abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92941501
Je hebt sync aan en je facebook account gekoppeld sync ;) probleem is dat ie niet altijd alles actueel en meteen pakt. Vandaar de verwarring ;)
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_92945934
Iemand ervaring hier hoe snel HTC reageert op fabrieksgarantie? Heb twee dagen geleden berichtje gestuurd dat mijn telefoon uitvalt binnen 5 min als ik aan het internetten ben.En dan in een bootloop vervalt. En de achterkant lauwwarm wordt. Maar heb nog niks van hun van hun gehoord. Miss maar even een belletje erachteraan gooien.

Want dit is zwaar irritant... :{
pi_92946074
Telefonisch zijn ze meestal heel snel en behulpzaam.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_92971368
ff gebeld wordt mogge opgehaald mooi =D

[ Bericht 63% gewijzigd door loonytik op 18-02-2011 17:13:14 ]
pi_92985001
Mijne word ook snel warm, meer mensen last van?
pi_93030279
Iemand een idee hoe ik de sms ringtone kan aanpassen? En iemand die weet met oxygen of je kan instellen dat de telefoon trilt bij het ontvangen van een smsje?
  zondag 20 februari 2011 @ 14:47:52 #277
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_93056928
Ik heb dat gedaan met TonePicker, maar ik weet niet of het ook standaard in Android kan. Wat je moet aanpassen is het notification-geluid, zo wordt het in Android genoemd.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_93057320
Zo uit m'n hoofd op je sdcard in /media/audio/notifications en dan herkent ie het als sms geluid ;) /alarms voor je wekker.
  zondag 20 februari 2011 @ 15:25:04 #279
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_93058862
Ik weet niet of anderen hier (ook) last van hebben, maar had sinds een hele tijd last dat ik steeds tegen de cruciale 15MB intern geheugen aanliep, waardoor de sync van oa GMail niet meer werkte.
Dit kwam door (oa) het grote aantal MB wat de 'contact storage' innam; bij mij rond de 39MB.

Ik heb een aantal andere suggesties (waaronder het enablen van apps installeren op sdkaart, ook al ondersteunen deze het niet) geprobeerd, maar dat was een tijdelijke oplossing.
Heb afgelopen vrijdag alle contacten die lokaal op m'n telefoon stonden, geëxporteerd naar csv en deze in GMail geïmporteerd. Daarna alle contacten (waren er ongeveer 45) op de telefoon nagelopen of deze niet gelinkt stonden met GMail (zoja, link verwijderd) en het contact op de telefoon per stuk verwijderd. Daarna gekeken of het aantal MB van de storage was vergroot, maar helaas :o.
Toen (dit had ik wel op andere fora gelezen maar nooit zelf toegepast) de contact storage verwijderd (dmv settings > applications > all > sort by size > Contacts Storage > Clear data). Hierna ging de telefoon wel over z'n nek, en dus de telefoon even een minuutje uitgeschakeld.

Na inschakeling en wifi-aangezet werden de contacts gesynct dmv mijn Google-account, en had ik ineens 62MB vrij. De contact-storage neemt nu nog 'maar' 562KB in beslag.

't Kost wat tijd, maar dit was me zeker wel waard :)
pi_93060124
Die tijd had je wellicht ook kunnen stoppen in het rooten van je telefoon en een ROM met A2SD+ erop zetten.. Ik heb 117mb aan aps geïnstalleerd en nog ruim 300mb vrij :P
pi_93060525
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 15:45 schreef Ireyon het volgende:
Die tijd had je wellicht ook kunnen stoppen in het rooten van je telefoon en een ROM met A2SD+ erop zetten.. Ik heb 117mb aan aps geïnstalleerd en nog ruim 300mb vrij :P
Ik kan me voorstellen dat men genoegen neemt met de standaard rom. Ik ben ook alleen maar overgestapt op MIUI om de looks ervan en ik geen andere methode wist om apps op je SD te krijgen buiten het beperkte aantal op de normale manier. Zou ik de bovenstaande methode kennen zou ik nog altijd op stock Sense zitten ;)
  zondag 20 februari 2011 @ 16:18:39 #282
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_93061696
quote:
6s.gif Op zondag 20 februari 2011 15:25 schreef Sjowhan het volgende:
Ik weet niet of anderen hier (ook) last van hebben, maar had sinds een hele tijd last dat ik steeds tegen de cruciale 15MB intern geheugen aanliep, waardoor de sync van oa GMail niet meer werkte.
Dit kwam door (oa) het grote aantal MB wat de 'contact storage' innam; bij mij rond de 39MB.

Ik heb een aantal andere suggesties (waaronder het enablen van apps installeren op sdkaart, ook al ondersteunen deze het niet) geprobeerd, maar dat was een tijdelijke oplossing.
Heb afgelopen vrijdag alle contacten die lokaal op m'n telefoon stonden, geëxporteerd naar csv en deze in GMail geïmporteerd. Daarna alle contacten (waren er ongeveer 45) op de telefoon nagelopen of deze niet gelinkt stonden met GMail (zoja, link verwijderd) en het contact op de telefoon per stuk verwijderd. Daarna gekeken of het aantal MB van de storage was vergroot, maar helaas :o.
Toen (dit had ik wel op andere fora gelezen maar nooit zelf toegepast) de contact storage verwijderd (dmv settings > applications > all > sort by size > Contacts Storage > Clear data). Hierna ging de telefoon wel over z'n nek, en dus de telefoon even een minuutje uitgeschakeld.

Na inschakeling en wifi-aangezet werden de contacts gesynct dmv mijn Google-account, en had ik ineens 62MB vrij. De contact-storage neemt nu nog 'maar' 562KB in beslag.

't Kost wat tijd, maar dit was me zeker wel waard :)
Oeh deze ga ik ook een keer voor zitten.. k zit nog niet aan die 15 MB, maar t scheelt alvast..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  zondag 20 februari 2011 @ 16:30:30 #283
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_93062253
Tip van de dag: Unified Remote. Weet niet of jullie die app kennen?
Gratis afstandsbediening voor je pc. Werkt perrrfect. Kwestie van server downloaden en op je pc installeren, en dan de app uit de market. IP adres die de server aangeeft op je PC invoeren bij de app> Et oila.

Zit ook een multitouch muis op, afstandsbediening voor meerdere mediaplayers en een goed werkend keyboard. :s)
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
  zondag 20 februari 2011 @ 16:59:59 #284
19529 Fendy
True Spirit
pi_93063546
ondertussen een Desire HD als vervanger voor mijn gare Desire.
Blijf deze werk volgen, nuttige apps enzo
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  zondag 20 februari 2011 @ 17:00:43 #285
19529 Fendy
True Spirit
pi_93063590
Werkt is wel, autocorrect :{
Je hebt gelijk Fen.
  zondag 20 februari 2011 @ 17:02:59 #286
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_93063699
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 16:30 schreef Mr.DD het volgende:
Tip van de dag: Unified Remote. Weet niet of jullie die app kennen?
Gratis afstandsbediening voor je pc. Werkt perrrfect. Kwestie van server downloaden en op je pc installeren, en dan de app uit de market. IP adres die de server aangeeft op je PC invoeren bij de app> Et oila.

Zit ook een multitouch muis op, afstandsbediening voor meerdere mediaplayers en een goed werkend keyboard. :s)
Ziet er erg tof uit, maar in hoeverre zijn dat soort dingen 'veilig'?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_93064060
quote:
5s.gif Op zondag 20 februari 2011 17:02 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Ziet er erg tof uit, maar in hoeverre zijn dat soort dingen 'veilig'?
In wat voor zin doel je dat het onveilig is?
pi_93064449
Waarom gebruik je niet gewoon remote desktop?
  zondag 20 februari 2011 @ 17:32:30 #289
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_93065007
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 17:19 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom gebruik je niet gewoon remote desktop?
Hoe zou dat werken? De remote desktop sessie logt je huidige sessie uit namelijk.
Don't let my username fool you...
pi_93065144
quote:
Op zondag 20 februari 2011 17:32 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Hoe zou dat werken? De remote desktop sessie logt je huidige sessie uit namelijk.
Daar heb je idd gelijk in :)
  zondag 20 februari 2011 @ 21:41:00 #291
19529 Fendy
True Spirit
pi_93076835
Ik gebruikte Gmote voor dat doel, puur om muziek af te spelen op mijn htpc via mijn audiosysteem.
Hing dus een keer, ging ik er met remote desktop in het te fixen, weg geluid. Dat wil je telefoon dan meteen afspelen namelijk.
Je hebt gelijk Fen.
pi_93076957
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 22:09 schreef Crientj het volgende:
Iemand een idee hoe ik de sms ringtone kan aanpassen? En iemand die weet met oxygen of je kan instellen dat de telefoon trilt bij het ontvangen van een smsje?
Ga naar de sms-app, druk op de menu-knop -> instellingen -> naar beneden scrollen -> Trillen -> Altijd.

Je moet hetzelfde doen bij de (G)mail-app voor hij gaat trillen.

Trouwens, de laatste test-build van Oxygen is echt goed _O_
pi_93079306
quote:
12s.gif Op zondag 20 februari 2011 14:47 schreef Devolution het volgende:
Ik heb dat gedaan met TonePicker, maar ik weet niet of het ook standaard in Android kan. Wat je moet aanpassen is het notification-geluid, zo wordt het in Android genoemd.
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 14:55 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Zo uit m'n hoofd op je sdcard in /media/audio/notifications en dan herkent ie het als sms geluid ;) /alarms voor je wekker.
quote:
14s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:42 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ga naar de sms-app, druk op de menu-knop -> instellingen -> naar beneden scrollen -> Trillen -> Altijd.

Je moet hetzelfde doen bij de (G)mail-app voor hij gaat trillen.

Trouwens, de laatste test-build van Oxygen is echt goed _O_
Thx. :)
pi_93093908
quote:
3s.gif Op zondag 20 februari 2011 16:59 schreef Fendy het volgende:
ondertussen een Desire HD als vervanger voor mijn gare Desire.
Blijf deze werk volgen, nuttige apps enzo
Hopelijk heb je daar meer geluk mee. Vriend van me heeft net 2 weken een HD en dat ding hangt om de haverklap vast :')
Too much is never enough!
pi_93105327
Na een hele tijd op de (gerootte) stock rom te hebben gedraaid, ben ik sinds vorige week op een hd rom overgestapt. Werkt prima! ^O^

Weet iemand trouwens of het zin heeft om een custom hboot te installeren als je al een ext partitie hebt? Wil cm7 namenlijk eens proberen alleen heb ik al een 1gb ext4 partitie, of is het alsnog verstandig om de cm7 hboot erop te gooien?

Betwijfel overigens of ik hem ga houden, ik kan gewoon niet zonder Sense _O_

edit:
Jammer dat swype trouwens geen nederlandse language pack toevoegt, ben al sinds november uitgenodigd voor de beta maar ik draai nog steeds op een gehackte apk met 1.60 :{

[ Bericht 8% gewijzigd door Spelvout op 21-02-2011 16:07:22 ]
  maandag 21 februari 2011 @ 16:19:59 #296
19529 Fendy
True Spirit
pi_93106734
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 15:49 schreef Spelvout het volgende:
Na een hele tijd op de (gerootte) stock rom te hebben gedraaid, ben ik sinds vorige week op een hd rom overgestapt. Werkt prima! ^O^

Weet iemand trouwens of het zin heeft om een custom hboot te installeren als je al een ext partitie hebt? Wil cm7 namenlijk eens proberen alleen heb ik al een 1gb ext4 partitie, of is het alsnog verstandig om de cm7 hboot erop te gooien?

Betwijfel overigens of ik hem ga houden, ik kan gewoon niet zonder Sense _O_

edit:
Jammer dat swype trouwens geen nederlandse language pack toevoegt, ben al sinds november uitgenodigd voor de beta maar ik draai nog steeds op een gehackte apk met 1.60 :{
Sense is inderdaad erg goed, ik zie ook geen redenen om het eruit te slopen, doet juist alles wat ik wil _O_

Deze swype versie schijnt speciaal voor de HD versie te zijn, alleen hij knalt eruit als ik Engels wil selecteren. Verder doet ie het goed in het NL...

http://www.maarten.es/swype/Swype_2.6.47.11856_WVGA.apk
Je hebt gelijk Fen.
pi_93108077
Iemand91 heeft vakantie en begint met het maken van zijn houten dock.
pi_93111564
Ik mag deze week een nieuwe telefoon, maar twijfel tussen deze en de Nexus One (als de Nexus überhaupt nog leverbaar is). HTC Sense lijkt mij ook wel eens iets om uit te proberen (heb nu HTC Magic 2.2.1).

Vraagje, op de Samsung Galaxy S zag ik bij een vriend een H staan ipv 3G en toen had hij heel snel internet. Kan de Desire dit ook aan?

En is het zeker dat de Desire 2.3 gaat krijgen? (Met de nieuwe Sense wellicht?)

[ Bericht 8% gewijzigd door BluesRebel op 21-02-2011 18:12:29 ]
pi_93112761
De desire kan ook gewoon hsdpa aan, net als elke moderne smartphone.

Over 2.3 is niks zeker. Persoonlijk denk ik niet dat deze nog komt voor de originele Desire.

Maar 2.3 draait er prima op hoor. Genoeg mensen in dit topic, inclusief ik, die het draaien.
pi_93113054
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 18:29 schreef kikoooooo het volgende:
Over 2.3 is niks zeker. Persoonlijk denk ik niet dat deze nog komt voor de originele Desire.
HTC heeft gezegd van wel, echter pas in het tweede kwartiel (na het uitkomen van de Desire S)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')