abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90980569

De Desire op HTC.com

Processor: Qualcomm Snapdragon QSD8250 1GHz
Besturingssysteem: Android 2.1 (Eclair) met HTC Sense (officiële update naar Android 2.2 (Froyo) ook beschikbaar)
Scherm: 3,7 inch AMOLED aanraakgevoelig (capacitive) 480 x 800 WVGA
Geheugen: 512 MB ROM, 576 MB RAM
Geheugenuitbreiding: MicroSD t/m 32GB
Gewicht: 135 gram met batterij
Afmetingen: 119 x 60 x 11,9 mm
Netwerk: GSM/GPRS/EDGE 850/900/1800/1900 MHz, HSPA 900/2100 MHz (tot 2 Mbps upload en 7,2 Mbps download)
Trackball: Optische trackball
GPS: interne GPS-antenne
Sensoren: nabijheidssensor, lichtsensor, G-sensor en digitaal kompas
Camera: 5-megapixel met led-flash
Verbindingen: UMTS/HSDPA, BT2.1+EDR, Wi-Fi, GPS
Bluetooth: Bluetooth 2.1 met FTP/OPP voor bestandsverkeer, A2DP voor draadloos stereo muziekluisteren en PBAP voor adresboektoegang vanaf je carkit
Audio: 3,5 mm stereo audio-aansluiting
Aansluiting: Micro USB (USB 2.0)
Camera: 5 megapixels met video (800 x 480px), gezichtsdetectie, geotagging, autofocus en flitser
Muziekformaten afspelen: .aac, .amr, .ogg, .m4a, .mid, .mp3, .wav, .wma
Videoformaten afspelen: .3gp, .3g2, .mp4, .wmv
Batterij: 1400mA
Batterijduur: 340 uur standby, 6 uur spraak

Tweakers: "De fijnste Android-smartphone die tot nu toe op de redactie heeft gebivakkeerd".
AllAboutPhones: "De HTC Desire is al met al een prachtige telefoon".
Engadget: "The Desire is yet another fine piece of work from HTC".
Gizmodo: "Yes, it's definitely worthy of your desire".
Slashgear: "This isn't just “good for an Android device”, it's brilliant".
Techradar: "In short, this is a phenomenal phone".
Mobileburn: "The HTC Desire is one of the most impressive handsets we've used to-date".
Pocket-Lint: "There is little fault with this superphone".
T3: "The number one phone for technophiles without a doubt".
TrustedReviews: "The HTC Desire is a truly wondrous smartphone".
RegHardware: "The Desire is the one to go for".
Gizmag: "If you want an Android phone today, this is what you should be buying".
Pocketnow: "The best Android phone that you can buy right now".
CNet: "HTC is onto a real winner with the Desire".
Mobile-Phones-UK: "This is as good as it gets".
Metro: "It's one of the best smartphones on the market right now – quite possibly the best".
Mobile Users: "The HTC Desire is definitely the best smartphone available to date"

Toestel kopen
Los toestel (bruin)
Los toestel (zilver)
Toestel met abonnement

Howto's
Screenshots maken op je Desire
Links vanuit Chrome of Firefox naar je Android toestel sturen
Je Desire unbranded maken (zodat je voor updates e.d. niet van je provider afhankelijk bent)
Meer applicaties naar je SD-kaart verplaatsen

Voor al je vragen over Android:
Android #25: Op naar Gingerbread

Vorige delen:
#1, #2, #3, #4, #5, #6, #7, #8, #9, #10, #11, #12, #13, #14, #15,
#16, #17, #18, #19, #20, #21, #22, #23, #24, #25, #26, #28,#29.

De OP:
Die vind je hier
pi_90980886
Kan eindelijk weer m'n Desire gebruiken. Op de heenreis van m'n skivakantie was de usb-kabel stukgegaan, en dat betekende dus een vakantie + 1 week zonder telefoon :') gelukkig heeft m'n broertje net zijne binnengekregen
pi_90981178
Zon kabel koop je voor 2 euro :')
  vrijdag 7 januari 2011 @ 16:34:16 #4
19529 Fendy
True Spirit
pi_90982345
Aha. Hier waren we.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 16:35:31 #5
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_90982396
Moet zeggen.. dat is soms idd wel lastig. Dat de batterij nou niet heeel lang mee gaat..

Eigenlijk moet ik niet zeuren want dat moet ik internet en updates maar uitzetten(Maar ja waar heb je dan zo'n smartphone voor). maar ik moet voor n dag weg daar echt rekening mee houden hoe vol de batt is.. Laatst O&N 13u smiddags was 100%, voor 00u was batt leeg (en echt 0% ook..) en dan heb ik Twitter aanstaan op elk 15min update, en FokRSSFeed via Scrollable News elke 15min updaten, en beetje sms..

Wat ik me trouwens nog afvraag; heeft Android ook zoiets als Windows PC, dat er 'restjes' achterblijven van verwijderde prog's en dat je die handmatig af en toe moet opschonen? (Del= naar prullenbak, Shift+DEL = "echt" weg..)
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_90982402
Waarom zit er geen "volg topic"-knop in de textonly-layout? :{ Nu moet ik een tvp neerkwakken...
Ik ben van pindavlees
pi_90982781
Je bedoelt de oranje mobiele layout? Kijk eens onderaan
pi_90983185
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 16:08 schreef kikoooooo het volgende:
Zon kabel koop je voor 2 euro :')
Gewone mini-USB wel, maar ook de micro-USB die je voor de Desire nodig hebt? Dacht dat die nog wel wat duurder waren toch?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_90985257
Nog "origineel" HTC ook: $2.30 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.48714

Deze is nog goedkoper ook maar merkloos en iets korter: $1.80 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.51607
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:41:21 #10
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_90985399
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 16:43 schreef kikoooooo het volgende:
Je bedoelt de oranje mobiele layout? Kijk eens onderaan
Nee, ik bedoelde de text_only layout.... internet op mn werk loopt vast door de sneeuwbanner in New_Decade. En aangezien ik praktisch in een bunker werk, heeft mobiel internet daar ook geen zin
Ik ben van pindavlees
  vrijdag 7 januari 2011 @ 18:46:21 #11
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_90987755
Accuduur wordt beter naar mate je de telefoon vaker oplaadt. Gewoon op elk mogelijk moment opladen na aankoop (dus niet alleen als ie leeg is, maar ook op bijv 50%) en dan zul je zien dat de accuduur flink verlengd wordt na verloop van tijd. 1-2 Dagen is gewoon haalbaar.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_90996467
Is het mogelijk om bepaalde apps toch te verwijderen, die staan er al in en kunnen niet verwijderd worden via de instellingen, zoals aandelen en nieuws app?
pi_90997551
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 21:21 schreef markymark81 het volgende:
Is het mogelijk om bepaalde apps toch te verwijderen, die staan er al in en kunnen niet verwijderd worden via de instellingen, zoals aandelen en nieuws app?
Root de Desire en ga aan de gang met ADB.
pi_91005497
klinkt ingewikkeld maar bedankt! ik zal er eens naar kijken
pi_91006893
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:08 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Hoezo werkte dat niet dan?
Intern geheugen was te vol ofzo. Ik zit constant te kutten met de interne geheugen...
pi_91015419
Hallo

Sinds 2 wkn ook in het bezit van een desire.
Heb al veel info gevonden op internet m.b.t. vragen die ik had, alleen de volgende krijg ik niet echt duidelijkheid over, ook niet in de handleiding.

Wij wonen zeer dicht bij de duitse grens dus bij mijn nokia had ik mijn provider vast staan want anders springt ie steeds op duits netwerk en das niet fijn voor mijn rekening ;)

Kun je met de htc je provider ook vast zetten?
Zoja, hoe?
  zaterdag 8 januari 2011 @ 10:05:05 #17
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_91015796
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 09:31 schreef het-is-mij het volgende:
Hallo

Sinds 2 wkn ook in het bezit van een desire.
Heb al veel info gevonden op internet m.b.t. vragen die ik had, alleen de volgende krijg ik niet echt duidelijkheid over, ook niet in de handleiding.

Wij wonen zeer dicht bij de duitse grens dus bij mijn nokia had ik mijn provider vast staan want anders springt ie steeds op duits netwerk en das niet fijn voor mijn rekening ;)

Kun je met de htc je provider ook vast zetten?
Zoja, hoe?
Probeer het eens onder instellingen>mobielenetwerken. Zet hem handmatig op jouw provider en kijk of hij niet verspringt
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_91017538
Ik lees al een tijdje mee maar het is me nog niet duidelijk geworden of wifi altijd de voorkeur krijgt over 3G. Dus als ik 3G gewoon aan heb staan, maar ik ben binnen bereik van mijn eigen wifi netwerk thuis, welke connectie pakt mijn telefoon dan?
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_91017665
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 11:43 schreef skunkasaur het volgende:
Ik lees al een tijdje mee maar het is me nog niet duidelijk geworden of wifi altijd de voorkeur krijgt over 3G. Dus als ik 3G gewoon aan heb staan, maar ik ben binnen bereik van mijn eigen wifi netwerk thuis, welke connectie pakt mijn telefoon dan?
WiFi.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_91017674
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 11:43 schreef skunkasaur het volgende:
Wifi
woef
  zaterdag 8 januari 2011 @ 15:26:35 #21
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_91025209
M'n Desire begint zich al te gedragen als een echte computer, met crashende applicates op z'n tijd.
Stiekem vind ik dat wel tof. O+
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
pi_91025461
Tsja, zo'n usbkabeltje is idd al voor weinig te krijgen via dealextreme enzo, maar om nu twee weken met de oplader van m'n broertje te doen is ook niet zo praktisch.

Zou zoiets ook bij bijvoorbeeld de mediamarkt te krijgen zijn voor een redelijke prijs, een euro of 5?

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 15:26 schreef Mr.DD het volgende:
M'n Desire begint zich al te gedragen als een echte computer, met crashende applicates op z'n tijd.
Stiekem vind ik dat wel tof. O+
Zeker een tweaker? :P ik vind het allesbehalve tof. Kreeg een tijdje geleden de melding dat het proces phone.Android ofzo gestopt was. Als je telefoontjes worden afgebroken door windows-achtige foutmelding dan vraag je je toch af waar we heen gaan met onze smartphones. De oude nokia die ik deze week gebruikte kon niet veel, maar hij was wel veel en veel stabieler dan elke smartphone.
pi_91033422
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 11:48 schreef -J-D- het volgende:

[..]

WiFi.
Wicked. Bedankt (both) :D
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_91036876
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 10:05 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Probeer het eens onder instellingen>mobielenetwerken. Zet hem handmatig op jouw provider en kijk of hij niet verspringt
Thx, ik ga het eens proberen.
pi_91039855
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 15:33 schreef svefn het volgende:
Tsja, zo'n usbkabeltje is idd al voor weinig te krijgen via dealextreme enzo, maar om nu twee weken met de oplader van m'n broertje te doen is ook niet zo praktisch.

Zou zoiets ook bij bijvoorbeeld de mediamarkt te krijgen zijn voor een redelijke prijs, een euro of 5?

[..]

Zeker een tweaker? :P ik vind het allesbehalve tof. Kreeg een tijdje geleden de melding dat het proces phone.Android ofzo gestopt was. Als je telefoontjes worden afgebroken door windows-achtige foutmelding dan vraag je je toch af waar we heen gaan met onze smartphones. De oude nokia die ik deze week gebruikte kon niet veel, maar hij was wel veel en veel stabieler dan elke smartphone.
Gebruik je een taskkiller?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')