Dat hoef ik niet te zeggen, dat staat vast. In Brabant hoeft niet alles zo voorgekauwd te worden zoals in Amsterdamquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
en zul je dan overmorgen zeggen dat het vandaag eergisteren was?
Komt omdat het volk hier over het algemeen wat slimmer isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
hahaha, kut, word ik hier nu al uitgeluld door die brabo's
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Komt omdat het volk hier over het algemeen wat slimmer is
Wow dat jij zo slim bent om zulke slimme dingen te zeggen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Komt omdat het volk hier over het algemeen wat slimmer is
Wow dat jij die zin begreepquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wow dat jij zo slim bent om zulke slimme dingen te zeggen.
quote:
Nee jij danquote:
Ja, omdat pinguin.quote:
Daarom heb ik Visaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wauw, ik heb net alweer de belofte gehad dat de cc eraan komt.![]()
![]()
Maar die hebben vast geen software gevuld met kanker.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daarom heb ik VisaDan had ik 'm in een weekje
Nee tuurlijk niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar die hebben vast geen software gevuld met kanker.
Zo ging dat idd altijd. Tot ze op het idee kwamen om nieuwe software in te voeren.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Post INGbank, mijn CC lag binnen een week op de deurmat
Je zit bij de ING, die hebben toch niet zo'n probleem.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
hm, kut, want ik moet over 2 maanden ook weer een nieuwe..
nu dan maar vast aanvragen?
Die dingen verlopen hequote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom 'moet' je een nieuwe dan?
Ja maar die hoef je toch niet zelf aan te vragen, die krijg je toch automatisch.quote:
Weet ik veel. Heb 'm nog maar 1 jaarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja maar die hoef je toch niet zelf aan te vragen, die krijg je toch automatisch.
Ah wat lief.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik veel. Heb 'm nog maar 1 jaar
Jij hebt alles al heel wat jaren meerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ah wat lief.Ik al heel wat jaren meer.
Maar nu ff niet.
Een agressieve gaybar, omgquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:39 schreef kutkabouter het volgende:
gisteren bij Veritas in utrecht geweestde striemen staan over m'n rug en nek heen
Ja toen jij werd geboren werd ik ontmaagd.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij hebt alles al heel wat jaren meer
nee man, we moesten die ufjes daar regelen, jeweetzquote:
Die watte?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee man, we moesten die ufjes daar regelen, jeweetz
niet 9 maanden voordat hij geboren werd?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja toen jij werd geboren werd ik ontmaagd.
Gelukkig niet zeg.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
niet 9 maanden voordat hij geboren werd?
ufjes: vrouwen uit utrecht, hertjes: vrouwen uit leiden, chickies: de restquote:
opvoedenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg.Wat moet ik met zo'n kind.
Oke.quote:
En mannen uit delft zijn een beetje sufjesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ufjes: vrouwen uit utrecht, hertjes: vrouwen uit leiden, chickies: de rest
Yeah, op je tiende!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja toen jij werd geboren werd ik ontmaagd.
Oke het klopt niet helemaal.quote:
quote:
gewoon jezelf bezatten en er een feestje van makenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Godver, moet ik vanavond ook nog naar het buurthuis voor een bewonersbijeenkomst.Geen zin, maar moet toch maar ivm verhuisregeling.
![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
gewoon jezelf bezatten en er een feestje van maken
En vervolgens met striemen op je hele lichaam wakker worden omdat je de verkeerde gaybar ingelopen bent.quote:
Ik kan tenminste wél goed zuipen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En vervolgens met striemen op je hele lichaam wakker worden omdat je de verkeerde gaybar ingelopen bent.
Ik meestal ook.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik kan tenminste wél goed zuipen.Ik kan tenminste nog normaal nadenken dan.
Is erger met cola/pepsiquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Leuk hoor, daar bier drinken. Vraag je om een biertje krijg je Heineken.HALLO IK VROEG OM BIER GEEN SLOOTWATER!
Pepsi is idd vies. Coca cola.quote:
Tering. Nooit zal een in het leer geklede nicht mij slaan met een zweep.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:05 schreef kutkabouter het volgende:
ik was nuchter toen we die striemen kregen
Wat doe je dan?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tering. Nooit zal een in het leer geklede nicht mij slaan met een zweep.
Dat iig nietquote:
Maar als die nicht dat wil doen wat doe je dan, sla je hem ofzo?quote:
Dan maak ik 'm af of bel ik een taxi die 'm naar Delft brengt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar als die nicht dat wil doen wat doe je dan, sla je hem ofzo?
Een gayinvechtavond.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan maak ik 'm af of bel ik een taxi die 'm naar Delft brengt.
Daar schijnen ze van te houden daarzoquote:
Tis maar wat je leuk vindt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar schijnen ze van te houden daarzo
Mijn smaak is het ook niet.quote:
SPOILER VERDOMME SPOILER!!quote:
quote:
Dit topic is nu verneuktquote:
Aansteller.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Vooruit, speciaal voor jou een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Tis ook nooit goed he.quote:
Niet iedereen houdt van naakte mannenquote:
Je vroeg om een spoiler.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van naakte mannen
Ik zet mezelf straks in een spoilerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je vroeg om een spoiler.Niet om wat er in moest komen.
Yeah sure.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zet mezelf straks in een spoiler
O nee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O nee?Dat ben jij niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
I wishquote:
Dan moet je een beetje dooreten.quote:
Hopelijk wel meer dan een beetjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan moet je een beetje dooreten.
Bijnaquote:
En KKquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:47 schreef FedExpress het volgende:
goedemiddag bosschenaren, bijna bosschenaren en Wannabe bosschenaren!
Moet lukken toch.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:46 schreef bijdehand het volgende:
Dit topic moet vol want anders kan ik geen nieuwe openen
hij lijkt er anders verrekes veel opquote:
Jij geilt erop, homoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hij lijkt er anders verrekes veel op
en ST, die plaatjeszijn
echt
smerig
haal het weg
Het is mijn strevenquote:
quote:
Dat zijn kuttijden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:04 schreef bijdehand het volgende:
Straks tentamenVan 19.00 tot 22.00
Half 12 thuis van van school rocksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |