Dat hoef ik niet te zeggen, dat staat vast. In Brabant hoeft niet alles zo voorgekauwd te worden zoals in Amsterdamquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
en zul je dan overmorgen zeggen dat het vandaag eergisteren was?
Komt omdat het volk hier over het algemeen wat slimmer isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
hahaha, kut, word ik hier nu al uitgeluld door die brabo's
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Komt omdat het volk hier over het algemeen wat slimmer is
Wow dat jij zo slim bent om zulke slimme dingen te zeggen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Komt omdat het volk hier over het algemeen wat slimmer is
Wow dat jij die zin begreepquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wow dat jij zo slim bent om zulke slimme dingen te zeggen.
quote:
Nee jij danquote:
Ja, omdat pinguin.quote:
Daarom heb ik Visaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wauw, ik heb net alweer de belofte gehad dat de cc eraan komt.![]()
![]()
Maar die hebben vast geen software gevuld met kanker.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daarom heb ik VisaDan had ik 'm in een weekje
Nee tuurlijk niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar die hebben vast geen software gevuld met kanker.
Zo ging dat idd altijd. Tot ze op het idee kwamen om nieuwe software in te voeren.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Post INGbank, mijn CC lag binnen een week op de deurmat
Je zit bij de ING, die hebben toch niet zo'n probleem.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
hm, kut, want ik moet over 2 maanden ook weer een nieuwe..
nu dan maar vast aanvragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |