quote:
lezenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
erik opent niet, terwijl hij kon weten dat hij de lapo had
Erik vergeet dat wel vaker, niet alleen hier maar ook in TALquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het wordt steeds spannender.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:57 schreef D. het volgende:
##unvote c_a
##vote Faceoff
Silentalarm (3) Stali, JJH, TheVulture
Huppelmuts (2) Pheno, charmed_angel
Bartjebart (11) Tha_Erik, Huppelmuts, EllaN, Etc, Susi, Isdatzo, faceoff, PS, SilentAlarm, dorpsoudste
Faceoff (9) BoL, Stijn, iBenny, Bartjebart, liesje, 08gnot, rave, Kalkmaar, D.
pardon hoor ik zat op mijn telefoon omdat ik niet thuis ben en ik had het niet gezien.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En niet van Bartjebart, terwijl die stukken sterker zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
waarom is men zo overtuigd van faceoff?
pciesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:26 schreef Susi het volgende:
[..]
En niet van Bartjebart, terwijl die stukken sterker zijn
Persoonlijke mening. Maar het blijkt Bart te worden...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:26 schreef Susi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
FOK!kers zullen toch geen leven hebben in het weekendquote:
Dat zal toch niet?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FOK!kers zullen toch geen leven hebben in het weekend
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:26 schreef Susi het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ik ben heul geen homoVolgens mij deed ze het expres.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Ik vind ze allebei wel sterk, het zou me ook niets verbazen als ze beide mafia zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:26 schreef Susi het volgende:
[..]
sorry, je had munt :pquote:
quote:
quote:
We zien het zo wel hequote:
Want? D'r is toch nog een tweede maffia groep?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:04 schreef Isdatzo het volgende:
Hoppa!
Stelletje idioten die op faceoff gingen stemmen.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:04 schreef Harajuku. het volgende:
Hallo,
Ik ben Hara en ik heb geen tijd voor een leuk verhaaltje. Ik kan jullie wel vertellen dat Bartjebart niet blij is met het doodgaan, want nu zullen zijn mafiamaatjes het zonder hem moeten rooien.
Veel plezier in de hel, BartjeBart(mafia)
af en toe vraag ik me af hoe debiel mensen mij vindenquote:
Oja kloptquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Want? D'r is toch nog een tweede maffia groep?
Geen vragen stellen waar je het antwoord niet op wil weten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:05 schreef CaLeX het volgende:
[..]
af en toe vraag ik me af hoe debiel mensen mij vinden
Die kan nog net zo makkelijk mafia zijn hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:04 schreef Isdatzo het volgende:
Hoppa!
Stelletje idioten die op faceoff gingen stemmen.
Ja, het maakt voor ons dorpelingen toch niet uit welke groep je bij zat. Je bent mafia en die moet doodquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Want? D'r is toch nog een tweede maffia groep?
Maar niet op basis van de "hints" die we net gezien hebbenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kan nog net zo makkelijk mafia zijn hoor![]()
Dit is wel echt een hele grote desillusie...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:04 schreef Harajuku. het volgende:
Hallo,
Ik ben Hara en ik heb geen tijd voor een leuk verhaaltje. Ik kan jullie wel vertellen dat Bartjebart niet blij is met het doodgaan, want nu zullen zijn mafiamaatjes het zonder hem moeten rooien.
Veel plezier in de hel, BartjeBart(mafia)
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geen vragen stellen waar je het antwoord niet op wil weten.
Want anders had je op Faceoff gestemd he?quote:
Oh jullie verdachten ze beide voor dezelfde moord.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar niet op basis van de "hints" die we net gezien hebben.
Nee, ik ook niet maar die hints waren zo niet-overtuigendquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh jullie verdachten ze beide voor dezelfde moord.
Ik niet.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dit is wel echt een hele grote desillusie...
Iedereen krijgt een leuk verhaaltje...Maar goed... volgende keer beter
Geef jij die arme knul eens een leuk verhaaltje!quote:
Er was eens.....quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geef jij die arme knul eens een leuk verhaaltje!
Nu is het als mosterd na de maaltijd...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geef jij die arme knul eens een leuk verhaaltje!
Een dode maffia. Zijn naam was Bartjebart MOEHAHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:15 schreef Susi het volgende:
Volgens mij is TheVulture ook maffia en hoort TV bij de groep van JB en BB.Stel je voor he dat je nu goed zit met je idee he. En die groep is opeens bang he. Dan is er een kans dat jij vanavond dood gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Maar omdat we het er nu over hebben, weer niet. Want dan valt het op.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stel je voor he dat je nu goed zit met je idee he. En die groep is opeens bang he. Dan is er een kans dat jij vanavond dood gaat
Nog 7quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:49 schreef BeamofLight het volgende:
Al 3 van die idioten pleite? Nog 2 te gaan?
Ze zijn in twee groepen tegen elkaar, niet mét elkaar.quote:
+ een spion?quote:
Wtf2? Sinds wanneer is da? Wie verzint er hier die regels? Wie was er bij vanaf Artanis1? Wie heeft er geen ronde gemiist?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Ze zijn in twee groepen tegen elkaar, niet mét elkaar.
En het kan zijn dat de verhouding 5/5 en 2/5 is, dat weten we ook allemaal niet.
Was aan het begin van deze ronde al bekend hoor. Wel opletten hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wtf2? Sinds wanneer is da? Wie verzint er hier die regels? Wie was er bij vanaf Artanis1? Wie heeft er geen ronde gemiist?
Kon leuk met de 41 mensen van nu.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wtf2? Sinds wanneer is da? Wie verzint er hier die regels? Wie was er bij vanaf Artanis1? Wie heeft er geen ronde gemiist?
Het maakt het ook wel leuk hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kon leuk met de 41 mensen van nu.
Doe maar stoer.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
En 't gaat ook leuk. We lopen 1 op 1 geloof ik.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kon leuk met de 41 mensen van nu.
Als het er 2 waren is het er nu nog maar 1tjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:04 schreef TheVulture het volgende:
Was blijkbaar dus toch een goeie lynch
3 down... 7 to go.....
Of zijn er nu ook twee spionnen ipv 1?
Ja ok maar die heeft als ik de regels dus goed gelezen heb na vanavond dus een maffiastatus dus dan zijn er weer 8 waar we achteraan moeten....quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het er 2 waren is het er nu nog maar 1tje
Huhquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ok maar die heeft als ik de regels dus goed gelezen heb na vanavond dus een maffiastatus dus dan zijn er weer 8 waar we achteraan moeten....
Drie lynchesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ok maar die heeft als ik de regels dus goed gelezen heb na vanavond dus een maffiastatus dus dan zijn er weer 8 waar we achteraan moeten....
Oh ok...quote:
1min10quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:04 schreef TheVulture het volgende:
Was blijkbaar dus toch een goeie lynch
3 down... 7 to go.....
Of zijn er nu ook twee spionnen ipv 1?
Is het weer bij H. thuis?quote:
Dat ja.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
no shit, nigga, tis zaterdagavond
Ja.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:25 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Is het weer bij H. thuis?
jij moet wel elke keer reizen hey
Ik zou er weer een slang in verwerkenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben met hint 1 bezig, dus ik heb nog wel even nodig
Juichen om dode mafia mag altijdquote:
Zat tie int verkeerde gat?quote:
Ja, bedenk eens wat hints voor je eigen kill.quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, bedenk eens wat hints voor je eigen kill.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm dat seksen in het park komt wel heel sterk naar bovenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vraag me nu af of ik niet een dubbel stuk heb ..
Onthoud dat gevoel van verbazing. Heb je nodig voor als je mij blijft beschuldigenquote:
Ik heb het over een exact hetzelfde stuk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm dat seksen in het park komt wel heel sterk naar boven
Nee dat niet hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het over een exact hetzelfde stuk.
Zie je nou wel!!!!!!!!!!!!quote:
Wat? Dat degene waar ik op stemde mafia was?quote:
Klinkt als een zware dag.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga maar meteen stemmen want nu ben ik nog redelijk nuchter en even niet zwaar aan het huilen.
Yepzquote:
Doe maar.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga maar meteen stemmen want nu ben ik nog redelijk nuchter en even niet zwaar aan het huilen.
Door dat rode potlood, dus weer een verwijzing naar de politiek, ga ik voor Liesje. Ik vind haar toch al verdacht.
##vote Liesje
Liesje (1) Huppelmuts
XDquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
Tha_Erik!
Met wie moet ik nou 's nachts hints zoeken?
hoezo huil je niet? Er zijn 3 stadsgenoten doodquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Door dat rode potlood, dus weer een verwijzing naar de politiek, ga ik voor Liesje. Ik vind haar toch al verdacht.
##vote Liesje
Liesje (1) Huppelmuts
Ik zit al de hele dag bijna non stop te janken. Mag ik evenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
hoezo huil je niet? Er zijn 3 stadsgenoten dood
En liesje was gister wel opvallend hard bezig op mensen op faceoff te krijgen ipv BB
Mij niet opgevallen, maar mss is faeoff ook maffia.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:57 schreef CaLeX het volgende:
En liesje was gister wel opvallend hard bezig op mensen op faceoff te krijgen ipv BB
Het kan zomaar zo zijn dat liesje bij bb in de groep zit.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mij niet opgevallen, maar mss is hij ook maffia.
Ik vond alleen de hints voor faceoff overtuigender.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 02:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik twijfelde of ik deze zou posten omdat ik zelf ook in het ringwormtopic heb gepost maar jullie moeten mij maar op mijn woord geloven dat ik geen maffia ben. En anders wordt het stofhappen.
Ja. Maar dan moet er wel een veroordeeld worden. En dan moet eerst ff gekeken worden naar de hints van vandaag.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het kan zomaar zo zijn dat liesje bij bb in de groep zit.
Dan heeft ze liever mafia van het andere team dood he
Dan benadruk ik even dat ik als eerste op BB stemdequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:05 schreef Susi het volgende:
Ach ja. Er is in elk geval reden genoeg om elk die niet op Bartjebart heeft gestemd even na te lopen
Groot gelijk. Die andere SL mag ook wel iets doenquote:
Ik wil wel, maar het is niet leuk als je niets meer mág zeggen.quote:
Haar PH staat vol politieke topicsquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:08 schreef Susi het volgende:
Het rode potlood is wel het enige wat ik aan een topic (Stem in de paintcompetitie) aan Liesje kan linken. Voorts niets (ogenschijnlijk).
quote:
Nee ik ook nietquote:
Helemaal onderaan idd, klopt ja. Maar alsnog, da's maar 1 hint, geen 2/3.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haar PH staat vol politieke topics
Vol met.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haar PH staat vol politieke topics
Ja maar bij de eerste nacht werd er ook iemand vermoord met heel wat politieke hints in het stukje.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Helemaal onderaan idd, klopt ja. Maar alsnog, da's maar 1 hint, geen 2/3.
Het maakt niet uit waarom je er postte het ging erom dat je postte.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vol met.
Ik kom verder ook nooit in VKZ, alleen 1 dagje een CDA congres gekeken, niet eens zozeer om de politiek, maar meer omdat dat hele congres deed denken aan een slechte RLS.
Nou weet je wat?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het maakt niet uit waarom je er postte het ging erom dat je postte.
Bloody heeft bij de vorige lynch toch wel gestemd?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:21 schreef Susi het volgende:
Bloodysunday komt ook veel in VKZ. Maar die heeft al twee keer niet gestemd en gaat dus dood als die morgen niet stemt.
Ohja, het was drie keer op een rij zeker, bedenk ik me nu ? Ik dacht in totaal 3 keer. Want BS heeft de eerste keer niet gestemd, excuus.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bloody heeft bij de vorige lynch toch wel gestemd?
De eerste stemming telt dan weer niet mee omdat het om de burgemeester ging...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:33 schreef Susi het volgende:
[..]
Ohja, het was drie keer op een rij zeker, bedenk ik me nu ? Ik dacht in totaal 3 keer. Want BS heeft de eerste keer niet gestemd, excuus.
Bij burgemeester hoefde je van SG niet te stemmen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De eerste stemming telt dan weer niet mee omdat het om de burgemeester ging...
(dat heeft Hara volgens mij aangegeven destijds?)
Ik koos dit nu zodat we beide hebben meegemaakt om later tot een middenweg te komen. Als het spel is afgelopen kunnen we het daarover gaan hebben.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:36 schreef Stali het volgende:
Btw, dit spel gaat veel sneller dan het vorige. Voor mij een beetje te snel om het allemaal te kunnen volgen. Misschien volgende keer toch liever weer terug naar de langere tijden? Ik kan niet zoveel en vaak online zijn om echt op de spits mee te spelen.
Ze heeftquote:zarGon zat aan de keukentafel en las rustig de krant met zijn laatste flesje water in de hand. Al dat leed in de wereld, waarom kijken en lezen we hier toch nog over? zG besloot er een filmpje over te maken maar hij moest eerst zijn haar fatsoeneren. Op weg naar zijn kam en andere haarproducten struikelde hij haast over zijn voeten, maar hij bleef overeind. Toen hij bijna klaar was voor het filmpje werd hij overvallen door een angstig gevoel. "Hallo, is daar iemand?" Geen respons. zG ging zitten, zette de computer en camera aan en begon met zijn verhaal. Het is dat het geen livestream was, anders had de hele wereld de dader kunnen zien.
De mob trok een plastic zak over zG's hoofd en bond deze vast. zG(Dokter) zou spoedig stikken.
Kloptquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ok voor ik weer fout ga zoeken, correct me if i'm wrong:
In stukje 1 gaat het alleen om de hints over de moodernaar van thevulture, want de hints in het stukje over tha_erik gaan over thevulture?
Het gaat er om wie hij beschermd heeft, en dat is alleen Bart?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:41 schreef Susi het volgende:
Even topic #25 doorgenomen:
TheVulture beschuldigt eerst Tombolafan met een klein lijstje, noemt in een zinnetje nog Myraela over de treinen (maargoed, da's nu opgelost). Dan gaat ie heel hard door op SilentAlarm, vindt het gek dat mensen op Bartjebart stemmen terwijl de verdenkingen naar Faceoff en SilentAlarm véél sterker zijn en lala. Daarna denkt ie Huppelmuts weer.
Sort of. Dat de hints over Bartjebart stom waren iig.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het gaat er om wie hij beschermd heeft, en dat is alleen Bart?
Maar dan kun je er toch ook vanuit gaan dat de mensen die hij verdacht maakt geen maffia zijn?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het gaat er om wie hij beschermd heeft, en dat is alleen Bart?
Nee, kan andere familie zijn.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dan kun je er toch ook vanuit gaan dat de mensen die hij verdacht maakt geen maffia zijn?
Die vinden het enig en zeiken er nooit over.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:29 schreef Ryan3 het volgende:
En wat vinden jullie partners nou van dit spelletje?
Wat is dit nou met die mensen tegenwoordig die gewoon zeggen lynch me maarquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:28 schreef Stali het volgende:
Ik zit te zoeken naar EllaNhints door de post van Susi en ineens ben ik zelf verdacht!.
Zou mezelf eerder betrekken op de moord van Isdatzo want ik heb ook nog eens gemopperd op het huishouden.
Lynch me trouwens voor het gemak meteen maar voor alle moorden want ik lees de krant, heb ook recent gepost dat ik een nieuwe kaarsachtige lamp heb, En ik luister ook vaak naar dezelfde nummers, ik heb haar en ik heb een zonnebril.
Daar kan ik me allemaal echt niet tegen gaan verdedigen natuurlijk. Zet maar een lynch op me in maar ik ben echt dorp.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die vinden het enig en zeiken er nooit over.
Jezelf verdedigen helpt ook echt. Immers, daar ben ik het niet zo levende bewijs van.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat is dit nou met die mensen tegenwoordig die gewoon zeggen lynch me maar
Ik heb jou niet zien huilen anders.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jezelf verdedigen helpt ook echt. Immers, daar ben ik het niet zo levende bewijs van.
Ik huil nooit in het openbaarquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb jou niet zien huilen anders.
Heb je jezelf verdedigd?
Op 41 mensen leiden ze naar iedereenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik huil nooit in het openbaar![]()
En ik heb in ieder geval heel hard geroepen dat ik onschuldig was.Maar op een gegeven moment ben je er wel klaar mee als iedereen je dood lijkt te willen hebben.
Stomme SL's met die hints die naar mij leidden!
Je kunt je er wel tegen verdedigen maar serieus, alle moorden die gepleegd zijn zouden betrekking op mij kunnen hebben. Ik heb steeds in de late uurtjes heel veel naar hints gezocht.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat is dit nou met die mensen tegenwoordig die gewoon zeggen lynch me maar
Maar mogelijke taalhints met een taalkundige zijn wel erg obvious.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Op 41 mensen leiden ze naar iedereen
Ik ga niet 41 mensen bij langs om te kijken of de hints ook naar die en die persoon leidenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar mogelijke taalhints met een taalkundige zijn wel erg obvious.
Ik zeg ook niet dat je het gedaan hebt, ik verzamel alleen hints.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:28 schreef Stali het volgende:
Ik zit te zoeken naar EllaNhints door de post van Susi en ineens ben ik zelf verdacht!.
Zou mezelf eerder betrekken op de moord van Isdatzo want ik heb ook nog eens gemopperd op het huishouden.
Lynch me trouwens voor het gemak meteen maar voor alle moorden want ik lees de krant, heb ook recent gepost dat ik een nieuwe kaarsachtige lamp heb, En ik luister ook vaak naar dezelfde nummers, ik heb haar en ik heb een zonnebril.
Daar kan ik me allemaal echt niet tegen gaan verdedigen natuurlijk. Zet maar een lynch op me in maar ik ben echt dorp.
Ik heb me in ieder geval vermaakt met zoeken naar wie ze wel leiden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga niet 41 mensen bij langs om te kijken of de hints ook naar die en die persoon leiden
neem je mijn stem ook even mee in je lijstjequote:
Door je smileygebruik vroeg ik me dat afquote:
Aangepastquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
neem je mijn stem ook even mee in je lijstje
Da's een beetje mijn 'stopwoordje'quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Door je smileygebruik vroeg ik me dat af
Heb je meer hints?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk o.a. dat hij het is met die fietsbel
[VOH]Myrthe Ringeling
Heb er een paar, maar allemaal wel vergezochtquote:
Nee niks! I knew it!quote:
En de vorige ronde ben ik ook nog niet vergeten want toen stemde ik ook op Silentalarm want toen gingen de hints ook naar het haarverhaal. Ik verdenk hem zelfs daarom van de kill op Ladidadida. Want daar zat ook haar in. En verder echt liefhebber van muziek en het liefst van eigen bodem ook. En voila, hij speelt zelf gitaar.quote:Op 03-04-2009 06:50 schreef Silentalarm
hehe het is mn schoolfoto.
Ik had mn haar niet gedaan, en toen met wat water een beetje verwildert en toen een scheikunde bril opgezet. En die fotograaf vroeg nog of het mijn bril was, dus ik zeg zo, ja. Toen geloofde hij me niet, toen zei ik ja, hij is sterkte -2 en zonder bril zie ik niks, dus ik ga gewoon met bril op de foto. Dus toen geloofde de fotograaf het.
Wel grappig, staat ook op mn schoolpasje en het computerbestand van de school, af en toe die hoofden van die mensen waar je je moet melden ofzoiets
Ik ben geen maffia maar doe je ding.quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:18 schreef Silentalarm het volgende:
Na een aantal drankjes kan ik meestal het beste stemmen op gevoel:
**Vote liesje
Liesje (2) Huppelmuts, Silent
iBenny(1) D.
quote:Op 03-04-2009 06:50 schreef Silentalarm
hehe het is mn schoolfoto.
Ik had mn haar niet gedaan, en toen met wat water een beetje verwildert en toen een scheikunde bril opgezet. En die fotograaf vroeg nog of het mijn bril was, dus ik zeg zo, ja. Toen geloofde hij me niet, toen zei ik ja, hij is sterkte -2 en zonder bril zie ik niks, dus ik ga gewoon met bril op de foto. Dus toen geloofde de fotograaf het.
Wel grappig, staat ook op mn schoolpasje en het computerbestand van de school, af en toe die hoofden van die mensen waar je je moet melden ofzoiets
Ik zag water ook bij jou. De TT pas t meer.quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:44 schreef Stali het volgende:
Bij het wijzigen van de quotes zie ik water in de tekst.
[..]
als je roept dat je mij verdenkt zie ik graag linkjes,quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:48 schreef Stali het volgende:
ik twijfel nu tussen Lies1979 en Silentalarm.
Ga voorlopig voor Silentalarm want dat is voor mij tot dusver de sterkste hint.
## Vote Silentalarm
Liesje (2) Huppelmuts, Silent
iBenny(1) D.
SilentAlarm (1) Stali
Neuh. ik ga slapenquote:Op zondag 10 oktober 2010 02:52 schreef Trevland het volgende:
Zo druk met de hints dat jullie niet kunnen slapen?
Ik vind het ook heel naarquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
Tha_Erik!
Met wie moet ik nou 's nachts hints zoeken?
Het is je postgedrag. En als je dorp zou zijn zou je minstens openstaan voor mijn gevonden hints.quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
als je roept dat je mij verdenkt zie ik graag linkjes,
je zou zo maar andere users op ideeen kunnen brengen immers.
Ik mis je, nu al, ook al waren we het niet eens, we zochten, en droomden er snachts over.quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel naar. Kut TheVulture. Dan denk je iemand te kennen en aardig te vinden
! Ik zei vandaag nog IRL tegen Ang3l, ik vertrouw TheVulture ook niet.
k heb na elke nacht een aantal hints gekoppeld aan users.quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Het is je postgedrag. En als je dorp zou zijn zou je minstens openstaan voor mijn gevonden hints.
Ik zie jou nooit zoeken alleen maar steeds brullen. Daarom verdenk ik jou ook.
Overigens vertrouw ik geen helemaal niemand meer want Isdatzo is weg. En ik kreeg echt vertrouwen in hem. Zonde dat je nooit kunt samenpakken als dorpzijnde in dit spel.
Ik vind het écht ook leuk om actief mee te doen (in tegenstellig volgens mij tot anderen hier, die maar mondjesmaat meedoen, één ding roepen en dan weer verdwijnen of zelfs niets zeggen). Je doet mee met een spel, steek er dan ook tijd en moeite isquote:Op zondag 10 oktober 2010 02:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik mis je, nu al, ook al waren we het niet eens, we zochten, en droomden er snachts over.
Vannacjt iets met 100001110000 en ik werd wakker en dacht gelukkig, droom. Staat het in ZG PH
Ik heb dat zelf wel gedaan ik post niet zoveel als jij. Ik was ook degene die vragen stelde over Isdatzo m.b.t. de hints naar zijn onderbroeken. Het is hier echt roepen in de woestijn. En hij bleek inderdaad onschuldig he. Daar gaat ook iedereen vrolijk aan voorbij.quote:Op zondag 10 oktober 2010 03:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
k heb na elke nacht een aantal hints gekoppeld aan users.
maar dat jij niet terugleest
Moe, slapen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 03:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb dat zelf wel gedaan ik post niet zoveel als jij. Ik was ook degene die vragen stelde over Isdatzo m.b.t. de hints naar zijn onderbroeken. Het is hier echt roepen in de woestijn. En hij bleek inderdaad onschuldig he. Daar gaat ook iedereen vrolijk aan voorbij.
Iemand roept wat en men holt erachter aan omdat ze zelf niet zoeken. Beetje jammer dat dorp er alsmaar aangaat en ik daadwerkelijk zoek naar hints en deze gewoon niet eens gelezen worden. Mind you, ik vind het retemoeilijk en ben er niet zo goed in maar ik probeer het tenminste wel.
Ik probeer steeds te zoeken maar het wordt niet opgepikt. Maar dat jij er niet eens voor openstaat en mij heel rap beschuldigd dat maakt je wat mij betreft wel verdacht.
Ik twijfel tussen jou en Silentalarm.
ZG PH?quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik mis je, nu al, ook al waren we het niet eens, we zochten, en droomden er snachts over.
Vannacjt iets met 100001110000 en ik werd wakker en dacht gelukkig, droom. Staat het in ZG PH
Je zit te hakken op mij, staat niet open voor mijn sterkere hints naar Silent toe.quote:Op zondag 10 oktober 2010 03:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moe, slapen.
Maar nee, ik ben totaal niet actief en zoek helemaal niet mee.
Mijn hints worden ook niet opgepikt, zie mijn stali post.
Of mijn bartjebart post. Of mijn faceoff post.
maar ik zoek mij verder niet de pleuris, natuurlijk
Ik denk dat jullie allebei maffia zijn.Dit is gewoon raar en niet logisch.quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben geen maffia maar doe je ding.
Stof zul je happen, dat wel.
Voordeel is dat je al ligtquote:Op zondag 10 oktober 2010 03:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij die gestorven is groet u, welterusten.
Gewoon puzzelen en je eigen oordeel trekkenquote:Op zondag 10 oktober 2010 03:28 schreef Etcetera het volgende:
Eerst was het allemaal op Faceoff en nu ineens niet meer en is Stali maffiaIs Faceoff nu ineens helemaal weer uit the picture
Dat soort dingen snap ik nooit
Nou ja, ik lees het morgen wel, ga nu slapen
Als ik jou was zou ik het vandaag nog doenquote:Op zondag 10 oktober 2010 03:29 schreef Etcetera het volgende:
Dat is me bij Bartjebart ook goed geluktGa morgen weer speuren
Liesje?quote:Op zondag 10 oktober 2010 03:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Je zit te hakken op mij, staat niet open voor mijn sterkere hints naar Silent toe.
Maar op Silent reageer je zooo mild:
[..]
Ik denk dat jullie allebei maffia zijn.Dit is gewoon raar en niet logisch.
Dus pas als ik de hints naar jou post zoek ik mij de pleuris en mag ik op jou stemmenquote:Op zondag 10 oktober 2010 03:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moe, slapen.
Maar nee, ik ben totaal niet actief en zoek helemaal niet mee.
Mijn hints worden ook niet opgepikt, zie mijn stali post.
Of mijn bartjebart post. Of mijn faceoff post.
maar ik zoek mij verder niet de pleuris, natuurlijk
Alleen maffia zegt friet!!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:40 schreef Stali het volgende:
[..]
Je kunt je er wel tegen verdedigen maar serieus, alle moorden die gepleegd zijn zouden betrekking op mij kunnen hebben. Ik heb steeds in de late uurtjes heel veel naar hints gezocht.
Maar intussen gaat er heel wat dorp aan. Het is wat het is. Ik heb weer zo'n saaie dorpsrol en ben sowieso minder actief omdat ik bezig ben met het opzetten van een frietkraam naast mijn werk.
Lynch me maar dan. Ik kan me echt niet verdedigen.
En alleen wolven zeggen patat.quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen maffia zegt friet!!!
Ik moet nog flink teruglezen zie ik.
quote:
Zou vrij stom zijn dan van haarquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 02:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik twijfelde of ik deze zou posten omdat ik zelf ook in het ringwormtopic heb gepost maar jullie moeten mij maar op mijn woord geloven dat ik geen maffia ben. En anders wordt het stofhappen.
bartjebart en stukje 4±
groen:
[HOMO] #2875 spannende dagen voor de homo's, rood of groen
Insecten die uit de mond kropen, meestal zitten er wormen in fruit:
ringworm
Ok ringworm is een schimmel, maar ok.
niet heel erg overtuigend maar ik vond de hints eerder naar hem ook wel wat hebben.
Ringworm naar iets anders laten verwijzen, tja, jezelf proberen vrij te pleiten kan. En iemand 1x schuldig aanwijzen om daarna als dorp te worden gezien is een klein offer.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Zou vrij stom zijn dan van haarAangezien ze zelf met deze hint is aangekomen.
En hints leveren naar Bartje, die maffia bleek te zijn.
Je offert je familie niet, dat weet je zelf ook welquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ringworm naar iets anders laten verwijzen, tja, jezelf proberen vrij te pleiten kan. En iemand 1x schuldig aanwijzen om daarna als dorp te worden gezien is een klein offer.
Ik sliep al.quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:34 schreef BeamofLight het volgende:
Maar wat zijn nou de hints tegen Vliesje precies?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:49 schreef Pheno het volgende:
Ik vertrouw Liesje niet. Sex is overduidelijk aanwezig als SEX-moderator zijnde. Die slang zou een ringworm kunnen zijn.
ringworm
Dan is zijn er nog de kleurpotloden:
[Paint competitie!] Win één van de tekentabletten! #2
In het fotoboek wordt er ook hevig geknutseld en is er een survival.
En ze post in RLS, wat wijst op er een filmpje maken van alledaagse dingen.
Dus:
Nee hoor, maar Stali zei dat ik nooit naar hints zocht, daar ben ik net niet helemaal mee eens.quote:Op zondag 10 oktober 2010 07:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus pas als ik de hints naar jou post zoek ik mij de pleuris en mag ik op jou stemmen
And it serves you right, touching our lil'Erik like that!quote:
Je hebt een voorspellende gavequote:
Valt toch wel meequote:Op zondag 10 oktober 2010 14:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik probeer hints te vinden en te koppelen aan mensen maar het lukt me niet echt vandaagIk ben stuk
quote:Liesje1979 (6) Huppelmuts, Silent, Tombolafan, Pheno, wendytje, BoL
iBenny(1) D.
SilentAlarm (1) Stali
Stali (1) Liesje
Jullie missen mijquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:10 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik zo zin heb ga ik nog wel even zoeken. Er zijn nu toch al wel maffia die al 2x in een stukje beschreven zijn, dus volgens mij missen we iets belangrijks.
Ik ben bang dat ze mij gaan lynchen, en nee, dat is niet de goede.quote:
Ik ben dood. Ik mis helemaal niets, behalve het levenquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij bent toch deurp? Dan mis je mij echt wel hoor
Blijkbaar vond TV mij heul verdacht en heeft ie me daarom vermoordquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze mij gaan lynchen, en nee, dat is niet de goede.
En de enige hint van het stukje van gister zou zijn omdat ik in het paintstemtopic heb gepost.
Dat hebben Ibenny en charmed_angel ook gedaan.
doden onder elkaar box, mattiequote:Op zondag 10 oktober 2010 16:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben dood. Ik mis helemaal niets, behalve het leven!
quote:[..]
Blijkbaar vond TV mij heul verdacht en heeft ie me daarom vermoord. Ik heb daar helaas allemaal niks van gemerkt qua hints ofzo, mar TV was maffia dus die doden ook wel gewoon at random.
Er zal toch wel meer reden zijn?quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze mij gaan lynchen, en nee, dat is niet de goede.
En de enige hint van het stukje van gister zou zijn omdat ik in het paintstemtopic heb gepost.
Dat hebben Ibenny en charmed_angel ook gedaan.
+1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |