abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88770408
Dieetclub # 310: Stormachtig doch vastberaden!

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings*O* We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan ;) Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
Don't you love her madly?
pi_88770491
lovechild laatste keer dat ik naar WW keek hadden ze hun eigen spekjes of een nepvariant dat je kon gebruiken. Ze hadden ook bakvellen die legde je dan in de pan legde en ipv olie gebruiken ''bakte'' je daarop je eitje. Ivm fokken vanaf mobiel kan nu niet ff linken ernaar :)
pi_88770502
Pfff, klikte ik op 'invoeren' ipv op de smiley en sloot ik dus het topic voordat ik m'n post afhad.

Aan mijn toenemende behoefte aan zoetigheid kon ik al merken dat mijn menstruatie er eerdaags aankomt en de weegschaal deed gisteravond mee aan die mededeling: 4 ons erbij.
En ik wéét dat het belangrijk is dat ik me voel zoals ik gisteren postte, maar toch voelt het dan even niet zo als de weegschaal daar niet aan meewerkt. Het liefst zou ik me begraven in eten vandaag maar gelukkig ben ik al zo hergeprogrammeerd dat ik dat niet doe ;)
pi_88770537
quote:
12s.gif Op dinsdag 16 november 2010 10:31 schreef MalaCocinera het volgende:
lovechild laatste keer dat ik naar WW keek hadden ze hun eigen spekjes of een nepvariant dat je kon gebruiken. Ze hadden ook bakvellen die legde je dan in de pan legde en ipv olie gebruiken ''bakte'' je daarop je eitje. Ivm fokken vanaf mobiel kan nu niet ff linken ernaar :)
Oh dat!
Bakvellen ken ik idd en die met die spekjes zul je denk ik baconbit(e?)s bedoelen! Ach, dat hoort bij de merchandise zullen we maar zeggen ;) Ik gebruik het nooit iig.
pi_88770762
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 10:32 schreef Lovechild het volgende:

Aan mijn toenemende behoefte aan zoetigheid kon ik al merken dat mijn menstruatie er eerdaags aankomt en de weegschaal deed gisteravond mee aan die mededeling: 4 ons erbij.
En ik wéét dat het belangrijk is dat ik me voel zoals ik gisteren postte, maar toch voelt het dan even niet zo als de weegschaal daar niet aan meewerkt. Het liefst zou ik me begraven in eten vandaag maar gelukkig ben ik al zo hergeprogrammeerd dat ik dat niet doe ;)
Goed hoor *O*

Wat is je alternatief voor eten dan?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 16 november 2010 @ 10:51:14 #6
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88770970
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2010 10:43 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Goed hoor *O*

Thee... bij mij nu :D Lekker warm en cosy O+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_88771233
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2010 10:43 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Goed hoor *O*

Voor de ergste trek in zoetigheid heb ik 2 lange vingers en een aantal kauwgomballen gegeten en zometeen ga ik maar gewoon braaf wat fruit eten.
Eigenlijk wil ik gewoon de zak kruidnoten die ergens (verstopt door mijn man ;)) ligt leegeten.

Verder drink ik extra veel. Voor het idee dat er toch iets mijn mond ingaat zeg maar :D
pi_88773458
:W

zag een paar nieuwe namen langsschieten, succes allemaal :)
en een iemand (weet de naam even niet meer, sorry) die een half mens is afgevallen,wat een prestatie!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88773809
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:11 schreef DarkElf het volgende:
en een iemand (weet de naam even niet meer, sorry) die een half mens is afgevallen,wat een prestatie!
pi_88773866
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:23 schreef ehlo het volgende:

[..]

Ah ja! :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88774763
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2010 10:00 schreef MalaCocinera het volgende:
Dat weet ik, maar ik zie niet echt het verschil met Cambridge dieet of WW (met hun spekjes en eigen vet om in te koken).
Tsja, eigen spekjes en vet vind ik maar een manier van commercieel uitmelken hoor. Dat is helemaal nergens voor nodig.

Het verschil tussen mijn voeding en een WW en Cambridge dieet is dat mijn schema op mij afgestemd is. Ieder lichaam reageert anders op voeding en dit werkt voor mij het beste.

Iedereen zal afvallen als je hem of haar op een 500 of 800 kCal dieet zet, dat is ook niet zo heel vreemd. Er wordt een dusdanig tekort aan caloriën gecreërd dat het lichaam wel ergens afbraak moet gaan plegen. Mijns inziens is het alleen niet verantwoord. Met zo'n dieet help je je stofwisseling om zeep.

Ik ken het principe van WW maar een beetje, dus ik zou me daar eerst meer in moeten lezen, voordat ik daar wat over kan zeggen. Ik kom daar nog even op terug.

quote:
Oke je eet meer calorieeen en gezonder, zeker gezonder dan ik :'). Hoe lang hou je dit al vol? En hoe hou jij aan de tijden?
Ik hou dit nu zo'n 1.5 jaar vol, met gemak. Dat is toch ook echt een stukje discipline. De tijden hou ik niet precies aan. Ik zorg ervoor dat tussen mijn momenten van voeding minimaal 2 uur en maximaal 3 uur zit.
pi_88775029
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:55 schreef ehlo het volgende:

[..]

Tsja, eigen spekjes en vet vind ik maar een manier van commercieel uitmelken hoor. Dat is helemaal nergens voor nodig.

[..]

Het is niet zo dat je dit móet gebruiken hoor.
pi_88777659
Prima. Het was ook niet als aanval bedoeld hoor :)
pi_88778050
Oh nee, zo vatte ik het ook niet op. Maar ik wilde het even verduidelijken voor het geval je het dacht ;)
pi_88782028
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 10:32 schreef Lovechild het volgende:
Pfff, klikte ik op 'invoeren' ipv op de smiley en sloot ik dus het topic voordat ik m'n post afhad.

Ik had gister hetzelfde: ongesteld geworden en de weegschaal gaf een halve kg meer aan. In plaats van chocolade en katjang pedis waar ik normaal naar grijp ben ik toen maar gaan winkelen. :D Lingerie leek me wel wat. Alleen tijdens ongesteldheid in een lingeriezaak rondlopen levert niks leuks op in de ogen van m'n vriend: alleen maar zeer comfortabele (lees grote) onderbroeken en een afschuwelijke felgekleurde huis/ pyjamabroek. :') Nouja, en ik moet m'n eetverslaving natuurlijk ook niet gaan vervangen voor een koopverslaving.

Maar vandaag gaat het prima. Werk was leuk, netjes m'n pauzes genomen om m'n meegebrachte brood op te eten en nu aan de thee en de mandarijntjes. :9 Flink doorgefietst ook vandaag, dus dat is ook mooi meegenomen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_88785153
Vraagje trouwens: wanneer/ op welke tijden sporten jullie? Ik merk dat ik er 's avonds niet echt puf voor heb om na een werkdag nog eens te gaan sporten. Eerder deed ik aan volleybal, maar dat betekende twee avonden in de week ook pas om een uur of 12 weer thuis. Dat brak me enorm op de volgende dag. Nu probeer ik voor ik naar m'n werk ga te sporten, maar als ik vroeg moet beginnen heb ik daar ook geen tijd voor.

Vraag dus: wanneer/ welke dagen en welke tijden sporten jullie? Wat bevalt goed? Of hebben jullie tips voor mij?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_88787441
Ik doe het in de avond voornamelijk, als ik wer heb ben ik s'ochtends niet uit bed te krijgen.

Straks na de koffie en tosti secret to weightloss vol 1 doen.
pi_88788192
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 07:16 schreef flugeltje het volgende:
Hier gaat het goed, gisteren 3 kilo eraf. (2 weken bezig)

Ik zit qua koolhydraten inmiddels tussen de 30 en 40 gram per dag, dat is beter te doen dan onder de 30 te blijven. Verder moet m'n lichaam wel ontzettend wennen, heb last van m'n maag/darmen en ben een beetje wiebelig. Maar dat kan ook nog komen door een griepje waar ik afgelopen weekend mee in bed gelegen heb...
Goed hoor! ^O^
Ja, dat wiebelige heb ik ook wel af en toe, dus misschien niet alleen dat griepje. Ik neem dan meestal een handje amandeltjes en gaat het wel weer. Ik zit met koolhydraten ook wel rond de 40 hoor. Soms meer ook wel. Maar ik heb er eerder gewoon nooit op gelet en het maakt nu wel echt het verschil.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_88789660
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef Lovechild het volgende:
Oh nee, zo vatte ik het ook niet op. Maar ik wilde het even verduidelijken voor het geval je het dacht ;)
Nou, ik nam wel een beetje aan dat dat het geval was. Dat zie je wel vaker bij bepaalde dieten. Vaak kun je met een goedkoper product prima het zelfde resultaat bereiken.
pi_88789690
Ik sport meestal ook in de avond. Ik heb zelf ook wel eens geen fut om te gaan, maar als ik er eenmaal ben gaat het wel.
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:25:49 #21
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_88790770
Lijstje!
Ben gister begonnen met 40 dagen géén alcohol en gezond eten, plus als het lukt mn regime van 2 a 3 x sporten per week.

O gepocheerd ei op 1 volkoren boterham
T activia yoghurtje
T 4 crackers met schrapje pindakaas en komkommer
L grote bak broccolisoep
T gemengd fruit
T 2 rijstwafels sandwichspread
D boontjes sateh met kippepootjes
S bodybalance

Zit nu op 1680 kCal, dus na het sporten nog wat meer eten.

Morgen haal ik mn nieuwe fiets op, mn lieve omafiets is stuk :'( maar goed, deze nieuwe rijdt wel veel lekkerder en vanaf donderdag kan ik dus weer met de fiets naar het werk!
Prrrrr
pi_88796058
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:25 schreef mspoez het volgende:
Lijstje!

Lijkt me een lekkere combinatie. :Y)
  dinsdag 16 november 2010 @ 21:14:14 #23
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88796232
quote:
Lijstje!
Ben gister begonnen met 40 dagen géén alcohol en gezond eten, plus als het lukt mn regime van 2 a 3 x sporten per week.

O gepocheerd ei op 1 volkoren boterham
T activia yoghurtje
L grote bak broccolisoep
T gemengd fruit
T 2 rijstwafels sandwichspread
D boontjes sateh met kippepootjes
S bodybalance

Zit nu op 1680 kCal, dus na het sporten nog wat meer eten.

Morgen haal ik mn nieuwe fiets op, mn lieve omafiets is stuk :'( maar goed, deze nieuwe rijdt wel veel lekkerder en vanaf donderdag kan ik dus weer met de fiets naar het werk!
O+
Goed bezig!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 16 november 2010 @ 21:17:36 #24
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_88796428
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:14 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

O+
Goed bezig!
Thnx! Lees al zolang bij jullie, gelukkig heb ik er toch iets van opgestoken dan.
Prrrrr
  dinsdag 16 november 2010 @ 21:20:59 #25
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88796582
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:17 schreef mspoez het volgende:

[..]

Thnx! Lees al zolang bij jullie, gelukkig heb ik er toch iets van opgestoken dan.
Is natuurlijk niet heilig...
Als het maar goed in het koppie zit, dat is het belangrijkste :Y
Succes met alcoholloos, dat is mij nog niet gelukt :@
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:08:27 #26
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_88799274
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:20 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Is natuurlijk niet heilig...
Als het maar goed in het koppie zit, dat is het belangrijkste :Y
Succes met alcoholloos, dat is mij nog niet gelukt :@
Ik heb het begin dit jaar ook gedaan, van nieuwjaarsdag tot maandag met carnaval (dat was ...uhm ... 15 februari) en dat beviel me eigenlijk best goed. Nu ben ik het weer even zat, dronk gewoon te veel (lees: fles open = fles leeg) en daarnaast zag ik mezelf groeien. Dus knop om, vloekend alle resterende flessen alcohol in huis ingepakt en weggegeven/leeggegooid en het moet maar, tot kerst. Hoop dat het helpt, ik voel me soms net een walrus als ik mezelf op foto;s terugzie.
Prrrrr
pi_88809253
Zo na het ontbijt the 2 mile WATP doen.
pi_88810948
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:08 schreef mspoez het volgende:

[..]

...
Hoop dat het helpt, ik voel me soms net een walrus als ik mezelf op foto;s terugzie.
Ooh hebben jullie dat ook dat je pas op foto's ziet hoe erg het eigenlijk is? Als ik voor de spiegel sta, dan vind ik het over het algemeen wel meevallen. Vooral als ik mijn kleren aanheb ;) Tótdat ik dan eens een foto onder ogen krijg. Vreselijk.
  Licht Ontvlambaar woensdag 17 november 2010 @ 10:39:11 #29
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88811553
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:04 schreef Soempie het volgende:
Vraagje trouwens: wanneer/ op welke tijden sporten jullie? Ik merk dat ik er 's avonds niet echt puf voor heb om na een werkdag nog eens te gaan sporten. Eerder deed ik aan volleybal, maar dat betekende twee avonden in de week ook pas om een uur of 12 weer thuis. Dat brak me enorm op de volgende dag. Nu probeer ik voor ik naar m'n werk ga te sporten, maar als ik vroeg moet beginnen heb ik daar ook geen tijd voor.

Vraag dus: wanneer/ welke dagen en welke tijden sporten jullie? Wat bevalt goed? Of hebben jullie tips voor mij?
Volleybal op donderdag van half negen tot tien uur. Gemiddeld ergens tegen een uur in bed :o :@ Daarnaast op wisselende dagen/tijden een wedstrijd. Hardlopen 's avonds zo tegen half negen.
pi_88811804
quote:
Op woensdag 17 november 2010 10:39 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Volleybal op donderdag van half negen tot tien uur. Gemiddeld ergens tegen een uur in bed :o :@ Daarnaast op wisselende dagen/tijden een wedstrijd. Hardlopen 's avonds zo tegen half negen.
Dat met allemaal in combinatie met kind en baan? Respect ^O^
  Licht Ontvlambaar woensdag 17 november 2010 @ 10:49:56 #31
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88811855
quote:
14s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:48 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Dat met allemaal in combinatie met kind en baan? Respect ^O^
Ik werk 32 uur erbij, hardlopen is niet elke avond he ;) En ik heb een geweldige partner die dit allemaal mogelijk maakt O+
pi_88812135
En toch blijf ik het heel knap van je vinden :7
  woensdag 17 november 2010 @ 11:09:50 #33
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88812459
GVD, sta ik afgelopen maandag nog op -3 kilo zijn er tussen toen en vandaag gewoon 2,5 kilo bij!! -O-

Dit kan echt niet van dat ene kleine frietje van zondagavond komen lijkt me, ik baal als een stekker. Martijn staat in deze zelfde periode al op -6/7 inmiddels en ik nu op -0,5... Ik zat al rond BMR en ben iets meer koolhydraten gaan nemen, maar nooit zoveel dat ik boven m'n onderhoud uit zou komen...

Hier word ik dus echt heel erg verdrietig van ;(

/gefrustreerde egopost
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_88812660
wat raar Flugel :?

klopt jullie weegschaal wel?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 17 november 2010 @ 11:24:09 #35
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88812947
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:16 schreef DarkElf het volgende:
wat raar Flugel :?

klopt jullie weegschaal wel?
Die is spiksplinternieuw, voor deze lijnpoging hadden we niet eens een weegschaal...

Ik snap er werkelijk geen jota van, maar dit leverde vanochtend toch echt wel tranen op. Ik ben er zo mee bezig, maak weekmenu's waarbij ik alles goed in de gaten houdt, zet die om in boodschappenlijsten. Sta elke dag weet ik hoeveel groenten in stukken te hakken en 2 lunchtassen met tussendoortjes in elkaar te knutselen. Ben er iets van 1,5 uur per dag mee bezig om alles voor elkaar te krijgen en dan in de weekenden nog een uurtje of 3 om de weekmenu's samen te stellen... Ik denk erover na, ik DOE en ik hou vol.. En dan nóg......... -O-

Er zijn echt niet genoeg scheldwoorden om m'n frustratie uit te drukken...

Maar ik gun het Martijn wel natuurlijk :')
pi_88813032
ik snap je frustratie! ik zou ook boos en verdrietig ervan worden. Zeker als een ander wel afvalt, }:|

Hou je vocht vast? Moet je ongesteld worden bijvoorbeeld?

bedenk je iig dat alles wat je gezond eet en meer beweegt goed is voor je, ongeacht of je afvalt of niet. Tis voor je algehele gezondheid beter natuurlijk.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 17 november 2010 @ 11:31:21 #37
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88813231
Ongesteld ben ik al ruim een jaar niet meer geweest, ik heb geen flauw idee wanneer m'n cyclus weer op gang gaat komen... Zou dus kunnen, maar lijkt me niet direct.

Ergste is nog dat ik er eigenlijk alles voor doe en Martijn alleen maar in ontvangst hoeft te nemen en mag klagen dat ik zo streng voor hem ben. En hij dan vervolgens wél als een malle aan het afvallen gaat...

Damn, wat heb ik dat dieten niet gemist zeg, afgelopen maandag kon ik de hele wereld aan van geluk, gewoon al 3 kilo kwijt en nu stort de hele boel weer in. Ik geef het nog een week en als het dan hetzelfde laken een pak blijft toch maar eens naar de dokter voor een bloedbeeld, dit kan niet normaal zijn....
pi_88813339
Flugeltje het is niet leuk maar wel normaal dat een man sneller afvalt
Hoelang ben je nou bezig? en wacht morgen gewoon af wie weet geeft ie dan weer gewoon -3 aan, die schommelingen heb je af en toe.
  woensdag 17 november 2010 @ 11:43:13 #39
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88813678
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:34 schreef Sarabi het volgende:
Flugeltje het is niet leuk maar wel normaal dat een man sneller afvalt
Hoelang ben je nou bezig? en wacht morgen gewoon af wie weet geeft ie dan weer gewoon -3 aan, die schommelingen heb je af en toe.
Ja schommelingen van een halve kilo ken ik wel, maar 2,5kilo? Dat is toch wel heel erg heftig... We zijn nu iets meer dan 2 weken bezig, dus ik verwacht ook nog geen tijdelijke stilstand eigenlijk.

Ik ga inderdaad nog even paar dagen afwachten of het bijtrekt, anders toch echt voor het bloedbeeld.

er is tijdens mijn zwangerschap een verlaagde schildklierwaarde vastgesteld, iets wat ook echt met m'n zwangerschap te maken zou kunnen hebben. Vandaar een paar weken geleden opnieuw geprikt om dat te checken. Nog steeds verlaagd, zou dus nog een keer moeten prikken om te zien of het nu wel stijgt. Dit zou echter volgens mij geen effect moeten hebben op het afvallen, maar meer op m'n energiepeil...
pi_88813756
ik zou het idd nog even een tijdje geven, hoewel schommelen idd normaal is is een schommeling van 2.5 wel veel ben ik met je eens. Misschien moet je eens een paar weken niet op de weegschaal staan, gewoon lekker eten en gezond bezig zijn en even niet aan de kilo's denken (ja das makkelijk gezegd) en dan na een week of 2 weer eens kijken. Je kan dan altijd nog nog eens naar de dokter als je vindt dat er niets gebeurt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 17 november 2010 @ 11:56:33 #41
130755 Kinga
versier hier
pi_88814118
Awww Fluugs. Ik weet hoe je je voelt. Ben deze week ook aangekomen. Met ook een kleine tirade hier, dat die kut weegschaal toch echt kapot moest zijn. (Hoe typisch he :P) Maar helaas, hij is gewoon goed, de weegschaal op de cursus gaf hetzelfde aan.

Maar wat al gezegd is, je lichaam schommelt zo erg met gewicht. Het kan aan vanalles liggen. Het zou zelfs aan dat frietje kunnen liggen, omdat je zo laag in koolhydraten zat daarvoor, dat dat de klap heeft gegeven. Maar dat weet ik niet zeker, ik gok ook maar wat.

Het belangrijkste is dat je zeker niet moet opgeven hoor. Ik begin vandaag gewoon weer als vanouds.
  woensdag 17 november 2010 @ 12:01:52 #42
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88814307
Als het aan dat frietje van zondagavond ligt zou ik het wel heel knap vinden, klein frietje hooguit 200 gram alles bij elkaar. Daar dan 2,5 kilo van aankomen lijkt me overdreven. Bovendien was ik de dag erna juist die 3 kilo kwijt...

Ik geef de weegschaal niet de schuld hoor, die klopt wel. ;)

Ik geef het nog een paar dagen, hopelijk trekt het bij... En dan ga ik voor een bloedbeeld en zeker niet meteen opgeven, krijg eerder de neiging om nóg strikter te gaan doen...
pi_88814378
Flugel toch wat naar! *Hugs
pi_88814385
Flugeltje, je moet niet zo vaak gaan wegen! Dat geeft een vertekend beeld... (je bent immers nog geen maand bezig)
Gewoon 1x in de maand wegen en zolang het dan -2 t/m -6 is zit je goed!

12 maand verder bij een gemiddelde van -3 = 36Kg!!! Dus dan val je een anorexiapatiënte in 1jaar af, vergeet dat niet!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 17 november 2010 @ 12:15:01 #45
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88814841
quote:
7s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:03 schreef MalaCocinera het volgende:
Flugel toch wat naar! *Hugs
tnx :*

quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:03 schreef V1z0R het volgende:
Flugeltje, je moet niet zo vaak gaan wegen! Dat geeft een vertekend beeld... (je bent immers nog geen maand bezig)
Gewoon 1x in de maand wegen en zolang het dan -2 t/m -6 is zit je goed!

12 maand verder bij een gemiddelde van -3 = 36Kg!!! Dus dan val je een anorexiapatiënte in 1jaar af, vergeet dat niet!
Ik herpak mezelf wel weer, maar die eerste frustratie... damn dat is slecht voor de baalfactor. Je zou er haast zo gefrustreerd door raken dat je een anorexiapatient op zou kunnen vreten... :')

Heel eerlijk; als ik deze -3 van afgelopen maandag gemist had en toevallig nu, na iets meer dan 2 weken op de weegschaal was gaan staan en -0,5 geconstateerd had was ik ook over de naad gegaan. Maandag weeg ik weer....
pi_88815377
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:15 schreef flugeltje het volgende:

[..]

tnx :*

[..]

Ik herpak mezelf wel weer, maar die eerste frustratie... damn dat is slecht voor de baalfactor. Je zou er haast zo gefrustreerd door raken dat je een anorexiapatient op zou kunnen vreten... :')

Heel eerlijk; als ik deze -3 van afgelopen maandag gemist had en toevallig nu, na iets meer dan 2 weken op de weegschaal was gaan staan en -0,5 geconstateerd had was ik ook over de naad gegaan. Maandag weeg ik weer....
Daarom, om de maand wegen ;) of helemaal niet!
Zit zelf nu al zo'n 3mnd op hetzelfde gewicht ook al val ik wel af...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_88815499
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:28 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Daarom, om de maand wegen ;) of helemaal niet!
Toen ik nog moest afvallen en ermee bezig was heb ik ook soms tijden stilgestaan, de bekende plateaus, ontzettend frustrerend idd maar ze horen erbij (dat is waar Sarabi op doelde) ...
quote:
Zit zelf nu al zo'n 3mnd op hetzelfde gewicht ook al val ik wel af...
ja dat kan idd, ik weeg zo ongeveer hetzelfde als een maand terug en mensen zeggen wel: he je valt af! maar das niet zo, mijn lichaam veranderd alleen :)

en flugel, doorzetten is sowieso goed, niet te streng worden he? Snap dat het moeilijk is maar je bereikt er echt niets mee, misschien zelfs het tegenovergestelde effect.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88816457
Schommelingen heb ik inderdaad ook. In het begin best behoorlijk, nu, nu ik ook wat minder snel afval, wat minder. Eerst ging het ook best om kilo's. Kon ik de ene dag nog 2 kilo zijn afgevallen, was ik drie dagen later weer een dikke anderhalve kilo bijgekomen. Maar over een periode van een week had ik wel altijd een dalende lijn naar beneden. 2,5 kilo heb ik niet gehad, maar wel bijna 2 kilo. Zolang je je goed voelt, zou ik me er niet te druk over maken hoor Fluugs. Als je je niet helemaal lekker voelt, misschien wel even de huisarts bellen...

Ik weeg zelf ongeveer twee keer per week. Dat heb ik ook wel nodig voor de stok achter de deur. Als ik namelijk iets kwijt ben, ben ik heel trots en hou ik het daarom goed vol en kom ik wat aan, dan ben ik wat strenger voor mezelf.

[ Bericht 0% gewijzigd door djenneke op 17-11-2010 13:08:08 ]
pi_88816520
Die schommelingen heb ik ook regelmatig als ik te vaak op de weegschaal sta, best irritant. De ene dag denk je "Yes, bijna onder de magische grens van 90k :)", en de volgende dag denk je "shit, weer een kilootje of anderhalf aangekomen :(".
pi_88816735
Inderdaad DarkElf, doorzetten is het magische woord! Wanneer wegen een obstakel wordt voor je motivatie, gewoon niet meer doen. De resultaten komen echt wel wanneer je doorzet.

Reden dat ik nu eigenlijk niet meer in kilo's afval is omdat ik me concentreer op spierkracht.
Plateaus daarentegen ben ik vaak overkomen door m'n onderhoud aan te passen. Zo om de 3mnd raakte ik weer een plateau, door nog meer te eten doorbrak ik die uiteindelijk.
Zo zit ik tegenwoordig op een onderhoud van ~3600kcal en op sportdagen zelfs ~3800kcal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88820677
yes mijn ''walking for your heart 2dvd set'' is eindelijk binnen *O*

Vandaag is het schransdag, straks een turkish pizza van Oetker met een half liter bier en daarna een zak pittige borrelnootjes met bier :9~

Voor ik aan al dat lekkers begin, doe ik eerst de Walk on to weight loss dvd :+
  woensdag 17 november 2010 @ 15:04:57 #52
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88821022
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:11 schreef V1z0R het volgende:
Inderdaad DarkElf, doorzetten is het magische woord! Wanneer wegen een obstakel wordt voor je motivatie, gewoon niet meer doen. De resultaten komen echt wel wanneer je doorzet.

Reden dat ik nu eigenlijk niet meer in kilo's afval is omdat ik me concentreer op spierkracht.
Plateaus daarentegen ben ik vaak overkomen door m'n onderhoud aan te passen. Zo om de 3mnd raakte ik weer een plateau, door nog meer te eten doorbrak ik die uiteindelijk.
Zo zit ik tegenwoordig op een onderhoud van ~3600kcal en op sportdagen zelfs ~3800kcal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch geen 3800 kcal?
pi_88821330
hangt van de hoeveelheid wodka af he :P
pi_88821522
quote:
5s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:04 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Dat is toch geen 3800 kcal?
Heb er de hoeveelheden niet bij staan, maar zo'n lijst is gewoon 3800kcal hoor.
Bedenk wel dat cashewnoten al 650kcal per 100gr. is!
En m'n boterhammen zijn goed gevuld ;)

[edit] Plus wat MalaCocinera zegt :D (alhoewel, glas dat ik neem komt neer op een 300kcal) [/edit]
pi_88821957
quote:
Op woensdag 17 november 2010 15:21 schreef V1z0R het volgende:

[..]

[edit] Plus wat MalaCocinera zegt :D (alhoewel, glas dat ik neem komt neer op een 300kcal) [/edit]
Yes, keep saying that ;)
  woensdag 17 november 2010 @ 15:34:16 #56
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_88821988
Jeumpje V1zor, ik kom niet aan de helft, en moet er nog moeite voor doen ook. Achterlijk, want ik eet niet anders dan anders.
Wat een kCal moet er in drank zitten als je ziet wat ik eet en dat ik dan op gewicht blijf of zelfs dikker word.

O 2 boterhammen, gepocheerd ei
T activiayoghurtje
L twee boterhammen, kwart gehaktbal en mosterd, 1 ligacontinuekoekje
T appel
D tomatensoep met heel veel groente
T kwark+eiwit
T 30 nootjes
T ...? nog wat want ik zit pas aan de 1400. komkommer en tonijn ofzo, bij de tv.
Prrrrr
pi_88822185
@mspoez is het niet zo dat je relatief veel beweegt, in koud weer, dat ervoor zorgt dat je stilstaat? Als ik kijk naar hoeveel je beweegt en wat je inname is, kan ik me er wat bij voorstellen. Een user Oksel :+ die had/heeft hetzelfde probleem als jij en fietst ook naar het werk, die moet va dietiste meer eten. En het werkt... Ik kan niet linken naar het topic dat hij in lif geopend heeft hierover, ik fok vanaf mobiel.
  woensdag 17 november 2010 @ 15:40:16 #58
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_88822235
Oh thnx, MalaCocinera, ik zal eens zoeken!

[edit 1]*gevindt*
Ik fiets niet zoveel als hij hoor, 200-300 km op de wielrenfiets is natuurlijk niet te vergelijken met 75 km op een gewone :). Wel lief dat je meedenkt!

[edit 2]
Zijn rekensommetje gedaan, en kom op een nietfietsdag (weekend) op 2500kCal en op een welfietsdag op 3000kCal. Jeminee!! Toch meer eten dan maar?

[ Bericht 49% gewijzigd door mspoez op 17-11-2010 15:48:06 ]
Prrrrr
  woensdag 17 november 2010 @ 15:51:51 #59
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88822752
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:21 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Heb er de hoeveelheden niet bij staan, maar zo'n lijst is gewoon 3800kcal hoor.
Bedenk wel dat cashewnoten al 650kcal per 100gr. is!
En m'n boterhammen zijn goed gevuld ;)

Dan moet je al bijna het hele ons beleg op je brood leggen en een flinke bel wodka nemen aangezien dat 68kcal per borreltje is... :o
pi_88822907
@mspoez, :Y meer eten inderdaad :D

quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:51 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Dan moet je al bijna het hele ons beleg op je brood leggen en een flinke bel wodka nemen aangezien dat 68kcal per borreltje is... :o
Paarderookvlees is inderdaad ~ons.
Combinatie kipfilet en zalm zelfs meer :P

Wodka is volgens mij nog steeds 250kcal per 10cl, dus ongeveer een half frisglas.
pi_88822986
quote:
Op woensdag 17 november 2010 15:40 schreef mspoez het volgende:
Oh thnx, MalaCocinera, ik zal eens zoeken!

[edit 1]*gevindt*
Ik fiets niet zoveel als hij hoor, 200-300 km op de wielrenfiets is natuurlijk niet te vergelijken met 75 km op een gewone :). Wel lief dat je meedenkt!

[edit 2]
Zijn rekensommetje gedaan, en kom op een nietfietsdag (weekend) op 2500kCal en op een welfietsdag op 3000kCal. Jeminee!! Toch meer eten dan maar?
Ik zelf zou zeggen ga lekker op 1900 kcal zitten maar dat is fingerspitzengefuhl....
pi_88823061
quote:
Op woensdag 17 november 2010 15:51 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Heerlijk dit _O-
  woensdag 17 november 2010 @ 15:58:58 #63
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88823067
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:55 schreef V1z0R het volgende:
@mspoez, :Y meer eten inderdaad :D

[..]

Paarderookvlees is inderdaad ~ons.
Combinatie kipfilet en zalm zelfs meer :P

Wodka is volgens mij nog steeds 250kcal per 10cl, dus ongeveer een half frisglas.
Dan mag je volgens het voedingscentrum veul meer drinken :+

1 borrelglaasje is 30cc en dat kost je volgens hen 86Kcal :P
  woensdag 17 november 2010 @ 16:00:37 #64
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88823159
quote:
10s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:58 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Heerlijk dit _O-
Het voedingscentrum geeft dat aan he, tenminste 86kcal dan, typo :+
pi_88823408
Ik blijf lachen hier _O-
pi_88823409
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:58 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Dan mag je volgens het voedingscentrum veul meer drinken :+

1 borrelglaasje is 30cc en dat kost je volgens hen 86Kcal :P
30cc = 30ml geen 30cl :P
  woensdag 17 november 2010 @ 16:13:29 #67
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88823758
hmm, vreemd. Volgens de topiclijst is de laatste reactie van V1z0R om 16:06:03 en die reactie staat er helemaal niet :?
pi_88823886
quote:
Op woensdag 17 november 2010 16:06 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Flugeltje was je onterecht ''rijk'' aan het rekenen _O-
  woensdag 17 november 2010 @ 16:19:11 #69
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88824005
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:06 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ja, maar dat blijft nog altijd wel een hele borrel ;)

Dus dan is het inderdaad een beste bel met wodka die je naar binnen lebbert, zatlap :P 8-)
pi_88824087
Hey ik moet zo walk at home ''fitness'' doen, dat kan ik niet als ik zo blijf lachen _O-
pi_88825559
Bij lachen gebruik je veel spieren MalaCocinera! dus alleen maar goed :P

quote:
12s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:19 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ja, maar dat blijft nog altijd wel een hele borrel ;)

Dus dan is het inderdaad een beste bel met wodka die je naar binnen lebbert, zatlap :P 8-)
Iets meer dan een half frisglas inderdaad :D (whiskyglas)
pi_88826881
De Walk on to weight loss was 3 mile, nou heb ik vaker 3 mile gedaan maar dan van WATP en dat was een eitje. Maar deze 3 Mile was behoorlijk pittig, ik moet echt bijkomen :X
pi_88827051
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:54 schreef V1z0R het volgende:
Bij lachen gebruik je veel spieren MalaCocinera! dus alleen maar goed :P

[..]

Iets meer dan een half frisglas inderdaad :D (whiskyglas)
pff! een whiskey glas aan wodka..
dan loopik daarna ondersteboven!

btw.. is er ergens ook een handig tabelletje /rekentootlje om te berekenen hoeveel kCal je verbuikt tijdens sporten..
Sjeen.. hoeveel hou jij aan voor anderhalf uur volleyballen??

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  Licht Ontvlambaar woensdag 17 november 2010 @ 17:46:28 #74
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88827736
quote:
6s.gif Op woensdag 17 november 2010 17:29 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

pff! een whiskey glas aan wodka..
dan loopik daarna ondersteboven!

btw.. is er ergens ook een handig tabelletje /rekentootlje om te berekenen hoeveel kCal je verbuikt tijdens sporten..
Sjeen.. hoeveel hou jij aan voor anderhalf uur volleyballen??
Niets, ik doe niet aan tellen ;)
pi_88828320
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 17:46 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Niets, ik doe niet aan tellen ;)
ohh... :D

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_88859358
Vanochtend ''walk on to total fitness'' gedaan, het is 2 mile maar een hele andere 2 mile dan van WATP :X
  Licht Ontvlambaar donderdag 18 november 2010 @ 13:34:57 #77
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88860038
Wat is het verschil?

Ik ben weer gaan lopen gisteren, les 6 (1-1-2-2-3-3-3-3-3-3) ging aardig goed :) Vanavond volleybalwedstrijd, minimaal 3 sets in het veld.
pi_88860149
Het is vele male zwaarder :@, dat merkte ik gister al toen ik de 3 mile (walk on to weightloss) deed, terwijl ik notabene dacht 3 mile dat wordt een eitje :'). Ik denk dat hier mijn conditie mee verbeter. WATP mag ik alleen maar van mezelf doen als ik, moe, zielig etc. etc. ben :P

Netjes hoor Sjeen!
  donderdag 18 november 2010 @ 20:04:13 #79
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_88875667
Verdorie, even vergeten hoe lastig het ook weer is om met weinig carbs aan je calorieën te komen.
O 2 craccottes met ei en kaas
T activiaatje
T 4 cream crackers pkaas+komkom
L 150 g kwark met peer en schepje whey
T blikje tonijn in groentesaus (lekker spul, voor herhaling vatbaar!)
T komkommer met pindakaas :D
D spinazieomelet (3 eieren, 200 g spinazie, 50 g kaas, 25 g creme fraiche)
T amandeltjes
T kaas?

Is pas een kleine 1400. Suggesties welkom!
Prrrrr
pi_88875823
Een flinke bel wodka :D?
  donderdag 18 november 2010 @ 20:10:00 #81
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_88875907
quote:
Lijstje!
[knip]
Neehee!

Gelukkig is wodka de enige drank die ik ken waarvan ik ontzettend ziek word; spugen, koppijn, brak en zielig op de bank. Laat ik dat maar niet doen, hoewel ziek wel goed is voor je lijn, natuurlijk.
Prrrrr
  donderdag 18 november 2010 @ 20:37:12 #82
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88877103
quote:
10s.gif Op donderdag 18 november 2010 20:07 schreef MalaCocinera het volgende:
Een flinke bel wodka :D?
_O-

@mspoez, eitje koken in 4 snijden en een plakje vlees om het eitje heen. Lekker met rookvlees :Y
pi_88881543
Zo ik krijg me een knallende honger opeens :X mijn maag doet er gewoon pijn van. Ik ga maar twee boterhammen met boerenmeworst eten :9~ en er een groot kop thee bij nemen. Ik kom dan uit op 2050 kcal voor deze dag, 50 kcal boven mijn maximum :+
  donderdag 18 november 2010 @ 22:12:31 #84
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_88881744
Geniet van elke hap Mala!
Prrrrr
pi_88882034
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 20:04 schreef mspoez het volgende:
Verdorie, even vergeten hoe lastig het ook weer is om met weinig carbs aan je calorieën te komen.
O 2 craccottes met ei en kaas
T activiaatje
T 4 cream crackers pkaas+komkom
L 150 g kwark met peer en schepje whey
T blikje tonijn in groentesaus (lekker spul, voor herhaling vatbaar!)
T komkommer met pindakaas :D
D spinazieomelet (3 eieren, 200 g spinazie, 50 g kaas, 25 g creme fraiche)
T amandeltjes
T kaas?

Is pas een kleine 1400. Suggesties welkom!
Neem een handje extra amandeltjes, zit je er zo op.
  Licht Ontvlambaar donderdag 18 november 2010 @ 22:35:37 #86
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88882859
Ik heb net een bak kwark met honing gegeten... 4-0 gewonnen, maar het was nauwelijks een wedstrijd te noemen helaas.
pi_88882974
Zo na de eerste twee boterhammen, knorde mijn maag pijnlijk ''is dit alles :(''. Dus toen maar twee boterhammen met sandwichspread gegeten, maagje tevreden. Zit nu op 2250 kcal, ach morgen weer een dag. Na mijn tweede kop thee ga ik lekker slapen :)
pi_88890114
Eindelijk val ik langzaam maar gestaag af. *O* Alleen gister zat ik er een beetje doorheen. Ziek aan het worden en behoorlijk moe. Komt m'n vriend met M&M's thuis om me op te vrolijken....

:')

Hij associeert snoep dus blijkbaar ook met een vrolijke Soempie. :@

Heb in elk geval de M&M's afgeslagen.

Sjeen, 4-0, mooi resultaat! Jammer dat je dan weinig tegenstand had. Op welke positie sta je?

En Mala, lekker toch, een tevreden maag. Mag ook wel eens natuurlijk en het waren maar boterhammen. :Y)
  vrijdag 19 november 2010 @ 07:50:18 #89
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88890595
Vanochtend op de weegschaal gestaan, de schade is weer een beetje ingehaald. Nu nog slechts 300 gram zwaarder dan afgelopen maandag. Misschien was maandag de uitzondering wel denk ik nu... Naja, als het zo doorgaat zit ik a.s. maandag na 3 weken alsnog op 3 kilo. Iets langzamer dan ik in eerste instantie dacht, maar een kilo per week is van de zomer ook een mooi resultaat :Y

Tot ik bij m'n eerste plateau kom dan :')

mala, als je dan 's avonds nog een boterham neemt, gooi er dan rookvlees op ofzo. Boerenmetworst is verrukkelijk, maar ook meteen een van de meest vette soorten broodbeleg. Maar dat weet je wel natuurlijk... :D
  Licht Ontvlambaar vrijdag 19 november 2010 @ 08:47:09 #90
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88891245
Ik ben meestal buitenaanvaller Soempie, al kan ik ook aan de gang als setupper :) Er was gisteren echt nauwelijks tegenstand, ik heb een serveerserie van 10 punten gehad. En ik ben dan ben ik nog niet eens echt een sterke serveerder, doe ik onderhands :P

Ik ga ook weer stapje voor stapje naar beneden, maar het belangrijkste vind ik voorlopig dat ik niet meer over dat bepaalde tiental heen ga :)

Belonen of opvrolijken met eten, dat is toch echt iets wat in de mens zit geloof ik. Ik ken zoveel soorten 'comfortfood'... Ik let er bij mijn dochter ondertussen wel op, dat het afwisselend is, dan weer eerns iets lekker, dan iets leuks.
pi_88891429
Goedemorgen... :W
De eerste 2 kilo zijn er af... en voornamelijk is dat vocht want ik was vorige week ongesteld.
En alhoewel een hectische chaotische week probeer ik wel zoveel mogelijk goede voeding te nuttigen. Gisteravond heb ik een schaaltje tortillachips gegeten ..ik had gewoon even trek in wat hartigs.
Gelukkig geen hele zak, en ondanks de stress deze week ben ik niet uit mijn 'ritme' gevallen.
Zwak punt blijft: Drinken, dat doe ik gewoon nog steeds niet voldoende, dagen waarop ik vrij ben gaat er zo een pot thee in een ochtend in, maar als ik werk kom ik er gewoon niet aan toe :')
  vrijdag 19 november 2010 @ 09:01:15 #92
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88891491
Wat 'zondigen' jullie allemaal veel :o

Ik heb tot nu toe 1 keer gezondigd met een frietje. Het glaasje wijn bij het uit eten gaan was een weloverwogen keuze en geen spontane actie. Net zoals ik morgenavond op een feestje 2 wijntjes ga nemen...

Fijn LovelyLady, 2 kilo *O*

bij mij trouwens net andersom, op het werk drink ik veel makkelijker dan wanneer ik vrij ben.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 19 november 2010 @ 09:06:54 #93
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88891582
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:01 schreef flugeltje het volgende:
Wat 'zondigen' jullie allemaal veel :o

Ik heb tot nu toe 1 keer gezondigd met een frietje. Het glaasje wijn bij het uit eten gaan was een weloverwogen keuze en geen spontane actie. Net zoals ik morgenavond op een feestje 2 wijntjes ga nemen...

Fijn LovelyLady, 2 kilo *O*

bij mij trouwens net andersom, op het werk drink ik veel makkelijker dan wanneer ik vrij ben.
Ik zondig niet, ik maak de overweging iets te eten eten dat niet strikt in mijn schema past ;) Morgen zal ik dus een stuk vlaai nemen, omdat we dan vieren dat dochterlief haar zwemdiploma gehaald heeft (ik ga er voor het gemak even vanuit omdat ze gisteren heeft proefgezwommen en dus zaterdag mag diplomazwemmen).

Genoeg drinken lukt op mijn werk ook stukken beter dan thuis trouwens.
  vrijdag 19 november 2010 @ 09:12:04 #94
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_88891655
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen... :W
De eerste 2 kilo zijn er af... en voornamelijk is dat vocht want ik was vorige week ongesteld.
En alhoewel een hectische chaotische week probeer ik wel zoveel mogelijk goede voeding te nuttigen. Gisteravond heb ik een schaaltje tortillachips gegeten ..ik had gewoon even trek in wat hartigs.
Gelukkig geen hele zak, en ondanks de stress deze week ben ik niet uit mijn 'ritme' gevallen.
Zwak punt blijft: Drinken, dat doe ik gewoon nog steeds niet voldoende, dagen waarop ik vrij ben gaat er zo een pot thee in een ochtend in, maar als ik werk kom ik er gewoon niet aan toe :')
Maar wat goed *O* :*

Hier is het de afgelopen week maar zozo gegaan -O- Drukte en vermoeidheid en me best beroerd in m'n vel voelen zorgde voor wat kinken in de kabel :@ Maar ik ben gelijk gebleven en dat vind ik al prima :Y Niets erbij in elk geval :P
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  vrijdag 19 november 2010 @ 09:14:37 #95
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_88891702
1.5 kilo eraf in 1 week *O*
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  vrijdag 19 november 2010 @ 09:16:49 #96
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_88891751
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:14 schreef Juicyhil het volgende:
*O* *O* Tof! *O* *O*
  vrijdag 19 november 2010 @ 09:21:20 #97
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88891821
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:06 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik zondig niet, ik maak de overweging iets te eten eten dat niet strikt in mijn schema past ;) Morgen zal ik dus een stuk vlaai nemen, omdat we dan vieren dat dochterlief haar zwemdiploma gehaald heeft (ik ga er voor het gemak even vanuit omdat ze gisteren heeft proefgezwommen en dus zaterdag mag diplomazwemmen).

Genoeg drinken lukt op mijn werk ook stukken beter dan thuis trouwens.
Naja, dat bedoel ik dus... Spontaan zondigen heb ik eigenlijk nooit zo'n last van. Maar misschien is dat ook wel omdat ik af en toe een weloverwogen keus maak om iets te nemen. Ik zou het zonde vinden als ik vanavond bijvoorbeeld een wijntje zou nemen omdat ik weet dat ik er morgen sowieso eentje pak...

Oe, succes alvast met het zwemmen morgen... :P
pi_88891828
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:12 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Maar wat goed *O* :*

Hier is het de afgelopen week maar zozo gegaan -O- Drukte en vermoeidheid en me best beroerd in m'n vel voelen zorgde voor wat kinken in de kabel :@ Maar ik ben gelijk gebleven en dat vind ik al prima :Y Niets erbij in elk geval :P
Stabiel is ook goed, zeker na zo'n week :*
quote:
Jeeej *O* *O*

@sjeen, supergaaf dat je dochter mag afzwemmen, lijkt me erg spannend weer :D
Die van mij mag hopelijk tegen de voorjaarsvakantie

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2010 09:22:45 ]
  vrijdag 19 november 2010 @ 09:21:34 #99
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88891831
quote:
Lekker! *O*
pi_88892464
Wat een drukte opeens *O*

@Flugel je hebt gelijk over de boerenmetworst dit waren voorbelegde boterhammen in de vriezer :P Met deze voorbelegde kom ik normaal gesproken tussen mijn minimum (1750 kcal) en maximum (2000 kcal) vandaar. Ik ben sinds deze week trouwens begonnen meet voorbelegde bammetjes. Normaal gesproken was ik, in de situatie van gisteravond, naar de avondwinkel gerend voor een pak donuts :') .

Zo nu ontbijten, daarna The Secret to Weightloss vol 1, ff een van lichtste walking pilates dvd's doen hoor :P
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:46:22 #101
30252 Soempie
Procreating
pi_88897918
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 08:47 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben meestal buitenaanvaller Soempie, al kan ik ook aan de gang als setupper :) Er was gisteren echt nauwelijks tegenstand, ik heb een serveerserie van 10 punten gehad. En ik ben dan ben ik nog niet eens echt een sterke serveerder, doe ik onderhands :P

Ik ga ook weer stapje voor stapje naar beneden, maar het belangrijkste vind ik voorlopig dat ik niet meer over dat bepaalde tiental heen ga :)

Belonen of opvrolijken met eten, dat is toch echt iets wat in de mens zit geloof ik. Ik ken zoveel soorten 'comfortfood'... Ik let er bij mijn dochter ondertussen wel op, dat het afwisselend is, dan weer eerns iets lekker, dan iets leuks.
Ah, ik ben/ was ook buitenaanvaller. Wel makkelijk dat je ook als spelverdeler aan de slag kunt. Wij hadden vaste spelverdelers en als er dan een ziek was hadden we toch wel een beetje een probleem. Wel jammer dat je nauwelijks tegenstand had, maarja, wie weet eindigen zij wel onderaan en komen er nog behoorlijk sterke teams. Of als jullie zo doorgaan, dat jullie promoveren. :9

M'n vriend haalt wel vaker lekkere dingen voor me in huis en eigenlijk moet hij daar dan maar mee stoppen. Misschien vervangen door bloemen. O-)

Oja, thuis drink ik ook veel meer dan op m'n werk. 't Werk gaat aan een stuk door en dan denk ik er niet zo snel aan. Vanmiddag lekker een middagje vrij, dus ik ga op de bank met een goed boek en een kop thee. c_/ :W
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:48:50 #102
30252 Soempie
Procreating
pi_88898012
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:48 schreef MalaCocinera het volgende:

Zo nu ontbijten, daarna The Secret to Weightloss vol 1, ff een van lichtste walking pilates dvd's doen hoor :P
quote:
6s.gif Op donderdag 18 november 2010 13:39 schreef MalaCocinera het volgende:
WATP mag ik alleen maar van mezelf doen als ik, moe, zielig etc. etc. ben :P

:+
  Licht Ontvlambaar vrijdag 19 november 2010 @ 12:58:28 #103
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88898360
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:46 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ah, ik ben/ was ook buitenaanvaller. Wel makkelijk dat je ook als spelverdeler aan de slag kunt. Wij hadden vaste spelverdelers en als er dan een ziek was hadden we toch wel een beetje een probleem. Wel jammer dat je nauwelijks tegenstand had, maarja, wie weet eindigen zij wel onderaan en komen er nog behoorlijk sterke teams. Of als jullie zo doorgaan, dat jullie promoveren. :9

M'n vriend haalt wel vaker lekkere dingen voor me in huis en eigenlijk moet hij daar dan maar mee stoppen. Misschien vervangen door bloemen. O-)

Oja, thuis drink ik ook veel meer dan op m'n werk. 't Werk gaat aan een stuk door en dan denk ik er niet zo snel aan. Vanmiddag lekker een middagje vrij, dus ik ga op de bank met een goed boek en een kop thee. c_/ :W
Er valt niet veel te promoveren, ik speel in de hoogste klasse Dames Recreanten :P Dit was inderdaad wel het team dat momenteel laatste staat. Maar het feit dat nadenken over de opstelling (ik ben meespelend coach) na het geblesseerd raken van een van onze speelsters (te koud in de hal, te weinig actie) de meeste energie kostte, is toch wel erg eigenlijk :P

Ach ja, ik heb in elk geval niet helemaal stil gezeten gisteren :P
pi_88898442
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 12:48 schreef Soempie het volgende:

[..]

[..]

:+
Zeg walking pilates is nog altijd zwaarder ja :'(
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:05:58 #105
30252 Soempie
Procreating
pi_88898644
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:58 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Er valt niet veel te promoveren, ik speel in de hoogste klasse Dames Recreanten :P Dit was inderdaad wel het team dat momenteel laatste staat. Maar het feit dat nadenken over de opstelling (ik ben meespelend coach) na het geblesseerd raken van een van onze speelsters (te koud in de hal, te weinig actie) de meeste energie kostte, is toch wel erg eigenlijk :P

Ach ja, ik heb in elk geval niet helemaal stil gezeten gisteren :P
En je hersenen verbranden ook calorieën bij het nadenken. :P
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:06:24 #106
30252 Soempie
Procreating
pi_88898657
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:00 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Zeg walking pilates is nog altijd zwaarder ja :'(
Ik weet alle verschillen niet. :@
pi_88934928
Zaterdag weegdag, ik weeg nu 76,2 vorig week was dat 76,6. Afgevallen terwijl ik me afgelopen week maar 2 dagen aan mijn maximum aantal kcal (2000 kcal) heb gehouden *O*

Na het ontbijt ''walk on to total fitness'' doen.
  zaterdag 20 november 2010 @ 13:06:19 #108
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_88939313
Hoera Mala!
Prrrrr
pi_88982966
Wat een stilte hier, ga zo ''the secret to weigtloss vol 2'' doen had er vanochtend geen zin :P
pi_88986739
Grr, gisteren ging het op de sportschool echt heel slecht. Ik kon nauwelijks gewichten optillen, en had ook totaal geen zin. Het is me nu wel duidelijk waarom: griepje/verkoudheid. :(
pi_88987158
quote:
Op zondag 21 november 2010 20:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Grr, gisteren ging het op de sportschool echt heel slecht. Ik kon nauwelijks gewichten optillen, en had ook totaal geen zin. Het is me nu wel duidelijk waarom: griepje/verkoudheid. :(
Het is het weer, gewoon lekker op de bank met een kopje soep :9 Hoe is trouwens het gesprek met je werkgever gegaan?
  Licht Ontvlambaar zondag 21 november 2010 @ 20:52:18 #112
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88988084
quote:
7s.gif Op zondag 21 november 2010 18:53 schreef MalaCocinera het volgende:
Wat een stilte hier, ga zo ''the secret to weigtloss vol 2'' doen had er vanochtend geen zin :P
Weekend ;)

Gisteren eerst in zwembad gezeten en daarna met een supertrotse dochter de stad in gefietst om een kadootje te kopen. Vandaag uitgeslapen, gewandeld en kastanjes gepoft op de kachel :D
pi_88988154
Gefeliciteerd Sjeen *O*
Ik vraag me werkelijk af of gepofte kastansjes lekker zijn... Ik moet dat nog steeds eens een keer proberen :D
pi_88988586
Gefeliciteerd Sjeen *O*
  Licht Ontvlambaar zondag 21 november 2010 @ 21:15:31 #115
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88989674
quote:
7s.gif Op zondag 21 november 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
Gefeliciteerd Sjeen *O*
Ik vraag me werkelijk af of gepofte kastansjes lekker zijn... Ik moet dat nog steeds eens een keer proberen :D
Thanks all O+ Het was leuk om te zien!

Gepofte kastanjes zijn lekker, vind ik :D
pi_88989682
quote:
9s.gif Op zondag 21 november 2010 20:37 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Het is het weer, gewoon lekker op de bank met een kopje soep :9 Hoe is trouwens het gesprek met je werkgever gegaan?
Wat een baggerweer.

Wat betreft het gesprek met mijn leidinggevende, het is maar net hoe je het bekijkt.. Hij begrijpt mijn situatie, maar een oplossing op korte termijn zit er hoogstwaarschijnlijk niet in. ;( Dat krijg je ervan met een grote organisatie met tig management-lagen en een klein team (manager: 1 FTE, ik: 1 FTE, collega: 0,8FTE, effectief 0,5FTE ivm OR-werkzaamheden).

* sylvesterrr kijkt het nog heel even aan...
pi_88989897
@ Sylvester in deze tijden is voor je zelf kiezen wat lastiger qua werk.....
pi_88990350
quote:
11s.gif Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef MalaCocinera het volgende:
@ Sylvester in deze tijden is voor je zelf kiezen wat lastiger qua werk.....
Ik kan zo elders aan de slag als ik zou willen, maar mijn huidige werk vind ik eigenlijk te leuk en interessant om afscheid van te nemen. Het is de laatste tijd helaas erg druk.
pi_88990672
Halloooo,

Ik ben inmiddels 6 kg afgevallen *O* nog 7 te gaan. Hebben jullie nog lekkere recepten voor het avondeten? :D

Succes deze week.
pi_88990917
Hoi stepje, wat een enthiousasme :D
pi_88991089
Haha ja, ik ben nieuw hier, ff een leuke binnenkomer dus ;)
  maandag 22 november 2010 @ 07:58:19 #122
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_89002651
Boh, een slecht weekend achter de rug :@ Dus vanaf vandaag weer een frisse start *O*
pi_89002778
Herkenbaar. 's Avonds op de bank met een zak chips enz.

Inderdaad meteen weer goed en actief verder gaan :). Ik heb dit weekend al het chips, toastjes, chocolade pepernoten enz af kunnen slaan. Heb er totaal geen behoefte ook aan gehad, dus dat is gunstig.
pi_89002882
Ik heb meer gegeten! *O*

en het werkt..
toch een kilo er af in een weekje..
hopelijk zet het door..

Licht Ontvlambaar maandag 22 november 2010 @ 08:48:42 #125
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89003126
Ik moet over een paar dagen ongesteld worden... dat is te merken -O-
  maandag 22 november 2010 @ 08:59:24 #126
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89003255
stepje wat goed! *O*

Ik ben er inmiddels van overtuigd dat vorige week maandag een uitschieter naar beneden was. Na het verdriet van woensdag is het namelijk weer gestaag omlaag gegaan en nu zit ik na 3 weken netjes op -3 een mooi tempo eigenlijk.

Gisteren was een vriend van ons op visite en die had z'n Kinect meegenomen... Nu wil ik 'm helemaal :') De sportspelletjes zijn kut, maar de dans en fitnessspellen zijn wel erg tof. Vooral het dansen is gaaf :Y Heb nu dan ook lekker veel spierpijn... Springen moet ik echter maar even niet meer doen, dat trekken m'n knietjes toch nog niet..

Klote Sjeen, voordeel is wel dat wanneer je erna op de weegschaal gaat staan je ineens heel snel heel veel vooruitgang hebt geboekt.. :P

Barretje, gaat lekker dus! *O*

Marijke, jij moet de weekenden maar overslaan ofzo. Dan kun je ook de mist niet ingaan 8-)
pi_89004488
Goeiemorgen, allemaal het weekend weer overleefd dus en wat fijn Flugel dat het toch goed gaat. :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89005439
Goedemorgen, na het ontbijt ga ik ''walk on to weightloss'' doen 8-)
pi_89006481
quote:
6s.gif Op maandag 22 november 2010 10:49 schreef MalaCocinera het volgende:
Goedemorgen, na het ontbijt ga ik ''walk on to weightloss'' doen 8-)
ik heb iets nieuws gevonden.. Dancing NIA..
hebben ze hier ook in den haag.. ik ben errug benieuwd.. dansen is leuk en yoga en alle spirituele dingen die daar bij/aan hangen vind ik ook interressant.. binnenkort eens een proefles doen!

pi_89006797
quote:
Op maandag 22 november 2010 11:23 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ik heb iets nieuws gevonden.. Dancing NIA..
hebben ze hier ook in den haag.. ik ben errug benieuwd.. dansen is leuk en yoga en alle spirituele dingen die daar bij/aan hangen vind ik ook interressant.. binnenkort eens een proefles doen!
Heb de site bekeken mij net iets te zweverig :P Ik kan me voorstellen als yoga je ding is dat je dit leuk vindt ^O^ Maar dan ben je wel vaak buiten de deur sporten of niet? Knap hoor :@
  maandag 22 november 2010 @ 13:04:53 #131
30252 Soempie
Procreating
pi_89009496
In plaats van zoiets fanatieks als Kinect heb ik iets heel sufs ontdekt waardoor ik afval. Vorige week ben ik begonnen met haken en dat betekent dat ik geen tijd/ zin/ mogelijkheid meer heb om de keuken in te lopen of ondertussen iets te eten. M'n eigen differential reinforcement of incompatible behavior procedure. :P

Sjeen, nog gefeliciteerd!
pi_89009686
quote:
Op maandag 22 november 2010 13:04 schreef Soempie het volgende:
In plaats van zoiets fanatieks als Kinect heb ik iets heel sufs ontdekt waardoor ik afval. Vorige week ben ik begonnen met haken en dat betekent dat ik geen tijd/ zin/ mogelijkheid meer heb om de keuken in te lopen of ondertussen iets te eten. M'n eigen differential reinforcement of incompatible behavior procedure. :P

Sjeen, nog gefeliciteerd!
Dit is toch brillant :D!
pi_89033197
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 08:59 schreef flugeltje het volgende:
stepje wat goed! *O*

Ik ben er inmiddels van overtuigd dat vorige week maandag een uitschieter naar beneden was. Na het verdriet van woensdag is het namelijk weer gestaag omlaag gegaan en nu zit ik na 3 weken netjes op -3 een mooi tempo eigenlijk.

Gisteren was een vriend van ons op visite en die had z'n Kinect meegenomen... Nu wil ik 'm helemaal :') De sportspelletjes zijn kut, maar de dans en fitnessspellen zijn wel erg tof. Vooral het dansen is gaaf :Y Heb nu dan ook lekker veel spierpijn... Springen moet ik echter maar even niet meer doen, dat trekken m'n knietjes toch nog niet..

Klote Sjeen, voordeel is wel dat wanneer je erna op de weegschaal gaat staan je ineens heel snel heel veel vooruitgang hebt geboekt.. :P

Barretje, gaat lekker dus! *O*

Marijke, jij moet de weekenden maar overslaan ofzo. Dan kun je ook de mist niet ingaan 8-)
Zie je nou wel! :)

Netjes hoor Fluugs!

Hier ook weer een kilootje eraf deze week :)
  Licht Ontvlambaar maandag 22 november 2010 @ 22:39:39 #134
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89034011
Blegh... ik heb me net letterlijk door mijn les gesleept :') Vreemde is, het was eenzelfde les als vorige week, maar ik heb minder afstand afgelegd qua hardlopen. Het ging even niet vandaag...
pi_89034438
quote:
6s.gif Op maandag 22 november 2010 11:33 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Heb de site bekeken mij net iets te zweverig :P Ik kan me voorstellen als yoga je ding is dat je dit leuk vindt ^O^ Maar dan ben je wel vaak buiten de deur sporten of niet? Knap hoor :@
niet zoo vaak hoor.. 2-3 keer per week volleybal en nu 1 keer per week yoga..
daar wil ik 1 keer per week Dancing NIA en 1 keer per week DO-IN yoga doen..
dus 4-5 keer per week sporten *O*

pi_89034497
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:39 schreef Sjeen het volgende:
Blegh... ik heb me net letterlijk door mijn les gesleept :') Vreemde is, het was eenzelfde les als vorige week, maar ik heb minder afstand afgelegd qua hardlopen. Het ging even niet vandaag...
ik had vandaag ook een vreselijke volley training..
vandaag te weinig gegeten en had geen enkele energie.. alles was te zwaar en te vermoeiend..
:r
irritant zulke trainingen!

pi_89034839
quote:
Op maandag 22 november 2010 22:46 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

niet zoo vaak hoor.. 2-3 keer per week volleybal en nu 1 keer per week yoga..
daar wil ik 1 keer per week Dancing NIA en 1 keer per week DO-IN yoga doen..
dus 4-5 keer per week sporten *O*
Waarvan drie-vier keer buiten de deur, ik vind 1 keer buiten de deur te veel gevraagd.

Kennelijk hangt er wat in de lucht vandaag ik stond net voor een gesloten deur bij de sportschool :')
pi_89035093
quote:
10s.gif Op maandag 22 november 2010 22:53 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Waarvan drie-vier keer buiten de deur, ik vind 1 keer buiten de deur te veel gevraagd.

Kennelijk hangt er wat in de lucht vandaag ik stond net voor een gesloten deur bij de sportschool :')
Nou .. de sportschool vind ik ook niks hoor!
daar vind je mij ook geen 3-4 dagen in de week!

pi_89035305
Ik volg daar mijn wekelijkse Pilatesles.
pi_89038796
Ik ben niet vet en mijn bmi is perfect maar ik wou toch het volgende met jullie delen, ik heb onlangs een pot honing gekocht en elke dag 2 to 4 boterhammen met honing gegeten en ben 3 kilo afgevallen in 2 weken.
Dus ik denk ik zoek even op het internet of daar een verband in zit en vond dit stukje hieronder.
quote:
WEIGHT LOSS:

Daily in the morning one half hour before breakfast on an empty stomach and at night before sleeping, drink honey and cinnamon powder boiled in one cup of water. If taken regularly, it reduces the weight of even the most obese person. Also, drinking this mixture regularly does not allow the fat to accumulate in the body even though the person may eat a high calorie diet.
http://www.yunomi.nl/artikel/honing-en-kaneel-voor-je-gezondheid

Ik at de boterhammen voornamelijk voor het slapen gaan dus dat klopt ongeveer wel met het stukje hierboven.

Zou iemand het willen proberen ? Verder dus niks veranderen aan je voedingspatroon alleen honing voor het slapen gaan en voor het ontbijt evt.

Ik heb bloemenhoning van de albertheijn, de goedkoopste, geloof euroshopper.

Edit: Hieronder nog een artikel over honing eten voor het slapen gaan.

quote:
A SCOTTISH pharmacist has developed a new diet which allows slimmers to burn fat while they sleep by eating honey before bed.

Mike McInnes, 61, came up with the diet when he was helping athletes with their nutrition. He discovered that eating foods rich in fructose, such as dried fruits and honey, helps people burn fat and increase stamina.

The body burns more fat during the first four hours of sleep than it does during any other activity, including exercise. Eating two teaspoonfuls of honey before bedtime and doing resistance exercise three times a week helps to stimulate this process.

Mr McInnes said most of the commonly-held wisdom about weight loss is not true.

He said: "People think they can lose weight by not eating in the evenings, or by cutting out carbohydrates.

"And they are told that spending hours in the gym will help them lose weight."

"Of course, spending time in the gym gets you fit - but in an hour of aerobic activity you only burn an ounce of fat. This diet uses recovery biology, the process which burns nothing but fat. The most important time for fat-burning is in the first four hours of sleep."

[ Bericht 18% gewijzigd door perezoso op 23-11-2010 00:34:27 ]
  Licht Ontvlambaar dinsdag 23 november 2010 @ 08:57:57 #141
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89042643
Wat fijn dat je niet vet bent en wat heerlijk dat je dit met ons wilt delen... O+
pi_89042695
Goedemorgen, na mijn ontbijt, ZONDER honing, ga ik ''walk on to total fitness''doen.
pi_89042771
De weegschaal gaf vanmorgen aan dat ik nog heel wat VET heb..
maar toch 2,5 kilo er af..
nou zal dat ook een beetje het ongesteld-af zijn..
maar.. ook van het meer eten..
*gaat nu weer 2 boterhammen eten*

*O*

pi_89043721
Gaat lekker, Barretje!
Hier ook weer een goeie week gehad mét resultaat. Dat kon ik echt wel weer gebruiken, was toch een beetje huiverig voor de weegschaal gisteren. Maar ook ik ben weer een kilo kwijt en zit nu op 6,5 totaal.

* Lovechild lust overigens geen honing, jammergenoeg ;)
  dinsdag 23 november 2010 @ 11:31:37 #145
30252 Soempie
Procreating
pi_89046237
Ik vind honing helaas ook niet lekker. :N

Wat fijn dat het met iedereen zo goed gaat. ^O^
pi_89058395
Normaal gesproken is woensdag schransdag, maar die heb ik maar naar voren gehaald. Ik moet ongesteld worden :') Dus ik ga AH excellent chips, wat salami en de halalpizza wegsmikkelen vergezeld met een fles rode wijn :9~
pi_89058715
weetje, als je iets leuks vind in de sportschool, ben je daar vanzelf veel te vinden.

Mij kreeg je voorheen echt niet aan de sport, al had je het graag. Maar nu vind ik het heerlijk. Ga sowieso 2x 2 uur in de week, en soms nog een 3e keer. Maar dat ligt eraan. En dan groepslessen alsin bodystep, bodypump, spinning, bbbb
  dinsdag 23 november 2010 @ 17:59:22 #148
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_89059944
Met de donkere avonden vind ik het veel lastiger om te gaan sporten, moet ik zeggen. In de zomer is 3 a 4 keer niet ongebruikelijk, nu denk ik als ik de achterdeur achter me dichttrek mmm, lekker thuis... en moet ik echt moeite doen mezelf nog naar de sportschool te krijgen. En dan doe ik in de sportschool toch echt dingen die ik heerlijk vind, net als Stepje10 alle lesMillslessen bijvoorbeeld. Ik wil straks BodyBalance gaan doen, maar zit al smoezen te verzinnen ('heb vandaag al 21 km gefietst', 'moet nog kind overhoren' en 'kan beter vroeg naar bed gaan, want morgen lange dag')

Lijstje, btw
O gepocheerd ei op volkoren boterham
T activia yoghurtje
T creamcrackers met ham en mosterd
L mueslibroodje met kaas
T kiwi
D stoofpotje van pompoen, ui, koolraap, spruiten, linzen, spekjes en kaas O+
T ....

S fietsen en BB, dus als het goed is

Wat gaan jullie allemaal goed! Ik heb geen weegschaal, nouja, geen batterijen erin. Ik weeg pas na mijn 40dagenvastentijd (25 december) en ik wil heel graag dan mijn favo jurkje passen ...
Prrrrr
pi_89060524
mspoez gaan naar die BodyBalance ik weet wat het ongeveer inhoud. Laat lekker de dag en de sores van je afgelijden meid!
pi_89061396
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 november 2010 18:16 schreef MalaCocinera het volgende:
mspoez gaan naar die BodyBalance ik weet wat het ongeveer inhoud. Laat lekker de dag en de sores van je afgelijden meid!
Dat dus :)

En snap het hoor! 's avonds de deur uitgaan in t donker is zo niet aantrekkelijk! Maar je kan dus ook dubbel zo trots op jezelf zijn als je het wel gedaan hebt ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 23 november 2010 @ 20:23:36 #151
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89066395
BodyBalance is zo lekker O+

Netjes Barretje en Lovechild! *O*
  dinsdag 23 november 2010 @ 22:25:01 #152
130755 Kinga
versier hier
pi_89073389
Zo, 1,5 kg eraf deze week!
pi_89081521
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Afgelopen maandagmiddag onderweg vanuit Amsterdam naar Nijmegen voelde ik me totaal niet meer goed (hoofdpijn, duizeligheid, misselijkheid, spierpijn etc.). Ik moest noodgedwongen aan de kant; ik heb me maar laten ophalen omdat ik niet meer kon doorrijden. :{

Gisteren vervolgens thuisgewerkt ondanks dat ik totaal niet goed voelde (hoofdpijn, keelpijn, verstopte neus, loopneus, spierpijn, vermoeidheid, braken etc.), uitzieken is niet echt mijn ding. :X Ik heb de hele dag met een dikke winterjas rondgelopen ondanks dat de kachel overuren draaide, zó koud had ik het (volgens mij gewoon koorts); gelukkig heb ik daar nu geen last van.

Al met al een stevige verkoudheid.

Eens kijken of ik nog terug in slaap kan vallen. Om 21.00u viel ik in slaap en ik ben alweer sinds 01.15u wakker.
pi_89081867
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 03:31 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Afgelopen maandagmiddag onderweg vanuit Amsterdam naar Nijmegen voelde ik me totaal niet meer goed (hoofdpijn, duizeligheid, misselijkheid, spierpijn etc.). Ik moest noodgedwongen aan de kant; ik heb me maar laten ophalen omdat ik niet meer kon doorrijden. :{

Gisteren vervolgens thuisgewerkt ondanks dat ik totaal niet goed voelde (hoofdpijn, keelpijn, verstopte neus, loopneus, spierpijn, vermoeidheid, braken etc.), uitzieken is niet echt mijn ding. :X Ik heb de hele dag met een dikke winterjas rondgelopen ondanks dat de kachel overuren draaide, zó koud had ik het (volgens mij gewoon koorts); gelukkig heb ik daar nu geen last van.

Eens kijken of ik nog terug in slaap kan vallen. Om 21.00u viel ik in slaap en ik ben alweer sinds 01.15u wakker.
ohh.. sylvesterr!!
kwakkelen met de gezondheid is zooo vervelend!!
Hopelijk komt het snel goed..
(bijkomend voordeel is dan wel dat je niet zo trek in eten hebt en dus niet zo veel moeite kost om minder te eten ;) )

woensdag 24 november 2010 @ 07:19:26 #155
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89081907
Netjes Kinga! ^O^

Klote sylvester, beterschap...

Barretje, bij mij zorgt het slap voelen er vaak juist voor dat ik zin krijg in koolhydraten. Daar kwam het frietje van 2 weken geleden ook vandaan...
pi_89082260
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 22:25 schreef Kinga het volgende:
Zo, 1,5 kg eraf deze week!
Zo, das veel! Knap hoor :)

quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 03:31 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dat klinkt eerder als griep, dan als een verkoudheid. Ik zou toch even uitzieken als ik jou was, anders steek je je collega's aan ;)
pi_89082405
Beterschap voor sylvesterrr, uitzieken klinkt misschien niet fijn maar is misschien wel beter :Y
pi_89083726
Dank je.

Ik heb wel zin in koolhydraten, maar toch eet ik geen frietjes/chips/andere ongezonde dingen. Enerzijds omdat ik te moe ben, anderzijds doordat zo'n beetje alles wat ik eet er weer uitkomt. :r

Ik voel me vandaag al een klein beetje beter dan gisteren, maar het blijft een vervelend. Vandaag ben ik weer thuis aan het werk...
pi_89087868
Ik was laatst bij de dokter en die zei dat ik ongeveer 1500 kCal moet eten? :? Ik at eerst 2000...daar viel ik niet echt mee af, echt een klein beetje maar, nu zit ik op 1800 en het gaat beter. Ik voel me er goed bij. Maar 1500 kCal ga ik denk écht niet trekken...zeker niet op de dagen dat ik sport.

Misschien moet ik op 'normale' dagen (lees: de dagen dat ik alleen naar school fiets en terug en niet train) ~1800 kCal nemen en op de dagen dat ik sport (en toch wel echt ~500 kCal verbrand) 2000 kCal?

Suggesties? :D

ik weeg nu 91.5...wat een fijn gevoel als ik die 90 een keer haal. :D
pi_89088043
Jongens Walking Pilates doe ik vanmiddag wel.
  woensdag 24 november 2010 @ 12:19:09 #161
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89089493
Hoi, mag ik ook meedoen?

Afgelopen jaren nogal geschommeld met mn gewicht. Diëten als Sonja Bakker en Dr. Frank gedaan, en calorie-tel-diëten zoals dat van de Margriet. Werkte wel, maar daarna hield ik het niet vol. Ik ben nu 1.73m en woog laatst 96 kg. Ik heb een bezoek gebracht aan de dokter en heb daar een verwijzing gekregen naar de diëtist. Ook een bloedonderzoek gehad, waaruit bleek dat mijn cholesterol te hoog was. Kweet even niet meer precies hoe hoog, maar te hoog in ieder geval. Zit ook sterk in de familie. Over drie maanden moet ik het weer laten onderzoeken, dus dan hoop ik dat het door afvallen weer goed is/ in ieder geval beter.

Van de diëtist heb ik veel informatie gekregen over wat ik moet eten. Niet echt een vastgesteld menu, maar algemene tips. Zo moest ik meer brood gaan eten overdag. Tijdens mijn lijnperiodes at ik vaak enkel crackers. 2 's ochtends en 2 's middags. En tijdens niet-lijnperiodes afbakbroodjes uit de oven met veel kaas. Nu moet ik dus 'gewoon' leren eten. Tijdens niet-lijnperiodes at ik ongeveer een zak chips per dag, dus dat ik dat nu niet meer doe zal ook wel helpen. :P Verder heb ik mijn sportschoolabonnement ook weer afgestoft en ik ga nu ongeveer 2 keer per week fitnessen. Dat probeer ik op te schroeven naar drie keer. :)
pi_89089629
Welkom egeltje :)
  woensdag 24 november 2010 @ 12:32:37 #163
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89090084
BTW, wat eten jullie 's avonds? Ik heb informatie gekregen welk soort vlees en aardappel e.d. ik het best kan eten. Eye-opener trouwens dat 100 gr vlees genoeg is en dat dat helemaal niet zo weinig is. Maar vooral 's avonds vind ik het nog lastig andere recepten te vinden / te bedenken. Ik hou niet echt van gekookte aardappelen namelijk. Wel heb ik al volkoren pasta aangeschaft, ik proef niet veel verschil maar heb wel het idee er sneller vol mee te zitten.
pi_89090617
Ik ben een Bulgur vreter in plaats van GVA, eet ik GVB (Groente, Vlees, Bulgur). Nou eet ik amper vlees (misschien een of twee keer in de week) en bulgur eten als dagelijkse kost is iets dat bij mijn cultuur hoort ;)
  woensdag 24 november 2010 @ 12:53:21 #165
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89090871
quote:
10s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:46 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik ben een Bulgur vreter in plaats van GVA, eet ik GVB (Groente, Vlees, Bulgur). Nou eet ik amper vlees (misschien een of twee keer in de week) en bulgur eten als dagelijkse kost is iets dat bij mijn cultuur hoort ;)
Aha, ik zie dat dat ook bij gezonde variaties staat. Maar wat is het, waar koop ik het en hoe maak ik het klaar? :P
pi_89091030
quote:
99s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:53 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Aha, ik zie dat dat ook bij gezonde variaties staat. Maar wat is het, waar koop ik het en hoe maak ik het klaar? :P
Ik haal het bij de lokale turk of marrokaan :) en ik stoom het. Je kunt het koken :) Je hebt diverse ''malingen'' (weet niet of dat het juiste woord is :P) van fijne tot grove. Ik vind grove het fijnst voor de winter en de fijne het fijnst voor de zomer :') De grove kun je in principe zoals rijst eten ;)
  woensdag 24 november 2010 @ 13:00:08 #167
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89091110
quote:
6s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:57 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik haal het bij de lokale turk of marrokaan :) en ik stoom het. Je kunt het koken :) Je hebt diverse ''malingen'' (weet niet of dat het juiste woord is :P) van fijne tot grove. Ik vind grove het fijnst voor de winter en de fijne het fijnst voor de zomer :') De grove kun je in principe zoals rijst eten ;)
Ow, dat gaat geen probleem worden, woon in Utrecht, op weg naar mn albert heijn zitten al twee turks/marokaanse supermarktjes. Kzal het eens proberen!
pi_89091203
Als je Bulgur bereidt moet je er wel een (half) bouillon blokje meestomen/koken :P
pi_89091771
Bulgur. :Y
pi_89092571
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Bulgur. :Y
Ik ben nu werkloos en eet het nu lekker 2 keer per dag :9
pi_89093335
Niet overdrijven hè. Bulgur in combinatie met salade (bestaande uit fijngesneden tomaat, komkommer, ijsbergsla en maïskorrels) is trouwens erg lekker. :)
pi_89103822
Bulgur voor lunch en avondeten, Goddelijk gewoon. Vandaag voel ik me een beetje ''meeh, heb nergens zin :'( ''. Maar toch ga ik straks ''walk on to total fitness'' doen het is maar 30 minuten :P
pi_89104626
quote:
Van de diëtist heb ik veel informatie gekregen over wat ik moet eten. Niet echt een vastgesteld menu, maar algemene tips. Zo moest ik meer brood gaan eten overdag. Tijdens mijn lijnperiodes at ik vaak enkel crackers. 2 's ochtends en 2 's middags. En tijdens niet-lijnperiodes afbakbroodjes uit de oven met veel kaas. Nu moet ik dus 'gewoon' leren eten. Tijdens niet-lijnperiodes at ik ongeveer een zak chips per dag, dus dat ik dat nu niet meer doe zal ook wel helpen. :P Verder heb ik mijn sportschoolabonnement ook weer afgestoft en ik ga nu ongeveer 2 keer per week fitnessen. Dat probeer ik op te schroeven naar drie keer. :)
Die dietisten leren het ook nooit. En ze laten zich ook nog betalen voor hun verkeerde adviezen(vetten vervangen door koolhydraten).
Wie af wil afvallen moet juist minder koolhydraten eten en meer vet en eiwitten eten.
  woensdag 24 november 2010 @ 18:54:29 #174
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89105061
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 18:43 schreef nz1900 het volgende:

[..]

Die dietisten leren het ook nooit. En ze laten zich ook nog betalen voor hun verkeerde adviezen(vetten vervangen door koolhydraten).
Wie af wil afvallen moet juist minder koolhydraten eten en meer vet en eiwitten eten.
Meer vet eten? Met te hoog cholesterol? Trouwens, dat Dr. Frank wat ik deed is meer vlees e.d. en minder tot geen aardappelen, rijst e.d. Hield ik echt niet vol.

[ Bericht 0% gewijzigd door egeltje1985 op 24-11-2010 19:00:54 ]
pi_89105375
quote:
Meer vet eten? Met te hoog cholesterol? Trouwens, dat Dr. Frank wat ik deed is meer vlees e.d. en minder tot geen koolhydraten. Hield ik echt niet vol.
Brood bevat veel koolhydraten en daar wordt je dik van.

Vet verhoogt het cholesterol niet, lees dit maar: http://www.klassiek-homeopaat.info/Artikelen/artikel-193.htm
  Licht Ontvlambaar woensdag 24 november 2010 @ 19:02:49 #176
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89105446
*zucht*
pi_89105512
quote:
15s.gif Op woensdag 24 november 2010 19:02 schreef Sjeen het volgende:
*zucht*
Cheer up

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2010 19:04:11 ]
  woensdag 24 november 2010 @ 19:16:54 #178
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89106102
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 19:01 schreef nz1900 het volgende:

[..]

Brood bevat veel koolhydraten en daar wordt je dik van.

Vet verhoogt het cholesterol niet, lees dit maar: http://www.klassiek-homeopaat.info/Artikelen/artikel-193.htm
Gelezen. Ik denk dat ik het toch maar op mijn manier (die van mn diëtiste dus) ga proberen. Zeker omdat ik graag de rest van mijn leven normaal wil leren eten. En ik ga echt niet de rest van mn leven brood laten staan.
pi_89107606
quote:
Gelezen. Ik denk dat ik het toch maar op mijn manier (die van mn diëtiste dus) ga proberen. Zeker omdat ik graag de rest van mijn leven normaal wil leren eten. En ik ga echt niet de rest van mn leven brood laten staan.
Je kan best (volkoren)brood eten maar niet zoveel als de dietiste zegt.
pi_89108053
quote:
Op woensdag 24 november 2010 19:16 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ik denk dat naar de dietiste luisteren het beste is ^O^
pi_89110576
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 19:49 schreef nz1900 het volgende:

[..]

Je kan best (volkoren)brood eten maar niet zoveel als de dietiste zegt.
misschien moet ze dat lekker aan de diëtiste overlaten die adviseert op persoonlijke behoeftes...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89110885
:*

ik eet lekker 2-4 boterhammen per dag!
en nu val ik af.. toen ik geen boterhammen at kwam ik aan..

boterhammen FTW! *O*

Licht Ontvlambaar woensdag 24 november 2010 @ 20:55:49 #183
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89111153
quote:
10s.gif Op woensdag 24 november 2010 19:04 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Cheer up [ afbeelding ]
Ik heb mijn nagels gelakt, dat werkt ontstressend ;)

Vandaag een redelijke dag... Maar ik merk wel dat het op mijn werk allemaal veel gemakkelijker is. Ook genoeg drinken is iets waar ik thuis aandacht aan moet besteden.

En ik hoop op een goede nacht slaap. De afgelopen drie nachten samen met een hoestende dochter doorgebracht :P
pi_89112756
Welke kleur Sjeen?
  Licht Ontvlambaar woensdag 24 november 2010 @ 22:05:43 #185
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89116085
Show hier je nagels #212 We zingen een liedje voor Trovey!

Ik had trouwens echt geen zin om te gaan lopen vandaag. Maar met morgen voleybaltraining en zaterdag westrijd in het vooruitzicht, vond ik dat wel prima.
  woensdag 24 november 2010 @ 22:15:55 #186
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89116752
Ik eet ongeveer 2-4 boterhammen per dag. :-)
  woensdag 24 november 2010 @ 22:18:05 #187
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89116914
Ow, en net een uur fitness gedaan. Morgen ga ik voor het eerst spinning doen.

Ik moet duidelijk nog wennen aan het inschrijfsysteem van mijn sportschool, er is geen spinning morgenavond, me nu maar ingeschreven voor bodypump. :P

[ Bericht 64% gewijzigd door egeltje1985 op 25-11-2010 00:50:17 ]
  donderdag 25 november 2010 @ 03:28:18 #188
130755 Kinga
versier hier
pi_89124489
quote:
6s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:51 schreef Barretje80 het volgende:
:*

ik eet lekker 2-4 boterhammen per dag!
en nu val ik af.. toen ik geen boterhammen at kwam ik aan..

boterhammen FTW! *O*
Hallelujah *O*

Ik word een beetje moe van die koolhydraten-theorieen. Leuk en aardig dat je sneller afvalt als je ze eruit gooit. Maar dat is niet NORMAAL?! Sorry hoor, en dat is dan een dieet wat je wél je hele leven kan volhouden? Please. Go Barretje, je doet het prima!
  donderdag 25 november 2010 @ 07:05:04 #189
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89124843
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 03:28 schreef Kinga het volgende:

[..]

Hallelujah *O*

Ik word een beetje moe van die koolhydraten-theorieen. Leuk en aardig dat je sneller afvalt als je ze eruit gooit. Maar dat is niet NORMAAL?! Sorry hoor, en dat is dan een dieet wat je wél je hele leven kan volhouden? Please. Go Barretje, je doet het prima!
Ik heb m'n koolhydraten ook beperkt hoor, dat hoeft niet per definitie slecht te zijn :) De meeste mensen die te zwaar zijn eten niet alleen te veel vet, maar ook veel te veel koolhydraten. Er zijn gewoon diverse manieren om je levensstijl in te richten. Ik kies ervoor het op deze manier te doen, met daarbij wel de wetenschap dat ik straks alleen een klein beetje 'goede' koolhydraten extra toe ga voegen... Dus ja, dit is best een dieet wat je je hele leven vol zou moeten kunnen houden.

Ik word daarom altijd een beetje moe van iedereen die elk ander dieet dan ze zelf volgen direct als belachelijk of 'niet normaal' bestempelen ;) Ieder z'n eigen dingske :P
pi_89124905
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 07:05 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik word daarom altijd een beetje moe van iedereen die elk ander dieet dan ze zelf volgen direct als belachelijk of 'niet normaal' bestempelen ;) Ieder z'n eigen dingske :P
_O_ ^O^

Licht Ontvlambaar donderdag 25 november 2010 @ 08:50:26 #191
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89125668
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 07:05 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik heb m'n koolhydraten ook beperkt hoor, dat hoeft niet per definitie slecht te zijn :) De meeste mensen die te zwaar zijn eten niet alleen te veel vet, maar ook veel te veel koolhydraten. Er zijn gewoon diverse manieren om je levensstijl in te richten. Ik kies ervoor het op deze manier te doen, met daarbij wel de wetenschap dat ik straks alleen een klein beetje 'goede' koolhydraten extra toe ga voegen... Dus ja, dit is best een dieet wat je je hele leven vol zou moeten kunnen houden.

Er is een gigantisch verschil tussen jou en NZ1900 ;) En een honingdieet, dat klinkt heel leuk O-)
pi_89125702
Mogguh :W
hier een weekje stabiel...
En mijn maag is een beetje van streek op dit moment :{
pi_89127847
Zo ik maar eens ''walk on to total fitness'' doen.
pi_89130640
Ik word helemaal gek van mijn weegschaal!!!!

Ga ik er vanochtend op staan... Geeft hij 91 aan. Ik blij...ga ik er weer opstaan, 2 tellen later, geeft hij 93 aan? Dan 95? Dan 91.5? (en ik was er de tweede keer gewoon op blijven staan, hij gaf gewoon steeds iets anders aan)...

Ik denk dat het echt tijd wordt voor een nieuwe..

Wat voor weegschaal hebben jullie?
pi_89130704
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 12:05 schreef xBlossomx het volgende:

Ga ik er vanochtend op staan... Geeft hij 91 aan. Ik blij...ga ik er weer opstaan, 2 tellen later, geeft hij 93 aan? Dan 95? Dan 91.5? (en ik was er de tweede keer gewoon op blijven staan, hij gaf gewoon steeds iets anders aan)...

een weegschaal van de ikea :Y

donderdag 25 november 2010 @ 12:09:04 #196
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89130769
quote:

Ik heb er één van de mediamarkt die ook vetpercentage meet (in theorie, in praktijk moet ik daarvoor nog dingen instellen :P ) van het merk tristar. En ik stond er net op en weeg nu 92,8. :D Dat betekent dat ik in twee weken 3,2 ben afgevallen! Jeuh.

Soort weegschaal maakt denk ik niet heel erg uit, wel lijkt me belangrijk dat ie goed een gewicht aangeeft. Met andere weegschalen verschilt het meestal wel.
pi_89130868
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2010 12:09 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ik heb er één van de mediamarkt die ook vetpercentage meet (in theorie, in praktijk moet ik daarvoor nog dingen instellen :P ) van het merk tristar. En ik stond er net op en weeg nu 92,8. :D Dat betekent dat ik in twee weken 3,2 ben afgevallen! Jeuh.

Soort weegschaal maakt denk ik niet heel erg uit, wel lijkt me belangrijk dat ie goed een gewicht aangeeft. Met andere weegschalen verschilt het meestal wel.
Trouwens, dit gaat misschien heel dom klinken, maar het maakt niet uit dat mijn weegschaal op marmoleum staat, toch? Of moet het echt een 'harde' ondergrond zijn, als in tegels..zoals in de badkamer of iets dergelijks?
pi_89131157
quote:

En vet meters zijn in principe niet nauwkeurig, enkel in water kun je je precieze vetpercentage meten. Dus hecht daar niet heel veel waarde aan ;)
7 euro bij de Action van glas met bloemen O+ :D
  donderdag 25 november 2010 @ 12:24:16 #199
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89131235
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 12:12 schreef xBlossomx het volgende:

[..]

Trouwens, dit gaat misschien heel dom klinken, maar het maakt niet uit dat mijn weegschaal op marmoleum staat, toch? Of moet het echt een 'harde' ondergrond zijn, als in tegels..zoals in de badkamer of iets dergelijks?
Maakt wel uit. :P Kwam ik na even googlen achter: http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/7485726/

Maar bij digitale weegschalen is het verschil wel miniem.
pi_89131343
ik heb onze weegschaal altijd op hetzelfde plekje staan, in een hoek van 2 tegels.. dan is iig de meting altijd hetzelfde :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 25 november 2010 @ 18:34:51 #201
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89145403
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 08:50 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Er is een gigantisch verschil tussen jou en NZ1900 ;) En een honingdieet, dat klinkt heel leuk O-)
I know dat er een verschil is, maar het hele koolhydraatgebeuren werd hier weer even over 1 kam geschoren en het is gewoon pertinent onwaar dat verminderen van koolhydraatinname slecht is... Volledig uitsluiten moet je overigens niet doen, maar dat geldt voor alle bouwstoffen...

Hier moet ik de weegschaal ook precies met m'n plank meezetten anders ben ik zo een paar kilo zwaarder :D
pi_89148627
quote:

Ik heb een ouderwetsche analoge weegschaal en die staat ergens in het schuurtje op mijn dakterras. Ik weeg me alleen bij de Weight Watchers op cursus, op maandagavond.
pi_89165745
Het is geen honing dieet maar een extraatje wat helpt met afvallen zonder er energie in te stoppen, wat ik gelezen heb is dat je tijdens de 1e 4 uur van je slaap heel veel energie verbrand, meer als met sporten, met honing wordt dat proces versnelt / gestimuleerd, rijk aan fructose.
Gedroogd fruit is ook rijk aan fructose, dus hoeft niet perse honing te zijn.
Neem een lekker bakje thee met 2 theelepels honing voor het slapen gaan en de rest gaat vanzelf.

Nog een ander weetje. Mensen met veel suiker in de thee zijn gemiddeld genomen slanker dan de rest, het zorgt ervoor dat je minder trek hebt in ander voedsel tussen de hoofdmaaltijden door.
quote:
Wie twee suikerklontjes per kop gebruikt, en dagelijks gemiddeld vijf tot zes koppen koffie of thee drinkt, heeft 40 procent minder kans zwaarder te worden dan personen die de dranken zonder suiker gebruiken.
http://www.elsevier.nl/we(...)thee-maakt-slank.htm
  Licht Ontvlambaar vrijdag 26 november 2010 @ 08:56:03 #204
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89167096
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 05:11 schreef perezoso het volgende:
Het is geen honing dieet maar een extraatje wat helpt met afvallen zonder er energie in te stoppen, wat ik gelezen heb is dat je tijdens de 1e 4 uur van je slaap heel veel energie verbrand, meer als met sporten, met honing wordt dat proces versnelt / gestimuleerd, rijk aan fructose.
Gedroogd fruit is ook rijk aan fructose, dus hoeft niet perse honing te zijn.
Neem een lekker bakje thee met 2 theelepels honing voor het slapen gaan en de rest gaat vanzelf.

Nog een ander weetje. Mensen met veel suiker in de thee zijn gemiddeld genomen slanker dan de rest, het zorgt ervoor dat je minder trek hebt in ander voedsel tussen de hoofdmaaltijden door.

[..]

http://www.elsevier.nl/we(...)thee-maakt-slank.htm
Dan ben ik dus het levende bewijs dat het niet (altijd) zo werkt... Ik drink standaard thee met honing voor ik naar bed ga. Het afvallen moet ik toch echt zelf doen door mijn energieverbruik te verhogen en mijn inname te beperken...

quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 18:34 schreef flugeltje het volgende:

[..]

I know dat er een verschil is, maar het hele koolhydraatgebeuren werd hier weer even over 1 kam geschoren en het is gewoon pertinent onwaar dat verminderen van koolhydraatinname slecht is... Volledig uitsluiten moet je overigens niet doen, maar dat geldt voor alle bouwstoffen...

Hier moet ik de weegschaal ook precies met m'n plank meezetten anders ben ik zo een paar kilo zwaarder :D
Ik denk dat je de reacties op NZ1900 los moet zien van al dan niet koolhydraatarm eten Fluugs. Hij komt hier eens in de zoveel tijd binnenvallen om ons wel eens even te vertellen hoe we moeten leven en vervolgens iedereen die durft tegengas te geven tot op het bot af te zeiken. Mijn reactie was dus puur op hem gericht, niet op de inhoud :)

Gisteren getraind, stom genoegmijn hardloopschoenen in mijn tas gegooid ipv volleybalschoenen. Het begon dus al slecht :') Maar goed, morgen wedstrijd, tegen de koploper :P Dat wordt hard werken dus...
  vrijdag 26 november 2010 @ 10:08:35 #205
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89168851
Was niet tegen jou bedoeld Sjeen ;) Ging mij meer de andere reactie, dat NZ wat lastig is was me al opgevallen..

Ging je nu ook harder met het trainen dan met je volleybalschoenen aan? :P
  Licht Ontvlambaar vrijdag 26 november 2010 @ 10:18:02 #206
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89169151
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 10:08 schreef flugeltje het volgende:
Was niet tegen jou bedoeld Sjeen ;) Ging mij meer de andere reactie, dat NZ wat lastig is was me al opgevallen..

Ging je nu ook harder met het trainen dan met je volleybalschoenen aan? :P
Nee, het vervelend is dat het profiel anders is, afzetten gaat minder goed, draaiende bewegingen ook, omdat er onder hardloopschoenen geen draaipunten zitten.

Volleybalschoen:

Hardloopschoenen:
pi_89174517
voor wat het waard is: Ik heb gemerkt zo in mijn 7de week van het dieet proces dat ik wel een maatje minder in buikomvang ben genomen en bepaalde kleding nu te ruim zit. :Y
Dus kan ik concluderen dat veel minder suiker eigenlijk best veel zoden aan de dijk zet. :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_89174615
Zo ik na de brunch ''walk on to total fitness doen'' 8-)
pi_89180430
quote:
Dan ben ik dus het levende bewijs dat het niet (altijd) zo werkt... Ik drink standaard thee met honing voor ik naar bed ga. Het afvallen moet ik toch echt zelf doen door mijn energieverbruik te verhogen en mijn inname te beperken...
Wie zegt dat het niet werkt, misschien was je zonder wel stuk dikker.
pi_89181274
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:55 schreef perezoso het volgende:

[..]

doe toch niet zo vervelend zeg!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89181428
Ooh ja nu krijgen we deze manier van redeneren :')
pi_89181987
Resultaat onderzoek: Dunne mensen nemen meer suiker in thee en koffie.
Conclusie onderzoek: Van suiker wordt je niet dik...

De kans kan niet bestaan dat mensen die van nature dunner zijn, meer suiker tot zich nemen omdat ze er minder last van hebben ofzo...

Conclusie: Goed onderzoek, foute conclusie getrokken?!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 26 november 2010 @ 15:36:28 #213
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89182328
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:55 schreef perezoso het volgende:

[..]

:') Ja hoor schat, jij hebt begrepen hoe het werkt :*

*nog een kop thee pakt, zonder honing of suiker...
pi_89195719
Jeetje wat hebben jullie lange tenen. Doe er maar lacherig om Sjeen maar je kan niet zeggen dat het niet werkt omdat je het altijd al doet, het is geen wondermiddel maar zonder die honing was je misschien wel een paar kilo zwaarder, dat weet jij en ik niet maar het stellig ontkennen dat het niet werkt op basis van die reden is natuurlijk een beetje dom.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 26 november 2010 @ 20:29:16 #215
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89196226
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:22 schreef perezoso het volgende:
Jeetje wat hebben jullie lange tenen. Doe er maar lacherig om Sjeen maar je kan niet zeggen dat het niet werkt omdat je het altijd al doet, het is geen wondermiddel maar zonder die honing was je misschien wel een paar kilo zwaarder, dat weet jij en ik niet maar het stellig ontkennen dat het niet werkt op basis van die reden is natuurlijk een beetje dom.
Misschien ook niet, wie zal het zeggen...
pi_89196661
Nou dan is dat opgelost. :) Snap niet waarom sommige over mijn woordkeuze vallen, het gaat hier toch om vet kwijt te raken zodat we niet meer zo dik zijn, naar mijn weten heb ik niemand beledigd, ben zelf ook weleens 15 kilo te zwaar geweest en dat was geen pretje, dus ik wens iedereen succes, honing of geen honing.
  zaterdag 27 november 2010 @ 09:07:24 #217
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89216599
Pffft, lastige dagen. Gisteren sinterklaas gevierd met vrienden, gekozen voor kaasfondue. Daar zitten relatief weinig koolhydraten in als je dipt met groenten. Maar wel weer veel vet, dus ik weet niet of ik er nou zoveel mee opgeschoten ben...

Vanavond heb ik een mee-eter en morgenmiddag een bijeenkomst waar ook altijd wel wat op tafel staat.

Hoop dat ik deze week stabiel kan blijven qua gewicht.
pi_89218749
Goedemorgen, vanochtend gewogen en ik sta op 76,3 twee ons erbij dus :P Na de lunch lekker ''the secret to weightloss vol 1'' doen.
pi_89249029
Pff... Ik was van plan om vandaag eindelijk weer rustig te sporten, ik voelde me namelijk wel iets beter. Mijn lichaam heeft me 10 minuutjes geleden verteld dat het nog meer rust nodig heeft. :(

Halfuur geleden heb ik mijn wekker gesnoozed (opstaan, 3,5m lopen en weer teruglopen). Toen ik bij de wekker stond voelde ik me opeens licht in m'n hoofd; gelukkig kon ik net tegen een muur leunen. Terug naar bed en alles was over.

Even later toen de wekker weer begon te schreeuwen liep ik weer zonder probleem naar de wekker. Na het uitzetten en teruglopen voelde ik me wéér licht in m'n hoofd. Helaas ging dit zó snel dat ik op de vloer terechtkwam. ;(

* sylvesterrr gaat vanmiddag toch maar niet sporten... :N

Ik heb gisteren overigens goed gegeten, het komt dus niet door de honger ofzo.
pi_89256831
Ff een domme vraag maar is oefeningen doen met een fitness circle of ''Magic Ring'' ook een vorm van krachttraining? Of doe je dat alleen met gewichten?
pi_89260381
quote:
Pffft, lastige dagen. Gisteren sinterklaas gevierd met vrienden, gekozen voor kaasfondue. Daar zitten relatief weinig koolhydraten in als je dipt met groenten. Maar wel weer veel vet, dus ik weet niet of ik er nou zoveel mee opgeschoten ben...

Vanavond heb ik een mee-eter en morgenmiddag een bijeenkomst waar ook altijd wel wat op tafel staat.

Hoop dat ik deze week stabiel kan blijven qua gewicht.
Bij het atkins dieet eten mensen juist meer vet(en weinig koolhydraten) en toch vallen ze af, dus ik zou me niet te druk maken over vet.
pi_89263035
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:43 schreef nz1900 het volgende:

[..]

Bij het atkins dieet eten mensen juist meer vet(en weinig koolhydraten) en toch vallen ze af, dus ik zou me niet te druk maken over vet.
Klopt, maar met een kaasfondue krijg je natuurlijk snel een berg calorieën binnen en dat maakt wel degelijk uit.

Aan de andere kant moet het af en toe wel kunnen, zolang je het maar niet te vaak doet :)
pi_89308250
Vandaag echt zo een dag dat ik nergens zin in heb (ik heb last van een lichte zeurende hoofdpijn), dus maar de 2Miles WATP gedaan. Je kunt een hoop over Leslie zeggen, maar ze weet precies wanneer ze je een compliment moet geven :')
  maandag 29 november 2010 @ 20:06:48 #224
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89312844
Dit weekend bij mn ouders en bij de ouders van mn vriend geweest. Vooral bij de ouders van mn vriend wordt allesbehalve slank gegeten, maar na wat overleg vantevoren ging het goed. :) Wel hadden er in theorie nog 5 mensen mee kunnen eten, als iedereen net zoveel als ik at. :P Vooral grote hoeveelheden vlees. Ik eet nu ongeveer 100 gr vlees. Kvond het eerst heel weinig maar ik wen er snel aan.
  maandag 29 november 2010 @ 20:56:03 #225
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89315865
Nou, deze week in elk geval stabiel gebleven. Al woog ik gisteren wel een halve kilo minder dan vorige week. Stabiel is in elk geval al iets in deze tijd van het jaar...
pi_89319648
Goed hoor Flugeltje. Stabiel is zeker iets nu :Y

Mijn standaard van om de week iets aangekomen is gelukkig doorbroken. Deze week keurig 9 ons eraf. Zit op 7,4 nu.
pi_89355315
Als het huis een beetje opgewarmd is ga ik lekker the secret to weightloss vol 1 doen :Y
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:53:43 #228
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89358560
Dit weer is bedoeld voor erwtensoep en warme chocolademelk met slagroom...

Mag niet... -O-
pi_89359107
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 20:53 schreef flugeltje het volgende:
Dit weer is bedoeld voor erwtensoep en warme chocolademelk met slagroom...

Mag niet... -O-
Kom fluugs, hou je in. *knuffel geeft
pi_89362286
Iemand van jullie die het Dukan-dieet al geprobeerd heeft?
pi_89362403
Vertel je bent er ruim 60 kilo mee afgevallen in 2 weken?
pi_89362679
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:03 schreef MalaCocinera het volgende:
Vertel je bent er ruim 60 kilo mee afgevallen in 2 weken?
Dat is de bedoeling ja. :)
pi_89362784
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 22:08 schreef Empeee het volgende:

[..]

Dat is de bedoeling ja. :)
Sorry was geen nette reactie van mij :@ Wat houdt het dieet in en waarom kies je specifiek voor dit dieet?
pi_89363069
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:09 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Sorry was geen nette reactie van mij :@ Wat houdt het dieet in en waarom kies je specifiek voor dit dieet?
Het is een proteïnerijk/koolhydratenarm dieet dat blijkbaar een groot succes in Frankrijk is.
  dinsdag 30 november 2010 @ 23:56:14 #235
130755 Kinga
versier hier
pi_89368569
Yay, hier is iemand weer een halve kilo lichter, ondanks dat het de periode van de maand is. Ik ben happy :)
  woensdag 1 december 2010 @ 07:15:48 #236
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89372635
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:04 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Kom fluugs, hou je in. *knuffel geeft
:* !!

Het gaat alweer, maar darn wat is het koud en wat krijg je daardoor zin in koolhydraatrijk eten. Ik eet veel groenten/sla en een zomerse sla met dit weer voelt een beetje uhm vreemd zeg maar :')

@Empee, ik ken het niet. Ben wel geinteresseerd trouwens, ik eet ook eiwitrijk en koolhydraatarm. Vertel eens wat meer....

Kinga netjes *O*
  Licht Ontvlambaar woensdag 1 december 2010 @ 09:36:20 #237
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89374513
Ik zit ineens op mijn laagste gewicht sinds tijden :o 2,4 kilo kwijt nu... Zou het komen doordat ik geen honing in mijn thee heb gedaan gister :P
pi_89374592
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 09:36 schreef Sjeen het volgende:
Ik zit ineens op mijn laagste gewicht sinds tijden :o 2,4 kilo kwijt nu... Zou het komen doordat ik geen honing in mijn thee heb gedaan gister :P
:D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89399610
Ik weet niet wat ik heb vandaag maar ik blijf eten, ik zo een honger. Ik hoop dat het aan de kou ligt :') mijn huis is niet warm te krijgen. Vannacht mijn elektrisch kacheltje op een halve meter afstand gehad op vol en nog had ik het koud (er zit een gat in het dakraam in de hal) De schade voor vandaag:
saucijzenbroodje
tompouce
mijn vierbelegde boterhammen
2 luxevergaderbroodjes (een met ham en een met zalm)
avondeten
ik zit nu aan de chocola :X
en er gaat straks een bak met aardappelen in de oven

Normaal gesproken zou ik nu op ontploffen moeten staan :') Ik moet wel zeggen dat ik vandaag de hele dag rondegerend heb in een congressruimte dat niet erg warm was.
  donderdag 2 december 2010 @ 00:02:33 #240
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89413613
Vanavond zumba gedaan. Zooo, dat is vermoeiend zeg. Ik deed het soms mee met een download dvd maar nu voor het eerst in de sportschool. Uur lang springen en de verkeerde kant oplopen bij pasjes enzo. Nou, ik was kapot. Zal wel goed geweest zijn dus. :P
  donderdag 2 december 2010 @ 07:25:20 #241
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89416975
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 09:36 schreef Sjeen het volgende:
goezo *O*

@MalaCocinera Hou vol, je kunt het!!! Ik herken het hoor dat je met kou veel meer zin in eten hebt. Is een warme chocolademelk met magere melk niks voor je?

@egeltje, vermoeiend ineens dan he, sporten op de sportschool... Goed dat je het volgehouden hebt! ^O^
pi_89421355
Het was honger, pure honger. Trek kan ik weerstaan :P Straks na het ontbijt maar ''walk on to total fitness'' doen :)
  donderdag 2 december 2010 @ 11:34:45 #243
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89422414
quote:
6s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:02 schreef MalaCocinera het volgende:
Het was honger, pure honger. Trek kan ik weerstaan :P Straks na het ontbijt maar ''walk on to total fitness'' doen :)
Wat bij mij helpt is zorgen dat ik zo goed als niks in huis heb, kan ik het ook niet eten. :P Bij honger kan ik dus enkel een boterham extra ofzo. Mja, ik woon alleen (nou ja, met huisgenoten wel) dus ik hoef geen rekening te houden met familie.

BTW, 90,5 vanmorgen op de weegschaal, dus al ongeveer 6 kilo afgevallen. Jeuh! Volgende week ga ik weer naar de diëtiste, ik hoop dat ik daar dan onder de 90 kan zijn. Al ga ik dit weekend wel sinterklaas vieren...
pi_89425380
quote:
99s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:34 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Wat bij mij helpt is zorgen dat ik zo goed als niks in huis heb, kan ik het ook niet eten. :P Bij honger kan ik dus enkel een boterham extra ofzo. Mja, ik woon alleen (nou ja, met huisgenoten wel) dus ik hoef geen rekening te houden met familie.

BTW, 90,5 vanmorgen op de weegschaal, dus al ongeveer 6 kilo afgevallen. Jeuh! Volgende week ga ik weer naar de diëtiste, ik hoop dat ik daar dan onder de 90 kan zijn. Al ga ik dit weekend wel sinterklaas vieren...
Dat heb ik ook, maar ik was gister na lange tijd weer eens aan het werk en daar waren de lekkere dingen in overvloed :P
  vrijdag 3 december 2010 @ 08:24:07 #245
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89463603
Ook hier gewoon niets in huis...

Vanochtend even tussentijds op de weegschaal gestaan en ik lijk weer zo'n rare uitschieter naar beneden te hebben, net zoals een tijdje geleden. Hoop trouwens dat het geen uitschieter is, maar gewoon even een spurtje :P -4.1 vanochtend...
pi_89464087
Zo na het ontbijt ''the secret to weightloss vol 1'' doen.
  vrijdag 3 december 2010 @ 11:22:34 #247
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89467984
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 08:24 schreef flugeltje het volgende:
Ook hier gewoon niets in huis...

Vanochtend even tussentijds op de weegschaal gestaan en ik lijk weer zo'n rare uitschieter naar beneden te hebben, net zoals een tijdje geleden. Hoop trouwens dat het geen uitschieter is, maar gewoon even een spurtje :P -4.1 vanochtend...
Wow, in hoeveel tijd dan?
pi_89468044
Goeiemorgen en overleven jullie allemaal een beetje de overdaad aan snoep overal deze tijd van het jaar?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 3 december 2010 @ 11:26:59 #249
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89468166
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:24 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen en overleven jullie allemaal een beetje de overdaad aan snoep overal deze tijd van het jaar?
Nu wel, want ik koop niks. Ow, en als iemand in mijn familie zo vervelend is me een chocoladeletter te geven dan euh mep ik diegene op zn hoofd ermee. Zo. Dit weekend wel twee keer Sinterklaas vieren, dus dat is wat lastiger.
pi_89468207
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:26 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Nu wel, want ik koop niks. Ow, en als iemand in mijn familie zo vervelend is me een chocoladeletter te geven dan euh mep ik diegene op zn hoofd ermee. Zo. Dit weekend wel twee keer Sinterklaas vieren, dus dat is wat lastiger.
Ik zie het al helemaal voor me :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar vrijdag 3 december 2010 @ 11:32:48 #251
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89468387
quote:
Vrij probleemloos... Er ligt al twee weken een chocoladeletter naast mijn bed, die had dochter voor me mee naar boven genomen. En op de salontafel staat een grote bak schaal pepernoten/chocoladepepernoten en een schaal pelpinda's. Als ik een handje heb gehad in de afgelopen weken, dan is het veel. Dat is ook eigenlijk helemaal mijn probleem niet... Lekker eten en alcohol deste meer :P

Maar goed, ik sta nu op 2,6 kilo verlies :)
  vrijdag 3 december 2010 @ 11:36:18 #252
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89468538
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:32 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Vrij probleemloos... Er ligt al twee weken een chocoladeletter naast mijn bed, die had dochter voor me mee naar boven genomen. En op de salontafel staat een grote bak schaal pepernoten/chocoladepepernoten en een schaal pelpinda's. Als ik een handje heb gehad in de afgelopen weken, dan is het veel. Dat is ook eigenlijk helemaal mijn probleem niet... Lekker eten en alcohol deste meer :P

Dat ook ja, chocolade en pepernoten e.d. zijn niet zo'n probleem voor me. Zakken chips en drank en warm eten wel. Zondag ga ik gourmetten bij mn ouders, maar daar houden ze wel rekening met me. Dus dat wordt vooral groente gourmetten. :) Zaterdag ga ik sinterklaas vieren bij de ouders van mn vriend en wat we daar gaan eten weet ik nog niet...
  vrijdag 3 december 2010 @ 11:36:45 #253
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89468552
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:22 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Wow, in hoeveel tijd dan?
Ik ben 1 november begonnen, dus we gaan gestaag... Let wel; ik zie het als uitschieter nu omdat ik afgelopen maandag nog op -3 stond.

quote:
Vreemd genoeg overleef ik het prima, ik mis de chocolade en pepernoten eigenlijk niet zo. Mijn problemen komen pas met de kerst denk ik, uitgebreid dineren :9

Wel merk ik dat ik meer behoefte heb aan koolhydraten door de kou, maar dat is wel te handelen...
  vrijdag 3 december 2010 @ 11:38:11 #254
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89468605
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:36 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik ben 1 november begonnen, dus we gaan gestaag... Let wel; ik zie het als uitschieter nu omdat ik afgelopen maandag nog op -3 stond.

[..]

Owzo, ik dacht even dat je in een week bedoelde. :P
pi_89468630
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:32 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik snap het! :D (hoewel ik nauwelijks meer alcohol mag dus dat scheelt)

Gaat goed Sjeen!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89468674
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:36 schreef flugeltje het volgende:

Vreemd genoeg overleef ik het prima, ik mis de chocolade en pepernoten eigenlijk niet zo. Mijn problemen komen pas met de kerst denk ik, uitgebreid dineren :9

Wel merk ik dat ik meer behoefte heb aan koolhydraten door de kou, maar dat is wel te handelen...
Klinkt goed. Wat ga je doen met kerst? heb je een beetje een vinger in de pap met wat je voor je neus krijgt?

Dat je meer behoefte aan carbs hebt kan idd kloppen, merk ik zelf ook. Motortje moet harder draaien natuurlijk met dit weer.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 3 december 2010 @ 12:51:07 #257
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89471170
We hebben de family hier uitgenodigd, dat geeft me een flinke vinger in de pap. Sterker nog, ik maak de pap zelf :P

Ik ga dus voor een low carb kerstdiner. Voor de gasten doe ik er dan wel een aardappeltje of wat rijst bij. Heb het menu nog niet klaar, maar ben druk met verzinnen en uitzoeken....

Overigens wil ik er wel een wijntje bij schenken, 1 of 2 glaasjes rood moet kunnen, tis feest :9
pi_89471312
als je wijn drinkt drink dan rood idd, goed voor je hart ook meteen ;)

en handig dat jij kookt! Nou dat moet dan helemaal goedkomen toch?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 3 december 2010 @ 13:01:13 #259
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89471600
Komt absoluut goed!

Als toetje geen zoetigheid, maar een kaasplankje. Kaas heeft geen koolhydraten. Ik maak er 7 of 8 gangen van, dan heb je ook minder behoefte aan brood/aardappel etc en kun je dat weglaten.
pi_89473121
quote:
Op vrijdag 3 december 2010 13:01 schreef flugeltje het volgende:
Komt absoluut goed!

Als toetje geen zoetigheid, maar een kaasplankje. Kaas heeft geen koolhydraten. Ik maak er 7 of 8 gangen van, dan heb je ook minder behoefte aan brood/aardappel etc en kun je dat weglaten.
Het is toch zo jammer dat ik net na Kerst 4 belangrijke examens heb, anders was ik zeker langsgekomen :Y Ik meld me dus bij deze af.
pi_89473232
kaas geen carbs maar wel veel vet toch?

dan heb ik wel extra zondig geluncht: 2 tosti's met kaas en ham :9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 3 december 2010 @ 14:15:06 #262
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89475066
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 13:35 schreef DarkElf het volgende:
kaas geen carbs maar wel veel vet toch?

dan heb ik wel extra zondig geluncht: 2 tosti's met kaas en ham :9
Ja, maar je hoeft niet echt op je vetten te letten. Natuurlijk ook weer niet te gek doen, maar een kaasplankje is geen probleem. Als je koolhydraten verminderd moeten wel de eiwitten en vetten omhoog, dus ik eet naar verhouding wel wat vetter dan anders. (ook om m'n BMR te redden) Dat is ook vaak het probleem bij mensen die klaar zijn met een dergelijk dieet, die voegen na afloop wel de koolhydraten toe, maar vergeten de vetten af te bouwen... Gevolg => JO-JO

tosti's jum :9
  maandag 6 december 2010 @ 11:55:55 #263
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89581327
Ok, ik ben het sinterklaasweekend prima doorgekomen. :)

Zaterdag aten we nasi, ik had een eigen pannetje met zilvervliesrijst en veel groente e.d. Prima dus. Wel een chocoladeletter gekregen, maar in het bijbehorende gedicht stond dat Sint het zielig vond me niks te geven, maar dat ik het wel kon afgeven. :) Gisteravond voorgeschoteld aan een paar hongerige huisgenoten, nu bijna op al, dus prima (en ik heb er zelf niks van op dus).

Zondag gingen we gourmetten. Stukje zalm, stukje biefstuk en stukje kipfilet op. En verder veel groenten gegourmet/ gesteengrilld. Courgette en paprika enzo. Gewoon koffie na, ging allemaal prima dus.

En bij jullie? Heb je je tegoed gedaan aan pepernoten of wortelbolletjes?
pi_89582036
Ik zit nu in examen periode ben dus druk, heb een gezonde routine van 1850 kcal voor deze periode. Verder doe ik om en om ''the secret to weightloss vol 1'' of ''walk on to total fitness''. Zoals bij meerdere is niet snoepgoed het probleem, maar warm eten, drank en chips :Y

Goed om te lezen dat het goed bij je gaat ^O^
  maandag 6 december 2010 @ 13:22:29 #265
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89584193
Mijn moeder had alleen maar koolhydraatarme hapjes gemaakt. O+ En voor de mensen die niet, zoals wij, aan het lijnen zijn was er stokbrood bij... En de taaitaai en chocolade hebben we gewoon overgeslaan :Y

A.s. vrijdagavond lijn ik niet, dan heb ik een etentje ivm mijn 12,5 jarig jubileum... Maar we gaan tapa's eten dus ik kan de echte koolhydraatbommen gewoon overslaan. Het toetje neem ik echter wel, dat is de allerlekkerste Creme Catalana die ik ooit op heb :9
  maandag 6 december 2010 @ 14:10:50 #266
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89585896
Net een 20 min work out gedaan van Jillian Michaels. Dat is 1 van de trainers van biggest loser, zo'n Amerikaans programma.

Deze: http://www.ehow.com/how_5(...)haels-day-shred.html

3 levels van elk 20 min. Het is de bedoeling dat je de eerste 10 dagen elke dag level 1 doet, dan 10 dagen level 2 en dan 10 dagen level 3. Nou, ik fitness al enzo dus ik dacht dat het een makkie zou worden. Net dus de level 1 les gedaan. Jeez, vermoeiend. Het is een combi van cardio en spiertraining. Ik denk niet dat ik het elke dag ga doen, maar ik wilde het gaan doen op de dagen dat ik niet naar de sportschool kan. Dit aangezien ik lid ben bij een sportschool in Utrecht, maar daar niet altijd ben. Ik studeer in Utrecht, maar ben ook in Delft te vinden bij mn vriend of in Wijchen bij mn ouders.
pi_89616599
quote:
99s.gif Op maandag 6 december 2010 11:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Ok, ik ben het sinterklaasweekend prima doorgekomen. :)

Zaterdag aten we nasi, ik had een eigen pannetje met zilvervliesrijst en veel groente e.d. Prima dus. Wel een chocoladeletter gekregen, maar in het bijbehorende gedicht stond dat Sint het zielig vond me niks te geven, maar dat ik het wel kon afgeven. :) Gisteravond voorgeschoteld aan een paar hongerige huisgenoten, nu bijna op al, dus prima (en ik heb er zelf niks van op dus).

Zondag gingen we gourmetten. Stukje zalm, stukje biefstuk en stukje kipfilet op. En verder veel groenten gegourmet/ gesteengrilld. Courgette en paprika enzo. Gewoon koffie na, ging allemaal prima dus.

En bij jullie? Heb je je tegoed gedaan aan pepernoten of wortelbolletjes?
Ik ben ook het Sinterklaasweekend prima doorgekomen :)
Wij gingen ook gourmetten/steengrillen (het was niet op een steen maar het was ook niet met van die pannetjes :P ). Ik heb stokbrood gegeten en heb zeker de pepernoten, de afgelopen twee weken, niet laten staan. Maar alles binnen het programma en zie: de weegschaal zei 1,1 kg eraf vanavond.
Totaal nu 8,5 *O*
pi_89618992
Grmbl. Ik dacht inmiddels wel grotendeels hersteld te zijn, maar nee hoor...

Gisterochtend (maandag) onderweg naar het werk opeens last gekregen misselijkheid en buikpijn. Ik heb het een paar uurtjes volgehouden en ben daarna maar naar huis gegaan, ik had totaal geen zin in files.

Eenmaal thuis had ik naast bovengenoemde klachten ook hoofdpijn, flinke diarree en koorts. Na diarreeremmers en Ibuprofen ingenomen te hebben gaat het een stuk beter.

Volgens mij heb ik zondag iets teveel speculaas (ik denk zo'n 100g) en popcorn (1 bak) gegeten. :@ Dat vond mijn lichaam niet zo prettig.

Godzijdank kom ik niet aan, dat kan ik nu echt niet gebruiken (slecht voor de motivatie). Het schiet echter niet op zo, heb al 2,5 week niet gesport (afgelopen zaterdag geprobeerd, maar had totaal geen energie). ;(
  dinsdag 7 december 2010 @ 06:51:16 #269
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89621227
@egeltje, ik zal straks wel eens gaan kijken of het iets is, ben wel benieuwd hoe zwaar...

Lovechild, heel netjes *O*

sylvesterrr, balen zeg... zou je niet eens even langs de huisarts? Jezelf zo slap voelen is ook niets lijkt me... Even ijzer laten prikken ofzo?
  dinsdag 7 december 2010 @ 11:24:23 #270
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89625515
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 06:51 schreef flugeltje het volgende:
@egeltje, ik zal straks wel eens gaan kijken of het iets is, ben wel benieuwd hoe zwaar...

Lovechild, heel netjes *O*

sylvesterrr, balen zeg... zou je niet eens even langs de huisarts? Jezelf zo slap voelen is ook niets lijkt me... Even ijzer laten prikken ofzo?
Ik heb nu in ieder geval heel erge spierpijn, voornamelijk in mn kuiten. Je hebt er gewichtjes bij nodig trouwens.
  dinsdag 7 december 2010 @ 18:30:55 #271
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89641438
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 december 2010 11:24 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ik heb nu in ieder geval heel erge spierpijn, voornamelijk in mn kuiten. Je hebt er gewichtjes bij nodig trouwens.
Zakjes meel/suiker etc zijn ook gewichtjes natuurlijk ;)

Ik ga er eerst eens naar kijken en dan uitproberen voor ik mezelf er helemaal in stort...
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:21:51 #272
130755 Kinga
versier hier
pi_89647048
What the... Net terug van de cursus en er was 1,5 kg af weer. Ik had sinds zaterdag geen punten meer geteld omdat ik ziek was/ben. Nu maar hopen dat het volgende week niet in de rebound gaat.
  woensdag 8 december 2010 @ 10:00:12 #273
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89666415
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 18:30 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Zakjes meel/suiker etc zijn ook gewichtjes natuurlijk ;)

Ik ga er eerst eens naar kijken en dan uitproberen voor ik mezelf er helemaal in stort...
Mn vriend heeft het net uitgeprobeerd. Whaha. Coördinatie van een euh iets met weinig coördinatie. Armen en benen die tegelijk iets moesten doen was blijkbaar erg lastig. _O-
pi_89690764
@Flugeltje, volgens mij gaatie wel lekker bij jou!
@Sylvester: Je mag jezelf ook wel gunnen dat je als je ziek bent even niet aan je dieet denkt hoor ;)
@Lovechild: Goed bezig! ^O^

[zeur- en klaagmodus]Het gaat bij mij even wat minder met mijn koolhydratenarm/eiwitrijke dieet.
Ik heb echt moeite met het niet eten van koolhydratenarm voedsel rond deze tijd. Het is toch echt stamppotten en ovenschotelsweer. Ik ben de afgelopen twee weken dan ook maar 100 gram afgevallen. Maar, het goede nieuws is, dat ik dus niet ben aangekomen.

En vanwege enorme keelpijn ben ik nu een beetje aan de strepsils. Volgens mij is dat spul pure suiker. Ik heb echt het gevoel dat ik puur gif aan het eten ben :D [/zeur- en klaagmodus]
pi_89709466
Eindelijk onder de 90kg (circa 16kg lichter dan begin dit jaar)! *O* Ik vrees echter dat ik binnenkort wel een kilootje of anderhalf aan zal komen omdat ik dat ben kwijtgeraakt toen ik ziek was. ;(

@djenneke: mjah, ik weet het. Ik kan nogal streng zijn. :+
  Licht Ontvlambaar donderdag 9 december 2010 @ 12:36:28 #276
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89714461
Nice sylversterrr!

Ik ben er even niet zo heel erg mee bezig, maar lijk toch wel in ritme te blijven. Drie kilo kwijt nu :)
  donderdag 9 december 2010 @ 20:28:45 #277
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89734737
Goezo Sylvester *O*

En sjeen ook mooie prestatie al ^O^

@djenneke, ik snap wat je bedoeld. Ik mis nu ook de koolhydraten meer dan anders. Even doorzetten, voor je het weet is het lente :*
pi_89752693
Hallo!
Al een aantal topics terug had ik me hier gemeld en dat doe ik bij dezen nog een keer. Momenteel weeg ik pak 'm beet 95 kilo en ik ben ongeveer 1.73 meter en dat is natuurlijk veel te zwaar. Ik merk het ook aan mijnn kledingkeuze, alleen maar ruimzittende spijkerbroeken (want tja, dan lijkt het voor mij dat ik er nog goed inpas :')) en vesten. En dat wil ik niet meer.

Dus ga ik proberen om richting de 70 kilo te gaan. Bij mij is het niet zo dat ik een of andere ziekte heb of slecht met koollydraten kan, het is simpelweg te veel eten en te weinig bewegen. Nu voetbal ik twee keer per week en af en toe een wedstrijd en ik zwem nog een keer in de week. Ik zal ook een schema aanmaken, dat motiveert hopelijk voor mij zelf.
  vrijdag 10 december 2010 @ 12:35:26 #279
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89758878
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 09:49 schreef Tinteling het volgende:
Hallo!
Al een aantal topics terug had ik me hier gemeld en dat doe ik bij dezen nog een keer. Momenteel weeg ik pak 'm beet 95 kilo en ik ben ongeveer 1.73 meter en dat is natuurlijk veel te zwaar. Ik merk het ook aan mijnn kledingkeuze, alleen maar ruimzittende spijkerbroeken (want tja, dan lijkt het voor mij dat ik er nog goed inpas :')) en vesten. En dat wil ik niet meer.

Dus ga ik proberen om richting de 70 kilo te gaan. Bij mij is het niet zo dat ik een of andere ziekte heb of slecht met koollydraten kan, het is simpelweg te veel eten en te weinig bewegen. Nu voetbal ik twee keer per week en af en toe een wedstrijd en ik zwem nog een keer in de week. Ik zal ook een schema aanmaken, dat motiveert hopelijk voor mij zelf.
Heej welkom! Ik ben ook 1.73, en toen ik begon met afvallen 96 kilo. Nu ongeveer 91.

Voetballen doe ik dan weer niet. :P Wel sporten. En dan ook echt, in plaats van alleen een abonnement hebben. Hoe wil je het afvallen gaan doen? Koolhydraatarm, vetarm, allesarm, gewoon minder?
  vrijdag 10 december 2010 @ 14:26:13 #280
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89763025
Welkom tinteling!

@egeltje "allesarm" :')
  vrijdag 10 december 2010 @ 14:35:36 #281
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89763411
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:26 schreef flugeltje het volgende:
Welkom tinteling!

@egeltje "allesarm" :')
:P Ja, dat schijnt echt een topdieet te zijn. Misschien schrijf ik er een boek over. Met weekmenu's enzo. "Maandag: Pak een glas water. Dinsdag: Eet een appel." Beetje variëren natuurlijk.
  vrijdag 10 december 2010 @ 14:44:05 #282
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_89763719
Hallo allemaal, even voorstellen: Ik ben Rob, 33, 1m75, en er moeten (weer?) eens wat kilootjes af. Heb 2 jaar geleden de 100kg even aangetikt, toen hevig geschrokken en op advies van een collega een HGC kuur gedaan. Aan het eind daarvan stonden we op 91, maar dat is langzaam weer omhoog aan het kruipen (nu 96,2). Dus tijd om opnieuw streng voor mezelf te worden en vooral om weer eens in beweging te komen. Deze week lekker gesquashed (heeft lang stilgelegen vanwege een knie-operatie), dus eens kijken of we een dalende trend qua buikje kunnen gaan starten. In ieder geval geen kuur meer, maar nu eens met gezond verstand en zonder wondermiddeltjes.

Profiel op dieet-web is aangemaakt. Moet ik Troel nog een PM sturen?

[ Bericht 2% gewijzigd door robdriessen op 10-12-2010 14:53:17 ]
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  vrijdag 10 december 2010 @ 14:57:32 #283
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89764251
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:35 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

:P Ja, dat schijnt echt een topdieet te zijn. Misschien schrijf ik er een boek over. Met weekmenu's enzo. "Maandag: Pak een glas water. Dinsdag: Eet een appel." Beetje variëren natuurlijk.
Mag ik dan woensdag een dropje als ik beloof de rest van de dag helemaal niets meer te nemen?

@Rob welkom! Doe geen moeite met je aanmelden op dieetweb, wordt al een tijdje niet meer bijgehouden hier ;)
  vrijdag 10 december 2010 @ 15:00:11 #284
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89764358
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:57 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Mag ik dan woensdag een dropje als ik beloof de rest van de dag helemaal niets meer te nemen?
Hm, dat is niet echt een gezonde keuze natuurlijk. 100 gram zoete drop is toch al weer 349 calorieën. En met een streven van max 100kcal per dag is dat iets te veel. Misschien mag het als je daarna een marathon rent.
  vrijdag 10 december 2010 @ 15:00:42 #285
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89764385
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:57 schreef flugeltje het volgende:

[..]

@Rob welkom! Doe geen moeite met je aanmelden op dieetweb, wordt al een tijdje niet meer bijgehouden hier ;)
Damn it, ook net gedaan.
  vrijdag 10 december 2010 @ 15:08:25 #286
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_89764689
Oh? Geen dieet-web? Nou dan proberen we het gewoon anders. Tickerfactory it is :)

Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  vrijdag 10 december 2010 @ 16:17:56 #287
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89767739
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:00 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Hm, dat is niet echt een gezonde keuze natuurlijk. 100 gram zoete drop is toch al weer 349 calorieën. En met een streven van max 100kcal per dag is dat iets te veel. Misschien mag het als je daarna een marathon rent.

Ik had het over 1 enkel dropje... Dus dat kan gewoon, voor de rest leven we wel van de liefde :9
pi_89776932
Ik wil ook zo'n tickerrrrrr. :'(

En hier gaat het gewicht er niet echt af, maar mijn buikje is aan het veranderen ( *O*)

Ik heb wel spierpijn zeg, sodeju. Maar morgen en overmorgen rustdagen..mag wel na 5 dagen trainen. :P
pi_89777842
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 14:35 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

:D !

klinkt wel als een gat in de markt 8-)
pi_89778559
Succes met het afvallen iedereen. Zelf moet ik nog ongeveer 5kg afvallen hoewel ik opzich al tevreden ben met mijn lichaam (-20kg). Helaas gaan die 5kg er maar langzaam af door de winter :9.
  zaterdag 11 december 2010 @ 10:02:22 #291
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89795330
Zo, had gister dus 'hèt etentje' voor m'n jubileum. Ik heb nergens naar gekeken en was compleet voldaan en behoorlijk aangeschoten aan het einde van de avond. Vanochtend slechts 100 gram zwaarder dan gisterochtend, dus ik wacht nog even met angst en beven af of het hier bij blijft.

@xblossomx 5 dagen trainen! Goezo ^O^

Wow Seiramu, hoe heb je die kilo's eraf gewerkt?
pi_89797040
Om een profiel te krijgen kun je Troel gewoon nog mailen hoor. Alleen duurt het misschien wel een paar weekjes :)

Bij mij er een het einde van mijn maandelijkse (in mijn geval de eerste sinds mijn bevalling) perikelen er toch een hele kilo af *O*

Ik ben heel blij :) We gaan nu echt richting de 60 *O*

pi_89797226
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:26 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

:D !

klinkt wel als een gat in de markt 8-)
Het is in ieder geval goedkoop :D

quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 10:02 schreef flugeltje het volgende:
Zo, had gister dus 'hèt etentje' voor m'n jubileum. Ik heb nergens naar gekeken en was compleet voldaan en behoorlijk aangeschoten aan het einde van de avond. Vanochtend slechts 100 gram zwaarder dan gisterochtend, dus ik wacht nog even met angst en beven af of het hier bij blijft.

@xblossomx 5 dagen trainen! Goezo ^O^

Wow Seiramu, hoe heb je die kilo's eraf gewerkt?
Lekker hoor, juist door jezelf heeel sporadisch te verwennen, kun je het tenminste goed volhouden. Ik wel dan tenminste ;)
  zondag 12 december 2010 @ 17:42:15 #294
35189 Troel
scherp en bot
pi_89839830
Dames en heren,

Tot mijn grote spijt moet ik aangeven dat de lijstjes van Dieet-web niet langer gegarandeerd zijn. Het is mogelijk dat de mensen die nu nog een inlogaccount hebben dit nog kunnen gebruiken, maar helaas heb ik daar, door persoonlijke omstandigheden, geen zicht meer op. Het spijt dat het op deze manier moet lopen, maar dat spijt me van wel meer dingen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_89840042
quote:
Op zondag 12 december 2010 17:42 schreef Troel het volgende:
Dames en heren,

Tot mijn grote spijt moet ik aangeven dat de lijstjes van Dieet-web niet langer gegarandeerd zijn. Het is mogelijk dat de mensen die nu nog een inlogaccount hebben dit nog kunnen gebruiken, maar helaas heb ik daar, door persoonlijke omstandigheden, geen zicht meer op. Het spijt dat het op deze manier moet lopen, maar da

t spijt me van wel meer dingen.
Dat laatste zinnetje he... Ik hoop oprecht dat alles goed met je gaat!
pi_89841002
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 17:42 schreef Troel het volgende:
Dames en heren,

Tot mijn grote spijt moet ik aangeven dat de lijstjes van Dieet-web niet langer gegarandeerd zijn. Het is mogelijk dat de mensen die nu nog een inlogaccount hebben dit nog kunnen gebruiken, maar helaas heb ik daar, door persoonlijke omstandigheden, geen zicht meer op. Het spijt dat het op deze manier moet lopen, maar dat spijt me van wel meer dingen.
Troel, bedankt voor alle goede zorgen! En heel veel sterkte!
  maandag 13 december 2010 @ 10:29:15 #297
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89865693
Och Troeleke toch.... Sterkte meid!! :*
  maandag 13 december 2010 @ 10:31:15 #298
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89865761
Ik heb ook nog leuk nieuws voor dit topic... Ik heb m'n eerste mijlpaaltje te pakken!

5,2 kilo eraf *O*

Ben gewoon in 1 week 1.1 kilo afgevallen... En dat ondanks het etentje van vrijdag :o
  maandag 13 december 2010 @ 12:09:31 #299
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89868936

Denk ik. Ik weet mn gewicht nu niet, geen weegschaal in de buurt. :P
pi_89870270
gaat goed hier lees ik in de laatste post; lekker flugel en egeltje :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 13 december 2010 @ 14:19:40 #301
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89873180
Netjes egeltje, gaat goed hoor!! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: