Is dat zo?quote:
Je kunt apps downloaden via een market app die standaard erop staat maar je kunt ook via je pc downloaden en die dan op je telefoon zetten en installeren. Heel makkelijk en er word ook gemeld wanneer er een update is.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:11 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Hoe gaat dat downloaden? moet je dat met een applicatie via PC doen? Synced het ook goed met windows?
Bedankt, maar ik wou dus iets in m'n aanstekerplug wat niet uitsteekt.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:02 schreef kikoooooo het volgende:
http://europe.nokia.com/f(...)usb-car-charger-dc-6
Deze lader moet je hebben. Werkt perfect. Met navigatie aan, flitsnav aan e.d. laadt hij nog gewoon bij ipv langzaam leeg te lopen.
Er staat 1A op. Een kort ritje van Raalte naar Zutphen (35km) leverde dus een accuverlies van 78 naar 74 procent op.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:13 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Ik heb er geen idee van, maar mijn ervaring is als er expliciet 1A bij een usb autostekker staat dat het dan gewoon werkt
Makkelijk op te lossen door een gedeelte van je geheugenkaart te reserveren als intern geheugen.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:07 schreef Sjowhan het volgende Dit omdat het interne geheugen bij de desire eigenlijk te weinig is.
Weet niet of de HD meer intern geheugen heeft, anders zou ik zeker kiezen voor de Galaxy S (Samsung dus)
HTC heeft er van geleerd, de Desire HD heeft 1,5GB.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:07 schreef Sjowhan het volgende:
Als je het geld ervoor hebt zou ik met de kennis en telefoons die er nu zijn waarschijnlijk kiezen voor een andere telefoon dan de desire. Dit omdat het interne geheugen bij de desire eigenlijk te weinig is.
Weet niet of de HD meer intern geheugen heeft, anders zou ik zeker kiezen voor de Galaxy S (Samsung dus)
ej, dat is misschien wel wat voor mij (ik ben het zat dat ik geen sms'jes kan lezenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Makkelijk op te lossen door een gedeelte van je geheugenkaart te reserveren als intern geheugen.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1443106quote:Op maandag 24 januari 2011 20:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
ej, dat is misschien wel wat voor mij (ik ben het zat dat ik geen sms'jes kan lezen).
Is dat makkelijk, tutorial?
Dus eigenlijk zet je er als het ware een nieuw besturingssysteem (als dat het goede woord is) erop. Dat hoeft nou ook weer niet, misschien is het wel fijn/prettig. Ach, zo hou ik het aantal apps ook onder controle, plus met een of andere app die al veel apps naar de sd zet.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1443106
tnx ga ik even proberenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:23 schreef Ireyon het volgende:
Je kan gewoon een Sense rom downloaden en daar de ringtones uit halen.. Staan in de zipfile in de map \system\media\audio
Dat doe jij zelfquote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:20 schreef Visitor.Q het volgende:
@Iemand91: Het is leuk dat je lekker veel intern geheugen vrij hebt na het rooten en installeren van een custom ROM, maar ik installeer nu echt alles dat los en vast zit en dat maakt het soms weleens onoverzichtelijk. Zeker bij apps die eerst de hele apps lijst moeten inlezen.
Een paar apps heb ik overgeslagen omdat die zowel in de standaard Sense als de LeeDroid ROM staan en ik die heb laten staan.quote:AdFree
AndFTP
Angry Birds
Applanet
AudioVolume
Autokiller
Autostart Killer
Barcode scanner
Buienalarm
Buienradar.nl
CifsManager (gebruik ik niet, maar zat bij de ROM inbegrepen. Gooi ik bij de volgende update uit de ROM)
ClearDefault
Color Pop
ColorNote
Craniati Enigma
Droidwall![]()
ES File Explorer
Extended Controls
Galerij 3D (gebruik ik niet, maar zat bij de ROM inbegrepen. Gooi ik bij de volgende update uit de ROM)
Gentle Alarm
Goggles (aan het testen)
Instant Heart Rate
Java-box
Mixzing
MyBackup
Network Monitor
Note Everything
OI Safe
Opera Mini
Papa Stacker
PicSay Pro
Pocketcloud
PrinterShare
QuickOffice
Reduce Photo Size
Rocket Bunnies
ROM Manager
Root Explorer
Screenshot
Scrobble Droid
Second001
SetCPU
SIM-toolkit
Spare Parts
Superuser
Talking Tom (vindt dochter leuk, vooral als Tom scheten laat)
Twi Droid
VPlayer
WakeOnLan
Wi-Fi Hotspot (gebruik ik niet, maar zat bij de ROM inbegrepen. Gooi ik bij de volgende update misschien uit de ROM).
Wifi Analyzer (Echt een schitterend programma aangezien ik bezig ben met in en om het huis ons bereik te vergroten).
WiFi Picker
Yumster
Ja dat was hetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:42 schreef Koepert het volgende:
Was t nou echt een te grote moeite om daar bij alles ff te zetten wat t doet/waar t voor is? jeezus..
Kidding; flinke lijst wel.. sommige kende ik nog niet
Ja klopt, onder het mom van als ik straks plotseling ergens in de rimboe zit waar ik geen internet heb dan heb ik toch mooi die applicatie bij me.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |