Hmm dat seksen in het park komt wel heel sterk naar bovenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vraag me nu af of ik niet een dubbel stuk heb ..
Onthoud dat gevoel van verbazing. Heb je nodig voor als je mij blijft beschuldigenquote:
Ik heb het over een exact hetzelfde stuk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm dat seksen in het park komt wel heel sterk naar boven
Nee dat niet hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het over een exact hetzelfde stuk.
Zie je nou wel!!!!!!!!!!!!quote:
Wat? Dat degene waar ik op stemde mafia was?quote:
Klinkt als een zware dag.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga maar meteen stemmen want nu ben ik nog redelijk nuchter en even niet zwaar aan het huilen.
Yepzquote:
Doe maar.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga maar meteen stemmen want nu ben ik nog redelijk nuchter en even niet zwaar aan het huilen.
Door dat rode potlood, dus weer een verwijzing naar de politiek, ga ik voor Liesje. Ik vind haar toch al verdacht.
##vote Liesje
Liesje (1) Huppelmuts
XDquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
Tha_Erik!
Met wie moet ik nou 's nachts hints zoeken?
hoezo huil je niet? Er zijn 3 stadsgenoten doodquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Door dat rode potlood, dus weer een verwijzing naar de politiek, ga ik voor Liesje. Ik vind haar toch al verdacht.
##vote Liesje
Liesje (1) Huppelmuts
Ik zit al de hele dag bijna non stop te janken. Mag ik evenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
hoezo huil je niet? Er zijn 3 stadsgenoten dood
En liesje was gister wel opvallend hard bezig op mensen op faceoff te krijgen ipv BB
Mij niet opgevallen, maar mss is faeoff ook maffia.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:57 schreef CaLeX het volgende:
En liesje was gister wel opvallend hard bezig op mensen op faceoff te krijgen ipv BB
Het kan zomaar zo zijn dat liesje bij bb in de groep zit.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mij niet opgevallen, maar mss is hij ook maffia.
Ik vond alleen de hints voor faceoff overtuigender.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 02:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik twijfelde of ik deze zou posten omdat ik zelf ook in het ringwormtopic heb gepost maar jullie moeten mij maar op mijn woord geloven dat ik geen maffia ben. En anders wordt het stofhappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |