abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 november 2010 @ 20:23:36 #151
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89066395
BodyBalance is zo lekker O+

Netjes Barretje en Lovechild! *O*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 23 november 2010 @ 22:25:01 #152
130755 Kinga
versier hier
pi_89073389
Zo, 1,5 kg eraf deze week!
pi_89081521
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Grr, gisteren ging het op de sportschool echt heel slecht. Ik kon nauwelijks gewichten optillen, en had ook totaal geen zin. Het is me nu wel duidelijk waarom: griepje/verkoudheid. :(
Afgelopen maandagmiddag onderweg vanuit Amsterdam naar Nijmegen voelde ik me totaal niet meer goed (hoofdpijn, duizeligheid, misselijkheid, spierpijn etc.). Ik moest noodgedwongen aan de kant; ik heb me maar laten ophalen omdat ik niet meer kon doorrijden. :{

Gisteren vervolgens thuisgewerkt ondanks dat ik totaal niet goed voelde (hoofdpijn, keelpijn, verstopte neus, loopneus, spierpijn, vermoeidheid, braken etc.), uitzieken is niet echt mijn ding. :X Ik heb de hele dag met een dikke winterjas rondgelopen ondanks dat de kachel overuren draaide, zó koud had ik het (volgens mij gewoon koorts); gelukkig heb ik daar nu geen last van.

Al met al een stevige verkoudheid.

Eens kijken of ik nog terug in slaap kan vallen. Om 21.00u viel ik in slaap en ik ben alweer sinds 01.15u wakker.
pi_89081867
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 03:31 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Afgelopen maandagmiddag onderweg vanuit Amsterdam naar Nijmegen voelde ik me totaal niet meer goed (hoofdpijn, duizeligheid, misselijkheid, spierpijn etc.). Ik moest noodgedwongen aan de kant; ik heb me maar laten ophalen omdat ik niet meer kon doorrijden. :{

Gisteren vervolgens thuisgewerkt ondanks dat ik totaal niet goed voelde (hoofdpijn, keelpijn, verstopte neus, loopneus, spierpijn, vermoeidheid, braken etc.), uitzieken is niet echt mijn ding. :X Ik heb de hele dag met een dikke winterjas rondgelopen ondanks dat de kachel overuren draaide, zó koud had ik het (volgens mij gewoon koorts); gelukkig heb ik daar nu geen last van.

Eens kijken of ik nog terug in slaap kan vallen. Om 21.00u viel ik in slaap en ik ben alweer sinds 01.15u wakker.
ohh.. sylvesterr!!
kwakkelen met de gezondheid is zooo vervelend!!
Hopelijk komt het snel goed..
(bijkomend voordeel is dan wel dat je niet zo trek in eten hebt en dus niet zo veel moeite kost om minder te eten ;) )

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  woensdag 24 november 2010 @ 07:19:26 #155
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89081907
Netjes Kinga! ^O^

Klote sylvester, beterschap...

Barretje, bij mij zorgt het slap voelen er vaak juist voor dat ik zin krijg in koolhydraten. Daar kwam het frietje van 2 weken geleden ook vandaan...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_89082260
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 22:25 schreef Kinga het volgende:
Zo, 1,5 kg eraf deze week!
Zo, das veel! Knap hoor :)

quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 03:31 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dat klinkt eerder als griep, dan als een verkoudheid. Ik zou toch even uitzieken als ik jou was, anders steek je je collega's aan ;)
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_89082405
Beterschap voor sylvesterrr, uitzieken klinkt misschien niet fijn maar is misschien wel beter :Y
pi_89083726
Dank je.

Ik heb wel zin in koolhydraten, maar toch eet ik geen frietjes/chips/andere ongezonde dingen. Enerzijds omdat ik te moe ben, anderzijds doordat zo'n beetje alles wat ik eet er weer uitkomt. :r

Ik voel me vandaag al een klein beetje beter dan gisteren, maar het blijft een vervelend. Vandaag ben ik weer thuis aan het werk...
pi_89087868
Ik was laatst bij de dokter en die zei dat ik ongeveer 1500 kCal moet eten? :? Ik at eerst 2000...daar viel ik niet echt mee af, echt een klein beetje maar, nu zit ik op 1800 en het gaat beter. Ik voel me er goed bij. Maar 1500 kCal ga ik denk écht niet trekken...zeker niet op de dagen dat ik sport.

Misschien moet ik op 'normale' dagen (lees: de dagen dat ik alleen naar school fiets en terug en niet train) ~1800 kCal nemen en op de dagen dat ik sport (en toch wel echt ~500 kCal verbrand) 2000 kCal?

Suggesties? :D

ik weeg nu 91.5...wat een fijn gevoel als ik die 90 een keer haal. :D
pi_89088043
Jongens Walking Pilates doe ik vanmiddag wel.
  woensdag 24 november 2010 @ 12:19:09 #161
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89089493
Hoi, mag ik ook meedoen?

Afgelopen jaren nogal geschommeld met mn gewicht. Diëten als Sonja Bakker en Dr. Frank gedaan, en calorie-tel-diëten zoals dat van de Margriet. Werkte wel, maar daarna hield ik het niet vol. Ik ben nu 1.73m en woog laatst 96 kg. Ik heb een bezoek gebracht aan de dokter en heb daar een verwijzing gekregen naar de diëtist. Ook een bloedonderzoek gehad, waaruit bleek dat mijn cholesterol te hoog was. Kweet even niet meer precies hoe hoog, maar te hoog in ieder geval. Zit ook sterk in de familie. Over drie maanden moet ik het weer laten onderzoeken, dus dan hoop ik dat het door afvallen weer goed is/ in ieder geval beter.

Van de diëtist heb ik veel informatie gekregen over wat ik moet eten. Niet echt een vastgesteld menu, maar algemene tips. Zo moest ik meer brood gaan eten overdag. Tijdens mijn lijnperiodes at ik vaak enkel crackers. 2 's ochtends en 2 's middags. En tijdens niet-lijnperiodes afbakbroodjes uit de oven met veel kaas. Nu moet ik dus 'gewoon' leren eten. Tijdens niet-lijnperiodes at ik ongeveer een zak chips per dag, dus dat ik dat nu niet meer doe zal ook wel helpen. :P Verder heb ik mijn sportschoolabonnement ook weer afgestoft en ik ga nu ongeveer 2 keer per week fitnessen. Dat probeer ik op te schroeven naar drie keer. :)
pi_89089629
Welkom egeltje :)
  woensdag 24 november 2010 @ 12:32:37 #163
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89090084
BTW, wat eten jullie 's avonds? Ik heb informatie gekregen welk soort vlees en aardappel e.d. ik het best kan eten. Eye-opener trouwens dat 100 gr vlees genoeg is en dat dat helemaal niet zo weinig is. Maar vooral 's avonds vind ik het nog lastig andere recepten te vinden / te bedenken. Ik hou niet echt van gekookte aardappelen namelijk. Wel heb ik al volkoren pasta aangeschaft, ik proef niet veel verschil maar heb wel het idee er sneller vol mee te zitten.
pi_89090617
Ik ben een Bulgur vreter in plaats van GVA, eet ik GVB (Groente, Vlees, Bulgur). Nou eet ik amper vlees (misschien een of twee keer in de week) en bulgur eten als dagelijkse kost is iets dat bij mijn cultuur hoort ;)
  woensdag 24 november 2010 @ 12:53:21 #165
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89090871
quote:
10s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:46 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik ben een Bulgur vreter in plaats van GVA, eet ik GVB (Groente, Vlees, Bulgur). Nou eet ik amper vlees (misschien een of twee keer in de week) en bulgur eten als dagelijkse kost is iets dat bij mijn cultuur hoort ;)
Aha, ik zie dat dat ook bij gezonde variaties staat. Maar wat is het, waar koop ik het en hoe maak ik het klaar? :P
pi_89091030
quote:
99s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:53 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Aha, ik zie dat dat ook bij gezonde variaties staat. Maar wat is het, waar koop ik het en hoe maak ik het klaar? :P
Ik haal het bij de lokale turk of marrokaan :) en ik stoom het. Je kunt het koken :) Je hebt diverse ''malingen'' (weet niet of dat het juiste woord is :P) van fijne tot grove. Ik vind grove het fijnst voor de winter en de fijne het fijnst voor de zomer :') De grove kun je in principe zoals rijst eten ;)
  woensdag 24 november 2010 @ 13:00:08 #167
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89091110
quote:
6s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:57 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik haal het bij de lokale turk of marrokaan :) en ik stoom het. Je kunt het koken :) Je hebt diverse ''malingen'' (weet niet of dat het juiste woord is :P) van fijne tot grove. Ik vind grove het fijnst voor de winter en de fijne het fijnst voor de zomer :') De grove kun je in principe zoals rijst eten ;)
Ow, dat gaat geen probleem worden, woon in Utrecht, op weg naar mn albert heijn zitten al twee turks/marokaanse supermarktjes. Kzal het eens proberen!
pi_89091203
Als je Bulgur bereidt moet je er wel een (half) bouillon blokje meestomen/koken :P
pi_89091771
Bulgur. :Y
pi_89092571
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Bulgur. :Y
Ik ben nu werkloos en eet het nu lekker 2 keer per dag :9
pi_89093335
Niet overdrijven hè. Bulgur in combinatie met salade (bestaande uit fijngesneden tomaat, komkommer, ijsbergsla en maïskorrels) is trouwens erg lekker. :)
pi_89103822
Bulgur voor lunch en avondeten, Goddelijk gewoon. Vandaag voel ik me een beetje ''meeh, heb nergens zin :'( ''. Maar toch ga ik straks ''walk on to total fitness'' doen het is maar 30 minuten :P
pi_89104626
quote:
Van de diëtist heb ik veel informatie gekregen over wat ik moet eten. Niet echt een vastgesteld menu, maar algemene tips. Zo moest ik meer brood gaan eten overdag. Tijdens mijn lijnperiodes at ik vaak enkel crackers. 2 's ochtends en 2 's middags. En tijdens niet-lijnperiodes afbakbroodjes uit de oven met veel kaas. Nu moet ik dus 'gewoon' leren eten. Tijdens niet-lijnperiodes at ik ongeveer een zak chips per dag, dus dat ik dat nu niet meer doe zal ook wel helpen. :P Verder heb ik mijn sportschoolabonnement ook weer afgestoft en ik ga nu ongeveer 2 keer per week fitnessen. Dat probeer ik op te schroeven naar drie keer. :)
Die dietisten leren het ook nooit. En ze laten zich ook nog betalen voor hun verkeerde adviezen(vetten vervangen door koolhydraten).
Wie af wil afvallen moet juist minder koolhydraten eten en meer vet en eiwitten eten.
  woensdag 24 november 2010 @ 18:54:29 #174
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89105061
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 18:43 schreef nz1900 het volgende:

[..]

Die dietisten leren het ook nooit. En ze laten zich ook nog betalen voor hun verkeerde adviezen(vetten vervangen door koolhydraten).
Wie af wil afvallen moet juist minder koolhydraten eten en meer vet en eiwitten eten.
Meer vet eten? Met te hoog cholesterol? Trouwens, dat Dr. Frank wat ik deed is meer vlees e.d. en minder tot geen aardappelen, rijst e.d. Hield ik echt niet vol.

[ Bericht 0% gewijzigd door egeltje1985 op 24-11-2010 19:00:54 ]
pi_89105375
quote:
Meer vet eten? Met te hoog cholesterol? Trouwens, dat Dr. Frank wat ik deed is meer vlees e.d. en minder tot geen koolhydraten. Hield ik echt niet vol.
Brood bevat veel koolhydraten en daar wordt je dik van.

Vet verhoogt het cholesterol niet, lees dit maar: http://www.klassiek-homeopaat.info/Artikelen/artikel-193.htm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')