abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 november 2010 @ 08:59:24 #126
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89003255
stepje wat goed! *O*

Ik ben er inmiddels van overtuigd dat vorige week maandag een uitschieter naar beneden was. Na het verdriet van woensdag is het namelijk weer gestaag omlaag gegaan en nu zit ik na 3 weken netjes op -3 een mooi tempo eigenlijk.

Gisteren was een vriend van ons op visite en die had z'n Kinect meegenomen... Nu wil ik 'm helemaal :') De sportspelletjes zijn kut, maar de dans en fitnessspellen zijn wel erg tof. Vooral het dansen is gaaf :Y Heb nu dan ook lekker veel spierpijn... Springen moet ik echter maar even niet meer doen, dat trekken m'n knietjes toch nog niet..

Klote Sjeen, voordeel is wel dat wanneer je erna op de weegschaal gaat staan je ineens heel snel heel veel vooruitgang hebt geboekt.. :P

Barretje, gaat lekker dus! *O*

Marijke, jij moet de weekenden maar overslaan ofzo. Dan kun je ook de mist niet ingaan 8-)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_89004488
Goeiemorgen, allemaal het weekend weer overleefd dus en wat fijn Flugel dat het toch goed gaat. :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89005439
Goedemorgen, na het ontbijt ga ik ''walk on to weightloss'' doen 8-)
pi_89006481
quote:
6s.gif Op maandag 22 november 2010 10:49 schreef MalaCocinera het volgende:
Goedemorgen, na het ontbijt ga ik ''walk on to weightloss'' doen 8-)
ik heb iets nieuws gevonden.. Dancing NIA..
hebben ze hier ook in den haag.. ik ben errug benieuwd.. dansen is leuk en yoga en alle spirituele dingen die daar bij/aan hangen vind ik ook interressant.. binnenkort eens een proefles doen!

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_89006797
quote:
Op maandag 22 november 2010 11:23 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ik heb iets nieuws gevonden.. Dancing NIA..
hebben ze hier ook in den haag.. ik ben errug benieuwd.. dansen is leuk en yoga en alle spirituele dingen die daar bij/aan hangen vind ik ook interressant.. binnenkort eens een proefles doen!
Heb de site bekeken mij net iets te zweverig :P Ik kan me voorstellen als yoga je ding is dat je dit leuk vindt ^O^ Maar dan ben je wel vaak buiten de deur sporten of niet? Knap hoor :@
  maandag 22 november 2010 @ 13:04:53 #131
30252 Soempie
Procreating
pi_89009496
In plaats van zoiets fanatieks als Kinect heb ik iets heel sufs ontdekt waardoor ik afval. Vorige week ben ik begonnen met haken en dat betekent dat ik geen tijd/ zin/ mogelijkheid meer heb om de keuken in te lopen of ondertussen iets te eten. M'n eigen differential reinforcement of incompatible behavior procedure. :P

Sjeen, nog gefeliciteerd!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_89009686
quote:
Op maandag 22 november 2010 13:04 schreef Soempie het volgende:
In plaats van zoiets fanatieks als Kinect heb ik iets heel sufs ontdekt waardoor ik afval. Vorige week ben ik begonnen met haken en dat betekent dat ik geen tijd/ zin/ mogelijkheid meer heb om de keuken in te lopen of ondertussen iets te eten. M'n eigen differential reinforcement of incompatible behavior procedure. :P

Sjeen, nog gefeliciteerd!
Dit is toch brillant :D!
pi_89033197
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 08:59 schreef flugeltje het volgende:
stepje wat goed! *O*

Ik ben er inmiddels van overtuigd dat vorige week maandag een uitschieter naar beneden was. Na het verdriet van woensdag is het namelijk weer gestaag omlaag gegaan en nu zit ik na 3 weken netjes op -3 een mooi tempo eigenlijk.

Gisteren was een vriend van ons op visite en die had z'n Kinect meegenomen... Nu wil ik 'm helemaal :') De sportspelletjes zijn kut, maar de dans en fitnessspellen zijn wel erg tof. Vooral het dansen is gaaf :Y Heb nu dan ook lekker veel spierpijn... Springen moet ik echter maar even niet meer doen, dat trekken m'n knietjes toch nog niet..

Klote Sjeen, voordeel is wel dat wanneer je erna op de weegschaal gaat staan je ineens heel snel heel veel vooruitgang hebt geboekt.. :P

Barretje, gaat lekker dus! *O*

Marijke, jij moet de weekenden maar overslaan ofzo. Dan kun je ook de mist niet ingaan 8-)
Zie je nou wel! :)

Netjes hoor Fluugs!

Hier ook weer een kilootje eraf deze week :)
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  Licht Ontvlambaar maandag 22 november 2010 @ 22:39:39 #134
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89034011
Blegh... ik heb me net letterlijk door mijn les gesleept :') Vreemde is, het was eenzelfde les als vorige week, maar ik heb minder afstand afgelegd qua hardlopen. Het ging even niet vandaag...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_89034438
quote:
6s.gif Op maandag 22 november 2010 11:33 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Heb de site bekeken mij net iets te zweverig :P Ik kan me voorstellen als yoga je ding is dat je dit leuk vindt ^O^ Maar dan ben je wel vaak buiten de deur sporten of niet? Knap hoor :@
niet zoo vaak hoor.. 2-3 keer per week volleybal en nu 1 keer per week yoga..
daar wil ik 1 keer per week Dancing NIA en 1 keer per week DO-IN yoga doen..
dus 4-5 keer per week sporten *O*

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_89034497
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:39 schreef Sjeen het volgende:
Blegh... ik heb me net letterlijk door mijn les gesleept :') Vreemde is, het was eenzelfde les als vorige week, maar ik heb minder afstand afgelegd qua hardlopen. Het ging even niet vandaag...
ik had vandaag ook een vreselijke volley training..
vandaag te weinig gegeten en had geen enkele energie.. alles was te zwaar en te vermoeiend..
:r
irritant zulke trainingen!

pi_89034839
quote:
Op maandag 22 november 2010 22:46 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

niet zoo vaak hoor.. 2-3 keer per week volleybal en nu 1 keer per week yoga..
daar wil ik 1 keer per week Dancing NIA en 1 keer per week DO-IN yoga doen..
dus 4-5 keer per week sporten *O*
Waarvan drie-vier keer buiten de deur, ik vind 1 keer buiten de deur te veel gevraagd.

Kennelijk hangt er wat in de lucht vandaag ik stond net voor een gesloten deur bij de sportschool :')
pi_89035093
quote:
10s.gif Op maandag 22 november 2010 22:53 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Waarvan drie-vier keer buiten de deur, ik vind 1 keer buiten de deur te veel gevraagd.

Kennelijk hangt er wat in de lucht vandaag ik stond net voor een gesloten deur bij de sportschool :')
Nou .. de sportschool vind ik ook niks hoor!
daar vind je mij ook geen 3-4 dagen in de week!

pi_89035305
Ik volg daar mijn wekelijkse Pilatesles.
pi_89038796
Ik ben niet vet en mijn bmi is perfect maar ik wou toch het volgende met jullie delen, ik heb onlangs een pot honing gekocht en elke dag 2 to 4 boterhammen met honing gegeten en ben 3 kilo afgevallen in 2 weken.
Dus ik denk ik zoek even op het internet of daar een verband in zit en vond dit stukje hieronder.
quote:
WEIGHT LOSS:

Daily in the morning one half hour before breakfast on an empty stomach and at night before sleeping, drink honey and cinnamon powder boiled in one cup of water. If taken regularly, it reduces the weight of even the most obese person. Also, drinking this mixture regularly does not allow the fat to accumulate in the body even though the person may eat a high calorie diet.
http://www.yunomi.nl/artikel/honing-en-kaneel-voor-je-gezondheid

Ik at de boterhammen voornamelijk voor het slapen gaan dus dat klopt ongeveer wel met het stukje hierboven.

Zou iemand het willen proberen ? Verder dus niks veranderen aan je voedingspatroon alleen honing voor het slapen gaan en voor het ontbijt evt.

Ik heb bloemenhoning van de albertheijn, de goedkoopste, geloof euroshopper.

Edit: Hieronder nog een artikel over honing eten voor het slapen gaan.

quote:
A SCOTTISH pharmacist has developed a new diet which allows slimmers to burn fat while they sleep by eating honey before bed.

Mike McInnes, 61, came up with the diet when he was helping athletes with their nutrition. He discovered that eating foods rich in fructose, such as dried fruits and honey, helps people burn fat and increase stamina.

The body burns more fat during the first four hours of sleep than it does during any other activity, including exercise. Eating two teaspoonfuls of honey before bedtime and doing resistance exercise three times a week helps to stimulate this process.

Mr McInnes said most of the commonly-held wisdom about weight loss is not true.

He said: "People think they can lose weight by not eating in the evenings, or by cutting out carbohydrates.

"And they are told that spending hours in the gym will help them lose weight."

"Of course, spending time in the gym gets you fit - but in an hour of aerobic activity you only burn an ounce of fat. This diet uses recovery biology, the process which burns nothing but fat. The most important time for fat-burning is in the first four hours of sleep."

[ Bericht 18% gewijzigd door perezoso op 23-11-2010 00:34:27 ]
  Licht Ontvlambaar dinsdag 23 november 2010 @ 08:57:57 #141
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89042643
Wat fijn dat je niet vet bent en wat heerlijk dat je dit met ons wilt delen... O+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_89042695
Goedemorgen, na mijn ontbijt, ZONDER honing, ga ik ''walk on to total fitness''doen.
pi_89042771
De weegschaal gaf vanmorgen aan dat ik nog heel wat VET heb..
maar toch 2,5 kilo er af..
nou zal dat ook een beetje het ongesteld-af zijn..
maar.. ook van het meer eten..
*gaat nu weer 2 boterhammen eten*

*O*

pi_89043721
Gaat lekker, Barretje!
Hier ook weer een goeie week gehad mét resultaat. Dat kon ik echt wel weer gebruiken, was toch een beetje huiverig voor de weegschaal gisteren. Maar ook ik ben weer een kilo kwijt en zit nu op 6,5 totaal.

* Lovechild lust overigens geen honing, jammergenoeg ;)
Don't you love her madly?
  dinsdag 23 november 2010 @ 11:31:37 #145
30252 Soempie
Procreating
pi_89046237
Ik vind honing helaas ook niet lekker. :N

Wat fijn dat het met iedereen zo goed gaat. ^O^
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_89058395
Normaal gesproken is woensdag schransdag, maar die heb ik maar naar voren gehaald. Ik moet ongesteld worden :') Dus ik ga AH excellent chips, wat salami en de halalpizza wegsmikkelen vergezeld met een fles rode wijn :9~
pi_89058715
weetje, als je iets leuks vind in de sportschool, ben je daar vanzelf veel te vinden.

Mij kreeg je voorheen echt niet aan de sport, al had je het graag. Maar nu vind ik het heerlijk. Ga sowieso 2x 2 uur in de week, en soms nog een 3e keer. Maar dat ligt eraan. En dan groepslessen alsin bodystep, bodypump, spinning, bbbb
  dinsdag 23 november 2010 @ 17:59:22 #148
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_89059944
Met de donkere avonden vind ik het veel lastiger om te gaan sporten, moet ik zeggen. In de zomer is 3 a 4 keer niet ongebruikelijk, nu denk ik als ik de achterdeur achter me dichttrek mmm, lekker thuis... en moet ik echt moeite doen mezelf nog naar de sportschool te krijgen. En dan doe ik in de sportschool toch echt dingen die ik heerlijk vind, net als Stepje10 alle lesMillslessen bijvoorbeeld. Ik wil straks BodyBalance gaan doen, maar zit al smoezen te verzinnen ('heb vandaag al 21 km gefietst', 'moet nog kind overhoren' en 'kan beter vroeg naar bed gaan, want morgen lange dag')

Lijstje, btw
O gepocheerd ei op volkoren boterham
T activia yoghurtje
T creamcrackers met ham en mosterd
L mueslibroodje met kaas
T kiwi
D stoofpotje van pompoen, ui, koolraap, spruiten, linzen, spekjes en kaas O+
T ....

S fietsen en BB, dus als het goed is

Wat gaan jullie allemaal goed! Ik heb geen weegschaal, nouja, geen batterijen erin. Ik weeg pas na mijn 40dagenvastentijd (25 december) en ik wil heel graag dan mijn favo jurkje passen ...
Prrrrr
pi_89060524
mspoez gaan naar die BodyBalance ik weet wat het ongeveer inhoud. Laat lekker de dag en de sores van je afgelijden meid!
pi_89061396
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 november 2010 18:16 schreef MalaCocinera het volgende:
mspoez gaan naar die BodyBalance ik weet wat het ongeveer inhoud. Laat lekker de dag en de sores van je afgelijden meid!
Dat dus :)

En snap het hoor! 's avonds de deur uitgaan in t donker is zo niet aantrekkelijk! Maar je kan dus ook dubbel zo trots op jezelf zijn als je het wel gedaan hebt ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')