Gelezen. Ik denk dat ik het toch maar op mijn manier (die van mn diëtiste dus) ga proberen. Zeker omdat ik graag de rest van mijn leven normaal wil leren eten. En ik ga echt niet de rest van mn leven brood laten staan.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:01 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Brood bevat veel koolhydraten en daar wordt je dik van.
Vet verhoogt het cholesterol niet, lees dit maar: http://www.klassiek-homeopaat.info/Artikelen/artikel-193.htm
Je kan best (volkoren)brood eten maar niet zoveel als de dietiste zegt.quote:Gelezen. Ik denk dat ik het toch maar op mijn manier (die van mn diëtiste dus) ga proberen. Zeker omdat ik graag de rest van mijn leven normaal wil leren eten. En ik ga echt niet de rest van mn leven brood laten staan.
Ik denk dat naar de dietiste luisteren het beste isquote:Op woensdag 24 november 2010 19:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Gelezen. Ik denk dat ik het toch maar op mijn manier (die van mn diëtiste dus) ga proberen. Zeker omdat ik graag de rest van mijn leven normaal wil leren eten. En ik ga echt niet de rest van mn leven brood laten staan.
misschien moet ze dat lekker aan de diëtiste overlaten die adviseert op persoonlijke behoeftes...quote:Op woensdag 24 november 2010 19:49 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Je kan best (volkoren)brood eten maar niet zoveel als de dietiste zegt.
Ik heb mijn nagels gelakt, dat werkt ontstressendquote:
Hallelujahquote:Op woensdag 24 november 2010 20:51 schreef Barretje80 het volgende:
ik eet lekker 2-4 boterhammen per dag!
en nu val ik af.. toen ik geen boterhammen at kwam ik aan..
boterhammen FTW!
Ik heb m'n koolhydraten ook beperkt hoor, dat hoeft niet per definitie slecht te zijnquote:Op donderdag 25 november 2010 03:28 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hallelujah
Ik word een beetje moe van die koolhydraten-theorieen. Leuk en aardig dat je sneller afvalt als je ze eruit gooit. Maar dat is niet NORMAAL?! Sorry hoor, en dat is dan een dieet wat je wél je hele leven kan volhouden? Please. Go Barretje, je doet het prima!
quote:Op donderdag 25 november 2010 07:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik word daarom altijd een beetje moe van iedereen die elk ander dieet dan ze zelf volgen direct als belachelijk of 'niet normaal' bestempelenIeder z'n eigen dingske
Er is een gigantisch verschil tussen jou en NZ1900quote:Op donderdag 25 november 2010 07:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb m'n koolhydraten ook beperkt hoor, dat hoeft niet per definitie slecht te zijnDe meeste mensen die te zwaar zijn eten niet alleen te veel vet, maar ook veel te veel koolhydraten. Er zijn gewoon diverse manieren om je levensstijl in te richten. Ik kies ervoor het op deze manier te doen, met daarbij wel de wetenschap dat ik straks alleen een klein beetje 'goede' koolhydraten extra toe ga voegen... Dus ja, dit is best een dieet wat je je hele leven vol zou moeten kunnen houden.
Ik word daarom altijd een beetje moe van iedereen die elk ander dieet dan ze zelf volgen direct als belachelijk of 'niet normaal' bestempelenIeder z'n eigen dingske
een weegschaal van de ikeaquote:Op donderdag 25 november 2010 12:05 schreef xBlossomx het volgende:
Ik word helemaal gek van mijn weegschaal!!!!
Ga ik er vanochtend op staan... Geeft hij 91 aan. Ik blij...ga ik er weer opstaan, 2 tellen later, geeft hij 93 aan? Dan 95? Dan 91.5? (en ik was er de tweede keer gewoon op blijven staan, hij gaf gewoon steeds iets anders aan)...
Ik denk dat het echt tijd wordt voor een nieuwe..
Wat voor weegschaal hebben jullie?
Ik heb er één van de mediamarkt die ook vetpercentage meet (in theorie, in praktijk moet ik daarvoor nog dingen instellenquote:Op donderdag 25 november 2010 12:05 schreef xBlossomx het volgende:
Ga ik er vanochtend op staan... Geeft hij 91 aan. Ik blij...ga ik er weer opstaan, 2 tellen later, geeft hij 93 aan? Dan 95? Dan 91.5? (en ik was er de tweede keer gewoon op blijven staan, hij gaf gewoon steeds iets anders aan)...
Trouwens, dit gaat misschien heel dom klinken, maar het maakt niet uit dat mijn weegschaal op marmoleum staat, toch? Of moet het echt een 'harde' ondergrond zijn, als in tegels..zoals in de badkamer of iets dergelijks?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:09 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik heb er één van de mediamarkt die ook vetpercentage meet (in theorie, in praktijk moet ik daarvoor nog dingen instellen) van het merk tristar. En ik stond er net op en weeg nu 92,8.
Dat betekent dat ik in twee weken 3,2 ben afgevallen! Jeuh.
Soort weegschaal maakt denk ik niet heel erg uit, wel lijkt me belangrijk dat ie goed een gewicht aangeeft. Met andere weegschalen verschilt het meestal wel.
7 euro bij de Action van glas met bloemenquote:Op donderdag 25 november 2010 12:05 schreef xBlossomx het volgende:
En vet meters zijn in principe niet nauwkeurig, enkel in water kun je je precieze vetpercentage meten. Dus hecht daar niet heel veel waarde aan
Maakt wel uit.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:12 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Trouwens, dit gaat misschien heel dom klinken, maar het maakt niet uit dat mijn weegschaal op marmoleum staat, toch? Of moet het echt een 'harde' ondergrond zijn, als in tegels..zoals in de badkamer of iets dergelijks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |