Vermoord de maffia mij niet 's avonds... dan is het overdag welquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:05 schreef iBenny het volgende:
D.
Kan ik ook op mezelf stemmen? Nee zeker?
Ach, waarom zou ik ook
[..]
Precies....
##Vote charmed_angel
Myraela (1) BoL
charmed_angel (3) wendytje, Myraela, iBenny
iBenny (6) D., SilentAlarm, charmed_angel, Etc, Pheno, dorpoudste
Rave_NL (1) bloodysunday
* geeft boks aan myraela
Edit:
Hara open jij?
Wat ben jij een slechte actricequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wist het....
[..]
Vermoord de maffia mij niet 's avonds... dan is het overdag wel
Je roept al tijden dat je dood gaat, dat mensen je dood mogen maken, dat je het niet gaat overleven. En still. You're still around.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok vermoord me maar.... dan gaan jullie zien dat ik gelijk had
Prima...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok vermoord me maar.... dan gaan jullie zien dat ik gelijk had
sinds gisteren roep ik datquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je roept al tijden dat je dood gaat, dat mensen je dood mogen maken, dat je het niet gaat overleven. En still. You're still around.
dat is echt toevalquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Prima...
Die hints die Erik gaf over jou waren heel duidelijk en ff later ligt hij ergens kapot in een hoekje...
Kun je nagaan hoe vaak je het hebt geroepen dat ik nu al het idee heb dat dat veel langer isquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sinds gisteren roep ik dat
Ik ben net zo onschuldig als Huppelmuts
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe vaak je het hebt geroepen dat ik nu al het idee heb dat dat veel langer is
Jij was ook wel overtuigd van mijn mafiazijnquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sinds gisteren roep ik dat
Ik ben net zo onschuldig als Huppelmuts
Dat is best groot. En dat is ook gelijk een hint, het ging over de A52, dat is omgekeerd 25. OEH MAFFIA!!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:51 schreef BeamofLight het volgende:
IK BEN MAFIA IK BEN MAFIA
er leiden 0 hints naar mij en toch mensen (zelf mafia dus) die mij verdenken.
PS IK HEB EEN LUL VAN 25 CENTIMETER (in slappe toestand)
en begon D. daar niet mee?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij was ook wel overtuigd van mijn mafiazijn
Liesjequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
en begon D. daar niet mee?
Net zoals bij mij nu....
Nee liesje begon ermeequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Net zoals bij mij nu....
Jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij was ook wel overtuigd van mijn mafiazijn
Zeg, wat probeer je te zeggen...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Net zoals bij mij nu....
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:18 schreef D. het volgende:
[..]
Typische verdachtmakingen van in het nauw gedreven mafioso
Je bedoelt Benny toch?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, hiermee welquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Je bedoelt Benny toch?
Zou overigens op dit moment betekenen dat tripack, stijn en kalkmaar doodgaan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:25 schreef Silentalarm het volgende:
Ik tel in ieder geval:
Stijn 2 keer niet
Etc. 2 keer niet
tripack 2 keer niet
wendytje 2 keer niet
Kalkmaar 2 keer niet
IBenny 2 keer niet
Bloodysunday 2 keer niet
Dus als 1 van deze spelers vanavond niet stemt zouden ze modkill krijgen toch? Grote kans dat er ook maffia bij zit, omdat die maffia kills soms ook kills missen wat er op duidt dat de maffiosi er niet waren, waardoor we ze nu gekilld krijgen. Is wel handig als dorp.
PS: als ik iets over het hoofd gezien heb moet je het even verbeteren, zou zomaar kunnen.
i knowquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zou overigens op dit moment betekenen dat tripack, stijn en kalkmaar doodgaan.
dat zal een lollig verhaal opleverenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zou overigens op dit moment betekenen dat tripack, stijn en kalkmaar doodgaan.
NOES, je hebt me door.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij gewoon een tactische stem van MyrZe is samen met iBenny Maffia... en daarom stemt ze op mij.... iBenny gaat ook vast op mij stemmen
Hehe ja, of zoiets als een sneldodende soa.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:53 schreef Faceoff het volgende:
[..]
dat zal een lollig verhaal opleverendriedubbele zelfmoord? groot ongeluk? enge sekte?
als het dorp nou eens zijn best doet, dan zijn we zo klaar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb de hele tijd het gevoel dat we er al bijna doorheen zijn, maar er leven er nog 17 ofzo.
Ze hebben nog een krappe 4 uur.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hehe ja, of zoiets als een sneldodende soa.
helaas vrees ik dat er nog wel een aantal mensen gaan sterven door niet stemmen.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:03 schreef Harajuku. het volgende:
Dorp heeft 1 mafia gelyncht en de mafia heeft de rest zelf gedaan?
En stijda mist alleen vandaag?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:06 schreef CaLeX het volgende:
Volgens mij bestandje heeft Etc gewoon elke keer gestemt?
of heb ik een foutje gemaakt?
Klopt bij beide...quote:
Necrofiele zelfbevrediging?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ik groet U vanuit mijn stoffelijke overschot
3x niet is modkillquote:
Dit lijstje is incompleet, ik heb elke dag gestemdquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:25 schreef Silentalarm het volgende:
Ik tel in ieder geval:
Stijn 2 keer niet
Dus als 1 van deze spelers vanavond niet stemt zouden ze modkill krijgen toch? Grote kans dat er ook maffia bij zit, omdat die maffia kills soms ook kills missen wat er op duidt dat de maffiosi er niet waren, waardoor we ze nu gekilld krijgen. Is wel handig als dorp.
PS: als ik iets over het hoofd gezien heb moet je het even verbeteren, zou zomaar kunnen.
Ach, het viel te proberenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:18 schreef D. het volgende:
[..]
Die in de OP? Ik heb geen flauw idee, heb het niet gecontroleerd enzoquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:11 schreef Harajuku. het volgende:
Er klopt dus geen fuck van dat lijstje eh.
Welk lijstje ?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:11 schreef Harajuku. het volgende:
Er klopt dus geen fuck van dat lijstje eh.
je wordt in ieder geval aan stukken getrokken zoals het er nu naar uitzietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, het viel te proberen
Ik ga om 7uur hier helemaal stuk, oke?
Wat een leuk eindequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je wordt in ieder geval aan stukken getrokken zoals het er nu naar uitziet
De BM heeft nog niet eens gestemd. En het wordt ook wel tijd voor de dubbele lynchquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
17 mensen gestemd... dus ja denk ik?
Pardon, ben jij niet dood?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De BM heeft nog niet eens gestemd. En het wordt ook wel tijd voor de dubbele lynch
Mag ik dat ook niet zeggen dan?quote:
Ben je serieus verbaasd?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik dat ook niet zeggen dan?![]()
Oh sorry.
Ja eigenlijk wel. Ik dacht dat ik vooral mn bek moest houden over stemmen en hints.quote:
Nee, je mag niets spelinhoudelijks zeggen. Niets. Maar dat lijkt niemand te begrijpen terwijl ik echt geen Chinees spreek.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Ik dacht dat ik vooral mn bek moest houden over stemmen en hints.
Sorry. Zal het niet meer doen
Doe je niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, je mag niets spelinhoudelijks zeggen. Niets. Maar dat lijkt niemand te begrijpen terwijl ik echt geen Chinees spreek.
Dus eigenlijk mag je alleen offtopic praten en dat mag eigenlijk ook niet want offtopicquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, je mag niets spelinhoudelijks zeggen. Niets. Maar dat lijkt niemand te begrijpen terwijl ik echt geen Chinees spreek.
Dat kloptquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus eigenlijk mag je alleen offtopic praten en dat mag eigenlijk ook niet want offtopic!
Sorry als ik dingen gezegd heb die ik niet had mogen zeggen.
Je moet wat voor je ex medespelers over hebben.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Blij dat er toch nog iemand medelij heeft
Ik denk dat ik er siewosie wel uit zou liggenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Je moet wat voor je ex medespelers over hebben.
Je verwacht dat je anders later vanavond door de maffie koud gemaakt word?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er siewosie wel uit zou liggen
Uhuquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Je verwacht dat je anders later vanavond door de maffie koud gemaakt word?
Nou ja, als dorp dorp lyncht mag je na de lynch zeggen hahaha nice going hoor, want daar beïnvloed je het spel niet mee. Als je dat van te voren zegt, beïnvloed je het spel wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus eigenlijk mag je alleen offtopic praten en dat mag eigenlijk ook niet want offtopic!
Sorry als ik dingen gezegd heb die ik niet had mogen zeggen.
Jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:47 schreef Ladidadida het volgende:
Is iemand er nou al achter van wie ReWout de reïncarnatie is?
Jij en Erik moeten eerst maar gewoon spelen joh.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:54 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil misschien wel de volgende SL zijn met Erik, maar ik wil misschien ook wel gewoon spelen.
Dan moeten er wel mensen zijn die SL willen zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij en Erik moeten eerst maar gewoon spelen joh.
Ik had hem net gevonden toen jij de lynch postte.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:04 schreef -SG- het volgende:
aah thnx Hara, was net bezig met het plaatje te plaatsen.
Nog heel even en je hebt geen keus meer.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:13 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat ik maar voor de mafia ga zijn
Wat waren de hints voor ibenny?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:16 schreef EllaN het volgende:
W...t...f...!
Snap er echt niets meer van. Ik kijk echt uit naar de uitleg van de hints. JJH wist ik echt zeker en Benny vond ik ook wel overtuigend.
Volgens mij geven de SL per ongeluk hints naar de dorpsbewoners.quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat waren de hints voor ibenny?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:39 schreef D. het volgende:
Hints naar iBenny
Faceoff had vandaag lekker zitten shoppen, met een gloednieuwe tv en telefoon was het geld wel op. Maar wat maakt het uit, een haarscherp beeld [1] had Faceoff wel. De kleuren komen gewoon perfect uit! ‘Even wat zappen, hee voetbal! [2] Jammer dat het bijna is afgelopen.’ Na de wedstrijd was Faceoff was wel even toe om zijn hersens te kraken, dan maar een geschiedenis boek. ‘Pff, wat heeft Groot-Brittanië een rijke geschiedenis. Hee, wat is dat? Een bloedvlek? Het drupt vanaf het plafond!’ [3] Met een rotgang rende Faceoff naar boven. Boven aangekomen zag ze een man staan, met een bijl in zijn hand [4] kwam hij op Faceoff afgerend. Faceoff (dorpsbewoner) kwam bloederig aan zijn einde
1 Ooglaseren
2 Duitsland- Turkije: waar kan ik het bekijken?
3 [TAL SC #523] waar de spetters rondvliegen..
4 plaatje uit fobo: http://i43.tinypic.com/2v143gn.jpg
En dat c_a die bijl vasthoudt onderstreept mijn mening over c_a
Ik verdenk D. Nuquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij geven de SL per ongeluk hints naar de dorpsbewoners.
Oh, ik weet niet welke hints daar wel bij horen dus ik heb hier niets aan. Bedankt tho!quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik weet niet welke hints daar wel bij horen dus ik heb hier niets aan. Bedankt tho!
Oehlalaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik laat me wel verrassen aan het einde
Dan zijn de hints dus gewoon slechtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij was dorp![]()
Zegt iets over onze slechte zoeken of hara en sg zijnSL-ers
Of er zijn verschillende mensen die in dezelfde topics posten.quote:
Volgens mij zijn de SL's omgekochtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij geven de SL per ongeluk hints naar de dorpsbewoners.
Wat timen we dat weer lekkerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:29 schreef -SG- het volgende:
Overigens ben ik morgenavond werken, maar verwacht voor 10.00 uur thuis te zijn. En donderdag avond hetzelfde maar dan kan het later dan 10.00 uur worden. Maar ik zal zorgen dat er hints klaar staan die iemand anders misschien kan posten.
Je mag mijne schrijvenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoopte dat ik donderdag zelf de hints mocht schrijven als ik mocht helpen.
Nog beter.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoopte dat ik donderdag zelf de hints mocht schrijven als ik mocht helpen.
WE KREGEN 450 SPAGHETTI SLIERTJES VAN DE MAFFIA. HET WAS ECHT FANTASTISCHquote:
450.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:33 schreef liesje1979 het volgende:
Maximaal 4 stukjes toch?
Als ik jullie gretigheid zie?
Ik heb bijv. het laseren-topic nagekeken op andere spelers, maar die waren er nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of er zijn verschillende mensen die in dezelfde topics posten.
Hij of zij staat niet vast.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb bijv. het laseren-topic nagekeken op andere spelers, maar die waren er niet
Wel gaf ik al aan dat c_a de bijl vast hield, maar het verhaal sprak over een 'hij', dus c_a kan het niet zijn dan
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:41 schreef D. het volgende:
[..]
Dat stond in de OP? Zo heb ik nl. al heel wat mensen van mijn verdachtenlijstjes afgehaald
Dat kan ik me niet voorstellen, quote eens.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:41 schreef D. het volgende:
[..]
Dat stond in de OP? Zo heb ik nl. al heel wat mensen van mijn verdachtenlijstjes afgehaald
Wat moet ik quotenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen, quote eens.
Doe even normaal jaquote:
Dat klopt, en dit is mijn eerste deelname, dus aldoende leer ik, maar een bijdehandte opmerking van een SL (een SG in dit geval) heb ik niet nodigquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:48 schreef liesje1979 het volgende:
Dat is kut D.
Ik had het wel ergens gelezen, volgens mij onder de hints ofzo, maar dan heb je dus al die tijd fout zitten zoeken. Moet je opnieuw beginnen of door blijven gokken.
Het is wel een paar keer gezegdquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:50 schreef D. het volgende:
[..]
Dat klopt, en dit is mijn eerste deelname, dus aldoende leer ik, maar een bijdehandte opmerking van een SL heb ik niet nodig
Zou best kunnen, maar ik lees niet het hele topic door.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is wel een paar keer gezegd
jij zegt dat je het in de OP hebt gelezenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:46 schreef D. het volgende:
[..]
Doe even normaal ja
Het staat NIET in de OP zeg ik toch
Dus dan ga ik er vanuit dat als jullie het over een 'hij' hebben het niet om een vrouw gaat.
Nee, ik vroeg of het in de OP stond. Beter lezen jijquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
jij zegt dat je het in de OP hebt gelezen
Nou nou, zo duidelijk zei je het niet. Ik las het ook alsof je uit de OP had.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg of het in de OP stond. Beter lezen jij
Nee, hara zegt, Hij of zij staat niet vast. En toen zei jij. Dat staat toch in de OP. Waarom ik vraag, waar dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg of het in de OP stond. Beter lezen jij
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:56 schreef BeamofLight het volgende:
dit is gewoon dikke vette bull shit. als er een hint met een bijl inzit en in Benni's FOBO staat een FUCKING BIJL dan is hij de mafia. DOOD aan de SL's!
Ps in het plaatje staat wel dat dat ene wijf de bijl vasthoudt dus is zij het.
Ben je nieuw of zo?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:56 schreef BeamofLight het volgende:
dit is gewoon dikke vette bull shit. als er een hint met een bijl inzit en in Benni's FOBO staat een FUCKING BIJL dan is hij de mafia. DOOD aan de SL's!
Ps in het plaatje staat wel dat dat ene wijf de bijl vasthoudt dus is zij het.
Nee, Hara zegt dat dat niet vast staat, ik vraag of dat in de OP staat (jeweetwel, de plek waar de spelregels staan, dus waar zoiets dan te vinden zou zijn), en jij leest als een kip zonder kop en vraag waar het staat.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, hara zegt, Hij of zij staat niet vast. En toen zei jij. Dat staat toch in de OP. Waarom ik vraag, waar dan?
flikker nou es op met je welles nietes ge-kut. Ga maar eens wa nuttigs hints oplossen ofzo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:00 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, Hara zegt dat dat niet vast staat, Ik vraag of dat in de OP staat (jeweetwel, de plek waar de spelregels staan, dus waar zoiets dan te vinden zou zijn), en jij leest als een kip zonder kop en vraag waar het staat.
Dat, maar die zin kan je op verschillende manieren interpreteren.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:01 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
flikker nou es op met je welles nietes ge-kut. Ga maar eens wa nuttigs hints oplossen ofzo.
Zolang SG mij dingen in de mond legt weerleg ik diequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:01 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
flikker nou es op met je welles nietes ge-kut. Ga maar eens wa nuttigs hints oplossen ofzo.
Die zin kan je gewoon om meerdere manieren interpreteren. Klaar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang SG mij dingen in de mond legt weerleg ik die
Ik vind het ook verder geen ramp, ik wens alleen duidelijheidquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ja serieus kut dat je het niet wist, dat snap ik wel.
Maar bekijk het van de positieve kant, je bent in ieder geval nog in leven en mag nog even zoeken!
Beterschapquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oohhw sorry jongens net pas wakker, ziek
Ja prinsquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het ook verder geen ramp, ik wens alleen duidelijheid
thanksquote:
Ja, hij leidt (lijdt) alleen naar een dorp. Verder top!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Had een dubbele lynch willen doenAnyway, die bijlhint vind ik super sterk
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:28 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja, hij leidt (lijdt) alleen naar een dorp. Verder top!
Ik ben geen maffiaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:33 schreef EllaN het volgende:
Kom op dorp, we kunnen het heus wel! We laten ons niet ontmoedigen!
Misschien hebben we toch iets over het hoofd gezien en was het c_a met de bijl.
Het probleem is denk ik dat met zoveel mensen zoveel hints naar meerdere mensen kunnen leiden... Al zijn er best wel een aantal naar jou geweest ondertussenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben geen maffia
Hoewel veel hints naar mij leiden.... maar volgens mij zijn de SL-ers omgekocht
Ja ik ben benieuwd naar de moordquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het probleem is denk ik dat met zoveel mensen zoveel hints naar meerdere mensen kunnen leiden... Al zijn er best wel een aantal naar jou geweest ondertussen
Maar laten we eerst nog even de moord afwachten
Ben die grappen echt zat maar deze is toch wel aardigquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, de mafia stuurde me 450 euro om ze laten winnen, dit was echt fantastisch.
Oh noes. En ik heb niemand mogen vermoordenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:59 schreef liesje1979 het volgende:
Zie je wel! Huppelmuts was tóch maffia.
Ik leef met je mee, ik was dood voor ik mocht gaan killen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh noes. En ik heb niemand mogen vermoorden
Ik leef zwaar met je mee, nouja leefquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik leef met je mee, ik was dood voor ik mocht gaan killen.En daar had ik me nou juist zo op verheugd.
Ik leef nog maar ben als de doodquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik leef met alle doden mee! Nou ja, eigenlijk leef ik dus niet mee met alle doden.
En gebabbel over Yuriquote:
Dat eminem is wel 2x terug gekomen en daarom wel cruciaal denk ik. Dit is de tweede moord van de dader. Enige link met eminem die ik vond, is de sig van Etcetera, maar de rest kon ik dan weer niet plaatsen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:54 schreef StijnDa het volgende:
Bloodysunday is maffia, en heeft Huppelmuts vermoord.
Huppelmuts liep al bellend over straat waardoor hij niet oplette. "Ugh, kijk uit waar je loopt man, hier ga ik een topic over openen " [1] "Stel je niet zo aan, je bent Eminem of zo niet." "Dat klopt, ik ben dan ook een Nederlander." [2]Huppelmuts vroeg wat zijn probleem in gods Huppelmuts is en of hij er niet over wil praten tijdens een hotdog of een pizza of zo. De andere man lachte hartelijk "Ben je mal, ik spreek alleen met kippetjes af. Maar weet je wat, voor jou maak ik een uitzondering." Huppelmuts (dorpsbewoner) liep met de man mee en toen ze een steegje passeerden trok de man hem de steeg in. bedenk hier een dood.
1. Dit gaat absoluut over de klaagbaak, een typische kleine frustratie waar een topic over gemaakt wordt. De enige 2 levenden die KLB als Favoforum hebben zijn Bloodysunday en mijzelf, en ik weet dat ik dorp ben dus hij is maffia![]()
2. Nederlanderschap afgepakt bij zwaar misdrijf Nederlander, Nederlanderschap, duidelijk.
Legt tektonische plaat weer lekker over zijn kuil. Echt nooit van gehoord.quote:
Dit dus Stijnda!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:04 schreef EllaN het volgende:
Ik denk dat je mss gelijk hebt Kalkmaar. De andere hints vind ik dan weer niet zo sterk..
Ik ben gelukkig niet de enige die er wel van heeft gehoord!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Legt tektonische plaat weer lekker over zijn kuil. Echt nooit van gehoord.
Gevonden en meteen vermoord door de andere maffia familie als die van hemquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Het doet me goed dat jullie zo je best doen mijn moordenaar te vin
Ik zit net ff te kijken in het fobo van SAquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zie nachtpost
Vind dat een beetje vergezocht.
Wel grappig nummertje btw![]()
Als we dat van iedereen zouden aannemen zaten we nu met 15 'echte' dorpelingen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:13 schreef Myraela het volgende:
ONSCHULDIG! IK ZEI HET JE! ONSCHULDIG!
Is dit daadwerkelijk een bekend nummer geweest dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:15 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik zit net ff te kijken in het fobo van SA
Doe dat ook eens en check ff zijn naam en zeg dan nog eens dat het vergezocht is....
Kalk
Een dikke nummer 1 hitquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is dit daadwerkelijk een bekend nummer geweest dan?
Ik moest gelijk denken aan Tripack door zijn UIquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:05 schreef -SG- het volgende:
[ afbeelding ]
Bloodysunday lag lekker in het park een boek te lezen. 'Pff, wat een slecht boek. Veels te veel moeilijke termen.' 'Ik ga maar eens naar huis, het is al zo laat.' 'Waarom staat mijn deur open
'. Gesneld maar met enige angst liep ze naar binnen. Eerst dacht ze nog dat ze de deur vergeten was dicht te trekken, maar ze was zo overtuigd van haarzelf dat ze de deur opslot heeft gedaan,
dat die gewoon niet kon. 'Alles overhoop gehaald! Dit kan toch niet!'. 'Mijn scriptie!' Riep ze geschrokt, ze hebben toch niet.... ' 'Haha, bedoel je deze?' zei een zware stem. 'Helaas, deze gaat met mij mee.' zei de vreemde man vervolgens. Nee geeft hier! riep Bloodysunday. Hij viel de man aan, de man pakte bloodysunday op en en gooide hem vervolgens op de grond. Met flinke trappen werd Bloodysunday (mafia) om het leven gebracht.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Janine_Abbringquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is dit daadwerkelijk een bekend nummer geweest dan?
Oja 2001. Van voor mijn tijdquote:
dat is zeven uur 's ochtendsquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:30 schreef Harajuku. het volgende:
Na het gepraat over een dubbele lynch, vergeet niet dat dit voor 14.00 gemeld dient te worden.
Hahaha en jij moet die aankondigenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat is zeven uur 's ochtends
Gewoon doenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Het is zo lastig om om 18.00uur nog alle stemmen te krijgen,.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hier ga je Wendytje:quote:et was een zomerse dag, 08gnoT wandelde lekker door het park heen, t-shirtje, korte broek, sandalen, het paste allemaal in het straatbeeld van vandaag. Ze zag onderweg zelfs mensen met zwemkleding aan. Na de fikse wandeling was 08gnoT wel toe aan een lekker drankje. Op naar het terras dus! Eenmaal op het terras aangekomen bestelde ze wat fris. ‘Oh mijn telefoon!’ merkte 08gnoT op.
‘Oh ben jij het, ja gaat wel he, mijn man smst alleen met een ander, ja ik weet niet wat ik er van moet vinden. Vind het eigenlijk maar niks’. ‘U drankje mevrouw’ zei de serveerster. 08gnoT bedankte de serveerster vriendelijk met een knikje.
Gulzig nam ze een slok van het drankje. 08gnoT, 08gnot?! Riep de stem bezorgd aan de andere kant van de lijn. Maar terugspreken kon 08gnoT (dorpsbewoner) niet, ze was vergiftigd.
Ziet er prima uit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:42 schreef EllaN het volgende:
OH ik heb een moord van de vorige keer opgelost denk ik.
[..]
Hier ga je Wendytje:
1. Sandalen --> Birkenstocks
2. Zwemkleding --> Welke zwembroek gebruik je dit jaar?
3. Wat fris --> Gez coca cola glazen
4. Oh mijn telefoon --> hulp nodig smart phone
5. Mijn man smst met een ander --> Relatie met een vrouw die al een kind heeft
6. Vind het eigenlijk maar niets --> jaloezie en onzekerheid
Dit lijkt me wel duidelijk. Misschien een goede dag voor een dubbele lynch
?
Ik ben voor dubbele lynch.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hints naar wendytje vind ik idd goed en ben ook nogal overtuigd van rave... laat me nog even denken...
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:44 schreef Susi het volgende:
Ha ! Bloodysunday had ik al 't vermoeden van.
Oh en Stali dus toch![]()
Deze moord is denk ik ook van Wendytje's hand:quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:05 schreef -SG- het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een zonnige dag en dus liep Myraela lekker over straat. "Mooie cameltoe heb je daar!" riep een voorbijganger. Ja, Myraela hield er wat rare hobby's op na. Ze liep door en zag wat, of zag dat niet. Ze versnelde haar pas want ze had die Ibuprofen hard nodig. Binnen een minuut stond ze al bij de kassa en had ze de Ibuprofen in haar zak. Ze kreeg nu ook zere voeten van haar schoeisel dus de Ibuprofen zou op meerdere manieren gaan helpen. How nice. Thuis aangekomen wilde ze er gelijk wat achterover gooien, maar op het moment dat ze een slok nam tikte een mob haar op het achterhoofd met een pan. Myraela(dorpsbewoner) werd dood gevonden zonder medicijn in haar bloed.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ik ben ook overtuigd van Wendytje nu. maar wie is die ander?
Calex?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:05 schreef -SG- het volgende:
[ afbeelding ]
Bloodysunday lag lekker in het park een boek te lezen. 'Pff, wat een slecht boek. Veels te veel moeilijke termen.' 'Ik ga maar eens naar huis, het is al zo laat.' 'Waarom staat mijn deur open
'. Gesneld maar met enige angst liep ze naar binnen. Eerst dacht ze nog dat ze de deur vergeten was dicht te trekken, maar ze was zo overtuigd van haarzelf dat ze de deur opslot heeft gedaan,
dat die gewoon niet kon. 'Alles overhoop gehaald! Dit kan toch niet!'. 'Mijn scriptie!' Riep ze geschrokt, ze hebben toch niet.... ' 'Haha, bedoel je deze?' zei een zware stem. 'Helaas, deze gaat met mij mee.' zei de vreemde man vervolgens. Nee geeft hier! riep Bloodysunday. Hij viel de man aan, de man pakte bloodysunday op en en gooide hem vervolgens op de grond. Met flinke trappen werd Bloodysunday (mafia) om het leven gebracht.
nee, maar er zijn hints naar méér mensen dan er maffia zijnquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:56 schreef CaLeX het volgende:
[..]
meen je dit nu serieus?
Je gaat de andere hints negeren?
ja, maar er is een solid cases naar SA en wendy en nog geen anderhalf uur geleden zat je op CAquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee, maar er zijn hints naar méér mensen dan er maffia zijn
Thanksquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:16 schreef CaLeX het volgende:
Rave_NL (1) charmed_angel
SilentAlarm (2) Kalkmaar, Stijn
Wendy (1) Stijn
Je vergeet de 2 in 3 te veranderenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:51 schreef EllaN het volgende:
Voor nu
##vote SilentAlarm
##vote Wendytje
SilentAlarm (2) Kalkmaar, Stijn, EllaN
Wendy (2) Stijn, Rave, EllaN
Charmed_Angel (1) Rave
Toch wil ik die 2e moord nog nader bekijken. Hoeveel maffia is er eigenlijk nog?
Waarom mag jij 2 keer stemmen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:21 schreef Rave_NL het volgende:
SilentAlarm (2) Kalkmaar, Stijn
Wendy (2) Stijn, Rave
Charmed_Angel (1) Rave
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja ik zit ook nog op CA. En ik ws heel erg voor een kill op SA een paar kills terug, maar ben dat nu een beetje kwijt. Nahja, off we go,
dubbele lynch
Gefeliciteerd, het is maar een dood feestjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben nu jarig, mag ik nu weer leven dan?
Geniaal hè?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 02:36 schreef psaexorp het volgende:
Ik moet glimlachen om het feit dat de maffia elkaar probeert uit te moorden in de nacht en het dorp dat probeert te overtreffen met de lynches
Ook voor 't eerst!quote:
(1) Wedclub # 537 - Hasj, Coke & Pillen!quote:Het was een zonnige dag en dus liep Myraela lekker over straat. "Mooie cameltoe heb je daar!" riep een voorbijganger. Ja, Myraela hield er wat rare hobby's op na. Ze liep door en zag wat, of zag dat niet. Ze versnelde haar pas want ze had die (1) Ibuprofen hard nodig. Binnen een minuut stond ze al bij de kassa en had ze de Ibuprofen in haar zak. Ze kreeg nu ook zere voeten van haar schoeisel dus de Ibuprofen zou op meerdere manieren gaan helpen. How nice. Thuis aangekomen wilde ze er gelijk wat achterover gooien, maar op het moment dat ze een slok nam tikte een mob haar op (2) het achterhoofd met een pan. Myraela(dorpsbewoner) werd dood gevonden zonder medicijn in haar bloed.
Whut?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Tombo, je moet je naam bij C_A nog toevoegen en het nummer aanpassen volgens mij.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:24 schreef tombolafan het volgende:
#vote C_A
#vote SA
SilentAlarm (6) Kalkmaar, Stijn, EllaN, wendytje, Pheno, Tombo
Wendytje (5) Stijn, Rave, EllaN, Pheno, charmed_angel
Charmed_Angel (3) Rave, wendytje, Tombo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |