Ah, ik ben/ was ook buitenaanvaller. Wel makkelijk dat je ook als spelverdeler aan de slag kunt. Wij hadden vaste spelverdelers en als er dan een ziek was hadden we toch wel een beetje een probleem. Wel jammer dat je nauwelijks tegenstand had, maarja, wie weet eindigen zij wel onderaan en komen er nog behoorlijk sterke teams. Of als jullie zo doorgaan, dat jullie promoveren.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:47 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben meestal buitenaanvaller Soempie, al kan ik ook aan de gang als setupperEr was gisteren echt nauwelijks tegenstand, ik heb een serveerserie van 10 punten gehad. En ik ben dan ben ik nog niet eens echt een sterke serveerder, doe ik onderhands
Ik ga ook weer stapje voor stapje naar beneden, maar het belangrijkste vind ik voorlopig dat ik niet meer over dat bepaalde tiental heen ga
Belonen of opvrolijken met eten, dat is toch echt iets wat in de mens zit geloof ik. Ik ken zoveel soorten 'comfortfood'... Ik let er bij mijn dochter ondertussen wel op, dat het afwisselend is, dan weer eerns iets lekker, dan iets leuks.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:48 schreef MalaCocinera het volgende:
Zo nu ontbijten, daarna The Secret to Weightloss vol 1, ff een van lichtste walking pilates dvd's doen hoor
quote:Op donderdag 18 november 2010 13:39 schreef MalaCocinera het volgende:
WATP mag ik alleen maar van mezelf doen als ik, moe, zielig etc. etc. ben
Er valt niet veel te promoveren, ik speel in de hoogste klasse Dames Recreantenquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, ik ben/ was ook buitenaanvaller. Wel makkelijk dat je ook als spelverdeler aan de slag kunt. Wij hadden vaste spelverdelers en als er dan een ziek was hadden we toch wel een beetje een probleem. Wel jammer dat je nauwelijks tegenstand had, maarja, wie weet eindigen zij wel onderaan en komen er nog behoorlijk sterke teams. Of als jullie zo doorgaan, dat jullie promoveren.![]()
M'n vriend haalt wel vaker lekkere dingen voor me in huis en eigenlijk moet hij daar dan maar mee stoppen. Misschien vervangen door bloemen.![]()
Oja, thuis drink ik ook veel meer dan op m'n werk. 't Werk gaat aan een stuk door en dan denk ik er niet zo snel aan. Vanmiddag lekker een middagje vrij, dus ik ga op de bank met een goed boek en een kop thee.![]()
![]()
En je hersenen verbranden ook calorieën bij het nadenken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:58 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Er valt niet veel te promoveren, ik speel in de hoogste klasse Dames RecreantenDit was inderdaad wel het team dat momenteel laatste staat. Maar het feit dat nadenken over de opstelling (ik ben meespelend coach) na het geblesseerd raken van een van onze speelsters (te koud in de hal, te weinig actie) de meeste energie kostte, is toch wel erg eigenlijk
Ach ja, ik heb in elk geval niet helemaal stil gezeten gisteren
Ik weet alle verschillen niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:00 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zeg walking pilates is nog altijd zwaarder ja
Het is het weer, gewoon lekker op de bank met een kopje soepquote:Op zondag 21 november 2010 20:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Grr, gisteren ging het op de sportschool echt heel slecht. Ik kon nauwelijks gewichten optillen, en had ook totaal geen zin. Het is me nu wel duidelijk waarom: griepje/verkoudheid.
Weekendquote:Op zondag 21 november 2010 18:53 schreef MalaCocinera het volgende:
Wat een stilte hier, ga zo ''the secret to weigtloss vol 2'' doen had er vanochtend geen zin
Thanks allquote:Op zondag 21 november 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
Gefeliciteerd Sjeen
Ik vraag me werkelijk af of gepofte kastansjes lekker zijn... Ik moet dat nog steeds eens een keer proberen
Wat een baggerweer.quote:Op zondag 21 november 2010 20:37 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Het is het weer, gewoon lekker op de bank met een kopje soepHoe is trouwens het gesprek met je werkgever gegaan?
Ik kan zo elders aan de slag als ik zou willen, maar mijn huidige werk vind ik eigenlijk te leuk en interessant om afscheid van te nemen. Het is de laatste tijd helaas erg druk.quote:Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef MalaCocinera het volgende:
@ Sylvester in deze tijden is voor je zelf kiezen wat lastiger qua werk.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |