abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87244723
die mevrouw Sultan heeft in ieder geval het Calimero-gedrag al van Wilders overgenomen
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_87244744
Het werkt bij mij lichtelijk ontnuchterend.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_87244762
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:00 schreef damian5700 het volgende:
Het werkt bij mij lichtelijk ontnuchterend.
Hoe bedoel je? :)
pi_87244806
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:51 schreef capricia het volgende:

[..]

:?
Ik heb het over de geloofwaardigheid van een getuige...dat jij daar allemaal zijsprongen naar andere onderwerpen bij bedenkt, is jouw zaak. Daar heb ik het niet over.
Geloofwaardigheid getuige vs. geloofwaardigheid rechter

Even denken hoor. Wat zou belangrijker zijn?
Punt is dat je over de rechter geen mening had ten tijde van. Maar nu Wilders wat modder toegegooid kan worden je ineens opstaat.
Wat zou dat zeggen denk je?
pi_87244894
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:01 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Geloofwaardigheid getuige vs. geloofwaardigheid rechter

Even denken hoor. Wat zou belangrijker zijn?
Punt is dat je over de rechter geen mening had ten tijde van. Maar nu Wilders wat modder toegegooid kan worden je ineens opstaat.
Wat zou dat zeggen denk je?
Ik had wel degelijk een mening over die rechter. Maar dat doet hier niet ter zake.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87244925
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:00 schreef Toad het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? :)
Dat het beeld dat ik over de islam heb -dit is mede bepaald door onder andere mensen uit mijn nabije omgeving, de media, zelfonderzoek, etc- nu te maken krijgt met een bepaalde ontsteltenis dat ik over dit relaas heb.
Dat werkt daarop in en dat is de ontnuchtering. Begrijp je?
pi_87244950
Benieuwd hoe het Hof nog met droge ogen wil beweren dat de islam een vredelievende religie en/of geen totalitaire ideologie is na al deze verklaringen.
Ze kunnen zelfs niet Wilders veroordeeld krijgen voor het refereren aan die hatelijke teksten.

Ik denk dat ze hiermee zichzelf in de voeten geschoten hebben. Mensen gaan dankzij dit proces nog meer twijfelen aan de gedachte "islam is vrede".
pi_87244969
wat een kutargumenten. natuurlijk zou Mohammed vervolgd worden in deze tijd. net als veel mensen uit de Bijbel

maar wat zegt dat over een gemiddelde moslim?
pi_87244995
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:05 schreef Wijze_appel het volgende:
Benieuwd hoe het Hof nog met droge ogen wil beweren dat de islam een vredelievende religie en/of geen totalitaire ideologie is na al deze verklaringen.
Ze kunnen zelfs niet Wilders veroordeeld krijgen voor het refereren aan die hatelijke teksten.

Ik denk dat ze hiermee zichzelf in de voeten geschoten hebben. Mensen gaan dankzij dit proces nog meer twijfelen aan de gedachte "islam is vrede".
Religie = interpretatie

Natuurlijk doen sommige mensen dat soms verkeerd. Maar dit beeld is overdreven. Interessant om ook eens te kijken naar de ontwikkelingen in de Islamitische wereld de afgelopen eeuwen. Islam werd afgezworen. Er werd door veel prominente geleerden maar ook prominente religieus leiders in de islamitische wereld gewerkt aan modernisering. Het omslagpunt in de betrekkingen tussen het Westen en de Islamitische wereld is vanaf de jaren '50 van de 20ste eeuw.

Bron.
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_87245008
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:05 schreef Wijze_appel het volgende:

Mwah, dit gaat allang niet meer over de Islam. Denk dat vooral Wilders nog populairder wordt.
pi_87245026
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:05 schreef Klaudias het volgende:
wat een kutargumenten. natuurlijk zou Mohammed vervolgd worden in deze tijd. net als veel mensen uit de Bijbel

maar wat zegt dat over een gemiddelde moslim?
Eh, wat is 'de gemiddelde moslim'?
pi_87245042
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:06 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Religie = interpretatie
Dat is precies wat Wilders ook doet.
pi_87245044
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:06 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Religie = interpretatie
Daar kun je je niet langer meer achter verschuilen.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 14:07:25 #15
241662 Jian
Well, well, well
pi_87245051
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:04 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dat het beeld dat ik over de islam heb -dit is mede bepaald door onder andere mensen uit mijn nabije omgeving, de media, zelfonderzoek, etc- nu te maken krijgt met een bepaalde ontsteltenis dat ik over dit relaas heb.
Dat is één van de belangrijke redenen waarom Moszkowicz staat op voorlezing van de verklaringen. ;)
pi_87245068
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:06 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Eh, wat is 'de gemiddelde moslim'?
sorry, ik bedoel een willekeurige
pi_87245097
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:07 schreef Klaudias het volgende:

[..]

sorry, ik bedoel een willekeurige
Ik snap niet wat je bedoelt. Kun je je eigen vraag dan beantwoorden?
pi_87245118
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:04 schreef damian5700 het volgende:

[..]

waar heb je het over, dit was alleen maar de mening van een of andere gefrustreerde vrouw die alle moslims over 1 kam scheert
pi_87245140
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:07 schreef Jian het volgende:

[..]

Dat is één van de belangrijke redenen waarom Moszkowicz staat op voorlezing van de verklaringen. ;)
Daar ben ik het mee eens, maar ik vind het ook van toevoegende waarde aan het maatschappelijke debat dat dit zich in volle openbaarheid voltrekt.
pi_87245160
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:08 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik snap niet wat je bedoelt. Kun je je eigen vraag dan beantwoorden?
of Mohammed in 2010 wel of niet strafbaar is is niet relevant voor de kwade plannen die Wilders heeft met willekeurige moslims. omdat de interpretatie van de koran door moslims verschilt.
pi_87245161
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:09 schreef Klaudias het volgende:

[..]

waar heb je het over, dit was alleen maar de mening van een of andere gefrustreerde vrouw die alle moslims over 1 kam scheert
Ik heb het niet alleen over de verklaring van Wafa Sultan.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 14:10:29 #22
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_87245165
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:07 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Kom op, zo'n Hans Jansen bijvoorbeeld is gewoon in de minderheid onder arabisten. Dan kun je wel heel stoer verkondigen dat van alles niet meer vol te houden is, maar laten we dan eerst andere experts eens horen.
pi_87245214
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:10 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Kom op, zo'n Hans Jansen bijvoorbeeld is gewoon in de minderheid onder arabisten. Dan kun je wel heel stoer verkondigen dat van alles niet meer vol te houden is, maar laten we dan eerst andere experts eens horen.
Je maakt nogal wat aannames hier. En aan aannames hebben we niets aan.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 14:13:10 #24
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_87245272
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:11 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Je maakt nogal wat aannames hier. En aan aannames hebben we niets aan.
Nee, tot de conclusie komen dat niet meer is vol te houden dat de Islam geen totalitaire ideologie is, na de mening van een paar getuigen die exact om dat doel zijn opgeroepen. Dáár hebben we wat aan.
pi_87245277
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:07 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Inderdaad. Iedere moslim is een potentiele terrorist en daarmee een direct gevaar voor onze Westerse samenleving. Omdat Hans Jansen het zegt.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')