Mij ook enigszins.. Kan gelukkig pas in september verlengen dus nu geen maanden frustratiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:09 schreef Ireyon het volgende:
'k Moet zeggen dat het me qua specs allemaal nogal tegenvalt.. De gewone Desire kan er nog wel even mee door zo
Ga de andere kant opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:01 schreef Fendy het volgende:
Tsja, wat nu te doen. Ik heb nu geen smartphone meer, dus ik hoop echt op snelle leveringen in NL van alle fabrikanten.
Samsung Galaxy SII met dual core, 1080p video opnemen en een 4,3" superamoledplusfapfapscherm?
Desire S met nagenoeg dezelfde (iets betere) specs als de huidige Desire?
Incredible S met mindere specs dan Samsung, maar wel spoedige updates en niet zo groot als de samsung?
Ik weet het ff niet meer.
Ik gebruik momenteel mijn Nokia 6021 (denk ik) vandezaak, eigen keus omdat ik geen Palm Pre2 wilde (ik had immers mijn Desirequote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ga de andere kant op:
[ afbeelding ]
Helaas.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:10 schreef Viking84 het volgende:
Hey, kun je met de Desire geen gebruik maken van HTCSense.com?.
Ik meen alleen de HD en de Z.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:10 schreef Viking84 het volgende:
Hey, kun je met de Desire geen gebruik maken van HTCSense.com?.
nee, maar volgens mij wel met een sensehd ROM.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:16 schreef Viking84 het volgende:
Was ik me net enthousiast aan het aanmelden. Zou het met Gingerbread wel kunnen?
.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:16 schreef Viking84 het volgende:
Was ik me net enthousiast aan het aanmelden. Zou het met Gingerbread wel kunnen?
.
dus ik concludeer: jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:47 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
Mij ook enigszins.. Kan gelukkig pas in september verlengen dus nu geen maanden frustratieWaarschijnlijk komen ze in september - oktober met de echt dikke phones dus dat is precies op tijd
![]()
Volgens Tweakers.net krijgt de Desire trouwens in het komende voorjaar Android 2.3 (Gringerbread) en hoogstwaarschijnlijk ook de nieuwste Sense
Je hebt vast gelijk. Maar als je het nú zou willen doen, dan moet je een SenseHD Rom installerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |