quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:16 schreef borisz het volgende:
Wie gaan die dertien uur helemaal uitzitten vandaag en morgen?
Dat vond ik juist niet sterk. Dat doet er namelijk weinig tot niets toe.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:19 schreef Gia het volgende:
[..]
OT, ik vind dat Bram heel goed bezig is. Vooral zijn opmerkingen over het feit dat we Enait's weigering om op te staan voor de rechtbank gedogen, terwijl die duidelijk aangeeft het niet eens te zijn met ons systeem, maar er wel graag gebruik van maakt, als het hem uitkomt. En daarbij ook Wilders nog vergelijken met Hitlers.
Het was vooral een vergelijking naar de aanklacht. Enait stelt dat Wilders de Islam in een kwaad daglicht stelt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat vond ik juist niet sterk. Dat doet er namelijk weinig tot niets toe.
hoe vind je hem steeds met * zo kennen we er nog wel 1) dat heb ik al 3 keer gehoordquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:28 schreef Jian het volgende:
Bram zet het de vooringenomenheid van het Hof lekker weg
Die twee die je daar noemt, om maar even 2 van de grootste faalhazen erbij te halen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Wie zijn 'onze' advocaten dan?
OT, ik vind dat Bram heel goed bezig is. Vooral zijn opmerkingen over het feit dat we Enait's weigering om op te staan voor de rechtbank gedogen, terwijl die duidelijk aangeeft het niet eens te zijn met ons systeem, maar er wel graag gebruik van maakt, als het hem uitkomt. En daarbij ook Wilders nog vergelijken met Hitlers.
Ook die andere clown van gisteren werd aangevallen omdat hij Wilders een crimineel noemde, terwijl de laatte nog niet eens veroordeeld is.
Wie is 'onze' dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:39 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Die twee die je daar noemt, om maar even 2 van de grootste faalhazen erbij te halen.
Nee, ik bedoel gewoon Nederlandse advocatenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Wie is 'onze' dan?
Ben jij een van de benadeelden?
en Amsterdam heeft ook al Mido de Kiloknallerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:41 schreef Jian het volgende:
Goedemorgen Gerechtshof Amsterdam, dinsdag gehaktdag
Dat zegt hij niet. Hij heeft het over de bewoordingen die gebruikt zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:38 schreef Gia het volgende:
Bram heeft wel gelijk. Het feit dat het hof tot vervolging is overgegaan, tegen de wens van het OM in, houdt eigenlijk al een veroordeling in.
Oh, okay, dacht even dat je 'onze' bedoelde als in 'door ons ingehuurde'.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:42 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel gewoon Nederlandse advocaten
Het lijkt me des te belangrijker om serieuze vragen te stellen. Het lijkt dat zij hun rol behoorlijk hebben overschat en de belangen van hun cliënten niet hebben gediend met hun wijze van optreden. Dat is nogal een fout voor een serieuze advocaat. Maar goed, Pownews heeft gewoon niet dat niveau. Die hebben het liever over dronken (hi, hi) en een vrouwelijke advocaat met kort haar meneer noemen (hi, hi)quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:15 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je gaat na zo'n wanprestatie toch geen serieuze vragen stellen? Wat moet je dan immers voor serieus vragen? Je kunt van zo'n sujet toch ook geen serieus antwoord verwachten...
Nee, de inhoud van de beschikking. Artikel 12 is slechts een wetsartikel waaraan gevolg geven kan worden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:38 schreef Gia het volgende:
Bram heeft wel gelijk. Het feit dat het hof tot vervolging is overgegaan, tegen de wens van het OM in, houdt eigenlijk al een veroordeling in.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:44 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet. Hij heeft het over de bewoordingen die gebruikt zijn.
Jaha, maar dat daar eigenlijk al een veroordeling uit spreekt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:44 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet. Hij heeft het over de bewoordingen die gebruikt zijn.
Pownews is toch bagger, wees eerlijk, leuk doen over iemand anders zijn rug.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:45 schreef eleusis het volgende:
[..]
Het lijkt me des te belangrijker om serieuze vragen te stellen. Het lijkt dat zij hun rol behoorlijk hebben overschat en de belangen van hun cliënten niet hebben gediend met hun wijze van optreden. Dat is nogal een fout voor een serieuze advocaat. Maar goed, Pownews heeft gewoon niet dat niveau. Die hebben het liever over dronken (hi, hi) en een vrouwelijke advocaat met kort haar meneer noemen (hi, hi)
Dat gebeurt met de meeste zaken in NL, kijk maar eens rond op NWS.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:54 schreef Gia het volgende:
Hij haalt nu allemaal voorbeelden aan van gevallen waar een beklaagde al schuldig wordt bevonden nog voor het proces heeft plaatsgevonden. Oftewel Wilders wordt niet gezien als 'onschuldig tot het tegendeel bewezen is', maar op voorhand al als schuldig.
En ja, eigenlijk is dat ook zo. Een rechter moet neutraal zijn. Als het OM niet wil aanklagen, is het vrij bedenkelijk dat de rechter dat wel wil. Dat houdt een waarde-oordeel in.
Persoonlijk vind ik het erop lijken dat Wilders alleen wordt vervolgd om de moslimbevolking tevreden te stellen. Om heibel te voorkomen of zo.
In dit geval gaat het echter wel om het Gerechtshof Amsterdamquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat gebeurt met de meeste zaken in NL, kijk maar eens rond op NWS.
Weet je nog hoe Joran al veroordeeld was voordat ie een proces gehad had?
Door de rechter?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat gebeurt met de meeste zaken in NL, kijk maar eens rond op NWS.
Weet je nog hoe Joran al veroordeeld was voordat ie een proces gehad had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |