quote:Op woensdag 17 november 2010 13:11 schreef V1z0R het volgende:
Inderdaad DarkElf, doorzetten is het magische woord! Wanneer wegen een obstakel wordt voor je motivatie, gewoon niet meer doen. De resultaten komen echt wel wanneer je doorzet.
Reden dat ik nu eigenlijk niet meer in kilo's afval is omdat ik me concentreer op spierkracht.
Plateaus daarentegen ben ik vaak overkomen door m'n onderhoud aan te passen. Zo om de 3mnd raakte ik weer een plateau, door nog meer te eten doorbrak ik die uiteindelijk.
Zo zit ik tegenwoordig op een onderhoud van ~3600kcal en op sportdagen zelfs ~3800kcal.Dat is toch geen 3800 kcal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Heb er de hoeveelheden niet bij staan, maar zo'n lijst is gewoon 3800kcal hoor.quote:
Yes, keep saying thatquote:Op woensdag 17 november 2010 15:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[edit] Plus wat MalaCocinera zegt(alhoewel, glas dat ik neem komt neer op een 300kcal) [/edit]
Dan moet je al bijna het hele ons beleg op je brood leggen en een flinke bel wodka nemen aangezien dat 68kcal per borreltje is...quote:Op woensdag 17 november 2010 15:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Heb er de hoeveelheden niet bij staan, maar zo'n lijst is gewoon 3800kcal hoor.
Bedenk wel dat cashewnoten al 650kcal per 100gr. is!
En m'n boterhammen zijn goed gevuld
[edit] Plus wat MalaCocinera zegt(alhoewel, glas dat ik neem komt neer op een 300kcal) [/edit]
Paarderookvlees is inderdaad ~ons.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan moet je al bijna het hele ons beleg op je brood leggen en een flinke bel wodka nemen aangezien dat 68kcal per borreltje is...
Ik zelf zou zeggen ga lekker op 1900 kcal zitten maar dat is fingerspitzengefuhl....quote:Op woensdag 17 november 2010 15:40 schreef mspoez het volgende:
Oh thnx, MalaCocinera, ik zal eens zoeken!
[edit 1]*gevindt*
Ik fiets niet zoveel als hij hoor, 200-300 km op de wielrenfiets is natuurlijk niet te vergelijken met 75 km op een gewone. Wel lief dat je meedenkt!
[edit 2]
Zijn rekensommetje gedaan, en kom op een nietfietsdag (weekend) op 2500kCal en op een welfietsdag op 3000kCal. Jeminee!! Toch meer eten dan maar?
Heerlijk ditquote:Op woensdag 17 november 2010 15:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan moet je al bijna het hele ons beleg op je brood leggen en een flinke bel wodka nemen aangezien dat 68kcal per borreltje is...
Dan mag je volgens het voedingscentrum veul meer drinkenquote:Op woensdag 17 november 2010 15:55 schreef V1z0R het volgende:
@mspoez,meer eten inderdaad
[..]
Paarderookvlees is inderdaad ~ons.
Combinatie kipfilet en zalm zelfs meer
Wodka is volgens mij nog steeds 250kcal per 10cl, dus ongeveer een half frisglas.
Het voedingscentrum geeft dat aan he, tenminste 86kcal dan, typoquote:
30cc = 30ml geen 30clquote:Op woensdag 17 november 2010 15:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan mag je volgens het voedingscentrum veul meer drinken
1 borrelglaasje is 30cc en dat kost je volgens hen 86Kcal
Ja, maar dat blijft nog altijd wel een hele borrelquote:
Iets meer dan een half frisglas inderdaadquote:Op woensdag 17 november 2010 16:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja, maar dat blijft nog altijd wel een hele borrel
Dus dan is het inderdaad een beste bel met wodka die je naar binnen lebbert, zatlap![]()
pff! een whiskey glas aan wodka..quote:Op woensdag 17 november 2010 16:54 schreef V1z0R het volgende:
Bij lachen gebruik je veel spieren MalaCocinera! dus alleen maar goed
[..]
Iets meer dan een half frisglas inderdaad(whiskyglas)
Niets, ik doe niet aan tellenquote:Op woensdag 17 november 2010 17:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
pff! een whiskey glas aan wodka..
dan loopik daarna ondersteboven!
btw.. is er ergens ook een handig tabelletje /rekentootlje om te berekenen hoeveel kCal je verbuikt tijdens sporten..
Sjeen.. hoeveel hou jij aan voor anderhalf uur volleyballen??
ohh...quote:
Neehee!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:25 schreef mspoez het volgende:
Lijstje!
Ben gister begonnen met 40 dagen géén alcohol en gezond eten, plus als het lukt mn regime van 2 a 3 x sporten per week.
[knip]
quote:
Neem een handje extra amandeltjes, zit je er zo op.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:04 schreef mspoez het volgende:
Verdorie, even vergeten hoe lastig het ook weer is om met weinig carbs aan je calorieën te komen.
O 2 craccottes met ei en kaas
T activiaatje
T 4 cream crackers pkaas+komkom
L 150 g kwark met peer en schepje whey
T blikje tonijn in groentesaus (lekker spul, voor herhaling vatbaar!)
T komkommer met pindakaas![]()
D spinazieomelet (3 eieren, 200 g spinazie, 50 g kaas, 25 g creme fraiche)
T amandeltjes
T kaas?
Is pas een kleine 1400. Suggesties welkom!
Ik zondig niet, ik maak de overweging iets te eten eten dat niet strikt in mijn schema pastquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:01 schreef flugeltje het volgende:
Wat 'zondigen' jullie allemaal veel
Ik heb tot nu toe 1 keer gezondigd met een frietje. Het glaasje wijn bij het uit eten gaan was een weloverwogen keuze en geen spontane actie. Net zoals ik morgenavond op een feestje 2 wijntjes ga nemen...
Fijn LovelyLady, 2 kilo
bij mij trouwens net andersom, op het werk drink ik veel makkelijker dan wanneer ik vrij ben.
Maar wat goedquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen...
De eerste 2 kilo zijn er af... en voornamelijk is dat vocht want ik was vorige week ongesteld.
En alhoewel een hectische chaotische week probeer ik wel zoveel mogelijk goede voeding te nuttigen. Gisteravond heb ik een schaaltje tortillachips gegeten ..ik had gewoon even trek in wat hartigs.
Gelukkig geen hele zak, en ondanks de stress deze week ben ik niet uit mijn 'ritme' gevallen.
Zwak punt blijft: Drinken, dat doe ik gewoon nog steeds niet voldoende, dagen waarop ik vrij ben gaat er zo een pot thee in een ochtend in, maar als ik werk kom ik er gewoon niet aan toe
Naja, dat bedoel ik dus... Spontaan zondigen heb ik eigenlijk nooit zo'n last van. Maar misschien is dat ook wel omdat ik af en toe een weloverwogen keus maak om iets te nemen. Ik zou het zonde vinden als ik vanavond bijvoorbeeld een wijntje zou nemen omdat ik weet dat ik er morgen sowieso eentje pak...quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik zondig niet, ik maak de overweging iets te eten eten dat niet strikt in mijn schema pastMorgen zal ik dus een stuk vlaai nemen, omdat we dan vieren dat dochterlief haar zwemdiploma gehaald heeft (ik ga er voor het gemak even vanuit omdat ze gisteren heeft proefgezwommen en dus zaterdag mag diplomazwemmen).
Genoeg drinken lukt op mijn werk ook stukken beter dan thuis trouwens.
Stabiel is ook goed, zeker na zo'n weekquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar wat goed![]()
Hier is het de afgelopen week maar zozo gegaanDrukte en vermoeidheid en me best beroerd in m'n vel voelen zorgde voor wat kinken in de kabel
Maar ik ben gelijk gebleven en dat vind ik al prima
Niets erbij in elk geval
Jeeejquote:
Lekker!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |