Vrij probleemloos... Er ligt al twee weken een chocoladeletter naast mijn bed, die had dochter voor me mee naar boven genomen. En op de salontafel staat een grote bak schaal pepernoten/chocoladepepernoten en een schaal pelpinda's. Als ik een handje heb gehad in de afgelopen weken, dan is het veel. Dat is ook eigenlijk helemaal mijn probleem niet... Lekker eten en alcohol deste meerquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:24 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen en overleven jullie allemaal een beetje de overdaad aan snoep overal deze tijd van het jaar?
Dat ook ja, chocolade en pepernoten e.d. zijn niet zo'n probleem voor me. Zakken chips en drank en warm eten wel. Zondag ga ik gourmetten bij mn ouders, maar daar houden ze wel rekening met me. Dus dat wordt vooral groente gourmetten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Vrij probleemloos... Er ligt al twee weken een chocoladeletter naast mijn bed, die had dochter voor me mee naar boven genomen. En op de salontafel staat een grote bak schaal pepernoten/chocoladepepernoten en een schaal pelpinda's. Als ik een handje heb gehad in de afgelopen weken, dan is het veel. Dat is ook eigenlijk helemaal mijn probleem niet... Lekker eten en alcohol deste meer
Maar goed, ik sta nu op 2,6 kilo verlies
Ik ben 1 november begonnen, dus we gaan gestaag... Let wel; ik zie het als uitschieter nu omdat ik afgelopen maandag nog op -3 stond.quote:
Vreemd genoeg overleef ik het prima, ik mis de chocolade en pepernoten eigenlijk niet zo. Mijn problemen komen pas met de kerst denk ik, uitgebreid dinerenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:24 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen en overleven jullie allemaal een beetje de overdaad aan snoep overal deze tijd van het jaar?
Owzo, ik dacht even dat je in een week bedoelde.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben 1 november begonnen, dus we gaan gestaag... Let wel; ik zie het als uitschieter nu omdat ik afgelopen maandag nog op -3 stond.
[..]
Ik snap het!quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Vrij probleemloos... Er ligt al twee weken een chocoladeletter naast mijn bed, die had dochter voor me mee naar boven genomen. En op de salontafel staat een grote bak schaal pepernoten/chocoladepepernoten en een schaal pelpinda's. Als ik een handje heb gehad in de afgelopen weken, dan is het veel. Dat is ook eigenlijk helemaal mijn probleem niet... Lekker eten en alcohol deste meer
Maar goed, ik sta nu op 2,6 kilo verlies
Klinkt goed. Wat ga je doen met kerst? heb je een beetje een vinger in de pap met wat je voor je neus krijgt?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:36 schreef flugeltje het volgende:
Vreemd genoeg overleef ik het prima, ik mis de chocolade en pepernoten eigenlijk niet zo. Mijn problemen komen pas met de kerst denk ik, uitgebreid dineren
Wel merk ik dat ik meer behoefte heb aan koolhydraten door de kou, maar dat is wel te handelen...
Het is toch zo jammer dat ik net na Kerst 4 belangrijke examens heb, anders was ik zeker langsgekomenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:01 schreef flugeltje het volgende:
Komt absoluut goed!
Als toetje geen zoetigheid, maar een kaasplankje. Kaas heeft geen koolhydraten. Ik maak er 7 of 8 gangen van, dan heb je ook minder behoefte aan brood/aardappel etc en kun je dat weglaten.
Ja, maar je hoeft niet echt op je vetten te letten. Natuurlijk ook weer niet te gek doen, maar een kaasplankje is geen probleem. Als je koolhydraten verminderd moeten wel de eiwitten en vetten omhoog, dus ik eet naar verhouding wel wat vetter dan anders. (ook om m'n BMR te redden) Dat is ook vaak het probleem bij mensen die klaar zijn met een dergelijk dieet, die voegen na afloop wel de koolhydraten toe, maar vergeten de vetten af te bouwen... Gevolg => JO-JOquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:35 schreef DarkElf het volgende:
kaas geen carbs maar wel veel vet toch?
dan heb ik wel extra zondig geluncht: 2 tosti's met kaas en ham
Ik ben ook het Sinterklaasweekend prima doorgekomenquote:Op maandag 6 december 2010 11:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Ok, ik ben het sinterklaasweekend prima doorgekomen.
Zaterdag aten we nasi, ik had een eigen pannetje met zilvervliesrijst en veel groente e.d. Prima dus. Wel een chocoladeletter gekregen, maar in het bijbehorende gedicht stond dat Sint het zielig vond me niks te geven, maar dat ik het wel kon afgeven.Gisteravond voorgeschoteld aan een paar hongerige huisgenoten, nu bijna op al, dus prima (en ik heb er zelf niks van op dus).
Zondag gingen we gourmetten. Stukje zalm, stukje biefstuk en stukje kipfilet op. En verder veel groenten gegourmet/ gesteengrilld. Courgette en paprika enzo. Gewoon koffie na, ging allemaal prima dus.
En bij jullie? Heb je je tegoed gedaan aan pepernoten of wortelbolletjes?
Ik heb nu in ieder geval heel erge spierpijn, voornamelijk in mn kuiten. Je hebt er gewichtjes bij nodig trouwens.quote:Op dinsdag 7 december 2010 06:51 schreef flugeltje het volgende:
@egeltje, ik zal straks wel eens gaan kijken of het iets is, ben wel benieuwd hoe zwaar...
Lovechild, heel netjes![]()
sylvesterrr, balen zeg... zou je niet eens even langs de huisarts? Jezelf zo slap voelen is ook niets lijkt me... Even ijzer laten prikken ofzo?
Zakjes meel/suiker etc zijn ook gewichtjes natuurlijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik heb nu in ieder geval heel erge spierpijn, voornamelijk in mn kuiten. Je hebt er gewichtjes bij nodig trouwens.
Mn vriend heeft het net uitgeprobeerd. Whaha. Coördinatie van een euh iets met weinig coördinatie. Armen en benen die tegelijk iets moesten doen was blijkbaar erg lastig.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zakjes meel/suiker etc zijn ook gewichtjes natuurlijk
Ik ga er eerst eens naar kijken en dan uitproberen voor ik mezelf er helemaal in stort...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |