abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:31:18 #1
3542 Gia
User under construction
pi_87674485
Lapo deel 10

quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:23 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Best fijn dat je dit 'haat' noemt. Is het misschien volgens jouw maatstaven ook islamofobie; een ziekte, een ziekelijke ongegronde angst?
Nee, islamofobie was ergens in de jaren 70, toen de islam nog iets vreemds was in Nederland. Toen we het nog hadden over Mohammedanen. Toen was er ook nog wel respect voor die lui.

Maar ja, toen kwamen hele gezinnen over en gingen die kinderen zich gedragen als de 'king of the neighbourhood' en dat werd erger en erger.
De Islam was niet meer die exotische, vreemde godsdienst, maar werd, zeker ook door die aanslagen, gezien als een geweldadige godsdienst.

Sorry hoor, de Islam heeft dit aan zichzelf te danken. Niet die ene moslim van de hoek, ook niet dat schattige meisje met haar pleidooi vanmorgen, maar wel diegenen die waar dan ook oproepen tot geweld tegen het Westen.

Vorige delen:
Vorige delen:
Proces Wilders #1 Te belachelijk voor woorden?
Proces Wilders #2 - Waar er gewraakt wordt.
Proces Wilders #3 - Schijn!
Proces Wilders deel 4
Proces Wilders deel 5
Proces Wilders deel 6
Proces Wilders deel 7
Proces tegen Geert Wilders #8
Proces tegen Geert Wilders #9
Proces tegen Geert Wilders #10
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:32:30 #2
104871 remlof
Europees federalist
pi_87674534
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:31 schreef Gia het volgende:
Sorry hoor, de Islam heeft dit aan zichzelf te danken. Niet die ene moslim van de hoek, ook niet dat schattige meisje met haar pleidooi vanmorgen, maar wel diegenen die waar dan ook oproepen tot geweld tegen het Westen.
En hoeveel procent van de in Nederland wonende moslims roept op tot geweld tegen het westen?
pi_87674598
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:32 schreef remlof het volgende:

[..]

En hoeveel procent van de in Nederland wonende moslims roept op tot geweld tegen het westen?
Hoeveel procent keurt het af?
pi_87674650
Jammer dat het nergens terug te kijken is.
Ik heb de speech van Steijnen gemist ;(
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:36:00 #5
3542 Gia
User under construction
pi_87674680
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:32 schreef remlof het volgende:

[..]

Hoeveel procent van de Nederlanders gooit stenen door de ramen van een moskee?
pi_87674711
De aanklacht van de laatste advocaat was gewoon een aanklacht tegen de nederlandse/eu samenleving en had maar weinig te maken met wilders (op een paar verwijzingen na).
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:36:49 #7
3542 Gia
User under construction
pi_87674715
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:35 schreef gamezz het volgende:
Oh, wat erg!!

Ik het begin ook hoor, maar gelukkig niet alles.

Was leueueuk!!!!
pi_87674717
quote:
Speech is nogal een groot woord, hij had spreektijd en daarmee is alles gezegd.
pi_87674811
quote:
Nouja "speech" zou ik het niet noemen. Het was erg aandoenlijk, ja zelfs meelijwekkend.
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:38:45 #10
3542 Gia
User under construction
pi_87674812
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:36 schreef superbad het volgende:
De aanklacht van de laatste advocaat was gewoon een aanklacht tegen de nederlandse/eu samenleving en had maar weinig te maken met wilders (op een paar verwijzingen na).
Die Steijnen, ja. Die wilde de hele democratie omver werpen. Zo iemand moeten ze nou vastzetten.

Als het grootste deel van Nederland wil dat er niet meer moslims naar Nederland komen en ze stemmen op iemand die dat in zijn partij-programma heeft staan, dan is dat een democratische beslissing.
Dat een beetje willen verbieden!! _O-
pi_87674820
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:36 schreef superbad het volgende:
Daar hadden de advocaten die eerder aan het woord waren het ook al over. Ik snap het verband met Wilders eerlijk gezegd ook niet.

Grote groepen mensen van Nederlandse afkomst zijn de oude wijken uitgevlucht, laten we het nou maar gewoon zeggen zoals het is.
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:41:20 #12
104871 remlof
Europees federalist
pi_87674921
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:36 schreef Gia het volgende:

[..]

Hoeveel procent van de Nederlanders gooit stenen door de ramen van een moskee?
Een verwaarloosbaar percentage. Maar die het doen moeten wel worden aangepakt, net als moslims die oproepen tot geweld.

Maar op dergelijk verwerpelijk gedrag moet je dus niet alle Nederlanders of alle moslims aankijken.
pi_87674970
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:31 schreef Gia het volgende:

Nee, islamofobie was ergens in de jaren 70, toen de islam nog iets vreemds was in Nederland. Toen we het nog hadden over Mohammedanen. Toen was er ook nog wel respect voor die lui.
De term is en neologisme dat voor 1980 nauwelijks (tot helemaal niet) werd gebezigd.
quote:
Maar ja, toen kwamen hele gezinnen over en gingen die kinderen zich gedragen als de 'king of the neighbourhood' en dat werd erger en erger.
De Islam was niet meer die exotische, vreemde godsdienst, maar werd, zeker ook door die aanslagen, gezien als een geweldadige godsdienst.
Er zijn inderdaad problemen rondom immigratie en integratie. Het is niet enkel de overlast voor slachtoffers van criminaliteit en geweld ook de migranten en hun nakomelingen zelf hebben direct te maken met de problematiek.
Er is en redelijk grote onderklasse ontstaan van migranten die niet over de juiste startkwalificaties voor de arbeidsmarkt beschikken, omdat onder deze groep de schooluitval problematisch is. Het is dan erg lastig jezelf te verheffen; op te klimmen op de sociale ladder.

quote:
Moslimextremisme is slechts een klein deel van de integratieproblematiek. Het hoort er wel bij, maar de problemen van migranten met taalachterstand, schooluitval en het ontbreken van de juiste startkwalificatis zijn veel groter van omvang.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_87675017
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:38 schreef dylany het volgende:

[..]

Daar hadden de advocaten die eerder aan het woord waren het ook al over. Ik snap het verband met Wilders eerlijk gezegd ook niet.

Grote groepen mensen van Nederlandse afkomst zijn de oude wijken uitgevlucht, laten we het nou maar gewoon zeggen zoals het is.
Ja net zoals hij zei dat moskee bezoekers worden uitgescholden. Net of alle moslims netjes goedemorgen tegen kerk bezoekers zeggen
pi_87675090
Mohammed Rabbae, dat zo'n iemand in het verelden lijsttrekker is geweest _O-
  Moderator maandag 18 oktober 2010 @ 15:46:34 #16
236264 crew  capricia
pi_87675141
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:45 schreef MrBadGuy het volgende:
Mohammed Rabbae, dat zo'n iemand in het verelden lijsttrekker is geweest _O-
Zou hij ook zo slecht spellen als jij? ;)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:47:34 #17
3542 Gia
User under construction
pi_87675177
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:41 schreef remlof het volgende:

[..]

Een verwaarloosbaar percentage. Maar die het doen moeten wel worden aangepakt, net als moslims die oproepen tot geweld.

Maar op dergelijk verwerpelijk gedrag moet je dus niet alle Nederlanders of alle moslims aankijken.
Oh, maar ik ben ervan overtuigd dat de meeste Nederlanders er niet alle moslims op aankijken. Ook, zelfs, Wilders niet. De moslims die hier wonen en gewoon lekker hun leventje leven, hebben niks te vrezen.

Dat er wat wetten aangescherpt worden is niet meer dan bittere noodzaak. Deze wetten kunnen iedereen raken, dus ook moslims. Alleen voelen die zich direct aangevallen.

Boerkaverbod: Tja, gezichtsbedekkende kleding mocht al niet. Maar moslims dachten dat dit voor hen niet gold. Wel dus. Voor de duidelijkheid dus een extra wetje.
Immigratiestop op mensen van niet-westerse komaf, is ook noodzaak. We kunnen het niet meer verwerken. Er komen hier teveel mensen met teveel verschillende culturen die niet ingeburgerd raken, daardoor niet aan het werk komen en een te grote aanslag zijn op het belastinggeld. Daar komt nog bij dat er zat landen zijn waar je als immigrant al helemaal niet binnen komt, tenzij je iets bijdraagt aan dat land. Probeer maar eens te emigreren naar Australiė of Canada! Ik zie niet in waarom wij hier niet dergelijke eisen zouden mogen stellen.
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:49:17 #18
104871 remlof
Europees federalist
pi_87675232
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:47 schreef Gia het volgende:

[..]

Oh, maar ik ben ervan overtuigd dat de meeste Nederlanders er niet alle moslims op aankijken. Ook, zelfs, Wilders niet. De moslims die hier wonen en gewoon lekker hun leventje leven, hebben niks te vrezen.

Dat er wat wetten aangescherpt worden is niet meer dan bittere noodzaak. Deze wetten kunnen iedereen raken, dus ook moslims. Alleen voelen die zich direct aangevallen.

Boerkaverbod: Tja, gezichtsbedekkende kleding mocht al niet. Maar moslims dachten dat dit voor hen niet gold. Wel dus. Voor de duidelijkheid dus een extra wetje.
Immigratiestop op mensen van niet-westerse komaf, is ook noodzaak. We kunnen het niet meer verwerken. Er komen hier teveel mensen met teveel verschillende culturen die niet ingeburgerd raken, daardoor niet aan het werk komen en een te grote aanslag zijn op het belastinggeld. Daar komt nog bij dat er zat landen zijn waar je als immigrant al helemaal niet binnen komt, tenzij je iets bijdraagt aan dat land. Probeer maar eens te emigreren naar Australiė of Canada! Ik zie niet in waarom wij hier niet dergelijke eisen zouden mogen stellen.
Veel wetten die Wilders wil aanpassen raken alleen moslims. De facto apartheidswetten dus.
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:50:55 #19
3542 Gia
User under construction
pi_87675281
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:42 schreef damian5700 het volgende:
De term is en neologisme dat voor 1980 nauwelijks (tot helemaal niet) werd gebezigd.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik ben bijna 47 jaar.
Hier spraken we destijds over die Mohammedanen. De term moslim kende ik toen nog helemaal niet.

Kan me nog herinneren dat ik dat als meisje van een jaar of 13 best verwarrend vond. Ze heetten Mohammedanen maar hun geloof heette de Islam. Ook de term Islamieten werd toen veel gebruikt.
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:52:14 #20
3542 Gia
User under construction
pi_87675324
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:43 schreef superbad het volgende:

[..]

Ja net zoals hij zei dat moskee bezoekers worden uitgescholden. Net of alle moslims netjes goedemorgen tegen kerk bezoekers zeggen
Daarbij is dat toch al dikke bullshit. Ze bezoeken de moskee op vrijdagmiddag. Dan is de gewone man aan 't werk en heeft geen tijd om bij de moskee de bezoekers uit te gaan schelden.
pi_87675396
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:46 schreef capricia het volgende:

[..]

Zou hij ook zo slecht spellen als jij? ;)
Één (kleine) typefout is wat anders dan een spelfout :)
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:55:15 #22
3542 Gia
User under construction
pi_87675445
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:49 schreef remlof het volgende:
Veel wetten die Wilders wil aanpassen raken alleen moslims. De facto apartheidswetten dus.
Ik denk dat dat nogal meevalt.

Geen moskees er meer bij......tja, raakt moslims, maar niet echt. Als je kijkt hoeveel moslims er zijn en hoeveel moskees, denk ik dat je kunt stellen dat er wel genoeg zijn. Daarbij kun je ook ongebruikte kerken of andere gebouwen inrichten als moskee. Er hoeven niet nog meer van die Ali Baba huisjes bij gebouwd te worden.

Voor de rest is het, volgens mij, best wel algemene wetgeving die voor iedereen geldt.
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:56:53 #23
104871 remlof
Europees federalist
pi_87675501
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:55 schreef Gia het volgende:

[..]

Geen moskees er meer bij......tja, raakt moslims, maar niet echt. Als je kijkt hoeveel moslims er zijn en hoeveel moskees, denk ik dat je kunt stellen dat er wel genoeg zijn. Daarbij kun je ook ongebruikte kerken of andere gebouwen inrichten als moskee. Er hoeven niet nog meer van die Ali Baba huisjes bij gebouwd te worden.

Voor de rest is het, volgens mij, best wel algemene wetgeving die voor iedereen geldt.
Ja natuurlijk, daarom is het ook in strijd met VN-verdragen en EU-wetgeving :')

Maar je taalgebruik zegt al genoeg.
pi_87675533
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:52 schreef Gia het volgende:

[..]

Daarbij is dat toch al dikke bullshit. Ze bezoeken de moskee op vrijdagmiddag. Dan is de gewone man aan 't werk en heeft geen tijd om bij de moskee de bezoekers uit te gaan schelden.
Ik denk dat joden/christenen vaker door moslims worden uitgescholden/bedreigd dan andersom
pi_87675558
quote:

Waarom zou een moslim niet, als hij beschikt over de benodigde vergunningen, niet een moskee mogen bouwen ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_87675599
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:49 schreef remlof het volgende:

[..]

hoe leg je aparte loketten voor mannen en vrouwen in moskeeėn dan uit (gesubsidieerd nog wel) of aparte hokjes in zwembaden voor moslim vrouwen, aparte ziekenhuis voor moslims of bejaardentehuizen.

mensen hebben nogal een selectief oordeel klaar,
pi_87675653
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:50 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik ben bijna 47 jaar.
Hier spraken we destijds over die Mohammedanen. De term moslim kende ik toen nog helemaal niet.

Kan me nog herinneren dat ik dat als meisje van een jaar of 13 best verwarrend vond. Ze heetten Mohammedanen maar hun geloof heette de Islam. Ook de term Islamieten werd toen veel gebruikt.
Ik heb het over de term islamofobie. Jij stelt zelf islamofobie was ergens in de jaren 70, toen de islam nog iets vreemds was in Nederland.
Dit is hem niet, hč? Nogmaals, de term islamofobie is een neologisme die men voor 1980 niet bezigde.
pi_87675741
quote:

[..]

idd volgens mij wordt dit nogal eens geroepen in Saudi Arabiė "geen kerk erbij" oops dat klopt niet...... er mag niet eens een kerk gebouwd worden daar, daag ook iedereen uit als ie lef heeft om daar heen te gaan met een koffer vol met bijbels om "de blijde boodschap" te verkondigen.

hoop dat je van SM houd, de roede zal je niet onthouden worden(of je je hoofd mag houden is ook maar de vraag.)
pi_87675744
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:47 schreef Gia het volgende:

[..]

Wat denk je hoe de regels nu in Nederland zijn? Die zijn echt niet zo veel soepeler dan in een land als Canada hoor.

Alleen omdat wij in het verleden zo veel gastarbeiders etc. hierheen hebben gehaald, wordt bij ons veel meer gebruik gemaakt van de regeling van gezinshereniging.
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:05:53 #30
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_87675832
Ik wil die epische pleidooi van de raadsmannen van de benadeelde partij terug zien :) maar is dit wel mogelijk onder politiek 24 kanaal.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:08:07 #31
3542 Gia
User under construction
pi_87675905
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:03 schreef Igen het volgende:

[..]

Wat denk je hoe de regels nu in Nederland zijn? Die zijn echt niet zo veel soepeler dan in een land als Canada hoor.

Alleen omdat wij in het verleden zo veel gastarbeiders etc. hierheen hebben gehaald, wordt bij ons veel meer gebruik gemaakt van de regeling van gezinshereniging.
Dat laatste klopt wel, inderdaad, maar ook daar mag wel paal en perk aan gesteld worden.

Waarom zou een Nederlandse Marokkaan die met een Marokkaanse trouwt het recht moeten hebben om met haar en zijn ouders, schoonouders enz.... in Nederland te gaan wonen?
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:09:08 #32
3542 Gia
User under construction
pi_87675950
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik wil die epische pleidooi van de raadsmannen van de benadeelde partij terug zien :) maar is dit wel mogelijk onder politiek 24 kanaal.
Misschien heeft er stiekem iemand gefilmd en komen ze op youtube.

Wie weet!! :D
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:10:11 #33
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_87675999
Ik heb het helaas moeten missen. Had een belangrijke college te volgen. Maar wil dit gewoon graag terugzien.
pi_87676030
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_87676098
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:08 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat laatste klopt wel, inderdaad, maar ook daar mag wel paal en perk aan gesteld worden.

Waarom zou een Nederlandse Marokkaan die met een Marokkaanse trouwt het recht moeten hebben om met haar en zijn ouders, schoonouders enz.... in Nederland te gaan wonen?
Omdat het kunnen stichten van een gezin een van de grondrechten van de mens is. Ieder fatsoenlijk land staat dat toe. Van de VS tot Braziliė tot Canada tot Turkije tot Australiė.

(Even aangenomen dat het nieuw gestichte gezin financieel gezien zichzelf kan redden)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2010 16:15:01 ]
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:13:09 #36
3542 Gia
User under construction
pi_87676109
quote:
Was met dat plaatje effe bang dat het alleen over Enait ging, maar hier is die stotterende indiaan (Klukkluk) goed bezig!! ^O^
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:16:21 #37
3542 Gia
User under construction
pi_87676211
Hij geeft aan dat Wilders gestopt moet worden. Want als hij niet gestopt wordt, krijgt Wilders de kans zijn plannen ten uitvoer te brengen. En dat leidt tot angst bij moslims.

Dit is toch regelrecht de democratie ondermijnen!!
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:18:35 #38
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87676293
quote:
Taliban waarschuwen kabinet Rutte voor aanslag

Deze groep hoeft niet uit het buitenland te komen. Jullie eigen moslims zullen Nederland aanvallen en andere internationale jihadgroepen zullen klaarstaan om te helpen.'

dan is er geen twijfel mogelijk dat moslims uit andere landen actie zullen ondernemen om hun moslimbroeders en -zusters te helpen',
bron: http://www.volkskrant.nl/(...)e-voor-aanslag.dhtml

En juist dit soort opmerkingen maken dat "Nederlanders" zich tegen de moslims in Nederland keren. Zij maken dus geen onderscheid tussen moslims en extreem orthodoxe moslims. Zij zijn allen hun broeders en zusters.

Juist deze berichtgeving zouden de moslims aan moeten grijpen om massaal te demonstreren dat zij zich distantiėren van deze oproep. Dat zij in de 1e plaats Nederlander zijn. En vele zelfs gevlucht zijn voor dit taliban regime.

Het zal er jammer genoeg wel niet van komen. Want juist door de islam zijn de moslims passief.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_87676377
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Was met dat plaatje effe bang dat het alleen over Enait ging, maar hier is die stotterende indiaan (Klukkluk) goed bezig!! ^O^
Jammer dat het beeld bij het leukste stukje, wanneer Steijnen door de rechtzaal danst met documenten, stilvalt... ;(
pi_87676410
quote:
^O^ heb hem ff van je gepikt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_87676443
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:16 schreef Gia het volgende:
Hij geeft aan dat Wilders gestopt moet worden. Want als hij niet gestopt wordt, krijgt Wilders de kans zijn plannen ten uitvoer te brengen. En dat leidt tot angst bij moslims.

Juist niet. Als Wilders de ruimte krijgt om een meerderheid te vinden om moslims te mogen deporteren, mag iemand anders ook de ruimte krijgen om een meerderheid te vinden om Wilders te stoppen.
pi_87676516
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:18 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

En juist dit soort opmerkingen maken dat "Nederlanders" zich tegen de moslims in Nederland keren. Zij maken dus geen onderscheid tussen moslims en extreem orthodoxe moslims. Zij zijn allen hun broeders en zusters.

Juist deze berichtgeving zouden de moslims aan moeten grijpen om massaal te demonstreren dat zij zich distantiėren van deze oproep. Dat zij in de 1e plaats Nederlander zijn. En vele zelfs gevlucht zijn voor dit taliban regime.

Het zal er jammer genoeg wel niet van komen. Want juist door de islam zijn de moslims passief.
Gelet op de apathische wijze waarop de gemiddelde Nederlander op dit soort berichten reageert, zijn de moslims gewoon goed geintegreerde moslims.
pi_87676558
Enait: "U onderbrak mij zonder dat ik mijn zin had afgemaakt."
Rechter: "Dat, meneer Enait, is ook het kenmerk van onderbreken."

Baas. :D
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:25:54 #44
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87676624
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:12 schreef Igen het volgende:

[..]

Omdat het kunnen stichten van een gezin een van de grondrechten van de mens is. Ieder fatsoenlijk land staat dat toe. Van de VS tot Braziliė tot Canada tot Turkije tot Australiė.

(Even aangenomen dat het nieuw gestichte gezin financieel gezien zichzelf kan redden)
Kijk dan even naar het programma van net 5 de laatste uitzending van grenzeloos verliefd. Zelfs in Amerika gaat dat niet zo makkelijk.
Snooker is top!!!
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:27:41 #45
3542 Gia
User under construction
pi_87676694
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:18 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Helemaal juist.

Het is ook een steeds groter wordende geweldsspiraal.
En de oorsprong kan best gelegen zijn in armoede en achterstand, maar als dat leidt tot geweldadig gedrag, dan volgt daar weer haat op, wat weer leidt tot nog meer geweldadig gedrag en nog meer haat, enz....

Het eerste geweld is toch echt afkomstig uit de hoek van de immigranten. Dat autochtone burgers hierop reageren en dit niet accepteren is niet meer dan normaal. En dan nu de zaak omdraaien! Jaja.

Eigenlijk zouden de moslims die zich wel gedragen, die hier graag in rust willen kunnen wonen, juist blij moeten zijn met de plannen van Wilders. Hij wil die rotte appelen eruit halen en voorkomen dat er nog meer bijkomen. Dat gaat juist rust geven waardoor het beeld van degenen die zich wel normaal gedragen verbetert. Dat kun je toch alleen toejuichen!!
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:28:31 #46
3542 Gia
User under construction
pi_87676738
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:22 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Juist niet. Als Wilders de ruimte krijgt om een meerderheid te vinden om moslims te mogen deporteren, mag iemand anders ook de ruimte krijgen om een meerderheid te vinden om Wilders te stoppen.
Klopt. Heb ik gezegd dat dat niet mag? Je hoort dat alleen niet tijdens deze rechtszaak te doen. De democratie staat niet terecht.
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:30:04 #47
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87676807
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:23 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Gelet op de apathische wijze waarop de gemiddelde Nederlander op dit soort berichten reageert, zijn de moslims gewoon goed geintegreerde moslims.
De taliban geeft dus aan dat moslims van binnenuit een aanslag zullen plegen. Zij hebben het niet over een specifieke groep maar over alle moslims. Zij onderschrijven daarmee de stelling van Wilders. Gematigde moslims bestaan niet. Is het dan niet aan die gematigde moslims om het tegendeel te bewijzen en dat vooroordeel weg te nemen.
Snooker is top!!!
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:30:22 #48
3542 Gia
User under construction
pi_87676828
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:12 schreef Igen het volgende:

[..]

Dan doen ze dat, een gezin stichten. Hier of daar! Niet de man hier, de vrouw daar en de kinderen over laten komen als ze 15 zijn. Dat geeft problemen.

En ouders/schoonouders, ooms en tantes, neven en nichten, horen niet bij een gezin.
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:31:28 #49
3542 Gia
User under construction
pi_87676866
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:30 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

De taliban geeft dus aan dat moslims van binnenuit een aanslag zullen plegen. Zij hebben het niet over een specifieke groep maar over alle moslims. Zij onderschrijven daarmee de stelling van Wilders. Gematigde moslims bestaan niet. Is het dan niet aan die gematigde moslims om het tegendeel te bewijzen en dat vooroordeel weg te nemen.
Ho ho ho, en het is nog niet eens kerst, dat heeft Wilders niet gezegd hoor, dat gematigde moslims niet bestaan. De gematigde Islam, dat bestaat niet. Gematigde moslims wel zeker.
pi_87677081
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:25 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Kijk dan even naar het programma van net 5 de laatste uitzending van grenzeloos verliefd. Zelfs in Amerika gaat dat niet zo makkelijk.
In Nederland anders ook niet (meer) hoor.

Maar ik zal eens op uitzending gemist kijken. :)

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2010 16:39:05 ]
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:38:08 #51
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87677151
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:31 schreef Gia het volgende:

[..]

Ho ho ho, en het is nog niet eens kerst, dat heeft Wilders niet gezegd hoor, dat gematigde moslims niet bestaan. De gematigde Islam, dat bestaat niet. Gematigde moslims wel zeker.
oke, neemt niet weg dat het aan de moslims zelf is om een signaal af te geven.
Snooker is top!!!
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:39:07 #52
104871 remlof
Europees federalist
pi_87677196
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:59 schreef tntkiller het volgende:

[..]

hoe leg je aparte loketten voor mannen en vrouwen in moskeeėn dan uit (gesubsidieerd nog wel) of aparte hokjes in zwembaden voor moslim vrouwen, aparte ziekenhuis voor moslims of bejaardentehuizen.

mensen hebben nogal een selectief oordeel klaar,
Dat zijn reglementen van de vereniging/faciliteit, geen wetten. Er staat nergens in de wet dat mannen en vrouwen zich niet samen mogen omkleden in het zwembad :P

De overheid mag geen onderscheid maken op grond van geslacht, religie, afkomst of seksuele geaardheid.
pi_87677239
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:16 schreef Gia het volgende:

vond dit eigenlijk heel erg oproep tot het stoppen van wilder op een andere manier dan democratisch...

heel erg hetzelfde als met pim, volkert voelde zich geroepen(mede door de oproepen van politieke leiders.) tot het stoppen van fortyun middels de bekende weg.

er hoeft maar een idioot gek genoeg te zijn om dit op te pakken( en gekken zat in de wereld.)

je kan ook wel merken ook dat al die advocaten die tegen wilders zijn daar zich echt in het nauw voelen en ze zich nu gaan uiten met godwins en het manen tot "stoppen van wilders"

een advocaat in het nauw en politiekers in het nauw....scary stuff vooral de geschiedenis kennende.
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:43:17 #54
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87677401
Waar in het verleden katholieke, christelijke enz. scholen, kerken, verenigingen enz. opgegaan zijn in oecomenisch, dus voor alle gezinten, is het juist de islam die de apartheid weer bevordert.
Snooker is top!!!
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:43:21 #55
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_87677406
Het zou veel beter zijn als die idioten hun energie eens staken in het verlichten van de islam. En in het stoppen van de agressie van de fanatieke volgelingen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:44:47 #56
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_87677469
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:43 schreef sunny16947 het volgende:
Waar in het verleden katholieke, christelijke enz. scholen, kerken, verenigingen enz. opgegaan zijn in oecomenisch, dus voor alle gezinten, is het juist de islam die de apartheid weer bevordert.
Zo zit die nu eenmaal in elkaar. Dat is het kwalijke van deze * religie *
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_87677516
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:43 schreef sunny16947 het volgende:
Waar in het verleden katholieke, christelijke enz. scholen, kerken, verenigingen enz. opgegaan zijn in oecomenisch, dus voor alle gezinten,

Nou, er zijn nog zat Nederlanders die deze stelling een bruggetje of 20 te ver vinden :D
pi_87677542
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:39 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat zijn reglementen van de vereniging/faciliteit, geen wetten. Er staat nergens in de wet dat mannen en vrouwen zich niet samen mogen omkleden in het zwembad :P

De overheid mag geen onderscheid maken op grond van geslacht, religie, afkomst of seksuele geaardheid.
De dienstplicht geldt alleen voor mannen, dat is toch onderscheid op basis van geslacht? :s) Dus schijnbaar mag het in sommige gevallen toch wel.
pi_87677576
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:47:31 #60
3542 Gia
User under construction
pi_87677619
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:39 schreef tntkiller het volgende:

[..]

vond dit eigenlijk heel erg oproep tot het stoppen van wilder op een andere manier dan democratisch...

heel erg hetzelfde als met pim, volkert voelde zich geroepen(mede door de oproepen van politieke leiders.) tot het stoppen van fortyun middels de bekende weg.

er hoeft maar een idioot gek genoeg te zijn om dit op te pakken( en gekken zat in de wereld.)

je kan ook wel merken ook dat al die advocaten die tegen wilders zijn daar zich echt in het nauw voelen en ze zich nu gaan uiten met godwins en het manen tot "stoppen van wilders"

een advocaat in het nauw en politiekers in het nauw....scary stuff vooral de geschiedenis kennende.
Helemaal met je eens. En die eerste advocaat vanochtend begon erover dat het niet gaat om het toetsen of die uitspraken an sich aanzetten tot haat en discriminatie, maar hoe mensen die minder intelligent zijn hierdoor aangezet worden tot haat en discriminatie. Niet iedereen is zo hoog opgeleid dat ze die uitspraken in de juiste context kunnen plaatsen.

Maar nu zelf wel even een oproep doen om 'Wilders te stoppen'.

Mja....
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:48:54 #61
3542 Gia
User under construction
pi_87677677
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:46 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

De dienstplicht geldt alleen voor mannen, dat is toch onderscheid op basis van geslacht? :s) Dus schijnbaar mag het in sommige gevallen toch wel.
Maar vrouwen mogen wel vrijwillig in dienst.
Overigens is er geen opkomstplicht meer. Dus op dit moment is het gelijk voor zowel vrouwen als mannen. Vrijwillig!
pi_87677680
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:25 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Om hier nog even op terug te komen: zij zijn natuurlijk nog niet getrouwd hč, geen wonder dat je dan niet via gezinshereniging een visum krijgt. :D
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:50:19 #63
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87677742
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:46 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

De dienstplicht is al jaren geleden afgeschaft. Het beroepsleger is wel degelijk toegankelijk voor vrouwen.
Snooker is top!!!
pi_87677762
Is er ergens een goede video samenvatting van die betogen van de benadeelden/ advocaten te vinden?
pi_87677827
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:48 schreef Gia het volgende:

[..]

Maar vrouwen mogen wel vrijwillig in dienst.
Overigens is er geen opkomstplicht meer. Dus op dit moment is het gelijk voor zowel vrouwen als mannen. Vrijwillig!
De opkomstplicht is idd opgeschort, maar de dienstplicht bestaat nog wel gewoon en geldt alleen voor mannen. In de praktijk is er op dit moment geen verschil aangezien niemand wordt opgeroepen, maar feit is wel dat de overheid dus onderscheid maakt (en schijnbaar mag maken) tussen man en vrouw.
pi_87677839
quote:
^O^
pi_87677840
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:50 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

De dienstplicht is al jaren geleden afgeschaft.
Nope.
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:55:16 #68
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87678022
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:49 schreef Igen het volgende:

[..]

Om hier nog even op terug te komen: zij zijn natuurlijk nog niet getrouwd hč, geen wonder dat je dan niet via gezinshereniging een visum krijgt. :D
Een kennis liet zijn Indonesische vriendin overkomen. Zij waren niet getrouwd. Hij had een vaste baan, dus kreeg zij een verblijfsvergunning. Ze heeft een inburgeringscursus gevolgd. En kreeg daarna een permanente verblijfsvergunning en kon dus ook gaan werken. Zij zijn daarna pas getrouwd.
Snooker is top!!!
pi_87678032
je hoort ze het ooksteeds zeggen..

straks krijgt ie zoveel macht, hij wile straks alles zelf beslissen(door het hoge aantal zetels.) dit word eng, gevaarlijk.

en dan hoorde ik ook nog iets in de trend van "straks is ie niet meer via democratische weg te stoppen."

dit eenzichtige van die advocaten is zeer gevaarlijk, blijkbaar kunnen ze niet eens meer de onderscheid maken wat democratie nou is, hirch balin zei oit dat als het nederlandse volk het via democratie de invoering van de sharia wilde dit mogelijk moet zijn(ook al gaan sommige dingen daar duidelijk in tegen de rechten van de mens)

maar als iemand het tegenovergestelde wil dan mag dit ineens niet omdat dat in hun ogen niet democratisch is... ja in hun ogen ja maar dat heeft niks met democratie te maken(eerder blindheid.)
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:00:11 #70
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_87678279
Meneer Rabbae maakt hier opzich wel een punt.
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:01:12 #71
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87678340
Kranten en journaals durven denk ik geen beelden te vertonen van deze hilarische advocaten.
Snooker is top!!!
pi_87678369
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:55 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Een kennis liet zijn Indonesische vriendin overkomen. Zij waren niet getrouwd. Hij had een vaste baan, dus kreeg zij een verblijfsvergunning. Ze heeft een inburgeringscursus gevolgd. En kreeg daarna een permanente verblijfsvergunning en kon dus ook gaan werken. Zij zijn daarna pas getrouwd.
Hee ik zie het. Dan moet je een formulier ondertekenen waarin je plechtig belooft de IND te vertellen als de relatie uit gaat. :')

Dat mag misschien inderdaad wel eens wat strenger.
Edit: Oh, daar zit ook een financiėle garantstelling aan gekoppeld. Dat maakt het alweer een ander verhaal.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2010 17:04:21 ]
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:11:31 #73
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87678785
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:01 schreef Igen het volgende:

[..]

Hee ik zie het. Dan moet je een formulier ondertekenen waarin je plechtig belooft de IND te vertellen als de relatie uit gaat. :')

Dat mag misschien inderdaad wel eens wat strenger.
Edit: Oh, daar zit ook een financiėle garantstelling aan gekoppeld. Dat maakt het alweer een ander verhaal.
De Amerikaanse vriend in die uitzending was accountent en dus wel heel goed in staat haar te onderhouden. Toch moest zij na 3 maanden terug naar Nederland. Na een pak papier van 90 pagina's invullen, het overleggen van telefoontjes, brieven, e-mails van hun 2 jaar durende relatie, mocht zij in Nederland 10 maanden wachten op het oordeel. Zij moeten dus eerst bewijzen dat zij werkelijk een stabiele langlopende relatie hebben.
Snooker is top!!!
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:20:03 #74
3542 Gia
User under construction
pi_87679119
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:51 schreef MrBadGuy het volgende:
aangezien niemand wordt opgeroepen,
Fout. Jongens krijgen wel degelijk op hun 17de een oproep voor militaire dienst. Alleen staat er vermeld dat ze niet hoeven te komen. Ze krijgen dus nog steeds gewoon wel een 'nummer'.
pi_87679495
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:20 schreef Gia het volgende:

[..]

Fout. Jongens krijgen wel degelijk op hun 17de een oproep voor militaire dienst. Alleen staat er vermeld dat ze niet hoeven te komen. Ze krijgen dus nog steeds gewoon wel een 'nummer'.
Dat bedoelde ik ook, je krijgt wel een oproep maar je hoeft niet op te komen dagen :)

Maar waar het mij om ging is dat dit:

quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:39 schreef remlof het volgende:
dus niet helemaal opgaat :)
pi_87679671
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:52 schreef dylany het volgende:

[..]

^O^
Deze blijft precies steken op het moment dat Wilders voor Hitler word uitgemaakt en zo.
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:33:46 #77
3542 Gia
User under construction
pi_87679731
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:28 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook, je krijgt wel een oproep maar je hoeft niet op te komen dagen :)

Maar waar het mij om ging is dat dit:
[..]

dus niet helemaal opgaat :)
Je zou gelijk hebben als meisjes niet in dienst mochten. Maar dat mag dus gewoon wel.
pi_87679798
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:33 schreef Gia het volgende:

[..]

Je zou gelijk hebben als meisjes niet in dienst mochten. Maar dat mag dus gewoon wel.
Maar dat mannen wel dienstplichtig zijn en vrouwen niet, dat is toch ook een vorm van onderscheid maken op basis van geslacht?
pi_87679857
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:11 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

De Amerikaanse vriend in die uitzending was accountent en dus wel heel goed in staat haar te onderhouden. Toch moest zij na 3 maanden terug naar Nederland. Na een pak papier van 90 pagina's invullen, het overleggen van telefoontjes, brieven, e-mails van hun 2 jaar durende relatie, mocht zij in Nederland 10 maanden wachten op het oordeel. Zij moeten dus eerst bewijzen dat zij werkelijk een stabiele langlopende relatie hebben.
Ik heb het gezien ja. Het lijkt daar wel zielig enzo. Maar aan de andere kant wil je ook voorkomen dat men schijnhuwelijken (of schijnrelaties) aangaat om een werkvergunning te krijgen als je niet binnen de groep van kenniswerkers etc. valt. Kan heel goed zijn dat de methode van de VS daar beter in slaagt dan de Nederlandse.

Maar het doet er niks aan af dat het ook in de VS in principe gewoon mogelijk is -als je eerlijk bent- om via gezinshereniging een verblijfsvergunning te krijgen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2010 17:38:32 ]
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:39:32 #80
3542 Gia
User under construction
pi_87679943
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:35 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Maar dat mannen wel dienstplichtig zijn en vrouwen niet, dat is toch ook een vorm van onderscheid maken op basis van geslacht?
Dat wel, maar het is geen uitsluiten, dus geen discriminatie.

Als je een zwemuurtje hebt alleen voor moslimvrouwen, dan is er wel sprake van uitsluiting. Namelijk van alle mannen en alle niet-moslims. Dat is wel discriminatie.
Als een portier bij een discotheek steevast marokkaanse jongens weigert en alle andere jongens niet, is dat discriminatie.

Maar alleen jongens iets verplichten wat voor meisjes vrijwillig is, is geen uitsluiten.
pi_87680533
Ik pies nog steeds in mijn broek van het lachen van die vertoning van vanmiddag _O-
pi_87680594
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:32 schreef Flounder het volgende:

[..]

Deze blijft precies steken op het moment dat Wilders voor Hitler word uitgemaakt en zo.
Deze pakt hem ongeveer op dat moment weer op:
Overigens maakt Enait Wilders niet uit voor kleine Hitler, maar haalt hij een uitspraak van Rabbae aan. Of dat nou zo slim is, is een tweede. Rabbae speelt namelijk zelf ook een rol in deze zaak.
pi_87680825
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:35 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Niet alle discriminatie is illegaal. Dienstplicht is een legaal geaccepteerde vorm van discriminatie. Valt in het kader van de ECRM onder het kopje 'noodzakelijk'.
  † In Memoriam † maandag 18 oktober 2010 @ 18:07:02 #84
135305 beequeen
Lost.
pi_87680944
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:56 schreef marcodej het volgende:

Overigens maakt Enait Wilders niet uit voor kleine Hitler, maar haalt hij een uitspraak van Rabbae aan. Of dat nou zo slim is, is een tweede. Rabbae speelt namelijk zelf ook een rol in deze zaak.
Hij werd bedreigd door "ubertokkies". Henk en Ingrid?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 18 oktober 2010 @ 18:18:44 #85
3542 Gia
User under construction
pi_87681344
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:54 schreef Wijze_appel het volgende:
Ik pies nog steeds in mijn broek van het lachen van die vertoning van vanmiddag _O-
Of weer. Kun jij zolang piesen?
  maandag 18 oktober 2010 @ 18:19:53 #86
3542 Gia
User under construction
pi_87681376
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:56 schreef marcodej het volgende:

[..]

Zijn opmerking daarvoor zegt genoeg: Nomen est omen.
pi_87682058
Tot dusver heb ik vrij matige betogen gezien.
pi_87682216
Wilders lacht zich suf. Met zulke advocaten van de tegenpartij heb je geen eigen advocaat meer nodig.
pi_87682326
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 18:42 schreef Flounder het volgende:
Wilders lacht zich suf. Met zulke advocaten van de tegenpartij heb je geen eigen advocaat meer nodig.
Het is een zooitje ongeregeld _O-
Een verdediging met Enait gaat niet zo gek veel opleveren verwacht ik.
  maandag 18 oktober 2010 @ 18:58:08 #91
3542 Gia
User under construction
pi_87682887
Gok dat het pleidooi morgen erg saai is. Hoe ga je een eis tot vrijspraak verdedigen?
  maandag 18 oktober 2010 @ 19:07:58 #92
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_87683272
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 18:42 schreef Flounder het volgende:
De raadsmannen van de benadeelde partij mogen zich enkel en alleen uitlaten over de toekenning van immateriėle schadevergoeding. Het OM draagt de opportuniteitsbeginsel.
pi_87683278
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 18:58 schreef Gia het volgende:
Gok dat het pleidooi morgen erg saai is. Hoe ga je een eis tot vrijspraak verdedigen?
Moszkowicz is net aan het warm draaien voor de komende dagen. Hij moet nog beginnen!

Ik hoorde op de radio dat een gedeelte van zijn pleidooi ook gericht is op het gerechtshof, het arrest en het OM (niet-ontvankelijk).
pi_87683359
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:08 schreef Bestolene het volgende:

[..]

Moszkowicz is net aan het warm draaien voor de komende dagen. Hij moet nog beginnen!

Ik hoorde op de radio dat een gedeelte van zijn pleidooi ook gericht is op het gerechtshof, het arrest en het OM (niet-ontvankelijk).
Hij heeft in ieder geval de nodige uren aan spreektijd aangevraagd.
pi_87686445
Die verlepte hippie :D

Doet me denken aan een paar van de linkse juristen op fok :X

[ Bericht 41% gewijzigd door Boekenwurm op 18-10-2010 20:29:13 ]
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:14:51 #96
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_87686551
Rechtbank moet niet zeuren over dit proces en hoe het loopt, ze wilden unbedingt vervolgen tegen de wil van het OM in en liepen vanaf het begin te prutsen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_87687244
rechtbank ≠ gerechtshof
pi_87687633
Ik heb net een stuk gezien van het betoog van Staartmans. Man man man, wat een prutser. Hakkelend en onduidelijk, je zag iedereen kijken en denken: wat lult die hippie en hoeveel wiet heeft 'ie gerookt? En hij had een spreektijd van 45 minuten? Die laatste 5 minuten waren al niet om aan te horen, valt mij nog mee dat iedereen wakker in de zaal zat.

Volgens mij lacht Moszkowicz zich een ongeluk. Hij hoeft niet eens zijn best te doen. Wat een aanfluiting dit.

Nu kijk ik het stuk met de bekende pornoadvocaat die graag dure woorden gebruikt.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_87688004
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:12 schreef Boekenwurm het volgende:
Die verlepte hippie :D

Doet me denken aan een paar van de linkse juristen op fok :X
Dat vind ik lief, dat je aan hun denkt, want die schamen zich nu waarschijnlijk dood voor hun collega's. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2010 20:43:15 ]
pi_87688794
Wilders en verdediging moeten wel diep gelukkig zijn met zo'n tegenpartij _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')