tot de dames marinier willen worden ... of onderzeebootpilootquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar vrouwen mogen wel vrijwillig in dienst.
Overigens is er geen opkomstplicht meer. Dus op dit moment is het gelijk voor zowel vrouwen als mannen. Vrijwillig!
Daar heeft de overheid de volgende toverzin op bedacht:quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:39 schreef remlof het volgende:
Dat zijn reglementen van de vereniging/faciliteit, geen wetten. Er staat nergens in de wet dat mannen en vrouwen zich niet samen mogen omkleden in het zwembad
De overheid mag geen onderscheid maken op grond van geslacht, religie, afkomst of seksuele geaardheid.
Inderdaad. Kep dat KoefNoen nu 3x gezien en wat mensen daar grappig aan vinden begrijp ik nog steeds niet.quote:
Waar kan ik me laten dopen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:17 schreef Sakit-Gede het volgende:
Laat ik vanwege mijn geloof nu geen belasting mogen betalen....
Een stotterende haatbaard en een hippie die zich niet eens van zijn omgeving bewust lijkt...indrukwekkend wat de aanklagers opvoeren.quote:
Bram: '' Waar ben ik in verzeild geraakt??quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een stotterende haatbaard en een hippie die zich niet eens van zijn omgeving bewust lijkt...indrukwekkend wat de aanklagers opvoeren.
Ties ten Prakke die niet gefouilleerd wilde wordenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:07 schreef Mylene het volgende:
Ik moest wel lachen om Rutger op Ned 3 die Ties Prakke met meneer aansprak. Dat vond ze niet leuk. Nico Steijnen met de camera op zijn snufferd die helemaal niets zei. En Mohammed Enait idem dito.
Dat was sowieso onzinnig gezeik, alsof je als hoogopgeleide jongere tegenwoordig niet voor gek wordt verklaard als je meldt dat je praktiserend Katholiek of Protestant bent.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:29 schreef Gia het volgende:
Net zat die ene pipo die studente nog te verdedigen bij P & W. Het blijft een klucht!!
Wat is er met dat Telegraaf-artikel?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:08 schreef Noelle06 het volgende:
Wat een grote poppenkast en voornamelijk vandaag zoals ik gezien heb in het nieuws en de filmpjes die jullie geplaatst hebben. En dan het artikel in de telegraaf http://www.telegraaf.nl/b(...)slaan___.html?p=27,1
Hilariteit ten top!
corrigerende tik ...duidelijk een teken van onmacht net als het gehele proces tegen wilders!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:21 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat is er met dat Telegraaf-artikel?
Ja, ik vind het nogal een debiele opvatting die ze er daar in de VAE op nahouden, maar ironisch genoeg zijn het op Fok! juist de 'rechtse' users die doorgaans het hardst roepen dat een corrigerende tik moet kunnen.
Of is dat ook wat jij met 'hilariteit' bedoelde?
Wil je lachen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:40 schreef eleusis het volgende:
Shit man, vandaag helemaal geen tijd gehad om te kijken
Heb je nou een compleet random bericht over de islam erbij gepakt om vervolgens een leuke link te leggen naar het proces tegen Wilders?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:28 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
corrigerende tik ...duidelijk een teken van onmacht net als het gehele proces tegen wilders!
Nope maar wel toevallig dat het vandaag naar buiten komt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:41 schreef eigenaar het volgende:
[..]
Heb je nou een compleet random bericht over de islam erbij gepakt om vervolgens een leuke link te leggen naar het proces tegen Wilders?
en geen rentequote:Op maandag 18 oktober 2010 21:17 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
Laat ik vanwege mijn geloof nu geen belasting mogen betalen....
Enait is een gestoord persoon die het geloof als dekmantel gebruikt om lulkoek de wereld in te brengen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:06 schreef rja het volgende:
Die advocaat Enait heeft volgens mij totaal l geen respect voor onze grondwet en democratie.
Omdat die achterlijke en fascistische sharia belangrijker is, daarom staat hij ook niet op voor de rechters.
Dat hij nog advocaat vind onbegrijpelijk is, als de rechters of advocaten hem de juiste vragen had gesteld was dat heel snel duidelijk geworden.
Hij scheldt Wilders wel uit voor kleine Hitler.
Maar als hij in die fascistische sharia geloofd, is hij zelf geen haar beter, want niet moslims en vrouwen zijn tweederangsburgers onder diezelfde sharia.
Inderdaad. Els Lucas en Gerard Spong hebben destijds de artikel 12-procedure mede in gang gezet, waardoor uiteindelijk de beschikking van het Gerechtshof is voortgekomen Wilders te vervolgen, maar van hen geen enkele bijdrage.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:55 schreef Montagui het volgende:
Viel me al op dat geen enkele advokaat 'van naam' de belangen van de beledigde partijen behartigt.
Omdat ze niet graag geassocieerd worden met dat zooitje ongeregeld.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:58 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Inderdaad. Els Lucas en Gerard Spong hebben destijds de artikel 12-procedure mede in gang gezet, waardoor uiteindelijk de beschikking van het Gerechtshof is voortgekomen Wilders te vervolgen, maar van hen geen enkele bijdrage.
Dit konden zij vorig jaar niet weten. Ik geloof niet dat iemand de muppetshow van gisteren heeft kunnen voorspellen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat ze niet graag geassocieerd worden met dat zooitje ongeregeld.
Wat was haar punt dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Naoual Abaida was de enige die een beetje goed uit haar woorden kwam in mijn ogen. Haar betoog en argumenten waren niet altijd even sterk, maar ze wist wel haar punt te maken.
Dat sinds Wilders in de politiek zit, ze raar aangekeken wordt als ze een drankje weigert omdat het vastenmaand is. En meer van dat soort onzin.quote:
vanmiddag om 1 uurquote:
Niet te vroeg juichen Heks, ik verwacht echt niet de complete idioterie van gisterenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vanmiddag om 1 uur
dus zet maar een kan koffie, koekjes erbij en dat wordt weer genieten van de Poppenkast en zijn bewoners![]()
Nou, nu mag Brammetje het woord voeren, dus denk wel een klein stukje vuurwerk in de rechtzaal.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen Heks, ik verwacht echt niet de complete idioterie van gisteren
denk weinig, want Wilders wordt toch al met de nek aangekeken door het Buitenland, dat hij nu in de *regering* zit dat is veel erger, of hoe noemen ze dat gedoogakkoord of zoiets.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:02 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe groot de "imagoschade" is, die deze schertsvertoning ons land oplevert...
Dat valt in het niet bij de imagoschade die Wilders ons land oplevert.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:02 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe groot de "imagoschade" is, die deze schertsvertoning ons land oplevert...
Klopt, zelfs Pakistan wil aanslagen plegen in NL en Frankrijk vanwege de heksenjacht, onderdrukking en in de toekomst genocide op moslims.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat valt in het niet bij de imagoschade die Wilders ons land oplevert.
Pestman die is zo verzuurd. Dat is gewoon niet leuk meer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou, nu mag Brammetje het woord voeren, dus denk wel een klein stukje vuurwerk in de rechtzaal.
Advocaat Pestman mag a.s. vrijdag nog even een zegje doen, dus die zette we ook vast op de agenda.
Daar zijn de meningen over verdeeld: http://www.trouw.nl/nieuw(...)een_imagoschade.html. We zetten onszelf overigens wellicht echter wél behoorlijk te kijk met zo'n stamelende, verlopen hippie en haatbaardcabaretier als advocaten van de aanklagende partijen, om nog maar te zwijgen over Prakken. Het levert, behalve vermakelijke televisie, vooral (plaatsvervangende) schaamte op. Als dit al de Nederlandse fine fleur op juridisch gebied moet zijn, hoe triest is het dan voor de rest wel niet gesteld met dat Madurodam-landje aan de Noordzee?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat valt in het niet bij de imagoschade die Wilders ons land oplevert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |