Het Westen is daarin veel verder. Al kan het Westen daarin weer té grof worden wat ik óók niet bepaald verwelkom!quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:22 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Andere groepen hebben dit ook over zich heen gekregen alleen daar zijn nooit rechtszaken over gevoerd. Dus vertel me, wat is er zo speciaal aan de islam?
hij heeft opdracht van wilders gekregen om alleen te praten met de publieken.quote:
Een van de aanklagers in Een Vandaag had 2 hersencellen vermoed ik.. Een moderne moslima.. mooi verhaal had ze, sloeg alleen nergens op..quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ach het blijft een win-win situatie voor Wilders hoe het ook afloopt.
Hebben degenen die dit proces veroorzaakt hebben geen hersencellen vraag ik me wel eens af.
We hebben nu al 40 jaar lang respect getoond voor de islam en ze worden alleen maar extremer, het is mooi geweest - aanpassen en je gedragen als een normale burger.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het Westen is daarin veel verder. Al kan het Westen daarin weer té grof worden wat ik óók niet bepaald verwelkom!
Misschien kun je het respect wat kinderen voor hun ouders hebben in de Oosterse cultuur, vergelijken met het respect wat zij hebben voor hun religie. Dus dit moet snoeihard aankomen, wat Wilders zegt. En ik denk dat ik dat als autochtoon, erg onderschat.
Juist niet, het is niet zijn probleem dat hij is aangeklaagd..quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:48 schreef Chadi het volgende:
Door zich te beroepen op zwijgrecht geeft hij min of meer aan dat hij schuldig is.
Dus zodra hij gaat praten is hij onschuldig, toch?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:48 schreef Chadi het volgende:
Door zich te beroepen op zwijgrecht geeft hij min of meer aan dat hij schuldig is.
Als het niet zijn probleem zou zijn , had ie niet moeten verschijnenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:49 schreef kawotski het volgende:
[..]
Juist niet, het is niet zijn probleem dat hij is aangeklaagd..
Wat een logicaquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:49 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Dus zodra hij gaat praten is hij onschuldig, toch?
Wat een domme opmerking.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:48 schreef Chadi het volgende:
Die had echt een moraal uit de vroege middeleeuwen: 'ik ben het niet eens met wat jij zegt, dus moet jij tot zwijgen gebracht worden'. Terwijl wij in dit koude, kikkerlandje sinds de 13e eeuw zo'n mooie traditie hebben op het vlak van vrije meningsuiting, beginnend met Reinaert de Vos.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:39 schreef kawotski het volgende:
Een moderne moslima.. mooi verhaal had ze, sloeg alleen nergens op..
Huh?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:48 schreef Chadi het volgende:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:48 schreef Chadi het volgende:
Wat een briljant inzicht.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:48 schreef Chadi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |