Nee, vanmiddag gebeld. Meneer was in gesprek met een klant en ze zouden hem laten terugbellen, maar niks gehoord.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jezus en je hebt 'm nog steeds niet?![]()
Moet je sneller zijn, dan ben jij hetquote:
Daar moet je die slome jongen niet mee pestenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:06 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Moet je sneller zijn, dan ben jij het
hoef ik niet te zijn, maar bdh maakt vaak van die TT's dat ik denk van ja... dat kan beterquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:06 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Moet je sneller zijn, dan ben jij het
achterstevoren loop ik jou er nog uit manquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar moet je die slome jongen niet mee pesten
Als je geen vrouw vol krijgt doe je het maar met een topic he.quote:
In je natte dromen jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
achterstevoren loop ik jou er nog uit man
Dan zou jij het topic moeten openen als je benen gesloten blijvenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je geen vrouw vol krijgt doe je het maar met een topic he.
ja, soms hebben we van die dagen... Meestal beginnen dezelfde... Actie <--> reactiequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:09 schreef VulpesVulpes het volgende:
jullie kunnen elkaar ook alleen maar vervelen he
Wen er maar vast aan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:09 schreef VulpesVulpes het volgende:jullie kunnen elkaar ook alleen maar vervelen he
Fed probeert ons weleens te neuken maar dat willen we nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:09 schreef VulpesVulpes het volgende:
jullie kunnen elkaar ook alleen maar vervelen he
in je dromen mannetjequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Fed probeert ons weleens te neuken maar dat willen we niet
Wie? wat? neuken? waar? Ik eerst!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Fed probeert ons weleens te neuken maar dat willen we niet
Pfft duurt echt wel heel lang nu he.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:![]()
[..]
Nee, vanmiddag gebeld. Meneer was in gesprek met een klant en ze zouden hem laten terugbellen, maar niks gehoord.
Ja die softwarefout moet nu wel opgelost zijn toch, of denk ik nou te simpel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Pfft duurt echt wel heel lang nu he.![]()
Kutbanken.
quote:
Ik vind het sneu voor haarquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Pfft duurt echt wel heel lang nu he.![]()
Kutbanken.
Geef me dan zolang jouw cc.quote:
Hm... dat moet je verdienenquote:
Nee hoor. Kan je niet eens de directeur opbellen ofzo?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die softwarefout moet nu wel opgelost zijn toch, of denk ik nou te simpel.
Oh pas 2 á 3 maanden hoor.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:14 schreef VulpesVulpes het volgende:
Hoelang ben je dan al aan het wachten?
ik zal mijn best doen eraan te wennen
Het is net seksquote:
Kutideeenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Komt net reclame van de Rabo voorbij: "Rabobank, de bank met ideeën."
WELKE IDEEËN DAN??
Weet ik niet.quote:
Dat kan/mag toch niet. ST zomaar vergeten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Of ze zijn me gewoon vergeten.
Blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat kan/mag toch niet. ST zomaar vergeten.
Waar, wanneer? Ik help je wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Toch maar de FOK!knokploeg inschakelen.
quote:
Zou ik ook doen hoor. Rustig tijdens werktijd beetje fokken.quote:
Volgens mij zijn er heeeel veel mensen die dat doenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zou ik ook doen hoor. Rustig tijdens werktijd beetje fokken.
Ik doe dat altijd op mijn werkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:27 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er heeeel veel mensen die dat doen
Maar hoe is het nou met de huizenjacht?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:27 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:27 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Jij doet ook hersendodend werk.quote:
ontopicquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar hoe is het nou met de huizenjacht?
Sorry Fedquote:
Ik heb ze nogquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij doet ook hersendodend werk.
Er is hier geen ontopicquote:
Goed eigenlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar hoe is het nou met de huizenjacht?
Nou vertel dan....quote:
Luister jij radio Mexico?quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:32 schreef Fixers het volgende:
Ik kom regelmatig op het station in Den Bosch voor een overstap. Daar hangt vaak een typische geur die ik niet anders kan omschrijven als ranzige salami. Weet iemand wat dat is?
De Turkse bakker z'n anus. Die zit nl naast de Italiaan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:32 schreef Fixers het volgende:
Ik kom regelmatig op het station in Den Bosch voor een overstap. Daar hangt vaak een typische geur die ik niet anders kan omschrijven als ranzige salami. Weet iemand wat dat is?
Bdh had daar laatst een scheet gelaten. Alles werd opgetrommeld voor een mogelijk gaslek.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:32 schreef Fixers het volgende:
Ik luister vanalles joh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Lieve Augustus_Thijsquote:
Volgens mij was dat op de dag dat jij met de trein moest en ik al op schol was.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bdh had daar laatst een scheet gelaten. Alles werd opgetrommeld voor een mogelijk gaslek.
De laatste keer dat ik in de trein zat was jij nog vloeibaar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij was dat op de dag dat jij met de trein moest en ik al op schol was.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in de trein zat was jij nog vloeibaar.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Eergister dus?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
quote:
haha, kijk zo hoor ik het graagquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Lieve Augustus_Thijs
Ik zou graag meer willen weten over jullie huizenjacht in onze mooie stad. Zou je dat willen vertellen?
Kusjes ST
Twee medefokkers helpenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Als we problemen krijgen met relschoppers en ander gespuis dan laten we het jullie weten
jullie als native ehm, rosmalenaren, maaspoorters en boschvelders(en nog meer hier?) kunnen een medefokker vast wel helpen
Leuk!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
haha, kijk zo hoor ik het graag![]()
Onze huizenjacht gaat voorspoedig hoor. hoewel je het beter klein miniappartementje-jacht kan noemen.
We hebben een leuk benedenhuurwoninkje op de kop getikt in een van de rustigste () wijken van de stad, graafswijk dus
. Het is meer een soort van tussenhalte terwijl we wachten op een groter appartement of de mogelijkheid om een koopwoning te betrekken. Maar we willen toch graag in de stad wonen en niet ergens ver weg in het buitengebied
Als we problemen krijgen met relschoppers en ander gespuis dan laten we het jullie weten
jullie als native ehm, rosmalenaren, maaspoorters en boschvelders(en nog meer hier?) kunnen een medefokker vast wel helpen
Gefeliciteerd met jullie woning!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nicequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Als we er wonen nodigen we jullie wel een keertje uit voor een biertje(hoewel dit meer koffie is geloofik)
dus we zijn verdoemd?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:42 schreef bijdehand het volgende:
Als je niet buitenaf wil wonen kan niemand uit Boschveld, de Maaspoort of het schone Rosmalen je helpen
Als er ergens een rel kan ontstaan dan is Barrie erbij.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met jullie woning!![]()
Mocht er gezeik komen, wil ik best polshoogte komen nemen hoor.
Zolang SBS wegblijft nietquote:
Sensatie.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als er ergens een rel kan ontstaan dan is Barrie erbij.
in de wijk, bij wat volgens obsidian (waart die hier eigelnijk rond?) de beste pizzeria van de stad isquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:43 schreef bijdehand het volgende:
Trouwens, in de wijk of een van de nieuwe complexen aan het meer?
jij vroeg niet liefquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:44 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wat?![]()
Mooi dat jullie iets gevonden hebben in ieder geval!
Graafsewijk is best groot dus ik heb geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
in de wijk, bij wat volgens obsidian (waart die hier eigelnijk rond?) de beste pizzeria van de stad is
ahh, vandaar..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:46 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik vroeg ook niks, ik zwaaide gewoon als welkomstgroet
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:46 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik vroeg ook niks, ik zwaaide gewoon als welkomstgroet
Nee da's Hey Kut, wa moete gij hier.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
ahh, vandaar..
zeker de speciale bossche welkomstgroet
Ik heb geen verstand van pizza's, vind ik vieze dingen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
in de wijk, bij wat volgens obsidian (waart die hier eigelnijk rond?) de beste pizzeria van de stad is
dat kan augustus ook niet weten.. hij komt niet uit de buurtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee da's Hey Kut, wa moete gij hier.
Geeft niksquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:49 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
dat kan augustus ook niet weten.. hij komt niet uit de buurt![]()
zwaaien ze nergens anders in het land?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
ahh, vandaar..
zeker de speciale bossche welkomstgroet
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
ja godver, gaan die kutbrabo's hier een beetje over mij praten![]()
Pas op met wat je zegt he, we jagen je net zo hard weer de stad uit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
dat is even nodigquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Och germ.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
hahahah:P
laat ze maar, ik versta er toch niks van, met hun zuidelijke spraakgebrek, ehm, accent
ik praat gewoon ABN hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
hahahah:P
laat ze maar, ik versta er toch niks van, met hun zuidelijke spraakgebrek, ehm, accent
DIT WORDT EEN FITTIE MATTIE!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
uhoh, nu heb ik al ruzie met die mensen daar voordat ik er uberhaupt woon, oeps
hahaha, goed bezigquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
uhoh, nu heb ik al ruzie met die mensen daar voordat ik er uberhaupt woon, oeps
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
DIT WORDT EEN FITTIE MATTIE!
HOU ME TEGEN HOU ME TEGEN
BOSSCHE BOL IN OE BAKKES.
Rustig maar....quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
DIT WORDT EEN FITTIE MATTIE!
HOU ME TEGEN HOU ME TEGEN
BOSSCHE BOL IN OE BAKKES.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:02 schreef klnvntrbyt het volgende:
He wat leuk, er is vers bloed in dit topic!
Ik zal mezelf even voorstellen voor de nieuwelingen.
[ afbeelding ]
Het is mij.
aangenaamquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:02 schreef klnvntrbyt het volgende:
[ afbeelding ]
Het is mij.
...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
haha, kom maar op
bossche bollen zijn lekker, dus daar heb je me nog niet mee..
Daar eet ik me dwars doorheen he..
WAT DOE JE DAN HE? WAT DOE JEDAN?
Toepasselijk TT.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:06 schreef klnvntrbyt het volgende:
Hier nog wat informatie over mijn familie:
familie
Gast.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:09 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ohja, als ik het heb over 'baby', dan heb ik het over BarrieButsers.
Als je benieuwd bent naar hoe ze er uit ziet, hier een foto:
[ afbeelding ]
ah, stelletje geniepige mensen die brabo'squote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
...
Dan douw ik een baksteen in die Bossche Bol!
Had je liever dat ik die ene andere foto zou posten?quote:
Wie niet sterk is moet geniepig zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
ah, stelletje geniepige mensen die brabo's
Wie niet sterk is, kan geen baksteen optillen!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wie niet sterk is moet geniepig zijn.
Dan laat ze het wel doen door haar vrienden uit Maaskantje.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:11 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Wie niet sterk is, kan geen baksteen optillen!
Wie geen baksteen op kan tillen heeft waarschijnlijk geen handjes gekregen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:11 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Wie niet sterk is, kan geen baksteen optillen!
Wie geen handjes heeft gekregen, kan geen baksteen optillen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wie geen baksteen op kan tillen heeft waarschijnlijk geen handjes gekregen.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:15 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Wie geen handjes heeft gekregen, kan geen baksteen optillen.
Ja want mijn profiel heb ik correct ingevuld.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Madame butsers komt uit vught zie ik trouwens..
dat mag toch helemaal niet hier dan? of is dat tegenwoordig ook alweer den bosch
dat is een afleidingsmanoeuvrequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Madame butsers komt uit vught zie ik trouwens..
dat mag toch helemaal niet hier dan? of is dat tegenwoordig ook alweer den bosch
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:19 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ja, want baby woont eigenlijk bij mij in de kelder.
Wat?? Ik geef haar toch genoeg te eten?quote:
Hopelijk leest de AIVD mee. Even kijken wat tie wel in die kelder verstopt.quote:
Iddquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hopelijk leest de AIVD mee. Even kijken wat tie wel in die kelder verstopt.
Zeg, nu is het bedtijd voor je, hoor.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hopelijk leest de AIVD mee. Even kijken wat tie wel in die kelder verstopt.
zie je wel, al die bosschenaren zijn gluiperdsquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja want mijn profiel heb ik correct ingevuld.
Ben gewoon een bosschenaar hoor.
zal ik even komen helpen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:25 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Zeg, nu is het bedtijd voor je, hoor.
Ik kom zo je kettingen vastmaken.
Klopt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
zie je wel, al die bosschenaren zijn gluiperds
oh, maar om dat te bekennen zijn ze dan wel weer oprechtquote:
Jij weerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:02 schreef klnvntrbyt het volgende:
[ afbeelding ]
Het is mij.
We zijn erg oprecht inderdaad.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
oh, maar om dat te bekennen zijn ze dan wel weer oprecht
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zucht, ik haat jullie nu al..![]()
Zelfs amsterdammers vond ik niet zo snel vervelend toen ik er kwam wonen![]()
Wat ben je toch vriendelijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zucht, ik haat jullie nu al..![]()
Zelfs amsterdammers vond ik niet zo snel vervelend toen ik er kwam wonen![]()
Ja leuk he, zulke nieuwe stadsgenoten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat ben je toch vriendelijk.
haha, heej ik bood jullie anders wel een biertje aan hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja leuk he, zulke nieuwe stadsgenoten.
Die ST plaatste was wel lachen inderdaad.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:43 schreef FedExpress het volgende:
Ik zie net iig wel een leuke foto voorbij komen
Je zal er vast wel iets in doen om ons uit te roeien.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
haha, heej ik bood jullie anders wel een biertje aan hoor
ST mis ik niet want die doet alleen maar gemeenquote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ST mis ik niet want die doet alleen maar gemeen
Ik schenk gewoon amstel, dan willen jullie het zeker nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je zal er vast wel iets in doen om ons uit te roeien.
ahhw, je moet dr niet aan het huilen maken..quote:
pas maar op, want ze staat zo voor je neusquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
ahhw, je moet dr niet aan het huilen maken..
kom maar hoor
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
pas maar op, want ze staat zo voor je neus
[..]
nee hoor, want ik woon nog niet in den bosch, en amsterdam vindt ze vast te ver wegquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
[..]
Amsterdamquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
nee hoor, want ik woon nog niet in den bosch, en amsterdam vindt ze vast te ver weg
Ik moest naar haar toe hoor. Ik stond voor haar neusquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:13 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nou niet zo onschuldig gaan doen ST
Ik ben de onschuld zelve.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:13 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nou niet zo onschuldig gaan doen ST
Kom je ook eens van de bank af.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik moest naar haar toe hoor. Ik stond voor haar neus
Ik zit altijd op een stoelquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kom je ook eens van de bank af.
Whatever, al zit je op je op het dak.quote:
Je wil gewoon dat ik bij je in bed ligquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Whatever, al zit je op je op het dak.
Ach, het plebs moet weer eens slapenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:29 schreef FedExpress het volgende:
oké, goed geweest voor vandaag. ik ga slapen. Welterusten volk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik zoek nog iemand om m'n bed op te warmen nu het weer kouder wordt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je wil gewoon dat ik bij je in bed lig
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zoek nog iemand om m'n bed op te warmen nu het weer kouder wordt.
quote:
Zoquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:10 schreef racoon1984 het volgende:
Gandhi zei ooit: ”Wie doet wat hij leuk vindt hoeft nooit te werken”. In deze wijsheid van Gandhi kan ik mij helemaal vinden.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
of zou ze het zo koud in bed hebben dat er meerdere kachels nodig zijn![]()
Minder gezellig ja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
dan kan je natuurlijk beter een warmere deken kopen
hoewel dat natuurlijk minder gezellig is
quote:
Je bent toch een man of wat....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
maar dan moet ik eerst door het nachtelijk den bosch naar je toe fietsen, dat is toch supergevaarlijk
Dan zorgt de kachel maar dat ie goed werkt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
nou vooruit, goed punt
nadeel.. als ik er eenmaal ben, ben ik waarschijnlijk weer helemaal koud vanwege buiten..
dan word je vast boos vanwege de slechte kachelfunctie
Ik wil wel de perfecte kachel natuurlijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
word ik hier nog onder druk gezet ook
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
knetterend haardvuurtje, en dan zeker ook nog warme choco erbij?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
en zeker chocolade schilfertjes op de slagroom..
jaja toe maar hoor..
achtergrondmuziekje?
massage?
U roept, wij draaien
Dat hoef ik niet te zeggen, dat staat vast. In Brabant hoeft niet alles zo voorgekauwd te worden zoals in Amsterdamquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
en zul je dan overmorgen zeggen dat het vandaag eergisteren was?
Komt omdat het volk hier over het algemeen wat slimmer isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
hahaha, kut, word ik hier nu al uitgeluld door die brabo's
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Komt omdat het volk hier over het algemeen wat slimmer is
Wow dat jij zo slim bent om zulke slimme dingen te zeggen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Komt omdat het volk hier over het algemeen wat slimmer is
Wow dat jij die zin begreepquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wow dat jij zo slim bent om zulke slimme dingen te zeggen.
quote:
Nee jij danquote:
Ja, omdat pinguin.quote:
Daarom heb ik Visaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wauw, ik heb net alweer de belofte gehad dat de cc eraan komt.![]()
![]()
Maar die hebben vast geen software gevuld met kanker.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daarom heb ik VisaDan had ik 'm in een weekje
Nee tuurlijk niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar die hebben vast geen software gevuld met kanker.
Zo ging dat idd altijd. Tot ze op het idee kwamen om nieuwe software in te voeren.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Post INGbank, mijn CC lag binnen een week op de deurmat
Je zit bij de ING, die hebben toch niet zo'n probleem.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
hm, kut, want ik moet over 2 maanden ook weer een nieuwe..
nu dan maar vast aanvragen?
Die dingen verlopen hequote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom 'moet' je een nieuwe dan?
Ja maar die hoef je toch niet zelf aan te vragen, die krijg je toch automatisch.quote:
Weet ik veel. Heb 'm nog maar 1 jaarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja maar die hoef je toch niet zelf aan te vragen, die krijg je toch automatisch.
Ah wat lief.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik veel. Heb 'm nog maar 1 jaar
Jij hebt alles al heel wat jaren meerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ah wat lief.Ik al heel wat jaren meer.
Maar nu ff niet.
Een agressieve gaybar, omgquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:39 schreef kutkabouter het volgende:
gisteren bij Veritas in utrecht geweestde striemen staan over m'n rug en nek heen
Ja toen jij werd geboren werd ik ontmaagd.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij hebt alles al heel wat jaren meer
nee man, we moesten die ufjes daar regelen, jeweetzquote:
Die watte?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee man, we moesten die ufjes daar regelen, jeweetz
niet 9 maanden voordat hij geboren werd?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja toen jij werd geboren werd ik ontmaagd.
Gelukkig niet zeg.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
niet 9 maanden voordat hij geboren werd?
ufjes: vrouwen uit utrecht, hertjes: vrouwen uit leiden, chickies: de restquote:
opvoedenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg.Wat moet ik met zo'n kind.
Oke.quote:
En mannen uit delft zijn een beetje sufjesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ufjes: vrouwen uit utrecht, hertjes: vrouwen uit leiden, chickies: de rest
Yeah, op je tiende!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja toen jij werd geboren werd ik ontmaagd.
Oke het klopt niet helemaal.quote:
quote:
gewoon jezelf bezatten en er een feestje van makenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Godver, moet ik vanavond ook nog naar het buurthuis voor een bewonersbijeenkomst.Geen zin, maar moet toch maar ivm verhuisregeling.
![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
gewoon jezelf bezatten en er een feestje van maken
En vervolgens met striemen op je hele lichaam wakker worden omdat je de verkeerde gaybar ingelopen bent.quote:
Ik kan tenminste wél goed zuipen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En vervolgens met striemen op je hele lichaam wakker worden omdat je de verkeerde gaybar ingelopen bent.
Ik meestal ook.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik kan tenminste wél goed zuipen.Ik kan tenminste nog normaal nadenken dan.
Is erger met cola/pepsiquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Leuk hoor, daar bier drinken. Vraag je om een biertje krijg je Heineken.HALLO IK VROEG OM BIER GEEN SLOOTWATER!
Pepsi is idd vies. Coca cola.quote:
Tering. Nooit zal een in het leer geklede nicht mij slaan met een zweep.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:05 schreef kutkabouter het volgende:
ik was nuchter toen we die striemen kregen
Wat doe je dan?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tering. Nooit zal een in het leer geklede nicht mij slaan met een zweep.
Dat iig nietquote:
Maar als die nicht dat wil doen wat doe je dan, sla je hem ofzo?quote:
Dan maak ik 'm af of bel ik een taxi die 'm naar Delft brengt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar als die nicht dat wil doen wat doe je dan, sla je hem ofzo?
Een gayinvechtavond.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan maak ik 'm af of bel ik een taxi die 'm naar Delft brengt.
Daar schijnen ze van te houden daarzoquote:
Tis maar wat je leuk vindt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar schijnen ze van te houden daarzo
Mijn smaak is het ook niet.quote:
SPOILER VERDOMME SPOILER!!quote:
quote:
Dit topic is nu verneuktquote:
Aansteller.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Vooruit, speciaal voor jou een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Tis ook nooit goed he.quote:
Niet iedereen houdt van naakte mannenquote:
Je vroeg om een spoiler.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van naakte mannen
Ik zet mezelf straks in een spoilerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je vroeg om een spoiler.Niet om wat er in moest komen.
Yeah sure.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zet mezelf straks in een spoiler
O nee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O nee?Dat ben jij niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
I wishquote:
Dan moet je een beetje dooreten.quote:
Hopelijk wel meer dan een beetjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan moet je een beetje dooreten.
Bijnaquote:
En KKquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:47 schreef FedExpress het volgende:
goedemiddag bosschenaren, bijna bosschenaren en Wannabe bosschenaren!
Moet lukken toch.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:46 schreef bijdehand het volgende:
Dit topic moet vol want anders kan ik geen nieuwe openen
hij lijkt er anders verrekes veel opquote:
Jij geilt erop, homoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hij lijkt er anders verrekes veel op
en ST, die plaatjeszijn
echt
smerig
haal het weg
Het is mijn strevenquote:
quote:
Dat zijn kuttijden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:04 schreef bijdehand het volgende:
Straks tentamenVan 19.00 tot 22.00
Half 12 thuis van van school rocksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |