verzuurd is niet eens het goeie woord hahaha wat een zenuwlijer vind ik dat,quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pestman die is zo verzuurd. Dat is gewoon niet leuk meer.
Mooie selectie, bedanktquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wil je lachen?
Hier alvast een stukje
op 3:03quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:10 schreef damian5700 het volgende:
Nog een keertje om het af te leren.![]()
Heerlijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:52 schreef Frankz0rz het volgende:
Deze waren nog niet langs gekomen dacht ik:
"Ik ben mevrouw Prakken, dacht ik"quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:01 schreef danilel het volgende:
[..]
op 3:03
Ik moest zo lachen om; "meneer prakken"
zegt ze zelf; "ben ik geen meneer dan?"
Maar ......... dat is toch gewoon democratie! Het gaat toch om de wens van de meerderheid!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
verzuurd is niet eens het goeie woord hahaha wat een zenuwlijer vind ik dat,
en ik denk, maar dat is mijn mening, dat als Wilders dit wint en het in het buitenland bekend wordt dat er ook in het buitenland mensen opstaan om tegen de islam in te gaan, niet alleen Frankrijk, maar in Duitsland en Belgie en Engeland hoor je ook al rare dingen over en tegen de Islam en zijn volgelingen, daar zijn kleine groepjes aktief die *wilders* en zijn ideeen aanhangen, en ik vind dat toch wel een enge gedachte, met dit proces wordt er nog meer tweedeling gezaait.
Vind het vermakelijk om het proces te volgen, maar het idee dat Wilders wint vind ik dan niet zo goed, want reken er maar op dit is pas het begin van alle ellende.
Overdrijven is ook een vak..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar ......... dat is toch gewoon democratie! Het gaat toch om de wens van de meerderheid!
Jij hebt liever dat landen maar stikken en slikken? Ik niet. Er heerst overal onvrede, die op dit moment de kop in wordt gedrukt door overal maar te pamperen. Je mag niets zeggen over de Islam, want dat is geen kritiek, nee dat is meteen discriminatie. Stemmen op een partij die iets wil doen tegen een steeds meer veeleisende Islam, is fout, dan ben je een nazi. Je moet links stemmen, want dát is sociaal!!
Ja, als Wilders wint, zullen in heel Europa mensen hun mond open durven doen. En dat zie ik als een goed ding.
waar staat dat ik liever iedereen zie slikken en stikken??quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar ......... dat is toch gewoon democratie! Het gaat toch om de wens van de meerderheid!
Jij hebt liever dat landen maar stikken en slikken? Ik niet. Er heerst overal onvrede, die op dit moment de kop in wordt gedrukt door overal maar te pamperen. Je mag niets zeggen over de Islam, want dat is geen kritiek, nee dat is meteen discriminatie. Stemmen op een partij die iets wil doen tegen een steeds meer veeleisende Islam, is fout, dan ben je een nazi. Je moet links stemmen, want dát is sociaal!!
Ja, als Wilders wint, zullen in heel Europa mensen hun mond open durven doen. En dat zie ik als een goed ding.
Wat een komedie is die hele rechtszaak en de aanklagersquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:01 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik niet... Rutger was kneuzig bezig. Lastige vragen stellen was blijkbaar te moeilijk, dus dan maar een beetje kleutertaal uitslaanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:01 schreef danilel het volgende:
[..]
ja donderdag mag bram weer verder. zoiets hoorde ik op het nieuws, hij denkt zelf 14 uur nodig te hebben zal wel over vandaag en donderdag verdeeld worden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:04 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik hoorde dat Bram's pleidooi 14 uur gaat duren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |