Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:00 schreef damian5700 het volgende:
Het werkt bij mij lichtelijk ontnuchterend.
Geloofwaardigheid getuige vs. geloofwaardigheid rechterquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:51 schreef capricia het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het over de geloofwaardigheid van een getuige...dat jij daar allemaal zijsprongen naar andere onderwerpen bij bedenkt, is jouw zaak. Daar heb ik het niet over.
Ik had wel degelijk een mening over die rechter. Maar dat doet hier niet ter zake.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:01 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Geloofwaardigheid getuige vs. geloofwaardigheid rechter
Even denken hoor. Wat zou belangrijker zijn?
Punt is dat je over de rechter geen mening had ten tijde van. Maar nu Wilders wat modder toegegooid kan worden je ineens opstaat.
Wat zou dat zeggen denk je?
Dat het beeld dat ik over de islam heb -dit is mede bepaald door onder andere mensen uit mijn nabije omgeving, de media, zelfonderzoek, etc- nu te maken krijgt met een bepaalde ontsteltenis dat ik over dit relaas heb.quote:
Religie = interpretatiequote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:05 schreef Wijze_appel het volgende:
Benieuwd hoe het Hof nog met droge ogen wil beweren dat de islam een vredelievende religie en/of geen totalitaire ideologie is na al deze verklaringen.
Ze kunnen zelfs niet Wilders veroordeeld krijgen voor het refereren aan die hatelijke teksten.
Ik denk dat ze hiermee zichzelf in de voeten geschoten hebben. Mensen gaan dankzij dit proces nog meer twijfelen aan de gedachte "islam is vrede".
Mwah, dit gaat allang niet meer over de Islam. Denk dat vooral Wilders nog populairder wordt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:05 schreef Wijze_appel het volgende:
Benieuwd hoe het Hof nog met droge ogen wil beweren dat de islam een vredelievende religie en/of geen totalitaire ideologie is na al deze verklaringen.
Ze kunnen zelfs niet Wilders veroordeeld krijgen voor het refereren aan die hatelijke teksten.
Ik denk dat ze hiermee zichzelf in de voeten geschoten hebben. Mensen gaan dankzij dit proces nog meer twijfelen aan de gedachte "islam is vrede".
Eh, wat is 'de gemiddelde moslim'?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:05 schreef Klaudias het volgende:
wat een kutargumenten. natuurlijk zou Mohammed vervolgd worden in deze tijd. net als veel mensen uit de Bijbel
maar wat zegt dat over een gemiddelde moslim?
Dat is precies wat Wilders ook doet.quote:
Dat is één van de belangrijke redenen waarom Moszkowicz staat op voorlezing van de verklaringen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:04 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat het beeld dat ik over de islam heb -dit is mede bepaald door onder andere mensen uit mijn nabije omgeving, de media, zelfonderzoek, etc- nu te maken krijgt met een bepaalde ontsteltenis dat ik over dit relaas heb.
Dat werkt daarop in en dat is de ontnuchtering. Begrijp je?
sorry, ik bedoel een willekeurigequote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Eh, wat is 'de gemiddelde moslim'?
Ik snap niet wat je bedoelt. Kun je je eigen vraag dan beantwoorden?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:07 schreef Klaudias het volgende:
[..]
sorry, ik bedoel een willekeurige
waar heb je het over, dit was alleen maar de mening van een of andere gefrustreerde vrouw die alle moslims over 1 kam scheertquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:04 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat het beeld dat ik over de islam heb -dit is mede bepaald door onder andere mensen uit mijn nabije omgeving, de media, zelfonderzoek, etc- nu te maken krijgt met een bepaalde ontsteltenis dat ik over dit relaas heb.
Dat werkt daarop in en dat is de ontnuchtering. Begrijp je?
Daar ben ik het mee eens, maar ik vind het ook van toevoegende waarde aan het maatschappelijke debat dat dit zich in volle openbaarheid voltrekt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is één van de belangrijke redenen waarom Moszkowicz staat op voorlezing van de verklaringen.
of Mohammed in 2010 wel of niet strafbaar is is niet relevant voor de kwade plannen die Wilders heeft met willekeurige moslims. omdat de interpretatie van de koran door moslims verschilt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt. Kun je je eigen vraag dan beantwoorden?
Ik heb het niet alleen over de verklaring van Wafa Sultan.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:09 schreef Klaudias het volgende:
[..]
waar heb je het over, dit was alleen maar de mening van een of andere gefrustreerde vrouw die alle moslims over 1 kam scheert
Kom op, zo'n Hans Jansen bijvoorbeeld is gewoon in de minderheid onder arabisten. Dan kun je wel heel stoer verkondigen dat van alles niet meer vol te houden is, maar laten we dan eerst andere experts eens horen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:07 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Daar kun je je niet langer meer achter verschuilen.
Je maakt nogal wat aannames hier. En aan aannames hebben we niets aan.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:10 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Kom op, zo'n Hans Jansen bijvoorbeeld is gewoon in de minderheid onder arabisten. Dan kun je wel heel stoer verkondigen dat van alles niet meer vol te houden is, maar laten we dan eerst andere experts eens horen.
Nee, tot de conclusie komen dat niet meer is vol te houden dat de Islam geen totalitaire ideologie is, na de mening van een paar getuigen die exact om dat doel zijn opgeroepen. Dáár hebben we wat aan.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:11 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Je maakt nogal wat aannames hier. En aan aannames hebben we niets aan.
Inderdaad. Iedere moslim is een potentiele terrorist en daarmee een direct gevaar voor onze Westerse samenleving. Omdat Hans Jansen het zegt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:07 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Daar kun je je niet langer meer achter verschuilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |