abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:46:22 #101
30252 Soempie
Procreating
pi_88897918
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 08:47 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben meestal buitenaanvaller Soempie, al kan ik ook aan de gang als setupper :) Er was gisteren echt nauwelijks tegenstand, ik heb een serveerserie van 10 punten gehad. En ik ben dan ben ik nog niet eens echt een sterke serveerder, doe ik onderhands :P

Ik ga ook weer stapje voor stapje naar beneden, maar het belangrijkste vind ik voorlopig dat ik niet meer over dat bepaalde tiental heen ga :)

Belonen of opvrolijken met eten, dat is toch echt iets wat in de mens zit geloof ik. Ik ken zoveel soorten 'comfortfood'... Ik let er bij mijn dochter ondertussen wel op, dat het afwisselend is, dan weer eerns iets lekker, dan iets leuks.
Ah, ik ben/ was ook buitenaanvaller. Wel makkelijk dat je ook als spelverdeler aan de slag kunt. Wij hadden vaste spelverdelers en als er dan een ziek was hadden we toch wel een beetje een probleem. Wel jammer dat je nauwelijks tegenstand had, maarja, wie weet eindigen zij wel onderaan en komen er nog behoorlijk sterke teams. Of als jullie zo doorgaan, dat jullie promoveren. :9

M'n vriend haalt wel vaker lekkere dingen voor me in huis en eigenlijk moet hij daar dan maar mee stoppen. Misschien vervangen door bloemen. O-)

Oja, thuis drink ik ook veel meer dan op m'n werk. 't Werk gaat aan een stuk door en dan denk ik er niet zo snel aan. Vanmiddag lekker een middagje vrij, dus ik ga op de bank met een goed boek en een kop thee. c_/ :W
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:48:50 #102
30252 Soempie
Procreating
pi_88898012
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:48 schreef MalaCocinera het volgende:

Zo nu ontbijten, daarna The Secret to Weightloss vol 1, ff een van lichtste walking pilates dvd's doen hoor :P
quote:
6s.gif Op donderdag 18 november 2010 13:39 schreef MalaCocinera het volgende:
WATP mag ik alleen maar van mezelf doen als ik, moe, zielig etc. etc. ben :P

:+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  Licht Ontvlambaar vrijdag 19 november 2010 @ 12:58:28 #103
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88898360
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:46 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ah, ik ben/ was ook buitenaanvaller. Wel makkelijk dat je ook als spelverdeler aan de slag kunt. Wij hadden vaste spelverdelers en als er dan een ziek was hadden we toch wel een beetje een probleem. Wel jammer dat je nauwelijks tegenstand had, maarja, wie weet eindigen zij wel onderaan en komen er nog behoorlijk sterke teams. Of als jullie zo doorgaan, dat jullie promoveren. :9

M'n vriend haalt wel vaker lekkere dingen voor me in huis en eigenlijk moet hij daar dan maar mee stoppen. Misschien vervangen door bloemen. O-)

Oja, thuis drink ik ook veel meer dan op m'n werk. 't Werk gaat aan een stuk door en dan denk ik er niet zo snel aan. Vanmiddag lekker een middagje vrij, dus ik ga op de bank met een goed boek en een kop thee. c_/ :W
Er valt niet veel te promoveren, ik speel in de hoogste klasse Dames Recreanten :P Dit was inderdaad wel het team dat momenteel laatste staat. Maar het feit dat nadenken over de opstelling (ik ben meespelend coach) na het geblesseerd raken van een van onze speelsters (te koud in de hal, te weinig actie) de meeste energie kostte, is toch wel erg eigenlijk :P

Ach ja, ik heb in elk geval niet helemaal stil gezeten gisteren :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_88898442
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 12:48 schreef Soempie het volgende:

[..]

[..]

:+
Zeg walking pilates is nog altijd zwaarder ja :'(
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:05:58 #105
30252 Soempie
Procreating
pi_88898644
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:58 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Er valt niet veel te promoveren, ik speel in de hoogste klasse Dames Recreanten :P Dit was inderdaad wel het team dat momenteel laatste staat. Maar het feit dat nadenken over de opstelling (ik ben meespelend coach) na het geblesseerd raken van een van onze speelsters (te koud in de hal, te weinig actie) de meeste energie kostte, is toch wel erg eigenlijk :P

Ach ja, ik heb in elk geval niet helemaal stil gezeten gisteren :P
En je hersenen verbranden ook calorieën bij het nadenken. :P
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:06:24 #106
30252 Soempie
Procreating
pi_88898657
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:00 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Zeg walking pilates is nog altijd zwaarder ja :'(
Ik weet alle verschillen niet. :@
pi_88934928
Zaterdag weegdag, ik weeg nu 76,2 vorig week was dat 76,6. Afgevallen terwijl ik me afgelopen week maar 2 dagen aan mijn maximum aantal kcal (2000 kcal) heb gehouden *O*

Na het ontbijt ''walk on to total fitness'' doen.
  zaterdag 20 november 2010 @ 13:06:19 #108
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_88939313
Hoera Mala!
Prrrrr
pi_88982966
Wat een stilte hier, ga zo ''the secret to weigtloss vol 2'' doen had er vanochtend geen zin :P
pi_88986739
Grr, gisteren ging het op de sportschool echt heel slecht. Ik kon nauwelijks gewichten optillen, en had ook totaal geen zin. Het is me nu wel duidelijk waarom: griepje/verkoudheid. :(
pi_88987158
quote:
Op zondag 21 november 2010 20:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Grr, gisteren ging het op de sportschool echt heel slecht. Ik kon nauwelijks gewichten optillen, en had ook totaal geen zin. Het is me nu wel duidelijk waarom: griepje/verkoudheid. :(
Het is het weer, gewoon lekker op de bank met een kopje soep :9 Hoe is trouwens het gesprek met je werkgever gegaan?
  Licht Ontvlambaar zondag 21 november 2010 @ 20:52:18 #112
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88988084
quote:
7s.gif Op zondag 21 november 2010 18:53 schreef MalaCocinera het volgende:
Wat een stilte hier, ga zo ''the secret to weigtloss vol 2'' doen had er vanochtend geen zin :P
Weekend ;)

Gisteren eerst in zwembad gezeten en daarna met een supertrotse dochter de stad in gefietst om een kadootje te kopen. Vandaag uitgeslapen, gewandeld en kastanjes gepoft op de kachel :D
pi_88988154
Gefeliciteerd Sjeen *O*
Ik vraag me werkelijk af of gepofte kastansjes lekker zijn... Ik moet dat nog steeds eens een keer proberen :D
pi_88988586
Gefeliciteerd Sjeen *O*
  Licht Ontvlambaar zondag 21 november 2010 @ 21:15:31 #115
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88989674
quote:
7s.gif Op zondag 21 november 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
Gefeliciteerd Sjeen *O*
Ik vraag me werkelijk af of gepofte kastansjes lekker zijn... Ik moet dat nog steeds eens een keer proberen :D
Thanks all O+ Het was leuk om te zien!

Gepofte kastanjes zijn lekker, vind ik :D
pi_88989682
quote:
9s.gif Op zondag 21 november 2010 20:37 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Het is het weer, gewoon lekker op de bank met een kopje soep :9 Hoe is trouwens het gesprek met je werkgever gegaan?
Wat een baggerweer.

Wat betreft het gesprek met mijn leidinggevende, het is maar net hoe je het bekijkt.. Hij begrijpt mijn situatie, maar een oplossing op korte termijn zit er hoogstwaarschijnlijk niet in. ;( Dat krijg je ervan met een grote organisatie met tig management-lagen en een klein team (manager: 1 FTE, ik: 1 FTE, collega: 0,8FTE, effectief 0,5FTE ivm OR-werkzaamheden).

* sylvesterrr kijkt het nog heel even aan...
pi_88989897
@ Sylvester in deze tijden is voor je zelf kiezen wat lastiger qua werk.....
pi_88990350
quote:
11s.gif Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef MalaCocinera het volgende:
@ Sylvester in deze tijden is voor je zelf kiezen wat lastiger qua werk.....
Ik kan zo elders aan de slag als ik zou willen, maar mijn huidige werk vind ik eigenlijk te leuk en interessant om afscheid van te nemen. Het is de laatste tijd helaas erg druk.
pi_88990672
Halloooo,

Ik ben inmiddels 6 kg afgevallen *O* nog 7 te gaan. Hebben jullie nog lekkere recepten voor het avondeten? :D

Succes deze week.
pi_88990917
Hoi stepje, wat een enthiousasme :D
pi_88991089
Haha ja, ik ben nieuw hier, ff een leuke binnenkomer dus ;)
  maandag 22 november 2010 @ 07:58:19 #122
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_89002651
Boh, een slecht weekend achter de rug :@ Dus vanaf vandaag weer een frisse start *O*
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_89002778
Herkenbaar. 's Avonds op de bank met een zak chips enz.

Inderdaad meteen weer goed en actief verder gaan :). Ik heb dit weekend al het chips, toastjes, chocolade pepernoten enz af kunnen slaan. Heb er totaal geen behoefte ook aan gehad, dus dat is gunstig.
pi_89002882
Ik heb meer gegeten! *O*

en het werkt..
toch een kilo er af in een weekje..
hopelijk zet het door..

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  Licht Ontvlambaar maandag 22 november 2010 @ 08:48:42 #125
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89003126
Ik moet over een paar dagen ongesteld worden... dat is te merken -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')