quote:Op maandag 27 december 2010 17:34 schreef Jojoortje het volgende:
Die snowsteps zijn overal uitverkocht hier
Uitverkocht. Dan zijn jullie beiden veel te laat geweest ...quote:Op maandag 27 december 2010 18:32 schreef xxiessiexx het volgende:
Even het nieuwe deel geopend omdat ik geen geduld heb![]()
Laatste post:
[..]
Daarvoor moet je bij de pakketboer zijn. Geen idee hoe het werkt.quote:Op maandag 27 december 2010 18:40 schreef portabel het volgende:
Een vraagje aan de pakketbezorgers.
Ik bestel vaak spullen uit het buitenland en TNT bezorgd het dan altijd netjes bij mij thuis. Kan ik geen afspraak met een postbezorger maken dat ik het bij de postkantoor ophaal? Ik verwacht soms 4 pakketjes per week, en als ik niet thuis ben gaat het bij de buren of komt ie een andere dag terug...
Hier dus hetzelfde verhaal (nja hier dan 45 rode bakken met kerstkaartenquote:Op maandag 27 december 2010 19:01 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Wat een dag, weer. Diverse lopen blijven staan, aangetekenden blijven liggen, en inmiddels een achterstand van bijna 50 rode bakken met kerstkaarten. En dat is dan alleen nog mijn DVG.
Ja, die dingen zijn leuk, vooral bij studentenhuizen...heb je er soms vier per adresquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:25 schreef Think_Pad het volgende:
Wat een kutdag, HAH viel opzich nog wel mee, waren kleine foldertjes van C1000. Dat ze zo klein waren vond ik wel een voordeel omdat je dan lekker veel mee kon nemen in je schoudertas.
Ik had 'maar' 3 tassen (1 HAH, 2 post) maar wat een klotebende zeg, ik had echt teveel van die H&M dingen, en als je daar een paar van in je bundel hebt zitten dan is je bundel veel te zwaar, en lastig vast te houden, met als resultaat dat die kleine kaartjes er snel tussenuit flikkeren
Die H&M gidsen mogen echt branden in de hel van mij![]()
Oehquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:34 schreef MalaCocinera het volgende:
Door de examenstress ben ik dit helemaal vergeten, maar dit is voor de persoon die 3038 TG in zijn/haar wijk heeft.
Gistermiddag, stond ik zoals gewoonlijk de aanstellerige dramaqueen uit te hangen omdat ik met dit weer de deur uit moest voor een examenIk haat gladheid en zeker in het straatje waar ik woon, het is helemaal bedekt met ijzel. Het is een smal straatje, waar elk voordeur stenen trapjes heeft, waar je lekker je schedel op kunt openbarsten.
Terwijl ik beneden stond en de boehoe hullie uithing, viel er dikke pak met post naar binnen.
Ondanks alle sneeuw en ijzel in die achterlijke smalle straatjes met aan de ene kant geparkeerde auto's en de andere kant die gevaarlijke trapjes. Ben je wel doogegaan met het bezorgen van de post, zelfs al die reclame zooi gooi je netjes geordend door de bus. Dit ondanks het weer en de allesbehalve goede werkomstandigheden bij TNT. Voor zo'n werkethiek kan ik alleen maar respect hebbenIk wens je oprecht het allerbeste voor de toekomst
Ik plak morgen een mooie Nieuwjaarskaart (in envelop) op de voordeur gericht aan de betreffende bezorgerquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:38 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Oeh*in plakboek doet bij andere complimenten voor TNT* Bijna één pagina vol al
![]()
![]()
Oke nu baal ik dat t m'n postcode niet is hahaquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:49 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik plak morgen een mooie Nieuwjaarskaart (in envelop) op de voordeur gericht aan de betreffende bezorger
Zul je zien dat er dan een uitzendkracht die ronde heeftquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:49 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik plak morgen een mooie Nieuwjaarskaart (in envelop) op de voordeur gericht aan de betreffende bezorger
En die verdient die kaart dan niet?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zul je zien dat er dan een uitzendkracht die ronde heeft
Als hij voor de postbode is die altijd die wijk doet maar 1x niet en echt gericht is aan die postbode niet neequote:Op dinsdag 28 december 2010 18:05 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
En die verdient die kaart dan niet?
Ik weet niet wie de postbode is, het is gewoon een blijk van waardering in zijn algemeenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als hij voor de postbode is die altijd die wijk doet maar 1x niet en echt gericht is aan die postbode niet neeMaar uiteraard is het een mooi gebaar
het is erg he? vooral die stukken tussen nog echt besneeuwd en sneeuwvrij zijn zo glad..quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:46 schreef carboni het volgende:
Het word nu echt kutglad zeg, sommige punten is er gewoon niet eens meer te lopen met fiets aan de hand. Enige manier is dan aanloopje nemen en dan fietsend erover en hopen dat je niks breekt.
Moest stiekem hard lachen om de klagende concurrent.
Halve wijk van mij is nu 1 grote ijsbaan op de weg. De stoepen zijn ook niet veel beter, omdat amper iemand zijn stoep veegt dus ik ben meer aan het crossen/lopenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:50 schreef sbientje het volgende:
[..]
het is erg he? vooral die stukken tussen nog echt besneeuwd en sneeuwvrij zijn zo glad..
Hier ook, vanochtend om 10 voor 5 op weg naar werk van de fiets gevallen, gisteren was het nog niet zo glad maar vandaag was het gewoon levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is echt absurd glad nu, bepaalde straten zijn letterlijk veranderd in ijsbanen
Haha, lekker dan, waren het er veel? Ik voel me al schuldig als ik een klein kaartje in die dunne houder in die schoudertas 1 nacht laat zitten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:47 schreef sbientje het volgende:
hoorde vandaag weer een verhaalVlak voordat we naar de nieuwe vestiging gingen (half november) vond iemand een bak met schoudertassen, waar nog kerstkaarten van 2009 inzaten
die zijn gewoon bezorgd hahaha, wat erg eigenlijk!
ik weet niet, volgens mij geen hele bundels maar wel een aantalquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:51 schreef carboni het volgende:
[..]
Haha, lekker dan, waren het er veel? Ik voel me al schuldig als ik een klein kaartje in die dunne houder in die schoudertas 1 nacht laat zitten.
Auto's zonder achterruit zijn kut, helemaal als er wel een spiegel inzit maar de ruiten afgeplakt. Zit je de hele tijd in die spiegel te kijken voor niks. Gelukkig had een collega al snel het ruit kapot gereden van de ene huurauto waar het zo was en is het vervangen voor een niet-afgeplakt ruit. Die kleppenwagens zijn ook doodeng in een woonwijk. Als huurauto hadden we deze KNJ een semi-vrachtwagen, gelukkig heb ik die niet hoeven rijden.
mja, het achterraam kun je wel missen. Het extra raam aan de zijkant zorgt al voor veel meer zicht. De rest kun je wel op de spiegels af.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:51 schreef carboni het volgende:
Auto's zonder achterruit zijn kut, helemaal als er wel een spiegel inzit maar de ruiten afgeplakt. Zit je de hele tijd in die spiegel te kijken voor niks. Gelukkig had een collega al snel het ruit kapot gereden van de ene huurauto waar het zo was en is het vervangen voor een niet-afgeplakt ruit. Die kleppenwagens zijn ook doodeng in een woonwijk. Als huurauto hadden we deze KNJ een semi-vrachtwagen, gelukkig heb ik die niet hoeven rijden.
dat achterzijraam had ie ook niet, vond het geen fijne auto, flinke dode hoek en geen zijdeur.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, het achterraam kun je wel missen. Het extra raam aan de zijkant zorgt al voor veel meer zicht. De rest kun je wel op de spiegels af.
We moeten welquote:Op woensdag 29 december 2010 01:05 schreef portabel het volgende:
Jullie werken wel keihard??????? Als ik de dingen zo lees :s
staat in de eerste column, ze is later postbode geworden ipv postbezorgerquote:Op woensdag 29 december 2010 18:06 schreef Troeta het volgende:
Leuk die columns! Snap alleen niet waarom zij staakte?
TokenW hoeveel kanten staan er nog bij jullie?hihi
Van ons VBG stonden er gisteren om 17:00 uur nog 71 kanten, maar toen waren nog niet alle depots afgereden, dus dat zullen er wel zo'n 100 zijn geweest (179 kanten in totaal). En dan worden de niet voorbereidde wijken (soms van meerdere dagen) nog niet eens meegerekend. Tel daarbij op dat mijn DVG nog meer dan 3 containers met rode bakken kerstkaarten had staan. Kortom, het is een baggerbende, gelukkig draai ik in mijn oude DVG mee, waar we iig op zaal nagenoeg schoon zijn, helaas valt mijn eigen DVG onder de zelfde teamcoach als mijn "kerst-DVG dus het verzuip wordt over 2 teams verdeelt, anders was het helemaal schoon.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:06 schreef Troeta het volgende:
Leuk die columns! Snap alleen niet waarom zij staakte?
TokenW hoeveel kanten staan er nog bij jullie?hihi
Ze kan alleen maar deeltijdwerker geworden zijn,postbodes worden al 9 tot 10 jaar niet meer aangenomen.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:13 schreef sbientje het volgende:
[..]
staat in de eerste column, ze is later postbode geworden ipv postbezorger
Anders zou ik het ook gezien houden voor wat betreft de KNJ, als er iets is waar ik geen zin in heb, is het werken in zo'n grote rotzooi.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:13 schreef Troeta het volgende:
[..]
Ze kan alleen maar deeltijdwerker geworden zijn,postbodes worden al 9 tot 10 jaar niet meer aangenomen.
Achach TokenW, is er dan niemand van bovenaf die zich afvraagt hoe het op de Chroom altijd zo'n zooitje is..
Ik ben zo blij dat ik weg ben bij die vestiging.
Gelukkig valt het bij jouw wijk mee dan!
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:04 schreef TokenW het volgende:
[..]
Van ons VBG stonden er gisteren om 17:00 uur nog 71 kanten, maar toen waren nog niet alle depots afgereden, dus dat zullen er wel zo'n 100 zijn geweest (179 kanten in totaal). En dan worden de niet voorbereidde wijken (soms van meerdere dagen) nog niet eens meegerekend. Tel daarbij op dat mijn DVG nog meer dan 3 containers met rode bakken kerstkaarten had staan. Kortom, het is een baggerbende, gelukkig draai ik in mijn oude DVG mee, waar we iig op zaal nagenoeg schoon zijn, helaas valt mijn eigen DVG onder de zelfde teamcoach als mijn "kerst-DVG dus het verzuip wordt over 2 teams verdeelt, anders was het helemaal schoon.
Vandaag hadden we uit de regio op kantoor zo'n 20 extra krachten van allerlei vestigingen om zoveel mogelijk schoon te krijgen, kwamen er vliegende postbezorgerbrigades te voorschijn, we hadden 2 keer zoveel mensen als kasten, zetharken en stoelen.
Bij ons op het kantoor hadden ze ook gevraagd of er nog vrijwilligers waren die op een andere vestiging konden helpen, weet zo niet meer om welke vestiging het ging.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:04 schreef TokenW het volgende:
[..]
Van ons VBG stonden er gisteren om 17:00 uur nog 71 kanten, maar toen waren nog niet alle depots afgereden, dus dat zullen er wel zo'n 100 zijn geweest (179 kanten in totaal). En dan worden de niet voorbereidde wijken (soms van meerdere dagen) nog niet eens meegerekend. Tel daarbij op dat mijn DVG nog meer dan 3 containers met rode bakken kerstkaarten had staan. Kortom, het is een baggerbende, gelukkig draai ik in mijn oude DVG mee, waar we iig op zaal nagenoeg schoon zijn, helaas valt mijn eigen DVG onder de zelfde teamcoach als mijn "kerst-DVG dus het verzuip wordt over 2 teams verdeelt, anders was het helemaal schoon.
Vandaag hadden we uit de regio op kantoor zo'n 20 extra krachten van allerlei vestigingen om zoveel mogelijk schoon te krijgen, kwamen er vliegende postbezorgerbrigades te voorschijn, we hadden 2 keer zoveel mensen als kasten, zetharken en stoelen.
volgens mij is op de meeste plekken de stakingspost zeker al wel weg. is al bijna een maand geledenquote:Op donderdag 30 december 2010 00:15 schreef Ladyxima het volgende:
Misschien weten jullie hier meer... is alle post van rond de stakingstijd inmiddels weggebracht of is dat nog ergens?
Ik heb namelijk net de week voor die stakingen rond dezelfde tijd 3 brievenbuspakjes besteld... iets uit Hong Kong, iets uit Duitsland en iets uit de VS. De eerste dagen na de staking kwam er echt belachelijk weinig post (kon gewoon niet kloppen) en een paar dagen later kwam het pakje uit Hong Kong. Tot op heden zijn die anderen nog niet bezorgd, en het is nu zowat een maand na bestelling!
Wilde het vragen aan de postbode, maar tegenwoordig lopen hier alleen nog maar van die jochies van het uitzendbureau die nergens iets van weten, heb een mailtje gestuurd naar tnt die beweerde dat alle stakingspost inmiddels bezorgd is, en dat ik de afzender maar moest contacteren...
Ik bestel al heel lang best veel, nooit gezeik gehad altijd netjes aangekomen, en nu ineens 2 dingen zoek?? lekker dus...
niet mn bedoeling om hier te gaan zeiken trouwens, ik snap ook dat jullie je werk gewoon doen, maar vind het wel opvallend dat het ineens zo gaat met de post. Vraag me dan af waar het fout gaan, of het aan de bezorgers ligt of ergens eerder in het proces... want heb inmiddels nog een aantal dingen besteld vanuit verschillende landen, en het duurt toch echt stukken langer dan normaal! (en ja, ik weet ook wel dat het December is)
al die sneeuwprut die er gisteren lag was vannacht weer bevroren. dat loopt echt rot en ongelijk.. Verder was het vandaag wel heerlijk weer. Veel post, maar ik was toch op tijd klaarquote:Op donderdag 30 december 2010 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
Het was vandaag echt vies glad op sommige stukken, terwijl een ander deel van mijn route prima te doen was.
Werken die spike dingen ook niet om je wijk alsnog te doen?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hier wederom te glad om mijn wijk normaal te doen. Een deel mocht ik overslaan en het andere deel maar weer volledig lopend gedaan.
Dan stuur je mensen aan die met busjes langs de klanten gaan 's middags en daarna buslichtingen rijden.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:38 schreef Blobje het volgende:
Ik kwam vandaag een vacature voor "Teamcoach Collectie" tegen bij TNT. Het aansturen van 40 mensen om overal de post op te halen in de omgeving Groningen. Is er iemand in dit topic die me daar meer over kan vertellen? Het spreekt me opzich wel aan. Iemand ervaring of werkzaam als teamcoach collectie?
TNT zelf schermt de hele tijd met stakingen en winterweer om de vertraagde kerstpost uit te leggen, maar dat is onzin. De laatste staking duurde 3 dagen, en het duurt echt geen weken om de post van 3 dagen weg te werken, temeer daar er al post naar voren was gehaald. Bijna alle TV-gidsen zaten er die dinsdag al bij, om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef lbeew het volgende:
stakingen, reorganisatie, kerstdrukte en een te kort aan mensen, alhoewel we hier alles elke dag gewoon weg hebben gekregen
Dankje, maar zover was ik al.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:41 schreef lbeew het volgende:
[..]
Dan stuur je mensen aan die met busjes langs de klanten gaan 's middags en daarna buslichtingen rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |