Kom fluugs, hou je in. *knuffel geeftquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:53 schreef flugeltje het volgende:
Dit weer is bedoeld voor erwtensoep en warme chocolademelk met slagroom...
Mag niet...
Dat is de bedoeling ja.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:03 schreef MalaCocinera het volgende:
Vertel je bent er ruim 60 kilo mee afgevallen in 2 weken?
Sorry was geen nette reactie van mijquote:
Het is een proteļnerijk/koolhydratenarm dieet dat blijkbaar een groot succes in Frankrijk is.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:09 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Sorry was geen nette reactie van mijWat houdt het dieet in en waarom kies je specifiek voor dit dieet?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:04 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Kom fluugs, hou je in. *knuffel geeft
quote:Op woensdag 1 december 2010 09:36 schreef Sjeen het volgende:
Ik zit ineens op mijn laagste gewicht sinds tijden2,4 kilo kwijt nu... Zou het komen doordat ik geen honing in mijn thee heb gedaan gister
goezoquote:Op woensdag 1 december 2010 09:36 schreef Sjeen het volgende:
Ik zit ineens op mijn laagste gewicht sinds tijden2,4 kilo kwijt nu... Zou het komen doordat ik geen honing in mijn thee heb gedaan gister
Wat bij mij helpt is zorgen dat ik zo goed als niks in huis heb, kan ik het ook niet eten.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:02 schreef MalaCocinera het volgende:
Het was honger, pure honger. Trek kan ik weerstaanStraks na het ontbijt maar ''walk on to total fitness'' doen
Dat heb ik ook, maar ik was gister na lange tijd weer eens aan het werk en daar waren de lekkere dingen in overvloedquote:Op donderdag 2 december 2010 11:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Wat bij mij helpt is zorgen dat ik zo goed als niks in huis heb, kan ik het ook niet eten.Bij honger kan ik dus enkel een boterham extra ofzo. Mja, ik woon alleen (nou ja, met huisgenoten wel) dus ik hoef geen rekening te houden met familie.
BTW, 90,5 vanmorgen op de weegschaal, dus al ongeveer 6 kilo afgevallen. Jeuh! Volgende week ga ik weer naar de diėtiste, ik hoop dat ik daar dan onder de 90 kan zijn. Al ga ik dit weekend wel sinterklaas vieren...
Wow, in hoeveel tijd dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:24 schreef flugeltje het volgende:
Ook hier gewoon niets in huis...
Vanochtend even tussentijds op de weegschaal gestaan en ik lijk weer zo'n rare uitschieter naar beneden te hebben, net zoals een tijdje geleden. Hoop trouwens dat het geen uitschieter is, maar gewoon even een spurtje-4.1 vanochtend...
Nu wel, want ik koop niks. Ow, en als iemand in mijn familie zo vervelend is me een chocoladeletter te geven dan euh mep ik diegene op zn hoofd ermee. Zo. Dit weekend wel twee keer Sinterklaas vieren, dus dat is wat lastiger.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:24 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen en overleven jullie allemaal een beetje de overdaad aan snoep overal deze tijd van het jaar?
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op vrijdag 3 december 2010 11:26 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nu wel, want ik koop niks. Ow, en als iemand in mijn familie zo vervelend is me een chocoladeletter te geven dan euh mep ik diegene op zn hoofd ermee. Zo. Dit weekend wel twee keer Sinterklaas vieren, dus dat is wat lastiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |