abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:31:18 #1
3542 Gia
User under construction
pi_87674485
Lapo deel 10

quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:23 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Best fijn dat je dit 'haat' noemt. Is het misschien volgens jouw maatstaven ook islamofobie; een ziekte, een ziekelijke ongegronde angst?
Nee, islamofobie was ergens in de jaren 70, toen de islam nog iets vreemds was in Nederland. Toen we het nog hadden over Mohammedanen. Toen was er ook nog wel respect voor die lui.

Maar ja, toen kwamen hele gezinnen over en gingen die kinderen zich gedragen als de 'king of the neighbourhood' en dat werd erger en erger.
De Islam was niet meer die exotische, vreemde godsdienst, maar werd, zeker ook door die aanslagen, gezien als een geweldadige godsdienst.

Sorry hoor, de Islam heeft dit aan zichzelf te danken. Niet die ene moslim van de hoek, ook niet dat schattige meisje met haar pleidooi vanmorgen, maar wel diegenen die waar dan ook oproepen tot geweld tegen het Westen.

Vorige delen:
Vorige delen:
Proces Wilders #1 Te belachelijk voor woorden?
Proces Wilders #2 - Waar er gewraakt wordt.
Proces Wilders #3 - Schijn!
Proces Wilders deel 4
Proces Wilders deel 5
Proces Wilders deel 6
Proces Wilders deel 7
Proces tegen Geert Wilders #8
Proces tegen Geert Wilders #9
Proces tegen Geert Wilders #10
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:32:30 #2
104871 remlof
Europees federalist
pi_87674534
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:31 schreef Gia het volgende:
Sorry hoor, de Islam heeft dit aan zichzelf te danken. Niet die ene moslim van de hoek, ook niet dat schattige meisje met haar pleidooi vanmorgen, maar wel diegenen die waar dan ook oproepen tot geweld tegen het Westen.
En hoeveel procent van de in Nederland wonende moslims roept op tot geweld tegen het westen?
pi_87674598
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:32 schreef remlof het volgende:

[..]

En hoeveel procent van de in Nederland wonende moslims roept op tot geweld tegen het westen?
Hoeveel procent keurt het af?
pi_87674650
Jammer dat het nergens terug te kijken is.
Ik heb de speech van Steijnen gemist ;(
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:36:00 #5
3542 Gia
User under construction
pi_87674680
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:32 schreef remlof het volgende:

[..]

Hoeveel procent van de Nederlanders gooit stenen door de ramen van een moskee?
pi_87674711
De aanklacht van de laatste advocaat was gewoon een aanklacht tegen de nederlandse/eu samenleving en had maar weinig te maken met wilders (op een paar verwijzingen na).
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:36:49 #7
3542 Gia
User under construction
pi_87674715
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:35 schreef gamezz het volgende:
Oh, wat erg!!

Ik het begin ook hoor, maar gelukkig niet alles.

Was leueueuk!!!!
pi_87674717
quote:
Speech is nogal een groot woord, hij had spreektijd en daarmee is alles gezegd.
pi_87674811
quote:
Nouja "speech" zou ik het niet noemen. Het was erg aandoenlijk, ja zelfs meelijwekkend.
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:38:45 #10
3542 Gia
User under construction
pi_87674812
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:36 schreef superbad het volgende:
De aanklacht van de laatste advocaat was gewoon een aanklacht tegen de nederlandse/eu samenleving en had maar weinig te maken met wilders (op een paar verwijzingen na).
Die Steijnen, ja. Die wilde de hele democratie omver werpen. Zo iemand moeten ze nou vastzetten.

Als het grootste deel van Nederland wil dat er niet meer moslims naar Nederland komen en ze stemmen op iemand die dat in zijn partij-programma heeft staan, dan is dat een democratische beslissing.
Dat een beetje willen verbieden!! _O-
pi_87674820
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:36 schreef superbad het volgende:
Daar hadden de advocaten die eerder aan het woord waren het ook al over. Ik snap het verband met Wilders eerlijk gezegd ook niet.

Grote groepen mensen van Nederlandse afkomst zijn de oude wijken uitgevlucht, laten we het nou maar gewoon zeggen zoals het is.
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:41:20 #12
104871 remlof
Europees federalist
pi_87674921
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:36 schreef Gia het volgende:

[..]

Hoeveel procent van de Nederlanders gooit stenen door de ramen van een moskee?
Een verwaarloosbaar percentage. Maar die het doen moeten wel worden aangepakt, net als moslims die oproepen tot geweld.

Maar op dergelijk verwerpelijk gedrag moet je dus niet alle Nederlanders of alle moslims aankijken.
pi_87674970
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:31 schreef Gia het volgende:

Nee, islamofobie was ergens in de jaren 70, toen de islam nog iets vreemds was in Nederland. Toen we het nog hadden over Mohammedanen. Toen was er ook nog wel respect voor die lui.
De term is en neologisme dat voor 1980 nauwelijks (tot helemaal niet) werd gebezigd.
quote:
Maar ja, toen kwamen hele gezinnen over en gingen die kinderen zich gedragen als de 'king of the neighbourhood' en dat werd erger en erger.
De Islam was niet meer die exotische, vreemde godsdienst, maar werd, zeker ook door die aanslagen, gezien als een geweldadige godsdienst.
Er zijn inderdaad problemen rondom immigratie en integratie. Het is niet enkel de overlast voor slachtoffers van criminaliteit en geweld ook de migranten en hun nakomelingen zelf hebben direct te maken met de problematiek.
Er is en redelijk grote onderklasse ontstaan van migranten die niet over de juiste startkwalificaties voor de arbeidsmarkt beschikken, omdat onder deze groep de schooluitval problematisch is. Het is dan erg lastig jezelf te verheffen; op te klimmen op de sociale ladder.

quote:
Moslimextremisme is slechts een klein deel van de integratieproblematiek. Het hoort er wel bij, maar de problemen van migranten met taalachterstand, schooluitval en het ontbreken van de juiste startkwalificatis zijn veel groter van omvang.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_87675017
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:38 schreef dylany het volgende:

[..]

Daar hadden de advocaten die eerder aan het woord waren het ook al over. Ik snap het verband met Wilders eerlijk gezegd ook niet.

Grote groepen mensen van Nederlandse afkomst zijn de oude wijken uitgevlucht, laten we het nou maar gewoon zeggen zoals het is.
Ja net zoals hij zei dat moskee bezoekers worden uitgescholden. Net of alle moslims netjes goedemorgen tegen kerk bezoekers zeggen
pi_87675090
Mohammed Rabbae, dat zo'n iemand in het verelden lijsttrekker is geweest _O-
  Moderator maandag 18 oktober 2010 @ 15:46:34 #16
236264 crew  capricia
pi_87675141
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:45 schreef MrBadGuy het volgende:
Mohammed Rabbae, dat zo'n iemand in het verelden lijsttrekker is geweest _O-
Zou hij ook zo slecht spellen als jij? ;)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:47:34 #17
3542 Gia
User under construction
pi_87675177
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:41 schreef remlof het volgende:

[..]

Een verwaarloosbaar percentage. Maar die het doen moeten wel worden aangepakt, net als moslims die oproepen tot geweld.

Maar op dergelijk verwerpelijk gedrag moet je dus niet alle Nederlanders of alle moslims aankijken.
Oh, maar ik ben ervan overtuigd dat de meeste Nederlanders er niet alle moslims op aankijken. Ook, zelfs, Wilders niet. De moslims die hier wonen en gewoon lekker hun leventje leven, hebben niks te vrezen.

Dat er wat wetten aangescherpt worden is niet meer dan bittere noodzaak. Deze wetten kunnen iedereen raken, dus ook moslims. Alleen voelen die zich direct aangevallen.

Boerkaverbod: Tja, gezichtsbedekkende kleding mocht al niet. Maar moslims dachten dat dit voor hen niet gold. Wel dus. Voor de duidelijkheid dus een extra wetje.
Immigratiestop op mensen van niet-westerse komaf, is ook noodzaak. We kunnen het niet meer verwerken. Er komen hier teveel mensen met teveel verschillende culturen die niet ingeburgerd raken, daardoor niet aan het werk komen en een te grote aanslag zijn op het belastinggeld. Daar komt nog bij dat er zat landen zijn waar je als immigrant al helemaal niet binnen komt, tenzij je iets bijdraagt aan dat land. Probeer maar eens te emigreren naar Australië of Canada! Ik zie niet in waarom wij hier niet dergelijke eisen zouden mogen stellen.
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:49:17 #18
104871 remlof
Europees federalist
pi_87675232
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:47 schreef Gia het volgende:

[..]

Oh, maar ik ben ervan overtuigd dat de meeste Nederlanders er niet alle moslims op aankijken. Ook, zelfs, Wilders niet. De moslims die hier wonen en gewoon lekker hun leventje leven, hebben niks te vrezen.

Dat er wat wetten aangescherpt worden is niet meer dan bittere noodzaak. Deze wetten kunnen iedereen raken, dus ook moslims. Alleen voelen die zich direct aangevallen.

Boerkaverbod: Tja, gezichtsbedekkende kleding mocht al niet. Maar moslims dachten dat dit voor hen niet gold. Wel dus. Voor de duidelijkheid dus een extra wetje.
Immigratiestop op mensen van niet-westerse komaf, is ook noodzaak. We kunnen het niet meer verwerken. Er komen hier teveel mensen met teveel verschillende culturen die niet ingeburgerd raken, daardoor niet aan het werk komen en een te grote aanslag zijn op het belastinggeld. Daar komt nog bij dat er zat landen zijn waar je als immigrant al helemaal niet binnen komt, tenzij je iets bijdraagt aan dat land. Probeer maar eens te emigreren naar Australië of Canada! Ik zie niet in waarom wij hier niet dergelijke eisen zouden mogen stellen.
Veel wetten die Wilders wil aanpassen raken alleen moslims. De facto apartheidswetten dus.
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:50:55 #19
3542 Gia
User under construction
pi_87675281
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:42 schreef damian5700 het volgende:
De term is en neologisme dat voor 1980 nauwelijks (tot helemaal niet) werd gebezigd.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik ben bijna 47 jaar.
Hier spraken we destijds over die Mohammedanen. De term moslim kende ik toen nog helemaal niet.

Kan me nog herinneren dat ik dat als meisje van een jaar of 13 best verwarrend vond. Ze heetten Mohammedanen maar hun geloof heette de Islam. Ook de term Islamieten werd toen veel gebruikt.
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:52:14 #20
3542 Gia
User under construction
pi_87675324
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:43 schreef superbad het volgende:

[..]

Ja net zoals hij zei dat moskee bezoekers worden uitgescholden. Net of alle moslims netjes goedemorgen tegen kerk bezoekers zeggen
Daarbij is dat toch al dikke bullshit. Ze bezoeken de moskee op vrijdagmiddag. Dan is de gewone man aan 't werk en heeft geen tijd om bij de moskee de bezoekers uit te gaan schelden.
pi_87675396
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:46 schreef capricia het volgende:

[..]

Zou hij ook zo slecht spellen als jij? ;)
Één (kleine) typefout is wat anders dan een spelfout :)
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:55:15 #22
3542 Gia
User under construction
pi_87675445
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:49 schreef remlof het volgende:
Veel wetten die Wilders wil aanpassen raken alleen moslims. De facto apartheidswetten dus.
Ik denk dat dat nogal meevalt.

Geen moskees er meer bij......tja, raakt moslims, maar niet echt. Als je kijkt hoeveel moslims er zijn en hoeveel moskees, denk ik dat je kunt stellen dat er wel genoeg zijn. Daarbij kun je ook ongebruikte kerken of andere gebouwen inrichten als moskee. Er hoeven niet nog meer van die Ali Baba huisjes bij gebouwd te worden.

Voor de rest is het, volgens mij, best wel algemene wetgeving die voor iedereen geldt.
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:56:53 #23
104871 remlof
Europees federalist
pi_87675501
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:55 schreef Gia het volgende:

[..]

Geen moskees er meer bij......tja, raakt moslims, maar niet echt. Als je kijkt hoeveel moslims er zijn en hoeveel moskees, denk ik dat je kunt stellen dat er wel genoeg zijn. Daarbij kun je ook ongebruikte kerken of andere gebouwen inrichten als moskee. Er hoeven niet nog meer van die Ali Baba huisjes bij gebouwd te worden.

Voor de rest is het, volgens mij, best wel algemene wetgeving die voor iedereen geldt.
Ja natuurlijk, daarom is het ook in strijd met VN-verdragen en EU-wetgeving :')

Maar je taalgebruik zegt al genoeg.
pi_87675533
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:52 schreef Gia het volgende:

[..]

Daarbij is dat toch al dikke bullshit. Ze bezoeken de moskee op vrijdagmiddag. Dan is de gewone man aan 't werk en heeft geen tijd om bij de moskee de bezoekers uit te gaan schelden.
Ik denk dat joden/christenen vaker door moslims worden uitgescholden/bedreigd dan andersom
pi_87675558
quote:

Waarom zou een moslim niet, als hij beschikt over de benodigde vergunningen, niet een moskee mogen bouwen ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_87675599
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:49 schreef remlof het volgende:

[..]

hoe leg je aparte loketten voor mannen en vrouwen in moskeeën dan uit (gesubsidieerd nog wel) of aparte hokjes in zwembaden voor moslim vrouwen, aparte ziekenhuis voor moslims of bejaardentehuizen.

mensen hebben nogal een selectief oordeel klaar,
pi_87675653
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:50 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik ben bijna 47 jaar.
Hier spraken we destijds over die Mohammedanen. De term moslim kende ik toen nog helemaal niet.

Kan me nog herinneren dat ik dat als meisje van een jaar of 13 best verwarrend vond. Ze heetten Mohammedanen maar hun geloof heette de Islam. Ook de term Islamieten werd toen veel gebruikt.
Ik heb het over de term islamofobie. Jij stelt zelf islamofobie was ergens in de jaren 70, toen de islam nog iets vreemds was in Nederland.
Dit is hem niet, hè? Nogmaals, de term islamofobie is een neologisme die men voor 1980 niet bezigde.
pi_87675741
quote:

[..]

idd volgens mij wordt dit nogal eens geroepen in Saudi Arabië "geen kerk erbij" oops dat klopt niet...... er mag niet eens een kerk gebouwd worden daar, daag ook iedereen uit als ie lef heeft om daar heen te gaan met een koffer vol met bijbels om "de blijde boodschap" te verkondigen.

hoop dat je van SM houd, de roede zal je niet onthouden worden(of je je hoofd mag houden is ook maar de vraag.)
pi_87675744
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:47 schreef Gia het volgende:

[..]

Wat denk je hoe de regels nu in Nederland zijn? Die zijn echt niet zo veel soepeler dan in een land als Canada hoor.

Alleen omdat wij in het verleden zo veel gastarbeiders etc. hierheen hebben gehaald, wordt bij ons veel meer gebruik gemaakt van de regeling van gezinshereniging.
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:05:53 #30
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_87675832
Ik wil die epische pleidooi van de raadsmannen van de benadeelde partij terug zien :) maar is dit wel mogelijk onder politiek 24 kanaal.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:08:07 #31
3542 Gia
User under construction
pi_87675905
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:03 schreef Igen het volgende:

[..]

Wat denk je hoe de regels nu in Nederland zijn? Die zijn echt niet zo veel soepeler dan in een land als Canada hoor.

Alleen omdat wij in het verleden zo veel gastarbeiders etc. hierheen hebben gehaald, wordt bij ons veel meer gebruik gemaakt van de regeling van gezinshereniging.
Dat laatste klopt wel, inderdaad, maar ook daar mag wel paal en perk aan gesteld worden.

Waarom zou een Nederlandse Marokkaan die met een Marokkaanse trouwt het recht moeten hebben om met haar en zijn ouders, schoonouders enz.... in Nederland te gaan wonen?
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:09:08 #32
3542 Gia
User under construction
pi_87675950
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik wil die epische pleidooi van de raadsmannen van de benadeelde partij terug zien :) maar is dit wel mogelijk onder politiek 24 kanaal.
Misschien heeft er stiekem iemand gefilmd en komen ze op youtube.

Wie weet!! :D
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:10:11 #33
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_87675999
Ik heb het helaas moeten missen. Had een belangrijke college te volgen. Maar wil dit gewoon graag terugzien.
pi_87676030
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_87676098
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:08 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat laatste klopt wel, inderdaad, maar ook daar mag wel paal en perk aan gesteld worden.

Waarom zou een Nederlandse Marokkaan die met een Marokkaanse trouwt het recht moeten hebben om met haar en zijn ouders, schoonouders enz.... in Nederland te gaan wonen?
Omdat het kunnen stichten van een gezin een van de grondrechten van de mens is. Ieder fatsoenlijk land staat dat toe. Van de VS tot Brazilië tot Canada tot Turkije tot Australië.

(Even aangenomen dat het nieuw gestichte gezin financieel gezien zichzelf kan redden)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2010 16:15:01 ]
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:13:09 #36
3542 Gia
User under construction
pi_87676109
quote:
Was met dat plaatje effe bang dat het alleen over Enait ging, maar hier is die stotterende indiaan (Klukkluk) goed bezig!! ^O^
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:16:21 #37
3542 Gia
User under construction
pi_87676211
Hij geeft aan dat Wilders gestopt moet worden. Want als hij niet gestopt wordt, krijgt Wilders de kans zijn plannen ten uitvoer te brengen. En dat leidt tot angst bij moslims.

Dit is toch regelrecht de democratie ondermijnen!!
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:18:35 #38
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87676293
quote:
Taliban waarschuwen kabinet Rutte voor aanslag

Deze groep hoeft niet uit het buitenland te komen. Jullie eigen moslims zullen Nederland aanvallen en andere internationale jihadgroepen zullen klaarstaan om te helpen.'

dan is er geen twijfel mogelijk dat moslims uit andere landen actie zullen ondernemen om hun moslimbroeders en -zusters te helpen',
bron: http://www.volkskrant.nl/(...)e-voor-aanslag.dhtml

En juist dit soort opmerkingen maken dat "Nederlanders" zich tegen de moslims in Nederland keren. Zij maken dus geen onderscheid tussen moslims en extreem orthodoxe moslims. Zij zijn allen hun broeders en zusters.

Juist deze berichtgeving zouden de moslims aan moeten grijpen om massaal te demonstreren dat zij zich distantiëren van deze oproep. Dat zij in de 1e plaats Nederlander zijn. En vele zelfs gevlucht zijn voor dit taliban regime.

Het zal er jammer genoeg wel niet van komen. Want juist door de islam zijn de moslims passief.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_87676377
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Was met dat plaatje effe bang dat het alleen over Enait ging, maar hier is die stotterende indiaan (Klukkluk) goed bezig!! ^O^
Jammer dat het beeld bij het leukste stukje, wanneer Steijnen door de rechtzaal danst met documenten, stilvalt... ;(
pi_87676410
quote:
^O^ heb hem ff van je gepikt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_87676443
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:16 schreef Gia het volgende:
Hij geeft aan dat Wilders gestopt moet worden. Want als hij niet gestopt wordt, krijgt Wilders de kans zijn plannen ten uitvoer te brengen. En dat leidt tot angst bij moslims.

Juist niet. Als Wilders de ruimte krijgt om een meerderheid te vinden om moslims te mogen deporteren, mag iemand anders ook de ruimte krijgen om een meerderheid te vinden om Wilders te stoppen.
pi_87676516
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:18 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

En juist dit soort opmerkingen maken dat "Nederlanders" zich tegen de moslims in Nederland keren. Zij maken dus geen onderscheid tussen moslims en extreem orthodoxe moslims. Zij zijn allen hun broeders en zusters.

Juist deze berichtgeving zouden de moslims aan moeten grijpen om massaal te demonstreren dat zij zich distantiëren van deze oproep. Dat zij in de 1e plaats Nederlander zijn. En vele zelfs gevlucht zijn voor dit taliban regime.

Het zal er jammer genoeg wel niet van komen. Want juist door de islam zijn de moslims passief.
Gelet op de apathische wijze waarop de gemiddelde Nederlander op dit soort berichten reageert, zijn de moslims gewoon goed geintegreerde moslims.
pi_87676558
Enait: "U onderbrak mij zonder dat ik mijn zin had afgemaakt."
Rechter: "Dat, meneer Enait, is ook het kenmerk van onderbreken."

Baas. :D
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:25:54 #44
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87676624
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:12 schreef Igen het volgende:

[..]

Omdat het kunnen stichten van een gezin een van de grondrechten van de mens is. Ieder fatsoenlijk land staat dat toe. Van de VS tot Brazilië tot Canada tot Turkije tot Australië.

(Even aangenomen dat het nieuw gestichte gezin financieel gezien zichzelf kan redden)
Kijk dan even naar het programma van net 5 de laatste uitzending van grenzeloos verliefd. Zelfs in Amerika gaat dat niet zo makkelijk.
Snooker is top!!!
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:27:41 #45
3542 Gia
User under construction
pi_87676694
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:18 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Helemaal juist.

Het is ook een steeds groter wordende geweldsspiraal.
En de oorsprong kan best gelegen zijn in armoede en achterstand, maar als dat leidt tot geweldadig gedrag, dan volgt daar weer haat op, wat weer leidt tot nog meer geweldadig gedrag en nog meer haat, enz....

Het eerste geweld is toch echt afkomstig uit de hoek van de immigranten. Dat autochtone burgers hierop reageren en dit niet accepteren is niet meer dan normaal. En dan nu de zaak omdraaien! Jaja.

Eigenlijk zouden de moslims die zich wel gedragen, die hier graag in rust willen kunnen wonen, juist blij moeten zijn met de plannen van Wilders. Hij wil die rotte appelen eruit halen en voorkomen dat er nog meer bijkomen. Dat gaat juist rust geven waardoor het beeld van degenen die zich wel normaal gedragen verbetert. Dat kun je toch alleen toejuichen!!
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:28:31 #46
3542 Gia
User under construction
pi_87676738
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:22 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Juist niet. Als Wilders de ruimte krijgt om een meerderheid te vinden om moslims te mogen deporteren, mag iemand anders ook de ruimte krijgen om een meerderheid te vinden om Wilders te stoppen.
Klopt. Heb ik gezegd dat dat niet mag? Je hoort dat alleen niet tijdens deze rechtszaak te doen. De democratie staat niet terecht.
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:30:04 #47
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87676807
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:23 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Gelet op de apathische wijze waarop de gemiddelde Nederlander op dit soort berichten reageert, zijn de moslims gewoon goed geintegreerde moslims.
De taliban geeft dus aan dat moslims van binnenuit een aanslag zullen plegen. Zij hebben het niet over een specifieke groep maar over alle moslims. Zij onderschrijven daarmee de stelling van Wilders. Gematigde moslims bestaan niet. Is het dan niet aan die gematigde moslims om het tegendeel te bewijzen en dat vooroordeel weg te nemen.
Snooker is top!!!
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:30:22 #48
3542 Gia
User under construction
pi_87676828
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:12 schreef Igen het volgende:

[..]

Dan doen ze dat, een gezin stichten. Hier of daar! Niet de man hier, de vrouw daar en de kinderen over laten komen als ze 15 zijn. Dat geeft problemen.

En ouders/schoonouders, ooms en tantes, neven en nichten, horen niet bij een gezin.
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:31:28 #49
3542 Gia
User under construction
pi_87676866
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:30 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

De taliban geeft dus aan dat moslims van binnenuit een aanslag zullen plegen. Zij hebben het niet over een specifieke groep maar over alle moslims. Zij onderschrijven daarmee de stelling van Wilders. Gematigde moslims bestaan niet. Is het dan niet aan die gematigde moslims om het tegendeel te bewijzen en dat vooroordeel weg te nemen.
Ho ho ho, en het is nog niet eens kerst, dat heeft Wilders niet gezegd hoor, dat gematigde moslims niet bestaan. De gematigde Islam, dat bestaat niet. Gematigde moslims wel zeker.
pi_87677081
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:25 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Kijk dan even naar het programma van net 5 de laatste uitzending van grenzeloos verliefd. Zelfs in Amerika gaat dat niet zo makkelijk.
In Nederland anders ook niet (meer) hoor.

Maar ik zal eens op uitzending gemist kijken. :)

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2010 16:39:05 ]
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:38:08 #51
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87677151
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:31 schreef Gia het volgende:

[..]

Ho ho ho, en het is nog niet eens kerst, dat heeft Wilders niet gezegd hoor, dat gematigde moslims niet bestaan. De gematigde Islam, dat bestaat niet. Gematigde moslims wel zeker.
oke, neemt niet weg dat het aan de moslims zelf is om een signaal af te geven.
Snooker is top!!!
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:39:07 #52
104871 remlof
Europees federalist
pi_87677196
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:59 schreef tntkiller het volgende:

[..]

hoe leg je aparte loketten voor mannen en vrouwen in moskeeën dan uit (gesubsidieerd nog wel) of aparte hokjes in zwembaden voor moslim vrouwen, aparte ziekenhuis voor moslims of bejaardentehuizen.

mensen hebben nogal een selectief oordeel klaar,
Dat zijn reglementen van de vereniging/faciliteit, geen wetten. Er staat nergens in de wet dat mannen en vrouwen zich niet samen mogen omkleden in het zwembad :P

De overheid mag geen onderscheid maken op grond van geslacht, religie, afkomst of seksuele geaardheid.
pi_87677239
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:16 schreef Gia het volgende:

vond dit eigenlijk heel erg oproep tot het stoppen van wilder op een andere manier dan democratisch...

heel erg hetzelfde als met pim, volkert voelde zich geroepen(mede door de oproepen van politieke leiders.) tot het stoppen van fortyun middels de bekende weg.

er hoeft maar een idioot gek genoeg te zijn om dit op te pakken( en gekken zat in de wereld.)

je kan ook wel merken ook dat al die advocaten die tegen wilders zijn daar zich echt in het nauw voelen en ze zich nu gaan uiten met godwins en het manen tot "stoppen van wilders"

een advocaat in het nauw en politiekers in het nauw....scary stuff vooral de geschiedenis kennende.
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:43:17 #54
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87677401
Waar in het verleden katholieke, christelijke enz. scholen, kerken, verenigingen enz. opgegaan zijn in oecomenisch, dus voor alle gezinten, is het juist de islam die de apartheid weer bevordert.
Snooker is top!!!
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:43:21 #55
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_87677406
Het zou veel beter zijn als die idioten hun energie eens staken in het verlichten van de islam. En in het stoppen van de agressie van de fanatieke volgelingen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:44:47 #56
78780 deedeetee
pi_87677469
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:43 schreef sunny16947 het volgende:
Waar in het verleden katholieke, christelijke enz. scholen, kerken, verenigingen enz. opgegaan zijn in oecomenisch, dus voor alle gezinten, is het juist de islam die de apartheid weer bevordert.
Zo zit die nu eenmaal in elkaar. Dat is het kwalijke van deze * religie *
pi_87677516
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:43 schreef sunny16947 het volgende:
Waar in het verleden katholieke, christelijke enz. scholen, kerken, verenigingen enz. opgegaan zijn in oecomenisch, dus voor alle gezinten,

Nou, er zijn nog zat Nederlanders die deze stelling een bruggetje of 20 te ver vinden :D
pi_87677542
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:39 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat zijn reglementen van de vereniging/faciliteit, geen wetten. Er staat nergens in de wet dat mannen en vrouwen zich niet samen mogen omkleden in het zwembad :P

De overheid mag geen onderscheid maken op grond van geslacht, religie, afkomst of seksuele geaardheid.
De dienstplicht geldt alleen voor mannen, dat is toch onderscheid op basis van geslacht? :s) Dus schijnbaar mag het in sommige gevallen toch wel.
pi_87677576
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:47:31 #60
3542 Gia
User under construction
pi_87677619
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:39 schreef tntkiller het volgende:

[..]

vond dit eigenlijk heel erg oproep tot het stoppen van wilder op een andere manier dan democratisch...

heel erg hetzelfde als met pim, volkert voelde zich geroepen(mede door de oproepen van politieke leiders.) tot het stoppen van fortyun middels de bekende weg.

er hoeft maar een idioot gek genoeg te zijn om dit op te pakken( en gekken zat in de wereld.)

je kan ook wel merken ook dat al die advocaten die tegen wilders zijn daar zich echt in het nauw voelen en ze zich nu gaan uiten met godwins en het manen tot "stoppen van wilders"

een advocaat in het nauw en politiekers in het nauw....scary stuff vooral de geschiedenis kennende.
Helemaal met je eens. En die eerste advocaat vanochtend begon erover dat het niet gaat om het toetsen of die uitspraken an sich aanzetten tot haat en discriminatie, maar hoe mensen die minder intelligent zijn hierdoor aangezet worden tot haat en discriminatie. Niet iedereen is zo hoog opgeleid dat ze die uitspraken in de juiste context kunnen plaatsen.

Maar nu zelf wel even een oproep doen om 'Wilders te stoppen'.

Mja....
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:48:54 #61
3542 Gia
User under construction
pi_87677677
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:46 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

De dienstplicht geldt alleen voor mannen, dat is toch onderscheid op basis van geslacht? :s) Dus schijnbaar mag het in sommige gevallen toch wel.
Maar vrouwen mogen wel vrijwillig in dienst.
Overigens is er geen opkomstplicht meer. Dus op dit moment is het gelijk voor zowel vrouwen als mannen. Vrijwillig!
pi_87677680
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:25 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Om hier nog even op terug te komen: zij zijn natuurlijk nog niet getrouwd hè, geen wonder dat je dan niet via gezinshereniging een visum krijgt. :D
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:50:19 #63
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87677742
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:46 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

De dienstplicht is al jaren geleden afgeschaft. Het beroepsleger is wel degelijk toegankelijk voor vrouwen.
Snooker is top!!!
pi_87677762
Is er ergens een goede video samenvatting van die betogen van de benadeelden/ advocaten te vinden?
pi_87677827
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:48 schreef Gia het volgende:

[..]

Overigens is er geen opkomstplicht meer. Dus op dit moment is het gelijk voor zowel vrouwen als mannen. Vrijwillig!
De opkomstplicht is idd opgeschort, maar de dienstplicht bestaat nog wel gewoon en geldt alleen voor mannen. In de praktijk is er op dit moment geen verschil aangezien niemand wordt opgeroepen, maar feit is wel dat de overheid dus onderscheid maakt (en schijnbaar mag maken) tussen man en vrouw.
pi_87677839
quote:
^O^
pi_87677840
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:50 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

De dienstplicht is al jaren geleden afgeschaft.
Nope.
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:55:16 #68
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87678022
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:49 schreef Igen het volgende:

[..]

Om hier nog even op terug te komen: zij zijn natuurlijk nog niet getrouwd hè, geen wonder dat je dan niet via gezinshereniging een visum krijgt. :D
Een kennis liet zijn Indonesische vriendin overkomen. Zij waren niet getrouwd. Hij had een vaste baan, dus kreeg zij een verblijfsvergunning. Ze heeft een inburgeringscursus gevolgd. En kreeg daarna een permanente verblijfsvergunning en kon dus ook gaan werken. Zij zijn daarna pas getrouwd.
Snooker is top!!!
pi_87678032
je hoort ze het ooksteeds zeggen..

straks krijgt ie zoveel macht, hij wile straks alles zelf beslissen(door het hoge aantal zetels.) dit word eng, gevaarlijk.

en dan hoorde ik ook nog iets in de trend van "straks is ie niet meer via democratische weg te stoppen."

dit eenzichtige van die advocaten is zeer gevaarlijk, blijkbaar kunnen ze niet eens meer de onderscheid maken wat democratie nou is, hirch balin zei oit dat als het nederlandse volk het via democratie de invoering van de sharia wilde dit mogelijk moet zijn(ook al gaan sommige dingen daar duidelijk in tegen de rechten van de mens)

maar als iemand het tegenovergestelde wil dan mag dit ineens niet omdat dat in hun ogen niet democratisch is... ja in hun ogen ja maar dat heeft niks met democratie te maken(eerder blindheid.)
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:00:11 #70
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_87678279
Meneer Rabbae maakt hier opzich wel een punt.
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:01:12 #71
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87678340
Kranten en journaals durven denk ik geen beelden te vertonen van deze hilarische advocaten.
Snooker is top!!!
pi_87678369
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:55 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Een kennis liet zijn Indonesische vriendin overkomen. Zij waren niet getrouwd. Hij had een vaste baan, dus kreeg zij een verblijfsvergunning. Ze heeft een inburgeringscursus gevolgd. En kreeg daarna een permanente verblijfsvergunning en kon dus ook gaan werken. Zij zijn daarna pas getrouwd.
Hee ik zie het. Dan moet je een formulier ondertekenen waarin je plechtig belooft de IND te vertellen als de relatie uit gaat. :')

Dat mag misschien inderdaad wel eens wat strenger.
Edit: Oh, daar zit ook een financiële garantstelling aan gekoppeld. Dat maakt het alweer een ander verhaal.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2010 17:04:21 ]
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:11:31 #73
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87678785
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:01 schreef Igen het volgende:

[..]

Hee ik zie het. Dan moet je een formulier ondertekenen waarin je plechtig belooft de IND te vertellen als de relatie uit gaat. :')

Dat mag misschien inderdaad wel eens wat strenger.
Edit: Oh, daar zit ook een financiële garantstelling aan gekoppeld. Dat maakt het alweer een ander verhaal.
De Amerikaanse vriend in die uitzending was accountent en dus wel heel goed in staat haar te onderhouden. Toch moest zij na 3 maanden terug naar Nederland. Na een pak papier van 90 pagina's invullen, het overleggen van telefoontjes, brieven, e-mails van hun 2 jaar durende relatie, mocht zij in Nederland 10 maanden wachten op het oordeel. Zij moeten dus eerst bewijzen dat zij werkelijk een stabiele langlopende relatie hebben.
Snooker is top!!!
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:20:03 #74
3542 Gia
User under construction
pi_87679119
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:51 schreef MrBadGuy het volgende:
aangezien niemand wordt opgeroepen,
Fout. Jongens krijgen wel degelijk op hun 17de een oproep voor militaire dienst. Alleen staat er vermeld dat ze niet hoeven te komen. Ze krijgen dus nog steeds gewoon wel een 'nummer'.
pi_87679495
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:20 schreef Gia het volgende:

[..]

Fout. Jongens krijgen wel degelijk op hun 17de een oproep voor militaire dienst. Alleen staat er vermeld dat ze niet hoeven te komen. Ze krijgen dus nog steeds gewoon wel een 'nummer'.
Dat bedoelde ik ook, je krijgt wel een oproep maar je hoeft niet op te komen dagen :)

Maar waar het mij om ging is dat dit:

quote:
dus niet helemaal opgaat :)
pi_87679671
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:52 schreef dylany het volgende:

[..]

^O^
Deze blijft precies steken op het moment dat Wilders voor Hitler word uitgemaakt en zo.
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:33:46 #77
3542 Gia
User under construction
pi_87679731
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:28 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook, je krijgt wel een oproep maar je hoeft niet op te komen dagen :)

Maar waar het mij om ging is dat dit:
[..]

dus niet helemaal opgaat :)
Je zou gelijk hebben als meisjes niet in dienst mochten. Maar dat mag dus gewoon wel.
pi_87679798
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:33 schreef Gia het volgende:

[..]

Je zou gelijk hebben als meisjes niet in dienst mochten. Maar dat mag dus gewoon wel.
Maar dat mannen wel dienstplichtig zijn en vrouwen niet, dat is toch ook een vorm van onderscheid maken op basis van geslacht?
pi_87679857
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:11 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

De Amerikaanse vriend in die uitzending was accountent en dus wel heel goed in staat haar te onderhouden. Toch moest zij na 3 maanden terug naar Nederland. Na een pak papier van 90 pagina's invullen, het overleggen van telefoontjes, brieven, e-mails van hun 2 jaar durende relatie, mocht zij in Nederland 10 maanden wachten op het oordeel. Zij moeten dus eerst bewijzen dat zij werkelijk een stabiele langlopende relatie hebben.
Ik heb het gezien ja. Het lijkt daar wel zielig enzo. Maar aan de andere kant wil je ook voorkomen dat men schijnhuwelijken (of schijnrelaties) aangaat om een werkvergunning te krijgen als je niet binnen de groep van kenniswerkers etc. valt. Kan heel goed zijn dat de methode van de VS daar beter in slaagt dan de Nederlandse.

Maar het doet er niks aan af dat het ook in de VS in principe gewoon mogelijk is -als je eerlijk bent- om via gezinshereniging een verblijfsvergunning te krijgen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2010 17:38:32 ]
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:39:32 #80
3542 Gia
User under construction
pi_87679943
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:35 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Maar dat mannen wel dienstplichtig zijn en vrouwen niet, dat is toch ook een vorm van onderscheid maken op basis van geslacht?
Dat wel, maar het is geen uitsluiten, dus geen discriminatie.

Als je een zwemuurtje hebt alleen voor moslimvrouwen, dan is er wel sprake van uitsluiting. Namelijk van alle mannen en alle niet-moslims. Dat is wel discriminatie.
Als een portier bij een discotheek steevast marokkaanse jongens weigert en alle andere jongens niet, is dat discriminatie.

Maar alleen jongens iets verplichten wat voor meisjes vrijwillig is, is geen uitsluiten.
pi_87680533
Ik pies nog steeds in mijn broek van het lachen van die vertoning van vanmiddag _O-
pi_87680594
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:32 schreef Flounder het volgende:

[..]

Deze blijft precies steken op het moment dat Wilders voor Hitler word uitgemaakt en zo.
Deze pakt hem ongeveer op dat moment weer op:
Overigens maakt Enait Wilders niet uit voor kleine Hitler, maar haalt hij een uitspraak van Rabbae aan. Of dat nou zo slim is, is een tweede. Rabbae speelt namelijk zelf ook een rol in deze zaak.
pi_87680825
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:35 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Niet alle discriminatie is illegaal. Dienstplicht is een legaal geaccepteerde vorm van discriminatie. Valt in het kader van de ECRM onder het kopje 'noodzakelijk'.
  † In Memoriam † maandag 18 oktober 2010 @ 18:07:02 #84
135305 beequeen
Lost.
pi_87680944
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:56 schreef marcodej het volgende:

Overigens maakt Enait Wilders niet uit voor kleine Hitler, maar haalt hij een uitspraak van Rabbae aan. Of dat nou zo slim is, is een tweede. Rabbae speelt namelijk zelf ook een rol in deze zaak.
Hij werd bedreigd door "ubertokkies". Henk en Ingrid?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 18 oktober 2010 @ 18:18:44 #85
3542 Gia
User under construction
pi_87681344
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:54 schreef Wijze_appel het volgende:
Ik pies nog steeds in mijn broek van het lachen van die vertoning van vanmiddag _O-
Of weer. Kun jij zolang piesen?
  maandag 18 oktober 2010 @ 18:19:53 #86
3542 Gia
User under construction
pi_87681376
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:56 schreef marcodej het volgende:

[..]

Zijn opmerking daarvoor zegt genoeg: Nomen est omen.
pi_87682058
Tot dusver heb ik vrij matige betogen gezien.
pi_87682216
Wilders lacht zich suf. Met zulke advocaten van de tegenpartij heb je geen eigen advocaat meer nodig.
pi_87682326
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 18:42 schreef Flounder het volgende:
Wilders lacht zich suf. Met zulke advocaten van de tegenpartij heb je geen eigen advocaat meer nodig.
Het is een zooitje ongeregeld _O-
Een verdediging met Enait gaat niet zo gek veel opleveren verwacht ik.
  maandag 18 oktober 2010 @ 18:58:08 #91
3542 Gia
User under construction
pi_87682887
Gok dat het pleidooi morgen erg saai is. Hoe ga je een eis tot vrijspraak verdedigen?
  maandag 18 oktober 2010 @ 19:07:58 #92
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_87683272
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 18:42 schreef Flounder het volgende:
De raadsmannen van de benadeelde partij mogen zich enkel en alleen uitlaten over de toekenning van immateriële schadevergoeding. Het OM draagt de opportuniteitsbeginsel.
pi_87683278
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 18:58 schreef Gia het volgende:
Gok dat het pleidooi morgen erg saai is. Hoe ga je een eis tot vrijspraak verdedigen?
Moszkowicz is net aan het warm draaien voor de komende dagen. Hij moet nog beginnen!

Ik hoorde op de radio dat een gedeelte van zijn pleidooi ook gericht is op het gerechtshof, het arrest en het OM (niet-ontvankelijk).
pi_87683359
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:08 schreef Bestolene het volgende:

[..]

Moszkowicz is net aan het warm draaien voor de komende dagen. Hij moet nog beginnen!

Ik hoorde op de radio dat een gedeelte van zijn pleidooi ook gericht is op het gerechtshof, het arrest en het OM (niet-ontvankelijk).
Hij heeft in ieder geval de nodige uren aan spreektijd aangevraagd.
pi_87686445
Die verlepte hippie :D

Doet me denken aan een paar van de linkse juristen op fok :X

[ Bericht 41% gewijzigd door Boekenwurm op 18-10-2010 20:29:13 ]
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:14:51 #96
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_87686551
Rechtbank moet niet zeuren over dit proces en hoe het loopt, ze wilden unbedingt vervolgen tegen de wil van het OM in en liepen vanaf het begin te prutsen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_87687244
rechtbank ≠ gerechtshof
pi_87687633
Ik heb net een stuk gezien van het betoog van Staartmans. Man man man, wat een prutser. Hakkelend en onduidelijk, je zag iedereen kijken en denken: wat lult die hippie en hoeveel wiet heeft 'ie gerookt? En hij had een spreektijd van 45 minuten? Die laatste 5 minuten waren al niet om aan te horen, valt mij nog mee dat iedereen wakker in de zaal zat.

Volgens mij lacht Moszkowicz zich een ongeluk. Hij hoeft niet eens zijn best te doen. Wat een aanfluiting dit.

Nu kijk ik het stuk met de bekende pornoadvocaat die graag dure woorden gebruikt.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_87688004
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:12 schreef Boekenwurm het volgende:
Die verlepte hippie :D

Doet me denken aan een paar van de linkse juristen op fok :X
Dat vind ik lief, dat je aan hun denkt, want die schamen zich nu waarschijnlijk dood voor hun collega's. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2010 20:43:15 ]
pi_87688794
Wilders en verdediging moeten wel diep gelukkig zijn met zo'n tegenpartij _O-
  maandag 18 oktober 2010 @ 21:09:00 #101
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_87689326
Het leek wel een scène uit Koefnoen. :') _O-
pi_87689422
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:09 schreef Nibb-it het volgende:
Het leek wel een scène uit Koefnoen. :') _O-
Maar dan grappig :X
  Moderator maandag 18 oktober 2010 @ 21:14:02 #103
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_87689606
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:48 schreef Gia het volgende:

[..]

tot de dames marinier willen worden ... of onderzeebootpiloot
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_87689801
quote:

Daar heeft de overheid de volgende toverzin op bedacht:

.."Behalve als dit om religieuze redenen niet anders kan..."

Laat ik vanwege mijn geloof nu geen belasting mogen betalen.... *O*
pi_87692990
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:10 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Inderdaad. Kep dat KoefNoen nu 3x gezien en wat mensen daar grappig aan vinden begrijp ik nog steeds niet.
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:34:00 #106
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_87693957
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:10 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Koefnoen is zeker niet grappig :'), maar ik doelde meer op dat het een soort typetjes leken.. ;(
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:35:55 #107
3542 Gia
User under construction
pi_87694056
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:17 schreef Sakit-Gede het volgende:
Waar kan ik me laten dopen?
pi_87695519
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:52 schreef dylany het volgende:

[..]

^O^
Een stotterende haatbaard en een hippie die zich niet eens van zijn omgeving bewust lijkt...indrukwekkend wat de aanklagers opvoeren. _O-
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_87695638
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:02 schreef Hathor het volgende:

[..]

Een stotterende haatbaard en een hippie die zich niet eens van zijn omgeving bewust lijkt...indrukwekkend wat de aanklagers opvoeren. _O-
Bram: '' Waar ben ik in verzeild geraakt?? :( "

_O-
pi_87696636
Ik heb zelden zo gelachen :D. Ik zit nog te lachen. DAT DIT KAN IN NEDERLAND. Waar is Alberto als je hem nodig hebt. Die dronken zweefteef die door de rechtszaal zweeft en stukken laat slingeren 'nee ik hoef die stukken niet, ga weg' aldus onze vriend Bram :').
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  maandag 18 oktober 2010 @ 23:29:42 #111
3542 Gia
User under construction
pi_87696796
Net zat die ene pipo die studente nog te verdedigen bij P & W. Het blijft een klucht!!
pi_87698354
Ik moest wel lachen om Rutger op Ned 3 die Ties Prakke met meneer aansprak. Dat vond ze niet leuk. Nico Steijnen met de camera op zijn snufferd die helemaal niets zei. En Mohammed Enait idem dito.
pi_87698375
Wat een grote poppenkast en voornamelijk vandaag zoals ik gezien heb in het nieuws en de filmpjes die jullie geplaatst hebben. En dan het artikel in de telegraaf http://www.telegraaf.nl/b(...)slaan___.html?p=27,1
Hilariteit ten top!
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_87698520
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 00:07 schreef Mylene het volgende:
Ik moest wel lachen om Rutger op Ned 3 die Ties Prakke met meneer aansprak. Dat vond ze niet leuk. Nico Steijnen met de camera op zijn snufferd die helemaal niets zei. En Mohammed Enait idem dito.
Ties ten Prakke die niet gefouilleerd wilde worden _O-
pi_87698635
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:29 schreef Gia het volgende:
Net zat die ene pipo die studente nog te verdedigen bij P & W. Het blijft een klucht!!
Dat was sowieso onzinnig gezeik, alsof je als hoogopgeleide jongere tegenwoordig niet voor gek wordt verklaard als je meldt dat je praktiserend Katholiek of Protestant bent.

Ze verwarren een algehele ontkerkeling met Islamhaat.
pi_87698817
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 00:08 schreef Noelle06 het volgende:
Wat een grote poppenkast en voornamelijk vandaag zoals ik gezien heb in het nieuws en de filmpjes die jullie geplaatst hebben. En dan het artikel in de telegraaf http://www.telegraaf.nl/b(...)slaan___.html?p=27,1
Hilariteit ten top!
Wat is er met dat Telegraaf-artikel?

Ja, ik vind het nogal een debiele opvatting die ze er daar in de VAE op nahouden, maar ironisch genoeg zijn het op Fok! juist de 'rechtse' users die doorgaans het hardst roepen dat een corrigerende tik moet kunnen.

Of is dat ook wat jij met 'hilariteit' bedoelde?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2010 00:22:34 ]
pi_87698933
Volgens mij doen die 2 hulpjes heel wat meer dan alleen de papieren van Moskovitc vasthouden.
pi_87699018
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 00:21 schreef Igen het volgende:

[..]

Wat is er met dat Telegraaf-artikel?

Ja, ik vind het nogal een debiele opvatting die ze er daar in de VAE op nahouden, maar ironisch genoeg zijn het op Fok! juist de 'rechtse' users die doorgaans het hardst roepen dat een corrigerende tik moet kunnen.

Of is dat ook wat jij met 'hilariteit' bedoelde?
corrigerende tik ...duidelijk een teken van onmacht net als het gehele proces tegen wilders!
pi_87699302
Dit wordt echt een eitje voor Moszkowicz en Wilders.

Eerst die hippie en dan die haatbaard die zichzelf compleet belachelijk maken _O-

Wat een vertoon zeg :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 00:40:04 #120
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87699333
Shit man, vandaag helemaal geen tijd gehad om te kijken :(
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_87699360
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 00:40 schreef eleusis het volgende:
Shit man, vandaag helemaal geen tijd gehad om te kijken :(
Wil je lachen?

Hier alvast een stukje ;)

What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 00:41:39 #122
268107 eigenaar
Alle honden haten je!
pi_87699375
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 00:28 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

corrigerende tik ...duidelijk een teken van onmacht net als het gehele proces tegen wilders!
Heb je nou een compleet random bericht over de islam erbij gepakt om vervolgens een leuke link te leggen naar het proces tegen Wilders? :')
MC Kom je kuil uit & Door de pap
pi_87699477
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 00:41 schreef eigenaar het volgende:

[..]

Heb je nou een compleet random bericht over de islam erbij gepakt om vervolgens een leuke link te leggen naar het proces tegen Wilders? :')
Nope maar wel toevallig dat het vandaag naar buiten komt.
pi_87699630
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:17 schreef Sakit-Gede het volgende:

[..]

en geen rente *O*

http://www.lening-geld-le(...)ng-moslims-australie

het goede nieuws;

De NAB ziet de renteloze lening voorlopig als een proef maar heeft er grote verwachtingen bij.
Het enige wat de plannen nog kan tegenhouden is de Sharia Advies Raad (Sharia Advisory Board).
De bank reserveert alvast 15 miljoen dollar voor de proef en ook niet-Moslims zullen in aanmerking
kunnen komen voor de proef.

Ik ben wel benieuwd welke niet-Moslims in aanmerking komen :P

en anders kan ik me altijd nog bekeren... (8>
## I seek not to know the answers, but to understand the questions.##
Grasshopper Dialog
pi_87701105
Die advocaat Enait heeft volgens mij totaal l geen respect voor onze grondwet en democratie.

Omdat die achterlijke en fascistische sharia belangrijker is, daarom staat hij ook niet op voor de rechters.

Dat hij nog advocaat vind onbegrijpelijk is, als de rechters of advocaten hem de juiste vragen had gesteld was dat heel snel duidelijk geworden.

Hij scheldt Wilders wel uit voor kleine Hitler.

Maar als hij in die fascistische sharia geloofd, is hij zelf geen haar beter, want niet moslims en vrouwen zijn tweederangsburgers onder diezelfde sharia.
pi_87702043
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 03:06 schreef rja het volgende:
Die advocaat Enait heeft volgens mij totaal l geen respect voor onze grondwet en democratie.

Omdat die achterlijke en fascistische sharia belangrijker is, daarom staat hij ook niet op voor de rechters.

Dat hij nog advocaat vind onbegrijpelijk is, als de rechters of advocaten hem de juiste vragen had gesteld was dat heel snel duidelijk geworden.

Hij scheldt Wilders wel uit voor kleine Hitler.

Maar als hij in die fascistische sharia geloofd, is hij zelf geen haar beter, want niet moslims en vrouwen zijn tweederangsburgers onder diezelfde sharia.
Enait is een gestoord persoon die het geloof als dekmantel gebruikt om lulkoek de wereld in te brengen.

Niemand die hem serieus neemt.
pi_87702122
Wat een poppenkast is die 'rechtzaak' zeg. NL maakt zich internationaal belachelijk.

Nog belachelijker zijn die zogenaamde advocaten van de beledigde partij. Als dergelijke lieden de hersenelite vormen van hen, dan durf ik te stellen dat hun achterban al helemaal niet de kleuterleeftijd ontstegen is.
pi_87702394
Viel me al op dat geen enkele advokaat 'van naam' de belangen van de beledigde partijen behartigt.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_87702446
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 08:55 schreef Montagui het volgende:
Viel me al op dat geen enkele advokaat 'van naam' de belangen van de beledigde partijen behartigt.
Inderdaad. Els Lucas en Gerard Spong hebben destijds de artikel 12-procedure mede in gang gezet, waardoor uiteindelijk de beschikking van het Gerechtshof is voortgekomen Wilders te vervolgen, maar van hen geen enkele bijdrage.
pi_87702476
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 08:58 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Inderdaad. Els Lucas en Gerard Spong hebben destijds de artikel 12-procedure mede in gang gezet, waardoor uiteindelijk de beschikking van het Gerechtshof is voortgekomen Wilders te vervolgen, maar van hen geen enkele bijdrage.
Omdat ze niet graag geassocieerd worden met dat zooitje ongeregeld.
pi_87702543
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Omdat ze niet graag geassocieerd worden met dat zooitje ongeregeld.
Dit konden zij vorig jaar niet weten. Ik geloof niet dat iemand de muppetshow van gisteren heeft kunnen voorspellen.
Pownews had een schitterende compilatie gemaakt. Dat vond ik werkelijk grappig.
pi_87702671
Op Pownews wenste geen enkele betrokkene een reactie te geven. Nu moet ik zeggen dat de vragen ook niet van hoog niveau waren.

Naoual Abaida was de enige die een beetje goed uit haar woorden kwam in mijn ogen. Haar betoog en argumenten waren niet altijd even sterk, maar ze wist wel haar punt te maken.
pi_87702857
Wanneer begint Mosko?
pi_87702926
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 09:19 schreef marcodej het volgende:
Wanneer begint Mosko?
Ik meen vanaf 13:00. Maar ik baseer me dan op hetgeen ik gister gehoord heb op Radio 1.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:24:14 #135
271762 Bestolene
tax is theft
pi_87702952
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Naoual Abaida was de enige die een beetje goed uit haar woorden kwam in mijn ogen. Haar betoog en argumenten waren niet altijd even sterk, maar ze wist wel haar punt te maken.
Wat was haar punt dan?
pi_87703854
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 09:24 schreef Bestolene het volgende:

[..]

Wat was haar punt dan?
Dat sinds Wilders in de politiek zit, ze raar aangekeken wordt als ze een drankje weigert omdat het vastenmaand is. En meer van dat soort onzin.

Ik snap met de beste wil niet hoe ze wilders daar de credits voor kan geven.. :{ :')
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:07:32 #137
78780 deedeetee
pi_87703960
Ik had ook niet de indruk dat dit nu echt met Wilders te maken heeft. Tenslotte heeft Pim de eerste aanzet gegeven om gewoon niet langer te zwijgen maar ronduit te zeggen dat je geen zin hebt in * moslim gedoe *.

Moslims zelf lokken het natuurlijk ook uit door steeds vaker met zaken aan te komen waarbij ze het recht eisen om zich hier te mogen gedragen alsof ze in hun thuisland zijn ( of erger ) :)
pi_87704352
Weet iemand hoe laat mosco vandaag begint? 13 uur ofzo toch?
pi_87705379
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 09:19 schreef marcodej het volgende:
Wanneer begint Mosko?
vanmiddag om 1 uur *O*
dus zet maar een kan koffie, koekjes erbij en dat wordt weer genieten van de Poppenkast en zijn bewoners :+
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:00:01 #140
241662 Jian
Well, well, well
pi_87705438
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:57 schreef Toverheks het volgende:

[..]

vanmiddag om 1 uur *O*
dus zet maar een kan koffie, koekjes erbij en dat wordt weer genieten van de Poppenkast en zijn bewoners :+
Niet te vroeg juichen Heks, ik verwacht echt niet de complete idioterie van gisteren ;)
pi_87705489
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:00 schreef Jian het volgende:

[..]

Niet te vroeg juichen Heks, ik verwacht echt niet de complete idioterie van gisteren ;)
Nou, nu mag Brammetje het woord voeren, dus denk wel een klein stukje vuurwerk in de rechtzaal.
Advocaat Pestman mag a.s. vrijdag nog even een zegje doen, dus die zette we ook vast op de agenda.
pi_87705518
Ik vraag me trouwens af hoe groot de "imagoschade" is, die deze schertsvertoning ons land oplevert...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_87705611
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:02 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe groot de "imagoschade" is, die deze schertsvertoning ons land oplevert...
denk weinig, want Wilders wordt toch al met de nek aangekeken door het Buitenland, dat hij nu in de *regering* zit dat is veel erger, of hoe noemen ze dat gedoogakkoord of zoiets.
  Moderator dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:08:41 #144
236264 crew  capricia
pi_87705691
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:02 schreef DDDDDaaf het volgende:
Dat valt in het niet bij de imagoschade die Wilders ons land oplevert.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87705740
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:12:14 #146
78780 deedeetee
pi_87705801
Imagoschade ??? Kijk eens rond in andere Europese landen, er is overal wel wat hoor :D
pi_87705831
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:08 schreef capricia het volgende:

[..]

Klopt, zelfs Pakistan wil aanslagen plegen in NL en Frankrijk vanwege de heksenjacht, onderdrukking en in de toekomst genocide op moslims. :')

En nu begint Merkel ook al. Pffffffff.......................
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:14:21 #148
271762 Bestolene
tax is theft
pi_87705849
Nederlanders maken zich altijd erg druk om wat het buitenland wel niet van ons denkt. Maar ik denk dat "het buitenland" minder wakker licht van onze politiek dan wij denken of zouden willen.
pi_87705989
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:01 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Nou, nu mag Brammetje het woord voeren, dus denk wel een klein stukje vuurwerk in de rechtzaal.
Advocaat Pestman mag a.s. vrijdag nog even een zegje doen, dus die zette we ook vast op de agenda.
Pestman die is zo verzuurd. Dat is gewoon niet leuk meer.
pi_87706055
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:08 schreef capricia het volgende:

[..]

Daar zijn de meningen over verdeeld: http://www.trouw.nl/nieuw(...)een_imagoschade.html. We zetten onszelf overigens wellicht echter wél behoorlijk te kijk met zo'n stamelende, verlopen hippie en haatbaardcabaretier als advocaten van de aanklagende partijen, om nog maar te zwijgen over Prakken. Het levert, behalve vermakelijke televisie, vooral (plaatsvervangende) schaamte op. Als dit al de Nederlandse fine fleur op juridisch gebied moet zijn, hoe triest is het dan voor de rest wel niet gesteld met dat Madurodam-landje aan de Noordzee?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_87706166
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Pestman die is zo verzuurd. Dat is gewoon niet leuk meer.
verzuurd is niet eens het goeie woord hahaha wat een zenuwlijer vind ik dat,

en ik denk, maar dat is mijn mening, dat als Wilders dit wint en het in het buitenland bekend wordt dat er ook in het buitenland mensen opstaan om tegen de islam in te gaan, niet alleen Frankrijk, maar in Duitsland en Belgie en Engeland hoor je ook al rare dingen over en tegen de Islam en zijn volgelingen, daar zijn kleine groepjes aktief die *wilders* en zijn ideeen aanhangen, en ik vind dat toch wel een enge gedachte, met dit proces wordt er nog meer tweedeling gezaait.
Vind het vermakelijk om het proces te volgen, maar het idee dat Wilders wint vind ik dan niet zo goed, want reken er maar op dit is pas het begin van alle ellende.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:31:41 #152
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87706364
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 00:41 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wil je lachen?

Hier alvast een stukje ;)

Mooie selectie, bedankt :)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_87706982
Deze waren nog niet langs gekomen dacht ik:

Voor wie ze gemist hebben: De eerste is geniaal :D
pi_87707251
quote:
op 3:03

Ik moest zo lachen om; "meneer prakken"
zegt ze zelf; "ben ik geen meneer dan?"
pi_87707750
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:52 schreef Frankz0rz het volgende:
Deze waren nog niet langs gekomen dacht ik:

Heerlijk. :D Die had ik nog niet gezien. Die rechter is echt een baas.

Sowieso is het wel interessant om eens op de publieke tribune tijdens een rechtzaak plaats te nemen. Heb ik ooit eens gedaan toen ik nog op de middelbare school zat.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:32:13 #156
3542 Gia
User under construction
pi_87708386
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:01 schreef danilel het volgende:

[..]

"Ik ben mevrouw Prakken, dacht ik"
"Nou, u hoeft uzelf niet zo onderuit te halen, hoor."
"Maar u zegt 'meneer Prakken"
"Ja!"
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:35:52 #157
3542 Gia
User under construction
pi_87708508
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:24 schreef Toverheks het volgende:

[..]

verzuurd is niet eens het goeie woord hahaha wat een zenuwlijer vind ik dat,

en ik denk, maar dat is mijn mening, dat als Wilders dit wint en het in het buitenland bekend wordt dat er ook in het buitenland mensen opstaan om tegen de islam in te gaan, niet alleen Frankrijk, maar in Duitsland en Belgie en Engeland hoor je ook al rare dingen over en tegen de Islam en zijn volgelingen, daar zijn kleine groepjes aktief die *wilders* en zijn ideeen aanhangen, en ik vind dat toch wel een enge gedachte, met dit proces wordt er nog meer tweedeling gezaait.
Vind het vermakelijk om het proces te volgen, maar het idee dat Wilders wint vind ik dan niet zo goed, want reken er maar op dit is pas het begin van alle ellende.
Maar ......... dat is toch gewoon democratie! Het gaat toch om de wens van de meerderheid!

Jij hebt liever dat landen maar stikken en slikken? Ik niet. Er heerst overal onvrede, die op dit moment de kop in wordt gedrukt door overal maar te pamperen. Je mag niets zeggen over de Islam, want dat is geen kritiek, nee dat is meteen discriminatie. Stemmen op een partij die iets wil doen tegen een steeds meer veeleisende Islam, is fout, dan ben je een nazi. Je moet links stemmen, want dát is sociaal!!

Ja, als Wilders wint, zullen in heel Europa mensen hun mond open durven doen. En dat zie ik als een goed ding.
  Moderator dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:37:01 #158
236264 crew  capricia
pi_87708547
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:35 schreef Gia het volgende:

[..]

Maar ......... dat is toch gewoon democratie! Het gaat toch om de wens van de meerderheid!

Jij hebt liever dat landen maar stikken en slikken? Ik niet. Er heerst overal onvrede, die op dit moment de kop in wordt gedrukt door overal maar te pamperen. Je mag niets zeggen over de Islam, want dat is geen kritiek, nee dat is meteen discriminatie. Stemmen op een partij die iets wil doen tegen een steeds meer veeleisende Islam, is fout, dan ben je een nazi. Je moet links stemmen, want dát is sociaal!!

Ja, als Wilders wint, zullen in heel Europa mensen hun mond open durven doen. En dat zie ik als een goed ding.
Overdrijven is ook een vak.. :D
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87709122
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:35 schreef Gia het volgende:

[..]

waar staat dat ik liever iedereen zie slikken en stikken?? 8)7
pi_87709169
quote:

[..]

Wat een komedie is die hele rechtszaak en de aanklagers :D
pi_87709286
Kut... ik moet weg, precies nu het begint -O-

Effe kijken of ik het op mijn mobiel kan krijgen, dan luister ik er wel naar :+
pi_87709338
*O* Nou Brammetje kom er maar in *O*
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:59:40 #163
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87709347
quote:

[..]

Ik niet... Rutger was kneuzig bezig. Lastige vragen stellen was blijkbaar te moeilijk, dus dan maar een beetje kleutertaal uitslaan :') Hihi was u dronken!
pi_87709393
En we gaan beginnen.
pi_87709409
>:) En we zijn begonnen, nu live over naar Amsterdam
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:01:32 #166
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87709414
Het zou al een stuk schelen als de media zich wat afzijdiger zou opstellen i.p.v. schreeuwende, vaak misleidende koppen.
Snooker is top!!!
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:02:46 #167
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_87709462
Go Bram ^O^
pi_87709500
Bram is een beetje verkouden, zeker onder het tunneltje bij de rechtbank op de tocht gestaan :@
pi_87709535
Ik hoorde dat Bram's pleidooi 14 uur gaat duren?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:04:44 #170
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_87709541
Niet praten over dingen waar je niks van weet, Bram.
pi_87709587
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:04 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik hoorde dat Bram's pleidooi 14 uur gaat duren?
ja donderdag mag bram weer verder. zoiets hoorde ik op het nieuws, hij denkt zelf 14 uur nodig te hebben zal wel over vandaag en donderdag verdeeld worden.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:06:48 #172
272871 StarCastic
Only a Sith deals in absolutes
pi_87709628
Gras is niet altijd groen Bram :P
Maar goed punt ^O^
"If our brains were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't."
There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary and those who don't.
pi_87709742
De oratorische kwaliteiten zijn toch wel erg sterk hoor.
pi_87709790
Een paar sterke citaten uitgezocht Moszkowicz _O_
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:11:01 #175
271762 Bestolene
tax is theft
pi_87709798
Dit gaat meteen redelijk diep moet ik zeggen. Niks 'jurdische kaders'
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:13:33 #176
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_87709901
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:09 schreef marcodej het volgende:
De oratorische kwaliteiten zijn toch wel erg sterk hoor.
Ik vind het eigenlijk maar middelmatig. Ik vind hem vooral pedant. Hij valt alleen op doordat onze andere advocaten zo dom, traag en onwelbespraakt zijn en zich geen houding weten te geven.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:15:43 #177
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_87709984
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:59 schreef eleusis het volgende:

[..]

Ik niet... Rutger was kneuzig bezig. Lastige vragen stellen was blijkbaar te moeilijk, dus dan maar een beetje kleutertaal uitslaan :') Hihi was u dronken!
Je gaat na zo'n wanprestatie toch geen serieuze vragen stellen? Wat moet je dan immers voor serieus vragen? Je kunt van zo'n sujet toch ook geen serieus antwoord verwachten...
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:16:49 #178
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_87710024
Wie gaan die dertien uur helemaal uitzitten vandaag en morgen? :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:19:12 #179
3542 Gia
User under construction
pi_87710127
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:13 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk maar middelmatig. Ik vind hem vooral pedant. Hij valt alleen op doordat onze andere advocaten zo dom, traag en onwelbespraakt zijn en zich geen houding weten te geven.
Wie zijn 'onze' advocaten dan?

OT, ik vind dat Bram heel goed bezig is. Vooral zijn opmerkingen over het feit dat we Enait's weigering om op te staan voor de rechtbank gedogen, terwijl die duidelijk aangeeft het niet eens te zijn met ons systeem, maar er wel graag gebruik van maakt, als het hem uitkomt. En daarbij ook Wilders nog vergelijken met Hitlers.

Ook die andere clown van gisteren werd aangevallen omdat hij Wilders een crimineel noemde, terwijl de laatte nog niet eens veroordeeld is.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:19:25 #180
271762 Bestolene
tax is theft
pi_87710133
Leuke connectie daar tussen Bram en Birgit
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:19:44 #181
3542 Gia
User under construction
pi_87710145
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:16 schreef borisz het volgende:
Wie gaan die dertien uur helemaal uitzitten vandaag en morgen? :P
*O*

Boodschappen en huishouden tijdens de pauzes!
pi_87710153
Waarom kijkt Wilders deze spreker nu niet aan? ;)
pi_87710200
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:19 schreef Gia het volgende:

[..]
OT, ik vind dat Bram heel goed bezig is. Vooral zijn opmerkingen over het feit dat we Enait's weigering om op te staan voor de rechtbank gedogen, terwijl die duidelijk aangeeft het niet eens te zijn met ons systeem, maar er wel graag gebruik van maakt, als het hem uitkomt. En daarbij ook Wilders nog vergelijken met Hitlers.
Dat vond ik juist niet sterk. Dat doet er namelijk weinig tot niets toe.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:24:57 #184
3542 Gia
User under construction
pi_87710344
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:21 schreef marcodej het volgende:

[..]

Dat vond ik juist niet sterk. Dat doet er namelijk weinig tot niets toe.
Het was vooral een vergelijking naar de aanklacht. Enait stelt dat Wilders de Islam in een kwaad daglicht stelt.
Terwijl hij zelf niet eens de de Nederlandse rechtbank erkent. En dan mag hij vrijuit zeggen wat hij wil. Zelfs Wilders vergelijken met Hitler.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:25:48 #185
131603 Afwazig
Serious business
pi_87710376
Die Bram, hij is goed hoor. Hier kunnen die prutsers van gister nog wat van leren. Het spelen met het OM, alles goed onderbouwd, netjes, af en toe met een knipoog.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:28:27 #186
241662 Jian
Well, well, well
pi_87710470
Bram zet het de vooringenomenheid van het Hof lekker weg :D
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:32:17 #187
3542 Gia
User under construction
pi_87710614
Hij weet goed onder woorden te brengen dat het niet gaat om wat men voelt, maar dat het hof moet bewijzen dat er van Wilders zijde sprake is van opzet.

Je kunt inderdaad niet stellen dat, omdat mensen aangeven door dergelijke uitspraken zich beledigd voelen, het doen van een dergelijke uitspraak dan per definitie opzettelijk wordt gedaan om te beledigen.
pi_87710692
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:28 schreef Jian het volgende:
Bram zet het de vooringenomenheid van het Hof lekker weg :D
hoe vind je hem steeds met * zo kennen we er nog wel 1) dat heb ik al 3 keer gehoord :+
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:38:41 #189
3542 Gia
User under construction
pi_87710844
Bram heeft wel gelijk. Het feit dat het hof tot vervolging is overgegaan, tegen de wens van het OM in, houdt eigenlijk al een veroordeling in.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:39:53 #190
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_87710905
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:19 schreef Gia het volgende:

[..]

Wie zijn 'onze' advocaten dan?

Ook die andere clown van gisteren werd aangevallen omdat hij Wilders een crimineel noemde, terwijl de laatte nog niet eens veroordeeld is.
Die twee die je daar noemt, om maar even 2 van de grootste faalhazen erbij te halen.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:41:26 #191
3542 Gia
User under construction
pi_87710971
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:39 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Die twee die je daar noemt, om maar even 2 van de grootste faalhazen erbij te halen.
Wie is 'onze' dan?

Ben jij een van de benadeelden?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:41:55 #192
241662 Jian
Well, well, well
pi_87710990
Goedemorgen Gerechtshof Amsterdam, dinsdag gehaktdag :P
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:42:44 #193
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_87711025
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:41 schreef Gia het volgende:

[..]

Wie is 'onze' dan?

Ben jij een van de benadeelden?
Nee, ik bedoel gewoon Nederlandse advocaten :)
pi_87711051
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:41 schreef Jian het volgende:
Goedemorgen Gerechtshof Amsterdam, dinsdag gehaktdag :P
en Amsterdam heeft ook al Mido de Kiloknaller *O* maar das wat anders hahaha
pi_87711078
Komt hier nog een dubbel-CD van uit, of single met de beste momenten van
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:44:10 #196
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87711086
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:38 schreef Gia het volgende:
Bram heeft wel gelijk. Het feit dat het hof tot vervolging is overgegaan, tegen de wens van het OM in, houdt eigenlijk al een veroordeling in.
Dat zegt hij niet. Hij heeft het over de bewoordingen die gebruikt zijn.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:44:45 #197
3542 Gia
User under construction
pi_87711103
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:42 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel gewoon Nederlandse advocaten :)
Oh, okay, dacht even dat je 'onze' bedoelde als in 'door ons ingehuurde'.

Die we gisteren zagen zijn inderdaad een schande voor de gehele advocatuur.

Feit dat er geen enkele advocaat van naam, zoals een Spong, zich aan deze zaak wil bevuilen, zegt al genoeg, lijkt me.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:45:38 #198
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87711139
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:15 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Je gaat na zo'n wanprestatie toch geen serieuze vragen stellen? Wat moet je dan immers voor serieus vragen? Je kunt van zo'n sujet toch ook geen serieus antwoord verwachten...
Het lijkt me des te belangrijker om serieuze vragen te stellen. Het lijkt dat zij hun rol behoorlijk hebben overschat en de belangen van hun cliënten niet hebben gediend met hun wijze van optreden. Dat is nogal een fout voor een serieuze advocaat. Maar goed, Pownews heeft gewoon niet dat niveau. Die hebben het liever over dronken (hi, hi) en een vrouwelijke advocaat met kort haar meneer noemen (hi, hi)
pi_87711164
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:38 schreef Gia het volgende:
Nee, de inhoud van de beschikking. Artikel 12 is slechts een wetsartikel waaraan gevolg geven kan worden.
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:44 schreef eleusis het volgende:

[..]

Inderdaad.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:46:37 #200
3542 Gia
User under construction
pi_87711189
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:44 schreef eleusis het volgende:

[..]

Jaha, maar dat daar eigenlijk al een veroordeling uit spreekt.
pi_87711306
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:45 schreef eleusis het volgende:

[..]

Het lijkt me des te belangrijker om serieuze vragen te stellen. Het lijkt dat zij hun rol behoorlijk hebben overschat en de belangen van hun cliënten niet hebben gediend met hun wijze van optreden. Dat is nogal een fout voor een serieuze advocaat. Maar goed, Pownews heeft gewoon niet dat niveau. Die hebben het liever over dronken (hi, hi) en een vrouwelijke advocaat met kort haar meneer noemen (hi, hi)
Pownews is toch bagger, wees eerlijk, leuk doen over iemand anders zijn rug. :r
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:54:29 #202
3542 Gia
User under construction
pi_87711537
Hij haalt nu allemaal voorbeelden aan van gevallen waar een beklaagde al schuldig wordt bevonden nog voor het proces heeft plaatsgevonden. Oftewel Wilders wordt niet gezien als 'onschuldig tot het tegendeel bewezen is', maar op voorhand al als schuldig.

En ja, eigenlijk is dat ook zo. Een rechter moet neutraal zijn. Als het OM niet wil aanklagen, is het vrij bedenkelijk dat de rechter dat wel wil. Dat houdt een waarde-oordeel in.

Persoonlijk vind ik het erop lijken dat Wilders alleen wordt vervolgd om de moslimbevolking tevreden te stellen. Om heibel te voorkomen of zo.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:56:56 #203
3542 Gia
User under construction
pi_87711655
Er kan geen andere conclusie worden getrokken dan dat het gerechtshof artikel 6 heeft geschonden.

Dat gaat dus om het onschuldbeginsel.

http://nl.wikipedia.org/w(...)an_behoorlijk_proces
  Redactie Frontpage dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:57:59 #204
4530 crew  Crazy Harry
pi_87711701
charmeur :+
U denk gelukkig met me mee :D
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  Moderator dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:58:38 #205
236264 crew  capricia
pi_87711731
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:54 schreef Gia het volgende:
Hij haalt nu allemaal voorbeelden aan van gevallen waar een beklaagde al schuldig wordt bevonden nog voor het proces heeft plaatsgevonden. Oftewel Wilders wordt niet gezien als 'onschuldig tot het tegendeel bewezen is', maar op voorhand al als schuldig.

En ja, eigenlijk is dat ook zo. Een rechter moet neutraal zijn. Als het OM niet wil aanklagen, is het vrij bedenkelijk dat de rechter dat wel wil. Dat houdt een waarde-oordeel in.

Persoonlijk vind ik het erop lijken dat Wilders alleen wordt vervolgd om de moslimbevolking tevreden te stellen. Om heibel te voorkomen of zo.
Dat gebeurt met de meeste zaken in NL, kijk maar eens rond op NWS.
Weet je nog hoe Joran al veroordeeld was voordat ie een proces gehad had?
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:58:40 #206
241662 Jian
Well, well, well
pi_87711734
"u denkt gelukkig met mij mee voorzitter" presentatie is ook een onderdeel ;)
pi_87711790
Bram is toch wel een geweldige advocaat hoor.

Ik snap Eva helemaal *O*
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:00:12 #208
241662 Jian
Well, well, well
pi_87711803
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:58 schreef capricia het volgende:

[..]

In dit geval gaat het echter wel om het Gerechtshof Amsterdam
pi_87711832
Dat is het verschil tussen een advocaat van 50 euro per uur en 800 euro per uur
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:00:51 #210
3542 Gia
User under construction
pi_87711840
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:58 schreef capricia het volgende:

[..]

Door de rechter?

Het gaat niet om ons, fokkertjes, maar om de gerechtshof. Die bevonden Wilders al schuldig voor het proces.

Als je doelt op rechters in Peru, tja, maar wat hebben wij daarmee te maken?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:01:23 #211
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_87711869
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:00 schreef Meesteroog het volgende:
Maak daar maar minimaal het driedubbele van.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_87711883
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Maak daar maar minimaal het driedubbele van.
Wilders zal wel korting krijgen :')
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:02:02 #213
3542 Gia
User under construction
pi_87711893
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:00 schreef Meesteroog het volgende:
Denk ook dat Wilders niet hoeft te betalen voor Bram, maar de staat.
Terwijl de klagers wel hun eigen rechtsbijstand of portemonnee aan moeten spreken.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:02:42 #214
3542 Gia
User under construction
pi_87711916
Is het niet gebruikelijk dat de klagers de rekening krijgen als de klacht onterecht is gebleken?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:03:15 #215
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_87711944
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:59 schreef Blistering het volgende:
Bram is toch wel een geweldige advocaat hoor.

Ik snap Eva helemaal *O*
Ben je een vrouw? Ben je serieus?
pi_87712029
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:02 schreef Gia het volgende:

[..]

Terwijl de klagers wel hun eigen rechtsbijstand of portemonnee aan moeten spreken.
wilders betaalt hem gewoon, niet wilders van de regering staat terecht, maar wilders de mens zeg maar.
  † In Memoriam † dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:06:47 #217
230491 Zith
pls tip
pi_87712093
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:56 schreef Gia het volgende:
Er kan geen andere conclusie worden getrokken dan dat het gerechtshof artikel 6 heeft geschonden.

Dat gaat dus om het onschuldbeginsel.

http://nl.wikipedia.org/w(...)an_behoorlijk_proces
Nee, dit is al bevochten en onjuist gevonden.

quote:

[..]

Nee. Dit is geen politiek process oid. En Bram is geen pro-deo.
quote:
Nee. Spong verdedigde de aanvraag (gratis), de rest lijkt me nu in handen van OM, die geen geld vraagt.

quote:
Is het niet gebruikelijk dat de klagers de rekening krijgen als de klacht onterecht is gebleken?
Nee, niet bij dit soort processen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:06:47 #218
3542 Gia
User under construction
pi_87712094
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:05 schreef Toverheks het volgende:
wilders betaalt hem gewoon, niet wilders van de regering staat terecht, maar wilders de mens zeg maar.
Maar het heeft toch gevolgen voor de klagers als de aanklacht onterecht blijkt of wordt afgewezen.

Ik kan toch niet zomaar mijn buren voor de rechter dagen op feiten die niet waar zijn, zonder dat dat gevolgen heeft voor mij!
  Moderator dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:07:37 #219
236264 crew  capricia
pi_87712122
quote:

[..]

De staat?
Wilders heeft heel veel geld gekregen van al die extreem christelijke clubjes uit de States. En ook Israel is blij om bij te dragen. (Vandaar ook Mosk. als advocaat?)
Was laatst een uitgebreid artikel over.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:07:42 #220
3542 Gia
User under construction
pi_87712126
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:06 schreef Zith het volgende:
Nee, niet bij dit soort processen.
Dus.......moslims kunnen maar aan het aanklagen blijven, totdat Wilders compleet failliet is?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:08:24 #221
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_87712163
quote:

[..]

Wilders betaalt gewoon de volle mep hoor, geen bijdrage van de staat. Hij heeft niet voor niets fondsen geworven.
  Moderator dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:08:25 #222
236264 crew  capricia
pi_87712165
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:07 schreef Gia het volgende:

[..]

Dus.......moslims kunnen maar aan het aanklagen blijven, totdat Wilders compleet failliet is?
Weet maar niet bang dat hij failliet gaat hoor... _O-
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87712218
"Er is ook voetbal" :')
  † In Memoriam † dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:09:44 #224
230491 Zith
pls tip
pi_87712231
quote:

[..]

Nee. En dat is de 5de nee in 5 minuten...
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:09:56 #225
3542 Gia
User under construction
pi_87712241
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:08 schreef capricia het volgende:

[..]

Weet maar niet bang dat hij failliet gaat hoor... _O-
Gaat me om het principe. Je kunt toch niet zomaar, ongestraft mensen aanklagen op feiten die onjuist zijn!
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:11:01 #226
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87712286
quote:

[..]

Aangifte doen mag altijd, als er weer een nieuw feit zou zijn. De kans bestaat dat de politie die aangifte opneemt, maar de kans lijkt mij uitgesloten dat een Artikel 12-procedure nogmaals tot vervolging leidt. Tenzij natuurlijk Wilders de grenzen verder gaat opzoeken waardoor het weer geboden kan zijn om duidelijkheid te krijgen over wat mag/niet mag.
  † In Memoriam † dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:11:24 #227
230491 Zith
pls tip
pi_87712300
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:09 schreef Gia het volgende:

[..]

Gaat me om het principe. Je kunt toch niet zomaar, ongestraft mensen aanklagen op feiten die onjuist zijn!
Nee, dat kan inderdaad niet (6de nee)
pi_87712408
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:07 schreef capricia het volgende:

[..]

De staat?
Wilders heeft heel veel geld gekregen van al die extreem christelijke clubjes uit de States. En ook Israel is blij om bij te dragen. (Vandaar ook Mosk. als advocaat?)
Was laatst een uitgebreid artikel over.
Wilders de movie.

http://player.omroep.nl/?aflID=11402569
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:14:26 #229
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_87712442
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:08 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Wilders betaalt gewoon de volle mep hoor, geen bijdrage van de staat. Hij heeft niet voor niets fondsen geworven.
Reken er maar op dat Wilders lang niet de volle mep betaalt.
Advocaten als Moszkowicz staan nogal graag te pleiten bij de meest spraakmakende zaken, het pas in hun businessmodel om die zaken tegen een grote korting of pro deo te doen. Op het moment dat er dan een cliënt komt die geld heeft en moet procederen in een minder spraakmakende zaak, bijv. een vastgoedfraude, dan wordt er gecasht.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:14:34 #230
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_87712451
Ik vind meneer Moszkowicz nog niet sterk voorkomen met zijn ''beschuldigingen'' aan het Hof gericht. Ik ben zelf van mening dat het Hof niet anders kon op grond van Art. 12 Sv. De vervolging van Wilders is immers haalbaar en ook opportuun. Daarnaast gaat het niet om het oordeel maar geeft het Gerechtshof aan dat er door de rechtbank naar gekeken mag worden over de inhoudelijke beoordeling waarvoor Wilders nu terecht staat.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:14:51 #231
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_87712460
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:45 schreef eleusis het volgende:

[..]

Natuurlijk is het kinderachtig en infantiel, maar echt: die mr Steijnen heeft zichzelf al zo ongelooflijk belachelijk gemaakt, daar valt niets aan toe te voegen. Enait spreekt uiteraard ook voor zich, dat is een randdebiel. Alleen bij Prakken had een beetje doorgevraagd kunnen worden, alhoewel ik wel verschrikkelijk hard moest lachen om wat er nu gevraagd werd.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:17:15 #232
241662 Jian
Well, well, well
pi_87712567
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik vind hem nog niet sterk voorkomen met zijn ''beschuldigingen'' naar het hof. Ik ben zelf van mening dat het Hof niet anders kon op grond van Art. 12 Sv. De vervolging van Wilders is immers haalbaar en daarnaast opportuun. Daarnaast gaat het niet om het oordeel maar geeft het Gerechtshof aan dat er door de rechtbank naar gekeken mag worden voor de inhoudelijke beoordeling waarvoor Wilders nu terecht staat.
Ik denk dat je één van de weinigen bent, als de wens en de vader hier maar geen rol spelen :)
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:18:02 #233
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_87712598
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:17 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik denk dat je één van de weinigen bent, als de wens en de vader hier maar geen rol spelen :)
Ik kijk het vanuit een juridische oogpunt aan als aanstaande jurist zijnde.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:19:30 #234
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_87712666
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:14 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

Reken er maar op dat Wilders lang niet de volle mep betaalt.
Advocaten als Moszkowicz staan nogal graag te pleiten bij de meest spraakmakende zaken, het pas in hun businessmodel om die zaken tegen een grote korting of pro deo te doen. Op het moment dat er dan een cliënt komt die geld heeft en moet procederen in een minder spraakmakende zaak, bijv. een vastgoedfraude, dan wordt er gecasht.
Ik denk dat de fondsen van Wilders goed gevuld zijn, en dat hij derhalve gewoon de volle mep betaalt. Dat heeft vast ook Brams voorkeur, gezien deze zaak tijd vreet, en hij wat probleempjes met de fiscus heeft.
pi_87712820
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:03 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Ben je een vrouw? Ben je serieus?
Nee, ja.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:23:14 #236
241662 Jian
Well, well, well
pi_87712856
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Ik kijk het vanuit een juridische oogpunt aan als aanstaande jurist zijnde.
Let dan vooral goed op en leer !
  Moderator dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:23:54 #237
236264 crew  capricia
pi_87712896
Wat ik me wel afvraag bij Wilders is in hoeverre de fondsverwerving voor zijn verdediging los staat van de PVV-kas. Hij is natuurlijk de enige die daar inzicht in heeft.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87713027
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:23 schreef capricia het volgende:
Wat ik me wel afvraag bij Wilders is in hoeverre de fondsverwerving voor zijn verdediging los staat van de PVV-kas. Hij is natuurlijk de enige die daar inzicht in heeft.
had net een link voor je gepost van Wilders de Movie, bekijk die maar eens dan weet je dat altijd zijn portomonee gevuld blijft.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:27:12 #239
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_87713070
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:23 schreef Jian het volgende:

[..]

Let dan vooral goed op en leer !
Het is een uiterst interessante zaak om te volgen, los van de persoonlijke sentimenten rolt er hier wel belangrijke jurisprudentie uit. Daar kan jij van leren.

[ Bericht 1% gewijzigd door MisterJ.Lo op 19-10-2010 14:33:34 ]
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:27:17 #240
271762 Bestolene
tax is theft
pi_87713074
Het lijkt mij echt zeer sterk dat Moszkowicz (alle) uren voor deze zaak factureert tegen het normale tarief. Dat kan Wilders echt niet ophoesten, hoevaak hij ook gaat fundraisen in Texas
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:29:02 #241
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_87713168
Pleidooi #2 over Fitna.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:29:12 #242
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_87713176
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:27 schreef Bestolene het volgende:
Het lijkt mij echt zeer sterk dat Moszkowicz (alle) uren voor deze zaak factureert tegen het normale tarief. Dat kan Wilders echt niet ophoesten, hoevaak hij ook gaat fundraisen in Texas
Wilders kan dit makkelijk ophoesten door de donaties die hij krijgt. Daarnaast beschikt zijn partij over een eigen vermogen.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:34:32 #243
3542 Gia
User under construction
pi_87713432
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik vind meneer Moszkowicz nog niet sterk voorkomen met zijn ''beschuldigingen'' aan het Hof gericht. Ik ben zelf van mening dat het Hof niet anders kon op grond van Art. 12 Sv. De vervolging van Wilders is immers haalbaar en ook opportuun. Daarnaast gaat het niet om het oordeel maar geeft het Gerechtshof aan dat er door de rechtbank naar gekeken mag worden over de inhoudelijke beoordeling waarvoor Wilders nu terecht staat.
De rechtbank heeft gezegd dat Wilders een bevolkingsgroep heeft beledigd en heeft aangezet tot haat en discriminatie. Dat is geen onderzoek of beoordeling, dat is een oordeel.
pi_87713436
Heeft mr. Steijnen al een gaatje in het betoog gevonden?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:37:00 #245
241662 Jian
Well, well, well
pi_87713549
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Het is een uiterst interessante zaak om te volgen, los van de persoonlijke sentimenten rolt er hier wel belangrijke jurisprudentie uit.
Het is ontegenzeggelijk interessant, of er veel nieuwe jurisprudentie uit zal rollen weet ik niet, het OM is
onder meer op bestaande jurisprudentie (wederom) reeds tot de conclusie vrijspraak gekomen, ondanks de "discutabele" beweging van het Hof Amsterdam. Wellicht wat nieuwe jurisprudentie aangaande de gedragingen van een Hof ;)
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:37:16 #246
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_87713561
Oeh, nu wordt het interessant.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:37:19 #247
3542 Gia
User under construction
pi_87713563
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Wilders kan dit makkelijk ophoesten door de donaties die hij krijgt. Daarnaast beschikt zijn partij over een eigen vermogen.
Kan hij na vrijspraak geen aanklacht indienen bij het civiele recht wegens aantasting van de goede naam en smaad? Een leuke som smartegeld moet er toch wel inzitten.

Het is nogal wat om van zoiets beschuldigd te worden en ook nog wereldwijd bekend.
pi_87713573
Haha, geeft hij het OM even mooi extra werk.

De film Fitna is geplaatst op een .com-domein en er is geen bewijs dat Wilders op 28 maart in Nederland was.
`Het OM heeft daartoe geen bewijs overlegt, u heeft het niet gevraagd en ik heb Wilders het niet horen verklaren`
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:39:21 #249
241662 Jian
Well, well, well
pi_87713670
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Het is een uiterst interessante zaak om te volgen, los van de persoonlijke sentimenten rolt er hier wel belangrijke jurisprudentie uit. Daar kan jij van leren.
Zeker!
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:40:30 #250
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_87713728

Als we dit winnen Geert, eet ik m'n bef op!
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_87713781
wat hij ook kost per uur, het is gewoon een uitstekende advocaat die Bram.
pi_87713805
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
[ afbeelding ]

Als we dit winnen Geert, eet ik m'n bef op!
:D _O-
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:43:25 #253
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87713842
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:34 schreef Gia het volgende:

[..]

De rechtbank heeft gezegd dat Wilders een bevolkingsgroep heeft beledigd en heeft aangezet tot haat en discriminatie. Dat is geen onderzoek of beoordeling, dat is een oordeel.
De rechtbank heeft nog helemaal niets gezegd. Of bedoel je het Hof? Hoe dan ook, het Hof gaat daar nu niet over.
pi_87713877
Geweldig betoog van Bram. Omdat het een Amerikaanse website is waarop Fitna is geplaatst gelden de Amerikaanse wetten :D
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:45:06 #255
271762 Bestolene
tax is theft
pi_87713919
Nice, the First Amendment. Are you taking notes Tweede Kamer?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:45:11 #256
3542 Gia
User under construction
pi_87713927
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:43 schreef eleusis het volgende:

[..]

De rechtbank heeft nog helemaal niets gezegd. Of bedoel je het Hof? Hoe dan ook, het Hof gaat daar nu niet over.
Volgens mij heeft het hof dat gezegd bij het voorlezen van de aanklacht. Niet als 'hij wordt aangeklaagd voor.....' maar echt 'hij heeft beledigd en aangezet tot.....'

Zoiets zij Mosko ook, en die zal toch wel weten waar hij het over heeft.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:46:30 #257
3542 Gia
User under construction
pi_87714010
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:44 schreef StephanL het volgende:
Geweldig betoog van Bram. Omdat het een Amerikaanse website is waarop Fitna is geplaatst gelden de Amerikaanse wetten :D
Sowieso wat Bram ook al eerder zei: Wilders is niet verantwoordelijk voor welke uitspraak in Fitna dan ook. Het zijn allemaal uitspraken van moslims of uit de Koran.
  Moderator dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:49:10 #258
236264 crew  capricia
pi_87714127
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:37 schreef Gia het volgende:

[..]

Kan hij na vrijspraak geen aanklacht indienen bij het civiele recht wegens aantasting van de goede naam en smaad? Een leuke som smartegeld moet er toch wel inzitten.

Het is nogal wat om van zoiets beschuldigd te worden en ook nog wereldwijd bekend.
\
Wereldwijd bekend was hij al hoor...maar dan om andere redenen.. :+
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:49:15 #259
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_87714130
Is Wilders aan het meelezen met Moszkowicz?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:50:00 #260
236264 crew  capricia
pi_87714169
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:26 schreef Toverheks het volgende:

[..]

had net een link voor je gepost van Wilders de Movie, bekijk die maar eens dan weet je dat altijd zijn portomonee gevuld blijft.
Thankx.
Zit op mijn werk, dus moeilijk filmpjes kijken.
Kun je het kort vertellen? Ben wel nieuwsgierig!
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:50:31 #261
3542 Gia
User under construction
pi_87714192
Even gegoogled:

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/01_januari/20/verrijkingsonderdelen/aanklacht_tegen_Wilders.xml
quote:
Het Openbaar Ministerie vervolgt Wilders voor het opzettelijk beledigen van een groep mensen, het aanzetten tot haat en het aanzetten tot discriminatie.
Hier staat dus dat hij deze feiten heeft gepleegd, terwijl nog niet eens is vastgesteld of hij zich hieraan schuldig heeft gemaakt. Het uitgangspunt is dus al fout.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:50:48 #262
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_87714205
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:34 schreef Gia het volgende:

[..]

Je bedoelt het Hof neem ik aan? Allereerst laat ik voorop stellen dat ik de inhoudelijke behandeling van deze zaak niet gezien heb en ook niet terug heb gelezen. Wat wel feitelijk vaststaat zijn de uitlatingen die de heer Wilder geuit heeft.

Artikel 12 van het Wetboek van Strafvordering biedt de mogelijkheid te klagen als klager over een beslissing van een officier van justitie om een strafbaar feit niet te vervolgen. Een van de vereisten hiervoor is dat je rechtstreeks belang hierover dient te hebben. In deze zitting vraagt het Hof aan de officier van justitie schriftelijk waarom een mogelijke strafbare feit niet vervolgd wordt.

De Advocaat-Generaal die deze zaak dan bekeken heeft moet dan in zijn advies een klacht 'gegrond' of 'ongegrond' verklaren. Dit wilt niet zeggen dat het Hof dit advies automatisch overneemt, het Hof heeft hierin zijn eigen oordeel. Dat is wat er is gebeurd.
pi_87714230
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:46 schreef Gia het volgende:

[..]

Sowieso wat Bram ook al eerder zei: Wilders is niet verantwoordelijk voor welke uitspraak in Fitna dan ook. Het zijn allemaal uitspraken van moslims of uit de Koran.
Ja dat ook ja, het zijn allemaal quotes.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:52:06 #264
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_87714274
.

[ Bericht 99% gewijzigd door MisterJ.Lo op 19-10-2010 14:52:37 ]
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:53:10 #265
3542 Gia
User under construction
pi_87714322
In de aanklacht staat niet dat onderzocht moet worden of Wilders zich schuldig heeft gemaakt aan belediging enz.....maar dat hij zich daaraan schuldig heeft gemaakt. En dat is op zich al onjuist, natuurlijk.
pi_87714324
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:50 schreef Gia het volgende:
Even gegoogled:

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/01_januari/20/verrijkingsonderdelen/aanklacht_tegen_Wilders.xml
[..]

Hier staat dus dat hij deze feiten heeft gepleegd, terwijl nog niet eens is vastgesteld of hij zich hieraan schuldig heeft gemaakt. Het uitgangspunt is dus al fout.
Er staat toch VERVOLGT?
pi_87714436
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:50 schreef capricia het volgende:

[..]

Thankx.
Zit op mijn werk, dus moeilijk filmpjes kijken.
Kun je het kort vertellen? Ben wel nieuwsgierig!
oh teveel om op te noemen, bewaar de link en kijk hem eens als je thuis bent, gaat ook over israel en een amerikaanse die hem steunt en hoe het buitenland tegen hem aan kijkt.
zal de link ook even in je pm box gooien. ^O^
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:56:42 #268
3542 Gia
User under construction
pi_87714483
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:53 schreef Meesteroog het volgende:

[..]

Er staat toch VERVOLGT?
Ja, er staat dat hij vervolgd wordt voor belediging, haatzaaien en aanzetten tot discriminatie. Er staat niet dat vast moet worden gesteld OF hij zich hieraan wel schuldig heeft gemaakt.

Je kunt niet iemand vervolgen voor iets waarvan niet vastgesteld is dat hij zich daaraan schuldig heeft gemaakt.

Het punt van de film Fitna is hetzelfde. Je kunt Wilders niet veroordelen voor het uitbrengen van die film, omdat dat op zich geen strafbaar feit is en hij niet verantwoordelijk is voor de inhoud van de film.
pi_87714592
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:56 schreef Gia het volgende:

[..]

Ja, er staat dat hij vervolgd wordt voor belediging, haatzaaien en aanzetten tot discriminatie. Er staat niet dat vast moet worden gesteld OF hij zich hieraan wel schuldig heeft gemaakt.

Je kunt niet iemand vervolgen voor iets waarvan niet vastgesteld is dat hij zich daaraan schuldig heeft gemaakt.

Het punt van de film Fitna is hetzelfde. Je kunt Wilders niet veroordelen voor het uitbrengen van die film, omdat dat op zich geen strafbaar feit is en hij niet verantwoordelijk is voor de inhoud van de film.
Je moet iemand vervolgen alvorens je kan vaststellen of iemand zich schuldig heeft gemaakt, dat laatste beoordeelt de rechtbank namelijk.
pi_87714636
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:56 schreef Gia het volgende:

[..]

Vervolgen is niet hetzelfde als veroordelen.
pi_87714646
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:59 schreef Meesteroog het volgende:

[..]

Je moet iemand vervolgen alvorens je kan vaststellen of iemand zich schuldig heeft gemaakt, dat laatste beoordeelt de rechtbank namelijk.
Exact. Als iemand voor doodslag vervolgd wordt moet het OM ook aannemelijk maken dat het zo is. De rechter kan dan met een veroordeling komen.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:03:45 #272
3542 Gia
User under construction
pi_87714797
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:59 schreef Meesteroog het volgende:

[..]

De vraagstelling is of Wilders dit had mogen doen. Er staat al vast dat hij het gedaan heeft.

De vraagstelling is dus of het strafbaar is. Dat hij die feiten heeft gepleegd staat volgens het Hof al vast, als je de aanklacht leest.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:04:26 #273
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_87714836
.

[ Bericht 99% gewijzigd door MisterJ.Lo op 19-10-2010 15:05:00 ]
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:05:59 #274
3542 Gia
User under construction
pi_87714896
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Exact. Als iemand voor doodslag vervolgd wordt moet het OM ook aannemelijk maken dat het zo is. De rechter kan dan met een veroordeling komen.
Zoals de aanklacht klinkt kun je het vergelijken met iemand waarvan al vaststaat dat hij iemand gedood heeft, maar vastgesteld moet worden of hij hiervoor veroordeeld moet worden. Het gaat dus niet om het vaststellen of hij wel schuldig is aan doodslag, maar of hij ervoor veroordeeld moet worden.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:13:49 #275
3542 Gia
User under construction
pi_87715212
Op de FP een samenvatting:

Moszkowicz: OM niet-ontvankelijk
pi_87715285
Hele rare vraag, ze stonden op en je zag overzicht rechtzaal, zag ik daar nou Peter \r de vries zitten??, schuin achter advocaat prakken.
pi_87715572
@ Toverheks,

Peter R. schijnt er idd te zitten.

Ik volg de tweets @ twitter, #wildersproces.
Zo krijg je veel meer mee! ;)
pi_87715694
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 15:22 schreef danilel het volgende:
@ Toverheks,

Peter R. schijnt er idd te zitten.

Ik volg de tweets @ twitter, #wildersproces.
Zo krijg je veel meer mee! ;)
oke ^O^ maar je ziet, ik let op :+ hahah was in een flits, maar heb dus gelijk.
  Redactie Frontpage dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:31:35 #279
4530 crew  Crazy Harry
pi_87715905
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 15:15 schreef Toverheks het volgende:
Hele rare vraag, ze stonden op en je zag overzicht rechtzaal, zag ik daar nou Peter \r de vries zitten??, schuin achter advocaat prakken.
Als je de stream op hoge kwaliteit zet, dan kan je m inderdaad duidelijk herkennen
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:33:12 #280
3542 Gia
User under construction
pi_87715975
'K Weet niet wat ie gegeten heeft, maar het was om je vingers bij af te likken. :9
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:33:23 #281
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87715986
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 15:15 schreef Toverheks het volgende:
Ik dacht al Wie is die persoon waarbij het stoom uit de oren komt. :+
Snooker is top!!!
pi_87716086
wat moet die Peter r er nou weer zoeken, die man duikt toch overal op, kan hij geen straatverbod krijgen, ff met bram bellen, kan hij dat er even tussen proppen.
pi_87716091
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:50 schreef Gia het volgende:

En dit is nou waarom je niet met een LBO-opleiding jurist kunt worden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:37:49 #284
3542 Gia
User under construction
pi_87716157
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 15:36 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

En dit is nou waarom je niet met een LBO-opleiding jurist kunt worden.
Jij wilt beweren dat Mosko niet meer dan LBO heeft? Want het is Mosko die dat beweerd heeft. Zie ook het journaal van de rest van de dag.
pi_87716730
Ze maken gehakt van de aanklagers.
pi_87716776
Peter zal er wel voor P&W zitten. Kan hij vanavond aan tafel weer glijden.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:53:04 #287
30646 Type-R
Cowabunga.
pi_87716808
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 15:33 schreef Gia het volgende:
'K Weet niet wat ie gegeten heeft, maar het was om je vingers bij af te likken. :9
Bloed
¯ _(ツ)_/¯
pi_87716880
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 15:52 schreef Mylene het volgende:
Peter zal er wel voor P&W zitten. Kan hij vanavond aan tafel weer glijden.
hahhaa vind dat zo een eng mannetje he die Peter r. rillingen krijg ik er van, en geen lekkere rillingen. :N
pi_87716887
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 15:37 schreef Gia het volgende:

[..]

Jij wilt beweren dat Mosko niet meer dan LBO heeft? Want het is Mosko die dat beweerd heeft. Zie ook het journaal van de rest van de dag.
Nee, ik wil beweren dat jij een stompzinnige conclusie trekt.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:56:30 #290
3542 Gia
User under construction
pi_87716939
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 15:55 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, ik wil beweren dat jij een stompzinnige conclusie trekt.
Ik trok geen conclusie, ik herhaalde wat Mosko zei, in eigen woorden.

Was net ook in het journaal, dus is geen verzinsel van mijn kant.

Zie ook de FP:
quote:
Het hof constateerde dat Wilders schuldig was, terwijl hij tot dat moment nog niet eens verdachte was. Daarmee schond het hof volgens Moszkowicz het principe dat iedereen als onschuldig wordt beschouwd, totdat het tegendeel is bewezen.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:57:48 #291
3542 Gia
User under construction
pi_87716984
Hm, volgens die ingezonden brief zegt hij toch: Ik heb genoeg van de Koran in Nederland: verbied dat fascistische boek.

Genoeg is genoeg.

Is dat niet hetzelfde als de titel van het stuk? Mag ook aannemen dat de Volkskrant die ingezonden brief nog heeft? Dan kunnen ze toch bewijzen dat wilders dat geschreven heeft.
pi_87717017
  Moderator dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:59:10 #293
236264 crew  capricia
pi_87717027
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 15:37 schreef Gia het volgende:

[..]

Hou eens op met dat getrol. :{
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87717059
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 15:56 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik trok geen conclusie, ik herhaalde wat Mosko zei, in eigen woorden.

Was net ook in het journaal, dus is geen verzinsel van mijn kant.
quote:
quote:
Het Openbaar Ministerie vervolgt Wilders voor het opzettelijk beledigen van een groep mensen, het aanzetten tot haat en het aanzetten tot discriminatie.

Dat staat er dus gewoon niet. "Vervolgen voor" betekkent geenzins dat al iets is vastgesteld.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:00:55 #295
3542 Gia
User under construction
pi_87717101
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 15:59 schreef capricia het volgende:

[..]

Hallo!!! Bram heeft het erover dat Wilders schuldig is bevonden voordat hij nog maar in de rechtbank was.
Ik herhaal dat hier alleen maar, omdat niet iedereen dit kan volgen.
pi_87717116
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 15:59 schreef capricia het volgende:

[..]

Als je Gia al een trol vindt heb je vast een moeilijke tijd met het lezen van NWS.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:01:34 #297
3542 Gia
User under construction
pi_87717126
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat staat er dus gewoon niet. "Vervolgen voor" betekkent geenzins dat al iets is vastgesteld.
Maar dat is wel waar Brammetje het over had!
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:03:14 #298
3542 Gia
User under construction
pi_87717194
Haha, "Allah had geen zoon, God wel"

Dus, je kunt niet stellen dat moslims zonen van Allah zijn.
pi_87717758
Moszcowicz _O_
pi_87717775
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:01 schreef Gia het volgende:

[..]

Zowel Brammetje als Wilders weten dan ook dat het ze het achterlijke klootjesvolk van alles kunnen laten geloven.
pi_87717789
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:01 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')