Het is net seksquote:
Kutideeenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Komt net reclame van de Rabo voorbij: "Rabobank, de bank met ideeën."
WELKE IDEEËN DAN??
Weet ik niet.quote:
Dat kan/mag toch niet. ST zomaar vergeten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Of ze zijn me gewoon vergeten.
Blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat kan/mag toch niet. ST zomaar vergeten.
Waar, wanneer? Ik help je wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Toch maar de FOK!knokploeg inschakelen.
quote:
Zou ik ook doen hoor. Rustig tijdens werktijd beetje fokken.quote:
Volgens mij zijn er heeeel veel mensen die dat doenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zou ik ook doen hoor. Rustig tijdens werktijd beetje fokken.
Ik doe dat altijd op mijn werkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:27 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er heeeel veel mensen die dat doen
Maar hoe is het nou met de huizenjacht?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:27 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:27 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Jij doet ook hersendodend werk.quote:
ontopicquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar hoe is het nou met de huizenjacht?
Sorry Fedquote:
Ik heb ze nogquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij doet ook hersendodend werk.
Er is hier geen ontopicquote:
Goed eigenlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar hoe is het nou met de huizenjacht?
Nou vertel dan....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |