dus we zijn verdoemd?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:42 schreef bijdehand het volgende:
Als je niet buitenaf wil wonen kan niemand uit Boschveld, de Maaspoort of het schone Rosmalen je helpen
Als er ergens een rel kan ontstaan dan is Barrie erbij.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met jullie woning!![]()
Mocht er gezeik komen, wil ik best polshoogte komen nemen hoor.
Zolang SBS wegblijft nietquote:
Sensatie.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als er ergens een rel kan ontstaan dan is Barrie erbij.
in de wijk, bij wat volgens obsidian (waart die hier eigelnijk rond?) de beste pizzeria van de stad isquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:43 schreef bijdehand het volgende:
Trouwens, in de wijk of een van de nieuwe complexen aan het meer?
jij vroeg niet liefquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:44 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wat?![]()
Mooi dat jullie iets gevonden hebben in ieder geval!
Graafsewijk is best groot dus ik heb geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
in de wijk, bij wat volgens obsidian (waart die hier eigelnijk rond?) de beste pizzeria van de stad is
ahh, vandaar..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:46 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik vroeg ook niks, ik zwaaide gewoon als welkomstgroet
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:46 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik vroeg ook niks, ik zwaaide gewoon als welkomstgroet
Nee da's Hey Kut, wa moete gij hier.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
ahh, vandaar..
zeker de speciale bossche welkomstgroet
Ik heb geen verstand van pizza's, vind ik vieze dingen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
in de wijk, bij wat volgens obsidian (waart die hier eigelnijk rond?) de beste pizzeria van de stad is
dat kan augustus ook niet weten.. hij komt niet uit de buurtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee da's Hey Kut, wa moete gij hier.
Geeft niksquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:49 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
dat kan augustus ook niet weten.. hij komt niet uit de buurt![]()
zwaaien ze nergens anders in het land?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
ahh, vandaar..
zeker de speciale bossche welkomstgroet
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
ja godver, gaan die kutbrabo's hier een beetje over mij praten![]()
Pas op met wat je zegt he, we jagen je net zo hard weer de stad uit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
dat is even nodigquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Och germ.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
hahahah:P
laat ze maar, ik versta er toch niks van, met hun zuidelijke spraakgebrek, ehm, accent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |