Het is geen iphone, gewoon met een kabel aan je pc hangen en dan is het een usb-stick.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:49 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Het is geen iphone, gewoon met een kabel aan je pc hangen en dan is het een usb-stick.
't Met een kabel (quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:19 schreef FrankRicard het volgende:
Extra software installeren voor een basisfunctionaliteit, dat heeft het met iphone te maken.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:19 schreef FrankRicard het volgende:
Extra software installeren voor een basisfunctionaliteit, dat heeft het met iphone te maken.
Even anders verwoorden. Het jammere van Android is dat je niet fatsoenlijk out of the box via wifi mobiel - pc kan verbinden. Het blijft altijd kutten met een kabel als je iets snel wilt doen. Serivces zoals DropBox is echt dubbel werk. Uploaden en downloaden in plaats van gewoon direct versturen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:19 schreef FrankRicard het volgende:
Met mijn Android kan ik m'n telefoon gewoon als ftp-servertje laten draaien, eventjes 't adres in explorer intikken en 't is simpel drag/drop of copy/paste werk.. Ik heb de kabel niet meer aangeraakt sinds-ie geroot is en dat is toch al gauw zo'n 4 maanden geleden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Even anders verwoorden. Het jammere van Android is dat je niet fatsoenlijk out of the box via wifi mobiel - pc kan verbinden. Het blijft altijd kutten met een kabel als je iets snel wilt doen. Serivces zoals DropBox is echt dubbel werk. Uploaden en downloaden in plaats van gewoon direct versturen.
Springpad of Colornote eens proberen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:11 schreef Mr.DD het volgende:
Weet iemand een app waar je notities in kunt zetten, en dan als widget meteen die notities ziet en snel aan kan passen? (zoals notities bij Nokia, voor de mensen die daar mee bekend waren)
Colornote heb ik al ja, maar die heeft geen widget volgens mij. Ik probeer die andere ff, dank jequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Springpad of Colornote eens proberen?
Ah, ik keek alleen bij wireless settings en niet bij sync inderdaad. Overigens krijg ik dan de waarschuwing 'Some applications may still use the background data connection', ben benieuwd welke dat dan zijnquote:Op zondag 13 februari 2011 11:40 schreef Ireyon het volgende:
'k Weet niet hoe het bij de standaard Rom zit, maar ik heb bij "Accounts en Synchronisatie" de optie Applicaties kunnen te allen tijde data verzenden en ontvangen, dat zou je natuurlijk uit kunnen vinken.
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:29 schreef Koepert het volgende:
K heb die van mij ook n keer laten vallen waarbij ik in een reflex hem probeerde 'op te vangen' met mn voet (ik voetbal niet) waardoor ik m dus nog harder tegen de muur schopNiks aan t handje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |