abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87359325

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleider). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester ‘s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelyncht worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet voor 14:00 die dag worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om er zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava’s, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 21:40 gestuurd te hebben, zodat de overgang om 22:00 kan plaatsvinden. Om 19:00 vindt de nacht- of dagovergang plaats. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal de volgende dag om 19:00 zijn. Op dat moment zal tevens de nacht ingaan, waarin de speciale rollen hun PM’s kunnen sturen naar de spelleider. De uitslag van de nacht zal op het volgende moment om 22:00 bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelyncht worden door het dorp, n.a.v. de kills van ’s nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is. De verhouding dorp-maffia is 5:1.

Stemregels:
1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ”##Ik stem voor Piet.” Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ”##unvote Jan, ##vote Piet”
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.

Deadlines
De lynch zal elke dag om 19:00 plaatsvinden (tot die tijd mag iedereen stemmen.)
Alle nachtvaardigheden moeten voor 21:40 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt:

Dorpsbewoner - Je bent een blije en gelukkige dorpsbewoner, opgeschrikt door de onverwachte moorden! Jouw doel is om de maffia te ontmaskeren, zodat ze het dorp niet kunnen uitmoorden. Dit doe je door de hints uit de nachtkills op te lossen en vervolgens te stemmen op de persoon waarvan jij denkt dat het een maffialid is. Je wint als alle maffia dood is gegaan.

Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).
We hebben deze ronde twee groepen mafia die elkaar en het dorp dood willen hebben.

Maffiahoer - Je bent lid van de maffia en gebruikt je mannelijke of vrouwelijk charmes om de maffia te ondersteunen. Elke nacht ga je op pad om een dorpsbewoner naar keuze bezig te houden (PM-en naar spelleider voor 20:30), deze dorpsbewoner zal zijn eventuele speciale rol die nacht niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar één keer lichte zedenbezoek ontvangen.

Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben. Je wint als alle maffia dood is.

Nachtwaker- Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar de spelleider PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar, indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.

Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn.

Zombie - Je vindt het belachelijk dat je vermoord bent en je wil graag wraak nemen. Dit doe jij doordat je de kans hebt om na je dood nog iemand te vermoorden. Gelijk na je dood stuur je de spelleider een PM met jouw kill, je mag niet meer spelinhoudelijk meepraten.

Spion - Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia!

Busdriver - De Busdriver kiest elke nacht twee mensen die met elkaar van plek verwisselen. Deze twee mensen wisselen alleen deze nacht.
Als Persoon A door de mafia wordt doodgeschoten, is het Persoon B die dood gaat. Voor bescherming/nachtwakerattack/ed geldt hetzelfde. Op deze manier kan de mafia zichzelf ook per ongeluk afmaken, en dat is grappig. De busdriver mag niet 2 keer dezelfde spelers switchen

Gekke dokter - De gekke dokter kiest net zoals de normale dokter elke nacht iemand uit om te beschermen. Bij de gekke dokter is er alleen één probleem: hij heeft 50% kans om diegene te vermoorden ipv beschermen. Er wordt niet vermeld of je gek bent of niet.

Deelnemers
1. Susi Profiel | History | Fotoboek
2. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
3. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
4. Ladidadida Profiel | History | Fotoboek Rechercheur
5. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
6. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
7. Trevland Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
8. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek
9. Blessed19 Profiel | History | Fotoboek Spion
10. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
11. Stali Profiel | History | Fotoboek
12. Lekiamh Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
13. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
14. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
15. Ezechielk Profiel | History | Fotoboek
16. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek
17. tripack Profiel | History | Fotoboek
18. JaniesBrownie Profiel | History | Fotoboek Mafia
19: CaLeX Profiel | History | Fotoboek
20: wendytje Profiel | History | Fotoboek
21: lynda Profiel | History | Fotoboek Mafia
22: SilentAlarm Profiel | History | Fotoboek
23. Kalkmaar Profiel | History | Fotoboek
24. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek Nachtwaker
25. tombolafan Profiel | History | Fotoboek
26. iBenny Profiel | History | Fotoboek
27. faceoff Profiel | History | Fotoboek
28. Myraela Profiel | History | Fotoboek
29.TheVulture Profiel | History | Fotoboek Mafia
30 D. Profiel | History | Fotoboek
31. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek Doprsbewoner
32. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek
33. Pheno Profiel | History | Fotoboek
34. EllaN Profiel | History | Fotoboek
35. Ang3l Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
36. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek Mafia
37. JJH Profiel | History | Fotoboek
38. zarGon Profiel | History | Fotoboek Dokter
39. Huppelmuts Profiel History Fotoboek
40. bloodysunday Profiel | History | Fotoboek
41. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek

Belangrijke posts:
Dag 1
Nacht 1
Dag 2
Nacht 2

HUUUUUUUUH, WAT IS DIT?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden

[ Bericht 54% gewijzigd door Harajuku. op 09-10-2010 21:51:23 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_87359352
Spannend :9
pi_87359375
:W
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_87359391
Zucht, newbies
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 17:16:45 #5
202348 Susi
Temple of Love
pi_87359406
Thanks, TV :)

quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:15 schreef naatje_1 het volgende:
Zucht, newbies
Wieso ?
pi_87359413
OP klopt nu wel :')
pi_87359437
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:16 schreef Susi het volgende:
Thanks, TV :)
[..]

Wieso ?
erik opent niet, terwijl hij kon weten dat hij de lapo had
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 17:19:32 #8
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_87359460
Ik was jullie kwijt! :W
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_87359466
Silentalarm (4) Stali, JJH, TheVulture, Kalkmaar
Huppelmuts (2) Pheno, charmed_angel
Bartjebart (10) Tha_Erik, Huppelmuts, EllaN, Etc, Susi, Isdatzo, faceoff, PS, SilentAlarm
charmed_angel (1) D.
Faceoff (6) BoL, Stijn, iBenny, Bartjebart, liesje, 08gnot
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 17:24:29 #10
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_87359576
Silentalarm (4) Stali, JJH, TheVulture, Kalkmaar
Bartjebart (10) Tha_Erik, Huppelmuts, EllaN, Etc, Susi, Isdatzo, faceoff, PS, SilentAlarm
charmed_angel (1) D.
Faceoff (7) BoL, Stijn, iBenny, Bartjebart, liesje, 08gnot, rave
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_87359664
Unvote Silent en vote Faceoff
Ik weet het niet meer. _O-

Silentalarm (3) Stali, JJH, TheVulture
charmed_angel (1) D.
Faceoff (8) BoL, Stijn, iBenny, Bartjebart, liesje, 08gnot, rave, Kalkmaar
pi_87359687
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:15 schreef naatje_1 het volgende:
Zucht, newbies
:?
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 17:29:44 #13
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87359694
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:29 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

:?
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:18 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

lezen :*
pi_87359701
quote:

[..]

Erik vergeet dat wel vaker, niet alleen hier maar ook in TAL ;)
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 17:36:30 #15
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87359844
Bartjebart (11) Tha_Erik, Huppelmuts, EllaN, Etc, Susi, Isdatzo, faceoff, PS, SilentAlarm, dorpsoudste
charmed_angel (1) D.
Faceoff (8) BoL, Stijn, iBenny, Bartjebart, liesje, 08gnot, rave, Kalkmaar
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_87359875
*O* hup mafia *O*
pi_87360373
  Moderator zaterdag 9 oktober 2010 @ 17:57:32 #18
18653 crew  D.
pi_87360408
##unvote c_a
##vote Faceoff

Bartjebart (11) Tha_Erik, Huppelmuts, EllaN, Etc, Susi, Isdatzo, faceoff, PS, SilentAlarm, dorpsoudste
Faceoff (9) BoL, Stijn, iBenny, Bartjebart, liesje, 08gnot, rave, Kalkmaar, D.
  Moderator zaterdag 9 oktober 2010 @ 17:57:46 #19
18653 crew  D.
pi_87360420
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:56 schreef lynda het volgende:
  One tough cookie zaterdag 9 oktober 2010 @ 17:58:39 #20
169210 liesje1979
pi_87360445
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:57 schreef D. het volgende:
##unvote c_a
##vote Faceoff

Het wordt steeds spannender. _O-
  Moderator zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:02:03 #21
18653 crew  D.
pi_87360523
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:58 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Het wordt steeds spannender. _O-
*nagels knipt

Ik bijt al jaren niet meer :P
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:02:13 #22
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87360526
waarom is men zo overtuigd van faceoff?
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:05:03 #23
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_87360599
19:00 de lynch'?
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_87360781
ff snel teruglezen en stemmen dan
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:14:46 #25
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_87360892
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:11 schreef CaLeX het volgende:
ff snel teruglezen en stemmen dan
Ik stem JaniesBrownie :Y
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:17:41 #26
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87360956
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:05 schreef Sheepcidus het volgende:
19:00 de lynch'?
Joa.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:22:15 #27
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87361084
quote:

[..]

pardon hoor ik zat op mijn telefoon omdat ik niet thuis ben en ik had het niet gezien.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:26:21 #28
202348 Susi
Temple of Love
pi_87361167
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
waarom is men zo overtuigd van faceoff?
En niet van Bartjebart, terwijl die stukken sterker zijn
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:28:53 #29
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87361221
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:26 schreef Susi het volgende:

[..]

pcies
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_87361356
quote:

[..]

Persoonlijke mening. Maar het blijkt Bart te worden...
pi_87361392
24 stemmen VS 31 levende.
pi_87361401
Stomme keuze... :'(
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_87361444
quote]Op zaterdag 9 oktober 2010 01:23 schreef Stali het volgende:

[..]

Het zijn er meer.

Bartjebart
Calex
The Vulture
Isdatzo
Tha_Erik

Ang3l post trouwens wel heel bitchy, maar het is echt een engeltje om te zien. O+ .

Maar goed, dit is niet zoek de homo maar ik vertrouw ze ineens wel heel veel meer.
[/quote]ik ben heul geen homo

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87361445
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:35 schreef Bartjebart het volgende:
Stomme keuze... :'(
We'll see
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:36:51 #35
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87361453
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:35 schreef lynda het volgende:
24 stemmen VS 31 levende.
FOK!kers zullen toch geen leven hebben in het weekend :o
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_87361575
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

FOK!kers zullen toch geen leven hebben in het weekend :o
Dat zal toch niet? :o
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:44:36 #37
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87361615
ik ben er ook weer even vandoor, benieuwd wat dit wordt though :9
Live from Chicago
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:47:21 #38
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87361686
quote:

[..]

quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

pcies
Huilen dan.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:48:06 #39
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87361716
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:36 schreef CaLeX het volgende:

[..]

ik ben heul geen homo

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij deed ze het expres.
Huilen dan.
pi_87361881
quote:

[..]

Ik vind ze allebei wel sterk, het zou me ook niets verbazen als ze beide mafia zijn

Zo ff een muntje opgooien denk ik :9
pi_87362014
Bartjebart (12) Tha_Erik, Huppelmuts, EllaN, Etc, Susi, Isdatzo, faceoff, PS, SilentAlarm, dorpsoudste CaLeX
pi_87362016
##vote Faceoff

Bartjebart (12) Tha_Erik, Huppelmuts, EllaN, Etc, Susi, Isdatzo, faceoff, PS, SilentAlarm, dorpsoudste, CaLeX
Faceoff (10) BoL, Stijn, iBenny, Bartjebart, liesje, 08gnot, rave, Kalkmaar, D., zarGon

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2010 18:58:55 ]
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:01:48 #43
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87362107
Het wordt nog spannend
pi_87362115
:'(
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_87362127
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:02 schreef Bartjebart het volgende:
sorry, je had munt :p
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:02:47 #46
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87362138
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:02 schreef CaLeX het volgende:

[..]

_O-
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_87362147
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:02 schreef CaLeX het volgende:

[..]

:{w
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:04:02 #48
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87362175
Hallo,

Ik ben Hara en ik heb geen tijd voor een leuk verhaaltje. Ik kan jullie wel vertellen dat Bartjebart niet blij is met het doodgaan, want nu zullen zijn mafiamaatjes het zonder hem moeten rooien.

Veel plezier in de hel, BartjeBart(mafia)
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:04:09 #49
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87362179
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:03 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

:{w
We zien het zo wel he
[b]AirwiN schreef [/b]
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:04:16 #50
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87362183
Hoppa!

Stelletje idioten die op faceoff gingen stemmen :') .
Huilen dan.
pi_87362201
* CaLeX kust zijn stuiver *O*
pi_87362221
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:04 schreef Isdatzo het volgende:
Hoppa!

Want? D'r is toch nog een tweede maffia groep?
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:05:34 #53
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87362224
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:04 schreef Harajuku. het volgende:
Hallo,

Ik ben Hara en ik heb geen tijd voor een leuk verhaaltje. Ik kan jullie wel vertellen dat Bartjebart niet blij is met het doodgaan, want nu zullen zijn mafiamaatjes het zonder hem moeten rooien.

*O* *O* *O*
I knew it!!
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87362227
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

_O-
af en toe vraag ik me af hoe debiel mensen mij vinden :')
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:05:55 #55
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87362235
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oja klopt :') . Maar toch denk ik niet dat hij maffia is.
Huilen dan.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:06:15 #56
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87362248
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:05 schreef CaLeX het volgende:

[..]

af en toe vraag ik me af hoe debiel mensen mij vinden :')
Geen vragen stellen waar je het antwoord niet op wil weten.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:06:43 #57
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87362268
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:04 schreef Isdatzo het volgende:
Hoppa!

Die kan nog net zo makkelijk mafia zijn hoor :Y
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja, het maakt voor ons dorpelingen toch niet uit welke groep je bij zat. Je bent mafia en die moet dood *O*
[b]AirwiN schreef [/b]
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:06:47 #58
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87362270
doh net te laat :(
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:07:20 #59
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87362298
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Die kan nog net zo makkelijk mafia zijn hoor :Y
Maar niet op basis van de "hints" die we net gezien hebben :') .
Huilen dan.
pi_87362310
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:04 schreef Harajuku. het volgende:
Hallo,

Dit is wel echt een hele grote desillusie... -O-
Iedereen krijgt een leuk verhaaltje... :'( Maar goed... volgende keer beter })
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:07:47 #61
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87362311
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Oja klopt :') . Maar toch denk ik niet dat hij maffia is.
Jij zit in dezelfde groep?
pi_87362322
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:06 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Geen vragen stellen waar je het antwoord niet op wil weten.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:08:15 #63
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87362326
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:07 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Jij zit in dezelfde groep?
Wat zit je nou domme vragen te stellen? Jij toch ook :{ .
Huilen dan.
pi_87362332
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:06 schreef tripack het volgende:
doh net te laat :(
Want anders had je op Faceoff gestemd he?
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:08:25 #65
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87362337
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Maar niet op basis van de "hints" die we net gezien hebben :') .
Oh jullie verdachten ze beide voor dezelfde moord.
Ik niet.
[b]AirwiN schreef [/b]
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:08:50 #66
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87362351
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Oh jullie verdachten ze beide voor dezelfde moord.
Ik niet.
Nee, ik ook niet maar die hints waren zo niet-overtuigend :') .
Huilen dan.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:09:06 #67
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87362361
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:07 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dit is wel echt een hele grote desillusie... -O-
Iedereen krijgt een leuk verhaaltje... :'( Maar goed... volgende keer beter })
:')
A little knowledge is a dangerous thing.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:09:35 #68
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87362379
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:09 schreef -SG- het volgende:

[..]

:')
Geef jij die arme knul eens een leuk verhaaltje!
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:09:49 #69
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87362386
Even schouderklopje voor ons trouwens.
We hebben mafia gelyncht *O* *O* *O*
We doen het nu al beter dan in de vorige ronde
[b]AirwiN schreef [/b]
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:10:35 #70
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87362407
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:09 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Er was eens.....
pi_87362439
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:09 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nu is het als mosterd na de maaltijd... :{
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:14:32 #72
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87362532
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:10 schreef -SG- het volgende:

[..]

Er was eens.....
Een dode maffia. Zijn naam was Bartjebart MOEHAHA
[b]AirwiN schreef [/b]
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:14:40 #73
202348 Susi
Temple of Love
pi_87362535
*O* Hurray *O*
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:15:48 #74
202348 Susi
Temple of Love
pi_87362564
Volgens mij is TheVulture ook maffia en hoort TV bij de groep van JB en BB.

SPOILER
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:23:36 #75
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87362772
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:15 schreef Susi het volgende:
Volgens mij is TheVulture ook maffia en hoort TV bij de groep van JB en BB.

SPOILER
Stel je voor he dat je nu goed zit met je idee he. En die groep is opeens bang he. Dan is er een kans dat jij vanavond dood gaat :X
[b]AirwiN schreef [/b]
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:40:23 #76
202348 Susi
Temple of Love
pi_87363232
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Stel je voor he dat je nu goed zit met je idee he. En die groep is opeens bang he. Dan is er een kans dat jij vanavond dood gaat :X
Maar omdat we het er nu over hebben, weer niet. Want dan valt het op.
Maar de ándere groep kan het natuurlijk ook doen, om TheVulture de schuld in de schoenen te schuiven... kortom :o
  Redactie Frontpage zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:45:36 #77
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87363363
Ik zit al een kwartier het topic op een neer te scrollen om de lynch te vinden _O-

:W Bartje :W
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:48:40 #78
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87363450
Waren er nou 2x4 maffia? Of 2x6?
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:49:56 #79
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_87363485
Al 3 van die idioten pleite? Nog 2 te gaan?
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:50:36 #80
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87363507
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:48 schreef 08gnoT. het volgende:
Waren er nou 2x4 maffia? Of 2x6?
2x5
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:51:32 #81
242666 BeamofLight
pi_87363534
wtf? 10??
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:51:40 #82
202348 Susi
Temple of Love
pi_87363540
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:49 schreef BeamofLight het volgende:
Al 3 van die idioten pleite? Nog 2 te gaan?
Nog 7
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:52:15 #83
202348 Susi
Temple of Love
pi_87363560
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:51 schreef BeamofLight het volgende:
wtf? 10??
Ze zijn in twee groepen tegen elkaar, niet mét elkaar.

En het kan zijn dat de verhouding 5/5 en 2/5 is, dat weten we ook allemaal niet.
pi_87363586
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:51 schreef Susi het volgende:

[..]

Nog 7
+ een spion?
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:53:16 #85
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87363595
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:51 schreef BeamofLight het volgende:
wtf? 10??
:D :*
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:55:27 #86
242666 BeamofLight
pi_87363644
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:52 schreef Susi het volgende:

[..]

Ze zijn in twee groepen tegen elkaar, niet mét elkaar.

En het kan zijn dat de verhouding 5/5 en 2/5 is, dat weten we ook allemaal niet.
Wtf2? Sinds wanneer is da? Wie verzint er hier die regels? Wie was er bij vanaf Artanis1? Wie heeft er geen ronde gemiist? :')
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:56:22 #87
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87363672
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:55 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Wtf2? Sinds wanneer is da? Wie verzint er hier die regels? Wie was er bij vanaf Artanis1? Wie heeft er geen ronde gemiist? :')
Was aan het begin van deze ronde al bekend hoor. Wel opletten he :Y
[b]AirwiN schreef [/b]
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:57:26 #88
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87363707
quote:

[..]

Kon leuk met de 41 mensen van nu.
pi_87363756
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:57 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Het maakt het ook wel leuk hoor :D Zelfs als maffia wordt je onwijs paranoide
Al weet ik natuurlijk niet hoe het in de oude ronden was...
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:58:51 #90
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87363764
quote:

[..]

Doe maar stoer.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:58:57 #91
202348 Susi
Temple of Love
pi_87363769
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:57 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

En 't gaat ook leuk. We lopen 1 op 1 geloof ik.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 20:00:01 #92
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87363800
Dat geeft de maffia ook nog een kans misschien, 35 tegen 5 is wat moeilijker dan 30 tegen 10.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 20:00:21 #93
242666 BeamofLight
pi_87363812
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:58 schreef -SG- het volgende:

[..]

Doe maar stoer.
Om het niet te doen is voor mij moeilijker
pi_87363918
Was blijkbaar dus toch een goeie lynch *O*

3 down... 7 to go.....

Of zijn er nu ook twee spionnen ipv 1?
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 20:07:12 #95
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_87363990
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:04 schreef TheVulture het volgende:

3 down... 7 to go.....

Als het er 2 waren is het er nu nog maar 1tje
pi_87364065
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:07 schreef Trevland het volgende:

[..]

Als het er 2 waren is het er nu nog maar 1tje
Ja ok maar die heeft als ik de regels dus goed gelezen heb na vanavond dus een maffiastatus dus dan zijn er weer 8 waar we achteraan moeten....
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 20:10:08 #97
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87364076
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:09 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja ok maar die heeft als ik de regels dus goed gelezen heb na vanavond dus een maffiastatus dus dan zijn er weer 8 waar we achteraan moeten....
Huh :?
[b]AirwiN schreef [/b]
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 20:10:27 #98
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87364088
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:09 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Drie lynches
pi_87364157
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:10 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Drie lynches
Oh ok... :')

Ik snap het allemaal nog maar half... ik vind alleen het speuren naar die hints wel _O_
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 20:13:38 #100
242666 BeamofLight
pi_87364194
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:04 schreef TheVulture het volgende:

3 down... 7 to go.....

1min10
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 20:15:57 #101
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87364266
Oh, ik ben er vanavond trouwens niet.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 20:22:02 #102
242666 BeamofLight
pi_87364443
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:15 schreef -SG- het volgende:
no shit, nigga, tis zaterdagavond
pi_87364480
Oh, ik was er vandaag met mn gedachten niet helemaal bij helemaal vergeten te stemmen :')
Gelukkig maffia dood *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_87364558
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:15 schreef -SG- het volgende:
Is het weer bij H. thuis?

jij moet wel elke keer reizen hey
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 20:27:11 #105
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87364585
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:22 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

no shit, nigga, tis zaterdagavond
Dat ja.
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:25 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Is het weer bij H. thuis?

jij moet wel elke keer reizen hey
Ja.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 20:27:33 #106
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87364594
Krijg wel reiskostenvegoeding.
pi_87364740
Is dat gewoon 29ct per kilometer of mag je je treinkaartjes inleveren?
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 20:42:12 #108
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87364973
Ik ben met hint 1 bezig, dus ik heb nog wel even nodig
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 20:48:38 #109
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87365148
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben met hint 1 bezig, dus ik heb nog wel even nodig
Ik zou er weer een slang in verwerken :Y
[b]AirwiN schreef [/b]
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 20:58:30 #110
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87365373
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:14 schreef Susi het volgende:
*O* Hurray *O*
pi_87365505
Maffia dood :D
Late reactie zeker :')
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:05:48 #112
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87365601
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 21:02 schreef StijnDa het volgende:
Maffia dood :D
Late reactie zeker :')

Juichen om dode mafia mag altijd *O*
[b]AirwiN schreef [/b]
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:17:40 #113
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87365906
Nuja, ik zie het morgen wel
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:23:39 #114
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87366075
Kut SG.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:25:03 #115
202348 Susi
Temple of Love
pi_87366112
Heppie hullep nodig ?
pi_87366117
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 21:23 schreef Harajuku. het volgende:
Kut SG.
Zat tie int verkeerde gat?
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:25:27 #117
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87366122
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 21:25 schreef Susi het volgende:
Heppie hullep nodig ?
:D :')
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:26:11 #118
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87366144
Ik denk zomaar dat Hara geen hulp van jou hoeft Susi, niet nu je meespeelt
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:27:22 #119
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87366175
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 21:25 schreef Susi het volgende:
Heppie hullep nodig ?
Ja, bedenk eens wat hints voor je eigen kill.
pi_87366267
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 21:27 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, bedenk eens wat hints voor je eigen kill.
_O-
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:41:23 #121
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87366532

Tha_Erik huppelde wat door het park. Hij had allang niets meer gedaan dus hij was even in discussie met zichzelf: Echt sporten of seksen. Hmm. Moeilijke keuze. Ik kan dat sporten ook gaan vergeten om te gaan zuipen. Wat een dilemma! Hij besloot zijn vrienden en vriendinnen te bellen om wat te gaan drinken. Iemand stelde nog voor om levend stratego te gaan spelen, maar de rest ging toch liever drinken. Terwijl Tha_Erik op zoek ging naar de drank in de eetkamer verraste iemand hem van achteren. Hij schakelde Tha_Erik uit, bond een touw aan de kroonluchter en hing Tha_Erik hieraan op. Tha_Erik(Dorpsbewoner) zou nooit meer zuipen want hij hing dood in de kamer. De mob snelde het huis uit en liep vervolgens op zijn dooie gemak over straat. Hij kreeg al snel het idee dat hij gevolgd werd, maar dat kan toch niet? Hij zette zijn zonnebril nog even goed voor zijn ogen en wilde weer doorlopen. Maar gealarmeerd door haastige voetstappen draaide hij zich om waardoor hij nog net de fietsbel zag aankomen die hem knock out sloeg. De mob sneed TheVulture vervolgens open en liet geen enkel orgaan liggen. TheVulture(Mafia) leed erg veel pijn tot de dood uiteindelijk volgde.

Het was een dag als altijd. Niets speciaals, niets bijzonders. Isdatzo zat daarom gewoon relax binnen en was wat komedies aan het downloaden, dat deed hij immers altijd dus waarom ineens van het gebruikelijke gedrag afwijken? Het was helaas ook weer die dag van de week om te moeten stofzuigen. Maar daar had hij geen zin in. "Ik moet dat elke week al doen, elke week is het hetzelfde liedje. Bah, ik heb er geen zin in en ik doe het niet!" Maar opeens doemde daar een bekende op vanuit het niets. "Wacht maar, ik help je wel." Isdatzo wist van dankbaarheid even niet wat te zeggen, maar kreeg daar de kans ook niet toe. Toen hij weer recht op zijn benen stond drukte de mafia drie kleurpotloden via zijn neus zijn hersenen in. Het rode potlood is het laatste wat Isdatzo(Dorpsbewoner) nog zag.

zarGon zat aan de keukentafel en las rustig de krant met zijn laatste flesje water in de hand. Al dat leed in de wereld, waarom kijken en lezen we hier toch nog over? zG besloot er een filmpje over te maken maar hij moest eerst zijn haar fatsoeneren. Op weg naar zijn kam en andere haarproducten struikelde hij haast over zijn voeten, maar hij bleef overeind. Toen hij bijna klaar was voor het filmpje werd hij overvallen door een angstig gevoel. "Hallo, is daar iemand?" Geen respons. zG ging zitten, zette de computer en camera aan en begon met zijn verhaal. Het is dat het geen livestream was, anders had de hele wereld de dader kunnen zien.
De mob trok een plastic zak over zG's hoofd en bond deze vast. zG(Dokter) zou spoedig stikken.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:42:21 #122
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87366557
Ik vraag me nu af of ik niet een dubbel stuk heb .. :')
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:42:41 #123
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87366569
Kennen jullie de hints al?
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:43:08 #124
202348 Susi
Temple of Love
pi_87366584
Hatsee, TheVulture was maffia *O*
SPOILER
pi_87366593
Isdatzo gewoon dorpsbewoner :o
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:44:10 #126
202348 Susi
Temple of Love
pi_87366606
Wel handig dat die lui elkaar ook onderling kapot maken.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:45:10 #127
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87366640
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 21:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vraag me nu af of ik niet een dubbel stuk heb .. :')
Hmm dat seksen in het park komt wel heel sterk naar boven
[b]AirwiN schreef [/b]
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:45:45 #128
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87366650
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
Isdatzo gewoon dorpsbewoner :o
Onthoud dat gevoel van verbazing. Heb je nodig voor als je mij blijft beschuldigen :Y
[b]AirwiN schreef [/b]
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:46:02 #129
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87366656
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Hmm dat seksen in het park komt wel heel sterk naar boven
Ik heb het over een exact hetzelfde stuk.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:47:06 #130
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87366680
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 21:46 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik heb het over een exact hetzelfde stuk.
Nee dat niet hoor :Y
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87366681
De fietsbel klinkt bekend...
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:47:33 #132
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87366695
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

*O* *O* *O*
I knew it!!
Zie je nou wel!!!!!!!!!!!! :(
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:47:45 #133
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87366706
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Nee dat niet hoor :Y
Okay dan, vergeet dat ik wat zei.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:47:57 #134
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87366716
Ik vind dit serieus niet tof :(.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:47:59 #135
202348 Susi
Temple of Love
pi_87366720
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 21:47 schreef StijnDa het volgende:
De fietsbel klinkt bekend...
Tring tring ?
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:48:12 #136
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87366726
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dit serieus niet tof :(.
Je kunt tenminste weer slapen.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:48:48 #137
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87366747
Ik ga maar meteen stemmen want nu ben ik nog redelijk nuchter en even niet zwaar aan het huilen.

Door dat rode potlood, dus weer een verwijzing naar de politiek, ga ik voor Liesje. Ik vind haar toch al verdacht.

##vote Liesje

Liesje (1) Huppelmuts
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87366748
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 21:47 schreef Susi het volgende:

[..]

Tring tring ?
Oja dat is het :)
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:50:15 #139
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87366787
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 21:47 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Zie je nou wel!!!!!!!!!!!! :(
Wat? Dat degene waar ik op stemde mafia was?
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87366789
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga maar meteen stemmen want nu ben ik nog redelijk nuchter en even niet zwaar aan het huilen.
Klinkt als een zware dag.
pi_87366816
Nog 6 maffia?
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:51:39 #142
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87366826
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 21:51 schreef StijnDa het volgende:
Nog 6 maffia?
Yepz
[b]AirwiN schreef [/b]
  One tough cookie zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:52:38 #143
169210 liesje1979
pi_87366852
Tha_Erik!
Met wie moet ik nou 's nachts hints zoeken? -O-
  One tough cookie zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:53:05 #144
169210 liesje1979
pi_87366870
quote:

Door dat rode potlood, dus weer een verwijzing naar de politiek, ga ik voor Liesje. Ik vind haar toch al verdacht.

##vote Liesje

Liesje (1) Huppelmuts
Doe maar.
pi_87366886
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
Tha_Erik!
Met wie moet ik nou 's nachts hints zoeken? -O-
XD
pi_87366983
quote:

##vote Liesje

Liesje (1) Huppelmuts
hoezo huil je niet? Er zijn 3 stadsgenoten dood :(

En liesje was gister wel opvallend hard bezig op mensen op faceoff te krijgen ipv BB
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:58:32 #147
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87367025
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 21:57 schreef CaLeX het volgende:

[..]

hoezo huil je niet? Er zijn 3 stadsgenoten dood :(

En liesje was gister wel opvallend hard bezig op mensen op faceoff te krijgen ipv BB
Ik zit al de hele dag bijna non stop te janken. Mag ik even ;(
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87367075
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 21:57 schreef CaLeX het volgende:

Mij niet opgevallen, maar mss is faeoff ook maffia.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 22:01:48 #149
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87367120
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 22:00 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Mij niet opgevallen, maar mss is hij ook maffia.
Het kan zomaar zo zijn dat liesje bij bb in de groep zit.
Dan heeft ze liever mafia van het andere team dood he
[b]AirwiN schreef [/b]
  One tough cookie zaterdag 9 oktober 2010 @ 22:04:07 #150
169210 liesje1979
pi_87367175
Ik heb vannacht ook hints gepost over Bartjebart hoor:

quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 02:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik twijfelde of ik deze zou posten omdat ik zelf ook in het ringwormtopic heb gepost maar jullie moeten mij maar op mijn woord geloven dat ik geen maffia ben. En anders wordt het stofhappen. :*
Ik vond alleen de hints voor faceoff overtuigender.

Maar geloof lekker wat je wilt geloven. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')