53 schreef lekzzz het volgende:
[..]
hmm ik heb nog nergens last van, verder gebruik ik altijd camera360 die is een stuk fijner
Ja, er is een antivirus voor te krijgen - alleen nog nooooit nodig gehadquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:12 schreef Stuart het volgende:
Ik heb wel interesse om een HTC Desire te kopen eigenlijk. Klopt het dat ze meer 'virus gevoelig' zijn dan een iPhone en zijn hier ook gratis of goedkope apps voor te verkrijgen om dat te beveiligen
nog nooit een virus of virusscanner nodig gehadquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:12 schreef Stuart het volgende:
Ik heb wel interesse om een HTC Desire te kopen eigenlijk. Klopt het dat ze meer 'virus gevoelig' zijn dan een iPhone en zijn hier ook gratis of goedkope apps voor te verkrijgen om dat te beveiligen
Nee, een Desire is niet virusgevoeliger dan een gejailbreakte iPhone.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:12 schreef Stuart het volgende:
Goed om te horenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:40 schreef Devolution het volgende:
[..]
Nee, een Desire is niet virusgevoeliger dan een gejailbreakte iPhone.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:17 schreef lekzzz het volgende:
[..]
nog nooit een virus of virusscanner nodig gehad
Okayquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, er is een antivirus voor te krijgen - alleen nog nooooit nodig gehad
'Weer' openen en op het icoontje linksonderin klikken(refresh)quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:28 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb die widget met klok + weer op het homescreen staan, maar hij update de locatie niet meerHele widget eraf gehaald en opnieuw erop gezet, en nu staat er alleen nog maar 'my location'. Krijg niet eens meer m'n home city toegevoegd eraan... Weet iemand wat ik hier eventueel aan kan doen?
Dat heb ik al wel 20x gedaanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
'Weer' openen en op het icoontje linksonderin klikken(refresh)
klopt heb hetzelfde meegemaaktquote:Op zondag 30 januari 2011 02:57 schreef Iemand91 het volgende:
Niet geheel on-topic maar ik heb het niet zo op de mediamarkt. Lange tijd geleden hadden ze een vergelijkbare actie. Ik was toen van tevoren wezen kijken naar camera's en tijdens die actie hadden ze de originele prijs gewoon verhoogd om die na de actie weer omlaag te doen: prijs was gewoon dus hetzelfde. Dus ga er niet (100%) van uit dat het nu echt goedkoper (dan anders) is.
Dat zat ik me ook al af te vragen. Ik heb er nu ook gewoon even zon prepaid kaartje inzitten en het werkt primaquote:Op zondag 30 januari 2011 08:29 schreef kikoooooo het volgende:
Hoezo zou htc en ben niet goed werken?Dat is onzin
Dat kom ik op diverse plekken tegen op internet. Wel goed om ook tegengeluiden te horen, though. Heb nu al een ander goedkoop abonnement gevonden.quote:Op zondag 30 januari 2011 08:29 schreef kikoooooo het volgende:
De camera werkt toch ook fatsoenlijk? 'k Heb met MIUI nog nooit iets gevonden wat niet werktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wil ik ook gaan testen, maar dat doe ik pas als alles fatsoenlijk (dus ook de camera e.d.) werkt, heb geen zin in een ROM die niet volledig functioneel is.
Is dat niet omdat je via Ben altijd aan het roamen bent? Wat weer problemen op kan leveren (lees: veel geld kan gaan kosten) als je de grens over gaat?quote:Op zondag 30 januari 2011 08:29 schreef kikoooooo het volgende:
Hier werkt het prima, ik heb ook een desire en nu nog een paar weken ben.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat kom ik op diverse plekken tegen op internet. Wel goed om ook tegengeluiden te horen, though. Heb nu al een ander goedkoop abonnement gevonden.
Het schijnt dat mensen de instellingen niet werkend krijgen ofzo. Vraag me niet naar de details.
Als je altijd al aan het roamen bent dan maakt het ook niets meer uit of je de grens over gaat of nietquote:Op zondag 30 januari 2011 12:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is dat niet omdat je via Ben altijd aan het roamen bent? Wat weer problemen op kan leveren (lees: veel geld kan gaan kosten) als je de grens over gaat?
Ik roep maar iets
Uhh, jawel. Zo had Telfort het ook bijvoorbeeld. Zeker in de grensstreek kan dat een erg duur grapje worden. Zo kan het regelmatig voorkomen dat ik op een Duits of Belgisch netwerk zit, mijn telefoon ziet dan automatisch dat het niet zijn eigen netwerk is en schakelt dus internetservices uit. Bij een provider waarbij je altijd aan het roamen bent, gebeurt dat dus niet en gaat die gewoon verder met internetten via het dure Duitse of Belgische netwerk. Als je telefoon in je broekzak zit heb je dat echt niet altijd door.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:29 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Als je altijd al aan het roamen bent dan maakt het ook niets meer uit of je de grens over gaat of nietHoe Ben dat geregeld heeft verder weet ik dan ook niet.
Hmmm, ben benieuwd wat?quote:Op zondag 30 januari 2011 12:44 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben wel klaar met mn Desire. Steeds meer kleine dingetjes waar ik me aan begin te ergeren.
Helaas heeft Hi de regels aangepast waardoor ik pas in juni een nieuwe abbonement mag afsluiten.
Laatste week is ie 2 keer tijdens het muziek luisteren vastgelopen. Hij deed niets meer, moest batterij eruit halen. Heb nu wel een update gedaan, dus misschien is dit nu verholpen.quote:
Voordeel is dat het wat mooier wordt. Verder is applanet ook ideaal wat betreft 'goedkopere' applicatiesquote:Op zondag 30 januari 2011 12:58 schreef Zwansen het volgende:
Wel vaag want ik was zooooo blij toen ik hem eindelijk had.
Moest 2 weken wachten ofzo en het was echt een marteling. Nu nog geen driekwartjaar verder begint ie al te vervelen.
Ik moet wel zeggen dat ik niks geroot/geROMd oid heb. Zou niet eens weten hoe het moet en wat voor voordeel het heeft.
Dan ben ik verkeerd geïnformeerd op een of andere website (of ik ben in de war met een andere ROMquote:Op zondag 30 januari 2011 11:29 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De camera werkt toch ook fatsoenlijk? 'k Heb met MIUI nog nooit iets gevonden wat niet werkt?
In Oxygen werkt de videocamera niet. Fotocamera wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan ben ik verkeerd geïnformeerd op een of andere website (of ik ben in de war met een andere ROM).
Ik heb zelf ook een Ben-abonnement en ben wel benieuwd of het bij jou gaat werken, wil misschien ook wel een HTC aanschaffenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:41 schreef Viking84 het volgende:
Na een eeuwigheid kijken en vergelijken is de kogel door de kerk hier: ik ga een HTC Desire aanschaffen. Dus één dezer dagen kan ik met jullie mee praten
.
Ik neem geen BEN meer, maar Vodafone (de actie voor ANWB, tv-gids.nl). Mocht dat toch niet lukken (al zou ik niet weten waarom niet), dan ga ik voor KPN sim only.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:08 schreef Marloes het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een Ben-abonnement en ben wel benieuwd of het bij jou gaat werken, wil misschien ook wel een HTC aanschaffen
Heb nu gewoon een simpele telefoon
kijk eens naar de antwoorden op je vorige postsquote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef Viking84 het volgende:
Zijn hier trouwens mensen die ervaringen hebben met smartphones en Ben? Ik lees echt op verschillende plekken dat mensen hun instellingen niet voor elkaar kregen (ook niet met behulp van telecomwinkels) en dat ze hun abo dus maar weer opgezegd hebben.
Overigens wordt dit ook mijn eerste smartphone. Heb het vooral om kostentechnische redenen steeds uitgesteld en ik vond dat ik er een goeie reden voor moest hebben (veel reizen met OV enzo), maar nu ben ik toch gezwicht.
Ah okequote:Op zondag 30 januari 2011 15:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik neem geen BEN meer, maar Vodafone (de actie voor ANWB, tv-gids.nl). Mocht dat toch niet lukken (al zou ik niet weten waarom niet), dan ga ik voor KPN sim only.
Uit die posts wordt mij niet duidelijk dat het om persoonlijke ervaringen met het BEN abonnement gaat, louter om aannames. Vandaar dat ik 'ervaringen' ook cursiveerdequote:Op zondag 30 januari 2011 15:26 schreef lekzzz het volgende:
[..]
kijk eens naar de antwoorden op je vorige posts
quote:Op zondag 30 januari 2011 09:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook al af te vragen. Ik heb er nu ook gewoon even zon prepaid kaartje inzitten en het werkt prima
O Ben heeft ook abbo's zie ik, dacht dat het alleen prepaid was. Dan zie ik al helemaal niet in waarom het niet zou werken...
Dat gaat over prepaid, ik heb het over abonnementen. Het betreft hier aannames: "Ik zou niet weten waarom het niet zou werken", maar wie heeft in de praktijk uitgetest dat een BEN abonnement icm een smartphone (ihb iPhone en HTC Desire) werkt?quote:
Wat is er mis met die browser eigenlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 12:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Laatste week is ie 2 keer tijdens het muziek luisteren vastgelopen. Hij deed niets meer, moest batterij eruit halen. Heb nu wel een update gedaan, dus misschien is dit nu verholpen.
De browser vind ik niet ideaal. En de andere browsers die ik heb geprobeerd ook niet echt. Maar zou goed kunnen dat er nog wel nieuwere en betere zijn.En ook het typen in mails/sms/fok vind ik niet superfijn.
Maar verder vind ik het zeker wel een goeie telefoon hoor, maar ik ben gewoon iemand die al snel verveeld is met zn telefoon. Daarom neem ik ook nooit een 2-jarig abbonement.
Als ik naar NU.nl ga dan wil ik als ik 2 keer tik dat ie gelijk de tekst goed in mn scherm zet. Niet dat ik dan nog een keer moet schuiven. Dat deed ie eerder wel, maar na de update van 2.2 niet meer dacht ik.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat is er mis met die browser eigenlijkVind het namelijk echt een geweldige browser... Zou niet weten wat daar mis mee zou zijn eerlijk gezegd.
pics/screenshots?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:27 schreef poepeneesje het volgende:
Van de week een HTC Desire HD ROM voor de HTC Desire gepakt en deze wat aangepast en erop gezet. Werkt prima en het ziet er allemaal een stuk beter uit dan de stock ROM en MIUI!
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat gaat over prepaid, ik heb het over abonnementen. Het betreft hier aannames: "Ik zou niet weten waarom het niet zou werken", maar wie heeft in de praktijk uitgetest dat een BEN abonnement icm een smartphone (ihb iPhone en HTC Desire) werkt?
En in een latere post heb ik je ook nog een linkje gegeven naar de instellingen.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:22 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Hier werkt het prima, ik heb ook een desire en nu nog een paar weken ben.
Ik heb van mijn eigen toestel niet direct printscreens, maar het gaat om deze ROM. Hij is iets meer aangepast (ook weer mezelf) dan deze.quote:
Die ziet er goed uit, ik wil weer terug naar Sense, maar niet stock.quote:Op maandag 31 januari 2011 01:28 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Ik heb van mijn eigen toestel niet direct printscreens, maar het gaat om deze ROM. Hij is iets meer aangepast (ook weer mezelf) dan deze.
Een aantal positieve functies:
- Meerdere HTC Sense themes. Ik vind de "hoekige" Sense veel mooier dan de standaard.
- Locations offline navigatie
- HTC Hub
- HTC Likes
- Blocked Callers
- Heel veel handige widgets
- Enzovoort
Verder lijkt het beeld veel beter, scherper, ik weet niet of dat helemaal objectief is.
Zier er inderdaad errug netjes uit, ik wacht nog even met m'n Miui verwijderen. Wil eerst de laatste update met NL nog proberen.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:23 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
[..]
En in een latere post heb ik je ook nog een linkje gegeven naar de instellingen.
En deze is net bezorgd! Zondagavond 23 januari gekocht en nu al binnen. Feitelijk in een week binnen!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:24 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Goed idee! Ik heb een bod zitten op eBay kabeltje (nog een kleine 5 uur te gaan). Zodra die binnen is maar 'ns wat gaan zagen/boren/schuren.
Van Vodafonequote:Op maandag 31 januari 2011 14:58 schreef Marloes het volgende:
En voor welk abonnement heb je uiteindelijk gekozen?
Ah oke! Nou veel plezier met je foonquote:Op maandag 31 januari 2011 15:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van Vodafone. 12,95 per maand, 2 jaar lang. Is nog goedkoper dan een abo van Ben zelfs, al zit ik er wel 2 jaar aan vast.
*zucht*quote:Op maandag 31 januari 2011 15:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van Vodafone. 12,95 per maand, 2 jaar lang. Is nog goedkoper dan een abo van Ben zelfs, al zit ik er wel 2 jaar aan vast.
Daar heb ik dan even overheen gelezen. Excusez-moiquote:Op zondag 30 januari 2011 21:23 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
[..]
En in een latere post heb ik je ook nog een linkje gegeven naar de instellingen.
quote:Zou je ook wel met je mobiel willen googlen en het nieuws of Facebook willen volgen? Dan heb ik nu heel voordelig internet op je mobiel voor je.
Met Ben internet altijd kun je de eerste 12 maanden voor maar ¤ 4,95 per maand onbeperkt internetten. Bovendien is het onlangs drie keer zo snel geworden. (Je kunt nu downloaden met 1024 kilobyte per seconde). Na 12 maanden betaal je ¤ 9,95 per maand en je kunt het natuurlijk elke maand weer stopzetten. Pas na verbruik van 1 gigabyte per maand wijzigt de snelheid automatisch naar maximaal 64 kbps uploaden en 64 kbps downloaden.
Je kunt de internetbundel heel makkelijk zelf toevoegen aan je abonnement. Dit doe je door in te loggen op Ik Ben en vervolgens onder Mijn abonnement op wijzig te klikken en Internet altijd op ja te zetten. Het abonnement gaat dan de eerste van de daaropvolgende maand in.
Netjes! Ik zeg: doen!quote:
Ik geloof dat hij nu om zeep isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:31 schreef Fendy het volgende:
Yes! Mijn nieuwe digitizer is binnen, binnenkort effe plaatsen, maar ja. Nu heb ik weer geen screenprotector liggen, dus moet ik dat eerst maar regelen.
Brando of Zagg?
Met de nadruk op geprobeerd ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:00 schreef Rijstkoker het volgende:
Je hebt 'm zelf geprobeerd te maken?
Balen, misschien kun je hem laten repareren ergens. Ik zag op marktplaats iets staan voor 70 euro.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:12 schreef Fendy het volgende:
[..]
Met de nadruk op geprobeerd ja.
Krasjes op touchscreen, nieuwe behuizing en digitizer gekocht, dus effe overzetten et presto...
Helaas
Ik geloof dat je inderdaad wat moet instellen om dat te kunnen (correct me if i'm wrong)quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:03 schreef Viking84 het volgende:
Even een vraagje:
ik heb nog geen mobiel abonnement en ik heb ingesteld dat ik via wifi wil internetten. Klopt het dat je eerst eea moet instellen op je telefoon voordat 3G überhaupt actief wordt? Maw: als ik bijv Google locations aanzet, dan gaat hij niet zomaar over op 3G toch?
Ik weet niet of die standaard aanstaat, kan je in ieder geval zo uitzetten instellingen - draadloos & netwerken - mobiele netwerken (of met een widget, of door even de aan/uit knop ingedrukt te houden).quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:03 schreef Viking84 het volgende:
Even een vraagje:
ik heb nog geen mobiel abonnement en ik heb ingesteld dat ik via wifi wil internetten. Klopt het dat je eerst eea moet instellen op je telefoon voordat 3G überhaupt actief wordt? Maw: als ik bijv Google locations aanzet, dan gaat hij niet zomaar over op 3G toch?
Waarom gedownload? Die staat gewoon in je telefoon zelf. En inderdaad, die moet uit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:24 schreef Viking84 het volgende:
Thanks voor de repliesHeb een 3G widget gedownd. APN moet dus UIT staan als ik (alleen) gebruik wil maken van wifi?
Oh kon hem niet vinden in m'n foon. Omg, ik voel me zo'n n00b de hele tijd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:24 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Waarom gedownload? Die staat gewoon in je telefoon zelf. En inderdaad, die moet uit.
Waarom wil je dat? Je scherm is 800x480, niet 1280x720quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:18 schreef Iemand91 het volgende:
Weet iemand hier hoe je 720p goed kunt afspelen op een Desire? Ik heb verschillende players uit de Market geprobeerd maar geen een is goed tot nu toe (speelt of niet, of heel slecht met stotterend beeld/geluid of beeld en geluid niet gesynchroniseerd.)
Inderdaad, ook CPU meldingen gekregen. Maar eens een lagere resolutie *kuch komen *kuch...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom wil je dat? Je scherm is 800x480, niet 1280x720Een hoge resolutie comprimeren naar een lagere resolutie trekt veel CPU, dus ik denk niet dat het nog echt mogelijk is. Sommige computers hebben er nog moeite mee.
Een soort programma als 3G Watchdog? Dat staat er toch niet standaard op?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:24 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Waarom gedownload? Die staat gewoon in je telefoon zelf. En inderdaad, die moet uit.
Geen idee wat dat is, maar een widget om je 3G aan/uit te zitten zit gewoon standaard op je telefoon.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:07 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Een soort programma als 3G Watchdog? Dat staat er toch niet standaard op?
Die staat er inderdaad niet standaard op maar dat gebruik je om te kijken wat je dataverbruik (mobiel) is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:07 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Een soort programma als 3G Watchdog? Dat staat er toch niet standaard op?
Thanks, kan ik altijd nog proberen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:25 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Balen, misschien kun je hem laten repareren ergens. Ik zag op marktplaats iets staan voor 70 euro.
http://diensten.marktplaa(...)ehuizing-direct.html
VPlayerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:18 schreef Iemand91 het volgende:
Weet iemand hier hoe je 720p goed kunt afspelen op een Desire? Ik heb verschillende players uit de Market geprobeerd maar geen een is goed tot nu toe (speelt of niet, of heel slecht met stotterend beeld/geluid of beeld en geluid niet gesynchroniseerd.)
Aah, gevonden, thanksquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:09 schreef Ireyon het volgende:
Rechts van de username staat toch gewoon een plusje
Geprobeerd maar werkte niet. Maar heb de film met een kleinere resolutie erop gezet.quote:
Je hebt het over 2 technisch verschillende toestellen, de Wildfire (white) is het kleinere broertje van de Desire (white) zowel letterlijk in grootte als in specificaties. Daarom is die dus ook goedkoper. Typ maar 'ns in op google om de verschillen te zoeken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:02 schreef Marloes het volgende:
Goed, ik overweeg dus om een HTC aan te schaffenMijn oog viel op de Desire white, maar toen zag ik dat er ook een model is genaamd ''wildfire white''. Kan iemand mij kort vertellen wat nou echt de belangrijkste verschillen zijn? Ik snap er geen kont van
En de prijs verschilt aanzienlijk!
Mwah..quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:22 schreef Pandora73 het volgende:
.. , en de Desire HD en de Desire Z zijn dan weer de luxe modellen.
Ik vind een toetsenbord niet echt een reden om toestel een luxe-toestel te noemenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:26 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Mwah... Als 'k dat scherm van de DHD zie, ben ik toch erg blij met m'n amoled en de Z wint ook niet bepaald de schoonheidsprijs + minder goede specs.
In ieder geval een groter scherm, maar volgens mij ook iets snellere specs?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind een toetsenbord niet echt een reden om toestel een luxe-toestel te noemen.
Wat is nou eigenlijk het grote verschil tussen de Desire en de Desire HD?
betere camera, sneller etc.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:07 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
In ieder geval een groter scherm, maar volgens mij ook iets snellere specs?
Als je álles naar je SD-kaart kon verplaatsen, dan was dat prima geweest ja. Maar helaas moet je een hoop dingen (Flash, Maps) nog gewoon kwijt op je interne vrije geheugen van amper 100mb..quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg bij de hd een beetje het gevoel dat het een verbeterde versie van de desire is. Overigens begrijp ik de klachten over de opslagruimte niet zo? Ik heb er gewoon een kaartje van 4gb bij. Prima toch?
er zijn wel reviews te vinden. Let er wel op dat bepaalde modellen inmiddels verouderd zijn en dat er dan op den duur dus geen update meer voor komt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:46 schreef Marloes het volgende:
Ah oke dank allemaal
Iemand ervaring met een Wildfire?
O oke, dat wist ik nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
er zijn wel reviews te vinden. Let er wel op dat bepaalde modellen inmiddels verouderd zijn en dat er dan op den duur dus geen update meer voor komt.
Vind dat wel echt kut aan de Desire. Heb er een 2gb kaartje in zitten, maar er is maar 16mb vrij op de telefoon. Begrijp werkelijk niet waarom dat niet anders gedaan is...zo heb je nauwelijks iets aan uitbreidbaar geheugen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:17 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Als je álles naar je SD-kaart kon verplaatsen, dan was dat prima geweest ja. Maar helaas moet je een hoop dingen (Flash, Maps) nog gewoon kwijt op je interne vrije geheugen van amper 100mb..
Stuur de defecte Desire maar naar mij toe dan, ik betaal de verzendkosten welquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:03 schreef Fendy het volgende:
Als ik die van mij niet meer aan de praat krijg wordt het een Nexus S denk ik
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:52 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Vind dat wel echt kut aan de Desire. Heb er een 2gb kaartje in zitten, maar er is maar 16mb vrij op de telefoon. Begrijp werkelijk niet waarom dat niet anders gedaan is...zo heb je nauwelijks iets aan uitbreidbaar geheugen.
Ik heb een groot deel naar sd gezet maar ik krijg ook regelmatig een melding dat het geheugen vol is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij hebt geen enkele app naar de sd kaart gezet met a2sd o.i.d.?
Gewoon rooten Rom erop en klaar, geen gezeur meer over geheugen enzoquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:24 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik heb een groot deel naar sd gezet maar ik krijg ook regelmatig een melding dat het geheugen vol is.
Don't think so. Zit nog van alles in wat goed is, dus die gaat gewoon op marktplaats in onderdelen. Of je moet een goed bod doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Stuur de defecte Desire maar naar mij toe dan, ik betaal de verzendkosten wel
Was het proberen waardquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:49 schreef Fendy het volgende:
[..]
Don't think so. Zit nog van alles in wat goed is, dus die gaat gewoon op marktplaats in onderdelen. Of je moet een goed bod doen.
Ja juist wel, daarom is het stomquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij hebt geen enkele app naar de sd kaart gezet met a2sd o.i.d.?
Dank! Ik ga even prutsen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:22 schreef kikoooooo het volgende:
Niet zoveel zooi installeren en wat dingen verplaatsen naar SD kaart
Menu -> settings -> toepassingen -> toepassingen beheren -> daar open je alle toepassingen en druk je op 'verplaatsen naar SD kaart'.
Dit kan niet bij elke toepassing. Daar zal de knop niet in te drukken zijn.
2e optie is je telefoon rooten en een klein gedeelte van je SD kaart bij je interne geheugen trekken.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit even met het volgende:
Ik heb een task manager geïnstalleerd (auto task killer die geselecteerde apps killt zodra de telefoon gaat 'slapen'), maar ik las dat dit ook gevolgen kan hebben voor de stabiliteit van de telefoon. Toch wil ik die task killer niet missen, aangezien mijn telefoon traag wordt van al die apps op de achtergrond.
Het maakt zeker ook uit wélke tasks ik kill? Zijn er bepaalde apps die ik beter kan laten draaien op de achtergrond?
Dat lijkt maar zo, ik gebruik geen taskkiller en het is ook niet nodig.
Wat te doen?.
Gewoon af en toe een reboot doen. Taskkillers zijn nutteloos en overborquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit even met het volgende:
Ik heb een task manager geïnstalleerd (auto task killer die geselecteerde apps killt zodra de telefoon gaat 'slapen'), maar ik las dat dit ook gevolgen kan hebben voor de stabiliteit van de telefoon. Toch wil ik die task killer niet missen, aangezien mijn telefoon traag wordt van al die apps op de achtergrond.
Het maakt zeker ook uit wélke tasks ik kill? Zijn er bepaalde apps die ik beter kan laten draaien op de achtergrond?
Wat te doen?.
O?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:19 schreef Fendy het volgende:
Hmz, binnenkort dus de HTC Desire 2. Ik ben erg benieuwd.
Dat zou in ieder geval meer dan welkom zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
O?
Ben benieuwd. Misschien dan wel met wat meer intern geheugen
Ik wil dat ook geloven maar een feit is als ik bijvoorbeeld een HD-film wil afspelen het vaak soepeler gaat (= zoals het moet gaan) nadat ik alles 'gekilled' heb.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:10 schreef kikoooooo het volgende:
Sinds android 2.1 is het gewoon onzin
Dat heeft de Desire HD en de Desire Z toch ook al? Dus dat komt wel goed...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
O?
Ben benieuwd. Misschien dan wel met wat meer intern geheugen
Op de lange termijn zou je je systeem hiermee instabiel kunnen maken. Je sluit je Windows / Mac toch ook netjes af?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:14 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik wil dat ook geloven maar een feit is als ik bijvoorbeeld een HD-film wil afspelen het vaak soepeler gaat (= zoals het moet gaan) nadat ik alles 'gekilled' heb.
Op internet worden verschillende vergelijkbare foons met elkaar vergeleken, de htc desire en de htc desire hd dus vast ook welquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:44 schreef SecretHeart het volgende:
Ik twijfel een beetje tussen de desire en de desire hd. Het grote scherm vind ik prachtig, maar weet niet of dat zo functioneel is. En verder zie ik weinig verschilletjes.
Jullie ideeen?
Als je de grootte niet erg vind zou ik voor de HD kiezen. Nieuwer, sneller etc. Ik vind 'm bijvoorbeeld net te groot, de gewone desire kan je nog wel prima met 1 duim bedienen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:44 schreef SecretHeart het volgende:
Ik twijfel een beetje tussen de desire en de desire hd. Het grote scherm vind ik prachtig, maar weet niet of dat zo functioneel is. En verder zie ik weinig verschilletjes.
Jullie ideeen?
Maar waarom ga je een film met een resolutie van minimaal 1280 x 720 (ofzo) afspelen op een scherm met 800 x 480?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:14 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik wil dat ook geloven maar een feit is als ik bijvoorbeeld een HD-film wil afspelen het vaak soepeler gaat (= zoals het moet gaan) nadat ik alles 'gekilled' heb.
Het is geen iphone, gewoon met een kabel aan je pc hangen en dan is het een usb-stick.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:49 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Het is geen iphone, gewoon met een kabel aan je pc hangen en dan is het een usb-stick.
't Met een kabel (quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:19 schreef FrankRicard het volgende:
Extra software installeren voor een basisfunctionaliteit, dat heeft het met iphone te maken.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:19 schreef FrankRicard het volgende:
Extra software installeren voor een basisfunctionaliteit, dat heeft het met iphone te maken.
Even anders verwoorden. Het jammere van Android is dat je niet fatsoenlijk out of the box via wifi mobiel - pc kan verbinden. Het blijft altijd kutten met een kabel als je iets snel wilt doen. Serivces zoals DropBox is echt dubbel werk. Uploaden en downloaden in plaats van gewoon direct versturen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:19 schreef FrankRicard het volgende:
Met mijn Android kan ik m'n telefoon gewoon als ftp-servertje laten draaien, eventjes 't adres in explorer intikken en 't is simpel drag/drop of copy/paste werk.. Ik heb de kabel niet meer aangeraakt sinds-ie geroot is en dat is toch al gauw zo'n 4 maanden geleden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Even anders verwoorden. Het jammere van Android is dat je niet fatsoenlijk out of the box via wifi mobiel - pc kan verbinden. Het blijft altijd kutten met een kabel als je iets snel wilt doen. Serivces zoals DropBox is echt dubbel werk. Uploaden en downloaden in plaats van gewoon direct versturen.
Springpad of Colornote eens proberen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:11 schreef Mr.DD het volgende:
Weet iemand een app waar je notities in kunt zetten, en dan als widget meteen die notities ziet en snel aan kan passen? (zoals notities bij Nokia, voor de mensen die daar mee bekend waren)
Colornote heb ik al ja, maar die heeft geen widget volgens mij. Ik probeer die andere ff, dank jequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Springpad of Colornote eens proberen?
Ah, ik keek alleen bij wireless settings en niet bij sync inderdaad. Overigens krijg ik dan de waarschuwing 'Some applications may still use the background data connection', ben benieuwd welke dat dan zijnquote:Op zondag 13 februari 2011 11:40 schreef Ireyon het volgende:
'k Weet niet hoe het bij de standaard Rom zit, maar ik heb bij "Accounts en Synchronisatie" de optie Applicaties kunnen te allen tijde data verzenden en ontvangen, dat zou je natuurlijk uit kunnen vinken.
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:29 schreef Koepert het volgende:
K heb die van mij ook n keer laten vallen waarbij ik in een reflex hem probeerde 'op te vangen' met mn voet (ik voetbal niet) waardoor ik m dus nog harder tegen de muur schopNiks aan t handje
Ligt ook aan de lichtomstandigheden maar 720p filmen op een telefoon blijft voorlopig natuurlijk maar slecht.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:32 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Dit is herkenbaar, heb ik ook ooit met een iPod gedaan.
edit: de camera is wel kontik wilde wat gameplay van een spelletje filmen en volgens mij komt ie niet eens boven de 30fps uit met 720p.
Een vriend van mij heeft een Sony geen idee wat voor 1 maar die is echt alweer antiek (2002) maar die filmpjes die hij maakt zijn toch 10x vloeiender.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ligt ook aan de lichtomstandigheden maar 720p filmen op een telefoon blijft voorlopig natuurlijk maar slecht.
Mijne zit normaal gesproken ook altijd in een zacht hoesje, maar ik haalde hem er net uit en toen pakte ik hem niet goed vastquote:Op maandag 14 februari 2011 14:37 schreef Viking84 het volgende:
Mijn HTC D zit de hele dag veilig in een zacht hoesje. Ik ben niet zo van het dingen laten vallen
. M'n iPod nano is ook ruim 2 jaar kras- en deukvrij gebleven tot ik hem tijdens het hardlopen liet vallen
.
rooten en een andere rom erop gooien kan ook helpen!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:36 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft een Sony geen idee wat voor 1 maar die is echt alweer antiek (2002) maar die filmpjes die hij maakt zijn toch 10x vloeiender.
Ooit toen ik nog een Nokia had waren er ook verschillende programma's waarmee je de fps kon verhogen dus dacht dat er ook wel zoiets voor de Desire zou zijn maar krijg het niet gevonden.
Ik heb nu MIUI 1.1.7 nog heb je een aanbeveling?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:49 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
rooten en een andere rom erop gooien kan ook helpen!
Je kan met colornote elke notitie als widget op je scherm zettenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:20 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Colornote heb ik al ja, maar die heeft geen widget volgens mij. Ik probeer die andere ff, dank je
Ja goh, dat is ook niet echt vreemd he. Die Sony Ericsson filmt niet in 720p, niet echt vergelijkbaar met de Desire dus.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:36 schreef Rijstkoker het volgende:
Een vriend van mij heeft een Sony geen idee wat voor 1 maar die is echt alweer antiek (2002) maar die filmpjes die hij maakt zijn toch 10x vloeiender.
Ja maar deze telefoon heeft een 1ghz processor en een betere camera maar toch kan je geen hogere framerate instellen of de kwaliteit verlagen zodat de hogere framerate mogelijk is. Volgens mij komt elke modus waarin je filmt niet hoger dan 30fps. Heb er al wat over gegoogled enz.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:05 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ja goh, dat is ook niet echt vreemd he. Die Sony Ericsson filmt niet in 720p, niet echt vergelijkbaar met de Desire dus.
Het ligt bij de meeste mensen tussen 21fps en 26fps, moet je maar ff googlen op htc desire 720 framerate.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:30 schreef APK het volgende:
720p is toch gewoon 30fps?
(In NTSC dan.)
Inderdaad, het standaard kaartje is een Class 2 (oftewel 2mb/s schrijfsnelheid), dat schiet niet echt op met 720p.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:03 schreef Visitor.Q het volgende:
Ligt de framesnelheid niet aan het gebruikte SD kaartje? Als je niet zo snel kunt schrijven is de framerate beperkt, natuurlijk.
Okay, maar in jouw orginele bericht schreef jij dat je met meer dan 30fps wilde filmenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:37 schreef Rijstkoker het volgende:
Het ligt bij de meeste mensen tussen 21fps en 26fps, moet je maar ff googlen op htc desire 720 framerate.
Ja 30fps is wat de Desire nu max heeft, alleen ik mis een app die je wel met een hogere framerate kan laten filmen en dan maar iets slechtere beeldkwaliteit geeft want met oudere telefoons kan dat wel gewoon.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:40 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, maar in jouw orginele bericht schreef jij dat je met meer dan 30fps wilde filmen
Kan ook nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:24 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Net MIUI geinstalleerd. Beetje spelen, wist niet dat je de led kleur kon aanpassen!
Ik merk hetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:32 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Kan ook niet. Alleen Groen, Oranje en Blauw werken fatsoenlijk, Cyan en Magenta krijg je in de preview wel te zien maar als daadwerkelijke notificatie werkt 't niet helaas.
Bij mij wel! In Handcent kun je de LED kleur ook aanpassen, en hij knippert bij mij lichtblauw...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:32 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Kan ook niet. Alleen Groen, Oranje en Blauw werken fatsoenlijk, Cyan en Magenta krijg je in de preview wel te zien maar als daadwerkelijke notificatie werkt 't niet helaas.
Die linker is wel ergquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:09 schreef Ireyon het volgende:
En er komen weer wat broertjes bij..
[ afbeelding ]
http://ow.ly/i/8cyH/original
'k Moet zeggen dat het me qua specs allemaal nogal tegenvalt.. De gewone Desire kan er nog wel even mee door zo
't Gerucht ging $700,- voor de duurste versie (64gb, 3G).. Naja 'k zit sowieso heel erg te twijfelen met die tablets. Aan de ene kant denk ik Hebbe! Hebbe!, maar aan de andere kant zijn al gauw honderden euro's voor iets wat volgens mij nou ook weer niet zó nuttig is t.o.v. een telefoon. Zo'n tablet lijkt me toch vooral leuk 'om te hebben', maar met zulke prijzen gaat dat niet opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:56 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die linker is wel erg. De tablet kan wel nice worden, wel een beetje klein en zal ook wel weer lekker ¤¤¤ zijn...
Precies. Het lijkt me best handig/leuk voor op de bank (zoals nu) of in bed (als je ziek bent bijv.) i.p.v. een relatief zware en vooral warme laptop. Vaak zit ik nog wel even op de Desire te internetten maar een groter scherm zou in die gevallen wel prettiger zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:03 schreef Ireyon het volgende:
[..]
't Gerucht ging $700,- voor de duurste versie (64gb, 3G).. Naja 'k zit sowieso heel erg te twijfelen met die tablets. Aan de ene kant denk ik Hebbe! Hebbe!, maar aan de andere kant zijn al gauw honderden euro's voor iets wat volgens mij nou ook weer niet zó nuttig is t.o.v. een telefoon. Zo'n tablet lijkt me toch vooral leuk 'om te hebben', maar met zulke prijzen gaat dat niet op
Mij ook enigszins.. Kan gelukkig pas in september verlengen dus nu geen maanden frustratiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:09 schreef Ireyon het volgende:
'k Moet zeggen dat het me qua specs allemaal nogal tegenvalt.. De gewone Desire kan er nog wel even mee door zo
Ga de andere kant opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:01 schreef Fendy het volgende:
Tsja, wat nu te doen. Ik heb nu geen smartphone meer, dus ik hoop echt op snelle leveringen in NL van alle fabrikanten.
Samsung Galaxy SII met dual core, 1080p video opnemen en een 4,3" superamoledplusfapfapscherm?
Desire S met nagenoeg dezelfde (iets betere) specs als de huidige Desire?
Incredible S met mindere specs dan Samsung, maar wel spoedige updates en niet zo groot als de samsung?
Ik weet het ff niet meer.
Ik gebruik momenteel mijn Nokia 6021 (denk ik) vandezaak, eigen keus omdat ik geen Palm Pre2 wilde (ik had immers mijn Desirequote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ga de andere kant op:
[ afbeelding ]
Helaas.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:10 schreef Viking84 het volgende:
Hey, kun je met de Desire geen gebruik maken van HTCSense.com?.
Ik meen alleen de HD en de Z.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:10 schreef Viking84 het volgende:
Hey, kun je met de Desire geen gebruik maken van HTCSense.com?.
nee, maar volgens mij wel met een sensehd ROM.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:16 schreef Viking84 het volgende:
Was ik me net enthousiast aan het aanmelden. Zou het met Gingerbread wel kunnen?
.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:16 schreef Viking84 het volgende:
Was ik me net enthousiast aan het aanmelden. Zou het met Gingerbread wel kunnen?
.
dus ik concludeer: jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:47 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
Mij ook enigszins.. Kan gelukkig pas in september verlengen dus nu geen maanden frustratieWaarschijnlijk komen ze in september - oktober met de echt dikke phones dus dat is precies op tijd
![]()
Volgens Tweakers.net krijgt de Desire trouwens in het komende voorjaar Android 2.3 (Gringerbread) en hoogstwaarschijnlijk ook de nieuwste Sense
Je hebt vast gelijk. Maar als je het nú zou willen doen, dan moet je een SenseHD Rom installerenquote:
Ik kan me voorstellen dat men genoegen neemt met de standaard rom. Ik ben ook alleen maar overgestapt op MIUI om de looks ervan en ik geen andere methode wist om apps op je SD te krijgen buiten het beperkte aantal op de normale manier. Zou ik de bovenstaande methode kennen zou ik nog altijd op stock Sense zittenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:45 schreef Ireyon het volgende:
Die tijd had je wellicht ook kunnen stoppen in het rooten van je telefoon en een ROM met A2SD+ erop zetten.. Ik heb 117mb aan aps geïnstalleerd en nog ruim 300mb vrij
Oeh deze ga ik ook een keer voor zitten.. k zit nog niet aan die 15 MB, maar t scheelt alvast..quote:Op zondag 20 februari 2011 15:25 schreef Sjowhan het volgende:
Ik weet niet of anderen hier (ook) last van hebben, maar had sinds een hele tijd last dat ik steeds tegen de cruciale 15MB intern geheugen aanliep, waardoor de sync van oa GMail niet meer werkte.
Dit kwam door (oa) het grote aantal MB wat de 'contact storage' innam; bij mij rond de 39MB.
Ik heb een aantal andere suggesties (waaronder het enablen van apps installeren op sdkaart, ook al ondersteunen deze het niet) geprobeerd, maar dat was een tijdelijke oplossing.
Heb afgelopen vrijdag alle contacten die lokaal op m'n telefoon stonden, geëxporteerd naar csv en deze in GMail geïmporteerd. Daarna alle contacten (waren er ongeveer 45) op de telefoon nagelopen of deze niet gelinkt stonden met GMail (zoja, link verwijderd) en het contact op de telefoon per stuk verwijderd. Daarna gekeken of het aantal MB van de storage was vergroot, maar helaas.
Toen (dit had ik wel op andere fora gelezen maar nooit zelf toegepast) de contact storage verwijderd (dmv settings > applications > all > sort by size > Contacts Storage > Clear data). Hierna ging de telefoon wel over z'n nek, en dus de telefoon even een minuutje uitgeschakeld.
Na inschakeling en wifi-aangezet werden de contacts gesynct dmv mijn Google-account, en had ik ineens 62MB vrij. De contact-storage neemt nu nog 'maar' 562KB in beslag.
't Kost wat tijd, maar dit was me zeker wel waard
Ziet er erg tof uit, maar in hoeverre zijn dat soort dingen 'veilig'?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:30 schreef Mr.DD het volgende:
Tip van de dag: Unified Remote. Weet niet of jullie die app kennen?
Gratis afstandsbediening voor je pc. Werkt perrrfect. Kwestie van server downloaden en op je pc installeren, en dan de app uit de market. IP adres die de server aangeeft op je PC invoeren bij de app> Et oila.
Zit ook een multitouch muis op, afstandsbediening voor meerdere mediaplayers en een goed werkend keyboard.
In wat voor zin doel je dat het onveilig is?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ziet er erg tof uit, maar in hoeverre zijn dat soort dingen 'veilig'?
Hoe zou dat werken? De remote desktop sessie logt je huidige sessie uit namelijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:19 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom gebruik je niet gewoon remote desktop?
Daar heb je idd gelijk inquote:Op zondag 20 februari 2011 17:32 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hoe zou dat werken? De remote desktop sessie logt je huidige sessie uit namelijk.
Ga naar de sms-app, druk op de menu-knop -> instellingen -> naar beneden scrollen -> Trillen -> Altijd.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:09 schreef Crientj het volgende:
Iemand een idee hoe ik de sms ringtone kan aanpassen? En iemand die weet met oxygen of je kan instellen dat de telefoon trilt bij het ontvangen van een smsje?
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:47 schreef Devolution het volgende:
Ik heb dat gedaan met TonePicker, maar ik weet niet of het ook standaard in Android kan. Wat je moet aanpassen is het notification-geluid, zo wordt het in Android genoemd.
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:55 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Zo uit m'n hoofd op je sdcard in /media/audio/notifications en dan herkent ie het als sms geluid/alarms voor je wekker.
Thx.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:42 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ga naar de sms-app, druk op de menu-knop -> instellingen -> naar beneden scrollen -> Trillen -> Altijd.
Je moet hetzelfde doen bij de (G)mail-app voor hij gaat trillen.
Trouwens, de laatste test-build van Oxygen is echt goed
Hopelijk heb je daar meer geluk mee. Vriend van me heeft net 2 weken een HD en dat ding hangt om de haverklap vastquote:Op zondag 20 februari 2011 16:59 schreef Fendy het volgende:
ondertussen een Desire HD als vervanger voor mijn gare Desire.
Blijf deze werk volgen, nuttige apps enzo
Sense is inderdaad erg goed, ik zie ook geen redenen om het eruit te slopen, doet juist alles wat ik wilquote:Op maandag 21 februari 2011 15:49 schreef Spelvout het volgende:
Na een hele tijd op de (gerootte) stock rom te hebben gedraaid, ben ik sinds vorige week op een hd rom overgestapt. Werkt prima!
Weet iemand trouwens of het zin heeft om een custom hboot te installeren als je al een ext partitie hebt? Wil cm7 namenlijk eens proberen alleen heb ik al een 1gb ext4 partitie, of is het alsnog verstandig om de cm7 hboot erop te gooien?
Betwijfel overigens of ik hem ga houden, ik kan gewoon niet zonder Sense
edit:
Jammer dat swype trouwens geen nederlandse language pack toevoegt, ben al sinds november uitgenodigd voor de beta maar ik draai nog steeds op een gehackte apk met 1.60
HTC heeft gezegd van wel, echter pas in het tweede kwartiel (na het uitkomen van de Desire S)quote:Op maandag 21 februari 2011 18:29 schreef kikoooooo het volgende:
Over 2.3 is niks zeker. Persoonlijk denk ik niet dat deze nog komt voor de originele Desire.
Volgens internet kan mijn HTC Magic ook HSPDA ook aan maar ik heb nog nooit een H gezien. Altijd 3G.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:29 schreef kikoooooo het volgende:
De desire kan ook gewoon hsdpa aan, net als elke moderne smartphone.
Ik wil 'm niet rooten.quote:Maar 2.3 draait er prima op hoor. Genoeg mensen in dit topic, inclusief ik, die het draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |