Heej welkom! Ik ben ook 1.73, en toen ik begon met afvallen 96 kilo. Nu ongeveer 91.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:49 schreef Tinteling het volgende:
Hallo!
Al een aantal topics terug had ik me hier gemeld en dat doe ik bij dezen nog een keer. Momenteel weeg ik pak 'm beet 95 kilo en ik ben ongeveer 1.73 meter en dat is natuurlijk veel te zwaar. Ik merk het ook aan mijnn kledingkeuze, alleen maar ruimzittende spijkerbroeken (want tja, dan lijkt het voor mij dat ik er nog goed inpas) en vesten. En dat wil ik niet meer.
Dus ga ik proberen om richting de 70 kilo te gaan. Bij mij is het niet zo dat ik een of andere ziekte heb of slecht met koollydraten kan, het is simpelweg te veel eten en te weinig bewegen. Nu voetbal ik twee keer per week en af en toe een wedstrijd en ik zwem nog een keer in de week. Ik zal ook een schema aanmaken, dat motiveert hopelijk voor mij zelf.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:26 schreef flugeltje het volgende:
Welkom tinteling!
@egeltje "allesarm"
Mag ik dan woensdag een dropje als ik beloof de rest van de dag helemaal niets meer te nemen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt echt een topdieet te zijn. Misschien schrijf ik er een boek over. Met weekmenu's enzo. "Maandag: Pak een glas water. Dinsdag: Eet een appel." Beetje variëren natuurlijk.
Hm, dat is niet echt een gezonde keuze natuurlijk. 100 gram zoete drop is toch al weer 349 calorieën. En met een streven van max 100kcal per dag is dat iets te veel. Misschien mag het als je daarna een marathon rent.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mag ik dan woensdag een dropje als ik beloof de rest van de dag helemaal niets meer te nemen?
Damn it, ook net gedaan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
@Rob welkom! Doe geen moeite met je aanmelden op dieetweb, wordt al een tijdje niet meer bijgehouden hier
Ik had het over 1 enkel dropje... Dus dat kan gewoon, voor de rest leven we wel van de liefdequote:Op vrijdag 10 december 2010 15:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hm, dat is niet echt een gezonde keuze natuurlijk. 100 gram zoete drop is toch al weer 349 calorieën. En met een streven van max 100kcal per dag is dat iets te veel. Misschien mag het als je daarna een marathon rent.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt echt een topdieet te zijn. Misschien schrijf ik er een boek over. Met weekmenu's enzo. "Maandag: Pak een glas water. Dinsdag: Eet een appel." Beetje variëren natuurlijk.
Het is in ieder geval goedkoopquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:26 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]!
klinkt wel als een gat in de markt
Lekker hoor, juist door jezelf heeel sporadisch te verwennen, kun je het tenminste goed volhouden. Ik wel dan tenminstequote:Op zaterdag 11 december 2010 10:02 schreef flugeltje het volgende:
Zo, had gister dus 'hèt etentje' voor m'n jubileum. Ik heb nergens naar gekeken en was compleet voldaan en behoorlijk aangeschoten aan het einde van de avond. Vanochtend slechts 100 gram zwaarder dan gisterochtend, dus ik wacht nog even met angst en beven af of het hier bij blijft.
@xblossomx 5 dagen trainen! Goezo
Wow Seiramu, hoe heb je die kilo's eraf gewerkt?
Dat laatste zinnetje he... Ik hoop oprecht dat alles goed met je gaat!quote:Op zondag 12 december 2010 17:42 schreef Troel het volgende:
Dames en heren,
Tot mijn grote spijt moet ik aangeven dat de lijstjes van Dieet-web niet langer gegarandeerd zijn. Het is mogelijk dat de mensen die nu nog een inlogaccount hebben dit nog kunnen gebruiken, maar helaas heb ik daar, door persoonlijke omstandigheden, geen zicht meer op. Het spijt dat het op deze manier moet lopen, maar da
t spijt me van wel meer dingen.
Troel, bedankt voor alle goede zorgen! En heel veel sterkte!quote:Op zondag 12 december 2010 17:42 schreef Troel het volgende:
Dames en heren,
Tot mijn grote spijt moet ik aangeven dat de lijstjes van Dieet-web niet langer gegarandeerd zijn. Het is mogelijk dat de mensen die nu nog een inlogaccount hebben dit nog kunnen gebruiken, maar helaas heb ik daar, door persoonlijke omstandigheden, geen zicht meer op. Het spijt dat het op deze manier moet lopen, maar dat spijt me van wel meer dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |