abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 oktober 2010 @ 21:09:00 #101
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_87689326
Het leek wel een scène uit Koefnoen. :') _O-
pi_87689422
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:09 schreef Nibb-it het volgende:
Het leek wel een scène uit Koefnoen. :') _O-
Maar dan grappig :X
  Moderator maandag 18 oktober 2010 @ 21:14:02 #103
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_87689606
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:48 schreef Gia het volgende:

[..]

Maar vrouwen mogen wel vrijwillig in dienst.
Overigens is er geen opkomstplicht meer. Dus op dit moment is het gelijk voor zowel vrouwen als mannen. Vrijwillig!
tot de dames marinier willen worden ... of onderzeebootpiloot
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_87689801
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:39 schreef remlof het volgende:

Dat zijn reglementen van de vereniging/faciliteit, geen wetten. Er staat nergens in de wet dat mannen en vrouwen zich niet samen mogen omkleden in het zwembad :P

De overheid mag geen onderscheid maken op grond van geslacht, religie, afkomst of seksuele geaardheid.
Daar heeft de overheid de volgende toverzin op bedacht:

.."Behalve als dit om religieuze redenen niet anders kan..."

Laat ik vanwege mijn geloof nu geen belasting mogen betalen.... *O*
pi_87692990
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:10 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Inderdaad. Kep dat KoefNoen nu 3x gezien en wat mensen daar grappig aan vinden begrijp ik nog steeds niet.
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:34:00 #106
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_87693957
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:10 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Koefnoen is zeker niet grappig :'), maar ik doelde meer op dat het een soort typetjes leken.. ;(
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:35:55 #107
3542 Gia
User under construction
pi_87694056
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:17 schreef Sakit-Gede het volgende:
Waar kan ik me laten dopen?
pi_87695519
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:52 schreef dylany het volgende:

[..]

^O^
Een stotterende haatbaard en een hippie die zich niet eens van zijn omgeving bewust lijkt...indrukwekkend wat de aanklagers opvoeren. _O-
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_87695638
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:02 schreef Hathor het volgende:

[..]

Een stotterende haatbaard en een hippie die zich niet eens van zijn omgeving bewust lijkt...indrukwekkend wat de aanklagers opvoeren. _O-
Bram: '' Waar ben ik in verzeild geraakt?? :( "

_O-
pi_87696636
Ik heb zelden zo gelachen :D. Ik zit nog te lachen. DAT DIT KAN IN NEDERLAND. Waar is Alberto als je hem nodig hebt. Die dronken zweefteef die door de rechtszaal zweeft en stukken laat slingeren 'nee ik hoef die stukken niet, ga weg' aldus onze vriend Bram :').
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  maandag 18 oktober 2010 @ 23:29:42 #111
3542 Gia
User under construction
pi_87696796
Net zat die ene pipo die studente nog te verdedigen bij P & W. Het blijft een klucht!!
pi_87698354
Ik moest wel lachen om Rutger op Ned 3 die Ties Prakke met meneer aansprak. Dat vond ze niet leuk. Nico Steijnen met de camera op zijn snufferd die helemaal niets zei. En Mohammed Enait idem dito.
pi_87698375
Wat een grote poppenkast en voornamelijk vandaag zoals ik gezien heb in het nieuws en de filmpjes die jullie geplaatst hebben. En dan het artikel in de telegraaf http://www.telegraaf.nl/b(...)slaan___.html?p=27,1
Hilariteit ten top!
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_87698520
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 00:07 schreef Mylene het volgende:
Ik moest wel lachen om Rutger op Ned 3 die Ties Prakke met meneer aansprak. Dat vond ze niet leuk. Nico Steijnen met de camera op zijn snufferd die helemaal niets zei. En Mohammed Enait idem dito.
Ties ten Prakke die niet gefouilleerd wilde worden _O-
pi_87698635
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:29 schreef Gia het volgende:
Net zat die ene pipo die studente nog te verdedigen bij P & W. Het blijft een klucht!!
Dat was sowieso onzinnig gezeik, alsof je als hoogopgeleide jongere tegenwoordig niet voor gek wordt verklaard als je meldt dat je praktiserend Katholiek of Protestant bent.

Ze verwarren een algehele ontkerkeling met Islamhaat.
pi_87698817
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 00:08 schreef Noelle06 het volgende:
Wat een grote poppenkast en voornamelijk vandaag zoals ik gezien heb in het nieuws en de filmpjes die jullie geplaatst hebben. En dan het artikel in de telegraaf http://www.telegraaf.nl/b(...)slaan___.html?p=27,1
Hilariteit ten top!
Wat is er met dat Telegraaf-artikel?

Ja, ik vind het nogal een debiele opvatting die ze er daar in de VAE op nahouden, maar ironisch genoeg zijn het op Fok! juist de 'rechtse' users die doorgaans het hardst roepen dat een corrigerende tik moet kunnen.

Of is dat ook wat jij met 'hilariteit' bedoelde?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2010 00:22:34 ]
pi_87698933
Volgens mij doen die 2 hulpjes heel wat meer dan alleen de papieren van Moskovitc vasthouden.
pi_87699018
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 00:21 schreef Igen het volgende:

[..]

Wat is er met dat Telegraaf-artikel?

Ja, ik vind het nogal een debiele opvatting die ze er daar in de VAE op nahouden, maar ironisch genoeg zijn het op Fok! juist de 'rechtse' users die doorgaans het hardst roepen dat een corrigerende tik moet kunnen.

Of is dat ook wat jij met 'hilariteit' bedoelde?
corrigerende tik ...duidelijk een teken van onmacht net als het gehele proces tegen wilders!
pi_87699302
Dit wordt echt een eitje voor Moszkowicz en Wilders.

Eerst die hippie en dan die haatbaard die zichzelf compleet belachelijk maken _O-

Wat een vertoon zeg :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 00:40:04 #120
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87699333
Shit man, vandaag helemaal geen tijd gehad om te kijken :(
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_87699360
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 00:40 schreef eleusis het volgende:
Shit man, vandaag helemaal geen tijd gehad om te kijken :(
Wil je lachen?

Hier alvast een stukje ;)

What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 00:41:39 #122
268107 eigenaar
Alle honden haten je!
pi_87699375
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 00:28 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

corrigerende tik ...duidelijk een teken van onmacht net als het gehele proces tegen wilders!
Heb je nou een compleet random bericht over de islam erbij gepakt om vervolgens een leuke link te leggen naar het proces tegen Wilders? :')
MC Kom je kuil uit & Door de pap
pi_87699477
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 00:41 schreef eigenaar het volgende:

[..]

Heb je nou een compleet random bericht over de islam erbij gepakt om vervolgens een leuke link te leggen naar het proces tegen Wilders? :')
Nope maar wel toevallig dat het vandaag naar buiten komt.
pi_87699630
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:17 schreef Sakit-Gede het volgende:

[..]

en geen rente *O*

http://www.lening-geld-le(...)ng-moslims-australie

het goede nieuws;

De NAB ziet de renteloze lening voorlopig als een proef maar heeft er grote verwachtingen bij.
Het enige wat de plannen nog kan tegenhouden is de Sharia Advies Raad (Sharia Advisory Board).
De bank reserveert alvast 15 miljoen dollar voor de proef en ook niet-Moslims zullen in aanmerking
kunnen komen voor de proef.

Ik ben wel benieuwd welke niet-Moslims in aanmerking komen :P

en anders kan ik me altijd nog bekeren... (8>
## I seek not to know the answers, but to understand the questions.##
Grasshopper Dialog
pi_87701105
Die advocaat Enait heeft volgens mij totaal l geen respect voor onze grondwet en democratie.

Omdat die achterlijke en fascistische sharia belangrijker is, daarom staat hij ook niet op voor de rechters.

Dat hij nog advocaat vind onbegrijpelijk is, als de rechters of advocaten hem de juiste vragen had gesteld was dat heel snel duidelijk geworden.

Hij scheldt Wilders wel uit voor kleine Hitler.

Maar als hij in die fascistische sharia geloofd, is hij zelf geen haar beter, want niet moslims en vrouwen zijn tweederangsburgers onder diezelfde sharia.
pi_87702043
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 03:06 schreef rja het volgende:
Die advocaat Enait heeft volgens mij totaal l geen respect voor onze grondwet en democratie.

Omdat die achterlijke en fascistische sharia belangrijker is, daarom staat hij ook niet op voor de rechters.

Dat hij nog advocaat vind onbegrijpelijk is, als de rechters of advocaten hem de juiste vragen had gesteld was dat heel snel duidelijk geworden.

Hij scheldt Wilders wel uit voor kleine Hitler.

Maar als hij in die fascistische sharia geloofd, is hij zelf geen haar beter, want niet moslims en vrouwen zijn tweederangsburgers onder diezelfde sharia.
Enait is een gestoord persoon die het geloof als dekmantel gebruikt om lulkoek de wereld in te brengen.

Niemand die hem serieus neemt.
pi_87702122
Wat een poppenkast is die 'rechtzaak' zeg. NL maakt zich internationaal belachelijk.

Nog belachelijker zijn die zogenaamde advocaten van de beledigde partij. Als dergelijke lieden de hersenelite vormen van hen, dan durf ik te stellen dat hun achterban al helemaal niet de kleuterleeftijd ontstegen is.
pi_87702394
Viel me al op dat geen enkele advokaat 'van naam' de belangen van de beledigde partijen behartigt.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_87702446
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 08:55 schreef Montagui het volgende:
Viel me al op dat geen enkele advokaat 'van naam' de belangen van de beledigde partijen behartigt.
Inderdaad. Els Lucas en Gerard Spong hebben destijds de artikel 12-procedure mede in gang gezet, waardoor uiteindelijk de beschikking van het Gerechtshof is voortgekomen Wilders te vervolgen, maar van hen geen enkele bijdrage.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_87702476
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 08:58 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Inderdaad. Els Lucas en Gerard Spong hebben destijds de artikel 12-procedure mede in gang gezet, waardoor uiteindelijk de beschikking van het Gerechtshof is voortgekomen Wilders te vervolgen, maar van hen geen enkele bijdrage.
Omdat ze niet graag geassocieerd worden met dat zooitje ongeregeld.
pi_87702543
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Omdat ze niet graag geassocieerd worden met dat zooitje ongeregeld.
Dit konden zij vorig jaar niet weten. Ik geloof niet dat iemand de muppetshow van gisteren heeft kunnen voorspellen.
Pownews had een schitterende compilatie gemaakt. Dat vond ik werkelijk grappig.
pi_87702671
Op Pownews wenste geen enkele betrokkene een reactie te geven. Nu moet ik zeggen dat de vragen ook niet van hoog niveau waren.

Naoual Abaida was de enige die een beetje goed uit haar woorden kwam in mijn ogen. Haar betoog en argumenten waren niet altijd even sterk, maar ze wist wel haar punt te maken.
pi_87702857
Wanneer begint Mosko?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_87702926
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 09:19 schreef marcodej het volgende:
Wanneer begint Mosko?
Ik meen vanaf 13:00. Maar ik baseer me dan op hetgeen ik gister gehoord heb op Radio 1.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:24:14 #135
271762 Bestolene
tax is theft
pi_87702952
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Naoual Abaida was de enige die een beetje goed uit haar woorden kwam in mijn ogen. Haar betoog en argumenten waren niet altijd even sterk, maar ze wist wel haar punt te maken.
Wat was haar punt dan?
pi_87703854
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 09:24 schreef Bestolene het volgende:

[..]

Wat was haar punt dan?
Dat sinds Wilders in de politiek zit, ze raar aangekeken wordt als ze een drankje weigert omdat het vastenmaand is. En meer van dat soort onzin.

Ik snap met de beste wil niet hoe ze wilders daar de credits voor kan geven.. :{ :')
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:07:32 #137
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_87703960
Ik had ook niet de indruk dat dit nu echt met Wilders te maken heeft. Tenslotte heeft Pim de eerste aanzet gegeven om gewoon niet langer te zwijgen maar ronduit te zeggen dat je geen zin hebt in * moslim gedoe *.

Moslims zelf lokken het natuurlijk ook uit door steeds vaker met zaken aan te komen waarbij ze het recht eisen om zich hier te mogen gedragen alsof ze in hun thuisland zijn ( of erger ) :)
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_87704352
Weet iemand hoe laat mosco vandaag begint? 13 uur ofzo toch?
pi_87705379
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 09:19 schreef marcodej het volgende:
Wanneer begint Mosko?
vanmiddag om 1 uur *O*
dus zet maar een kan koffie, koekjes erbij en dat wordt weer genieten van de Poppenkast en zijn bewoners :+
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:00:01 #140
241662 Jian
Well, well, well
pi_87705438
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:57 schreef Toverheks het volgende:

[..]

vanmiddag om 1 uur *O*
dus zet maar een kan koffie, koekjes erbij en dat wordt weer genieten van de Poppenkast en zijn bewoners :+
Niet te vroeg juichen Heks, ik verwacht echt niet de complete idioterie van gisteren ;)
pi_87705489
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:00 schreef Jian het volgende:

[..]

Niet te vroeg juichen Heks, ik verwacht echt niet de complete idioterie van gisteren ;)
Nou, nu mag Brammetje het woord voeren, dus denk wel een klein stukje vuurwerk in de rechtzaal.
Advocaat Pestman mag a.s. vrijdag nog even een zegje doen, dus die zette we ook vast op de agenda.
pi_87705518
Ik vraag me trouwens af hoe groot de "imagoschade" is, die deze schertsvertoning ons land oplevert...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_87705611
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:02 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe groot de "imagoschade" is, die deze schertsvertoning ons land oplevert...
denk weinig, want Wilders wordt toch al met de nek aangekeken door het Buitenland, dat hij nu in de *regering* zit dat is veel erger, of hoe noemen ze dat gedoogakkoord of zoiets.
  Moderator dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:08:41 #144
236264 crew  capricia
pi_87705691
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:02 schreef DDDDDaaf het volgende:
Dat valt in het niet bij de imagoschade die Wilders ons land oplevert.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87705740
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:12:14 #146
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_87705801
Imagoschade ??? Kijk eens rond in andere Europese landen, er is overal wel wat hoor :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_87705831
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:08 schreef capricia het volgende:

[..]

Klopt, zelfs Pakistan wil aanslagen plegen in NL en Frankrijk vanwege de heksenjacht, onderdrukking en in de toekomst genocide op moslims. :')

En nu begint Merkel ook al. Pffffffff.......................
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:14:21 #148
271762 Bestolene
tax is theft
pi_87705849
Nederlanders maken zich altijd erg druk om wat het buitenland wel niet van ons denkt. Maar ik denk dat "het buitenland" minder wakker licht van onze politiek dan wij denken of zouden willen.
pi_87705989
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:01 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Nou, nu mag Brammetje het woord voeren, dus denk wel een klein stukje vuurwerk in de rechtzaal.
Advocaat Pestman mag a.s. vrijdag nog even een zegje doen, dus die zette we ook vast op de agenda.
Pestman die is zo verzuurd. Dat is gewoon niet leuk meer.
pi_87706055
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:08 schreef capricia het volgende:

[..]

Daar zijn de meningen over verdeeld: http://www.trouw.nl/nieuw(...)een_imagoschade.html. We zetten onszelf overigens wellicht echter wél behoorlijk te kijk met zo'n stamelende, verlopen hippie en haatbaardcabaretier als advocaten van de aanklagende partijen, om nog maar te zwijgen over Prakken. Het levert, behalve vermakelijke televisie, vooral (plaatsvervangende) schaamte op. Als dit al de Nederlandse fine fleur op juridisch gebied moet zijn, hoe triest is het dan voor de rest wel niet gesteld met dat Madurodam-landje aan de Noordzee?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')