Oh dat!quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:31 schreef MalaCocinera het volgende:
lovechild laatste keer dat ik naar WW keek hadden ze hun eigen spekjes of een nepvariant dat je kon gebruiken. Ze hadden ook bakvellen die legde je dan in de pan legde en ipv olie gebruiken ''bakte'' je daarop je eitje. Ivm fokken vanaf mobiel kan nu niet ff linken ernaar
Goed hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:32 schreef Lovechild het volgende:
Aan mijn toenemende behoefte aan zoetigheid kon ik al merken dat mijn menstruatie er eerdaags aankomt en de weegschaal deed gisteravond mee aan die mededeling: 4 ons erbij.
En ik wéét dat het belangrijk is dat ik me voel zoals ik gisteren postte, maar toch voelt het dan even niet zo als de weegschaal daar niet aan meewerkt. Het liefst zou ik me begraven in eten vandaag maar gelukkig ben ik al zo hergeprogrammeerd dat ik dat niet doe
Thee... bij mij nuquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:43 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Goed hoor
Wat is je alternatief voor eten dan?
Voor de ergste trek in zoetigheid heb ik 2 lange vingers en een aantal kauwgomballen gegeten en zometeen ga ik maar gewoon braaf wat fruit eten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:43 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Goed hoor
Wat is je alternatief voor eten dan?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:11 schreef DarkElf het volgende:
en een iemand (weet de naam even niet meer, sorry) die een half mens is afgevallen,wat een prestatie!
Tsja, eigen spekjes en vet vind ik maar een manier van commercieel uitmelken hoor. Dat is helemaal nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:00 schreef MalaCocinera het volgende:
Dat weet ik, maar ik zie niet echt het verschil met Cambridge dieet of WW (met hun spekjes en eigen vet om in te koken).
Ik hou dit nu zo'n 1.5 jaar vol, met gemak. Dat is toch ook echt een stukje discipline. De tijden hou ik niet precies aan. Ik zorg ervoor dat tussen mijn momenten van voeding minimaal 2 uur en maximaal 3 uur zit.quote:Oke je eet meer calorieeen en gezonder, zeker gezonder dan ik. Hoe lang hou je dit al vol? En hoe hou jij aan de tijden?
Het is niet zo dat je dit móet gebruiken hoor.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:55 schreef ehlo het volgende:
[..]
Tsja, eigen spekjes en vet vind ik maar een manier van commercieel uitmelken hoor. Dat is helemaal nergens voor nodig.
[..]
Ik had gister hetzelfde: ongesteld geworden en de weegschaal gaf een halve kg meer aan. In plaats van chocolade en katjang pedis waar ik normaal naar grijp ben ik toen maar gaan winkelen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:32 schreef Lovechild het volgende:
Pfff, klikte ik op 'invoeren' ipv op de smiley en sloot ik dus het topic voordat ik m'n post afhad.
Aan mijn toenemende behoefte aan zoetigheid kon ik al merken dat mijn menstruatie er eerdaags aankomt en de weegschaal deed gisteravond mee aan die mededeling: 4 ons erbij.
En ik wéét dat het belangrijk is dat ik me voel zoals ik gisteren postte, maar toch voelt het dan even niet zo als de weegschaal daar niet aan meewerkt. Het liefst zou ik me begraven in eten vandaag maar gelukkig ben ik al zo hergeprogrammeerd dat ik dat niet doe
Goed hoor!quote:Op dinsdag 16 november 2010 07:16 schreef flugeltje het volgende:
Hier gaat het goed, gisteren 3 kilo eraf. (2 weken bezig)
Ik zit qua koolhydraten inmiddels tussen de 30 en 40 gram per dag, dat is beter te doen dan onder de 30 te blijven. Verder moet m'n lichaam wel ontzettend wennen, heb last van m'n maag/darmen en ben een beetje wiebelig. Maar dat kan ook nog komen door een griepje waar ik afgelopen weekend mee in bed gelegen heb...
Nou, ik nam wel een beetje aan dat dat het geval was. Dat zie je wel vaker bij bepaalde dieten. Vaak kun je met een goedkoper product prima het zelfde resultaat bereiken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef Lovechild het volgende:
Oh nee, zo vatte ik het ook niet op. Maar ik wilde het even verduidelijken voor het geval je het dacht
Lijkt me een lekkere combinatie.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:25 schreef mspoez het volgende:
Lijstje!
T 4 crackers met schrapje pindakaas en komkommer
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:25 schreef mspoez het volgende:
Lijstje!
Ben gister begonnen met 40 dagen géén alcohol en gezond eten, plus als het lukt mn regime van 2 a 3 x sporten per week.
O gepocheerd ei op 1 volkoren boterham
T activia yoghurtje
T 4 crackers met schrapje pindakaas en komkommer
L grote bak broccolisoep
T gemengd fruit
T 2 rijstwafels sandwichspread
D boontjes sateh met kippepootjes
S bodybalance
Zit nu op 1680 kCal, dus na het sporten nog wat meer eten.
Morgen haal ik mn nieuwe fiets op, mn lieve omafiets is stukmaar goed, deze nieuwe rijdt wel veel lekkerder en vanaf donderdag kan ik dus weer met de fiets naar het werk!
Is natuurlijk niet heilig...quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:17 schreef mspoez het volgende:
[..]
Thnx! Lees al zolang bij jullie, gelukkig heb ik er toch iets van opgestoken dan.
Ik heb het begin dit jaar ook gedaan, van nieuwjaarsdag tot maandag met carnaval (dat was ...uhm ... 15 februari) en dat beviel me eigenlijk best goed. Nu ben ik het weer even zat, dronk gewoon te veel (lees: fles open = fles leeg) en daarnaast zag ik mezelf groeien. Dus knop om, vloekend alle resterende flessen alcohol in huis ingepakt en weggegeven/leeggegooid en het moet maar, tot kerst. Hoop dat het helpt, ik voel me soms net een walrus als ik mezelf op foto;s terugzie.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Is natuurlijk niet heilig...
Als het maar goed in het koppie zit, dat is het belangrijkste
Succes met alcoholloos, dat is mij nog niet gelukt
Ooh hebben jullie dat ook dat je pas op foto's ziet hoe erg het eigenlijk is? Als ik voor de spiegel sta, dan vind ik het over het algemeen wel meevallen. Vooral als ik mijn kleren aanhebquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:08 schreef mspoez het volgende:
[..]
...
Hoop dat het helpt, ik voel me soms net een walrus als ik mezelf op foto;s terugzie.
Volleybal op donderdag van half negen tot tien uur. Gemiddeld ergens tegen een uur in bedquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:04 schreef Soempie het volgende:
Vraagje trouwens: wanneer/ op welke tijden sporten jullie? Ik merk dat ik er 's avonds niet echt puf voor heb om na een werkdag nog eens te gaan sporten. Eerder deed ik aan volleybal, maar dat betekende twee avonden in de week ook pas om een uur of 12 weer thuis. Dat brak me enorm op de volgende dag. Nu probeer ik voor ik naar m'n werk ga te sporten, maar als ik vroeg moet beginnen heb ik daar ook geen tijd voor.
Vraag dus: wanneer/ welke dagen en welke tijden sporten jullie? Wat bevalt goed? Of hebben jullie tips voor mij?
Dat met allemaal in combinatie met kind en baan? Respectquote:Op woensdag 17 november 2010 10:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Volleybal op donderdag van half negen tot tien uur. Gemiddeld ergens tegen een uur in bed![]()
Daarnaast op wisselende dagen/tijden een wedstrijd. Hardlopen 's avonds zo tegen half negen.
Ik werk 32 uur erbij, hardlopen is niet elke avond hequote:Op woensdag 17 november 2010 10:48 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat met allemaal in combinatie met kind en baan? Respect
Die is spiksplinternieuw, voor deze lijnpoging hadden we niet eens een weegschaal...quote:Op woensdag 17 november 2010 11:16 schreef DarkElf het volgende:
wat raar Flugel
klopt jullie weegschaal wel?
Ja schommelingen van een halve kilo ken ik wel, maar 2,5kilo? Dat is toch wel heel erg heftig... We zijn nu iets meer dan 2 weken bezig, dus ik verwacht ook nog geen tijdelijke stilstand eigenlijk.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:34 schreef Sarabi het volgende:
Flugeltje het is niet leuk maar wel normaal dat een man sneller afvalt
Hoelang ben je nou bezig? en wacht morgen gewoon af wie weet geeft ie dan weer gewoon -3 aan, die schommelingen heb je af en toe.
tnxquote:
Ik herpak mezelf wel weer, maar die eerste frustratie... damn dat is slecht voor de baalfactor. Je zou er haast zo gefrustreerd door raken dat je een anorexiapatient op zou kunnen vreten...quote:Op woensdag 17 november 2010 12:03 schreef V1z0R het volgende:
Flugeltje, je moet niet zo vaak gaan wegen! Dat geeft een vertekend beeld... (je bent immers nog geen maand bezig)
Gewoon 1x in de maand wegen en zolang het dan -2 t/m -6 is zit je goed!
12 maand verder bij een gemiddelde van -3 = 36Kg!!! Dus dan val je een anorexiapatiënte in 1jaar af, vergeet dat niet!
Daarom, om de maand wegenquote:Op woensdag 17 november 2010 12:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
tnx
[..]
Ik herpak mezelf wel weer, maar die eerste frustratie... damn dat is slecht voor de baalfactor. Je zou er haast zo gefrustreerd door raken dat je een anorexiapatient op zou kunnen vreten...
Heel eerlijk; als ik deze -3 van afgelopen maandag gemist had en toevallig nu, na iets meer dan 2 weken op de weegschaal was gaan staan en -0,5 geconstateerd had was ik ook over de naad gegaan. Maandag weeg ik weer....
Toen ik nog moest afvallen en ermee bezig was heb ik ook soms tijden stilgestaan, de bekende plateaus, ontzettend frustrerend idd maar ze horen erbij (dat is waar Sarabi op doelde) ...quote:Op woensdag 17 november 2010 12:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Daarom, om de maand wegenof helemaal niet!
ja dat kan idd, ik weeg zo ongeveer hetzelfde als een maand terug en mensen zeggen wel: he je valt af! maar das niet zo, mijn lichaam veranderd alleenquote:Zit zelf nu al zo'n 3mnd op hetzelfde gewicht ook al val ik wel af...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op woensdag 17 november 2010 13:11 schreef V1z0R het volgende:
Inderdaad DarkElf, doorzetten is het magische woord! Wanneer wegen een obstakel wordt voor je motivatie, gewoon niet meer doen. De resultaten komen echt wel wanneer je doorzet.
Reden dat ik nu eigenlijk niet meer in kilo's afval is omdat ik me concentreer op spierkracht.
Plateaus daarentegen ben ik vaak overkomen door m'n onderhoud aan te passen. Zo om de 3mnd raakte ik weer een plateau, door nog meer te eten doorbrak ik die uiteindelijk.
Zo zit ik tegenwoordig op een onderhoud van ~3600kcal en op sportdagen zelfs ~3800kcal.Dat is toch geen 3800 kcal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Heb er de hoeveelheden niet bij staan, maar zo'n lijst is gewoon 3800kcal hoor.quote:
Yes, keep saying thatquote:Op woensdag 17 november 2010 15:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[edit] Plus wat MalaCocinera zegt(alhoewel, glas dat ik neem komt neer op een 300kcal) [/edit]
Dan moet je al bijna het hele ons beleg op je brood leggen en een flinke bel wodka nemen aangezien dat 68kcal per borreltje is...quote:Op woensdag 17 november 2010 15:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Heb er de hoeveelheden niet bij staan, maar zo'n lijst is gewoon 3800kcal hoor.
Bedenk wel dat cashewnoten al 650kcal per 100gr. is!
En m'n boterhammen zijn goed gevuld
[edit] Plus wat MalaCocinera zegt(alhoewel, glas dat ik neem komt neer op een 300kcal) [/edit]
Paarderookvlees is inderdaad ~ons.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan moet je al bijna het hele ons beleg op je brood leggen en een flinke bel wodka nemen aangezien dat 68kcal per borreltje is...
Ik zelf zou zeggen ga lekker op 1900 kcal zitten maar dat is fingerspitzengefuhl....quote:Op woensdag 17 november 2010 15:40 schreef mspoez het volgende:
Oh thnx, MalaCocinera, ik zal eens zoeken!
[edit 1]*gevindt*
Ik fiets niet zoveel als hij hoor, 200-300 km op de wielrenfiets is natuurlijk niet te vergelijken met 75 km op een gewone. Wel lief dat je meedenkt!
[edit 2]
Zijn rekensommetje gedaan, en kom op een nietfietsdag (weekend) op 2500kCal en op een welfietsdag op 3000kCal. Jeminee!! Toch meer eten dan maar?
Heerlijk ditquote:Op woensdag 17 november 2010 15:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan moet je al bijna het hele ons beleg op je brood leggen en een flinke bel wodka nemen aangezien dat 68kcal per borreltje is...
Dan mag je volgens het voedingscentrum veul meer drinkenquote:Op woensdag 17 november 2010 15:55 schreef V1z0R het volgende:
@mspoez,meer eten inderdaad
[..]
Paarderookvlees is inderdaad ~ons.
Combinatie kipfilet en zalm zelfs meer
Wodka is volgens mij nog steeds 250kcal per 10cl, dus ongeveer een half frisglas.
Het voedingscentrum geeft dat aan he, tenminste 86kcal dan, typoquote:
30cc = 30ml geen 30clquote:Op woensdag 17 november 2010 15:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan mag je volgens het voedingscentrum veul meer drinken
1 borrelglaasje is 30cc en dat kost je volgens hen 86Kcal
Ja, maar dat blijft nog altijd wel een hele borrelquote:
Iets meer dan een half frisglas inderdaadquote:Op woensdag 17 november 2010 16:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja, maar dat blijft nog altijd wel een hele borrel
Dus dan is het inderdaad een beste bel met wodka die je naar binnen lebbert, zatlap![]()
pff! een whiskey glas aan wodka..quote:Op woensdag 17 november 2010 16:54 schreef V1z0R het volgende:
Bij lachen gebruik je veel spieren MalaCocinera! dus alleen maar goed
[..]
Iets meer dan een half frisglas inderdaad(whiskyglas)
Niets, ik doe niet aan tellenquote:Op woensdag 17 november 2010 17:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
pff! een whiskey glas aan wodka..
dan loopik daarna ondersteboven!
btw.. is er ergens ook een handig tabelletje /rekentootlje om te berekenen hoeveel kCal je verbuikt tijdens sporten..
Sjeen.. hoeveel hou jij aan voor anderhalf uur volleyballen??
ohh...quote:
Neehee!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:25 schreef mspoez het volgende:
Lijstje!
Ben gister begonnen met 40 dagen géén alcohol en gezond eten, plus als het lukt mn regime van 2 a 3 x sporten per week.
[knip]
quote:
Neem een handje extra amandeltjes, zit je er zo op.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:04 schreef mspoez het volgende:
Verdorie, even vergeten hoe lastig het ook weer is om met weinig carbs aan je calorieën te komen.
O 2 craccottes met ei en kaas
T activiaatje
T 4 cream crackers pkaas+komkom
L 150 g kwark met peer en schepje whey
T blikje tonijn in groentesaus (lekker spul, voor herhaling vatbaar!)
T komkommer met pindakaas![]()
D spinazieomelet (3 eieren, 200 g spinazie, 50 g kaas, 25 g creme fraiche)
T amandeltjes
T kaas?
Is pas een kleine 1400. Suggesties welkom!
Ik zondig niet, ik maak de overweging iets te eten eten dat niet strikt in mijn schema pastquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:01 schreef flugeltje het volgende:
Wat 'zondigen' jullie allemaal veel
Ik heb tot nu toe 1 keer gezondigd met een frietje. Het glaasje wijn bij het uit eten gaan was een weloverwogen keuze en geen spontane actie. Net zoals ik morgenavond op een feestje 2 wijntjes ga nemen...
Fijn LovelyLady, 2 kilo
bij mij trouwens net andersom, op het werk drink ik veel makkelijker dan wanneer ik vrij ben.
Maar wat goedquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen...
De eerste 2 kilo zijn er af... en voornamelijk is dat vocht want ik was vorige week ongesteld.
En alhoewel een hectische chaotische week probeer ik wel zoveel mogelijk goede voeding te nuttigen. Gisteravond heb ik een schaaltje tortillachips gegeten ..ik had gewoon even trek in wat hartigs.
Gelukkig geen hele zak, en ondanks de stress deze week ben ik niet uit mijn 'ritme' gevallen.
Zwak punt blijft: Drinken, dat doe ik gewoon nog steeds niet voldoende, dagen waarop ik vrij ben gaat er zo een pot thee in een ochtend in, maar als ik werk kom ik er gewoon niet aan toe
Naja, dat bedoel ik dus... Spontaan zondigen heb ik eigenlijk nooit zo'n last van. Maar misschien is dat ook wel omdat ik af en toe een weloverwogen keus maak om iets te nemen. Ik zou het zonde vinden als ik vanavond bijvoorbeeld een wijntje zou nemen omdat ik weet dat ik er morgen sowieso eentje pak...quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik zondig niet, ik maak de overweging iets te eten eten dat niet strikt in mijn schema pastMorgen zal ik dus een stuk vlaai nemen, omdat we dan vieren dat dochterlief haar zwemdiploma gehaald heeft (ik ga er voor het gemak even vanuit omdat ze gisteren heeft proefgezwommen en dus zaterdag mag diplomazwemmen).
Genoeg drinken lukt op mijn werk ook stukken beter dan thuis trouwens.
Stabiel is ook goed, zeker na zo'n weekquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar wat goed![]()
Hier is het de afgelopen week maar zozo gegaanDrukte en vermoeidheid en me best beroerd in m'n vel voelen zorgde voor wat kinken in de kabel
Maar ik ben gelijk gebleven en dat vind ik al prima
Niets erbij in elk geval
Jeeejquote:
Lekker!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |