Afgelopen maandagmiddag onderweg vanuit Amsterdam naar Nijmegen voelde ik me totaal niet meer goed (hoofdpijn, duizeligheid, misselijkheid, spierpijn etc.). Ik moest noodgedwongen aan de kant; ik heb me maar laten ophalen omdat ik niet meer kon doorrijden.quote:Op zondag 21 november 2010 20:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Grr, gisteren ging het op de sportschool echt heel slecht. Ik kon nauwelijks gewichten optillen, en had ook totaal geen zin. Het is me nu wel duidelijk waarom: griepje/verkoudheid.
ohh.. sylvesterr!!quote:Op woensdag 24 november 2010 03:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Afgelopen maandagmiddag onderweg vanuit Amsterdam naar Nijmegen voelde ik me totaal niet meer goed (hoofdpijn, duizeligheid, misselijkheid, spierpijn etc.). Ik moest noodgedwongen aan de kant; ik heb me maar laten ophalen omdat ik niet meer kon doorrijden.
Gisteren vervolgens thuisgewerkt ondanks dat ik totaal niet goed voelde (hoofdpijn, keelpijn, verstopte neus, loopneus, spierpijn, vermoeidheid, braken etc.), uitzieken is niet echt mijn ding.Ik heb de hele dag met een dikke winterjas rondgelopen ondanks dat de kachel overuren draaide, zó koud had ik het (volgens mij gewoon koorts); gelukkig heb ik daar nu geen last van.
Al met al een stevige verkoudheid.
Eens kijken of ik nog terug in slaap kan vallen. Om 21.00u viel ik in slaap en ik ben alweer sinds 01.15u wakker.
Zo, das veel! Knap hoorquote:
Dat klinkt eerder als griep, dan als een verkoudheid. Ik zou toch even uitzieken als ik jou was, anders steek je je collega's aanquote:Op woensdag 24 november 2010 03:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Afgelopen maandagmiddag onderweg vanuit Amsterdam naar Nijmegen voelde ik me totaal niet meer goed (hoofdpijn, duizeligheid, misselijkheid, spierpijn etc.). Ik moest noodgedwongen aan de kant; ik heb me maar laten ophalen omdat ik niet meer kon doorrijden.
Gisteren vervolgens thuisgewerkt ondanks dat ik totaal niet goed voelde (hoofdpijn, keelpijn, verstopte neus, loopneus, spierpijn, vermoeidheid, braken etc.), uitzieken is niet echt mijn ding.Ik heb de hele dag met een dikke winterjas rondgelopen ondanks dat de kachel overuren draaide, zó koud had ik het (volgens mij gewoon koorts); gelukkig heb ik daar nu geen last van.
Al met al een stevige verkoudheid.
Eens kijken of ik nog terug in slaap kan vallen. Om 21.00u viel ik in slaap en ik ben alweer sinds 01.15u wakker.
Aha, ik zie dat dat ook bij gezonde variaties staat. Maar wat is het, waar koop ik het en hoe maak ik het klaar?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:46 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik ben een Bulgur vreter in plaats van GVA, eet ik GVB (Groente, Vlees, Bulgur). Nou eet ik amper vlees (misschien een of twee keer in de week) en bulgur eten als dagelijkse kost is iets dat bij mijn cultuur hoort
Ik haal het bij de lokale turk of marrokaanquote:Op woensdag 24 november 2010 12:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Aha, ik zie dat dat ook bij gezonde variaties staat. Maar wat is het, waar koop ik het en hoe maak ik het klaar?
Ow, dat gaat geen probleem worden, woon in Utrecht, op weg naar mn albert heijn zitten al twee turks/marokaanse supermarktjes. Kzal het eens proberen!quote:Op woensdag 24 november 2010 12:57 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik haal het bij de lokale turk of marrokaanen ik stoom het. Je kunt het koken
Je hebt diverse ''malingen'' (weet niet of dat het juiste woord is
) van fijne tot grove. Ik vind grove het fijnst voor de winter en de fijne het fijnst voor de zomer
De grove kun je in principe zoals rijst eten
Die dietisten leren het ook nooit. En ze laten zich ook nog betalen voor hun verkeerde adviezen(vetten vervangen door koolhydraten).quote:Van de diëtist heb ik veel informatie gekregen over wat ik moet eten. Niet echt een vastgesteld menu, maar algemene tips. Zo moest ik meer brood gaan eten overdag. Tijdens mijn lijnperiodes at ik vaak enkel crackers. 2 's ochtends en 2 's middags. En tijdens niet-lijnperiodes afbakbroodjes uit de oven met veel kaas. Nu moet ik dus 'gewoon' leren eten. Tijdens niet-lijnperiodes at ik ongeveer een zak chips per dag, dus dat ik dat nu niet meer doe zal ook wel helpen.Verder heb ik mijn sportschoolabonnement ook weer afgestoft en ik ga nu ongeveer 2 keer per week fitnessen. Dat probeer ik op te schroeven naar drie keer.
Meer vet eten? Met te hoog cholesterol? Trouwens, dat Dr. Frank wat ik deed is meer vlees e.d. en minder tot geen aardappelen, rijst e.d. Hield ik echt niet vol.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:43 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Die dietisten leren het ook nooit. En ze laten zich ook nog betalen voor hun verkeerde adviezen(vetten vervangen door koolhydraten).
Wie af wil afvallen moet juist minder koolhydraten eten en meer vet en eiwitten eten.
Brood bevat veel koolhydraten en daar wordt je dik van.quote:Meer vet eten? Met te hoog cholesterol? Trouwens, dat Dr. Frank wat ik deed is meer vlees e.d. en minder tot geen koolhydraten. Hield ik echt niet vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |