abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 november 2010 @ 18:34:51 #201
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89145403
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 08:50 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Er is een gigantisch verschil tussen jou en NZ1900 ;) En een honingdieet, dat klinkt heel leuk O-)
I know dat er een verschil is, maar het hele koolhydraatgebeuren werd hier weer even over 1 kam geschoren en het is gewoon pertinent onwaar dat verminderen van koolhydraatinname slecht is... Volledig uitsluiten moet je overigens niet doen, maar dat geldt voor alle bouwstoffen...

Hier moet ik de weegschaal ook precies met m'n plank meezetten anders ben ik zo een paar kilo zwaarder :D
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_89148627
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 12:05 schreef xBlossomx het volgende:

Wat voor weegschaal hebben jullie?
Ik heb een ouderwetsche analoge weegschaal en die staat ergens in het schuurtje op mijn dakterras. Ik weeg me alleen bij de Weight Watchers op cursus, op maandagavond.
Don't you love her madly?
pi_89165745
Het is geen honing dieet maar een extraatje wat helpt met afvallen zonder er energie in te stoppen, wat ik gelezen heb is dat je tijdens de 1e 4 uur van je slaap heel veel energie verbrand, meer als met sporten, met honing wordt dat proces versnelt / gestimuleerd, rijk aan fructose.
Gedroogd fruit is ook rijk aan fructose, dus hoeft niet perse honing te zijn.
Neem een lekker bakje thee met 2 theelepels honing voor het slapen gaan en de rest gaat vanzelf.

Nog een ander weetje. Mensen met veel suiker in de thee zijn gemiddeld genomen slanker dan de rest, het zorgt ervoor dat je minder trek hebt in ander voedsel tussen de hoofdmaaltijden door.
quote:
Wie twee suikerklontjes per kop gebruikt, en dagelijks gemiddeld vijf tot zes koppen koffie of thee drinkt, heeft 40 procent minder kans zwaarder te worden dan personen die de dranken zonder suiker gebruiken.
http://www.elsevier.nl/we(...)thee-maakt-slank.htm
  Licht Ontvlambaar vrijdag 26 november 2010 @ 08:56:03 #204
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89167096
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 05:11 schreef perezoso het volgende:
Het is geen honing dieet maar een extraatje wat helpt met afvallen zonder er energie in te stoppen, wat ik gelezen heb is dat je tijdens de 1e 4 uur van je slaap heel veel energie verbrand, meer als met sporten, met honing wordt dat proces versnelt / gestimuleerd, rijk aan fructose.
Gedroogd fruit is ook rijk aan fructose, dus hoeft niet perse honing te zijn.
Neem een lekker bakje thee met 2 theelepels honing voor het slapen gaan en de rest gaat vanzelf.

Nog een ander weetje. Mensen met veel suiker in de thee zijn gemiddeld genomen slanker dan de rest, het zorgt ervoor dat je minder trek hebt in ander voedsel tussen de hoofdmaaltijden door.

[..]

http://www.elsevier.nl/we(...)thee-maakt-slank.htm
Dan ben ik dus het levende bewijs dat het niet (altijd) zo werkt... Ik drink standaard thee met honing voor ik naar bed ga. Het afvallen moet ik toch echt zelf doen door mijn energieverbruik te verhogen en mijn inname te beperken...

quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 18:34 schreef flugeltje het volgende:

[..]

I know dat er een verschil is, maar het hele koolhydraatgebeuren werd hier weer even over 1 kam geschoren en het is gewoon pertinent onwaar dat verminderen van koolhydraatinname slecht is... Volledig uitsluiten moet je overigens niet doen, maar dat geldt voor alle bouwstoffen...

Hier moet ik de weegschaal ook precies met m'n plank meezetten anders ben ik zo een paar kilo zwaarder :D
Ik denk dat je de reacties op NZ1900 los moet zien van al dan niet koolhydraatarm eten Fluugs. Hij komt hier eens in de zoveel tijd binnenvallen om ons wel eens even te vertellen hoe we moeten leven en vervolgens iedereen die durft tegengas te geven tot op het bot af te zeiken. Mijn reactie was dus puur op hem gericht, niet op de inhoud :)

Gisteren getraind, stom genoegmijn hardloopschoenen in mijn tas gegooid ipv volleybalschoenen. Het begon dus al slecht :') Maar goed, morgen wedstrijd, tegen de koploper :P Dat wordt hard werken dus...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 26 november 2010 @ 10:08:35 #205
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89168851
Was niet tegen jou bedoeld Sjeen ;) Ging mij meer de andere reactie, dat NZ wat lastig is was me al opgevallen..

Ging je nu ook harder met het trainen dan met je volleybalschoenen aan? :P
  Licht Ontvlambaar vrijdag 26 november 2010 @ 10:18:02 #206
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89169151
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 10:08 schreef flugeltje het volgende:
Was niet tegen jou bedoeld Sjeen ;) Ging mij meer de andere reactie, dat NZ wat lastig is was me al opgevallen..

Ging je nu ook harder met het trainen dan met je volleybalschoenen aan? :P
Nee, het vervelend is dat het profiel anders is, afzetten gaat minder goed, draaiende bewegingen ook, omdat er onder hardloopschoenen geen draaipunten zitten.

Volleybalschoen:

Hardloopschoenen:
pi_89174517
voor wat het waard is: Ik heb gemerkt zo in mijn 7de week van het dieet proces dat ik wel een maatje minder in buikomvang ben genomen en bepaalde kleding nu te ruim zit. :Y
Dus kan ik concluderen dat veel minder suiker eigenlijk best veel zoden aan de dijk zet. :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_89174615
Zo ik na de brunch ''walk on to total fitness doen'' 8-)
pi_89180430
quote:
Dan ben ik dus het levende bewijs dat het niet (altijd) zo werkt... Ik drink standaard thee met honing voor ik naar bed ga. Het afvallen moet ik toch echt zelf doen door mijn energieverbruik te verhogen en mijn inname te beperken...
Wie zegt dat het niet werkt, misschien was je zonder wel stuk dikker.
pi_89181274
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:55 schreef perezoso het volgende:

[..]

doe toch niet zo vervelend zeg!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89181428
Ooh ja nu krijgen we deze manier van redeneren :')
pi_89181987
Resultaat onderzoek: Dunne mensen nemen meer suiker in thee en koffie.
Conclusie onderzoek: Van suiker wordt je niet dik...

De kans kan niet bestaan dat mensen die van nature dunner zijn, meer suiker tot zich nemen omdat ze er minder last van hebben ofzo...

Conclusie: Goed onderzoek, foute conclusie getrokken?!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 26 november 2010 @ 15:36:28 #213
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89182328
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:55 schreef perezoso het volgende:

[..]

:') Ja hoor schat, jij hebt begrepen hoe het werkt :*

*nog een kop thee pakt, zonder honing of suiker...
pi_89195719
Jeetje wat hebben jullie lange tenen. Doe er maar lacherig om Sjeen maar je kan niet zeggen dat het niet werkt omdat je het altijd al doet, het is geen wondermiddel maar zonder die honing was je misschien wel een paar kilo zwaarder, dat weet jij en ik niet maar het stellig ontkennen dat het niet werkt op basis van die reden is natuurlijk een beetje dom.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 26 november 2010 @ 20:29:16 #215
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89196226
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:22 schreef perezoso het volgende:
Jeetje wat hebben jullie lange tenen. Doe er maar lacherig om Sjeen maar je kan niet zeggen dat het niet werkt omdat je het altijd al doet, het is geen wondermiddel maar zonder die honing was je misschien wel een paar kilo zwaarder, dat weet jij en ik niet maar het stellig ontkennen dat het niet werkt op basis van die reden is natuurlijk een beetje dom.
Misschien ook niet, wie zal het zeggen...
pi_89196661
Nou dan is dat opgelost. :) Snap niet waarom sommige over mijn woordkeuze vallen, het gaat hier toch om vet kwijt te raken zodat we niet meer zo dik zijn, naar mijn weten heb ik niemand beledigd, ben zelf ook weleens 15 kilo te zwaar geweest en dat was geen pretje, dus ik wens iedereen succes, honing of geen honing.
  zaterdag 27 november 2010 @ 09:07:24 #217
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89216599
Pffft, lastige dagen. Gisteren sinterklaas gevierd met vrienden, gekozen voor kaasfondue. Daar zitten relatief weinig koolhydraten in als je dipt met groenten. Maar wel weer veel vet, dus ik weet niet of ik er nou zoveel mee opgeschoten ben...

Vanavond heb ik een mee-eter en morgenmiddag een bijeenkomst waar ook altijd wel wat op tafel staat.

Hoop dat ik deze week stabiel kan blijven qua gewicht.
pi_89218749
Goedemorgen, vanochtend gewogen en ik sta op 76,3 twee ons erbij dus :P Na de lunch lekker ''the secret to weightloss vol 1'' doen.
pi_89249029
Pff... Ik was van plan om vandaag eindelijk weer rustig te sporten, ik voelde me namelijk wel iets beter. Mijn lichaam heeft me 10 minuutjes geleden verteld dat het nog meer rust nodig heeft. :(

Halfuur geleden heb ik mijn wekker gesnoozed (opstaan, 3,5m lopen en weer teruglopen). Toen ik bij de wekker stond voelde ik me opeens licht in m'n hoofd; gelukkig kon ik net tegen een muur leunen. Terug naar bed en alles was over.

Even later toen de wekker weer begon te schreeuwen liep ik weer zonder probleem naar de wekker. Na het uitzetten en teruglopen voelde ik me wéér licht in m'n hoofd. Helaas ging dit zó snel dat ik op de vloer terechtkwam. ;(

* sylvesterrr gaat vanmiddag toch maar niet sporten... :N

Ik heb gisteren overigens goed gegeten, het komt dus niet door de honger ofzo.
pi_89256831
Ff een domme vraag maar is oefeningen doen met een fitness circle of ''Magic Ring'' ook een vorm van krachttraining? Of doe je dat alleen met gewichten?
pi_89260381
quote:
Pffft, lastige dagen. Gisteren sinterklaas gevierd met vrienden, gekozen voor kaasfondue. Daar zitten relatief weinig koolhydraten in als je dipt met groenten. Maar wel weer veel vet, dus ik weet niet of ik er nou zoveel mee opgeschoten ben...

Vanavond heb ik een mee-eter en morgenmiddag een bijeenkomst waar ook altijd wel wat op tafel staat.

Hoop dat ik deze week stabiel kan blijven qua gewicht.
Bij het atkins dieet eten mensen juist meer vet(en weinig koolhydraten) en toch vallen ze af, dus ik zou me niet te druk maken over vet.
pi_89263035
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:43 schreef nz1900 het volgende:

[..]

Bij het atkins dieet eten mensen juist meer vet(en weinig koolhydraten) en toch vallen ze af, dus ik zou me niet te druk maken over vet.
Klopt, maar met een kaasfondue krijg je natuurlijk snel een berg calorieën binnen en dat maakt wel degelijk uit.

Aan de andere kant moet het af en toe wel kunnen, zolang je het maar niet te vaak doet :)
pi_89308250
Vandaag echt zo een dag dat ik nergens zin in heb (ik heb last van een lichte zeurende hoofdpijn), dus maar de 2Miles WATP gedaan. Je kunt een hoop over Leslie zeggen, maar ze weet precies wanneer ze je een compliment moet geven :')
  maandag 29 november 2010 @ 20:06:48 #224
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89312844
Dit weekend bij mn ouders en bij de ouders van mn vriend geweest. Vooral bij de ouders van mn vriend wordt allesbehalve slank gegeten, maar na wat overleg vantevoren ging het goed. :) Wel hadden er in theorie nog 5 mensen mee kunnen eten, als iedereen net zoveel als ik at. :P Vooral grote hoeveelheden vlees. Ik eet nu ongeveer 100 gr vlees. Kvond het eerst heel weinig maar ik wen er snel aan.
  maandag 29 november 2010 @ 20:56:03 #225
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89315865
Nou, deze week in elk geval stabiel gebleven. Al woog ik gisteren wel een halve kilo minder dan vorige week. Stabiel is in elk geval al iets in deze tijd van het jaar...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')