abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 november 2010 @ 18:34:51 #201
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89145403
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 08:50 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Er is een gigantisch verschil tussen jou en NZ1900 ;) En een honingdieet, dat klinkt heel leuk O-)
I know dat er een verschil is, maar het hele koolhydraatgebeuren werd hier weer even over 1 kam geschoren en het is gewoon pertinent onwaar dat verminderen van koolhydraatinname slecht is... Volledig uitsluiten moet je overigens niet doen, maar dat geldt voor alle bouwstoffen...

Hier moet ik de weegschaal ook precies met m'n plank meezetten anders ben ik zo een paar kilo zwaarder :D
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_89148627
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 12:05 schreef xBlossomx het volgende:

Wat voor weegschaal hebben jullie?
Ik heb een ouderwetsche analoge weegschaal en die staat ergens in het schuurtje op mijn dakterras. Ik weeg me alleen bij de Weight Watchers op cursus, op maandagavond.
Don't you love her madly?
pi_89165745
Het is geen honing dieet maar een extraatje wat helpt met afvallen zonder er energie in te stoppen, wat ik gelezen heb is dat je tijdens de 1e 4 uur van je slaap heel veel energie verbrand, meer als met sporten, met honing wordt dat proces versnelt / gestimuleerd, rijk aan fructose.
Gedroogd fruit is ook rijk aan fructose, dus hoeft niet perse honing te zijn.
Neem een lekker bakje thee met 2 theelepels honing voor het slapen gaan en de rest gaat vanzelf.

Nog een ander weetje. Mensen met veel suiker in de thee zijn gemiddeld genomen slanker dan de rest, het zorgt ervoor dat je minder trek hebt in ander voedsel tussen de hoofdmaaltijden door.
quote:
Wie twee suikerklontjes per kop gebruikt, en dagelijks gemiddeld vijf tot zes koppen koffie of thee drinkt, heeft 40 procent minder kans zwaarder te worden dan personen die de dranken zonder suiker gebruiken.
http://www.elsevier.nl/we(...)thee-maakt-slank.htm
  Licht Ontvlambaar vrijdag 26 november 2010 @ 08:56:03 #204
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89167096
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 05:11 schreef perezoso het volgende:
Het is geen honing dieet maar een extraatje wat helpt met afvallen zonder er energie in te stoppen, wat ik gelezen heb is dat je tijdens de 1e 4 uur van je slaap heel veel energie verbrand, meer als met sporten, met honing wordt dat proces versnelt / gestimuleerd, rijk aan fructose.
Gedroogd fruit is ook rijk aan fructose, dus hoeft niet perse honing te zijn.
Neem een lekker bakje thee met 2 theelepels honing voor het slapen gaan en de rest gaat vanzelf.

Nog een ander weetje. Mensen met veel suiker in de thee zijn gemiddeld genomen slanker dan de rest, het zorgt ervoor dat je minder trek hebt in ander voedsel tussen de hoofdmaaltijden door.

[..]

http://www.elsevier.nl/we(...)thee-maakt-slank.htm
Dan ben ik dus het levende bewijs dat het niet (altijd) zo werkt... Ik drink standaard thee met honing voor ik naar bed ga. Het afvallen moet ik toch echt zelf doen door mijn energieverbruik te verhogen en mijn inname te beperken...

quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 18:34 schreef flugeltje het volgende:

[..]

I know dat er een verschil is, maar het hele koolhydraatgebeuren werd hier weer even over 1 kam geschoren en het is gewoon pertinent onwaar dat verminderen van koolhydraatinname slecht is... Volledig uitsluiten moet je overigens niet doen, maar dat geldt voor alle bouwstoffen...

Hier moet ik de weegschaal ook precies met m'n plank meezetten anders ben ik zo een paar kilo zwaarder :D
Ik denk dat je de reacties op NZ1900 los moet zien van al dan niet koolhydraatarm eten Fluugs. Hij komt hier eens in de zoveel tijd binnenvallen om ons wel eens even te vertellen hoe we moeten leven en vervolgens iedereen die durft tegengas te geven tot op het bot af te zeiken. Mijn reactie was dus puur op hem gericht, niet op de inhoud :)

Gisteren getraind, stom genoegmijn hardloopschoenen in mijn tas gegooid ipv volleybalschoenen. Het begon dus al slecht :') Maar goed, morgen wedstrijd, tegen de koploper :P Dat wordt hard werken dus...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 26 november 2010 @ 10:08:35 #205
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89168851
Was niet tegen jou bedoeld Sjeen ;) Ging mij meer de andere reactie, dat NZ wat lastig is was me al opgevallen..

Ging je nu ook harder met het trainen dan met je volleybalschoenen aan? :P
  Licht Ontvlambaar vrijdag 26 november 2010 @ 10:18:02 #206
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89169151
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 10:08 schreef flugeltje het volgende:
Was niet tegen jou bedoeld Sjeen ;) Ging mij meer de andere reactie, dat NZ wat lastig is was me al opgevallen..

Ging je nu ook harder met het trainen dan met je volleybalschoenen aan? :P
Nee, het vervelend is dat het profiel anders is, afzetten gaat minder goed, draaiende bewegingen ook, omdat er onder hardloopschoenen geen draaipunten zitten.

Volleybalschoen:

Hardloopschoenen:
pi_89174517
voor wat het waard is: Ik heb gemerkt zo in mijn 7de week van het dieet proces dat ik wel een maatje minder in buikomvang ben genomen en bepaalde kleding nu te ruim zit. :Y
Dus kan ik concluderen dat veel minder suiker eigenlijk best veel zoden aan de dijk zet. :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_89174615
Zo ik na de brunch ''walk on to total fitness doen'' 8-)
pi_89180430
quote:
Dan ben ik dus het levende bewijs dat het niet (altijd) zo werkt... Ik drink standaard thee met honing voor ik naar bed ga. Het afvallen moet ik toch echt zelf doen door mijn energieverbruik te verhogen en mijn inname te beperken...
Wie zegt dat het niet werkt, misschien was je zonder wel stuk dikker.
pi_89181274
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:55 schreef perezoso het volgende:

[..]

doe toch niet zo vervelend zeg!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89181428
Ooh ja nu krijgen we deze manier van redeneren :')
pi_89181987
Resultaat onderzoek: Dunne mensen nemen meer suiker in thee en koffie.
Conclusie onderzoek: Van suiker wordt je niet dik...

De kans kan niet bestaan dat mensen die van nature dunner zijn, meer suiker tot zich nemen omdat ze er minder last van hebben ofzo...

Conclusie: Goed onderzoek, foute conclusie getrokken?!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 26 november 2010 @ 15:36:28 #213
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89182328
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:55 schreef perezoso het volgende:

[..]

:') Ja hoor schat, jij hebt begrepen hoe het werkt :*

*nog een kop thee pakt, zonder honing of suiker...
pi_89195719
Jeetje wat hebben jullie lange tenen. Doe er maar lacherig om Sjeen maar je kan niet zeggen dat het niet werkt omdat je het altijd al doet, het is geen wondermiddel maar zonder die honing was je misschien wel een paar kilo zwaarder, dat weet jij en ik niet maar het stellig ontkennen dat het niet werkt op basis van die reden is natuurlijk een beetje dom.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 26 november 2010 @ 20:29:16 #215
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89196226
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:22 schreef perezoso het volgende:
Jeetje wat hebben jullie lange tenen. Doe er maar lacherig om Sjeen maar je kan niet zeggen dat het niet werkt omdat je het altijd al doet, het is geen wondermiddel maar zonder die honing was je misschien wel een paar kilo zwaarder, dat weet jij en ik niet maar het stellig ontkennen dat het niet werkt op basis van die reden is natuurlijk een beetje dom.
Misschien ook niet, wie zal het zeggen...
pi_89196661
Nou dan is dat opgelost. :) Snap niet waarom sommige over mijn woordkeuze vallen, het gaat hier toch om vet kwijt te raken zodat we niet meer zo dik zijn, naar mijn weten heb ik niemand beledigd, ben zelf ook weleens 15 kilo te zwaar geweest en dat was geen pretje, dus ik wens iedereen succes, honing of geen honing.
  zaterdag 27 november 2010 @ 09:07:24 #217
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89216599
Pffft, lastige dagen. Gisteren sinterklaas gevierd met vrienden, gekozen voor kaasfondue. Daar zitten relatief weinig koolhydraten in als je dipt met groenten. Maar wel weer veel vet, dus ik weet niet of ik er nou zoveel mee opgeschoten ben...

Vanavond heb ik een mee-eter en morgenmiddag een bijeenkomst waar ook altijd wel wat op tafel staat.

Hoop dat ik deze week stabiel kan blijven qua gewicht.
pi_89218749
Goedemorgen, vanochtend gewogen en ik sta op 76,3 twee ons erbij dus :P Na de lunch lekker ''the secret to weightloss vol 1'' doen.
pi_89249029
Pff... Ik was van plan om vandaag eindelijk weer rustig te sporten, ik voelde me namelijk wel iets beter. Mijn lichaam heeft me 10 minuutjes geleden verteld dat het nog meer rust nodig heeft. :(

Halfuur geleden heb ik mijn wekker gesnoozed (opstaan, 3,5m lopen en weer teruglopen). Toen ik bij de wekker stond voelde ik me opeens licht in m'n hoofd; gelukkig kon ik net tegen een muur leunen. Terug naar bed en alles was over.

Even later toen de wekker weer begon te schreeuwen liep ik weer zonder probleem naar de wekker. Na het uitzetten en teruglopen voelde ik me wéér licht in m'n hoofd. Helaas ging dit zó snel dat ik op de vloer terechtkwam. ;(

* sylvesterrr gaat vanmiddag toch maar niet sporten... :N

Ik heb gisteren overigens goed gegeten, het komt dus niet door de honger ofzo.
pi_89256831
Ff een domme vraag maar is oefeningen doen met een fitness circle of ''Magic Ring'' ook een vorm van krachttraining? Of doe je dat alleen met gewichten?
pi_89260381
quote:
Pffft, lastige dagen. Gisteren sinterklaas gevierd met vrienden, gekozen voor kaasfondue. Daar zitten relatief weinig koolhydraten in als je dipt met groenten. Maar wel weer veel vet, dus ik weet niet of ik er nou zoveel mee opgeschoten ben...

Vanavond heb ik een mee-eter en morgenmiddag een bijeenkomst waar ook altijd wel wat op tafel staat.

Hoop dat ik deze week stabiel kan blijven qua gewicht.
Bij het atkins dieet eten mensen juist meer vet(en weinig koolhydraten) en toch vallen ze af, dus ik zou me niet te druk maken over vet.
pi_89263035
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:43 schreef nz1900 het volgende:

[..]

Bij het atkins dieet eten mensen juist meer vet(en weinig koolhydraten) en toch vallen ze af, dus ik zou me niet te druk maken over vet.
Klopt, maar met een kaasfondue krijg je natuurlijk snel een berg calorieën binnen en dat maakt wel degelijk uit.

Aan de andere kant moet het af en toe wel kunnen, zolang je het maar niet te vaak doet :)
pi_89308250
Vandaag echt zo een dag dat ik nergens zin in heb (ik heb last van een lichte zeurende hoofdpijn), dus maar de 2Miles WATP gedaan. Je kunt een hoop over Leslie zeggen, maar ze weet precies wanneer ze je een compliment moet geven :')
  maandag 29 november 2010 @ 20:06:48 #224
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89312844
Dit weekend bij mn ouders en bij de ouders van mn vriend geweest. Vooral bij de ouders van mn vriend wordt allesbehalve slank gegeten, maar na wat overleg vantevoren ging het goed. :) Wel hadden er in theorie nog 5 mensen mee kunnen eten, als iedereen net zoveel als ik at. :P Vooral grote hoeveelheden vlees. Ik eet nu ongeveer 100 gr vlees. Kvond het eerst heel weinig maar ik wen er snel aan.
  maandag 29 november 2010 @ 20:56:03 #225
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89315865
Nou, deze week in elk geval stabiel gebleven. Al woog ik gisteren wel een halve kilo minder dan vorige week. Stabiel is in elk geval al iets in deze tijd van het jaar...
pi_89319648
Goed hoor Flugeltje. Stabiel is zeker iets nu :Y

Mijn standaard van om de week iets aangekomen is gelukkig doorbroken. Deze week keurig 9 ons eraf. Zit op 7,4 nu.
pi_89355315
Als het huis een beetje opgewarmd is ga ik lekker the secret to weightloss vol 1 doen :Y
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:53:43 #228
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89358560
Dit weer is bedoeld voor erwtensoep en warme chocolademelk met slagroom...

Mag niet... -O-
pi_89359107
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 20:53 schreef flugeltje het volgende:
Dit weer is bedoeld voor erwtensoep en warme chocolademelk met slagroom...

Mag niet... -O-
Kom fluugs, hou je in. *knuffel geeft
pi_89362286
Iemand van jullie die het Dukan-dieet al geprobeerd heeft?
pi_89362403
Vertel je bent er ruim 60 kilo mee afgevallen in 2 weken?
pi_89362679
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:03 schreef MalaCocinera het volgende:
Vertel je bent er ruim 60 kilo mee afgevallen in 2 weken?
Dat is de bedoeling ja. :)
pi_89362784
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 22:08 schreef Empeee het volgende:

[..]

Dat is de bedoeling ja. :)
Sorry was geen nette reactie van mij :@ Wat houdt het dieet in en waarom kies je specifiek voor dit dieet?
pi_89363069
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:09 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Sorry was geen nette reactie van mij :@ Wat houdt het dieet in en waarom kies je specifiek voor dit dieet?
Het is een proteïnerijk/koolhydratenarm dieet dat blijkbaar een groot succes in Frankrijk is.
  dinsdag 30 november 2010 @ 23:56:14 #235
130755 Kinga
versier hier
pi_89368569
Yay, hier is iemand weer een halve kilo lichter, ondanks dat het de periode van de maand is. Ik ben happy :)
  woensdag 1 december 2010 @ 07:15:48 #236
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89372635
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:04 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Kom fluugs, hou je in. *knuffel geeft
:* !!

Het gaat alweer, maar darn wat is het koud en wat krijg je daardoor zin in koolhydraatrijk eten. Ik eet veel groenten/sla en een zomerse sla met dit weer voelt een beetje uhm vreemd zeg maar :')

@Empee, ik ken het niet. Ben wel geinteresseerd trouwens, ik eet ook eiwitrijk en koolhydraatarm. Vertel eens wat meer....

Kinga netjes *O*
  Licht Ontvlambaar woensdag 1 december 2010 @ 09:36:20 #237
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89374513
Ik zit ineens op mijn laagste gewicht sinds tijden :o 2,4 kilo kwijt nu... Zou het komen doordat ik geen honing in mijn thee heb gedaan gister :P
pi_89374592
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 09:36 schreef Sjeen het volgende:
Ik zit ineens op mijn laagste gewicht sinds tijden :o 2,4 kilo kwijt nu... Zou het komen doordat ik geen honing in mijn thee heb gedaan gister :P
:D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89399610
Ik weet niet wat ik heb vandaag maar ik blijf eten, ik zo een honger. Ik hoop dat het aan de kou ligt :') mijn huis is niet warm te krijgen. Vannacht mijn elektrisch kacheltje op een halve meter afstand gehad op vol en nog had ik het koud (er zit een gat in het dakraam in de hal) De schade voor vandaag:
saucijzenbroodje
tompouce
mijn vierbelegde boterhammen
2 luxevergaderbroodjes (een met ham en een met zalm)
avondeten
ik zit nu aan de chocola :X
en er gaat straks een bak met aardappelen in de oven

Normaal gesproken zou ik nu op ontploffen moeten staan :') Ik moet wel zeggen dat ik vandaag de hele dag rondegerend heb in een congressruimte dat niet erg warm was.
  donderdag 2 december 2010 @ 00:02:33 #240
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89413613
Vanavond zumba gedaan. Zooo, dat is vermoeiend zeg. Ik deed het soms mee met een download dvd maar nu voor het eerst in de sportschool. Uur lang springen en de verkeerde kant oplopen bij pasjes enzo. Nou, ik was kapot. Zal wel goed geweest zijn dus. :P
  donderdag 2 december 2010 @ 07:25:20 #241
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89416975
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 09:36 schreef Sjeen het volgende:
goezo *O*

@MalaCocinera Hou vol, je kunt het!!! Ik herken het hoor dat je met kou veel meer zin in eten hebt. Is een warme chocolademelk met magere melk niks voor je?

@egeltje, vermoeiend ineens dan he, sporten op de sportschool... Goed dat je het volgehouden hebt! ^O^
pi_89421355
Het was honger, pure honger. Trek kan ik weerstaan :P Straks na het ontbijt maar ''walk on to total fitness'' doen :)
  donderdag 2 december 2010 @ 11:34:45 #243
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89422414
quote:
6s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:02 schreef MalaCocinera het volgende:
Het was honger, pure honger. Trek kan ik weerstaan :P Straks na het ontbijt maar ''walk on to total fitness'' doen :)
Wat bij mij helpt is zorgen dat ik zo goed als niks in huis heb, kan ik het ook niet eten. :P Bij honger kan ik dus enkel een boterham extra ofzo. Mja, ik woon alleen (nou ja, met huisgenoten wel) dus ik hoef geen rekening te houden met familie.

BTW, 90,5 vanmorgen op de weegschaal, dus al ongeveer 6 kilo afgevallen. Jeuh! Volgende week ga ik weer naar de diëtiste, ik hoop dat ik daar dan onder de 90 kan zijn. Al ga ik dit weekend wel sinterklaas vieren...
pi_89425380
quote:
99s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:34 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Wat bij mij helpt is zorgen dat ik zo goed als niks in huis heb, kan ik het ook niet eten. :P Bij honger kan ik dus enkel een boterham extra ofzo. Mja, ik woon alleen (nou ja, met huisgenoten wel) dus ik hoef geen rekening te houden met familie.

BTW, 90,5 vanmorgen op de weegschaal, dus al ongeveer 6 kilo afgevallen. Jeuh! Volgende week ga ik weer naar de diëtiste, ik hoop dat ik daar dan onder de 90 kan zijn. Al ga ik dit weekend wel sinterklaas vieren...
Dat heb ik ook, maar ik was gister na lange tijd weer eens aan het werk en daar waren de lekkere dingen in overvloed :P
  vrijdag 3 december 2010 @ 08:24:07 #245
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89463603
Ook hier gewoon niets in huis...

Vanochtend even tussentijds op de weegschaal gestaan en ik lijk weer zo'n rare uitschieter naar beneden te hebben, net zoals een tijdje geleden. Hoop trouwens dat het geen uitschieter is, maar gewoon even een spurtje :P -4.1 vanochtend...
pi_89464087
Zo na het ontbijt ''the secret to weightloss vol 1'' doen.
  vrijdag 3 december 2010 @ 11:22:34 #247
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89467984
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 08:24 schreef flugeltje het volgende:
Ook hier gewoon niets in huis...

Vanochtend even tussentijds op de weegschaal gestaan en ik lijk weer zo'n rare uitschieter naar beneden te hebben, net zoals een tijdje geleden. Hoop trouwens dat het geen uitschieter is, maar gewoon even een spurtje :P -4.1 vanochtend...
Wow, in hoeveel tijd dan?
pi_89468044
Goeiemorgen en overleven jullie allemaal een beetje de overdaad aan snoep overal deze tijd van het jaar?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 3 december 2010 @ 11:26:59 #249
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89468166
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:24 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen en overleven jullie allemaal een beetje de overdaad aan snoep overal deze tijd van het jaar?
Nu wel, want ik koop niks. Ow, en als iemand in mijn familie zo vervelend is me een chocoladeletter te geven dan euh mep ik diegene op zn hoofd ermee. Zo. Dit weekend wel twee keer Sinterklaas vieren, dus dat is wat lastiger.
pi_89468207
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:26 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Nu wel, want ik koop niks. Ow, en als iemand in mijn familie zo vervelend is me een chocoladeletter te geven dan euh mep ik diegene op zn hoofd ermee. Zo. Dit weekend wel twee keer Sinterklaas vieren, dus dat is wat lastiger.
Ik zie het al helemaal voor me :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar vrijdag 3 december 2010 @ 11:32:48 #251
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89468387
quote:
Vrij probleemloos... Er ligt al twee weken een chocoladeletter naast mijn bed, die had dochter voor me mee naar boven genomen. En op de salontafel staat een grote bak schaal pepernoten/chocoladepepernoten en een schaal pelpinda's. Als ik een handje heb gehad in de afgelopen weken, dan is het veel. Dat is ook eigenlijk helemaal mijn probleem niet... Lekker eten en alcohol deste meer :P

Maar goed, ik sta nu op 2,6 kilo verlies :)
  vrijdag 3 december 2010 @ 11:36:18 #252
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89468538
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:32 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Vrij probleemloos... Er ligt al twee weken een chocoladeletter naast mijn bed, die had dochter voor me mee naar boven genomen. En op de salontafel staat een grote bak schaal pepernoten/chocoladepepernoten en een schaal pelpinda's. Als ik een handje heb gehad in de afgelopen weken, dan is het veel. Dat is ook eigenlijk helemaal mijn probleem niet... Lekker eten en alcohol deste meer :P

Dat ook ja, chocolade en pepernoten e.d. zijn niet zo'n probleem voor me. Zakken chips en drank en warm eten wel. Zondag ga ik gourmetten bij mn ouders, maar daar houden ze wel rekening met me. Dus dat wordt vooral groente gourmetten. :) Zaterdag ga ik sinterklaas vieren bij de ouders van mn vriend en wat we daar gaan eten weet ik nog niet...
  vrijdag 3 december 2010 @ 11:36:45 #253
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89468552
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:22 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Wow, in hoeveel tijd dan?
Ik ben 1 november begonnen, dus we gaan gestaag... Let wel; ik zie het als uitschieter nu omdat ik afgelopen maandag nog op -3 stond.

quote:
Vreemd genoeg overleef ik het prima, ik mis de chocolade en pepernoten eigenlijk niet zo. Mijn problemen komen pas met de kerst denk ik, uitgebreid dineren :9

Wel merk ik dat ik meer behoefte heb aan koolhydraten door de kou, maar dat is wel te handelen...
  vrijdag 3 december 2010 @ 11:38:11 #254
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89468605
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:36 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik ben 1 november begonnen, dus we gaan gestaag... Let wel; ik zie het als uitschieter nu omdat ik afgelopen maandag nog op -3 stond.

[..]

Owzo, ik dacht even dat je in een week bedoelde. :P
pi_89468630
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:32 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik snap het! :D (hoewel ik nauwelijks meer alcohol mag dus dat scheelt)

Gaat goed Sjeen!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89468674
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:36 schreef flugeltje het volgende:

Vreemd genoeg overleef ik het prima, ik mis de chocolade en pepernoten eigenlijk niet zo. Mijn problemen komen pas met de kerst denk ik, uitgebreid dineren :9

Wel merk ik dat ik meer behoefte heb aan koolhydraten door de kou, maar dat is wel te handelen...
Klinkt goed. Wat ga je doen met kerst? heb je een beetje een vinger in de pap met wat je voor je neus krijgt?

Dat je meer behoefte aan carbs hebt kan idd kloppen, merk ik zelf ook. Motortje moet harder draaien natuurlijk met dit weer.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 3 december 2010 @ 12:51:07 #257
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89471170
We hebben de family hier uitgenodigd, dat geeft me een flinke vinger in de pap. Sterker nog, ik maak de pap zelf :P

Ik ga dus voor een low carb kerstdiner. Voor de gasten doe ik er dan wel een aardappeltje of wat rijst bij. Heb het menu nog niet klaar, maar ben druk met verzinnen en uitzoeken....

Overigens wil ik er wel een wijntje bij schenken, 1 of 2 glaasjes rood moet kunnen, tis feest :9
pi_89471312
als je wijn drinkt drink dan rood idd, goed voor je hart ook meteen ;)

en handig dat jij kookt! Nou dat moet dan helemaal goedkomen toch?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 3 december 2010 @ 13:01:13 #259
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89471600
Komt absoluut goed!

Als toetje geen zoetigheid, maar een kaasplankje. Kaas heeft geen koolhydraten. Ik maak er 7 of 8 gangen van, dan heb je ook minder behoefte aan brood/aardappel etc en kun je dat weglaten.
pi_89473121
quote:
Op vrijdag 3 december 2010 13:01 schreef flugeltje het volgende:
Komt absoluut goed!

Als toetje geen zoetigheid, maar een kaasplankje. Kaas heeft geen koolhydraten. Ik maak er 7 of 8 gangen van, dan heb je ook minder behoefte aan brood/aardappel etc en kun je dat weglaten.
Het is toch zo jammer dat ik net na Kerst 4 belangrijke examens heb, anders was ik zeker langsgekomen :Y Ik meld me dus bij deze af.
pi_89473232
kaas geen carbs maar wel veel vet toch?

dan heb ik wel extra zondig geluncht: 2 tosti's met kaas en ham :9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 3 december 2010 @ 14:15:06 #262
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89475066
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 13:35 schreef DarkElf het volgende:
kaas geen carbs maar wel veel vet toch?

dan heb ik wel extra zondig geluncht: 2 tosti's met kaas en ham :9
Ja, maar je hoeft niet echt op je vetten te letten. Natuurlijk ook weer niet te gek doen, maar een kaasplankje is geen probleem. Als je koolhydraten verminderd moeten wel de eiwitten en vetten omhoog, dus ik eet naar verhouding wel wat vetter dan anders. (ook om m'n BMR te redden) Dat is ook vaak het probleem bij mensen die klaar zijn met een dergelijk dieet, die voegen na afloop wel de koolhydraten toe, maar vergeten de vetten af te bouwen... Gevolg => JO-JO

tosti's jum :9
  maandag 6 december 2010 @ 11:55:55 #263
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89581327
Ok, ik ben het sinterklaasweekend prima doorgekomen. :)

Zaterdag aten we nasi, ik had een eigen pannetje met zilvervliesrijst en veel groente e.d. Prima dus. Wel een chocoladeletter gekregen, maar in het bijbehorende gedicht stond dat Sint het zielig vond me niks te geven, maar dat ik het wel kon afgeven. :) Gisteravond voorgeschoteld aan een paar hongerige huisgenoten, nu bijna op al, dus prima (en ik heb er zelf niks van op dus).

Zondag gingen we gourmetten. Stukje zalm, stukje biefstuk en stukje kipfilet op. En verder veel groenten gegourmet/ gesteengrilld. Courgette en paprika enzo. Gewoon koffie na, ging allemaal prima dus.

En bij jullie? Heb je je tegoed gedaan aan pepernoten of wortelbolletjes?
pi_89582036
Ik zit nu in examen periode ben dus druk, heb een gezonde routine van 1850 kcal voor deze periode. Verder doe ik om en om ''the secret to weightloss vol 1'' of ''walk on to total fitness''. Zoals bij meerdere is niet snoepgoed het probleem, maar warm eten, drank en chips :Y

Goed om te lezen dat het goed bij je gaat ^O^
  maandag 6 december 2010 @ 13:22:29 #265
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89584193
Mijn moeder had alleen maar koolhydraatarme hapjes gemaakt. O+ En voor de mensen die niet, zoals wij, aan het lijnen zijn was er stokbrood bij... En de taaitaai en chocolade hebben we gewoon overgeslaan :Y

A.s. vrijdagavond lijn ik niet, dan heb ik een etentje ivm mijn 12,5 jarig jubileum... Maar we gaan tapa's eten dus ik kan de echte koolhydraatbommen gewoon overslaan. Het toetje neem ik echter wel, dat is de allerlekkerste Creme Catalana die ik ooit op heb :9
  maandag 6 december 2010 @ 14:10:50 #266
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89585896
Net een 20 min work out gedaan van Jillian Michaels. Dat is 1 van de trainers van biggest loser, zo'n Amerikaans programma.

Deze: http://www.ehow.com/how_5(...)haels-day-shred.html

3 levels van elk 20 min. Het is de bedoeling dat je de eerste 10 dagen elke dag level 1 doet, dan 10 dagen level 2 en dan 10 dagen level 3. Nou, ik fitness al enzo dus ik dacht dat het een makkie zou worden. Net dus de level 1 les gedaan. Jeez, vermoeiend. Het is een combi van cardio en spiertraining. Ik denk niet dat ik het elke dag ga doen, maar ik wilde het gaan doen op de dagen dat ik niet naar de sportschool kan. Dit aangezien ik lid ben bij een sportschool in Utrecht, maar daar niet altijd ben. Ik studeer in Utrecht, maar ben ook in Delft te vinden bij mn vriend of in Wijchen bij mn ouders.
pi_89616599
quote:
99s.gif Op maandag 6 december 2010 11:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Ok, ik ben het sinterklaasweekend prima doorgekomen. :)

Zaterdag aten we nasi, ik had een eigen pannetje met zilvervliesrijst en veel groente e.d. Prima dus. Wel een chocoladeletter gekregen, maar in het bijbehorende gedicht stond dat Sint het zielig vond me niks te geven, maar dat ik het wel kon afgeven. :) Gisteravond voorgeschoteld aan een paar hongerige huisgenoten, nu bijna op al, dus prima (en ik heb er zelf niks van op dus).

Zondag gingen we gourmetten. Stukje zalm, stukje biefstuk en stukje kipfilet op. En verder veel groenten gegourmet/ gesteengrilld. Courgette en paprika enzo. Gewoon koffie na, ging allemaal prima dus.

En bij jullie? Heb je je tegoed gedaan aan pepernoten of wortelbolletjes?
Ik ben ook het Sinterklaasweekend prima doorgekomen :)
Wij gingen ook gourmetten/steengrillen (het was niet op een steen maar het was ook niet met van die pannetjes :P ). Ik heb stokbrood gegeten en heb zeker de pepernoten, de afgelopen twee weken, niet laten staan. Maar alles binnen het programma en zie: de weegschaal zei 1,1 kg eraf vanavond.
Totaal nu 8,5 *O*
pi_89618992
Grmbl. Ik dacht inmiddels wel grotendeels hersteld te zijn, maar nee hoor...

Gisterochtend (maandag) onderweg naar het werk opeens last gekregen misselijkheid en buikpijn. Ik heb het een paar uurtjes volgehouden en ben daarna maar naar huis gegaan, ik had totaal geen zin in files.

Eenmaal thuis had ik naast bovengenoemde klachten ook hoofdpijn, flinke diarree en koorts. Na diarreeremmers en Ibuprofen ingenomen te hebben gaat het een stuk beter.

Volgens mij heb ik zondag iets teveel speculaas (ik denk zo'n 100g) en popcorn (1 bak) gegeten. :@ Dat vond mijn lichaam niet zo prettig.

Godzijdank kom ik niet aan, dat kan ik nu echt niet gebruiken (slecht voor de motivatie). Het schiet echter niet op zo, heb al 2,5 week niet gesport (afgelopen zaterdag geprobeerd, maar had totaal geen energie). ;(
  dinsdag 7 december 2010 @ 06:51:16 #269
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89621227
@egeltje, ik zal straks wel eens gaan kijken of het iets is, ben wel benieuwd hoe zwaar...

Lovechild, heel netjes *O*

sylvesterrr, balen zeg... zou je niet eens even langs de huisarts? Jezelf zo slap voelen is ook niets lijkt me... Even ijzer laten prikken ofzo?
  dinsdag 7 december 2010 @ 11:24:23 #270
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89625515
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 06:51 schreef flugeltje het volgende:
@egeltje, ik zal straks wel eens gaan kijken of het iets is, ben wel benieuwd hoe zwaar...

Lovechild, heel netjes *O*

sylvesterrr, balen zeg... zou je niet eens even langs de huisarts? Jezelf zo slap voelen is ook niets lijkt me... Even ijzer laten prikken ofzo?
Ik heb nu in ieder geval heel erge spierpijn, voornamelijk in mn kuiten. Je hebt er gewichtjes bij nodig trouwens.
  dinsdag 7 december 2010 @ 18:30:55 #271
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89641438
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 december 2010 11:24 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ik heb nu in ieder geval heel erge spierpijn, voornamelijk in mn kuiten. Je hebt er gewichtjes bij nodig trouwens.
Zakjes meel/suiker etc zijn ook gewichtjes natuurlijk ;)

Ik ga er eerst eens naar kijken en dan uitproberen voor ik mezelf er helemaal in stort...
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:21:51 #272
130755 Kinga
versier hier
pi_89647048
What the... Net terug van de cursus en er was 1,5 kg af weer. Ik had sinds zaterdag geen punten meer geteld omdat ik ziek was/ben. Nu maar hopen dat het volgende week niet in de rebound gaat.
  woensdag 8 december 2010 @ 10:00:12 #273
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89666415
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 18:30 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Zakjes meel/suiker etc zijn ook gewichtjes natuurlijk ;)

Ik ga er eerst eens naar kijken en dan uitproberen voor ik mezelf er helemaal in stort...
Mn vriend heeft het net uitgeprobeerd. Whaha. Coördinatie van een euh iets met weinig coördinatie. Armen en benen die tegelijk iets moesten doen was blijkbaar erg lastig. _O-
pi_89690764
@Flugeltje, volgens mij gaatie wel lekker bij jou!
@Sylvester: Je mag jezelf ook wel gunnen dat je als je ziek bent even niet aan je dieet denkt hoor ;)
@Lovechild: Goed bezig! ^O^

[zeur- en klaagmodus]Het gaat bij mij even wat minder met mijn koolhydratenarm/eiwitrijke dieet.
Ik heb echt moeite met het niet eten van koolhydratenarm voedsel rond deze tijd. Het is toch echt stamppotten en ovenschotelsweer. Ik ben de afgelopen twee weken dan ook maar 100 gram afgevallen. Maar, het goede nieuws is, dat ik dus niet ben aangekomen.

En vanwege enorme keelpijn ben ik nu een beetje aan de strepsils. Volgens mij is dat spul pure suiker. Ik heb echt het gevoel dat ik puur gif aan het eten ben :D [/zeur- en klaagmodus]
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_89709466
Eindelijk onder de 90kg (circa 16kg lichter dan begin dit jaar)! *O* Ik vrees echter dat ik binnenkort wel een kilootje of anderhalf aan zal komen omdat ik dat ben kwijtgeraakt toen ik ziek was. ;(

@djenneke: mjah, ik weet het. Ik kan nogal streng zijn. :+
  Licht Ontvlambaar donderdag 9 december 2010 @ 12:36:28 #276
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89714461
Nice sylversterrr!

Ik ben er even niet zo heel erg mee bezig, maar lijk toch wel in ritme te blijven. Drie kilo kwijt nu :)
  donderdag 9 december 2010 @ 20:28:45 #277
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89734737
Goezo Sylvester *O*

En sjeen ook mooie prestatie al ^O^

@djenneke, ik snap wat je bedoeld. Ik mis nu ook de koolhydraten meer dan anders. Even doorzetten, voor je het weet is het lente :*
pi_89752693
Hallo!
Al een aantal topics terug had ik me hier gemeld en dat doe ik bij dezen nog een keer. Momenteel weeg ik pak 'm beet 95 kilo en ik ben ongeveer 1.73 meter en dat is natuurlijk veel te zwaar. Ik merk het ook aan mijnn kledingkeuze, alleen maar ruimzittende spijkerbroeken (want tja, dan lijkt het voor mij dat ik er nog goed inpas :')) en vesten. En dat wil ik niet meer.

Dus ga ik proberen om richting de 70 kilo te gaan. Bij mij is het niet zo dat ik een of andere ziekte heb of slecht met koollydraten kan, het is simpelweg te veel eten en te weinig bewegen. Nu voetbal ik twee keer per week en af en toe een wedstrijd en ik zwem nog een keer in de week. Ik zal ook een schema aanmaken, dat motiveert hopelijk voor mij zelf.
  vrijdag 10 december 2010 @ 12:35:26 #279
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89758878
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 09:49 schreef Tinteling het volgende:
Hallo!
Al een aantal topics terug had ik me hier gemeld en dat doe ik bij dezen nog een keer. Momenteel weeg ik pak 'm beet 95 kilo en ik ben ongeveer 1.73 meter en dat is natuurlijk veel te zwaar. Ik merk het ook aan mijnn kledingkeuze, alleen maar ruimzittende spijkerbroeken (want tja, dan lijkt het voor mij dat ik er nog goed inpas :')) en vesten. En dat wil ik niet meer.

Dus ga ik proberen om richting de 70 kilo te gaan. Bij mij is het niet zo dat ik een of andere ziekte heb of slecht met koollydraten kan, het is simpelweg te veel eten en te weinig bewegen. Nu voetbal ik twee keer per week en af en toe een wedstrijd en ik zwem nog een keer in de week. Ik zal ook een schema aanmaken, dat motiveert hopelijk voor mij zelf.
Heej welkom! Ik ben ook 1.73, en toen ik begon met afvallen 96 kilo. Nu ongeveer 91.

Voetballen doe ik dan weer niet. :P Wel sporten. En dan ook echt, in plaats van alleen een abonnement hebben. Hoe wil je het afvallen gaan doen? Koolhydraatarm, vetarm, allesarm, gewoon minder?
  vrijdag 10 december 2010 @ 14:26:13 #280
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89763025
Welkom tinteling!

@egeltje "allesarm" :')
  vrijdag 10 december 2010 @ 14:35:36 #281
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89763411
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:26 schreef flugeltje het volgende:
Welkom tinteling!

@egeltje "allesarm" :')
:P Ja, dat schijnt echt een topdieet te zijn. Misschien schrijf ik er een boek over. Met weekmenu's enzo. "Maandag: Pak een glas water. Dinsdag: Eet een appel." Beetje variëren natuurlijk.
  vrijdag 10 december 2010 @ 14:44:05 #282
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_89763719
Hallo allemaal, even voorstellen: Ik ben Rob, 33, 1m75, en er moeten (weer?) eens wat kilootjes af. Heb 2 jaar geleden de 100kg even aangetikt, toen hevig geschrokken en op advies van een collega een HGC kuur gedaan. Aan het eind daarvan stonden we op 91, maar dat is langzaam weer omhoog aan het kruipen (nu 96,2). Dus tijd om opnieuw streng voor mezelf te worden en vooral om weer eens in beweging te komen. Deze week lekker gesquashed (heeft lang stilgelegen vanwege een knie-operatie), dus eens kijken of we een dalende trend qua buikje kunnen gaan starten. In ieder geval geen kuur meer, maar nu eens met gezond verstand en zonder wondermiddeltjes.

Profiel op dieet-web is aangemaakt. Moet ik Troel nog een PM sturen?

[ Bericht 2% gewijzigd door robdriessen op 10-12-2010 14:53:17 ]
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  vrijdag 10 december 2010 @ 14:57:32 #283
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89764251
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:35 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

:P Ja, dat schijnt echt een topdieet te zijn. Misschien schrijf ik er een boek over. Met weekmenu's enzo. "Maandag: Pak een glas water. Dinsdag: Eet een appel." Beetje variëren natuurlijk.
Mag ik dan woensdag een dropje als ik beloof de rest van de dag helemaal niets meer te nemen?

@Rob welkom! Doe geen moeite met je aanmelden op dieetweb, wordt al een tijdje niet meer bijgehouden hier ;)
  vrijdag 10 december 2010 @ 15:00:11 #284
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89764358
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:57 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Mag ik dan woensdag een dropje als ik beloof de rest van de dag helemaal niets meer te nemen?
Hm, dat is niet echt een gezonde keuze natuurlijk. 100 gram zoete drop is toch al weer 349 calorieën. En met een streven van max 100kcal per dag is dat iets te veel. Misschien mag het als je daarna een marathon rent.
  vrijdag 10 december 2010 @ 15:00:42 #285
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89764385
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:57 schreef flugeltje het volgende:

[..]

@Rob welkom! Doe geen moeite met je aanmelden op dieetweb, wordt al een tijdje niet meer bijgehouden hier ;)
Damn it, ook net gedaan.
  vrijdag 10 december 2010 @ 15:08:25 #286
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_89764689
Oh? Geen dieet-web? Nou dan proberen we het gewoon anders. Tickerfactory it is :)

Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  vrijdag 10 december 2010 @ 16:17:56 #287
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89767739
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:00 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Hm, dat is niet echt een gezonde keuze natuurlijk. 100 gram zoete drop is toch al weer 349 calorieën. En met een streven van max 100kcal per dag is dat iets te veel. Misschien mag het als je daarna een marathon rent.

Ik had het over 1 enkel dropje... Dus dat kan gewoon, voor de rest leven we wel van de liefde :9
pi_89776932
Ik wil ook zo'n tickerrrrrr. :'(

En hier gaat het gewicht er niet echt af, maar mijn buikje is aan het veranderen ( *O*)

Ik heb wel spierpijn zeg, sodeju. Maar morgen en overmorgen rustdagen..mag wel na 5 dagen trainen. :P
pi_89777842
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 14:35 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

:D !

klinkt wel als een gat in de markt 8-)
pi_89778559
Succes met het afvallen iedereen. Zelf moet ik nog ongeveer 5kg afvallen hoewel ik opzich al tevreden ben met mijn lichaam (-20kg). Helaas gaan die 5kg er maar langzaam af door de winter :9.
  zaterdag 11 december 2010 @ 10:02:22 #291
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89795330
Zo, had gister dus 'hèt etentje' voor m'n jubileum. Ik heb nergens naar gekeken en was compleet voldaan en behoorlijk aangeschoten aan het einde van de avond. Vanochtend slechts 100 gram zwaarder dan gisterochtend, dus ik wacht nog even met angst en beven af of het hier bij blijft.

@xblossomx 5 dagen trainen! Goezo ^O^

Wow Seiramu, hoe heb je die kilo's eraf gewerkt?
pi_89797040
Om een profiel te krijgen kun je Troel gewoon nog mailen hoor. Alleen duurt het misschien wel een paar weekjes :)

Bij mij er een het einde van mijn maandelijkse (in mijn geval de eerste sinds mijn bevalling) perikelen er toch een hele kilo af *O*

Ik ben heel blij :) We gaan nu echt richting de 60 *O*

pi_89797226
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:26 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

:D !

klinkt wel als een gat in de markt 8-)
Het is in ieder geval goedkoop :D

quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 10:02 schreef flugeltje het volgende:
Zo, had gister dus 'hèt etentje' voor m'n jubileum. Ik heb nergens naar gekeken en was compleet voldaan en behoorlijk aangeschoten aan het einde van de avond. Vanochtend slechts 100 gram zwaarder dan gisterochtend, dus ik wacht nog even met angst en beven af of het hier bij blijft.

@xblossomx 5 dagen trainen! Goezo ^O^

Wow Seiramu, hoe heb je die kilo's eraf gewerkt?
Lekker hoor, juist door jezelf heeel sporadisch te verwennen, kun je het tenminste goed volhouden. Ik wel dan tenminste ;)
  zondag 12 december 2010 @ 17:42:15 #294
35189 Troel
scherp en bot
pi_89839830
Dames en heren,

Tot mijn grote spijt moet ik aangeven dat de lijstjes van Dieet-web niet langer gegarandeerd zijn. Het is mogelijk dat de mensen die nu nog een inlogaccount hebben dit nog kunnen gebruiken, maar helaas heb ik daar, door persoonlijke omstandigheden, geen zicht meer op. Het spijt dat het op deze manier moet lopen, maar dat spijt me van wel meer dingen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_89840042
quote:
Op zondag 12 december 2010 17:42 schreef Troel het volgende:
Dames en heren,

Tot mijn grote spijt moet ik aangeven dat de lijstjes van Dieet-web niet langer gegarandeerd zijn. Het is mogelijk dat de mensen die nu nog een inlogaccount hebben dit nog kunnen gebruiken, maar helaas heb ik daar, door persoonlijke omstandigheden, geen zicht meer op. Het spijt dat het op deze manier moet lopen, maar da

t spijt me van wel meer dingen.
Dat laatste zinnetje he... Ik hoop oprecht dat alles goed met je gaat!
pi_89841002
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 17:42 schreef Troel het volgende:
Dames en heren,

Tot mijn grote spijt moet ik aangeven dat de lijstjes van Dieet-web niet langer gegarandeerd zijn. Het is mogelijk dat de mensen die nu nog een inlogaccount hebben dit nog kunnen gebruiken, maar helaas heb ik daar, door persoonlijke omstandigheden, geen zicht meer op. Het spijt dat het op deze manier moet lopen, maar dat spijt me van wel meer dingen.
Troel, bedankt voor alle goede zorgen! En heel veel sterkte!
  maandag 13 december 2010 @ 10:29:15 #297
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89865693
Och Troeleke toch.... Sterkte meid!! :*
  maandag 13 december 2010 @ 10:31:15 #298
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89865761
Ik heb ook nog leuk nieuws voor dit topic... Ik heb m'n eerste mijlpaaltje te pakken!

5,2 kilo eraf *O*

Ben gewoon in 1 week 1.1 kilo afgevallen... En dat ondanks het etentje van vrijdag :o
  maandag 13 december 2010 @ 12:09:31 #299
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89868936

Denk ik. Ik weet mn gewicht nu niet, geen weegschaal in de buurt. :P
pi_89870270
gaat goed hier lees ik in de laatste post; lekker flugel en egeltje :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')