abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar vrijdag 3 december 2010 @ 11:32:48 #251
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89468387
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:24 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen en overleven jullie allemaal een beetje de overdaad aan snoep overal deze tijd van het jaar?
Vrij probleemloos... Er ligt al twee weken een chocoladeletter naast mijn bed, die had dochter voor me mee naar boven genomen. En op de salontafel staat een grote bak schaal pepernoten/chocoladepepernoten en een schaal pelpinda's. Als ik een handje heb gehad in de afgelopen weken, dan is het veel. Dat is ook eigenlijk helemaal mijn probleem niet... Lekker eten en alcohol deste meer :P

Maar goed, ik sta nu op 2,6 kilo verlies :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 3 december 2010 @ 11:36:18 #252
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89468538
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:32 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Vrij probleemloos... Er ligt al twee weken een chocoladeletter naast mijn bed, die had dochter voor me mee naar boven genomen. En op de salontafel staat een grote bak schaal pepernoten/chocoladepepernoten en een schaal pelpinda's. Als ik een handje heb gehad in de afgelopen weken, dan is het veel. Dat is ook eigenlijk helemaal mijn probleem niet... Lekker eten en alcohol deste meer :P

Dat ook ja, chocolade en pepernoten e.d. zijn niet zo'n probleem voor me. Zakken chips en drank en warm eten wel. Zondag ga ik gourmetten bij mn ouders, maar daar houden ze wel rekening met me. Dus dat wordt vooral groente gourmetten. :) Zaterdag ga ik sinterklaas vieren bij de ouders van mn vriend en wat we daar gaan eten weet ik nog niet...
  vrijdag 3 december 2010 @ 11:36:45 #253
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89468552
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:22 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Wow, in hoeveel tijd dan?
Ik ben 1 november begonnen, dus we gaan gestaag... Let wel; ik zie het als uitschieter nu omdat ik afgelopen maandag nog op -3 stond.

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:24 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen en overleven jullie allemaal een beetje de overdaad aan snoep overal deze tijd van het jaar?
Vreemd genoeg overleef ik het prima, ik mis de chocolade en pepernoten eigenlijk niet zo. Mijn problemen komen pas met de kerst denk ik, uitgebreid dineren :9

Wel merk ik dat ik meer behoefte heb aan koolhydraten door de kou, maar dat is wel te handelen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 3 december 2010 @ 11:38:11 #254
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89468605
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:36 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik ben 1 november begonnen, dus we gaan gestaag... Let wel; ik zie het als uitschieter nu omdat ik afgelopen maandag nog op -3 stond.

[..]

Owzo, ik dacht even dat je in een week bedoelde. :P
pi_89468630
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:32 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik snap het! :D (hoewel ik nauwelijks meer alcohol mag dus dat scheelt)

Gaat goed Sjeen!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89468674
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:36 schreef flugeltje het volgende:

Vreemd genoeg overleef ik het prima, ik mis de chocolade en pepernoten eigenlijk niet zo. Mijn problemen komen pas met de kerst denk ik, uitgebreid dineren :9

Wel merk ik dat ik meer behoefte heb aan koolhydraten door de kou, maar dat is wel te handelen...
Klinkt goed. Wat ga je doen met kerst? heb je een beetje een vinger in de pap met wat je voor je neus krijgt?

Dat je meer behoefte aan carbs hebt kan idd kloppen, merk ik zelf ook. Motortje moet harder draaien natuurlijk met dit weer.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 3 december 2010 @ 12:51:07 #257
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89471170
We hebben de family hier uitgenodigd, dat geeft me een flinke vinger in de pap. Sterker nog, ik maak de pap zelf :P

Ik ga dus voor een low carb kerstdiner. Voor de gasten doe ik er dan wel een aardappeltje of wat rijst bij. Heb het menu nog niet klaar, maar ben druk met verzinnen en uitzoeken....

Overigens wil ik er wel een wijntje bij schenken, 1 of 2 glaasjes rood moet kunnen, tis feest :9
pi_89471312
als je wijn drinkt drink dan rood idd, goed voor je hart ook meteen ;)

en handig dat jij kookt! Nou dat moet dan helemaal goedkomen toch?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 3 december 2010 @ 13:01:13 #259
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89471600
Komt absoluut goed!

Als toetje geen zoetigheid, maar een kaasplankje. Kaas heeft geen koolhydraten. Ik maak er 7 of 8 gangen van, dan heb je ook minder behoefte aan brood/aardappel etc en kun je dat weglaten.
pi_89473121
quote:
Op vrijdag 3 december 2010 13:01 schreef flugeltje het volgende:
Komt absoluut goed!

Als toetje geen zoetigheid, maar een kaasplankje. Kaas heeft geen koolhydraten. Ik maak er 7 of 8 gangen van, dan heb je ook minder behoefte aan brood/aardappel etc en kun je dat weglaten.
Het is toch zo jammer dat ik net na Kerst 4 belangrijke examens heb, anders was ik zeker langsgekomen :Y Ik meld me dus bij deze af.
pi_89473232
kaas geen carbs maar wel veel vet toch?

dan heb ik wel extra zondig geluncht: 2 tosti's met kaas en ham :9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 3 december 2010 @ 14:15:06 #262
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89475066
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 13:35 schreef DarkElf het volgende:
kaas geen carbs maar wel veel vet toch?

dan heb ik wel extra zondig geluncht: 2 tosti's met kaas en ham :9
Ja, maar je hoeft niet echt op je vetten te letten. Natuurlijk ook weer niet te gek doen, maar een kaasplankje is geen probleem. Als je koolhydraten verminderd moeten wel de eiwitten en vetten omhoog, dus ik eet naar verhouding wel wat vetter dan anders. (ook om m'n BMR te redden) Dat is ook vaak het probleem bij mensen die klaar zijn met een dergelijk dieet, die voegen na afloop wel de koolhydraten toe, maar vergeten de vetten af te bouwen... Gevolg => JO-JO

tosti's jum :9
  maandag 6 december 2010 @ 11:55:55 #263
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89581327
Ok, ik ben het sinterklaasweekend prima doorgekomen. :)

Zaterdag aten we nasi, ik had een eigen pannetje met zilvervliesrijst en veel groente e.d. Prima dus. Wel een chocoladeletter gekregen, maar in het bijbehorende gedicht stond dat Sint het zielig vond me niks te geven, maar dat ik het wel kon afgeven. :) Gisteravond voorgeschoteld aan een paar hongerige huisgenoten, nu bijna op al, dus prima (en ik heb er zelf niks van op dus).

Zondag gingen we gourmetten. Stukje zalm, stukje biefstuk en stukje kipfilet op. En verder veel groenten gegourmet/ gesteengrilld. Courgette en paprika enzo. Gewoon koffie na, ging allemaal prima dus.

En bij jullie? Heb je je tegoed gedaan aan pepernoten of wortelbolletjes?
pi_89582036
Ik zit nu in examen periode ben dus druk, heb een gezonde routine van 1850 kcal voor deze periode. Verder doe ik om en om ''the secret to weightloss vol 1'' of ''walk on to total fitness''. Zoals bij meerdere is niet snoepgoed het probleem, maar warm eten, drank en chips :Y

Goed om te lezen dat het goed bij je gaat ^O^
  maandag 6 december 2010 @ 13:22:29 #265
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89584193
Mijn moeder had alleen maar koolhydraatarme hapjes gemaakt. O+ En voor de mensen die niet, zoals wij, aan het lijnen zijn was er stokbrood bij... En de taaitaai en chocolade hebben we gewoon overgeslaan :Y

A.s. vrijdagavond lijn ik niet, dan heb ik een etentje ivm mijn 12,5 jarig jubileum... Maar we gaan tapa's eten dus ik kan de echte koolhydraatbommen gewoon overslaan. Het toetje neem ik echter wel, dat is de allerlekkerste Creme Catalana die ik ooit op heb :9
  maandag 6 december 2010 @ 14:10:50 #266
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89585896
Net een 20 min work out gedaan van Jillian Michaels. Dat is 1 van de trainers van biggest loser, zo'n Amerikaans programma.

Deze: http://www.ehow.com/how_5(...)haels-day-shred.html

3 levels van elk 20 min. Het is de bedoeling dat je de eerste 10 dagen elke dag level 1 doet, dan 10 dagen level 2 en dan 10 dagen level 3. Nou, ik fitness al enzo dus ik dacht dat het een makkie zou worden. Net dus de level 1 les gedaan. Jeez, vermoeiend. Het is een combi van cardio en spiertraining. Ik denk niet dat ik het elke dag ga doen, maar ik wilde het gaan doen op de dagen dat ik niet naar de sportschool kan. Dit aangezien ik lid ben bij een sportschool in Utrecht, maar daar niet altijd ben. Ik studeer in Utrecht, maar ben ook in Delft te vinden bij mn vriend of in Wijchen bij mn ouders.
pi_89616599
quote:
99s.gif Op maandag 6 december 2010 11:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Ok, ik ben het sinterklaasweekend prima doorgekomen. :)

Zaterdag aten we nasi, ik had een eigen pannetje met zilvervliesrijst en veel groente e.d. Prima dus. Wel een chocoladeletter gekregen, maar in het bijbehorende gedicht stond dat Sint het zielig vond me niks te geven, maar dat ik het wel kon afgeven. :) Gisteravond voorgeschoteld aan een paar hongerige huisgenoten, nu bijna op al, dus prima (en ik heb er zelf niks van op dus).

Zondag gingen we gourmetten. Stukje zalm, stukje biefstuk en stukje kipfilet op. En verder veel groenten gegourmet/ gesteengrilld. Courgette en paprika enzo. Gewoon koffie na, ging allemaal prima dus.

En bij jullie? Heb je je tegoed gedaan aan pepernoten of wortelbolletjes?
Ik ben ook het Sinterklaasweekend prima doorgekomen :)
Wij gingen ook gourmetten/steengrillen (het was niet op een steen maar het was ook niet met van die pannetjes :P ). Ik heb stokbrood gegeten en heb zeker de pepernoten, de afgelopen twee weken, niet laten staan. Maar alles binnen het programma en zie: de weegschaal zei 1,1 kg eraf vanavond.
Totaal nu 8,5 *O*
Don't you love her madly?
pi_89618992
Grmbl. Ik dacht inmiddels wel grotendeels hersteld te zijn, maar nee hoor...

Gisterochtend (maandag) onderweg naar het werk opeens last gekregen misselijkheid en buikpijn. Ik heb het een paar uurtjes volgehouden en ben daarna maar naar huis gegaan, ik had totaal geen zin in files.

Eenmaal thuis had ik naast bovengenoemde klachten ook hoofdpijn, flinke diarree en koorts. Na diarreeremmers en Ibuprofen ingenomen te hebben gaat het een stuk beter.

Volgens mij heb ik zondag iets teveel speculaas (ik denk zo'n 100g) en popcorn (1 bak) gegeten. :@ Dat vond mijn lichaam niet zo prettig.

Godzijdank kom ik niet aan, dat kan ik nu echt niet gebruiken (slecht voor de motivatie). Het schiet echter niet op zo, heb al 2,5 week niet gesport (afgelopen zaterdag geprobeerd, maar had totaal geen energie). ;(
  dinsdag 7 december 2010 @ 06:51:16 #269
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89621227
@egeltje, ik zal straks wel eens gaan kijken of het iets is, ben wel benieuwd hoe zwaar...

Lovechild, heel netjes *O*

sylvesterrr, balen zeg... zou je niet eens even langs de huisarts? Jezelf zo slap voelen is ook niets lijkt me... Even ijzer laten prikken ofzo?
  dinsdag 7 december 2010 @ 11:24:23 #270
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89625515
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 06:51 schreef flugeltje het volgende:
@egeltje, ik zal straks wel eens gaan kijken of het iets is, ben wel benieuwd hoe zwaar...

Lovechild, heel netjes *O*

sylvesterrr, balen zeg... zou je niet eens even langs de huisarts? Jezelf zo slap voelen is ook niets lijkt me... Even ijzer laten prikken ofzo?
Ik heb nu in ieder geval heel erge spierpijn, voornamelijk in mn kuiten. Je hebt er gewichtjes bij nodig trouwens.
  dinsdag 7 december 2010 @ 18:30:55 #271
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89641438
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 december 2010 11:24 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ik heb nu in ieder geval heel erge spierpijn, voornamelijk in mn kuiten. Je hebt er gewichtjes bij nodig trouwens.
Zakjes meel/suiker etc zijn ook gewichtjes natuurlijk ;)

Ik ga er eerst eens naar kijken en dan uitproberen voor ik mezelf er helemaal in stort...
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:21:51 #272
130755 Kinga
versier hier
pi_89647048
What the... Net terug van de cursus en er was 1,5 kg af weer. Ik had sinds zaterdag geen punten meer geteld omdat ik ziek was/ben. Nu maar hopen dat het volgende week niet in de rebound gaat.
  woensdag 8 december 2010 @ 10:00:12 #273
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89666415
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 18:30 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Zakjes meel/suiker etc zijn ook gewichtjes natuurlijk ;)

Ik ga er eerst eens naar kijken en dan uitproberen voor ik mezelf er helemaal in stort...
Mn vriend heeft het net uitgeprobeerd. Whaha. Coördinatie van een euh iets met weinig coördinatie. Armen en benen die tegelijk iets moesten doen was blijkbaar erg lastig. _O-
pi_89690764
@Flugeltje, volgens mij gaatie wel lekker bij jou!
@Sylvester: Je mag jezelf ook wel gunnen dat je als je ziek bent even niet aan je dieet denkt hoor ;)
@Lovechild: Goed bezig! ^O^

[zeur- en klaagmodus]Het gaat bij mij even wat minder met mijn koolhydratenarm/eiwitrijke dieet.
Ik heb echt moeite met het niet eten van koolhydratenarm voedsel rond deze tijd. Het is toch echt stamppotten en ovenschotelsweer. Ik ben de afgelopen twee weken dan ook maar 100 gram afgevallen. Maar, het goede nieuws is, dat ik dus niet ben aangekomen.

En vanwege enorme keelpijn ben ik nu een beetje aan de strepsils. Volgens mij is dat spul pure suiker. Ik heb echt het gevoel dat ik puur gif aan het eten ben :D [/zeur- en klaagmodus]
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_89709466
Eindelijk onder de 90kg (circa 16kg lichter dan begin dit jaar)! *O* Ik vrees echter dat ik binnenkort wel een kilootje of anderhalf aan zal komen omdat ik dat ben kwijtgeraakt toen ik ziek was. ;(

@djenneke: mjah, ik weet het. Ik kan nogal streng zijn. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')