En gebabbel over Yuriquote:
Dat eminem is wel 2x terug gekomen en daarom wel cruciaal denk ik. Dit is de tweede moord van de dader. Enige link met eminem die ik vond, is de sig van Etcetera, maar de rest kon ik dan weer niet plaatsen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:54 schreef StijnDa het volgende:
Bloodysunday is maffia, en heeft Huppelmuts vermoord.
Huppelmuts liep al bellend over straat waardoor hij niet oplette. "Ugh, kijk uit waar je loopt man, hier ga ik een topic over openen " [1] "Stel je niet zo aan, je bent Eminem of zo niet." "Dat klopt, ik ben dan ook een Nederlander." [2]Huppelmuts vroeg wat zijn probleem in gods Huppelmuts is en of hij er niet over wil praten tijdens een hotdog of een pizza of zo. De andere man lachte hartelijk "Ben je mal, ik spreek alleen met kippetjes af. Maar weet je wat, voor jou maak ik een uitzondering." Huppelmuts (dorpsbewoner) liep met de man mee en toen ze een steegje passeerden trok de man hem de steeg in. bedenk hier een dood.
1. Dit gaat absoluut over de klaagbaak, een typische kleine frustratie waar een topic over gemaakt wordt. De enige 2 levenden die KLB als Favoforum hebben zijn Bloodysunday en mijzelf, en ik weet dat ik dorp ben dus hij is maffia![]()
2. Nederlanderschap afgepakt bij zwaar misdrijf Nederlander, Nederlanderschap, duidelijk.
Legt tektonische plaat weer lekker over zijn kuil. Echt nooit van gehoord.quote:
Dit dus Stijnda!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:04 schreef EllaN het volgende:
Ik denk dat je mss gelijk hebt Kalkmaar. De andere hints vind ik dan weer niet zo sterk..
Ik ben gelukkig niet de enige die er wel van heeft gehoord!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Legt tektonische plaat weer lekker over zijn kuil. Echt nooit van gehoord.
Gevonden en meteen vermoord door de andere maffia familie als die van hemquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Het doet me goed dat jullie zo je best doen mijn moordenaar te vin
Ik zit net ff te kijken in het fobo van SAquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zie nachtpost
Vind dat een beetje vergezocht.
Wel grappig nummertje btw![]()
Als we dat van iedereen zouden aannemen zaten we nu met 15 'echte' dorpelingen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:13 schreef Myraela het volgende:
ONSCHULDIG! IK ZEI HET JE! ONSCHULDIG!
Is dit daadwerkelijk een bekend nummer geweest dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:15 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik zit net ff te kijken in het fobo van SA
Doe dat ook eens en check ff zijn naam en zeg dan nog eens dat het vergezocht is....
Kalk
Een dikke nummer 1 hitquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is dit daadwerkelijk een bekend nummer geweest dan?
Ik moest gelijk denken aan Tripack door zijn UIquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:05 schreef -SG- het volgende:
[ afbeelding ]
Bloodysunday lag lekker in het park een boek te lezen. 'Pff, wat een slecht boek. Veels te veel moeilijke termen.' 'Ik ga maar eens naar huis, het is al zo laat.' 'Waarom staat mijn deur open
'. Gesneld maar met enige angst liep ze naar binnen. Eerst dacht ze nog dat ze de deur vergeten was dicht te trekken, maar ze was zo overtuigd van haarzelf dat ze de deur opslot heeft gedaan,
dat die gewoon niet kon. 'Alles overhoop gehaald! Dit kan toch niet!'. 'Mijn scriptie!' Riep ze geschrokt, ze hebben toch niet.... ' 'Haha, bedoel je deze?' zei een zware stem. 'Helaas, deze gaat met mij mee.' zei de vreemde man vervolgens. Nee geeft hier! riep Bloodysunday. Hij viel de man aan, de man pakte bloodysunday op en en gooide hem vervolgens op de grond. Met flinke trappen werd Bloodysunday (mafia) om het leven gebracht.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Janine_Abbringquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is dit daadwerkelijk een bekend nummer geweest dan?
Oja 2001. Van voor mijn tijdquote:
dat is zeven uur 's ochtendsquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:30 schreef Harajuku. het volgende:
Na het gepraat over een dubbele lynch, vergeet niet dat dit voor 14.00 gemeld dient te worden.
Hahaha en jij moet die aankondigenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat is zeven uur 's ochtends
Gewoon doenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Het is zo lastig om om 18.00uur nog alle stemmen te krijgen,.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hier ga je Wendytje:quote:et was een zomerse dag, 08gnoT wandelde lekker door het park heen, t-shirtje, korte broek, sandalen, het paste allemaal in het straatbeeld van vandaag. Ze zag onderweg zelfs mensen met zwemkleding aan. Na de fikse wandeling was 08gnoT wel toe aan een lekker drankje. Op naar het terras dus! Eenmaal op het terras aangekomen bestelde ze wat fris. ‘Oh mijn telefoon!’ merkte 08gnoT op.
‘Oh ben jij het, ja gaat wel he, mijn man smst alleen met een ander, ja ik weet niet wat ik er van moet vinden. Vind het eigenlijk maar niks’. ‘U drankje mevrouw’ zei de serveerster. 08gnoT bedankte de serveerster vriendelijk met een knikje.
Gulzig nam ze een slok van het drankje. 08gnoT, 08gnot?! Riep de stem bezorgd aan de andere kant van de lijn. Maar terugspreken kon 08gnoT (dorpsbewoner) niet, ze was vergiftigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |