abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:46:22 #101
30252 Soempie
Procreating
pi_88897918
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 08:47 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben meestal buitenaanvaller Soempie, al kan ik ook aan de gang als setupper :) Er was gisteren echt nauwelijks tegenstand, ik heb een serveerserie van 10 punten gehad. En ik ben dan ben ik nog niet eens echt een sterke serveerder, doe ik onderhands :P

Ik ga ook weer stapje voor stapje naar beneden, maar het belangrijkste vind ik voorlopig dat ik niet meer over dat bepaalde tiental heen ga :)

Belonen of opvrolijken met eten, dat is toch echt iets wat in de mens zit geloof ik. Ik ken zoveel soorten 'comfortfood'... Ik let er bij mijn dochter ondertussen wel op, dat het afwisselend is, dan weer eerns iets lekker, dan iets leuks.
Ah, ik ben/ was ook buitenaanvaller. Wel makkelijk dat je ook als spelverdeler aan de slag kunt. Wij hadden vaste spelverdelers en als er dan een ziek was hadden we toch wel een beetje een probleem. Wel jammer dat je nauwelijks tegenstand had, maarja, wie weet eindigen zij wel onderaan en komen er nog behoorlijk sterke teams. Of als jullie zo doorgaan, dat jullie promoveren. :9

M'n vriend haalt wel vaker lekkere dingen voor me in huis en eigenlijk moet hij daar dan maar mee stoppen. Misschien vervangen door bloemen. O-)

Oja, thuis drink ik ook veel meer dan op m'n werk. 't Werk gaat aan een stuk door en dan denk ik er niet zo snel aan. Vanmiddag lekker een middagje vrij, dus ik ga op de bank met een goed boek en een kop thee. c_/ :W
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:48:50 #102
30252 Soempie
Procreating
pi_88898012
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:48 schreef MalaCocinera het volgende:

Zo nu ontbijten, daarna The Secret to Weightloss vol 1, ff een van lichtste walking pilates dvd's doen hoor :P
quote:
6s.gif Op donderdag 18 november 2010 13:39 schreef MalaCocinera het volgende:
WATP mag ik alleen maar van mezelf doen als ik, moe, zielig etc. etc. ben :P

:+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  Licht Ontvlambaar vrijdag 19 november 2010 @ 12:58:28 #103
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88898360
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:46 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ah, ik ben/ was ook buitenaanvaller. Wel makkelijk dat je ook als spelverdeler aan de slag kunt. Wij hadden vaste spelverdelers en als er dan een ziek was hadden we toch wel een beetje een probleem. Wel jammer dat je nauwelijks tegenstand had, maarja, wie weet eindigen zij wel onderaan en komen er nog behoorlijk sterke teams. Of als jullie zo doorgaan, dat jullie promoveren. :9

M'n vriend haalt wel vaker lekkere dingen voor me in huis en eigenlijk moet hij daar dan maar mee stoppen. Misschien vervangen door bloemen. O-)

Oja, thuis drink ik ook veel meer dan op m'n werk. 't Werk gaat aan een stuk door en dan denk ik er niet zo snel aan. Vanmiddag lekker een middagje vrij, dus ik ga op de bank met een goed boek en een kop thee. c_/ :W
Er valt niet veel te promoveren, ik speel in de hoogste klasse Dames Recreanten :P Dit was inderdaad wel het team dat momenteel laatste staat. Maar het feit dat nadenken over de opstelling (ik ben meespelend coach) na het geblesseerd raken van een van onze speelsters (te koud in de hal, te weinig actie) de meeste energie kostte, is toch wel erg eigenlijk :P

Ach ja, ik heb in elk geval niet helemaal stil gezeten gisteren :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_88898442
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 12:48 schreef Soempie het volgende:

[..]

[..]

:+
Zeg walking pilates is nog altijd zwaarder ja :'(
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:05:58 #105
30252 Soempie
Procreating
pi_88898644
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:58 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Er valt niet veel te promoveren, ik speel in de hoogste klasse Dames Recreanten :P Dit was inderdaad wel het team dat momenteel laatste staat. Maar het feit dat nadenken over de opstelling (ik ben meespelend coach) na het geblesseerd raken van een van onze speelsters (te koud in de hal, te weinig actie) de meeste energie kostte, is toch wel erg eigenlijk :P

Ach ja, ik heb in elk geval niet helemaal stil gezeten gisteren :P
En je hersenen verbranden ook calorieën bij het nadenken. :P
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:06:24 #106
30252 Soempie
Procreating
pi_88898657
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:00 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Zeg walking pilates is nog altijd zwaarder ja :'(
Ik weet alle verschillen niet. :@
pi_88934928
Zaterdag weegdag, ik weeg nu 76,2 vorig week was dat 76,6. Afgevallen terwijl ik me afgelopen week maar 2 dagen aan mijn maximum aantal kcal (2000 kcal) heb gehouden *O*

Na het ontbijt ''walk on to total fitness'' doen.
  zaterdag 20 november 2010 @ 13:06:19 #108
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_88939313
Hoera Mala!
Prrrrr
pi_88982966
Wat een stilte hier, ga zo ''the secret to weigtloss vol 2'' doen had er vanochtend geen zin :P
pi_88986739
Grr, gisteren ging het op de sportschool echt heel slecht. Ik kon nauwelijks gewichten optillen, en had ook totaal geen zin. Het is me nu wel duidelijk waarom: griepje/verkoudheid. :(
pi_88987158
quote:
Op zondag 21 november 2010 20:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Grr, gisteren ging het op de sportschool echt heel slecht. Ik kon nauwelijks gewichten optillen, en had ook totaal geen zin. Het is me nu wel duidelijk waarom: griepje/verkoudheid. :(
Het is het weer, gewoon lekker op de bank met een kopje soep :9 Hoe is trouwens het gesprek met je werkgever gegaan?
  Licht Ontvlambaar zondag 21 november 2010 @ 20:52:18 #112
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88988084
quote:
7s.gif Op zondag 21 november 2010 18:53 schreef MalaCocinera het volgende:
Wat een stilte hier, ga zo ''the secret to weigtloss vol 2'' doen had er vanochtend geen zin :P
Weekend ;)

Gisteren eerst in zwembad gezeten en daarna met een supertrotse dochter de stad in gefietst om een kadootje te kopen. Vandaag uitgeslapen, gewandeld en kastanjes gepoft op de kachel :D
pi_88988154
Gefeliciteerd Sjeen *O*
Ik vraag me werkelijk af of gepofte kastansjes lekker zijn... Ik moet dat nog steeds eens een keer proberen :D
pi_88988586
Gefeliciteerd Sjeen *O*
  Licht Ontvlambaar zondag 21 november 2010 @ 21:15:31 #115
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88989674
quote:
7s.gif Op zondag 21 november 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
Gefeliciteerd Sjeen *O*
Ik vraag me werkelijk af of gepofte kastansjes lekker zijn... Ik moet dat nog steeds eens een keer proberen :D
Thanks all O+ Het was leuk om te zien!

Gepofte kastanjes zijn lekker, vind ik :D
pi_88989682
quote:
9s.gif Op zondag 21 november 2010 20:37 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Het is het weer, gewoon lekker op de bank met een kopje soep :9 Hoe is trouwens het gesprek met je werkgever gegaan?
Wat een baggerweer.

Wat betreft het gesprek met mijn leidinggevende, het is maar net hoe je het bekijkt.. Hij begrijpt mijn situatie, maar een oplossing op korte termijn zit er hoogstwaarschijnlijk niet in. ;( Dat krijg je ervan met een grote organisatie met tig management-lagen en een klein team (manager: 1 FTE, ik: 1 FTE, collega: 0,8FTE, effectief 0,5FTE ivm OR-werkzaamheden).

* sylvesterrr kijkt het nog heel even aan...
pi_88989897
@ Sylvester in deze tijden is voor je zelf kiezen wat lastiger qua werk.....
pi_88990350
quote:
11s.gif Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef MalaCocinera het volgende:
@ Sylvester in deze tijden is voor je zelf kiezen wat lastiger qua werk.....
Ik kan zo elders aan de slag als ik zou willen, maar mijn huidige werk vind ik eigenlijk te leuk en interessant om afscheid van te nemen. Het is de laatste tijd helaas erg druk.
pi_88990672
Halloooo,

Ik ben inmiddels 6 kg afgevallen *O* nog 7 te gaan. Hebben jullie nog lekkere recepten voor het avondeten? :D

Succes deze week.
pi_88990917
Hoi stepje, wat een enthiousasme :D
pi_88991089
Haha ja, ik ben nieuw hier, ff een leuke binnenkomer dus ;)
  maandag 22 november 2010 @ 07:58:19 #122
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_89002651
Boh, een slecht weekend achter de rug :@ Dus vanaf vandaag weer een frisse start *O*
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_89002778
Herkenbaar. 's Avonds op de bank met een zak chips enz.

Inderdaad meteen weer goed en actief verder gaan :). Ik heb dit weekend al het chips, toastjes, chocolade pepernoten enz af kunnen slaan. Heb er totaal geen behoefte ook aan gehad, dus dat is gunstig.
pi_89002882
Ik heb meer gegeten! *O*

en het werkt..
toch een kilo er af in een weekje..
hopelijk zet het door..

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  Licht Ontvlambaar maandag 22 november 2010 @ 08:48:42 #125
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89003126
Ik moet over een paar dagen ongesteld worden... dat is te merken -O-
  maandag 22 november 2010 @ 08:59:24 #126
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89003255
stepje wat goed! *O*

Ik ben er inmiddels van overtuigd dat vorige week maandag een uitschieter naar beneden was. Na het verdriet van woensdag is het namelijk weer gestaag omlaag gegaan en nu zit ik na 3 weken netjes op -3 een mooi tempo eigenlijk.

Gisteren was een vriend van ons op visite en die had z'n Kinect meegenomen... Nu wil ik 'm helemaal :') De sportspelletjes zijn kut, maar de dans en fitnessspellen zijn wel erg tof. Vooral het dansen is gaaf :Y Heb nu dan ook lekker veel spierpijn... Springen moet ik echter maar even niet meer doen, dat trekken m'n knietjes toch nog niet..

Klote Sjeen, voordeel is wel dat wanneer je erna op de weegschaal gaat staan je ineens heel snel heel veel vooruitgang hebt geboekt.. :P

Barretje, gaat lekker dus! *O*

Marijke, jij moet de weekenden maar overslaan ofzo. Dan kun je ook de mist niet ingaan 8-)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_89004488
Goeiemorgen, allemaal het weekend weer overleefd dus en wat fijn Flugel dat het toch goed gaat. :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89005439
Goedemorgen, na het ontbijt ga ik ''walk on to weightloss'' doen 8-)
pi_89006481
quote:
6s.gif Op maandag 22 november 2010 10:49 schreef MalaCocinera het volgende:
Goedemorgen, na het ontbijt ga ik ''walk on to weightloss'' doen 8-)
ik heb iets nieuws gevonden.. Dancing NIA..
hebben ze hier ook in den haag.. ik ben errug benieuwd.. dansen is leuk en yoga en alle spirituele dingen die daar bij/aan hangen vind ik ook interressant.. binnenkort eens een proefles doen!

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_89006797
quote:
Op maandag 22 november 2010 11:23 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ik heb iets nieuws gevonden.. Dancing NIA..
hebben ze hier ook in den haag.. ik ben errug benieuwd.. dansen is leuk en yoga en alle spirituele dingen die daar bij/aan hangen vind ik ook interressant.. binnenkort eens een proefles doen!
Heb de site bekeken mij net iets te zweverig :P Ik kan me voorstellen als yoga je ding is dat je dit leuk vindt ^O^ Maar dan ben je wel vaak buiten de deur sporten of niet? Knap hoor :@
  maandag 22 november 2010 @ 13:04:53 #131
30252 Soempie
Procreating
pi_89009496
In plaats van zoiets fanatieks als Kinect heb ik iets heel sufs ontdekt waardoor ik afval. Vorige week ben ik begonnen met haken en dat betekent dat ik geen tijd/ zin/ mogelijkheid meer heb om de keuken in te lopen of ondertussen iets te eten. M'n eigen differential reinforcement of incompatible behavior procedure. :P

Sjeen, nog gefeliciteerd!
pi_89009686
quote:
Op maandag 22 november 2010 13:04 schreef Soempie het volgende:
In plaats van zoiets fanatieks als Kinect heb ik iets heel sufs ontdekt waardoor ik afval. Vorige week ben ik begonnen met haken en dat betekent dat ik geen tijd/ zin/ mogelijkheid meer heb om de keuken in te lopen of ondertussen iets te eten. M'n eigen differential reinforcement of incompatible behavior procedure. :P

Sjeen, nog gefeliciteerd!
Dit is toch brillant :D!
pi_89033197
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 08:59 schreef flugeltje het volgende:
stepje wat goed! *O*

Ik ben er inmiddels van overtuigd dat vorige week maandag een uitschieter naar beneden was. Na het verdriet van woensdag is het namelijk weer gestaag omlaag gegaan en nu zit ik na 3 weken netjes op -3 een mooi tempo eigenlijk.

Gisteren was een vriend van ons op visite en die had z'n Kinect meegenomen... Nu wil ik 'm helemaal :') De sportspelletjes zijn kut, maar de dans en fitnessspellen zijn wel erg tof. Vooral het dansen is gaaf :Y Heb nu dan ook lekker veel spierpijn... Springen moet ik echter maar even niet meer doen, dat trekken m'n knietjes toch nog niet..

Klote Sjeen, voordeel is wel dat wanneer je erna op de weegschaal gaat staan je ineens heel snel heel veel vooruitgang hebt geboekt.. :P

Barretje, gaat lekker dus! *O*

Marijke, jij moet de weekenden maar overslaan ofzo. Dan kun je ook de mist niet ingaan 8-)
Zie je nou wel! :)

Netjes hoor Fluugs!

Hier ook weer een kilootje eraf deze week :)
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  Licht Ontvlambaar maandag 22 november 2010 @ 22:39:39 #134
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89034011
Blegh... ik heb me net letterlijk door mijn les gesleept :') Vreemde is, het was eenzelfde les als vorige week, maar ik heb minder afstand afgelegd qua hardlopen. Het ging even niet vandaag...
pi_89034438
quote:
6s.gif Op maandag 22 november 2010 11:33 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Heb de site bekeken mij net iets te zweverig :P Ik kan me voorstellen als yoga je ding is dat je dit leuk vindt ^O^ Maar dan ben je wel vaak buiten de deur sporten of niet? Knap hoor :@
niet zoo vaak hoor.. 2-3 keer per week volleybal en nu 1 keer per week yoga..
daar wil ik 1 keer per week Dancing NIA en 1 keer per week DO-IN yoga doen..
dus 4-5 keer per week sporten *O*

pi_89034497
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:39 schreef Sjeen het volgende:
Blegh... ik heb me net letterlijk door mijn les gesleept :') Vreemde is, het was eenzelfde les als vorige week, maar ik heb minder afstand afgelegd qua hardlopen. Het ging even niet vandaag...
ik had vandaag ook een vreselijke volley training..
vandaag te weinig gegeten en had geen enkele energie.. alles was te zwaar en te vermoeiend..
:r
irritant zulke trainingen!

pi_89034839
quote:
Op maandag 22 november 2010 22:46 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

niet zoo vaak hoor.. 2-3 keer per week volleybal en nu 1 keer per week yoga..
daar wil ik 1 keer per week Dancing NIA en 1 keer per week DO-IN yoga doen..
dus 4-5 keer per week sporten *O*
Waarvan drie-vier keer buiten de deur, ik vind 1 keer buiten de deur te veel gevraagd.

Kennelijk hangt er wat in de lucht vandaag ik stond net voor een gesloten deur bij de sportschool :')
pi_89035093
quote:
10s.gif Op maandag 22 november 2010 22:53 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Waarvan drie-vier keer buiten de deur, ik vind 1 keer buiten de deur te veel gevraagd.

Kennelijk hangt er wat in de lucht vandaag ik stond net voor een gesloten deur bij de sportschool :')
Nou .. de sportschool vind ik ook niks hoor!
daar vind je mij ook geen 3-4 dagen in de week!

pi_89035305
Ik volg daar mijn wekelijkse Pilatesles.
pi_89038796
Ik ben niet vet en mijn bmi is perfect maar ik wou toch het volgende met jullie delen, ik heb onlangs een pot honing gekocht en elke dag 2 to 4 boterhammen met honing gegeten en ben 3 kilo afgevallen in 2 weken.
Dus ik denk ik zoek even op het internet of daar een verband in zit en vond dit stukje hieronder.
quote:
WEIGHT LOSS:

Daily in the morning one half hour before breakfast on an empty stomach and at night before sleeping, drink honey and cinnamon powder boiled in one cup of water. If taken regularly, it reduces the weight of even the most obese person. Also, drinking this mixture regularly does not allow the fat to accumulate in the body even though the person may eat a high calorie diet.
http://www.yunomi.nl/artikel/honing-en-kaneel-voor-je-gezondheid

Ik at de boterhammen voornamelijk voor het slapen gaan dus dat klopt ongeveer wel met het stukje hierboven.

Zou iemand het willen proberen ? Verder dus niks veranderen aan je voedingspatroon alleen honing voor het slapen gaan en voor het ontbijt evt.

Ik heb bloemenhoning van de albertheijn, de goedkoopste, geloof euroshopper.

Edit: Hieronder nog een artikel over honing eten voor het slapen gaan.

quote:
A SCOTTISH pharmacist has developed a new diet which allows slimmers to burn fat while they sleep by eating honey before bed.

Mike McInnes, 61, came up with the diet when he was helping athletes with their nutrition. He discovered that eating foods rich in fructose, such as dried fruits and honey, helps people burn fat and increase stamina.

The body burns more fat during the first four hours of sleep than it does during any other activity, including exercise. Eating two teaspoonfuls of honey before bedtime and doing resistance exercise three times a week helps to stimulate this process.

Mr McInnes said most of the commonly-held wisdom about weight loss is not true.

He said: "People think they can lose weight by not eating in the evenings, or by cutting out carbohydrates.

"And they are told that spending hours in the gym will help them lose weight."

"Of course, spending time in the gym gets you fit - but in an hour of aerobic activity you only burn an ounce of fat. This diet uses recovery biology, the process which burns nothing but fat. The most important time for fat-burning is in the first four hours of sleep."

[ Bericht 18% gewijzigd door perezoso op 23-11-2010 00:34:27 ]
  Licht Ontvlambaar dinsdag 23 november 2010 @ 08:57:57 #141
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89042643
Wat fijn dat je niet vet bent en wat heerlijk dat je dit met ons wilt delen... O+
pi_89042695
Goedemorgen, na mijn ontbijt, ZONDER honing, ga ik ''walk on to total fitness''doen.
pi_89042771
De weegschaal gaf vanmorgen aan dat ik nog heel wat VET heb..
maar toch 2,5 kilo er af..
nou zal dat ook een beetje het ongesteld-af zijn..
maar.. ook van het meer eten..
*gaat nu weer 2 boterhammen eten*

*O*

pi_89043721
Gaat lekker, Barretje!
Hier ook weer een goeie week gehad mét resultaat. Dat kon ik echt wel weer gebruiken, was toch een beetje huiverig voor de weegschaal gisteren. Maar ook ik ben weer een kilo kwijt en zit nu op 6,5 totaal.

* Lovechild lust overigens geen honing, jammergenoeg ;)
Don't you love her madly?
  dinsdag 23 november 2010 @ 11:31:37 #145
30252 Soempie
Procreating
pi_89046237
Ik vind honing helaas ook niet lekker. :N

Wat fijn dat het met iedereen zo goed gaat. ^O^
pi_89058395
Normaal gesproken is woensdag schransdag, maar die heb ik maar naar voren gehaald. Ik moet ongesteld worden :') Dus ik ga AH excellent chips, wat salami en de halalpizza wegsmikkelen vergezeld met een fles rode wijn :9~
pi_89058715
weetje, als je iets leuks vind in de sportschool, ben je daar vanzelf veel te vinden.

Mij kreeg je voorheen echt niet aan de sport, al had je het graag. Maar nu vind ik het heerlijk. Ga sowieso 2x 2 uur in de week, en soms nog een 3e keer. Maar dat ligt eraan. En dan groepslessen alsin bodystep, bodypump, spinning, bbbb
  dinsdag 23 november 2010 @ 17:59:22 #148
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_89059944
Met de donkere avonden vind ik het veel lastiger om te gaan sporten, moet ik zeggen. In de zomer is 3 a 4 keer niet ongebruikelijk, nu denk ik als ik de achterdeur achter me dichttrek mmm, lekker thuis... en moet ik echt moeite doen mezelf nog naar de sportschool te krijgen. En dan doe ik in de sportschool toch echt dingen die ik heerlijk vind, net als Stepje10 alle lesMillslessen bijvoorbeeld. Ik wil straks BodyBalance gaan doen, maar zit al smoezen te verzinnen ('heb vandaag al 21 km gefietst', 'moet nog kind overhoren' en 'kan beter vroeg naar bed gaan, want morgen lange dag')

Lijstje, btw
O gepocheerd ei op volkoren boterham
T activia yoghurtje
T creamcrackers met ham en mosterd
L mueslibroodje met kaas
T kiwi
D stoofpotje van pompoen, ui, koolraap, spruiten, linzen, spekjes en kaas O+
T ....

S fietsen en BB, dus als het goed is

Wat gaan jullie allemaal goed! Ik heb geen weegschaal, nouja, geen batterijen erin. Ik weeg pas na mijn 40dagenvastentijd (25 december) en ik wil heel graag dan mijn favo jurkje passen ...
Prrrrr
pi_89060524
mspoez gaan naar die BodyBalance ik weet wat het ongeveer inhoud. Laat lekker de dag en de sores van je afgelijden meid!
pi_89061396
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 november 2010 18:16 schreef MalaCocinera het volgende:
mspoez gaan naar die BodyBalance ik weet wat het ongeveer inhoud. Laat lekker de dag en de sores van je afgelijden meid!
Dat dus :)

En snap het hoor! 's avonds de deur uitgaan in t donker is zo niet aantrekkelijk! Maar je kan dus ook dubbel zo trots op jezelf zijn als je het wel gedaan hebt ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 23 november 2010 @ 20:23:36 #151
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89066395
BodyBalance is zo lekker O+

Netjes Barretje en Lovechild! *O*
  dinsdag 23 november 2010 @ 22:25:01 #152
130755 Kinga
versier hier
pi_89073389
Zo, 1,5 kg eraf deze week!
pi_89081521
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Afgelopen maandagmiddag onderweg vanuit Amsterdam naar Nijmegen voelde ik me totaal niet meer goed (hoofdpijn, duizeligheid, misselijkheid, spierpijn etc.). Ik moest noodgedwongen aan de kant; ik heb me maar laten ophalen omdat ik niet meer kon doorrijden. :{

Gisteren vervolgens thuisgewerkt ondanks dat ik totaal niet goed voelde (hoofdpijn, keelpijn, verstopte neus, loopneus, spierpijn, vermoeidheid, braken etc.), uitzieken is niet echt mijn ding. :X Ik heb de hele dag met een dikke winterjas rondgelopen ondanks dat de kachel overuren draaide, zó koud had ik het (volgens mij gewoon koorts); gelukkig heb ik daar nu geen last van.

Al met al een stevige verkoudheid.

Eens kijken of ik nog terug in slaap kan vallen. Om 21.00u viel ik in slaap en ik ben alweer sinds 01.15u wakker.
pi_89081867
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 03:31 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Afgelopen maandagmiddag onderweg vanuit Amsterdam naar Nijmegen voelde ik me totaal niet meer goed (hoofdpijn, duizeligheid, misselijkheid, spierpijn etc.). Ik moest noodgedwongen aan de kant; ik heb me maar laten ophalen omdat ik niet meer kon doorrijden. :{

Gisteren vervolgens thuisgewerkt ondanks dat ik totaal niet goed voelde (hoofdpijn, keelpijn, verstopte neus, loopneus, spierpijn, vermoeidheid, braken etc.), uitzieken is niet echt mijn ding. :X Ik heb de hele dag met een dikke winterjas rondgelopen ondanks dat de kachel overuren draaide, zó koud had ik het (volgens mij gewoon koorts); gelukkig heb ik daar nu geen last van.

Eens kijken of ik nog terug in slaap kan vallen. Om 21.00u viel ik in slaap en ik ben alweer sinds 01.15u wakker.
ohh.. sylvesterr!!
kwakkelen met de gezondheid is zooo vervelend!!
Hopelijk komt het snel goed..
(bijkomend voordeel is dan wel dat je niet zo trek in eten hebt en dus niet zo veel moeite kost om minder te eten ;) )

woensdag 24 november 2010 @ 07:19:26 #155
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89081907
Netjes Kinga! ^O^

Klote sylvester, beterschap...

Barretje, bij mij zorgt het slap voelen er vaak juist voor dat ik zin krijg in koolhydraten. Daar kwam het frietje van 2 weken geleden ook vandaan...
pi_89082260
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 22:25 schreef Kinga het volgende:
Zo, 1,5 kg eraf deze week!
Zo, das veel! Knap hoor :)

quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 03:31 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dat klinkt eerder als griep, dan als een verkoudheid. Ik zou toch even uitzieken als ik jou was, anders steek je je collega's aan ;)
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_89082405
Beterschap voor sylvesterrr, uitzieken klinkt misschien niet fijn maar is misschien wel beter :Y
pi_89083726
Dank je.

Ik heb wel zin in koolhydraten, maar toch eet ik geen frietjes/chips/andere ongezonde dingen. Enerzijds omdat ik te moe ben, anderzijds doordat zo'n beetje alles wat ik eet er weer uitkomt. :r

Ik voel me vandaag al een klein beetje beter dan gisteren, maar het blijft een vervelend. Vandaag ben ik weer thuis aan het werk...
pi_89087868
Ik was laatst bij de dokter en die zei dat ik ongeveer 1500 kCal moet eten? :? Ik at eerst 2000...daar viel ik niet echt mee af, echt een klein beetje maar, nu zit ik op 1800 en het gaat beter. Ik voel me er goed bij. Maar 1500 kCal ga ik denk écht niet trekken...zeker niet op de dagen dat ik sport.

Misschien moet ik op 'normale' dagen (lees: de dagen dat ik alleen naar school fiets en terug en niet train) ~1800 kCal nemen en op de dagen dat ik sport (en toch wel echt ~500 kCal verbrand) 2000 kCal?

Suggesties? :D

ik weeg nu 91.5...wat een fijn gevoel als ik die 90 een keer haal. :D
pi_89088043
Jongens Walking Pilates doe ik vanmiddag wel.
  woensdag 24 november 2010 @ 12:19:09 #161
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89089493
Hoi, mag ik ook meedoen?

Afgelopen jaren nogal geschommeld met mn gewicht. Diëten als Sonja Bakker en Dr. Frank gedaan, en calorie-tel-diëten zoals dat van de Margriet. Werkte wel, maar daarna hield ik het niet vol. Ik ben nu 1.73m en woog laatst 96 kg. Ik heb een bezoek gebracht aan de dokter en heb daar een verwijzing gekregen naar de diëtist. Ook een bloedonderzoek gehad, waaruit bleek dat mijn cholesterol te hoog was. Kweet even niet meer precies hoe hoog, maar te hoog in ieder geval. Zit ook sterk in de familie. Over drie maanden moet ik het weer laten onderzoeken, dus dan hoop ik dat het door afvallen weer goed is/ in ieder geval beter.

Van de diëtist heb ik veel informatie gekregen over wat ik moet eten. Niet echt een vastgesteld menu, maar algemene tips. Zo moest ik meer brood gaan eten overdag. Tijdens mijn lijnperiodes at ik vaak enkel crackers. 2 's ochtends en 2 's middags. En tijdens niet-lijnperiodes afbakbroodjes uit de oven met veel kaas. Nu moet ik dus 'gewoon' leren eten. Tijdens niet-lijnperiodes at ik ongeveer een zak chips per dag, dus dat ik dat nu niet meer doe zal ook wel helpen. :P Verder heb ik mijn sportschoolabonnement ook weer afgestoft en ik ga nu ongeveer 2 keer per week fitnessen. Dat probeer ik op te schroeven naar drie keer. :)
pi_89089629
Welkom egeltje :)
  woensdag 24 november 2010 @ 12:32:37 #163
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89090084
BTW, wat eten jullie 's avonds? Ik heb informatie gekregen welk soort vlees en aardappel e.d. ik het best kan eten. Eye-opener trouwens dat 100 gr vlees genoeg is en dat dat helemaal niet zo weinig is. Maar vooral 's avonds vind ik het nog lastig andere recepten te vinden / te bedenken. Ik hou niet echt van gekookte aardappelen namelijk. Wel heb ik al volkoren pasta aangeschaft, ik proef niet veel verschil maar heb wel het idee er sneller vol mee te zitten.
pi_89090617
Ik ben een Bulgur vreter in plaats van GVA, eet ik GVB (Groente, Vlees, Bulgur). Nou eet ik amper vlees (misschien een of twee keer in de week) en bulgur eten als dagelijkse kost is iets dat bij mijn cultuur hoort ;)
  woensdag 24 november 2010 @ 12:53:21 #165
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89090871
quote:
10s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:46 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik ben een Bulgur vreter in plaats van GVA, eet ik GVB (Groente, Vlees, Bulgur). Nou eet ik amper vlees (misschien een of twee keer in de week) en bulgur eten als dagelijkse kost is iets dat bij mijn cultuur hoort ;)
Aha, ik zie dat dat ook bij gezonde variaties staat. Maar wat is het, waar koop ik het en hoe maak ik het klaar? :P
pi_89091030
quote:
99s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:53 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Aha, ik zie dat dat ook bij gezonde variaties staat. Maar wat is het, waar koop ik het en hoe maak ik het klaar? :P
Ik haal het bij de lokale turk of marrokaan :) en ik stoom het. Je kunt het koken :) Je hebt diverse ''malingen'' (weet niet of dat het juiste woord is :P) van fijne tot grove. Ik vind grove het fijnst voor de winter en de fijne het fijnst voor de zomer :') De grove kun je in principe zoals rijst eten ;)
  woensdag 24 november 2010 @ 13:00:08 #167
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89091110
quote:
6s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:57 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik haal het bij de lokale turk of marrokaan :) en ik stoom het. Je kunt het koken :) Je hebt diverse ''malingen'' (weet niet of dat het juiste woord is :P) van fijne tot grove. Ik vind grove het fijnst voor de winter en de fijne het fijnst voor de zomer :') De grove kun je in principe zoals rijst eten ;)
Ow, dat gaat geen probleem worden, woon in Utrecht, op weg naar mn albert heijn zitten al twee turks/marokaanse supermarktjes. Kzal het eens proberen!
pi_89091203
Als je Bulgur bereidt moet je er wel een (half) bouillon blokje meestomen/koken :P
pi_89091771
Bulgur. :Y
pi_89092571
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Bulgur. :Y
Ik ben nu werkloos en eet het nu lekker 2 keer per dag :9
pi_89093335
Niet overdrijven hè. Bulgur in combinatie met salade (bestaande uit fijngesneden tomaat, komkommer, ijsbergsla en maïskorrels) is trouwens erg lekker. :)
pi_89103822
Bulgur voor lunch en avondeten, Goddelijk gewoon. Vandaag voel ik me een beetje ''meeh, heb nergens zin :'( ''. Maar toch ga ik straks ''walk on to total fitness'' doen het is maar 30 minuten :P
pi_89104626
quote:
Van de diëtist heb ik veel informatie gekregen over wat ik moet eten. Niet echt een vastgesteld menu, maar algemene tips. Zo moest ik meer brood gaan eten overdag. Tijdens mijn lijnperiodes at ik vaak enkel crackers. 2 's ochtends en 2 's middags. En tijdens niet-lijnperiodes afbakbroodjes uit de oven met veel kaas. Nu moet ik dus 'gewoon' leren eten. Tijdens niet-lijnperiodes at ik ongeveer een zak chips per dag, dus dat ik dat nu niet meer doe zal ook wel helpen. :P Verder heb ik mijn sportschoolabonnement ook weer afgestoft en ik ga nu ongeveer 2 keer per week fitnessen. Dat probeer ik op te schroeven naar drie keer. :)
Die dietisten leren het ook nooit. En ze laten zich ook nog betalen voor hun verkeerde adviezen(vetten vervangen door koolhydraten).
Wie af wil afvallen moet juist minder koolhydraten eten en meer vet en eiwitten eten.
  woensdag 24 november 2010 @ 18:54:29 #174
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89105061
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 18:43 schreef nz1900 het volgende:

[..]

Die dietisten leren het ook nooit. En ze laten zich ook nog betalen voor hun verkeerde adviezen(vetten vervangen door koolhydraten).
Wie af wil afvallen moet juist minder koolhydraten eten en meer vet en eiwitten eten.
Meer vet eten? Met te hoog cholesterol? Trouwens, dat Dr. Frank wat ik deed is meer vlees e.d. en minder tot geen aardappelen, rijst e.d. Hield ik echt niet vol.

[ Bericht 0% gewijzigd door egeltje1985 op 24-11-2010 19:00:54 ]
pi_89105375
quote:
Meer vet eten? Met te hoog cholesterol? Trouwens, dat Dr. Frank wat ik deed is meer vlees e.d. en minder tot geen koolhydraten. Hield ik echt niet vol.
Brood bevat veel koolhydraten en daar wordt je dik van.

Vet verhoogt het cholesterol niet, lees dit maar: http://www.klassiek-homeopaat.info/Artikelen/artikel-193.htm
  Licht Ontvlambaar woensdag 24 november 2010 @ 19:02:49 #176
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89105446
*zucht*
pi_89105512
quote:
15s.gif Op woensdag 24 november 2010 19:02 schreef Sjeen het volgende:
*zucht*
Cheer up

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2010 19:04:11 ]
  woensdag 24 november 2010 @ 19:16:54 #178
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89106102
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 19:01 schreef nz1900 het volgende:

[..]

Brood bevat veel koolhydraten en daar wordt je dik van.

Vet verhoogt het cholesterol niet, lees dit maar: http://www.klassiek-homeopaat.info/Artikelen/artikel-193.htm
Gelezen. Ik denk dat ik het toch maar op mijn manier (die van mn diëtiste dus) ga proberen. Zeker omdat ik graag de rest van mijn leven normaal wil leren eten. En ik ga echt niet de rest van mn leven brood laten staan.
pi_89107606
quote:
Gelezen. Ik denk dat ik het toch maar op mijn manier (die van mn diëtiste dus) ga proberen. Zeker omdat ik graag de rest van mijn leven normaal wil leren eten. En ik ga echt niet de rest van mn leven brood laten staan.
Je kan best (volkoren)brood eten maar niet zoveel als de dietiste zegt.
pi_89108053
quote:
Op woensdag 24 november 2010 19:16 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ik denk dat naar de dietiste luisteren het beste is ^O^
pi_89110576
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 19:49 schreef nz1900 het volgende:

[..]

Je kan best (volkoren)brood eten maar niet zoveel als de dietiste zegt.
misschien moet ze dat lekker aan de diëtiste overlaten die adviseert op persoonlijke behoeftes...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89110885
:*

ik eet lekker 2-4 boterhammen per dag!
en nu val ik af.. toen ik geen boterhammen at kwam ik aan..

boterhammen FTW! *O*

Licht Ontvlambaar woensdag 24 november 2010 @ 20:55:49 #183
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89111153
quote:
10s.gif Op woensdag 24 november 2010 19:04 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Cheer up [ afbeelding ]
Ik heb mijn nagels gelakt, dat werkt ontstressend ;)

Vandaag een redelijke dag... Maar ik merk wel dat het op mijn werk allemaal veel gemakkelijker is. Ook genoeg drinken is iets waar ik thuis aandacht aan moet besteden.

En ik hoop op een goede nacht slaap. De afgelopen drie nachten samen met een hoestende dochter doorgebracht :P
pi_89112756
Welke kleur Sjeen?
  Licht Ontvlambaar woensdag 24 november 2010 @ 22:05:43 #185
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89116085
Show hier je nagels #212 We zingen een liedje voor Trovey!

Ik had trouwens echt geen zin om te gaan lopen vandaag. Maar met morgen voleybaltraining en zaterdag westrijd in het vooruitzicht, vond ik dat wel prima.
  woensdag 24 november 2010 @ 22:15:55 #186
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89116752
Ik eet ongeveer 2-4 boterhammen per dag. :-)
  woensdag 24 november 2010 @ 22:18:05 #187
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89116914
Ow, en net een uur fitness gedaan. Morgen ga ik voor het eerst spinning doen.

Ik moet duidelijk nog wennen aan het inschrijfsysteem van mijn sportschool, er is geen spinning morgenavond, me nu maar ingeschreven voor bodypump. :P

[ Bericht 64% gewijzigd door egeltje1985 op 25-11-2010 00:50:17 ]
  donderdag 25 november 2010 @ 03:28:18 #188
130755 Kinga
versier hier
pi_89124489
quote:
6s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:51 schreef Barretje80 het volgende:
:*

ik eet lekker 2-4 boterhammen per dag!
en nu val ik af.. toen ik geen boterhammen at kwam ik aan..

boterhammen FTW! *O*
Hallelujah *O*

Ik word een beetje moe van die koolhydraten-theorieen. Leuk en aardig dat je sneller afvalt als je ze eruit gooit. Maar dat is niet NORMAAL?! Sorry hoor, en dat is dan een dieet wat je wél je hele leven kan volhouden? Please. Go Barretje, je doet het prima!
  donderdag 25 november 2010 @ 07:05:04 #189
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89124843
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 03:28 schreef Kinga het volgende:

[..]

Hallelujah *O*

Ik word een beetje moe van die koolhydraten-theorieen. Leuk en aardig dat je sneller afvalt als je ze eruit gooit. Maar dat is niet NORMAAL?! Sorry hoor, en dat is dan een dieet wat je wél je hele leven kan volhouden? Please. Go Barretje, je doet het prima!
Ik heb m'n koolhydraten ook beperkt hoor, dat hoeft niet per definitie slecht te zijn :) De meeste mensen die te zwaar zijn eten niet alleen te veel vet, maar ook veel te veel koolhydraten. Er zijn gewoon diverse manieren om je levensstijl in te richten. Ik kies ervoor het op deze manier te doen, met daarbij wel de wetenschap dat ik straks alleen een klein beetje 'goede' koolhydraten extra toe ga voegen... Dus ja, dit is best een dieet wat je je hele leven vol zou moeten kunnen houden.

Ik word daarom altijd een beetje moe van iedereen die elk ander dieet dan ze zelf volgen direct als belachelijk of 'niet normaal' bestempelen ;) Ieder z'n eigen dingske :P
pi_89124905
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 07:05 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik word daarom altijd een beetje moe van iedereen die elk ander dieet dan ze zelf volgen direct als belachelijk of 'niet normaal' bestempelen ;) Ieder z'n eigen dingske :P
_O_ ^O^

Licht Ontvlambaar donderdag 25 november 2010 @ 08:50:26 #191
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89125668
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 07:05 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik heb m'n koolhydraten ook beperkt hoor, dat hoeft niet per definitie slecht te zijn :) De meeste mensen die te zwaar zijn eten niet alleen te veel vet, maar ook veel te veel koolhydraten. Er zijn gewoon diverse manieren om je levensstijl in te richten. Ik kies ervoor het op deze manier te doen, met daarbij wel de wetenschap dat ik straks alleen een klein beetje 'goede' koolhydraten extra toe ga voegen... Dus ja, dit is best een dieet wat je je hele leven vol zou moeten kunnen houden.

Er is een gigantisch verschil tussen jou en NZ1900 ;) En een honingdieet, dat klinkt heel leuk O-)
pi_89125702
Mogguh :W
hier een weekje stabiel...
En mijn maag is een beetje van streek op dit moment :{
pi_89127847
Zo ik maar eens ''walk on to total fitness'' doen.
pi_89130640
Ik word helemaal gek van mijn weegschaal!!!!

Ga ik er vanochtend op staan... Geeft hij 91 aan. Ik blij...ga ik er weer opstaan, 2 tellen later, geeft hij 93 aan? Dan 95? Dan 91.5? (en ik was er de tweede keer gewoon op blijven staan, hij gaf gewoon steeds iets anders aan)...

Ik denk dat het echt tijd wordt voor een nieuwe..

Wat voor weegschaal hebben jullie?
pi_89130704
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 12:05 schreef xBlossomx het volgende:

Ga ik er vanochtend op staan... Geeft hij 91 aan. Ik blij...ga ik er weer opstaan, 2 tellen later, geeft hij 93 aan? Dan 95? Dan 91.5? (en ik was er de tweede keer gewoon op blijven staan, hij gaf gewoon steeds iets anders aan)...

een weegschaal van de ikea :Y

donderdag 25 november 2010 @ 12:09:04 #196
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89130769
quote:

Ik heb er één van de mediamarkt die ook vetpercentage meet (in theorie, in praktijk moet ik daarvoor nog dingen instellen :P ) van het merk tristar. En ik stond er net op en weeg nu 92,8. :D Dat betekent dat ik in twee weken 3,2 ben afgevallen! Jeuh.

Soort weegschaal maakt denk ik niet heel erg uit, wel lijkt me belangrijk dat ie goed een gewicht aangeeft. Met andere weegschalen verschilt het meestal wel.
pi_89130868
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2010 12:09 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ik heb er één van de mediamarkt die ook vetpercentage meet (in theorie, in praktijk moet ik daarvoor nog dingen instellen :P ) van het merk tristar. En ik stond er net op en weeg nu 92,8. :D Dat betekent dat ik in twee weken 3,2 ben afgevallen! Jeuh.

Soort weegschaal maakt denk ik niet heel erg uit, wel lijkt me belangrijk dat ie goed een gewicht aangeeft. Met andere weegschalen verschilt het meestal wel.
Trouwens, dit gaat misschien heel dom klinken, maar het maakt niet uit dat mijn weegschaal op marmoleum staat, toch? Of moet het echt een 'harde' ondergrond zijn, als in tegels..zoals in de badkamer of iets dergelijks?
pi_89131157
quote:

En vet meters zijn in principe niet nauwkeurig, enkel in water kun je je precieze vetpercentage meten. Dus hecht daar niet heel veel waarde aan ;)
7 euro bij de Action van glas met bloemen O+ :D
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  donderdag 25 november 2010 @ 12:24:16 #199
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89131235
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 12:12 schreef xBlossomx het volgende:

[..]

Trouwens, dit gaat misschien heel dom klinken, maar het maakt niet uit dat mijn weegschaal op marmoleum staat, toch? Of moet het echt een 'harde' ondergrond zijn, als in tegels..zoals in de badkamer of iets dergelijks?
Maakt wel uit. :P Kwam ik na even googlen achter: http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/7485726/

Maar bij digitale weegschalen is het verschil wel miniem.
pi_89131343
ik heb onze weegschaal altijd op hetzelfde plekje staan, in een hoek van 2 tegels.. dan is iig de meting altijd hetzelfde :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')