VPlayerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:18 schreef Iemand91 het volgende:
Weet iemand hier hoe je 720p goed kunt afspelen op een Desire? Ik heb verschillende players uit de Market geprobeerd maar geen een is goed tot nu toe (speelt of niet, of heel slecht met stotterend beeld/geluid of beeld en geluid niet gesynchroniseerd.)
Aah, gevonden, thanksquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:09 schreef Ireyon het volgende:
Rechts van de username staat toch gewoon een plusje
Geprobeerd maar werkte niet. Maar heb de film met een kleinere resolutie erop gezet.quote:
Je hebt het over 2 technisch verschillende toestellen, de Wildfire (white) is het kleinere broertje van de Desire (white) zowel letterlijk in grootte als in specificaties. Daarom is die dus ook goedkoper. Typ maar 'ns in op google om de verschillen te zoeken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:02 schreef Marloes het volgende:
Goed, ik overweeg dus om een HTC aan te schaffenMijn oog viel op de Desire white, maar toen zag ik dat er ook een model is genaamd ''wildfire white''. Kan iemand mij kort vertellen wat nou echt de belangrijkste verschillen zijn? Ik snap er geen kont van
En de prijs verschilt aanzienlijk!
Mwah..quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:22 schreef Pandora73 het volgende:
.. , en de Desire HD en de Desire Z zijn dan weer de luxe modellen.
Ik vind een toetsenbord niet echt een reden om toestel een luxe-toestel te noemenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:26 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Mwah... Als 'k dat scherm van de DHD zie, ben ik toch erg blij met m'n amoled en de Z wint ook niet bepaald de schoonheidsprijs + minder goede specs.
In ieder geval een groter scherm, maar volgens mij ook iets snellere specs?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind een toetsenbord niet echt een reden om toestel een luxe-toestel te noemen.
Wat is nou eigenlijk het grote verschil tussen de Desire en de Desire HD?
betere camera, sneller etc.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:07 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
In ieder geval een groter scherm, maar volgens mij ook iets snellere specs?
Als je álles naar je SD-kaart kon verplaatsen, dan was dat prima geweest ja. Maar helaas moet je een hoop dingen (Flash, Maps) nog gewoon kwijt op je interne vrije geheugen van amper 100mb..quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg bij de hd een beetje het gevoel dat het een verbeterde versie van de desire is. Overigens begrijp ik de klachten over de opslagruimte niet zo? Ik heb er gewoon een kaartje van 4gb bij. Prima toch?
er zijn wel reviews te vinden. Let er wel op dat bepaalde modellen inmiddels verouderd zijn en dat er dan op den duur dus geen update meer voor komt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:46 schreef Marloes het volgende:
Ah oke dank allemaal
Iemand ervaring met een Wildfire?
O oke, dat wist ik nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
er zijn wel reviews te vinden. Let er wel op dat bepaalde modellen inmiddels verouderd zijn en dat er dan op den duur dus geen update meer voor komt.
Vind dat wel echt kut aan de Desire. Heb er een 2gb kaartje in zitten, maar er is maar 16mb vrij op de telefoon. Begrijp werkelijk niet waarom dat niet anders gedaan is...zo heb je nauwelijks iets aan uitbreidbaar geheugen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:17 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Als je álles naar je SD-kaart kon verplaatsen, dan was dat prima geweest ja. Maar helaas moet je een hoop dingen (Flash, Maps) nog gewoon kwijt op je interne vrije geheugen van amper 100mb..
Stuur de defecte Desire maar naar mij toe dan, ik betaal de verzendkosten welquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:03 schreef Fendy het volgende:
Als ik die van mij niet meer aan de praat krijg wordt het een Nexus S denk ik
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:52 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Vind dat wel echt kut aan de Desire. Heb er een 2gb kaartje in zitten, maar er is maar 16mb vrij op de telefoon. Begrijp werkelijk niet waarom dat niet anders gedaan is...zo heb je nauwelijks iets aan uitbreidbaar geheugen.
Ik heb een groot deel naar sd gezet maar ik krijg ook regelmatig een melding dat het geheugen vol is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij hebt geen enkele app naar de sd kaart gezet met a2sd o.i.d.?
Gewoon rooten Rom erop en klaar, geen gezeur meer over geheugen enzoquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:24 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik heb een groot deel naar sd gezet maar ik krijg ook regelmatig een melding dat het geheugen vol is.
Don't think so. Zit nog van alles in wat goed is, dus die gaat gewoon op marktplaats in onderdelen. Of je moet een goed bod doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Stuur de defecte Desire maar naar mij toe dan, ik betaal de verzendkosten wel
Was het proberen waardquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:49 schreef Fendy het volgende:
[..]
Don't think so. Zit nog van alles in wat goed is, dus die gaat gewoon op marktplaats in onderdelen. Of je moet een goed bod doen.
Ja juist wel, daarom is het stomquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij hebt geen enkele app naar de sd kaart gezet met a2sd o.i.d.?
Dank! Ik ga even prutsen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:22 schreef kikoooooo het volgende:
Niet zoveel zooi installeren en wat dingen verplaatsen naar SD kaart
Menu -> settings -> toepassingen -> toepassingen beheren -> daar open je alle toepassingen en druk je op 'verplaatsen naar SD kaart'.
Dit kan niet bij elke toepassing. Daar zal de knop niet in te drukken zijn.
2e optie is je telefoon rooten en een klein gedeelte van je SD kaart bij je interne geheugen trekken.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit even met het volgende:
Ik heb een task manager geïnstalleerd (auto task killer die geselecteerde apps killt zodra de telefoon gaat 'slapen'), maar ik las dat dit ook gevolgen kan hebben voor de stabiliteit van de telefoon. Toch wil ik die task killer niet missen, aangezien mijn telefoon traag wordt van al die apps op de achtergrond.
Het maakt zeker ook uit wélke tasks ik kill? Zijn er bepaalde apps die ik beter kan laten draaien op de achtergrond?
Dat lijkt maar zo, ik gebruik geen taskkiller en het is ook niet nodig.
Wat te doen?.
Gewoon af en toe een reboot doen. Taskkillers zijn nutteloos en overborquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit even met het volgende:
Ik heb een task manager geïnstalleerd (auto task killer die geselecteerde apps killt zodra de telefoon gaat 'slapen'), maar ik las dat dit ook gevolgen kan hebben voor de stabiliteit van de telefoon. Toch wil ik die task killer niet missen, aangezien mijn telefoon traag wordt van al die apps op de achtergrond.
Het maakt zeker ook uit wélke tasks ik kill? Zijn er bepaalde apps die ik beter kan laten draaien op de achtergrond?
Wat te doen?.
O?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:19 schreef Fendy het volgende:
Hmz, binnenkort dus de HTC Desire 2. Ik ben erg benieuwd.
Dat zou in ieder geval meer dan welkom zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
O?
Ben benieuwd. Misschien dan wel met wat meer intern geheugen
Ik wil dat ook geloven maar een feit is als ik bijvoorbeeld een HD-film wil afspelen het vaak soepeler gaat (= zoals het moet gaan) nadat ik alles 'gekilled' heb.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:10 schreef kikoooooo het volgende:
Sinds android 2.1 is het gewoon onzin
Dat heeft de Desire HD en de Desire Z toch ook al? Dus dat komt wel goed...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
O?
Ben benieuwd. Misschien dan wel met wat meer intern geheugen
Op de lange termijn zou je je systeem hiermee instabiel kunnen maken. Je sluit je Windows / Mac toch ook netjes af?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:14 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik wil dat ook geloven maar een feit is als ik bijvoorbeeld een HD-film wil afspelen het vaak soepeler gaat (= zoals het moet gaan) nadat ik alles 'gekilled' heb.
Op internet worden verschillende vergelijkbare foons met elkaar vergeleken, de htc desire en de htc desire hd dus vast ook welquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:44 schreef SecretHeart het volgende:
Ik twijfel een beetje tussen de desire en de desire hd. Het grote scherm vind ik prachtig, maar weet niet of dat zo functioneel is. En verder zie ik weinig verschilletjes.
Jullie ideeen?
Als je de grootte niet erg vind zou ik voor de HD kiezen. Nieuwer, sneller etc. Ik vind 'm bijvoorbeeld net te groot, de gewone desire kan je nog wel prima met 1 duim bedienen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:44 schreef SecretHeart het volgende:
Ik twijfel een beetje tussen de desire en de desire hd. Het grote scherm vind ik prachtig, maar weet niet of dat zo functioneel is. En verder zie ik weinig verschilletjes.
Jullie ideeen?
Maar waarom ga je een film met een resolutie van minimaal 1280 x 720 (ofzo) afspelen op een scherm met 800 x 480?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:14 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik wil dat ook geloven maar een feit is als ik bijvoorbeeld een HD-film wil afspelen het vaak soepeler gaat (= zoals het moet gaan) nadat ik alles 'gekilled' heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |