Dat is m, vriendje "ik sta niet op voor de rechter" Enaitquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:33 schreef Ironhide het volgende:
[..]
Check deze link eens: photoshop hier Mohammed Enait
ja en ik maar piekeren van die man ken ik ergens van. nou weet ik het weer allemaal. nare man.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is m, vriendje "ik sta niet op voor de rechter" Enait
Yeah, zo te zien gaat hij wel spreken als advocaat, anders had die zijn pakje niet aangedaan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is m, vriendje "ik sta niet op voor de rechter" Enait
dan pak ik er nog maar een extra bakkie koffie bijquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Yeah, zo te zien gaat hij wel spreken als advocaat, anders had die zijn pakje niet aangedaan.
Haha, zou wat zijn als Wilders demonstratief met z'n rug naar de advocaat van de aanklagers zou zijn gaan zittenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:40 schreef Toad het volgende:
Wel netjes van Wilders dat hij zich een kwartslag heeft gedraaid.
Deze link wel:http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:42 schreef Green1 het volgende:
Ik ben maar overgeschakeld naar RTL, want journaal24 doet het hier niet meer
even opnieuw had ik net ook.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:42 schreef Green1 het volgende:
Ik ben maar overgeschakeld naar RTL, want journaal24 doet het hier niet meer
Dan staat er Proces Proces tegen Geert Wilders #10quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:43 schreef Toverheks het volgende:
De TT klopt niet zie ik net, staat PI kan er iemand even Proces van maken, vast bedankt
Yups.quote:
ja alleen dat PI moet eraf, had al mijn post aangepast, sorryquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:44 schreef Green1 het volgende:
[..]
Dan staat er Proces Proces tegen Geert Wilders #10
Ja, en dat zijn dan dezelfde mensen die Wilders kwalijk nemen dat hij Nazi-vergelijkingen maakt.quote:
Als je hem dan maar kan verstaan, hij gebruikt altijd van die rare woorden en zinnen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Yeah, zo te zien gaat hij wel spreken als advocaat, anders had die zijn pakje niet aangedaan.
Hold your horses, jij bent geen honest broker.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:47 schreef Montagui het volgende:
[..]
Als je hem dan maar kan verstaan, hij gebruikt altijd van die rare woorden en zinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |